Auteur Topic: Reisverslag/ervaring Pattaya  (gelezen 68424 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Reisverslag/ervaring Pattaya
« Reactie #15 Gepost op: 17 mei 2013, 00:25:14 »
Volgens mij is dat geen tip voor een free barfine, volgens mij is dat gewoon een tip van dupke, die de meiden al kent van in de bar, en dus goed weet wie hij oppikt, en het gaat hem niet over gratis, maar over een betrouwbare meid op te pikken die niet van straat is geraakt in haar gogo


Klopt precies, zo doet Dupke dat soms en dat kan hij zo prima.
Maar hij weet wat hij doet en ik gaf commentaar op de tip voor onervaren Thailandgangers,
Deze zien de tip als wellicht voor een barfine te omzeilen zonder te weten wat ze doen.
Zoals gezegd in mijn persoonlijke mening ligt daar een wereld van verschil.


Groet, Foots  O0

Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Reisverslag/ervaring Pattaya
« Reactie #16 Gepost op: 17 mei 2013, 01:08:06 »
Volgens mij is dat geen tip voor een free barfine, volgens mij is dat gewoon een tip van dupke, die de meiden al kent van in de bar, en dus goed weet wie hij oppikt, en het gaat hem niet over gratis, maar over een betrouwbare meid op te pikken die niet van straat is geraakt in haar gogo


Klopt precies, zo doet Dupke dat soms en dat kan hij zo prima.
Maar hij weet wat hij doet en ik gaf commentaar op de tip voor onervaren Thailandgangers,
Deze zien de tip als wellicht voor een barfine te omzeilen zonder te weten wat ze doen.
Zoals gezegd in mijn persoonlijke mening ligt daar een wereld van verschil.


Groet, Foots  O0
Ik denk dat je volledig gelijk hebt, en dat rakkers die een reis plannen echt wel goed doen je raad op te volgen.
In Thailand plegen namelijk genoeg heren zelfmoord door op onverklaarbare wijze vanaf een balkon te springen van de zesde verdieping zonder parachute, of vinden de flikken toevallig wat drug in hun appeke, ofwel worden ze gewoon gedropt in een rijstveld 30 km verder.
Dan kan je beter safe spelen en je gouden raad opvolgen.


Net hetzelfde met neuken zonder in Aziƫ, velen zijn je voorgegaan en hebben de hoofdvogel afgeschoten.



"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
Reisverslag/ervaring Pattaya
« Reactie #17 Gepost op: 17 mei 2013, 12:49:48 »
Even heel duidelijk.

Zolang je je leven niet moe bent of je niet 100% zeker bent van de dame die je meeneemt speel je op safe en haal je er eentje uit een bar en betaal je de barfine.

op dezelfde manier zorg je ervoor dat je een kamer met kluis hebt en daar gooi ik terwijl de dame douchen is alles, letterlijk alles van waarde in , geld, ipad, gsm en fototoestel.  Het enige wat ze kan stelen is mijn vuile was en dan hoop ik dat ze die gewassen komt terug brengen.  De rest kan ze niet bij terwijl ik douchen ben

foto's van haar maak ik voordat ze gaat douchen.

In het geval dat ik toch andere fotos wil gebruik ik mijn gsm, en die gaat mee de badkamer op als ik douchen ben en blijft in mijn gezichtsveld.

Freelancers is niks maar dan ook niks voor beginners. 

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
Reisverslag/ervaring Pattaya
« Reactie #18 Gepost op: 5 oktober 2013, 17:04:58 »
De Thaise realiteit met humor weer gegeven

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Reisverslag/ervaring Pattaya
« Reactie #19 Gepost op: 5 oktober 2013, 18:27:54 »
De Thaise realiteit met humor weer gegeven
Wat een prachtige schets van de familiegedachte. Voor Europeanen kun je de $ vervangen door de Euro, daar krijgen ze nog meer Baht of Peso voor, dus die vinden ze nog veel toffer.
 
Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.