Auteur Topic: Nicole  (gelezen 2605 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Nicole
« Gepost op: 29 september 2012, 20:24:20 »
haarkleur/-lengte: lang/zwart (lichtjes krollend)
ogen: bruin
lengte: 1,63
postuur/cupmaat: slank/natuurlijke B
nationaliteit/taal: Roemeens/Duits
leeftijd: 22
tatoeages/piercings: ?/?
service: knuffelen, teasen, strelen, kussen, tongzoenen, PZC (erg goed en teasend), NMC, vingeren, likken, FT
opmerkingen: heel erg lief en heel mooi gezichtje dito ogen, dito lichaam en borsten en weet je erotisch enorm te prikkelen

 ;)
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Nicole
« Reactie #1 Gepost op: 29 september 2012, 20:33:09 »
De eerste sessie.

Ik heb voor mijn eerste sessie een supermooie dame uitgekozen die ook nog eens supergoeie service gaf op de kamer. Dit zorgde ervoor dat ik twee keer met deze dame op kamer ging, ondanks de 100 andere mooie dames. Ze verleidde me de eerste keer op een ligzetel aan het saunagedeelte op de wel erg juiste manier en na een tijdje verhuisden we naar de kino. Deze dame weet je erotisch tot en met te prikkelen, deze dame levert een perfecte blow job af en de daad zelf is in alle standjes zeer o.k. Knuffelen, strelen, teasen... het hoort er allemaal vanzelfsprekend bij. De eerste sessie kwam ik al na 20' klaar en dat was enkele minuutjes later voor haar voldoende. Ik heb haar even duidelijk gemaakt dat ik ook nog van de 10' daarna heerlijk kan genieten (als het niet gereduceerd wordt tot sigaretje roken). Daar had ze geen problemen mee.






De tweede sessie.

Voor de tweede sessie heb ik haar zelf verrast en besprongen in de kino maar deze keer hebben we de sessie zelf op een kamer gehouden.





De derde sessie.

Weer in de kino.  Ze kwam op me afgevlogen en begon me hartelijk en innig te zoenen, nam me stevig vast alsof ze haar beste vriendin in jaren niet meer gezien had, tongzoenen en ondeugende spielerij.  In de kino ging alles weer erg goed.  Tongzoenen, kussen, erg goede teasende blow job, standje 69 en lekker neuken.  Meer moet dat niet zijn.  Met Nicole hou ik het op kamer (of vaak in de kino) nooit langer uit dan 30'.  Ik weet niet hoe het komt maar haar snelle tempo bevalt me aardig.  Ik weet niet waarom zij meer mag dan een ander.  






Vierde sessie.

Zal zeer waarschijnlijk erg lang op zich laten wachten omdat ik wat meer ga afwisselen in een club waar zoveel prachtige plaatjes van dames rondlopen  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man