Auteur Topic: Paula latina latina met een excellente pse service  (gelezen 3145 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Paula latina latina met een excellente pse service
« Gepost op: 8 oktober 2012, 09:18:52 »
Paula is een blonde latina van achterin de twintig, begin dertig denk ik.
Blond sluik haar, normaal maar zeer strak lichaam, met slecht gemaakte harde silliconenboobs.
Ze heeft een zeer lief gezichtje en zeer lief en aardig zonder te overdrijven is ze ook op de kamer.
Haar uiterlijkk schatten we maar even in als zeer lief ogende (en niet alleen ogende) girl next door.

Een gesprek is heel normaal voor haar en dat begint ze uit zichzelf, helaas spreekt ze alleen spaans.
Maar vanaf het moment dat je binnenkomt ben je geloofwaardig haar "carino"..haar schatje.
Ze wast je pik lekker aan haar wastafel, ik vind dat geil en lekker..in afwachting van een lekkere sexbeurt kan ik haar zo goed bekijken terwijl ze aan mijn beste stuk friemelt. Het verhoogt mijn voorpret immens.
Dan komt het Paula programma, het is een programma hier in het 25 euro mekka van de afwerksex, want ik was er al 3 maal binnen 1 week...ze komt over je hangen en begint je te kussen, lekker aan je oren te knabbelen, kust je nek, je voorhoofd, je oogleden, je gezicht, je tepels, je buik, wat kust ze niet...? en niet te kort, ondertussen streel ik haar zeer erotische lichaam met prachtige rondingen en een strakke heerlijke kont, de greep tussen haar benen is geen probleem voor haar, door deze intieme en zeer relaxte verwenbeurt komt toch girl friend feeling op en niet te weinig, en na deze verwenbeurt wil ik nog maar 1 ding...maar dan brengt ze een condoom aan en begint aan een bizar goede blowjob..mijn god..dit is pijpen van hoog niveau, ze maakt me er helemaal gek mee en ik begin over te koken van lust, wat doet ze dan zo goed; Veel druk af en toe, een hele lekker steady ritme, ze bewerkt je eikel met haar tongetje en ze heef een zeer aparte techniek waarbij ze hard perst met haar lippen en dan een klein stukje opschuift en het volgende stukje van je pik probeert samen te persen tot gort..echt helemaal geweldig hoe ze kan pijpen...ook niet te kort maar lekker lang verwend ze je ook pijpend.

Daarna stijgt ze op en probeert je ineen aantal cowgirl varianten naar een hogtepunt te rijden, maar ik houd ook de zeer lekkere missio nog vol..apart is dat ze vaak zachtjes zeer erotsich zegt..si carino..ja schatje..geloofwaardig en erg geil komt het eruit...ze heeft een zeer lekker kutje..erg strak en het gevoel over de hele lengte van je pik is precies goed voor mij. Ik finisch altijd in doggie, haar lichaam is erg strak en zeer erotisch, met een smelle taille en brede heupen, ze heeft een enkelketting..sexy i like.. en een metalen kettingkje om haar middel waarop in metalen letters staat sexy..sexy..sexy..iedere keer als ik haar in doggie bewerk denk ik het is waar, het is helemaal waar en spuit mijn zaad in het condoom.

Samenvatting:
*Een erg erotische vrouw.
*En erg aardige vrouw
*Een erg relaxte vrouw
*Een van de beste dvp in deze staat, zo goed heb ik het zelden meegemaakt binnen de pse, qua dienstverlening
*Herhalingsgevaar als ik na deze recensie er nog tussen kom nog steeds heel hoog, ..ze staat binnen kort op huisnummer 10 ergens.
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
Paula latina latina met een excellente pse service
« Reactie #1 Gepost op: 31 mei 2014, 23:52:10 »
Recensie van lang geleden en geen adres bekend...doe er een slotje op.


Rolly 8)
Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.