Auteur Topic: Reisverslag deel 2 Pattaya en Bangkok 2012  (gelezen 4429 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest9105

  • Gast
Reisverslag deel 2 Pattaya en Bangkok 2012
« Gepost op: 28 oktober 2012, 20:09:48 »
Op dinsdagavond zijn we weer wat wezen drinken aan de Nakluaroad bij een klein cafeetje dat niet ver van de rotonde staat. Deze tent heet: Somsongbar. Hier waren een stuk of 10 tot 14 dames. Rond 0.30u zei een vriend van mij dat hij terug naar het hotel ging. Ik bleef nog even en kwam daarna in gesprek met Toeta (ff fonetisch.) Ik vroeg haar of zij ook horttime en longtimes deed en wat de prijzen waren. Dat klonk allemaal niet verkeerd en voor ik het wist waren we bij een motel en hadden we een kamer voor shorttime voor 280 baht. Om haar mee te nemen koste me dat nog 300 baht barfine en dan 1000 voor haar. Daar had ik haar dus ruim 3,5 uur voor.
Eenmaal in de kamer zijn we samen door gegaan met het drinken van Heineken bier….pfffff deze nacht hebben we samen ruim 9,5 liter Heineken naar binnen gewerkt!!! Dat was dus niet voor herhaling vatbaar hahaha. Wat de bedoeling werd, liep toch anders….een shorttime werd een longtime. Wel vertelde ze mij de volgende dag dat ze nog 2000 baht van me kreeg…nou geen probleem. Die zou ik haar ’s avonds wel komen brengen.

Woensdagavond waren we wat aan het rond dwalen op 2nd road en kwamen we massage salons tegen en zijn we binnen gaan kijken. Wow wow wow……mijn fantasie werd werkelijkheid. Ik had vooraf al eens op youtube gekeken en zag deze massagesalons…maar had er in Pattaya nog niet eens over gedacht. Waar kwamen we terecht. In deze massagesalon zaten zeker 40 dames achter een groot glas. Ze wezen allemaal naar zichzelf zodat je haar moest kiezen. Elke dame had een eigen nummer wat rood en wit was of donker met witte cijfers. De dames met rood en witte letters of juist helemaal wit met rode cijfers die koste 2200 baht voor anderhalf uur en de andere waren 1900 baht. Die man die ons binnen liet verzekerde ons dat we ruim anderhalf uur met de dame lol konden hebben en als finishing touch seks. Pffffffff wat was dat lastig kiezen zeg…met wie ik naar de kamer zou gaan, maar  uiteindelijk toch een keuze gemaakt. Ik moet zeggen dat de dame die ik had erg tegen viel, ze praatte heel veel en begon met seks en massage…nou vergeet het maar. Ik was niet erg tevreden. Had ook het idee dat het geen anderhalf uur heeft geduurd. Maar diegene met wie ik daar was die heeft wel een TOP sessie gehad, dus was het gewoon pech gehad en een volgende keer maar hopen op beter! Na deze sessie ben ik de zaken gaan afhandelen in de Somsongbar met mijn date van de avond ervoor. Tja de avond verliep toch anders dan vooraf gepland. Deze vrouw zei dat ze nog wel twee bars wist waar misschien het Nederlands elftal (dat tegen Roemenië speelde) te zien was en gingen we die vriend van me uit zijn bed knallen en naar die andere bar. Helaas geen voetbal die avond…toch wel veel gezelligheid. Deze dame had een verleden in st. Oedenrode en sprak goed Nederlands (net als die van mij trouwens….heeft ook een aantal jaar  een relatie gehad met iemand uti Nederland en hier gewoond.) Maar uiteindelijk belande ze weer bij mij in bed. Maar nu wel op onze gezamenlijke kamer.

Donderdag ben ik met haar naar Koh Larn geweest. Dat is een eiland niet ver van Pattaya. Voor 3 baht pak je een veerboot naar dat eiland. Tja of je moet ervoor kiezen om een privé speedboot te nemen voor 2000 baht. Maar och dat scheelt ook 10 min. Dus heb ff de goedkope oplossing gekozen. Een bere gezellig middag samen. Tja, om een lang verhaal niet al te lang te maken….ook deze nacht bleef zij bij mij slapen, al had ik haar wel in de avond verteld dat ik het ff wat rustiger aan wilde doen met mijn geld. De maandag die nog kwam zou onze rit naar Bangkok zijn waarvoor ik nog geld wilde overhouden. Het begrip was er helemaal. Ok niks mis mee zou je denken.

Vrijdag hebben we overdag weer wat dingen bekeken daar in Pattaya en ’s avonds ben ik nog even wat bij haar bar wezen drinken. De sfeer was nou een beetje prikkelbaar….want ik had haar al verteld dat ze deze nacht niet bij mij kon blijven slapen. Toch dramde ze door dat ze dat wel wilde en dat het niet anders kon enz. Uiteindelijk zei ik dat ik nog even naar die vriend van mij zou gaan en haar morgen wel weer zou zien. Toen zij even met wat anders bezig was ben ik er verder tussenuit geknepen. Maar wat gebeurt er nou…..een anderhalf uur later gaat zij naar die bar waar ik zou zitten…(tja…ik lag allang op bed in het hotel!!!!) en was helemaal in paniek…speelde dus zou die vriend van mij uit en kwamen dus samen naar de kamer waar ik lag te slapen. Enige verwarring bij mij en vooral toen ik haar toch zei dat ik duidelijk was geweest in mijn sms’sen naar haar haar als antwoord op haar verwarde berichten. Nou……uiteindelijk zij gepikeerd weg en ruim twee uur later stond ze weer voor de deur……maar nu zo zat als een kanon. Ze was haar telefoon kwijt helemaal overstuur. Alles nagezocht en uiteindelijk heb ik toch even mijn verstand boven mijn gevoel laten gaan en zei dat ze niet meer naar huis ging zoals ze er nu uit zag. Dussssssss lag ze weer bij me in bed. Pfffffff wat een story van vandaag. Achteraf heb ik het idee dat dit project telefoon wel vaker zal worden gespeeld en dat die telefoon gewoon ergens is afgegeven voor even  en later weer opgehaald. Maar goed…deze nacht heb ik dus niet aan haar betaald….het is wel goed zo!!

Zaterdag was een relaxte dag. Mijn eerste rit op een olifant gedaan in Noo Nooch.  Echt Superrrrr eerder deze week had ik al een olifant eten gegeven bij sanctuary of truth……wow wat een beest….echt super. In de avond belande ik weer bij de som song bar. De sfeer was wat ontspannener…en om weer problemen te voorkomen mocht ze weer bij me slapen. Rond 23u heb ik haar barfine betaald en zijn we samen een ronde wezen wandelen over de beach en hebben we nog samen gedronken in het hardrock café en later bij een go go bar. Toch een gezellige avond.

Zondag weer wat relaxed, koffers ingepakt en cadeaus gehaald voor wat ik nog moest halen. Aan het einde van de middag heb ik aan de overkant  van waar ik voorheen de massagesalon heb gedaan , nu de andere kant genomen. Voor iemand met een handicap is het niet bijzonder met al die trappen…maar och ik kom er wel binnen. Deze keer was het wederom zeeeer moeilijk om een leuke dame uit te zoeken. Maar toch wel gelukt. Met haar heb ik een super sessie gehad. Ze begon met lekker samen een bad te nemen waarbij ik haar al overal kon voelen, daarna heeft ze heerlijk een body to body massage geven echt een SUPER lichaam en echt ZOOOOO VEEL beter dan ik die vorige keer heb gehad. Daarna hebben we deze sessie lekker afgemaakt met een goede sexpartij. Tja…zo tussen alles door raakte we in gesprek over haar zoontje van 10 jaar (die nu al bezig was om zich te hervormen tot ladyboy….pffffff viel me wel wat verkeerd op deze leeftijd!!!) Haar zoontje was net jarig geweest….en ze had geen geld om zijn verjaardag te vieren….dus heb ik haar aan het einde toch 500 baht tip gegeven om hier wat leuks mee te gaan doen. Maar zij vertelde ook dat het niet zo simpel is dat werk in die salons….soms heb je 2 klanten per dag en heb je wat geld, maar als je geen klanten heb….dan verdien je dus ook echt niks.

Maandag in de morgen afscheid genomen van elkaar en een taxi genomen naar Bangkok. Daar hadden we vooraf al een hotel geregeld voor 3 dagen. Dat hotel was echt super en niet ver van Pathong. Daar hebben we in de avond gekeken. Wat een slechte straat is Pathong 1 en 2. Hier word je echt lastig gevallen de hele straat door blijven die mannen je achtervolgen. Dit was niet mijn straat. In Pathong 2 is er een BarBar, een fetish club en kinky service (www.barbarfetishclub.com) Die trok wel mijn enige aandacht…maar daar betaalde je 940 baht om alleen binnen te komen en evt. wat een dame te doen. Ik wilde hier later nog wel een keer naar terug, dus heb het even gelaten voor wat het was.

Op dinsdagavond ben ik met een chuck chuck naar soi cowboy gegaan. Och voor 200 baht valt die rit ook wel mee. Was wel verder weg dan ik vooraf had verwacht. Eenmaal aangekomen werd ik in een donkere straat afgezet. Nou dacht ik nog…als dit soi cowboy is…stelt dit niet veel voor…dus ik die straat helemaal door….en kwam alleen massagebars tegen, kreeg allerlei aanbiedingen, maar op de terugweg kwam ik twee dames tegen die mij de weg naar Soi Cowboy lieten zien en liepen mee. Deze straat is wel zeer sfeervol. Ik ben er 1x doorgereden en aan het eind bij terug gang bij Lucky Star binnen gegaan. Daar waren de dames volledig naakt aan het dansen.  Het duurde wel een tijdje voor ik iemand vond die engels sprak en waarmee duidelijk werd hoeveel de prijzen waren voor short times en long times. Uiteindelijk wat gedronken met Lom. Een meisje van wat ze zei 28 jaar, maar ze ziet er uit als 18 en ook hier was later wat verwarring over. Ja, zei ze geloof je me niet…hier kijk maar dit is mijn legitimatie……pffff allemaal tekens waar ik niks van begreep. Tja er stond 2587, dus ik zei heel goed jij bent zeker 575 jaar oud….hahaha. Nou ja…uiteindelijk gelaten voor wat het was. Maar met haar heb ik echt een SUPER sessie gehad van ruim 2,5 uur. Op het einde samen gedouched en ben weer terug naar het hotel gegaan.

Woensdag ben ik op mijn terugrit van een winkelcentrum waar ik onderweg werd  aangesproken door een man of ik body to body wilde en tja…laten we het nog maar een keer proberen, morgen is het weer voorbij. Dus werd ik naar een tent Sakara (of zoiets) halverwege Pathong 1 gebracht. Deze plaats was met lift en eenmaal binnen zag het er echt oud en lelijk uit, maar goed uiteindelijk een dame uitgekozen. Op het eerste gezicht niks mis mee. Wij weer een verdieping naar boven en vooraf moest ik 1900 baht voor de dame betalen, die man vroeg nog 100 baht voor zijn werk en dan klaar.
Eenmaal boven zag die kamer eruit alsof ik in een horrorfilm was beland, wat zag dat er slecht en oud uit. Maar goed, toen zij haar kleren uitdeed had ze maar een echte borst en de andere was volgens haar door haar kind leeggezogen oid. Deze sessie was ronduit slecht. Gedurende de tijd begon ik steeds meer te twijfelen of dat zij geen ladyboy was, ik mocht haar niet vingeren maar alleen neuken. Normaal had deze sessie anderhalf uur moeten duren…maar na ruim 30 min. hield ik het voor gezien ben weggegaan. Maar aan het begin van de sessie  was er ook iets raars. Ze vroeg me al of ik haar tip wilde geven voordat ze begonnen was. Ik zei, doe eerst maar eens je best dan zie ik wel. Toen begon ze over hoeveel tip ik wilde geven…dus ik zei 100 baht…..hmmmmm no, ok 200 baht…nooo zelfs 300 baht was te weinig ze vroeg me om 1000 baht tipgeld. Ze vertelde dat van die 1900 baht die ik aan de balie moest betalen zij er maar 400 baht van kreeg en ik was nog maar de tweede klant die dag of de afgelopen 3 dagen. Tja, ik vond dit wel zo onbeschoft van haar….ik heb haar 500 baht gegeven en ben weg gegaan. Dacht nog……HIER kom ik NOOOIT meer terug!!!!

Op donderdag 25 oktober ben ik weer terug gevlogen naar Amsterdam en ben weer helemaal thuis…..hard aan het sparen voor mijn volgende trip richting PATTAYA in 2013.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Reisverslag deel 2 Pattaya en Bangkok 2012
« Reactie #1 Gepost op: 28 oktober 2012, 21:08:04 »
Ik heb genoten  ;D
Maar ik ben ook verbaasd, er zijn namelijk twee regels die ik in acht neem als ik naar Thailand zou reizen.
Regel 1: een griet die drugs gebruikt stamp je je hotelkamer uit, of het kan zomaar je allerlaatste reis geweest zijn. Daar lees ik uiteraard niks over in je verhaal, maar geef het maar mee als algemene waarschuwing.
Regel 2: 543 voor onze jaartelling. Met andere woorden, een griet van 18 jaar is hier geboren in 1994, tel daar 543 bij. 2537 moet dus op de id staan. Anders zelfde einde als regel 1.


Iets klopt er dus niet aan het geboortejaar 2587, Joker, en als de 8 een 3 was lees ik 2537. Net 18 dus....

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest9105

  • Gast
Reisverslag deel 2 Pattaya en Bangkok 2012
« Reactie #2 Gepost op: 28 oktober 2012, 21:59:53 »
Tja sexmachine.....wat betreft de leeftijd ....och ik kwam er niet meer uit...en die tekens daar kon ik niks van maken...dus was ook niet boeiend meer voor mij. Wat belangrijk was....was dat zij mij WAAR heeft gegeven voor mijn geld en dat ze de kosten waard is geweest!!!! Zou haar zo nog een keer meenemen!!!

Mijn eerste vlam was echt een GFE gedurende de 6 dagen....ze gebruikte voor zover ik kon zien geen drugs en zowel...och ook dat is niet van belang...want je weet dat het een avontuur voor hooguit 6 dagen was.....verder EEN SUPER land Thailand....als het aan mij ligt ga ik volgend jaar zeker 1x of 2x terug (als dat financieel gaat lukken :). ) 

Helaas zag ik het verhaal van Dupke iets te laat...want had graag zijn advies voor Devils den eerder geweten. Ik heb nog een dag rond gehobbeld achter de mirandasoi (of zoiets) en zag wel borden hangen van Devils Den, maar ben er door tijdgebrek niet meer geweest...dus komt een volgende keer!!!

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Reisverslag deel 2 Pattaya en Bangkok 2012
« Reactie #3 Gepost op: 28 oktober 2012, 22:13:15 »
Lees nog eens goed regel 1 en regel 2 door, want anders kan het je laatste reis ooit zijn, dat was enkel een algemene raadgeving aan iedere Thailandreiziger, niet specifiek op jouw trip
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal