Auteur Topic: Schippersstraat 15/1, Emilia (Tsjechische)  (gelezen 1588 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 15/1, Emilia (Tsjechische)
« Gepost op: 4 juli 2010, 20:12:25 »
Vanavond nog eens een bezoekje gebracht aan de Schippersstraat. Normaal kom ik hier tijdens de dagshift, dus het was een spannende zoektocht naar een nieuw meisje. Na een uurtje rondwandelen had ik een shortlist in mijn hoofd van 3 meisjes. Net op het moment dat ik bij één van hen wou binnen gaan zag ik plots een droom van een meid staan in schippersstraat 15/1. Overdag kom ik regelmatig op deze kamer omdat dit toevallig ook de kamer van Ohm is, één van mijn lievellingsmeisjes.
Haar naam is Emilia (van de schrijfwijze ben ik niet zeker), is 24 jaar en ze komt uit Tsjechië, uit de buurt van Praag. Ze heeft lang blond/bruin haar met een tikje rood in en een paar sproetjes in haar gezicht. Echt het type vrouw waar ik zo verliefd op kan worden.
Toen ik haar zag staan ben ik direct richting haar raam gegaan, die shortlist van 3 zal voor een andere keer worden.
Aan het raam direct binnen gegaan zonder eerst de prijs af te spreken. Binnen 50 Euro betaald voor P+N.
Tijden het uitkleden een korte babbel gedaan over Praag en het koude weer van tegenwoordig en daarna bij haar op bed beland.
Helaas kreeg ik direct een condoom over mijn slappe lul. en begon ze direct te pijpen. Al bij al niet zo'n goede pijpbeurt.
Vanaf het moment dat mijn lul een beetje slagvaardig was kwam ze boven op me.
Haar kutje voelt echt nog een beetje strak aan en ze gebruikt niet te veel glijmiddel. Na een tijdje zijn we gewisseld van positie en heb ik haar in missionaris geneukt.
Tijdens het neuken kijkt ze wel een beetje ongeinteresseerd van je weg, jammer wan ze heeft zo' leuk gezichtje.
Dit was verre van de beste wip die ik ooit gehad had, maar ik denk wel dat ik er nog terug langs ga, gewoon omdat ze er zo leuk uitziet.
Ze begint 's avonds omstreeks 20u30 te werken.
« Laatst bewerkt op: 13 augustus 2010, 12:13:16 door sexmachine »
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !