Auteur Topic: Schippersstraat 40/1, Sisi (dagshift)  (gelezen 62490 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 40/1, Sisi (dagshift)
« Gepost op: 5 oktober 2012, 14:07:16 »

 
[box title=SISI]
Land:             BULGARIJE
Taal:              FRANS, ENGELS, BULGAARS
Leeftijd:         25-30
[/box]

[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,60m
Model:            Normaal
BH:                 B cup, echt
Kontje:           Normaal
Haarkleur:      Rood
Haarlengte:    Kort
[/box]

[box title=DIENSTEN]
 PMC NMC Likken Vingeren GFE
[/box]

[box title=pro en contra]
+Leuke dame, kijkt niet op de tijd.
[/box]

[box title=extra info]
Deze dame werkt overdag.
[/box]
« Laatst bewerkt op: 7 juli 2020, 15:38:18 door Elwood »

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 40/1, Sisi (dagshift)
« Reactie #1 Gepost op: 12 augustus 2015, 17:45:27 »
Sisi (ja met één "s" zoals vermeld op het naambordje dat ze de laatste tijd heeft hangen) is terug uit verlof !

Schrijfwijze naam aangepast.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 40/1, Sisi (dagshift)
« Reactie #2 Gepost op: 9 februari 2019, 17:29:30 »
Vanaf donderdag 21 februari zal Sisi voor een goeie maand met vakantie zijn; ze wordt terug verwacht in het skw op maandag 24 maart.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 40/1, Sisi (dagshift)
« Reactie #3 Gepost op: 10 januari 2020, 17:34:37 »
Sisi behoort tot de dames die, ingevolge het reeds aangehaalde overlijden van de "huisbaas", een andere stek hebben moeten zoeken.
Ze heeft het zichzelf, en de kandidaat-klanten, niet al te moeilijk gemaakt: ze staat nu schuin tegenover SS40, nl. op SS43/4.Overigens hangt er op SS40 een plakkaatje met vermelding van haar nieuw adres, wel zonder het raamnr.

*  Adres aangepast.
« Laatst bewerkt op: 11 januari 2020, 00:33:39 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline klembus

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 15
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 40/1, Sisi (dagshift)
« Reactie #4 Gepost op: 16 mei 2020, 17:22:34 »
Sisi behoort tot de dames die, ingevolge het reeds aangehaalde overlijden van de "huisbaas", een andere stek hebben moeten zoeken.
Ze heeft het zichzelf, en de kandidaat-klanten, niet al te moeilijk gemaakt: ze staat nu schuin tegenover SS40, nl. op SS43/4.Overigens hangt er op SS40 een plakkaatje met vermelding van haar nieuw adres, wel zonder het raamnr.

*  Adres aangepast.

Bet(d)weter ;  kan ik je persoonlijk iets vragen over sisi ( prive bericht )

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 40/1, Sisi (dagshift)
« Reactie #5 Gepost op: 22 mei 2020, 15:15:35 »
Sisi behoort tot de dames die, ingevolge het reeds aangehaalde overlijden van de "huisbaas", een andere stek hebben moeten zoeken.
Ze heeft het zichzelf, en de kandidaat-klanten, niet al te moeilijk gemaakt: ze staat nu schuin tegenover SS40, nl. op SS43/4.Overigens hangt er op SS40 een plakkaatje met vermelding van haar nieuw adres, wel zonder het raamnr.

*  Adres aangepast.

Bet(d)weter ;  kan ik je persoonlijk iets vragen over sisi ( prive bericht )


Bet(d)weter is hier al enige tijd volledig afwezig!

Geen paniek echter, hij is niet van de aardbodem verdwenen want ik zag hem gisteren nog over de Meir fietsen.

Offline klembus

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 15
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 40/1, Sisi (dagshift)
« Reactie #6 Gepost op: 22 mei 2020, 22:09:48 »
Sisi behoort tot de dames die, ingevolge het reeds aangehaalde overlijden van de "huisbaas", een andere stek hebben moeten zoeken.
Ze heeft het zichzelf, en de kandidaat-klanten, niet al te moeilijk gemaakt: ze staat nu schuin tegenover SS40, nl. op SS43/4.Overigens hangt er op SS40 een plakkaatje met vermelding van haar nieuw adres, wel zonder het raamnr.

*  Adres aangepast.

Bet(d)weter ;  kan ik je persoonlijk iets vragen over sisi ( prive bericht )


Bet(d)weter is hier al enige tijd volledig afwezig!

Geen paniek echter, hij is niet van de aardbodem verdwenen want ik zag hem gisteren nog over de Meir fietsen.


Bedankt

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 40/1, Sisi (dagshift)
« Reactie #7 Gepost op: 23 mei 2020, 23:21:59 »
Hij is al sinds 30 maart op zoek naar een nietsnut, maar die vindt hij niet op de kasseien als hij tegen de grond gaat   :lol :lol :lol :lol

bet(d)weter, we missen je (en vooral je gevoel voor humor dat je hebt verloren sinds die vleermuis in 't land is    ;D ;D ;D ;D ;D      )
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Thalysman

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 29
  • Treinreiziger
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 40/1, Sisi (dagshift)
« Reactie #8 Gepost op: 24 mei 2020, 21:39:36 »
Ter informatie: de lieve Sisi verbleef maar korte tijd, ik denk rond de 3 weken, op SS 43/4, daarna, nadat de zaken rond SS 40 afgerond waren, stond ze weer terug op SS 40/1 waar ik haar aanvang maart bezocht.  Ze vertelde me dat ze blij was om terug te zijn op haar vaste plek.  (Ik bezoek haar al jaren, vroeger zelfs toen ze rond 2012 op SS 36/2 werkte.)

Uiteraard weten we niet waar ze gaat werken nadat de huidige situatie voorbij is, dit is dus ter informatie over de situatie t/m half maart.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 40/1, Sisi (dagshift)
« Reactie #9 Gepost op: 11 juni 2020, 18:44:20 »
Hij is al sinds 30 maart op zoek naar een nietsnut, maar die vindt hij niet op de kasseien als hij tegen de grond gaat   :lol :lol :lol :lol

bet(d)weter, we missen je (en vooral je gevoel voor humor dat je hebt verloren sinds die vleermuis in 't land is    ;D ;D ;D ;D ;D      )
Ik heb wel degelijk gevoel voor humor; maar soms kan die zgn. humor wel wat te ver gaan....: ik ben op 22 augustus 2018 (in volledig nuchtere toestand) wel degelijk aangevallen door een nietsnut die t.o.v. mij doodsbedreigingen heeft geuit; of die "echt" waren, laat ik in het midden, maar het doet- hoe dan ook - iets met een mens, als je aan de boerentoren wordt aangevallen omdat je een half uur daarvoor door de VT hebt gefietst !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Thalysman

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 29
  • Treinreiziger
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 40/1, Sisi (dagshift)
« Reactie #10 Gepost op: 21 juni 2020, 14:07:04 »
Ter informatie: vorige week, nu de ramen weer open zijn, het naambord van onze Sisi weer gezien, inderdaad terug op haar normale stek SS 40/1.  Misschien zou Meneer de Moderator het adres, in de titel van deze conversatie, willen aanpassen?

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 40/1, Sisi (dagshift)
« Reactie #11 Gepost op: 21 juni 2020, 15:33:02 »
Ter informatie: vorige week, nu de ramen weer open zijn, het naambord van onze Sisi weer gezien, inderdaad terug op haar normale stek SS 40/1.  Misschien zou Meneer de Moderator het adres, in de titel van deze conversatie, willen aanpassen?
Het is te zien dat jij van het "strenge regime" van hookers komt.

Minheer de Moderator is met zijn zatte kloten van zijn fiets gevallen los op zijn bakkes, drie tanden kwijt, zijn wenkbrauw gespleten en een verkeerspaaltje los zijn kont in.

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 40/1, Sisi (dagshift)
« Reactie #12 Gepost op: 21 juni 2020, 16:02:51 »
Ter informatie: vorige week, nu de ramen weer open zijn, het naambord van onze Sisi weer gezien, inderdaad terug op haar normale stek SS 40/1.  Misschien zou Meneer de Moderator het adres, in de titel van deze conversatie, willen aanpassen?
Het is te zien dat jij van het "strenge regime" van hookers komt.

Minheer de Moderator is met zijn zatte kloten van zijn fiets gevallen los op zijn bakkes, drie tanden kwijt, zijn wenkbrauw gespleten en een verkeerspaaltje los zijn kont in.
Gelukkig geen schade aan de fiets hopelijk  ;D ;D ;D ;D ;D

Een goede raad: te veel gedronken? Leg je fiets vast en ga effe bekomen op een van de talrijke bedden van het SKW patrimonium. Laat de verkeerspaaltjes voor wat ze zijn, en steek je eigen paaltje los in een kontje

  :kissass :kissass

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 40/1, Sisi (dagshift)
« Reactie #13 Gepost op: 21 juni 2020, 16:08:35 »
drie tanden kwijt,
Da'sch schtraf, en natuurlijk wel ambetant he, zeker in het topic van eentje die zich Schissshi noemt.

 :dance2 :dance2 :dance2 :dance2 :dance2

Offline Thalysman

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 29
  • Treinreiziger
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 40/1, Sisi (dagshift)
« Reactie #14 Gepost op: 28 juni 2020, 13:58:56 »
Natuurlijk wens ik ook de Moderator beterschap toe.
« Laatst bewerkt op: 28 juni 2020, 14:11:11 door Thalysman »