Auteur Topic: Schippersstraat 24/5, Lotus  (gelezen 6726 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/5, Lotus
« Gepost op: 4 juli 2010, 20:08:14 »
Deze morgen na 10 lange dagen nog eens een bezoek gebracht aan mij favoriete buurt.
Ik had al een hele week zin in het gezelschap van een aziatische schoonheid. Ik dus op zoek naar Ohm, Ann of Denise. Helaas was geen van deze dames aanwezig en ook geen andere aziatische schoonheden te zien.
Na een tijdje zag ik in ss24 toch een aziatisch lolita-dametje verschijnen.
Zeer klein 1m55 schat ik, een pluimgewicht, een kilo of 40, kleine A cup.
Eerst nog even getwijfeld omdat ze er zo jong uitziet, ik verkies normaal toch eerder dames die eruit zien alsof ze al een eindje in de twintig zijn.
Me uiteindelijk toch maar laten verleiden door haar mooie blinkende oogjes.
Op haar kamer nog even naar haar leeftijd geinformeerd. Dit was niet makkelijk, want ze kan amper engels. Ze maakte me duidelijk dat ze 19 is.
Haar naam verstond ik ook amper, ik denk dat ze Lotus bedoelde. Ook toen ik vroeg waar ze vandaan komt brabbelde ze zo iets als GIENEE (met zwaar aziatisch accent) ik vermoed dus dat ze afkomstig is uit Nieuw Guinea. Ik heb ook nog even mijn beste frans en duits boven gehaald, maar daar snapte ze nog minder van
Na dit onwennig begin heeft ze me aangenaam verrast. Terwijl ik me aan het uitkleden was kwam ze al naar mij en trok ze spontaan mijn onderbroek al naar beneden. Ik had ondertussen al een halve stijve gekregen, 'me like it' zei ze :-) 'Wash first', en ze trok me aan mijn lul tot aan de wastafel. Daar Spoot ze een beetje zeep op mijn lul en kreeg deze een klein douchke. Voor af te drogen had ze wel geen keukenrol, enkel een rol toiletpapier.
Terwijl ik me aan het afdrogen was ging ze zelf op haar bided zitten om haar kleine poesje te wassen.
Ik eerst op het bed beland en daarna is ze bij me gekomen. Tijdens het wassen was mijn lul al beenhard geworden, deze kreeg dus direct zijn fraksken aan.
Ze begon me lekker te pijpen met haar lichaam van me weg gedraaid. Ze had het precies door dat ik haar wel wou aanraken en ze draaide zich spontaan zodat ik haar poesje kon stimuleren.
Na het pijpen is ze boven op me gekomen en is ze me rustig in amazone komen berijden. Echt leuk haar smalle kutje. Ze stelde dan voor om over te gaan naar een ander standje. Ze stelde zich spotaan op in doggy. Het was even sukkelen zo een klein dammetje in doggy nemen, maar wel leuk. Na de doggy zijn we nog even naar missionaris gegaan, maar door haar lengte vond ik dit niet zo praktisch. Ik stelde dus voor dat ze terug boven op me kwam. ze is me dan zeer wild beginnen te bereiden, ze had er zelf ook veel plezier in. Ze ging er zo in op dat ze met haar lange nagels begon te krabben. Ik kwam al snel klaar maar ze deed nog even verder. Toen ze stopte zag ze dat ze met haar nagels een paar flinke krabben op mijn borst had gezet. sorry zei ze. Gelukkig heb ik momenteel geen vriendin waar ik dit moet tegen uitleggen. Dus getrouwde mannen onder ons, wees gewaarschuwd voor je ze bezoekt. Ik heb haar dan maar een dikke kus gegeven en gezegd dat ik het fijn vond.
Daarna natuurlijk het condoom terug af me een stukje toiletpapier  Hopelijk gaat ze snel inkopen doen.
Al bij al vond ik het een zeer aangename ervaring, maar eerlijk gezegd verkies ik toch grotere aziatische dames.
« Laatst bewerkt op: 5 juli 2010, 13:48:38 door sexmachine »
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/5, Lotus
« Reactie #1 Gepost op: 26 januari 2013, 01:28:43 »
Lotus is ook al zeer lange tijd uit SKW verdwenen. Mag dus ook opgeborgen worden.

Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/5, Lotus
« Reactie #2 Gepost op: 26 januari 2013, 06:45:12 »
Bij deze topic op slot.


Rolly
Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.