Auteur Topic: Verversrui 12/7, Sabrina  (gelezen 1878 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Verversrui 12/7, Sabrina
« Gepost op: 4 juli 2010, 20:16:30 »
Het was alweer een tijd geleden, maar donderdag had ik nog eens een heerlijke ervaring in SKW.
Een troosteloze druilerige namiddag was het. Niet al te veel wandelaars en weinig enthousiaste dames waren present.
Ik stond op het punt richting huis te vertrekken, toen ik op de VVR 12 / 7 een jongedame opmerkte die me aanmaande een gesprek met haar te voeren.
Nu ben ik als goed opgevoede jongeman van mening dat iedereen zijn zegje mag doen, dus trok Isaac naar haar en wat ze voorstelde leek me wel wat: € 50 P&N, aftrekken zc en als finishing touch zou ik lekker mogen schieten op de juffrouw haar tieten

De vorige klant had een onaangename geur achtergelaten in de slaapkamer, dus werd zo'n 1/5 van haar parfumflesje (ik ben de naam van het merk vergeten, maar het klonk alvast duur) geledigd. Klein detail: tijdens het vrijen trok Sabrina mij dicht tegen haar, met als gevolg dat ik uren in de wind naar de reuk stonk  Gelukkig zat er des avonds niemand mij thuis op te wachten

Ik lag nog maar net op bed, of ze begon al te vragen: 'wat als je mij nu eens € 100 zou geven'...
Tja, als ze zo beginnen tegen mij, dan kunnen ze een aardig tegenvoorstel verwachten: 'OK, maar dan tongzoenen, én pzc, tot het einde'
Ze vond dat ik wel veel vroeg...
Omdat de hygiëne wel goed zit (mannen, ga in bad voor je naar de miekes gaat en scheer uw ballen!!!  ) ging ze ermee akkoord, maar ze zou niet slikken. Mij goed hoor, daar heb ik toch niets aan

Ze kwam over mij hangen (met haar 1m75 is ze in het bezit van 2 fraaie lange stelten) om mij wat op te warmen. Ze heeft een uitgesproken mening (meeste Belgen zijn saai!), maar goed, ze kan ook wel wat incasseren (verbaal), en dat siert haar wel. Het interesseerde me ook niet, en ik snoerde haar de mond door telkens opnieuw te beginnen tongzoenen
Ook hier belangrijk: hygiëne! Ik had mijn straffe kauwgom in, zij spoelde haar mond vooral met het mondspoelwater Listerine dat je ook in de betere supermarkt kan kopen.
Ze daalde naar beneden, kwam daar mijn beste vriend tegen en behandelde hem zoals een kind dat op 6 december een reuze lolly vindt: likken en zuigen à volonté! Heerlijk was dat. Gelukkig kan ik mijn orgasme nogal goed controleren, en was de pret niet meteeen over. Een van de voordelen van ouder en ervaren te worden, denk ik dan.
Ze zei dan, met een heerlijk accent: 'nu gaan we lekker neuken, en daarna pijp ik je klaar'.
Het enige nadeel van m'n bezoek was dat ze tijdens het neuken te veel gemaakte geluiden maakt, maar goed, als het dat maar is.
Want na het neuken ging het condoom er terug af, al vloog ik eerst naar de spoelbak om 'hem' te verfrissen (snap ik wel, door dat rubber), en toen begon ze als een bezetene te pijpen, het was ook stilletjes aan tijd om te gaan komen. Ik had een prachtig zicht en na enkele minuten volgde de explosie! Een ware ontlading was het: alle mijn zaad in haar mondje (ze liet het er wel niet uitlopen), ze bleef even roerloos zitten, spurtte daarna richting lavabo en spuwde gans de boel in de lavabo! Het liefst had ik ter plaatse in bed met haar in slaap gevallen (ja, ik ben ook zo iemand die na het orgasme direct in slaap kan donderen), maar dat was helaas geen optie.

Voor iedereen zich naar SKW haast: klein probleem: ze werkte deze week enkel 3 dagen. Ze werkt, naar eigen zeggen toch, enkel 'als ze geld nodig heeft'. Zoals nu, met het aankomende Sinterklaasfeest van haar kindje dat ze eens goed wou verwennen. Ik denk wel dat m'n € 100 goed besteed zullen worden.
Als ze werkt, trekt ze wel naar het Antwerpse, want ze wil niet dat iemand thuis haar zou herkennen, net omdat ze zo sporadisch werkt.
Ze heeft drie dagen op hotel verbleven, maar is nu terug richting huis. Wanneer ze terugkomt, geen idee.
Maar... ik zag dat ze voor mij ook bezet was, dus ik kan zeker niet de enige zijn die haar bezocht heeft. En zeker niet omdat ze
1/ spontaan is
2/ aantrekkelijk is
3/ ze best wel voor 't een en 't ander in is

Moge Sabrina snel wederkeren naar SKW! En collega's, als ze op een dag terugkeert, gelieve dit dan hier te melden!
« Laatst bewerkt op: 5 juli 2010, 13:44:10 door sexmachine »
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !