Auteur Topic: PAUSCHALCLUB BOCHUM  (gelezen 240669 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline VMAX

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 6
    • Bekijk profiel
PAUSCHALCLUB BOCHUM
« Reactie #60 Gepost op: 11 november 2014, 15:53:59 »
Ziezo, zoals aan mezelf beloofd ben ik afgelopen zondag naar de 37 (PC Bochum) geweest.
Mijn allereerste pauschalervaring en... zeker niet de laaste  :-\

Ontvangst was super vriendelijk en correct, Mia de theke gaf me de nodige outfit en een korte rondleiding.
Verder uitweiden over de club acht ik niet nodig daar er reeds genoeg over geschreven werd denk ik.
Behalve het buffet misschien, proper, vers, en regelmatig aangevuld.
Leuk is ook dat wanneer je zit te eten boven, de meisjes die gekamerd hebben allen de revue passeren om zich te gaan opfrissen, naakt, mooi en vriendelijk.

Mijn kamertjes dan:
Nr 1 als doop met Cosmina (Rom), ik ga hier zeer kort over zijn en zonder het meisje te willen beledigen geef ik een 3/10

Als 2de: Sissi (Bul), mooie meid, echte B cup borstjes, heel vriendelijk en lief.
Wenn du im mund spritzen wolt dan kannst du das, ja wadde, zalig gekomen in dat mooie pijpmondje van haar!  7/10

Derde's was Diana (Rom) aan de beurt, een mooie meid met iets meer vlees in de kuip.
Grote lekkere borsten en een kont om stevig beet te pakken. Mijn max op z'n frans wakker gezogen, mmm, rubbertje errond en heel het standjesrepertoire uitgespeeld. Zalig lepeltjesgewijs GFE dat ballonnetje gevuld.  8/10

En als laatste mit die LENA (Bul), wat een hete sloerie!!!, knap, slank, heet, de max!
Frans begonnen, missio, zij en ik on top, doggy en frans geeindigd.
Een dikke 9/10, dank u wel!

Zo, dat was het voor de eerste maar zeker niet laatste keer, jammer dat ik er bijna 3 uur voor moet rijden, maar zeker de 150 voor het tagesticket waard.

Volgende keer iets korter bij huis zoeken, greetz
VMAX

Wijze grijze

  • Gast
PAUSCHALCLUB BOCHUM
« Reactie #61 Gepost op: 11 november 2014, 20:24:31 »
Ik was er Dinsdag pas geweest, maar het aanbod van kleineconda om als chauffeur op te treden, kon ik natuurlijk niet afslaan. Die heeft de smaak ook goed te pakken, want het werd z’n derde bezoek binnen twee weken. We arriveerden mooi om 10:58, parkeerden en konden meteen naar binnen lopen. Het was (nog) niet druk.

Bij de receptie hangt een tablet waar nogmaals alle aanwezige meiden met een foto op staan. Bovendien kun je erop klikken en dan een profiel bekijken, waar alle services op vermeld staan. Ik zag dat Delara er niet meer op stond, hoewel dat de avond van tevoren nog wel zo was geweest. “Sie hat sich leider abgemeldet”. Bovendien bleken later op dag, hoewel ingepland, ook Claudia en Larissa er niet te zijn.

In de barruimte ging ik natuurlijk meteen op zoek naar Tailer, maar vond haar in eerste instantie niet. Het zal toch niet waar zijn zeker? Ik vroeg aan Angel, waar Tailer was. “Geen idee, ik denk dat ze ziek is, gisteren voelde ze zich al niet goed”. Fuck, fuck, fuck! Dat sloeg een flink gat in mijn to-dolijstje. Angel zag de verbijstering op mijn gezicht, lachte, en zei: “ich hab’ nur Spass gemacht, ich sage ihr Bescheid”. Gerustgesteld ging ik douchen.

Trio met Tailer en Angel:
Ik kwam terug en Tailer en Angel zaten tegenover elkaar op een bank. Meteen kwam ik terug op het beloofde trio van afgelopen Dinsdag dat toen helaas geen doorgang had kunnen vinden, omdat Angel voortijdig naar huis was gegaan. Of we dit vandaag misschien wel konden laten plaatsvinden en wel nu meteen? Dat lag moeilijk, omdat een trio alleen kan als het echt rustig is en zeker niet meteen ’s  morgens als de club nog moet opstarten. Ik ging het dilemma aan Theke Mia voorleggen en zij had compassie met mij en stond het toe.
Met een stevige portie voorpret gingen we giechelend naar boven. Op de kamer begonnen Tailer en Angel elkaar ongegeneerd af te lebberen. Ik werd gesommeerd toe te kijken. Dit had tot gevolg dat Wijze Stijve zich tot ongekende oorlogssterkte oprichtte om maar niets van het schouwspel te hoeven missen. Dat beviel beiden wel en ze besloten Wijze Stijve in het tongenspel te betrekken En – geloof me – dat werd een serieus gevecht om mijn onvermijdelijke orgasme zo lang mogelijk uit te stellen.  Nu kon ik Tailer en Angel bij goed daglicht samen in actie zien. Bij de show is het altijd een beetje donker. Nu echter scheen het zonnetje en ik had beide gordijnen volledig open getrokken om niets te hoeven missen. Tailer en Angel vochten beiden met hun tongetjes om m’n eikel, kusten elkaar wellustig en het oprechte geile plezier van beiden straalde er vanaf. Geweldig om hun ogen te zien met pretlichtjes erin. Ik werd gek.
Alles kwam aan bod. Tailer ging Angels poesje uitgebreid likken. Tailer ging met haar poes op m’n lippen zitten en wenste gelikt te worden. En ondertussen zaten 20 rappe vingertjes overal te kriebelen en te strelen. Langzaam ontbreken me de woorden om dit ultragenot te beschrijven. Ik merkte hoe beiden me dit plezier gewoon gunden en voldoening uit mijn genot haalden. Ze hadden ook wel in de gaten dat Wijze Stijve zowat op ontploffen stond en steeds namen ze op tijd wat gas terug. Oh, lucky me. Als finale koos ik ervoor om de hand aan mezelf te slaan en me af te trekken terwijl Tailer en Angels tongetjes met elkaar vochten om zoveel mogelijk sperma te kunnen opslurpen. En er was ruim voldoende voor beiden. Straal na straal spoot over hun tongetjes en droop langs hun kinnetjes op het bed. Daarmee niet genoeg, want ze begonnen hun wit kleverige tongen onderling af te lebberen. Aansluitend werd Wijze Stijve uitgebreid schoongelikt.
Wat een belevenis. Ik was helemaal duizelig en had even nodig om op adem te komen. Afsluitend moest er met beiden gezoend worden. Misschien een test om te kijken of ik voor m’n eigen spermaresten bang was? Boeit me niet. Ik was geil genoeg om daar geen problemen mee te hebben. En weer werd een record verbroken. M’n aller geilste binnenkomersessie ooit. Deze dag kon niet meer stuk.
Wijze Grijze sexapproval™ voor Tailer: Hors categorie
Wijze Grijze sexapproval™ voor Angel: Hors categorie

Marcella :

[attachimg=1] [attachimg=2]

Naam : Marcella
Nationaliteit/Taal : Bulgaars/ Duits
Leeftijd : 18
Haarkleur/-lengte : Zwart, sluik, tot halverwege de rug
Lengte dame : 1,55 mtr
Postuur/Cupmaat : normaal, 50 Kg, maat 36, 75C-cup
Service: PZC/ TZ/ FT
Voordelen:
Nadelen:
Tijdsduur : 25 min.
Prijs : all inclusive
Extra’s bij het bezoek:
Wijze Grijze sexapproval™: 7,0/10

Hierna was ik toch wel even aan een rustsessie toe. Ik besloot naast Marcella te gaan zitten. Werkt hier nog niet zo lang en ik besloot maar eens een sprong in het diepe te wagen. Ik wist niets van haar aangeboden service af. Op de kamer leek het wel alsof ze me iets wilde bewijzen. Ze deed heel goed haar best en overviel me gelijk al met ferme tongzoenen. Haar pijpkunsten moest ze maar etaleren terwijl ik in een fauteuil zat. Ook dat deed ze niet onverdienstelijk. Bovendien keek ze me er steeds uitdagend bij aan. Toen we op het bed wisselden, wenste madam geneukt te worden, maar daar had ik op dat moment geen behoefte aan. Ze reageerde potjandorie echt teleurgesteld. Wijze Grijze sexapproval™: 7,5/10

Nataly:
De show werd vandaag door Nataly gegeven. Er was niet veel animo voor door de bezoekers, want toen ik er tegen 12:15 ging kijken, was er helemaal niemand. Mooi, dat gaf me dus gelegenheid me nog eens professioneel door haar te laten pijpen. Per slot van rekening was zij de allereerste (destijds in een duo blow-job met Arabella) die hier in Bochum Wijze Stijve oraal behandelde en me aldus verslaafd maakte. Nou, haar blowjob skills hebben niets aan kwaliteit ingeboet. Ik wilde echte m’n orgasme nog wat opsparen i.v.m. andere snode vervolgplannen. Wijze Grijze sexapproval™: 7,5/10

Tailer 2:
Ofschoon de drukte inmiddels aardig begon toe te nemen, slaagde ik erin Tailer voor me te winnen. Jaaa, nu wist ik waarom ik m’n orgasme had uitgesteld. Tailer = spuitgarantie. We kwamen weer op een kamer met een dressoir en ik kon me helemaal uitleven toen ze haar been weer horizontaal op dat dressoir legde en we beiden de actie in de spiegel tegenover ons konden gadeslaan. Nu begrijp ik ook waar Tailers figuurtje en lenigheid vandaan komen. Zij was vroeger in Roemenië vrij succesvol als turnster. Hoe geil is dat om te weten dat je Roemeens turnstertje onbeperkt mag stengelen? En dan ook nog eens een tienertje dat zelf helemaal botergeil is en m’n sperma in haar mondje lust alsof het je reinste godennectar is? Uiteraard kreeg ze haar portie WG-DNA over haar tongetje. Wijze Grijze sexapproval™: 10,0/10

Kleineconda vroeg me of ik Tailer daarna wilde vragen bij hem te komen zitten. Het was weliswaar nog drukker geworden, maar graag voldeed ze aan dat verzoek. Kleineconda is er naderhand nog eens mee op de kamer geweest en heeft zich over haar service absoluut niet beklaagd. Au contraire.

Adriana :
Zo onschuldig als Adriana uitziet is ze niet. Ze is weliswaar pas 18, maar heeft het “faustdick hinter den Ohren”. Een plaatje van een tienertje. Toch verliep de communicatie met haar een beetje stroef en een navenant gebrek aan chemie was er dus. Ze heeft wel een ontzettend lekker befbaar poesje en het 69 standje had me niet lang genoeg kunnen duren. Echter Adriana wilde waarschijnlijk niet de grens van een orgasme overschrijden, want op een gegeven moment ging ze van me af en wilde me nog even klaar likken. Dat hoefde echter op dat moment niet en ik bedankte Adriana voor haar inspanningen. Wijze Grijze sexapproval™: 7,0/10


Tailer 3:
Subtiel wist ik m’n dragaiuuuuuuuubi bij me te krijgen en sprak met haar af dat we voor een rustige sessie naar boven zouden gaan. Ook zij mocht een rustige kamer inlassen. Zij mocht het verloop bepalen. Dat hoef je sommige meiden geen twee keer te zeggen. Dan gaan ze hun smart phone administratie bijwerken, een dutje doen, of wensen gemasseerd te worden. Zo niet echter Tailer. Ze positioneerde zich omgekeerd naast mij, leunde tegen m’n opgetrokken knie en begon aan Wijze Stijve te sabbelen. Met haar ene hand kriebelde ze m’n ballen en met haar andere hand vingerde ze zichzelf. En ik had vrij zicht op haar masturberende hand en haar kletsnatte poesje. Ondertussen begon ze er ook nog eens wellustig bij te kreunen. Toen ze merkte dat dit me in het geheel niet onberoerd liet, schakelde ze een versnelling bij en probeerde me wederom proteïne te ontfutselen. Van de ene kant wilde ik het wel laten gebeuren, maar van de andere kant liep er nog zoveel ander lekkers rond. Echter Tailer liet me niet gaan, voordat ik haar beloofd had vandaag nog een keer haar mondje vol te spuiten. Ik beweer bij deze, terwijl ik volledig bij m’n verstand ben en helemaal uit vrije wil, dat Tailer de beste mentaliteit heeft van alle DVP’s met wie ik in mijn leven de lakens gedeeld heb. Wijze Grijze sexapproval™: 10,0/10


Wendy 1:
Wendy heeft een nieuwe pruik aangeschaft en die staat haar heel goed. Lange zwarte en bruine krullen. Ik hou van haar zachte aanpak. Geen tijdsdruk en heel teder. Jammer dat TZ niet in het pretpakket zit. Wat en of er verder tot haar services behoort, moet je haar zelf vragen. Het feit dat ik er later op de avond nogmaals mee kamerde is een elk geval een aanbeveling. En natuurlijk het Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10

Merlin :
Met Merlin heb ik zeker meer dan een uur een goed serieus gesprek gehad. Je merkt dat ze eigenlijk veel te jong in de grote mensenwereld terecht is gekomen en begeleiding mist. Merlin geeft me wel steeds een positieve energieboost door haar goede humeur. Bovendien is ze zeer bedreven op de kamer en is haar servicepakket heel uitgebreid. Zij wist Wijze Stijve al snel tot ongekende geilheid te pijpen. Dit kon niet anders dan met een orgasme eindigen. En dat lukte Merlin ook binnen iets meer dan een kwartier. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10

Tailer 4:
Via de interne tam-tam had Tailer al begrepen dat ik in Merlins mondje sperma had gedeponeerd. Een beetje verwijtend vroeg ze me: “En ik dan?” Normaal krijg ik je laatste portie. Heb je nog wat voor mij?” Ik gaf meteen aan dat ik haar deze keer toch moest teleurstellen. Tailer begon te pruilen, maar tegelijkertijd zei ze ook dat ze op z’n minst wilde proberen of ze er nog wat uit kon halen. Dat kon ik natuurlijk niet weigeren. Deze hele situatie maakte me al geil genoeg. Een meid die me quasi smeekt om nog wat sperma in haar mond te spuiten... We gingen naar boven en Tailer deed haar ding zoals ze altijd met me doet. Enfin, ofschoon ik er echt niet meer aan geloofd had, lukte het haar toch om de laatste spermaproductie van vandaag eruit te zuigen. Maar man o man, wat was Wijze Stijve hypergevoelig na dit laatste orgasme. Wijze Grijze sexapproval™: 10,0/10

Wendy 2:
Na deze vermoeiende laatste 2 sessies wilde ik het eigenlijk voor gezien houden. Het was al na 22:00 en de club sluit om 23:00. Bovendien moest ik wachten tot chauffeur kleineconda ook weer aanwezig was. Ik had m’n krant erbij gepakt en zat wat te lezen, toen Wendy op de bank naast me plaatsnam. Ik begon wat met haar te kletsen en al gauw zat ze gierend van de lach naast me. Tsja en toen kreeg ik natuurlijk weer zin in een lekkere tedere afscheidsblowjob. Om 22:35 gingen we naar boven. Gelukkig was er nog een kamer vrij. Ik zei Wendy wel al bij voorbaat dat een orgasme uitgesloten was en dat ik alleen maar lekker wilde liggen genieten. Geen probleem voor Wendy. Toevallig was de muziek op dat moment ook lekker mellow, zodat ik na 20 minuten helemaal zen weer beneden kwam. Kleineconda zat al aangekleed op me te wachten. Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10

We vertrokken om 23:10 samen met nog zo’n 7 andere gasten die ook allemaal tot het einde gebleven waren. De rit naar huis was probleemloos en om 00:45 werd ik thuis afgezet. Thanks, volgende keer zal ik rijden. Hopelijk weer spoedig.

De mythe:
En dan kreeg ik vandaag nog een opmerkelijk verhaal te horen. Een van de meiden waar ik regelmatig mee kamer, vroeg me op de man af, hoezo ik af en toe ook met XXX de kamer op ging. XXX had immers geen FT in het pakket en iedereen in de club wist dat FT helemaal mijn ding is. Ik legde dus uit, dat zeker niet iedere kamergang noodzakelijkerwijs met een orgasme eindigt. Ik ben tenslotte Superman niet. En toen kreeg ik dus de bewuste interne vrouweninfo te horen: Zoals menige ijsbeer er over opschept hoe vaak hij wel niet heeft gespoten, vrouwen tot orgasmes heeft gebracht en een onweerstaanbare pussymagneet is, zo scheppen vrouwen blijkbaar ook onder elkaar op hoe goed dat ze een gast behandeld hebben en hoe geweldig ze hem hebben laten spuiten.
Het komt er dus op neer dat vrouwen na een kamergang onderling verslag uitbrengen en hierbij dus blijkbaar overdreven hebben v.w.b. hun activiteiten met mij. En hierdoor kleeft er nu dus blijkbaar een beeld aan mij hier in Bochum dat me tot een te koesteren gast promoveert. LOL en ROFL. Ik heb er niets op tegen en laat me dat imago graag aanleunen. Wat ik in elk geval wel waardeer is dat men mijn respectvolle omgang en relaxte mentaliteit heel hoog inschat. Daarvoor zijn ze bij Wijze Grijze in ieder geval aan het juiste adres.

Als ik nu de afgelopen 2 weken samenvat dan realiseer ik me dat ik 3 keer PC-Bochum heb bezocht en in die 3 keren 13 (!) keer met Tailer gekamerd heb. Toch niet verkeerd, hè?

En met wie van de 15 aanwezige dames heb ik vandaag niet gekamerd:  Esmeralda – Sissie – Susanna – Mia – Shaila – Klara – Cosmina - Diana

Wijze Grijze sexapproval™ voor PC-Bochum vandaag: 8,0/10

Adieë tsezame
Wijze Grijze


Volgend bezoek heb ik dus voor a.s. weekend gepland. Even de line-up in de gaten houden. Wil je mee/ kom je ook; laat me maar iets weten via IM.

Wijze grijze

  • Gast
2 Zuid-Limburgers bezoeken PAUSCHALCLUB BOCHUM
« Reactie #62 Gepost op: 17 november 2014, 23:05:44 »
Op mijn vorige verslag met de oproep om afgelopen Zaterdag eventueel (weer) mee te gaan had PollekeZuid01 gereageerd. Hij woont ook in Zuid-Limburg, dus de afspraak om samen te rijden was snel gemaakt. Exact om 11:00 arriveerden we en we konden als ca. nr 8 en 9 naar binnen. Helaas had Delara zich (weer) de dag van tevoren afgemeld, zodat ik haar weer misliep. Daarvoor had men wel op het laatste moment nog 3 compleet nieuwe dames toegevoegd. Ghanese Zara en Roemeense Michelle en Cristal, waarbij opviel dat Cristal FF-AV (aktiv) in het programma heeft staan (zie http://pauschalclub.de/bochum/girl/cristal). Dat betekent anaal fistfucken, Vwb het aktivgedeelte weet ik echter niet of dit dan bij haar of bij jou   :-\ gebeurt. In elk geval waren er vandaag 19 dames aanwezig. 


Vwb de drukte was het vandaag een zeer slechte dag. Er waren nauwelijks bezoekers met een 3-uursticket. Het merendeel had de hele dag geboekt en bleef ook de hele dag. ’s Avonds tegen 18:00 telde ik 24 aanwezige mannen beneden + 7 bezette kamers. Ik weet niet hoeveel er toen boven aan het eten waren, of bij de show. De hele dag waren er constant wachttijden op een vrije kamer. Soms wel een half uur. Desalniettemin ben ik voldoende aan mijn trekken gekomen, vooral doordat de favo’tjes vanzelf bij mij terechtkwamen. Om 21:00 kwam er bijvoorbeeld nog een Japanner binnen, die volgens mij slechts één kamer heeft gedaan totdat het 23:00 was. 


Tailer 1:
 De dag begon uiteraard weer uitstekend met Tailer. Ze zat al op me te wachten en was blij verrast me weer te zien.  Ze had de dag ervoor een show gedraaid met Denise en nodigde me uit om Maandag ook weer te komen: dan zou ze een show met Angel doen. Als er een kans was dan zouden we vandaag ook weer een trio kunnen doen. Door de drukte is dat er helaas niet meer van gekomen. Ouderwets goed was echter mijn binnenkomersessie metTailer. Ik spoot zoveel sperma tegen haar huig aan dat ze het onbedoeld in een reflex doorslikte. Bedrijfsongelukje, maar het werd me vergeven, want het smaakte zoet (door ananassap de dag van tevoren). Wijze Grijze sexapproval™: 10,0/10. 

Nina 1: Na de sessie met Tailer moest ik dringend de inwendige mens versterken en ik ging wat ontbijten. Daar kwam ik in gesprek met Nina die vandaag uit Dortmund getransfereerd was voor de Zaterdagshow. Nina werkt al sinds de oprichting, 8 jaar geleden, voor de Pauschalketen. Zodoende begeleidde ik haar toen ze zich voor de show ging installeren en werd meteen op de mat uitgenodigd. Nina heeft een zeer aparte, maar wel lekkere, pijptechniek. Ze nam Wijze Stijve steeds alleen maar met de punt in de mond, cirkelde er met haar tong omheen en bewoog haar mond dan sloppy slurpend omhoog. Met en met kwamen er steeds meer mannen toekijken en dat was voor mij het teken te stoppen.Nina zei wel dat ze na de show naar me toe zou komen om er nog een privésessie aan vast te plakken. Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10 

Nina 2:  Nina hield zich aan haar afspraak. Hoewel de tent inmiddels aardig volgelopen was, kwam ze meteen bij me zitten. Nina is een Duitse dame en inmiddels al 33 jaar. Haar body is echter retestrak. Er was nog wel tijd voor wat extra small talk, want inmiddels ontstonden al kamerwachttijden. Uiteindelijk belandden we op kamer 2: met fauteuil. Nina had al snel in de gaten dat ik “ein Geniesser” was en deed haar best me ook daadwerkelijk te laten genieten. Ze deed haar pijpkunstje behoorlijk lang tussen m’n knieën. Op het bed ging ze ermee door. Toen ik echter op een gegeven moment aan wat actievere matrasbezigheden wilde beginnen, gaf ze aan dat de tijd om was en dat ik later graag nog eens met haar kon gaan kameren. Dat was een beetje een domper en ben ik hier niet zo gewend. Hierdoor liet Nina een beetje teveel haar überprofessionalisme blijken. Hetgeen natuurlijk haar volste recht is, maar hierdoor een Wijze Grijze sexapproval™: 7,0/10 oplevert. 

Angel:
De drukte werd steeds groter en ik had inmiddels een jacuzzipauze ingelast. Alle mannen keken smachtend naar de deur en wachtten op binnenkomende vrije dames. Angelkwam binnen en gelijk wist ik haar aandacht te trekken. Angel is een lady met stijl en een hart op de juiste plaats. Ze is slim, kent haar talen en weet me altijd een energieboost mee te geven. Helemaal een lady naar mijn smaak. Daarbij ook nog eens een super blowjob en meer hoeft het niet te zijn om Wijze Grijze in een van top tot teen tevreden man te veranderen. Angel heeft geen sturing nodig. Zij weet wat ze doet en snapt hoe ze een man moet behagen. Liggen en genieten en af en toe kijken hoe haar pretoogjes beginnen te fonkelen als ze merkt dat je helemaal gek van genot wordt. Afsluitend mochten m’n zwemmertjes in haar mondje belanden, waarbij ze me goedkeurend en aanmoedigend aankeek. Kippenvel! Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10

Tailer 2: En Angel had blijkbaar geklikt over onze kameractie, want het eerste wat Tailer vroeg toen ze naast me kwam zitten, was: “Hast du auch noch Sperma für mich. Ich will auch dein Sperma in meinem Mund” Tsja, en dan zit WG met een paal van hier tot Tokyo in z’n badjas te wachten totdat er een kamer vrij wordt. Tailer zat me intussen te teasen en met haar nageltjes onder m’n badjas te kriebelen. Ze had er duidelijk plezier in. Uiteindelijk werd kamer 2 vrij. Met groot rond bed, spiegels en fauteuil. Er werd niet lang gepijpt, maar ik werd geacht haar stevig doggy te nemen. Tailer ging met gespreide beentjes op bed knielen, stak haar kleine kontje omhoog, spreidde haar lipjes voor me open, ging met haar hoofd op het kussen liggen en keek me zowat van geil aan over haar schouder dat ik haar met een grom besprong en Wijze Stijve er meteen tot aan de wortel inschoof. Tailer bewoog zichzelf zo lekker over me heen dat het niet veel gescheeld had, of ik was na 7 minuten al klaar geweest. Elke saunaclubdame zou er blij mee geweest zijn, maar zo niet Tailer. Tailer was vroeger turnster en is dus behoorlijk lenig. Dat bleek wel tijdens de schaarpositie, waarbij ze erin slaagde me met haar vingers nog wat extra bij m’n sterretje te stimuleren. Man, het leek wel alsof er nog een andere meid op het bed aan het meedoen was. Tailer had in de gaten dat ik het niet lang meer hield, liet me op m’n knieën op het bed zitten, ging voor me liggen en lebberde heerlijk aan Wijze Stijve en kriebelde ondertussen m’n ballen en sterretje. Dat hield ik niet lang vol en ik zag straal na straal in haar mondje spuiten en er weer langzaam uitdruipen, zodat het langzaam over haar lichaam op de handdoek droop. Wijze Grijze sexapproval™: 10,0/10 

Ik was ernstig aan een time-out toe en ging nog eens in de jacuzzi chillen. Gelukkig waren de slechte weersverwachtingen met regen vandaag in Bochum niet uitgekomen.PollekeZuid01 kwam me gezelschap houden en net als eerder tijdens de autorit spraken we uitgebreid over de verschillende Pauschalclubs en Partytreffs die hij al bezocht had. Daar is voor mij toch nog het een en ander te ontdekken. Vwb de omgang met de dames en meiden in dergelijke clubs zijn PollekeZuid01 en ik volledig op één lijn. Het blijkt maar weer dat je met een open mind en respect een hele goede omgang bewerkstelligt.[size=78%] [/size]


Tailer 3:
Na de jacuzzipauze ging ik nog even binnen zitten om het laatste stuk van m’n krant uit te lezen. Tailer kwam binnen en liep mijn richting uit. Zelf mag ze dan niet naast me gaan zitten, en er liepen al meteen twee mannen achter haar aan. Dus met een royaal armgebaar nodigde ik haar uit naast me plaats te nemen. Ze was even aan een break toe; alle dames werden constant geboekt. “Geen probleem schatje. We blijven net zolang hier zitten, als je dat zelf wilt. En dan doe we lekker rustig op de kamer”. Zo gezegd, zo gedaan. Echter waar ik Tailer gezegd had dat ze rustig aan kon doen, escaleerde het toch al weer snel in stomende seks. Niet omdat ik dat per sé wilde, maar het initiatief ging volledig van mijn dragaiuuuuuuuuuubi uit. Wijze Grijze sexapproval™: 10,0/10 


XXX:
En toen kwam ik bij een meid zitten, waarmee ik ook wel een speciale klik heb. Deze keer werd het echter een heel andere sessie dan gebruikelijk. XXX had behoefte aan een stabiele schouder om tegenaan te leunen. Haar privésituatie kent de nodige strubbelingen en dat merkte ik aan haar gedrag en lichaamstaal. Toen ik er haar op de man af naar vroeg, was dat toch wel even moeilijk, maar ik bood haar aan om eventueel in mijn rol als counselor te kruipen. Wat dat betreft, kan XXX volledig op me vertrouwen. Geen kant en klare oplossingen aandragen, maar wel haar gedachten een beetje ordenen en het tot de kern van de zaak comprimeren, zodat haar duidelijk was waar het probleem nu echt ligt. Ken je de kern van het probleem, dan kun je die ook aanpakken en naar een oplossing toewerken. Dit was duidelijk moeilijk om zo’n serieus gesprek in de barruimte te voeren. Dus het werd een sessie zonder ook maar enige seksuele actie. Gewoon een zeer, zeer goed gesprek met een meid die veel te jong met tragische levenswendingen geconfronteerd werd en uiteindelijk hier in Bochum is beland. PollekeZuid01 zal gezien hebben met wie ik naar de kamer ging en over wie hier een recensie ontbreekt. Maar ik reken op zijn discretie in deze. Wijze Grijze sexapproval™: n.v.t. 


Op een gegeven moment was er totaal geen warm water meer. De drukte was dermate groot dat dit de capaciteit van de warmwatervoorziening oversteeg. Heb ik hier eigenlijk in de loop van de dag nog nooit eerder meegemaakt. Heel soms op het eind van de dag als alle meiden en alle laatste bezoekers nog een keer tegelijk douchen, wil het water nog wel eens koud zijn.   


Tailer 4: En voor de 4e keer vandaag had ik gelegenheid met Tailer te kameren. Ze herinnerde me nogmaals aan het trio dat we eventueel later zouden gaan doen. Dus ik antwoordde haar dat ik daar dan toch wel wat sperma voor wenste te bewaren. Dat was in principe OK, maar door wat Tailer met me deed raakte Wijze Stijve toch weer dermate gestimuleerd, dat ik op een gegeven moment over het point of no return heen raakte en ik toch weer klaar wilde komen. Geen probleem voor Tailer. Toen ze dat eenmaal in de gaten had, was ze graag bereid me te laten spuiten. En uiteraard heb ik weer alles in haar mondje gedeponeerd, waarbij ze me met een blik aankeek, die wilde zeggen: “Ik kan er toch ook niets aan doen”. Wijze Grijze sexapproval™: 10,0/10 

Larissa:
Het geplande trio met Angel en Tailer als dagafsluiter vond helaas geen doorgang. Beiden waren tegen 22:15 nog op de kamer, dus ik ging naast Larissa zitten. Deze kleine vuurvlieg had me de hele dagen al met haar ogen liggen uitdagen. Zij is zich er terdege van bewust dat ik op haar kleine body en zigeunerkoppie met inktzwarte kijkers kick. Ik vroeg haar meteen zich voor een kamer in te schrijven, want zelfs zo laat op de avond waren er nog wachttijden. Om 22:30 konden we naar boven en Larissa deed haar lekkere ding met Wijze Stijve. En dat deed ze verdomd lekker want binnen nog geen 15 minuten was de klus geklaard en bleef mijn 5e portie DNA van vandaag in een Roemeens mondje achter. Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10 


 Tenslotte nog een huismededeling: Tailer zal vanaf 19.11 een weekje op vakantie gaan om de batterijen weer wat op te laden. 


Op de terugweg had ik tijd genoeg om de dag met PollekeZuid01 te evalueren. Hij heeft geen ervaring met saunaclubs, maar was het er wel over eens dat Bochum in het Pauschalconcept tot de top gerekend mag worden. De kilometers vlogen voorbij en om 00:50 waren we thuis.   


En met wie van de 19 aanwezige dames heb ik vandaag niet gekamerd: Esmeralda – Susanna – Mia – Shaila – Klara – Diana – Claudia – Elli – Merlin – Lena – Wendy – Adrianna – Zara – Michelle – Cristal


Wijze Grijze sexapproval™ voor PC-Bochum vandaag: 7,5/10 

Adieë tsezame
Wijze Grijze
« Laatst bewerkt op: 17 november 2014, 23:16:21 door Wijze grijze »

Wijze grijze

  • Gast
PAUSCHALCLUB BOCHUM Dinsdag 02 December
« Reactie #63 Gepost op: 6 december 2014, 00:59:34 »
Afgelopen Dinsdag had NudeDude me verzocht als gids en chef introducés te fungeren en had het bijbehorende introductiepakket geboekt. Op de parkeerplaats zag ik om 11:00 inderdaad al een auto met Nederlands kenteken staan, maar deze bleek van Michelvv te zijn. Hem had ik ook al eerder hier in Bochum ontmoet. Wij 2 Nederlanders verbaasden ons er weer eens over dat wij blijkbaar de enigen waren die het nodig vonden de dag hier in Bochum met een grondige douchebeurt te beginnen. Even later kwam ook NudeDude de douche binnengelopen. De Hollanders waren in da house. Het feest kon beginnen.

Creditcard:
Er was in eerdere posts onduidelijkheid of er wel met creditcard hier betaald kan worden. Ik twijfelde en heb het extra nog eens nagevraagd. In PC-Bochum kun je desgewenst ook met creditcard betalen.

Ik besloot dat de beste vuurdoop voor een newcomer is om hem meteen in het diepe te gooien. Dus ik moest NudeDude na een kort introgesprekje helaas meteen al aan z’n lot overlaten, want Tailer zat op me te wachten.

Tailer 1:
Tailer was al ingeseind dat ik er was en ze zat al op me te wachten. Ze had net een 10-daagse vakantie achter de rug, dus we praatten uitgebreid bij. Zo lang dat inmiddels alle 7 kamers bezet waren en we nog extra moesten wachten totdat er weer eentje vrij was. Ondertussen zat Tailer me al weer verbaal op te geilen, door me voor te spiegelen hoezeer ze m’n sperma gemist had en hoe graag ze weer wilde dat ik het over haar tong zou spuiten. Ondertussen werd Wijze Stijve ook af en toe geaaid. Navenant geladen was ik toen er eindelijk een kamer vrij kwam. Dat leidde tot een potje onstuimige wehebbenelkaartelangnietmeergeziensex. Uiteraard leidde die sessie weer tot een lekker bezoedeld mondje van Tailer die aansluitend Wijze Stijve heerlijk langzaam en lief schoonlikte. Veel beter kan het niet meer worden. Dus een Wijze Grijze sexapproval™: 10,0/10

De show vandaag werd gedaan door Merlin en Denise. Het was inmiddels na 12:00 dus ik ging er even naar toe. Het was nog niet echt druk in de club en ik had geluk dat beiden zich met me bezig konden houden, maar helaas ontbreekt het beiden aan lesbische chemistry. Dus een duo blowjob zat er niet in. Wel om en om, maar niet tegelijk. Merlin begon, maar werd al snel in beslag genomen door een Duitser die erbij kwam. Denise ging onversaagd door, maar ik had geen plannen om hier wat DNA achter te laten. Bovendien kwamen er langzaam meer toeschouwers bij en ik had ook geen zin als kermisattractie te fungeren.
Wijze Grijze sexapproval™ voor Merlin: 7,5/10
Wijze Grijze sexapproval™ voor Denise : 7,0/10

Klara:
Met Klara had ik lang niet meer gekamerd. Toch heeft Klara een speciaal plekje bij me en ik mag haar best wel. Ze spreekt goed Engels dus je kunt goed met haar communiceren. Ook probeert ze je uit te dagen. Al met een al een meid waar je goede zin en positieve energie van krijgt. In ruil daarvoor moet je wel haar mondje vullen met je proteïneshake. Geen probleem, graag gedaan. Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10

Corina 1:

[attachimg=1] [attachimg=2] [attachimg=3]

Naam : Corina
Nationaliteit/Taal : Roemeens/ Spaans
Leeftijd : 19
Haarkleur/-lengte : Zwart, sluik, tot halverwege de rug
Lengte dame : 1,50 mtr
Postuur/Cupmaat : normaal, 42 Kg, maat 32, stevig A-cupje
Service: PZC/ TZ/ FT
Voordelen: GFE +
Nadelen:
Tijdsduur : 25 + 45 min.
Prijs : all inclusive
Extra’s bij het bezoek:
Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10


Ik had Corina’s onschuldige, wat onwennige verschijning al een paar keer gadegeslagen. Toen ze op een gegeven moment een beetje alleen en teruggetrokken op een bank zat, besloot ik me maar eens met haar bezig te houden. Ze spreekt noch Engels, noch Duits. Communicatie met Corina is alleen in het Spaans mogelijk door alle Telenovelas die ze op TV heeft gezien met Roemeense ondertitels. Haar vriendin Larissa had haar in de club geïntroduceerd en ze zit überhaupt pas 4 dagen in het vak. Andere meiden kent ze nog niet echt en ze is ook ietwat timide. Mijn protection modus werd getriggerd. Ik begon met haar op haar gemak te stellen en me tijd voor haar te nemen. Ze vond het leuk dat ik me de rust en het geduld nam om haar wat basiswoordjes Duits te leren. Hierdoor had ik Corina's volledige aandacht. Na een tijdje verkasten we naar boven. Toen we op de kamer aankwamen ging Corina met haar 1 ½ meter voor me staan en trok m’n hoofd naar beneden en begon me daar toch een potje mee te tongzoenen. Wow! Zo vochtig, zo lief, zo zacht, zo aanhankelijk. Ken je dat gevoel van je jeugdvriendinnetje dat net gehuild heeft en nu getroost moet worden? Diezelfde innigheid voelde ik bij Corina. Toen ik aangaf dat ik het wel geil vond als ik in de fauteuil kon zitten terwijl zij me zou pijpen, drukte ze me vanzelf in de stoel. Eerst ging ze schrijlings over me heen zitten en werd er nog wat meer getongzoend. Bij het pijpen tussen m’n knieën vroeg ik haar me met haar donkere ravenzwarte ogen te blijven aankijken.
Daarna gingen we op het bed verder en Corina toonde me dat ze helemaal niet zo onschuldig was als ze er uitziet. Aandoenlijk en eigenlijk ook wel geil was het feit dat haar lange zwarte haren eigenlijk continu in de weg zaten. De ervarenere meiden hebben natuurlijk een haarbandje of speldje, zo niet Corina. Toen we in 69 belandden kon ze heerlijk genieten van mijn tongenspel. Ze liet zich helemaal gaan en als afsluiter spoot ik in haar mondje. Dat overviel haar waarschijnlijk, want gedeeltelijk spoot ik ook over haar kin en borstjes. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10

Sinterklaas:
Ik was dringend aan een time-out toe en zette m’n vrijetijds Sinterklaas baseballpet op, hetgeen natuurlijk voor de nodige extra aandacht en hilariteit zorgde.
[attachimg=4]
Meerdere meiden wilden er uiteraard ook even mee pronken. Het zijn dan net kinderen en het zorgde er ook weer voor dat de sfeer wat losser werd. En voor de meisjes die bijzonder lief voor me waren geweest had ik een chocoladeletter meegebracht en een cadeautje uit m’n zak. Ik legde hun onze Sinterklaastradities uit en dat brave meisjes hun schoentje moesten zetten. Leuk om te zien hoe grote meiden weer kleine meisjes werden.

Tailer 2:
En zo kwam ik uiteindelijk weer bij mijn dragaiuuuuuuuuuubi terecht. Tailer bedelde weer om een spermashotje in haar snoetje, maar ik waarschuwde haar al dat dat moeilijk zou gaan worden. Toen werd ik aan een kruisverhoor onderworpen over de prestaties en kwaliteiten van Corina. Ik wond er geen doekjes om en vertelde Tailer dat ik er best wel enthousiast over was geweest. Dat wilde Tailer niet zo maar accepteren en ik werd naar boven gesommeerd. Tailer deed manhaftige pogingen me klaar te laten komen en haalde alle trucs uit de kast. Mijn pauze was echter blijkbaar te kort geweest, want ik vroeg haar op een gegeven moment compassie te hebben en het er voor deze keer bij te laten. Een verontwaardigd pruilmondje viel me ten deel. (wat ik dan weer geil vond) Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10

Corina 2:
Toch maar weer een pauze ingelast en tussendoor wat met NudeDude gekletst die zijn draai intussen ook behoorlijk gevonden had. Toen ben ik even onbeleefd geweest door NudeDude midden in ons gesprek te verlaten omdat Corina weer binnengekomen was. Ze was blij en voelde zich vereerd dat ik haar voor de tweede keer gekozen had. Ik overhoorde haar meteen voor wat de Duitse woordjes betreft die ik haar eerder had geleerd. Die had ze goed onthouden. We gingen naar boven en het feit dat we daar zeker 45 minuten op gebleven zijn pleit voor de kamerkwaliteit. Een super GFE++ sessie. Innigheid pur sang. Wat een snoepje en uiteraard afgesloten met mijn 4e orgasme van vandaag. Wijze Grijze sexapproval™: 9,5/10.

Michelle:
Ik moest een pauze inlassen en daarna een wat rustigere sessie doen. Het was inmiddels ook best wel rustig in de club. Uiteindelijk besloot ik maar eens kennis te gaan maken met Michele.

[attachimg=5] [attachimg=6] [attachimg=7]

Naam : Michele
Nationaliteit/Taal : Roemeens/ Duits
Leeftijd : 24
Haarkleur/-lengte : Blond, sluik, tot halverwege de rug
Lengte dame : 1,65 mtr
Postuur/Cupmaat : normaal, 50 Kg, maat 34, 75B-cup
Service: PZC
Voordelen:
Nadelen:
Tijdsduur : 20 min.
Prijs : all inclusive
Extra’s bij het bezoek:
Wijze Grijze sexapproval™: 5,0/10

Michele komt, volgens eigen zeggen, van PC-Münster en was daar al 6 maanden. Ze zat een hele tijd tegenover me terwijl ik m’n krant zat te lezen. Niemand ging bij haar zitten, dus uiteindelijk offerde ik me maar op. Het gesprek verliep niet echt soepel. Een beetje stroef. Op mij maakte ze een beetje een Braila trailer trash indruk. Tegen beter weten in gingen we naar de kamer. Door het ontbreken van een klik werd het echter een sessie om snel te vergeten. Alleen maar wat pijpen en dat ook nog monotoon. Geen inzet en fantasieloos. Seen it, done it and won’t repeat it. Wijze Grijze sexapproval™: 5,0/10

Jacuzzi:
De jacuzzi stond helaas uit vandaag, vanwege een technische storing. Hopelijk is dat snel verholpen, want een ontspannende pauze in de whirlpool hoort wel bij m'n dagroutine


Angel 1:

La grande dame. Ook een van m’n favoriete dames hier. Een dame die in het toppijpsegment geclassificeerd mag worden. Haar pijpkunsten herinneren me altijd aan Überpijpqueen Arabella. Niet voor niets, want het zijn nichten van elkaar. Het moet in hun chromosomen zitten. Eigenlijk wilde ik pas later op de avond m’n 5e orgasme bij Tailer verschieten, maar Angel was zo goed en zo lekker bezig dat ik al snel over het point of no return raakte en alles weer in haar pijpmond deponeerde. En een pretoogjes die Angel had. Ze had het hem weer geflikt. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10

Tailer 3:
Beneden besloot ik Tailer wat gezelschap te houden. Er waren nog steeds slechts weinig gasten. Gedurende de dag waren er grotendeels 3-uurs klanten geweest. Dus dat had een positieve weerslag op de jetonwaarde voor vandaag. Uiteraard gunde ik m’n schatje een extra jeton, echter met de afspraak de kamer zonder orgasme af te kunnen sluiten. Ik had immers net pas weer m’n kruit verschoten. Dat begreep Tailer en we gingen lekker knuffelen, zoenen, likken, masseren, en voor ik het in de gaten had, lag Tailer weer zalig aan Wijze Stijve te kluiven. Echter wel op een verwennende ontspannende manier. Ook heel lekker. En inderdaad zonder orgasme, niet omdat ik het stiekem niet toch weer wilde, maar simpelweg omdat het niet (meer) kon. Ik had duidelijk nog wat meer pauze nodig en sprak met Tailer af dat we na 22:00 de laatste sessie van de dag zouden doen. Dat zou echter anders lopen. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10

Angel 2:
Tailer was vlak voor 22:00 naar de ruimte gegaan waar de meiden zich kunnen terugtrekken en er niet meer uitgekomen. Klara was even voor me gaan kijken en vertelde dat Tailer in een serieus Roemeens telefoongesprek verwikkeld was. Dat zou hem dus niet meer als afsluitersessie gaan worden.
Wilde Angel dan soms nog een kamer doen? “Tuurlijk Wijze Grijze, met jou altijd” Het was inmiddels 22:25, dus we moesten meteen naar boven om niet de kamer voortijdig te moeten afbreken, omdat de club ging sluiten. Angel vroeg me of ik van plan was om klaar te komen. “Nou schat, ik denk het niet, want ik heb m’n zaad vandaag al 5 maal verdeeld”. Een veelbetekenend lachje verscheen om Angels mond. “Ga maar liggen en geniet” beval ze me. En genieten deed ik. Hemels gepijp en handen met kriebelende nageltjes die heel subtiel weten waar ze mee bezig zijn, teleporteerden me naar hogere sferen. Ik kon me helemaal aan haar vertroeteling overgeven en toen Angel eenmaal merkte dat er waarschijnlijk nog een proteïne injectie voor haar eruit kon komen, spoorde ze me aan om me te concentreren en te focussen op een orgasme. En zo betrad Angel het selecte gezelschap van meiden die me een 6e orgasme op één dag wisten te ontfutselen. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10


En op het eind van de avond, toen ik me stond om te kleden en de meiden stonden te wachten om af te rekenen, werd ik door een van de meiden verwijtend gevraagd waarom ik (weer) niet met haar had gekamerd. Onmiddellijk werd ze door de andere meiden terecht gewezen dat ze zoiets niet hoorde te vragen en dat ik dat toch helemaal zelf hoorde te weten

En met wie van de 16 aanwezige dames heb ik vandaag niet gekamerd: Nelly - Esmeralda – Adrianna - Sissie – Mia – Shaila – Julia – Elli - Lena

Wijze Grijze sexapproval™ voor PC-Bochum vandaag: 8,0/10

Adieë tsezame
Wijze Grijze


Binnenkort ga ik uiteraard weer. Samen is het altijd gezelliger. Dus heb je interesse, stuur me maar een mail.

Wijze grijze

  • Gast
Wijze Grijze's zilveren 2014 jubileum in PAUSCHALCLUB BOCHUM
« Reactie #64 Gepost op: 24 december 2014, 11:30:13 »
Afgelopen Maandag moest het dan maar gebeuren. Het zou mijn zilveren jubileumbezoek aan mijn Pauschalwalhalla gaan worden: mijn 25e bezoek in 2014. Aangezien ik er de dag altijd van 11:00 – 23:00 doorbreng, impliceert dit automatisch dat ik er bijna één volledige maand van het afgelopen jaar heb door gebracht. Ten koste van EUR 3.750,= en 8.000 verreden kilometers. 223 Keer heb ik er in 2014 gekamerd. Hoeveel liter Wijze Grijze DNA-cocktail dat zijn geweest - met grote dank aan Wijze Stijve - weet ik niet. Als je deze cijfers afzet tegen een 3 á 4 weken all inclusive verzorgde vakantie naar een ver tropisch land, dan vind ik PC-Bochum een perfecte vakantiebestemming.
 
 Ik arriveerde uiteraard om 11:00 sharp en zag dat er op de parkeerplaats voor de club een politiecontrole plaatsvond. Alle meiden werden gecontroleerd op het bij zich hebben van de juiste documenten en daarna even door de papiermolen getrokken. Bezoekers werden echter niet gecontroleerd en ik kon gewoon naar binnen lopen. Een bijzonder leuke blonde politieagente maakte deel uit van het controleteam. Die had me best wel even mogen fouilleren. Theke Moni was ook niet bijster onder de indruk van de controle, omdat ze wist dat ze hun zaakjes op orde hebben.

 
 16 meiden stonden er vandaag geprogrammeerd, maar in de loop van de dag bleek dat de bus naar Boedapest, blijkbaar een dag eerder vertrokken was, want zowel ingeroosterde Hongaarse Hanna als Brigitte waren niet komen opdagen. Eigenaresse Nina was, op zijn zachtst gezegd, not amused. Dat mocht de pret echter niet drukken, want er waren genoeg andere snoepjes over.
 
 Tailer 1:
 Tailer stond vandaag opgesteld om samen met Denise tijdens de show anaalservice aan te bieden. Toch wilde ze nog wel een kamer met me doen voordat de eerste show om 12:00 zou beginnen. We hadden echter weer te lang gekletst en daarom moesten we op een vrije kamer wachten toen we besloten naar boven te gaan. Dat was vlak na 11:30, dus stond er toch wel een beetje tijdsdruk op onze kameractiviteit. Als ik Wijze Stijve niet wat zou afremmen dan zou ik bij een eerste kamer al aan 5 minuten genoeg hebben, maar gelukkig heb ik nog tot 11:55 de pret weten te rekken. De show is daardoor wel een beetje vertraagd begonnen, want Tailer had wel wat extra tijd nodig om alle spermaschade van haar smoeltje en lijfje af te wassen. Wijze Grijze sexapproval™: 10,0/10
 
 
 Adriana:
 Adriana liep vandaag in een schitterend zwart erotisch kanten bodysuit rond. Een genot om uit te pakken. Optisch ziet ze er ook perfect uit. Echter heeft ze geen FT in het servicepakket zitten en ook TZ doet ze niet. Desalniettemin was haar pijpen een genot om te ondergaan. Wijze Grijze sexapproval™: 7,0/10
 
 
 Tailer 2, anaal experiment:
 Tailer kwam daarna van haar show naar beneden en ofschoon de tent inmiddels goed vol zat met bezoekers, kwam ze bij me zitten. Ik sprak met haar over anale seks en hoeveel gasten er nu daadwerkelijk gebruik van maakten. Dat verschilde van keer tot keer en ze nodigde me uit om het ook eens een keer te proberen. Ik hield de boot een beetje af, en Tailer interpreteerde dat als angst voor het onbekende. Nu ben ik voor experimenten altijd te vinden, dus ik wilde me nog wel eens een keer laten overtuigen. Uiteraard werd Wijze Stijve eerst op volle oorlogssterkte gepijpt en hebben we in allerlei standjes geneukt. Daarna ging Tailer voor me op haar knietjes zitten en stak haar kleine kontje parmantig omhoog. Uitnodigend schudde ze dat kontje heen en weer. Normaal is dat voor mij het teken om er grommend een doggysessie van te maken, alleen geleidde Tailer Wijze Stijve er nu 2 centimeter hoger in. Dat dit nu echt een meerwaarde heeft, kan ik niet bevestigen. Je kunt niet zo lekker diep tot aan de aanslag doorstoten en qua gevoel is het nu ook niet zo spectaculair veel lekkerder. Heb het na een tijdje dan ook maar afgebroken, waarna Tailer zich omdraaide, het condoom verwijderde en het karwei met haar tongetje en mondje afmaakte. En dat heeft wel degelijk meerwaarde. Wijze Grijze sexapproval™: 10,0/10
 
 Angel:
 La grande dame met stijl. Wat ben ik blij dat we het weer goed met elkaar kunnen vinden. Begin 2014 was er door een jaloerse collega gecreëerd misverstand een ijstijdperiode. Na een goed gesprek hebben we dat gelukkig uit de wereld kunnen helpen. Angel heeft ook een top mentaliteit en wil me eigenlijk nooit zonder spermabijdrage de kamer laten verlaten. Vandaag vroeg ik echter om compassie, want per slot van rekening had ik Tailer al 2 keer afgetankt. En nu bleek dat je niet alleen Roemeentjes niet kunt vertrouwen, maar dat ook Kroatische Angels niet altijd hun woord houden. Met haar geraffineerde tong en zeer kundige nagels slurpte zij ook haar deel WG-yoghurt uit Wijze Stijve. M’n 3e orgasme en het was net na 14:00. Wijze Grijze sexapproval™: 9,5/10
 
 Zucht; het ging weer een inspannende dag worden, dus vertrok ik naar de gelukkig gerepareerde jacuzzi met m’n krant voor een uurtje ontspannende rust.
 
 Corina:
 Ik had Corina vandaag nog niet eerder opgemerkt en dat klopte. Zij was pas een uurtje binnen, want zij had bij de politiecontrole haar paspoort niet bij zich en had het alsnog thuis moeten halen. In vergelijking tot het timide meisje, dat 2 weken geleden nog teruggetrokken in een hoekje zat, merkte ik dat Corina wat zelfverzekerder geworden was. Dat kwam ook omdat haar vriendin Larissa er nu bij was. Op de kamer vertaalde zich haar zelfverzekerdheid in wat minder innige tongzoenen. Bij het pussysliden ging ze echter nog steeds even hartstochtelijk tekeer. Een FT staat niet in haar servicetabel, maar toen ik haar vroeg of ze ermee akkoord ging tuitte ze haar lippen en likte Wijze Stijve nog wat intensiever. Geen ja, geen nee, dus. Dus ik liet het er maar op aankomen en Corina bleef met haar tongetje lekker doorlikken, terwijl m’n stralen sperma er lekker tegenaan gutsten. Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10
 
 Tailer 3 tijdens de show:
 Ik ging tegen 16:30 maar eens bij de show kijken. De show vandaag werd gedaan door Tailer en Denise. .Er was geen sprake van anale activiteit. Wel werd een gast door beide dames verwend. Denise pijpte hem, terwijl Tailer zijn tepels aan het likken was. Toen Tailer me zag wenkte ze me op de mat en bekommerde zich om mij. Gezoend werd er, om begrijpelijke redenen, niet. Bovendien ontbreekt me toch de intimiteit van een kamer, dus klaarkomen wilde ik ook niet. Denise werd alweer door een volgende gast in beslag genomen, dus trio activiteit was er ook niet. Tailer zei dat ze meteen na de show naar me toe zou komen om het op de kamer af te maken. Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10
 
 Tailer 4:
 Zoals beloofd, kwam Tailer na haar 3e show, tegen 17:00 naar me toe. Ik bekende haar dat ik een beetje verstandig met m’n sperma diende om te gaan, want de dag was nog lang. Op zo’n moment zou je het veelbetekenende snoetje van Tailer moeten zien. We weten dan beiden dat het toch weer met een FT gaat eindigen. Maar we zouden zien waar deze kamergang toe zou leiden. Per slot van rekening had Tailer me nu opgegeild voor haar eigen kamergang en mocht ze er ook van profiteren. En het onvermijdelijke resultaat was dan ook weer een glinsterend kinnetje van Tailer waar m’n sperma langzaam overheen droop. Wijze Grijze sexapproval™: 10,0/10
 
 Lena:
 Aan Lena had ik eigenlijk wat mixed feelings overgehouden, maar vandaag had ze me getriggerd door haar nieuwe Cleopatra style kapsel. Bovendien was ik erachter gekomen dat ze ook in McSex 2 gewerkt had, een club waar ik toch mooie herinneringen aan had overgehouden. Lena bevestigde dat dat echter vergane glorie is. Na 5 dagen had ze het er voor gezien gehouden. McSex 2 is tot een Turken en Albanen bastion verworden, met 3e rangs dames en respectloze behandeling van de dames, niet alleen vanuit de gasten, maar ook naar de gasten toe. Al snel gingen we naar boven, terwijl ik eigenlijk nog wat langer had willen blijven kletsen. Maar Lena duidelijk niet. Ik beperkte me op de kamer tot een opgeilende blowjob, die niet onverdienstelijk was. Lena gaf wel duidelijk aan dat ik niet in haar mond mocht klaarkomen, ofschoon ze wel gevaarlijk lang bleef doorpijpen. Wijze Grijze sexapproval™: 7,0/10.
 
 Ik laste maar weer een jacuzzipauze in, waarbij Theke Moni me tussendoor nog wat nieuws te drinken kwam brengen. Heel aardig.
 
 Toen ik daarna omstreeks 20:00 naar binnen kwam, ging ik een hapje eten en kwam daar per toeval in gesprek met 2 Nederlanders. Een Amsterdammer die de club vandaag voor het eerst bezocht en mijn eerdere bijdragen gelezen had. Hij kon mijn ervaringen alleen maar bevestigen en was behoorlijk enthousiast geworden. De ander was een Brabantse student, wiens tweede bezoek het was. Na ons gesprek ging ik maar weer eens bij de show kijken.
 
 Tailer 5 en Denise:
 Deze keer was het niet druk en toen beiden klaar waren met hun gast, werd er op de mat geklopt ten teken dat ik gesommeerd werd erbij te komen liggen. En omdat er niemand anders bij was, kon Denise zich nu ook om mij bekommeren. Echter toch nogmet enige terughoudendheid. Geen lesbische chemistry. Maar omdat Tailer weet hoezeer ik geil op een simultane orale behandeling door twee meiden, stimuleerde ze Denise om vooral met haar tong erbij te komen. Tailer likte Wijze Stijve uitbundig en in eerste instantie likte Denise m’n klokkenspel. Tailer bood Denise aan om haar pijpbeurt over te nemen, hetgeen ze ook deed. Uiteindelijk kreeg ik Denise toch mee in onze geile bui en likte ze samen met Tailer aan Wijze Stijve. Denise weet me dan ook nog eens te stimuleren met haar dirty talk: “Kom WG, spritz uns deinen geilen Saft ins Gesicht. Ich saug dir dein Sperma raus”. Dat was het laatste zetje dat ik nodig had om er een 6e orgasme uit te laten spuiten. Meer dan verwacht, want zowel Denise als Tailer hadden het in hun haren hangen, maar waren wel trots op hun gezamenlijke prestaties. We deden high fives met elkaar.
 Wijze Grijze sexapproval™ voor Tailer: 9,5/10
 Wijze Grijze sexapproval™ voor Denise : 9,0/10
 
 
 Pauze!. Samen met de Brabantse student trok ik maar weer naar de jacuzzi, waar we samen een 3 kwartier hebben doorgebracht. Het regende niet meer en het was zeer goed uit te houden. Tegen 21:45 kwamen we weer naar binnen, waar de tent inmiddels behoorlijk uitgestorven was. Geen enkele kamer was meer in gebruik. Ik overwoog mijn opties om een afsluitende sessie mee te doen. Alle meiden waren beschikbaar en de sfeer was lekker uitgelaten. Tijd om punten te scoren door bij alle meiden even langs te gaan en een twee rondjes chocolade uit te delen. Wisselgeld en goodwill kweken voor een volgend bezoek.
 
 Larissa:
 De keuze viel op Larissa, mijn kleine Roemeense gypsy queen. Het vuur en de pit stralen ervan af. Toch is het een heel lief meisje dat heel kort geleden nog 23 jaar geworden is. Wilde zij de laatste kamer van de dag met me doen? Haar antwoord was een greep onder m’n badjas waar haar zacht strelende nagels de proef op de som namen of er nog eer aan te behalen viel. Wijze Stijve was het ermee eens en de afspraak was gemaakt. We togen naar boven en aangezien er genoeg kamers vrij waren, koos ik voor kamer 4: Pasjaritueel met fauteuil. Daar had Larissa wel schik in. Devoot knielde ze voor me neer en begon aan een zalige orale verwenning terwijl haar nageltjes subtiel mijn ballen kriebelden. En die donkere kijkers die je constant aankijken. Dat voelde wel verdomd lekker aan, maar een 7e orgasme? Het zal toch wel niet. We begaven ons op de matras en ik ging er eens helemaal ontspannen bij liggen. Larissa deed haar ding en dat ding deed ze wel heel erg goed en heel erg volhardend. Zo goed en zo volhardend dat haar het onmogelijke lukte. Een 7e moneyshot. Puur natuur door welwillende medewerking van Wijze Stijve en volharding en overgave van de meiden hier in Bochum. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10
 
 
 Dan had ik ooit voorgesteld dat het handig zou zijn als er verlichting bij de whirlpool geïnstalleerd zou worden, zodat je er ook bij duisternis goed gebruik van kon maken. Dat heeft men dus nu opgelost. Er hangen twee halogeenstralers, die de boel zo goed verlichten dat je zelfs nog je krantje in de pool kunt lezen als het buiten al donker is.
 
 Ooit, in een van mijn eerste bijdragen hier op dit forum, heb ik eens een vergelijking gemaakt tussen de kosten in een saunaclub, afgezet tegen een Pauschaldag. hier in PC-Bochum
 
 Zoals bekend, kost een volledige all-inclusive dag in Bochum EUR 150,=
 
 Net zoals destijds houd ik hiervoor de Golden Time-tarieven aan.
 
 
  Entree
 [/t]  EUR 60,=
   
  10 kamersessies à EUR 50,=
 [/t]  EUR 500,=
   
  7 keer toeslag voor FT à EUR 25,=
 [/t]  EUR 175,=
   
  1 x toeslag voor anale excursie
 [/t]  EUR 50,=
   
  1 x toeslag voor trio
 [/t]  EUR 25,=
   
[/t]  EUR 810,=
       
 In bijv. Haus Panthera wordt het iets goedkoper door de EUR 50,= entree en het EUR 40,= kamertarief: EUR 700,=

 
 Uiteraard zijn er verschillen:
 · Je kunt in PC-Bochum niet pannenkoeken. De minimale kamertijd bedraagt echter 20 minuten. 30 minuten of incidenteel nog iets langer is echter geen enkel probleem.
 · In PC-Bochum wordt geen bier (alleen alcohol vrij) of sterke drank geschonken.
 · Er is geen masseur aanwezig
 · Er wordt niet gejaagd. (Er wordt uitdrukkelijk vermeld, dat jij op de meid dient af te stappen)
 · Je wordt niet met een Hummer naar de club gereden. Je moet voor de deur parkeren.
 · Het WIFI-netwerk functioneert wel naar behoren.
 · Douches zonder vervelende tijdsintervaldrukknoppen.
 · Het is in Bochum absoluut niet gezellig. (behalve als er Nederlanders zijn)
 · Er is een duidelijke aanwezigheidslijst (voor vandaag, morgen en overmorgen) met servicetabel
 
 En met wie van de 14 aanwezige dames heb ik vandaag niet gekamerd: Esmeralda – Pauli - Sissie – Mia – Julia – Elli - Floriana
 
 Wijze Grijze sexapproval™ voor PC-Bochum vandaag: 8,0/10
 
 Adieë tsezame
 Wijze Grijze

 
 Binnenkort ga ik uiteraard weer. Samen is het altijd gezelliger. Dus heb je interesse, stuur me maar een mail.

Wijze grijze

  • Gast
Laatste bezoek in 2014 aan PAUSCHALCLUB BOCHUM
« Reactie #65 Gepost op: 29 december 2014, 13:51:36 »
Toch nog afgelopen Zondag een bezoekje aan PC-Bochum gebracht. Mijn 26e bezoek dit jaar. Brengt mijn gemiddelde netjes op een bezoek per 2 weken, met een tendens die stijgende is. Na alle kerststress moest er nog wat overbodige ballast gelost worden en de nodige erbij gekomen calorieën verbrand worden. Ik had natuurlijk wat rondjes om de kerk kunnen gaan rennen, maar conform de kerstgedachte om je medemens ook eens wat goeds te doen, besloot ik, geheel onbaatzuchtig, wat gewillige mondjes met mijn DNA te verblijden.


De Wijze Grijsmobiel was netjes van winterbanden voorzien en dat beetje sneeuw kon me nu ook niet echt afschrikken. De heenweg had echter eerst nog een omleiding van 15 Km in petto. De tunnels op de A1 in Köln-Bocklemünd waren door een technische storing afgesloten. Moest dus via Köln-Ost rijden via A4 en A3. Ik dacht dat we zulke akkefietjes alleen in Nederland op de A73 bij de Roer- en de Swalmentunnel kenden. Hierna het gaspedaal wat verder ingetrapt zodat ik om 10:59 de parkeerplaats opreed.


Maar, wat was dat? Er stonden slechts 2 auto’s geparkeerd en die waren ook nog eens vanMoni, de Theke enGenevieve, de bediening. Geen enkele bezoeker stond voor de deur te wachten. Dus ik belde aan enMonikwam meteen opendoen. Ook zij was verrast: 1. omdat ik er toch weer was en 2. omdat er verder niemand was. Ik had al gezien dat er deze dagen van de 33 beschikbare meiden er slechts 11 geprogrammeerd stonden. De rest was met vakantie.


 Terwijl ik me omkleedde, kwamen er echter toch nog 3 bezoekers bij, dus ik ging eerst even naar de bar omTaileralvast te reserveren. Ik zag haar echter niet.Angelwenkte me en zei datTailernet gebeld had en zich voor vandaag had afgemeld: ze voelde zich niet goed. Fuck, fuck, fuck! Wat een domper.Angelzou dan plaatsvervangend de eerste kamer met me draaien. Ik ging me douchen en kwam terug bijAngel. Inderdaad: geenTailerte zien. Ik uitte nogmaals mijn teleurstelling en, terwijl ik nog wat zat na te sippen, opeens, TADAA, als een duiveltje uit een doosje, sprongTailerschuin tegenover me uit een klein hoekje tussen twee bankstellen tevoorschijn. Haha, gefopt, gotcha! Inderdaad, daar hadAngelme mee te pakken gehad.


  Tailer 1:
Vandaag, Zondag, stond er geen show geprogrammeerd. Vandaag was “Kein Unterhöschentag”. Alle meiden hadden daaraan gevolg gegeven, maar verborgen hun poesjes wel alsnog onder korte rokjes.Tailerkwam echter met haar benen over me heen liggen en teasde me door regelmatig haar beentjes te spreiden. Hierdoor werd mijn nood alleen maar hoger en snel gingen we naar boven. En daar had ik me toch weer een potje stevige plintensex. Ik moet opTailerwel overgekomen zijn als een zeeman die 3 maanden niet van de boot is af geweest. Maar ookTailerspoorde me daarin aan. Steeds greep ze me vol op de bek om naast het neukwerk ook een potje tongworstelen erbij te doen. Mijn orgasme was dan ook navenant. Wat een topbegin van de dag was dat weer.Wijze Grijze sexapproval™: 10,0/10 


Corina:
Dit meisje is er net een maand en heeft inmiddels haar draai wel gevonden. Ik had wel zin in een wat tederdere sessie. Gelukkig hadCorinaer ook zin in, want ze trakteerde me weer op een zalige portie van die hele warme natte tienerzoenen. Ook haar blowjob skills vallen helemaal in mijn smaakcategorie. Als je de juiste klik metCorinaweet te maken, krijg je veel meer dan er in haar summiere servicetabel vermeld staat. Ze pijpte zo lekker dat ik haar vroeg, of FT ook tot de mogelijkheden behoorde. Ze sprak het niet uit, maar ging demonstratief zo extra lekker door dat zij mijn tweede portie van vandaag voor de kiezen kreeg.Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10 

Larissa:
Mijn Roemeense gypsyqueen. Het was inmiddels wat drukker geworden en de mannen waren in de overhand. Elke meid werd meteen afgevangen.Larissakwam binnen met een broodje en toen ik haar bij het binnenkomen aansprak, kwam ze meteen bij me zitten. Zij had er zin an, want ze vleide zich meteen lekker tegen me aan en begon Wijze Stijve zachtjes met haar duimpje op te geilen. Mijn voornemen om deze kamergang orgasmeloos af te sluiten, moest ik echter laten varen. Haar kundigheid was weer zo overtuigend dat ookLarissaeen portie WG-cocktail in haar mondje kreeg.Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10 


Pauze: Ik had mijn twijfels of de jacuzzi wel aan stond, want het isolerende deksel zat vol met ijs. Dat was echter een bewijs voor de goede isolerende waarde ervan, want de temperatuur bedroeg een heerlijke 39,5 ⁰. Dat is helemaal top als het buiten -5⁰ vriest. De whirlpool stoomde flink en dat zorgde er mede voor dat ik vandaag 3 keer telkens zeker een uur lang in de jacuzzi heb liggen relaxen. 


Angel: Met haar had ik nog een appeltje te schillen vanwege het akkefietje vanmorgen. Dat zei ik haar ook. “Kom jij maar eens mee naar de kamer”.Angelsogen twinkelden. We weten wat we aan elkaar hebben. Dus op de kamer beval ze me te gaan liggen en ze trakteerde me op een zalige pijpsessie, waarbij ze me steeds vroeg of dit net zo goed was alsTailer. Ik genoot en vond het hemels. Op een gegeven moment vroeg ikAngelin 69 over me heen te komen en begon haar te likken. Daar had ik een gevoelige snaar mee bij haar geraakt.Angelging helemaal los. En met helemaal los, bedoel ik dus h e l e m a a l. Ze kreunde me daar toch een potje luidkeels bij elkaar, dat de hele bovenverdieping het meekreeg. We lagen ook nog eens op kamer 7 die door de deurconstructie ook nog het meest gehorig van ze allemaal is. Ik voelde hoe ze tegen haar orgasme aanzat en begon haar op mijn manier te plagen door met mijn tong net niet op het juiste plekje lang genoeg door te gaan.Angelperste haar klit dan weer stevig op m’n mond en zoog ondertussen aan Wijze Stijve om me aan te sporen. Ze jammerde luidkeels: “Oh bitte, bitte!”. ToenAngeluiteindelijk klaarkwam, schreeuwde, nee brulde, ze het ongeremd luidkeels uit. Wat moest de toko wel niet van me denken, wat ik daar allemaal uitspookte?Angelwas doodop, rolde van me af en schokte nog na. Het raam werd wagenwijd opengesperd om ijskoude vrieslucht naar binnen te laten. De dampwolken van onze stomende sexsessie dreven naar buiten.“Du bist ein Teufel” was haar compliment aan mij. Daar kon ik best wel mee leven.Wijze Grijze sexapproval™: 9,5/10 

Tailer 2: Ik was gaan douchen en toen ik terugkwam zatAngelbijTailer. Blijkbaar ging het over mij, want ik werd gesommeerd erbij te komen.Tailerdeed verontwaardigd, want zij had inderdaadAngelhoren schreeuwen en ze wilde ook mijn kant van het verhaal horen. Ze vond het wel grappig dat ikAngelzo geplaagd had door haar orgasme uit te stellen. “Aber selbst hast du nicht gespritzt?” Daar moest dus dringend iets aan gebeuren, vond ze, dus op naar boven. En met haar pijptalent lukte hetTailerom me wederom van een groot aantal potentiële nakomelingen te beroven.Wijze Grijze sexapproval™: 9,5/10 


Ik ging wat eten en daarna in de whirlpool uitbuiken. 


Dennise :
Bij mijn laatste bezoek hadDenniseme tijdens de show lekker simultaan metTailergepijpt en dat had geile herinneringen achtergelaten. Dus “Weltmeisterchen” moest nog maar eens op herhaling in een 1 op 1 kamersessie. Daar zou ik absoluut geen berouw van hebben, wantDennisepijpte Wijze Stijve alweer snel naar volle oorlogssterkte.Dennisete beffen is ook een genot; ze heeft een perfect poesje en ze blijft daarbij hartstochtelijk doorpijpen.Denniselikt ook regelmatig je klokkenspel mee, waarbij ze met haar kriebelende nageltjes het genot nog wat intensiveert. Ook een Weltmeisterchen moet je af en toe wat spermadoping toedienen en aldus geschiedde. Shot nummer 5 van vandaag belandde in haar mondje.Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10 

Tailer 3: Inmiddels was het zeer rustig geworden. Er waren misschien nog maar 8 gasten. Niemand ging bijTailerzitten, dus ik voelde me geroepen haar gezelschap te houden. Maar wel met de voorwaarde dat we er een rustige tedere kamergang op zouden laten volgen. Ze moest het maar eens een keer zonder spermadonatie van mij doen. Tegen beter weten in draaide het natuurlijk toch weer uit op intensievere kameractiviteiten, maarTailer’spijpmondje kon me deze keer toch echt niets ontfutselen.Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10 


Dus ik ging er maar m’n laatste jacuzzipauze tegenaan gooien. Gelukkig had ik nog wat Volkskrantbijlagen bij me en door de nieuw geïnstalleerde hallogeenstralers bij de whirlpool kun je daar nu perfect ook ’s avonds in de duisternis lezen. Lijkt wel alsof ze dat speciaal voor mij gedaan hebben, want ik heb er de hele dag verder niemand in gezien. Op andere dagen trouwens ook nauwelijks. 


Tailer 4:
Tegen 22:00 meende ik genoeg gerecovered te zijn om te proberen nog een laatste keer een mondje af te vullen. Nog 3 mannen waren aanwezig, dus vele ogen keken me verwachtingsvol aan. Maar alsTailerbeschikbaar is, dan is de keuze snel gemaakt. Deze laatste ronde was een uitdaging voor ons beiden. Zou een 6elucky shot er nog inzitten? Het werd een wat langere kamer dan gebruikelijk, maar uiteindelijk deponeerde ik het laatste orgasme van 2014 in PC-Bochum inTailer’smondje. Met de beste wensen en voornemens voor 2015 uiteraard.Wijze Grijze sexapproval™: 10,0/10 


En met wie van de 11 aanwezige dames heb ik vandaag niet gekamerd:Shaila – Miriam – Pauli - Elli – Lena - Brigitte 

Wijze Grijze sexapproval™ voor PC-Bochum vandaag: 8,0/10 

Adieë tsezame
Wijze Grijze 

Binnenkort ga ik uiteraard weer. Samen is het altijd gezelliger. Dus heb je interesse, stuur me maar een mail.
« Laatst bewerkt op: 29 december 2014, 14:02:41 door Wijze grijze »

Offline ZuidPoolBeer

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 88
  • THe Partytreff Specialist !!!
    • Bekijk profiel
PAUSCHALCLUB BOCHUM
« Reactie #66 Gepost op: 17 januari 2015, 16:30:14 »
Pauschalclub Bochum Zaterdag 15 November 2014

Afgelopen weekend was het eindelijk zo ver. Een bezoek aan Pauchalclub Bochum. Mede door de vele inspirerende verhalen van  WijzeGrijze stondt deze club al heel lang hoog op mijn verlang lijstje. Maar steeds werdt een bezoek maar
 uitgesteld. Maar deze zaterdag zou ik toch echt een bezoek brengen aan deze club. Reeds een week eerder had ik al gevraagd aan Wijze grijze of hij mij deze dag zou willen vergezellen naar deze hemel onder de pauchalclubs.
 Gelukkig kon WijzeGrijze deze uitnodiging niet afslaan nadat hij de line-up voor deze dag had bekeken.

 Na dat ik een paar minuten te laat was aangekomen op de afgesproken pickup plaats. Vertelde wijzeGrijze mij dat we moesten proberen om een paar minuten voor de opening daar te zijn. Gelukkig had ik mijn schitterende glimmende PZ mobiel bij mij
 Gelukkig was WijzeGrijze zichtbaar gerust gesteld en kon de reis naar Bochum beginnen. En natuurlijk rijdt de PZ bolide precies om 11.00 uur de parkeerplaats op. Na 20 seconde wachten mochten we naar binnen als tweede groepje. WijzeGrijze kleedde zich snel om en probeerde Tailer gelijk te strikken voor de eerste kamergang van de dag. Zelf deed ik het wat rustiger aan. Eerst maar eens rustig plaats nemen aan de bar. Even kijken hoe het hier allemaal in zijn werk ging. Na dat de eerste storm wat was gaan liggen viel mijn oog op Elli. Zij zat er nog, dus snel naast haar gaan zitten. De kamergang met haar was ruim voldoende en zij deed haar best.
 Later bleek dat het nog veel beter kon. Uiteindelijk heb ik met: Elli, Lena 2x, Nina 2x, Zara, Adriana, Diana en Esmeralda gekamerd.
 Alle Kamergangen waren ruim voldoende en de toppers van de dag voor mij waren Lena en Nina. Ook het nieuwe tijd registratie systeem helpt zeker. Alle kamergangen waren minimaal 20 minuten en vaak toch een half uur.

 De dames van Pauchalclub Bochum krijgen dan ook: Een 9 op PoolbeerZuid's Punten lijst

 De faciliteiten van deze Pauchalclub waren tevens erg goed. De kamers waren allemaal zeer schoon en voor zien van alle gemakken.
 Ze hebben 7 kamers die ook allemaal zijn aan gesloten op het tijd registratie systeem. Zodra je met een dame naar de kamer wilt, gaat zij dat melden. Op het grote scherm in de huiskamer kun je zien wanneer een kamer vrij komt. Als je aan de beurt bent, wordt dit door de theke vrouw aan de desbetreffende dame gemeld. Dat systeem werkt perfect en zou bij meerdere partytreff's toe gepast moeten worden. Buiten de 7 kamers hebben ze nog een open kamer die uit sluitend gebruikt wordt voor de show van de dag. Deze is om de 2 uur. Hier aan kun je natuurlijk ook gewoon deel nemen. Bij grote drukte zouden ze deze kamer ook nog kunnen gebruiken buiten de show om. Dit gebeurt echter niet.

 Verder hebben ze een redelijk groot buiten terras. Met een grote jacuzzi en een mooie sauna. Bij goed weer kun je natuurlijk ook buiten zitten. Maar in de herfst/winter gebeurt dat natuurlijk niet. Van de jacuzzi heb ik wel twee keer gebruik gemaakt. Deze was heerlijk. Maar alleen het binnen verblijf is ook zeker groot genoeg  De douches zijn groot genoeg en prima onderhouden. Wel was er gedurende de dag twee uur achter elkaar alleen maar koud water  Gelukkig was dit later op de dag weer verholpen 

 Het eten was prima verzorgt, kosten nog moeite hadden ze bespaard. Het eten vindt plaats op de boven verdieping. Daar is een tweede huiskamer met een bar waar je zelf je eten en drinken kunt pakken. Tevens staan er een aantal stoelen en tafels waar je rustig kunt eten. Daar hangt ook een tv, waar je evt voetbal of een ander programma kunt kijken.
 Als eten hebben ze veel keus. Een schaal met verschillende broodje (Niet van die goedkope ali broodjes)
 Veel verschillende soorten beleg. 4 verschillende soorten kaas (Brie, gewone kaas, schimmel kaas, gaten kaas) Wel 8 verschillende andere vlees waren. Salades en verschillende hapjes voor tussen door. Gehaktballetjes, gevulde eieren, ham/asperge rolletjes.
 Later op de dag kwamen er nog, hamburgers, schnitzels en grote knakworst bij. Min puntje was dat alleen de knakworst warm bleef. De rest was na het bijvullen zo weer koud. Verder hadden ze diverse pudding.

 Ook het drinken was prima. Ze hadden verschillende soorten koffie, verschillende soorten vruchten drank. Energy drank. Verschillende soorten frisdrank en verschillende goed te drinken alcohol vrij bier. Bij het bestellen van een bier, werd ik zelfs verrast door dat ik de keuze had uit vier verschillende bieren.

 Al met al krijgt deze club voor zijn faciliteiten: Een 8 op PoolBeerZuid's lijst

Totaal krijgt deze club een 8,5 op PoolBeerZuid's punten lijst!!!   
Je leeft maar een keer, dus geniet er maar van ......
http://www.animatieplaatjes.nl/plaatjesB/beren9.gif

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
PAUSCHALCLUB BOCHUM
« Reactie #67 Gepost op: 17 januari 2015, 16:53:20 »
 :welcome: op RB ZuidPoolBeer en bedankt voor de mooie recensie! Hopelijk zullen er zo nog vele volgen!! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Online de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
PAUSCHALCLUB BOCHUM
« Reactie #68 Gepost op: 17 januari 2015, 18:42:39 »
 :welcome: en veel plezier op dit o zo relaxte forum laat ons verassen met u recensies  :djparty:

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
PAUSCHALCLUB BOCHUM
« Reactie #69 Gepost op: 17 januari 2015, 20:00:42 »
:welcome: en veel plezier op dit o zo relaxte forum laat ons verassen met u recensies  :djparty:
Neen ....verrassingen  .....  graag , dat andere vind ik niet zulk een goed idee, wij houden niet van "vuurtjestook"   ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Wijze grijze

  • Gast
Mijn jubileum in PAUSCHALCLUB BOCHUM: de 50e keer
« Reactie #70 Gepost op: 18 januari 2015, 16:41:38 »
Afgelopen Vrijdag zou dus m’n jubileumsdag in PC-Bochum gaan worden. M’n 50e bezoek aan m’n Pauschalwalhalla. Ik zou samen rijden met Pollekezuid01 en Sjaakpikhaak. De Wijze Grijsmobiel werd weer van stal gehaald en mocht alweer eens over de Deutsche Autobahn ruisen. Laatstgenoemde meldde zich echter op de laatste minuut af. Niet getreurd, in kletsend gezelschap van Pollekezuid01 verliep de rit ongemerkt snel en om 10:55 stonden we als eersten aan de deur.
 
We stonden net onder de douche en wie komt daar aan? Sjaakpikhaak, die op het laatste moment toch nog vrij had gekregen. De line-up van vandaag kon me eigenlijk niet zo bekoren en als we deze dag niet al ruimschoots van tevoren hadden afgesproken, was ik al een dag eerder gegaan. Bij aankomst bleek op de aanwezigheidslijst, die bij de receptie op een tablet te bekijken is, ook nog eens dat Larissa zich afgemeld had: ziek.
 
Tsja we maken het beste ervan. En bij wie kan dat beter dan bij Tailer?
 
Tailer 1:
Tailer had een aantal dagen op de line-uplijst ontbroken. Ook zij was ziek geweest. Sinds kerst waren er steeds maar 12 à 13 meiden ingeroosterd geweest. Behalve vakantie hebben ook nogal wat meiden last van een griepje gehad. We zullen zien hoe m’n eigen weerstand daartegen bestand is. Tailer had één dag eerder nog de show gedraaid samen met Angel en wreef nog wat extra zout in de wonde door me te zeggen dat ze het er samen nog over hadden gehad hoe leuk het zou zijn geweest als ik er ook was geweest. M’n Kopfkino werd er in elk geval door geactiveerd en navenant geladen vertrokken we naar boven. Grrmmm, drie weken had ik dit moeten missen. Terwijl we de trap opliepen wiegde ze nog wat extra verleidelijk met haar kleine strakke kontje voor me heen en weer. Op de kamer werd het weer een uitbundig feest en Tailer likte, sabbelde en zoog aan Wijze Stijve alsof een verslaafde na een lange tijd onthouding weer z’n eerste shot gaat krijgen. En uiteraard kreeg ze haar shot en Tailer keek me weer ondeugend met haar bezoedelde snoetje aan. Wijze Grijze sexapproval™: 10,0/10
 
Amanda:
Amanda is Hongaarse niet echt nieuw in de club, maar van de andere kant toch weer. Ze vertelde me namelijk dat ze 5 jaar geleden ook al in Bochum werkte en daarna in diverse clubs in Oostenrijk en Zwitserland heeft gewerkt
Naam : Amanda
 Nationaliteit/Taal : Hongaars/ Duits
 Leeftijd : 34
 Haarkleur/-lengte : Bruin/rood, sluik, tot op de schouders
 Lengte dame : 1,60 mtr
 Postuur/Cupmaat : normaal, 55 Kg, maat 36, 85B-cup
 Service: PZC/ TZ
 Voordelen:
 Nadelen:
 Tijdsduur : 20 min.
 Prijs : all inclusive
 Extra’s bij het bezoek:
 Wijze Grijze sexapproval™: 6,5/10
 
 

Wie van TZ houdt, is bij Amanda aan het juiste adres. Dat deed ze zonder voorbehoud. Staat ook zo in haar profiel. Haar verdere orale kunsten vielen me behoorlijk tegen voor iemand met haar staat van dienst. Mijn aanwijzingen volgde ze wel steeds kortstondig op, maar daarna verviel ze weer in haar routine. Daarmee red je het niet bij Wijze Grijze. Daarom een Wijze Grijze sexapproval™: 6,5/10

Nathaly + Miriam:
Vandaag was een Girls-Gone-Wild show met Nathaly en Miriam. Beiden zijn Duits en ook al wat langer in de club. Het was tegen 12:40 en de show eindigt tegen 12:45. Er was niemand meer en de beide  Mädels maakten aanstalten de handdoeken op te ruimen.
“Na meine Damen. Keine Lust mehr?”
“Ach schau mal der Holländer”
„Eure Arbeitszeit dauert aber noch 5 Minuten! Es ist noch keine Pause“
Dus ik werd op de mat gesommeerd en beiden begonnen aan een Germanisches Blaskonzert. Dankzij het voorbereidende werk van Amanda, stonden m’n zwemmertjes al aan de poort te rammelen om vrijgelaten te worden. Nathaly had dat in de gaten likte m’n ballen en gaf een staaltje van haar dirty talk weg, terwijl Miriam me gulzig verder pijpte. “Los WG spritz’ uns deinen Geilen Ficksaft in unser Maul! Alles in unseren Mund, jaaaa”. En dat hielp wel  degelijk om na 3 Minuten al die beide mondjes vol te spuiten. Ik was er inderdaad aan toe. Had ik hun toch nog 2 Minuten geschonken.
Wijze Grijze sexapproval™ voor Nathaly: 7,5/10
Wijze Grijze sexapproval™ voor Miriam: 7,0/10
 
Tijd voor m’n jacuzzi intermezzo. Het was inmiddels ook wat drukker geworden, maar uiteindelijk viel het goed mee vandaag. Ik heb geen enkele keer een wachttijd voor een kamer gehad. Wel waren er soms > 10 klanten met een 3-uursticket (kun je op een groot TV-scherm zien), maar dat maakte zich in de drukte niet echt bemerkbaar.
 
Tailer 2:
Na een uurtje bubbelen in de 41⁰ warme jacuzzi, kreeg ik wel weer zin. Dus op naar binnen en terwijl Tailer binnenkwam, kon ik een Duitser de loef afsteken door een snelle blik met Tailer te wisselen, zodat ze hem liet staan en naar mij kwam. Het schatje voelde zich helemaal niet optimaal. Toch nog een beetje ziek. Dan kom maar mee naar boven, dan dien ik je oraal nog wat proteïnemedicijn toe. Voor een optimale efficiëntie is het wel belangrijk dat dit op lichaamstemperatuur gebeurt. Dat vond ze een leuke grap die meteen met haar andere Roemeense collega’s gedeeld moest worden. Hilariteit alom. Dus op de kamer heb ik netjes aan m’n verplichting voldaan. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10
 
Floriana:
Voor een wat rustigere sessie ben ik bij Floriana aan het juiste adres. Praten kun je met haar in het Spaans, Duits of Engels. Vandaag had ik een appeltje met haar te schillen; ze heeft haar mooie blonde haren kort geknipt. Waarom toch? Haar poging haar haren te verven was faliekant mislukt en haar haren waren erdoor beschadigd geraakt. Dus maar voor de radicale oplossing gekozen: de schaar erin. Echter komende week zou ze dat weer herstellen d.m.v. extensions. Ik dreigde haar al dat dat dan vóór Donderdag 22.01 gebeurd moest zijn, want dan kwam ik terug voor een inspectie. Op de kamer laat Floriana me met haar mooie gezichtje altijd van wat pornoblikken tijdens het pijpen genieten. Ze verwent Wijze Stijve dan met extra lange halen van haar tong. Langzaam van onder naar boven, eromheen cirkelen en dan m’n gezichtsreactie nauwkeurig in de gaten houden en daarop inspelen. Dat heeft zonder meer een meerwaarde. FT zit echter niet in het servicepakket. Geen probleem, daar zijn anderen voor. Wijze Grijze sexapproval™: 7,0/10

Elizabeth:
PC-Bochum heeft weer eens een dame met een exotische uitstraling erbij(Hallo, Mr Pussy, leest u mee?)
Naam : Elizabeth
 Nationaliteit/Taal : Dominicaanse/ Duits + Spaans
 Leeftijd : 30
 Haarkleur/-lengte : Donkerbruin. Lang krullend
 Lengte dame : 1,60 mtr
 Postuur/Cupmaat : fors, 80 (?) Kg, maat 38, C-cup
 Service: PZC/ TZ
 Voordelen:
 Nadelen:
 Tijdsduur : 20 min.
 Prijs : all inclusive
 Extra’s bij het bezoek:
 Wijze Grijze sexapproval™: 6,0/10
 
 

Elizabeth woont al lang in Duitsland en doet dit werk, door persoonlijke omstandigheden, pas sinds 7 dagen. Tongzoenen deed ze wel, maar ik was er niet zo kapot van. Ze heeft een typisch Afrikaans/ Caribisch figuur. Daar val ik persoonlijk niet zo op, maar in de Pauschalformule kun je op die manier wel gemakkelijk je horizon verleggen. En wie weet, misschien zat hier wel een ongepolijste parel. Het was leuk met haar keuvelen en m’n Spaans kennis werd hier en daar wat gecorrigeerd en bijgespijkerd. De kameractie kon me uiteindelijk niet zo bekoren. Wijze Grijze sexapproval™: 6,0/10
 
Ik had weer een whirlpoolpauze ingelast en dat werd een Nederlandse whirlpool, want ook Sjaakpikhaak en Pollekezuid01 kwamen erbij. Gelegenheid genoeg om ervaringen en verhalen uit te wisselen.
 
En toen was er na het douchen nog een klein incidentje. Ik had nog iets uit m’n locker gepakt en wilde hem weer afsluiten, toen plotseling de sleutel volledig doormidden brak. Ik kreeg een andere locker en had geluk dat dit niet gebeurd was toen ik hem wilde opensluiten. Hoe kom je anders weer aan je spullen?
 
Tailer 3:
Het was Tailer niet ontgaan dat ik vandaag ook met 2 nieuwe dames had gekamerd en nieuwsgierig als dames zijn, probeerde ze me uit te horen. Ik vertelde haar, zonder in details te treden, dat ze niet hoefde te vrezen dat haar positie als favoriet in gevaar zou komen. Deze dames waren goed als opwarmertje. Tailers inzet en capaciteiten zijn, voor mij althans, ongeëvenaard in welke andere club dan ook. Tailer begon helemaal te stralen. Zo’n mentale oppepper doet zo’n meisje natuurlijk ook goed. Ze huppelde zowat voor me uit naar boven en op de kamer heeft ze me nog eens volgens alle regels der kunst op en top verwend, met nog een extra bonus... Wijze Grijze sexapproval™: 10,0/10
 
Shaila:
Ik had met Tailer de afspraak gemaakt om de laatste kamer van de dag met haar te doen en nog wat “jizz” achter te laten. Dat kwam er echter niet van, omdat een klant gebeld had en haar voor een “Einzelservice” geboekt had (à EUR 80,=/ ½ uur). Dus dan nog maar eens voor Shaila gekozen. Zij was blij verrast, want het was lang geleden dat ik met haar gekamerd had en tijdens vele bezoeken had ik haar links laten liggen. Onterecht zoals zou blijken. Shaila herinnerde zich nog precies mijn voorkeuren. “Hoezo weet je dat dan, heb je dat soms onthouden?” Deels had ze het onthouden, maar deels ook via de interne tam-tam. Dat bleek ook helemaal uit haar aanpak. Ik kreeg het “Rundum-wohlfühl-sorglos Pakket”. Liggen, genieten, relaxen, je hoofd leegmaken, klaarkomen. En dat op een super tedere, ontspannende wijze. Shaila is Cubaans, maar dit was de typische Oost-Aziatische aanpak zoals ik die hier van good old Kim in herinnering heb. Het enige dat ontbrak was een stemmig muziekje op de achtergrond. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10
 
De laatste druk was gelukkig van de ketel en Sjaakpikhaak en Pollekezuid01 wachtten al onder in bar om de thuisreis weer aan te treden. Het was 23:00. Mission accomplished!
 
En met wie van de 12 aanwezige dames heb ik vandaag niet gekamerd: Brigitte - Esmeralda – Nelly – Mia - Ella
 
 Wijze Grijze sexapproval™ voor PC-Bochum vandaag: 6,5/10
 
 Adieë tsezame
 Wijze Grijze

 
 

A.s Donderdag 22.01 staat m’n volgende bezoek aan PC-Bochum geprogrammeerd. Wil je mee/ kom je ook, stuur me vooral een mail.

Wijze grijze

  • Gast
PAUSCHALCLUB BOCHUM
« Reactie #71 Gepost op: 25 januari 2015, 14:45:18 »
Ik was een week geleden nog in Bochum geweest en had dat bezoek als minder dan gebruikelijk ervaren door de matige line-up. Dit schreeuwde om een herhalings controlebezoek. Dus afgelopen Donderdag de rit nog maar eens gemaakt. Er stonden oorspronkelijk 16 meiden ingeroosterd, een teken dat de wintervakanties grotendeels zijn afgelopen.
 
 Bij aankomst op de parkeerplaats viel me al meteen een Nederlands kenteken op: het Krukar-mobiel. Mooi! Tenminste één andere Nederlander in da house. Op de lijst op de tablet bij de receptie stonden vandaag 14 aanwezige meiden. Esmeralda en Larissa hadden zich afgemeld.
 
 Tailer 1:
 In de barruimte zag ik Tailer nergens, ofschoon ze vandaag aanwezig zou zijn. Volgens Angel zou ze er echter zo meteen aankomen. OK, ik ging douchen en daarna zat Tailer inderdaad al op me te wachten. Wijze Stijve werd ook hartelijk begroet en zonder veel praatjes begaven we ons naar boven voor de eerste kamer. Gewoontegetrouw werd ik door Tailer volgens alle regels der kunst verwend en heb uiteraard met een fiks spermashot in haar mondje deze sessie afgesloten. Wijze Grijze sexapproval™: 10,0/10
 
 Angel
 Angel is behoorlijk assertief, dus toen ik beneden kwam, wilde zij meteen weten of ik Tailers snoetje weer helemaal volgespoten had. Of er nog wat sperma voor haar overgebleven was? “Tsja dame, dan zul je er wel je best voor moeten doen. Voor wat, hoort immers wat!” Ik werd mee naar boven gesommeerd en werd op het bed geduwd. Angel kroop tussen m’n knieën en liet haar zalvende tong over m’n ballen glijden, terwijl ze m’n reacties precies in de gaten hield. Ik had niets in de melk te brokkelen en moest haar vooral haar ding laten doen. En dat ding deed ze helemaal perfect, want ook zij kreeg haar DNA-cocktail op lichaamstemperatuur geserveerd. Wijze Grijze sexapproval™: 10,0/10
 
 Tailer 2:
 Ik had van de kamer met Angel genoten. M’n tweede orgasme was ik kwijt en eigenlijk was ik van plan de jacuzzi in te gaan. Het was nog niet druk en in de barruimte zag ik Tailer onbezet op de bank zitten. Ze wenkte me bij zich en ik wist dat ik uiteraard weer voor de bijl zou gaan. Ik speelde echter het spelletje dat ik vermoeid was en een pauze nodig had. Tailer antwoordde echter door om mijn zaad te smeken, tegen me aan te kruipen en me geile woorden in m’n oor te fluisteren. Wijze Stijve luisterde mee, want het had wel degelijk effect. Dus ik deed wat van me verwacht werd en ging mee naar boven. Alleen maar voor wat rustig geknuffel en gekriebel? Nee hoor.
3e Kamer, 3e orgasme. Zucht! Wijze Grijze sexapproval™: 10,0/10
 
 Het was nog geen 13:00 en het zou weer eens een lange dag worden. Dus eerst maar eens de inwendige mens gaan versterken en als toetje, en extra proteïneaanvulling, een yoghurtje gegeten en er een extra portie slagroom nog eens bovenop gedaan. Daarna het deksel van de jacuzzi opengeklapt. Heerlijk warm en precies wat ik op dat moment nodig had. Krukar vond het ook een goed idee en kwam erbij zitten. Een lekker droge koude lucht maakte het goed uit te houden en na zowat een uurtje hield Krukar het voor gezien. Ik begon aan kijn krant en kreeg al snel gezelschap van en Duitser die wel in was voor een praatje. Gezellig. Toen ik uiteindelijk naar binnen terugkeerde was het 15:30. Had ik het toch zo’n twee uurtjes in de whirlpool uitgehouden.
 
 Shaila:
 Om 15:35 kwam ik fris gedoucht binnen en ging naast Shaila zitten. Zij zou om 16:00 weer een show doen, dus er was niet veel tijd voor geklets. De goede herinneringen aan mijn afsluitsessie tijdens mijn laatste bezoek, smaakten naar een herhaling. Dus snel naar boven en me aan haar heerlijk zachte relaxende behandeling overgegeven. Wel steeds met een oogje op de klok, want de deadline van 16:00 tikte op de achtergrond. Nu zorgden haar pijpkwaliteiten ervoor dat ik al na 10 minuutjes had kunnen klaarkomen, maar heb er uiteindelijk nog en last-minute finish van weten te maken om 15:55. Een verwijtende tik met een knipoog van Shaila kreeg ik wel nog. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10
 
 Tailer 3:
 Ik realiseerde me wel dat ik de boog weer behoorlijk aan het overspannen was. Mijn score op dat moment was 4 kamers met 4 orgasmes. Dat kon zo niet doorgaan. Het was inmiddels wel iets drukker, maar toen Tailer binnenkwam, kwamen we toch weer bij elkaar terecht. Alsof de duvel ermee speelt. Ik had eigenlijk met iemand anders willen kameren, maar Tailer afslaan of negeren kan natuurlijk niet. Zij begreep ook mijn dilemma en stemde er in toe om “alleen maar te verwennen”. Dat kan ze ook, ofschoon ik wel merkte dat ze eventjes probeerde om me toch weer te laten spuiten. Die zaadvragende blik van haar spreekt in dat opzicht boekdelen. Tailer liet me echter leven en gaf me de raad om anders weer een pauze in te lassen. Gelukkig. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10
 
 Die pauze benutte ik wederom voor een uurtje jacuzzi en had deze keer wel de tijd om m’n krant uit te lezen.
 
 Tailer 4:
 Ik kwan binnen en alsof de duvel ermee speelt! Mijn schatje Tailer zat alleen in een bank. Er waren nauwelijks mannen beneden. OK, dragaiuuuuuuuuubi wacht maar even dan ga ik me eerst douchen. Toen ik terugkwam, zat ook Angel erbij en beiden hadden het snode plan opgevat om om 22:00 als afsluitersessie weer eens een supertrio met me te doen. Ik moest dan echter wel garanderen dat ik hun beiden in hun gezicht zou spuiten. Dus geen orgasme meer tot die tijd. OK, deal. Tailer nam me mee naar boven en hield zich inderdaad aan de afspraak. We hebben wel weer eens heel uitbundig gerollebold, maar zonder dat ik klaarkwam. Afspraak is immers afspraak. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10
 
 Nelly:
 Ik was weer wat gaan eten en toen ik naar beneden liep, kwam samen met mij ook net Nelly de trap afgelopen. Ik weet niet echt waarom, maar met Nelly had ik nog nooit gekamerd, terwijl ze hier toch al 5 jaar werkt. “Nelly, vind je niet ook dat wij eens nader met elkaar moeten kennis maken?” Dat vond ze ook, maar niet nu, want ik maakte haar helemaal nerveus.
[/font]“Was habe ich denn jetzt wieder an meinem Fahrrad hängen? Ich mache dich nervös? Wieso” Nelly zei dat we al eens eerder eenmalig gekamerd hadden en dat ik haar daarna nooit meer had gekozen. Toen ze me de keren daarna met Jan(na) en allemanna had zien kameren, had dat haar zelfvertrouwen een lichte deuk gegeven en twijfelde ze aan haar capaciteiten. Ik kon me de kamergang met Nelly bij de beste wil van de wereld niet meer herinneren (Heb het inmiddels teruggezocht in mijn recensies en het blijkt in September 2012 te zijn geweest, twee en een half jaar geleden nota bene!) Dus die dame moest even weer gerustgesteld worden. Nelly woont samen met Angel en had daardoor zeer veel over mij gehoord. Toen Angel aan kwam lopen en ons samen zag zitten lachte ze veelbetekenend. “Viel Spass mit dem Teufel” wenste ze Nelly. Ik heb met Nelly zeker een uur zitten kletsen en veel ervaren over haar persoonlijk en ook veel geleerd over de interne Bochum tam-tam. Uiteindelijk voelde ik haar polsslag en bewees haar daarmee dat ze helemaal niet meer nerveus was. Mijn aanwezigheid had dus duidelijk een therapeutische invloed op haar. Nelly vroeg uit zichzelf of we nu naar de kamer konden gaan.
 Op de kamer realiseerde ik me weer, waarom ik waarschijnlijk slechts éénmalig met haar had gekamerd. Nelly doet niet aan FT. Dat compenseert ze echter grotendeels door haar fenomenale tongzoencapaciteiten. Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10
 
 Volledigheidshalve herhaal ik hieronder nog maar eens haar paspoort. Alleen haar ware leeftijd vermeld ik niet.
 
 Naam : Nelly
 Nationaliteit/Taal : Pools/Duits
 Leeftijd : 32
 Haarkleur/-lengte : Blond lang
 Lengte dame : 1,70 mtr
 Postuur/Cupmaat : MILF. Fors, 70 Kg, maat 38/ D-cup
 Tatoeages/Piercings : geen
 Service: PZC, TZ++ , tedere massage
 Voordelen:
 Nadelen:
 Tijdsduur : 30 minuten
 Prijs : All inclusive
 Extra’s bij het bezoek: GFE
 Wijze Grijze sexapproval: 8,0/10

[attachimg=1]
 Voor wat betreft het beloofde trio met Angel en Tailer, had ik me netjes aan de afspraak gehouden en had alle sperma netjes opgespaard. Echter tegen 21:45 kwam er opeens een gast die Tailer voor één uur boekte voor een Privattermin. Jammer dan, maar gelukkig zijn er allternatieven.
 
 Shaila + Pauli:
 Lesboshow was het thema van de show van vandaag. Ik had al mijn bedenkingen of dat tussen die twee een goede combinatie zou zijn. Een Cubaanse en een Bulgaarse. Of hun communistische opvoeding wellicht voor wat lesbische chemie zou zorgen? Er was vrijwel niemand meer en ik wachtte 5 minuutjes totdat beiden vrij waren en ging bij hun op de mat. Shaila begon meteen met haar geweldige ontspannende pijpkunsten, terwijl Pauli zich over me heen boog en haar stevige B-cup borstjes aanbood om te likken. Haar handje assisteerde Shaila doordat ze heerlijk m’n ballen streelde.
 Ik gaf aan dat Wijze Stijve het bijzonder op prijs zou stellen als hij door twee tongetjes simultaan verwend werd. Volgens Pauli was daar geen plaats voor en ging dat niet. Shaila nam de mentorrol echter over en dirigeerde Pauli in de juiste positie. En dat was helemaal niet verkeerd. Het leek wel alsof Pauli er ook nog eens plezier in begon te krijgen, maar dat geloof ik anderzijds ook weer niet. In elk geval deed ze goed mee. Toen mijn orgasme eraan zat te komen, zei Pauli wel dat ze geen FT meer in haar pakket had zitten.
Shaila antwoordde daarop: “Ist egal; dann kannst du alles in meinen Mund spritzen“. En zo geschiedde en met een gerust hart kon ik de thuisreis aanvangen.
 Wijze Grijze sexapproval™ voor Shaila: 9,0/10
 Wijze Grijze sexapproval™ voor Pauli: 7,0/10
 
 En ik had het nog wel een beetje rustig aan willen doen vandaag, ivm mijn voorgenomen bezoek aan
de verjaardag van Knaktuut en Oudebelg in Panthera, de volgende dag. Tsja het vlees mag dan wel sterk zijn, maar de geest is zwak. Weer hebben de dames me hier 5 keer een WG DNA-cocktail ontfutseld.
 
 En met wie van de 14 aanwezige dames heb ik vandaag niet gekamerd: Michelle - Elizabeth – Corina – Adriana – Mia – Claudia – Julia – Cristal
 
 En zo zie je maar dat de juiste line-up wel degelijk een verschil maakt. De oude garde geeft de juiste service als vanouds. Dan kun je zeker eens een nieuw bloempje er tussendoor plukken. Hierdoor valt het totaalbeeld van vandaag een stuk beter uit.
 Wijze Grijze sexapproval™ voor PC-Bochum vandaag: 8,0/10
 
 
Adieë tsezame
 Wijze Grijze

 
En zoals altijd: binnenkort ga ik uiteraard weer. Wil je mee/ kom je ook, stuur me vooral een mail.
« Laatst bewerkt op: 25 januari 2015, 14:51:55 door Wijze grijze »

Wijze grijze

  • Gast
PAUSCHALCLUB BOCHUM: Trio-dag en keuze stress
« Reactie #72 Gepost op: 4 februari 2015, 18:47:15 »
De line-up van vandaag had niet veel beter kunnen zijn. Vrijwel alle toppertjes op dezelfde dag ingeroosterd en daarbij ook nog eens een show met Angel en Tailer samen. Hoe mooi kan de Pauschalhemel zijn?
 
Tailer 1:
Uiteraard moest de eerste druk bij mijn schatje gelost worden. Of ik niet tot bij de show wilde wachten? “Keine Chance, iubi”. Tailer lachte veelbetekenend en we trokken naar boven. Een heerlijke verwenning volgde en haar smoeltje ontving al snel een lading warme WG-nektar. Tailer bleef tot de laatste druppel door zuigen en keek me met draaiende ogen aan. Daarna opende ze haar mondje en liet er alles heerlijk langzaam uitdruipen, terwijl ze genotvol over haar lippen likte. Dat kan Tailer als de beste: je triomfantelijk aankijken en daarna nog übergeil met Wijze Stijve verder spelen. Afsluitend werd Wijze Stijve uiteraard oh zo langzaam weer lekker helemaal schoongelikt. Jammer dat de tijd wegtikte, want de eerste show zou zo meteen beginnen. Wijze Grijze sexapproval™: 10,0/10
 
 
Wendy 1:
Als tussendoortje en als opwarmer voor de show, besloot ik me maar even te laten voorpijpen door Ghanese Wendy. Zij doet niet aan FT dus ik liep geen risico om iets te verspillen. Echter ik weet niet wat ik de vorige keer met Wendy heb uitgehaald, want zij begon me op de bank toch al zo heerlijk sneaky en stiekem aan m’n ballen te kriebelen, dat ik toch wel heel veel zin in een orgasme begon te krijgen. Dus snel naar boven. Wendy was opvallend giechelig en schepte er duidelijk plezier in me helemaal gek te pijpen. Het leek wel alsof….. Dat zou toch wel niet? Ik besloot het niet op een FT aan te sturen maar meteen naar de show te gaan om het daar af te laten maken. Toch knaagde er iets bij mij. Wat voerde die Wendy in haar schild? Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10
 
Larissa 1:
Bij de show was het echter druk, dus ik maakte deze ronde niet veel kans. De druk was inmiddels echter hoog, dus de donkere gipsyqueen met de gouden oorringen Larissa mocht me nog eens verwennen. Tijdens mijn vorige twee bezoeken had ik haar telkens gemist, omdat zij zich door ziekte telkens kort van tevoren had afgemeld. En Larissa herinnerde me er weer aan waarom het terecht was dat ik haar gemist had. Inmiddels weet ze precies hoe ze me het meest kan bekoren. Allemaal lekkere dingen doen met dat kleine roze tongetje en me dan met die ravenzwarte ogen vanuit dat wilde gypsykopje aankijken. Bovendien weet ze er ook nog eens een onschuldige blik uit te toveren. Hoe kinky kun je zijn? En dat snoetje mocht ik ook nog eens volspuiten. Als extra kick, kijkt Larissa me dan ook nog eens met zo’n lieve smile erbij aan. Ik heb nu eenmaal iets met sprekende ogen. In ogen kun je vaak zien of iets gemeend is of niet. In dit geval zag ik plezier omdat ze me zo’n genot had verschaft. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10
 
Angel + Tailer 2:
Daarna jacuzzipauze met in m’n achterhoofd de klok. Opletten wanneer de 14:00 show begint. En jaaaaa! Daarbij kwam ik volledig aan m’n trekken. Zowel Angel als Tailer waren beiden tegen 14:30 beschikbaar en bekommerden zich simultaan om mij. Beiden wisten precies waarmee ze mijn plezier konden maximaliseren. Twee pijpende mondjes en tongen die om Wijze Stijves eikel heen vochten en 20 vingers die allemaal lekkere dingen in en om m’n onderste regionen uithaalden. Op een gegeven moment onderbrak Angel de traktatie en begon in haar tasje te rommelen. Een kleine zilverkleurige Labello stick kwam eruit. Slecht moment om je lippen te verzorgen dame, maar toen ze er een condoom overheen frummelde begon het me al snel te dagen. Een fel zoemend vibratortje werd bij het spel betrokken. Angel bewerkte Tailers poesje terwijl die me verder likte en ik merkte aan Tailers tongenspel hoe ze genoot. Tailer greep Angel bij haar haren en begon haar af te lebberen en dwong haar weer mee te pijpen. Het vibratortje werd ook bij mijn klokkenspel en tussen mijn billen ingezet op standje maximaal en je had de gezichten van Angel en Tailer moeten zien toen ze merkten dat ik helemaal gek werd van genot. Hun tongengevecht intensiveerde en Wijze Stijve werd helemaal tussen hun mondjes en likkende tongen ingesloten. Ik voelde op een gegeven moment een oerexplosie van zaad uit Wijze Stijve schieten. Precies tussen hun likkende tongen en lippen door en gedeeltelijk weer terug op hun wangen neerdalend. En niet dat ze dan stopten. Nee hoor, Wijze Stijve werd afwisselend helemaal door hun schoongelikt terwijl mijn eigen zaad langs hun wangen over me heen droop. Kan het geiler? Ja hoor: Angel keek Tailer in de ogen, pakte haar gezicht tussen haarhanden en begon haar glinsterende gezicht af te lebberen. En Tailer deed hetzelfde bij Angel terwijl ze mijn reactie met lachende gezichten en glinsterende pretoogjes gadesloegen. Ik werd helemaaaal gek. Dit beeld moest ik op mijn netvlies branden en nooit meer kwijtraken. Wat een geile pornosterren. Wijze Grijze sexapproval™: hors categorie
 
Nelly:
Om na deze überporno wat tot rust te komen, meldde ik me bij Nelly. Ze had reeds van Angel gehoord, wat die twee met me gedaan hadden en begreep dat ik aan wat ontspanning toe was. En die ontspanning gunde ze me helemaal. Geen druk om klaar te komen, maar gewoon liggen en genieten van de verwenning van deze rijpe Poolse stijllady. Wijze Grijze sexapproval™: 7,5/10
 
Hanna:
Dan was m’n lievelingshongaartje Hanna ook teruggekeerd van vakantie. Nog smaller, nog petiter dan ik haar in herinnering had. Een kontje dat je met gemak in één hand kunt houden. Heel kleine iele borstjes, maar een lekker brutaal kopje en beslist niet op haar mondje gevallen. Een meid met pit. We kwamen op mijn lievelingskamer terecht. Kamer 2 met spiegels, groot rond bed en fauteuil. Daar deden we mijn favoriete pasjaritueel, waarbij Hanna tussen mijn knieën mag knielen en haar ding mag doen. Ik genoot 10 minuten en daarna ging Hanna uitnodigend met haar maat 32 kontje wiebelend voor me op het bed knielen. Ik capituleerde en heb haar nog eens lekker doggy genomen, terwijl ik naar het schouwspel in de spiegel kon kijken. Aangezien ik m’n proteïnereserves wat beter wilde verdelen, moest Hanna het zonder money shot doen. Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10
 
Tailer 3:
Dan nog maar mijn geluk nog maar eens bij de 16:00 show beproeven. Angel was bezig, dus Tailer bekommerde zich in haar eentje om mij. Echter zonder orgasme. Tailer sommeerde me niet klaar te komen, want ze bereidde me voor voor een aansluitende kamergang met haar. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10
 
Tailer 4:
Tailer had zich fris gedoucht en kwam bij me zitten. Uiteraard gaf ik haar haar verdiende rustmoment totdat ze zelf aangaf: “Komm mit, ich wil deine süße Sperma auf meine Zunge gespritzt haben”, hetgeen ze met een ferme lik over m’n gezicht nog eens bekrachtigde. Ik weet werkelijk niet hoezo Tailer zo verzot is op m’n sperma. Ik heb er in ieder geval niets op tegen. Ook nu weer was er niets te merken van vermoeidheid of verminderde inzet. Tailer was weer maximaal erop gericht mij het ultieme genot te verschaffen, terwijl ik haar aangaf dat ze het gerust wat rustiger aan mocht doen. Nee hoor, geen kans. Haar lippen staan steeds klaar om alles tot de laatste druppel in haar mondje te laten spritzen. En weer weet ze me de perfecte illusie voor te spiegelen dat mijn sperma de lekkerste godennektar is die op deze planeet verkrijgbaar is. Wijze Grijze sexapproval™: 10,0/10
 
Shaila:
Shaila kon ik vandaag voor het laatst met haar 75B-boobs bewonderen. Ze zal een paar weken afwezig zijn, om daarna als een herboren Shaila 2.0 terug te keren met een vergroot paar 75D borsten. Dat belette haar echter niet om me nog een geweldig Zen-moment te verschaffen, door me volledig ontspannen in alle rust te laten genieten van een blaasconcert met één fluit uit de Fidel Castroschool. Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10
 
Larissa 2:
Tegen de avond lokte kruimel Larissa me nogmaals in haar klauwen en sleepte me willoos mee naar haar holletje. Ik was niet van plan klaar te komen, maar capituleerde toch weer voor haar orale kunsten. Zij kreeg voor de 2de keer mijn proteïnedonatie vandaag in haar mondje. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10
 
Wendy 2:
Wendy heeft dus ook m’n zwakke plek ontdekt. Ze ging op haar buik naast me liggen waarbij haar hoofd in mijn schoot lag. Haar ultralange rastaextensions verborgen daarbij haar hele hoofd en alles wat zich daaronder bevond. Deze zwarte feeks maakte daar onbeschaamd gebruik van door me met haar verzorgde lange nagels continu door m’n perineum te strelen en heel af en toe een likje over Wijze Stijve te geven. Ik werd gek, want dat is hier in Bochum absoluut not done. Maar niemand kreeg het mee. Ik zelf was helemaal onschuldig, want voor de nietsvermoedende overige aanwezigen leek het net alsof ik ondertussen haar schouders gevoelvol masseerde.
We gingen naar boven en ik vroeg Wendy om een rustige verwensessie. Ik had m’n kruit vandaag immers alweer 5 keer verschoten.
Zij tuitte haar kleine zwarte mondje precies over het puntje van Wijze Stijve en flitste met dat contrasterende roze tongetje vlijtig over m’n eikel. Daar was niets tegen bestand. Ik wist dat ze geen FT in haar pakket heeft zitten, dus ik liet het initiatief helemaal aan haar zelf over. Ik gaf overduidelijk aan dat ze me binnen millimeters tegen het point of no return aan het pijpen was en dat de zwemmertjes op het punt stonden naar buiten te komen. Zoals gezegd, doet ze niet aan FT, maar of het desalniettemin daadwerkelijk toch zover gekomen is, zal ik hier niet opschrijven, omdat dit wellicht valse verwachtingen op zou wekken. Hiermee treedt Wendy echter wel in de beperkte kring dames die het gelukt is me voor de 6e keer op een dag een orgasme te bezorgen. 
 
Tailer 5:
Toch nog om 22:15 even bij de show kijken. Tailer maakte er een privéshowtje in mijn richting van. Daarna werd ik door haar op de mat getrokken en ze verwende me nog een kwartiertje. Bovendien verontschuldigde ze zich dat er niet genoeg tijd geweest was om me van nog een trio te laten genieten.
 
Floriana liep de hele dag in haar gewone kleren door de club. Maar wat ze zag ze er geil uit in haar boven de navel samengeknoopte hemd. Bovendien heeft ze haar haren weer in orde door er lange blonde extensions in te laten vlechten.
 
En met wie van de 16 aanwezige dames heb ik vandaag niet gekamerd: Corina – Adriana – Claudia – Brigitte – Dennise – Sofia – Esmeralda – Nathaly - Amanda
 
 Wijze Grijze sexapproval™ voor PC-Bochum vandaag: 8,0/10
 
 Adieë tsezame
 Wijze Grijze

 
 
Het volgende bezoek staat al voor Donderdag 19 Februari gepland. Wil je ook mee, stuur me een mail.

Wijze grijze

  • Gast
Tailer: La revedere! The king is dead, long live the king.
« Reactie #73 Gepost op: 21 februari 2015, 16:57:39 »
VAZKOR had me gemaild en om een introductie in het Bochumse pauschalcircuit gevraagd. Geen probleem. Ook mensen uit het verre West-Vlaanderen zijn van harte welkom om WG op zijn jacht naar de Pauschalhertjes te begeleiden. Navenant vroeg was hij vertrokken en arriveerde exact op tijd om in de Wijze Grijsmobiel over te stappen en de laatste etappe samen met mij te rijden.

Tailer:
Het zou voor mij een rare dag worden. Mijn all-time favorite, Tailer, is, naar het zich momenteel laat aanzien, vooralsnog uit deze business gestapt. Ze staat weliswaar nog met schitterende nieuwe foto’s op de website, maar het heeft er alle schijn naar dat deze foto’s een laatste aandenken zullen zijn.

[attachimg=1]   [attachimg=2]

Tijdens ons laatste samenzijn d.d. 29.01.15 vertelde ze me vol verwachting dat ze de volgende dag een fotoshoot had samen met Angel en bovendien een pornofilm zou maken. Van de pornofilm is het door omstandigheden niet gekomen, maar er staan nu wel schitterende kinky lesbofoto’s van Angel en Tailer op de site. Hier een voorproefje.


[attachimg=3]


Hoe zou ik deze dag gaan beleven? Wie kon haar vervangen? Kan iemand haar wel vervangen? Enerzijds ben ik blij voor Tailer dat ze nu een normaal leven kan gaan leiden, maar anderzijds ben ik wel zo egoïstisch om haar te missen vanwege het genot dat ze me ontelbare malen verschafte. Tailer wist me toch altijd de illusie te geven dat onze band speciaal was. Haar mentaliteit was gewoon top en ongeëvenaard door welke meid dan ook waarmee ik ooit de laken heb gedeeld. Tailer gaf me ook altijd een positieve energieboost. Dat zie ik niet snel bij andere meiden gebeuren. Maar voordat het al te klef gaat worden, volgt dan het verslag van afgelopen Donderdag. Bovendien bleek er een waardige nieuwe ster in Bochum gerezen te zijn, die ik gelukkig ontdekte: Lees Ramona 1, 2, 3 en 4.

1) Dennise:
Wie mocht vandaag de spits afbijten? Het moest een zekerheidje worden, zonder risico op een afknapper. Dat zekerheidje wist ik dat ik zou hebben bij: Weltmeisterchen Dennise. Zij is een vaste waarde hier en inmiddels werkt ze al 5 jaar in de club. We gingen meteen naar boven en aangezien ik anders altijd mijn eerste kamer met Tailer maakte, vroeg Dennise me nog, of zij haar nu moest vervangen. Lief. Daar deed ze ook alle moeite voor. Vraag het netjes en Dennise doet het. Ze gaf zich alle moeite om me zoveel mogelijk te behagen. U vraagt, Dennise draait. Het onvermijdelijke orgasme gebeurde, precies zo als ik het het liefst heb: een zalige FT waarbij ze mijn crème er langzaam uit liet lopen. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10
2) Renata:
[attachimg=4]

Naam : Renata
 Nationaliteit/Taal : Roemeens/ Duits
 Leeftijd : 23 (volgens de website…)
 Haarkleur/-lengte : Zwart, licht krullend, tot halverwege de rug
 Lengte dame : 1,55 mtr
 Postuur/Cupmaat : normaal, 55 Kg, maat 36/ stevige A-cup
 Tatoeages: Arschgewei, linker hand en 3 sterren op haar rechter buikzijde
 Service: PZC, NMC, 69, FT,
 Voordelen:
 Nadelen:
 Tijdsduur : 20 minuten
 Prijs : All inclusive
 Extra’s bij het bezoek: GFE
 Wijze Grijze sexapproval: 6,5/10
 
Renata is na lange tijd teruggekeerd. Resultaten uit het verleden moesten min of meer een garantie voor het heden bieden. De scoretabel van de club vermeldt haar op de eerste plaats van favoriete dames. Dat zou dus wel wat beloven. WG besloot dat te verifiëren en ging meteen, toen ik van de kamer met Dennise naar beneden kwam, naast haar zitten. De eerste kennismaking met Renata verliep wat stroefjes, op z’n zachtst gezegd:
“Wat kom jij doen? Je komt toch net van een kamer af?”
“Schat, zal ik me dan maar eerst eens voorstellen? Ik ben WG, piacere. We kunnen gerust nog wat keuvelen hoor. Vertel me eerst maar eens wat jij hier in de geruchtenkeuken allemaal teweeg brengt. Iedereen heeft het over je en ik hoor een heleboel spannende goede dingen over je. Dus het is aan jou om me te overtuigen, dat dat geen geruchten zijn, maar dat alles klopt.”
Kijk, en dat was precies de juiste zelfbewuste aanpak die bij Renata werkt. Enerzijds was haar nieuwsgierigheid gewekt en anderzijds kreeg ik haar op de praatstoel en vertelde ze me over haar vroegere optredens in dit Bochumse theater. Renata is echter ook zo professioneel om te beseffen dat praatjes geen gaatjes vullen. We verkasten dus naar boven. En op de kamer miste ik die bepaalde chemie, die ik met vele andere meiden hier heb. Haar aanpak was me iets te PSE, maar dat mag geen afbreuk doen aan haar kwaliteiten. Ik miste de klik. Derhalve Wijze Grijze sexapproval™: 6,5/10
3) Angel en Emma:Zij deden vandaag de show. Emma is nog fris en nieuw hier in de club. Toch mocht zij al aan de show meedoen. Ik had al twee kamers achter de rug en het was pas 12:00. Angel en Emma hadden zich net geïnstalleerd en wachtten op de eerste gasten. Dus ik was de eerste deelnemer en Angel nodigde me uit en Emma kreeg meteen in het Roemeens wat over mij verteld. Zucht, ik wou dat ik Roemeens kon verstaan. Ik denk dat het ging over mijn liefhebberij van een goede PZC-beurt met FT. Angel begon met haar zalige tong skills en Emma boog zich over me heen en begon met lekker nat te tongzoenen. Dat was helemaal niet verkeerd. Eens kijken of de dames soms ook simultaan wilden pijpen. Duidelijk was dat dat niet Emma’s ding was. Zij nam het pijpen over, maar dan moet je van hele goeden huize komen om de behandeling door Angel te evenaren. Dus ik vroeg Angel weer door te gaan en Emma mocht verder met me TZ’en. Af en toe kwam een gast eens binnen om te kijken. Hij werd uitgenodigd ook op de mat te komen maar niemand ging daarop in. Dus ik had de twee meiden zeker 15 minuten voor me alleen. Een orgasme stelde ik echter uit tot bij een volgende kamergang. Wijze Grijze sexapproval™ voor Angel: 8,5/10Wijze Grijze sexapproval™ voor Emma: 7,0/10
4) Ivona:
Ja, na een afwezigheid van een maand of twee, is Ivona ook weer terug om haar huishoudkas wat op te spekken. De meid met de beste TZ-kwaliteiten van ze allemaal. Dat kon ik echt goed gebruiken. En Ivona voelde dat perfect aan. Het leek wel alsof ze me met het verlies van Tailer wilde troosten. En afsluitend nog geruime tijd van een lekkere 69-sessie genoten. Ivona’s poesje smaakt altijd enorm fris en ze kan van een goede befbeurt genieten. Dat vertaalde zich recht evenredig naar haar tongbehandeling van Wijze Stijve. FT doet ze niet. Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10
Het was nog lang geen 14:00. Als ik een 3-uursticket afgerekend had, dan was ik nu absoluut spekkoper geweest. Als ik meteen weer was gaan kameren dan had ik zelfs een 5e kamer voor 14:00 kunnen doen. Nog geen behoefte aan een jacuzzipauze want ik moest m’n 2e orgasme eerst nog kwijt. Dus besloot ik maar eens een nieuw bloempje te plukken.

5) Ramona 1:
[attachimg=5]   [attachimg=6]
Naam : Ramona
 Nationaliteit/Taal : Roemeens/ Spaans
 Leeftijd : 27 (volgens de website…)
 Haarkleur/-lengte : Zwart, licht krullend, tot net over de schouders
 Lengte dame : 1,64 mtr
 Postuur/Cupmaat : slank, 49 Kg, maat 34/ minder (!) dan A-cup (flat chested!)
 Tatoeages/Piercings : geen
 Service: PZC, TZ , NMC, 69, FT,
 Voordelen: mooi gevormde taille
 Nadelen: nauwelijks aanwezige borsten
 Tijdsduur : 30 +40 + 40 + 35 minuten
 Prijs : All inclusive
 Extra’s bij het bezoek: GFE
 Wijze Grijze sexapproval: 10,0/10
 
Ramona is helemaal nieuw en vrij timide. Dat komt ook omdat ze met niemand kan communiceren. Ze spreekt enkel Spaans en zeer summier Engels. Dus een gesprekje wordt moeilijk. Dan is het kamer op en kamer af. Ze was er nu 5 dagen en had er 4 van gewerkt. Geen eerdere ervaring in deze business. Maar met WG kun je ook met veel geduld en zonder stress in het Spaans en met hulp van handen en voeten een gesprekje voeren. Ik merkte hoe Ramona begon te ontdooien. Er verscheen warempel af en toe een lach op haar gezicht. Mooi om een meid zo te zien opbloeien. Ramona meende dat we niet te lang mochten blijven praten, maar ik verduidelijkte haar dat dat net het voordeel was van Pauschalclub Bochum: dat er geen stress is. Gezwijge afwerksessies. Belangrijk was voor mij RESPECT en hygiëne. Wat mij betreft kon Ramona zelf aangeven wanneer ze er aan toe was om “vamos a la habitacion” te zeggen. Dat had z’n duidelijke invloed op de chemistry tussen ons. Ramona begon zich gelukkig helemaal bij mij op haar gemak te voelen.

Op de kamer vleide ze zich naakt tegen me aan en begon me met kussen te overladen. Ze had een heerlijk warm zacht tongetje waarmee ze heel behendig lekkere dingen weet uit te halen. Daarna kwam ze op me liggen en kuste me verder. Uiteraard zakte ze op een gegeven moment af naar Wijze Stijve. Een andere kwaliteit van Ramona is dat ze me met haar ogen sensueel bleef aankijken onder het pijpen. Dan hoefde ik haar ook niet veel aan te sturen. Op de een of andere manier voelde ze perfect aan, wanneer ze weer even naar boven moest kruipen om het pijpen af te wisselen met TZ. Ook gleed ze met haar nagels zachtjes over mijn hoofd tijdens het zoenen. Echt GFE style. De sex met haar was ook zeer goed. Ze had m’n gevoelige plekje ontdekt en tijdens het neuken kriebelde ze regelmatig m’n ballen en bilspleet. Ook spoorde ze me aan om dieper te stoten en trok m’n hoofd op haar lippen om verder te zoenen. Holy shit! Wat overkwam me hier? Ik was vanmorgen met mixed feelings hierheen gekomen door het verlies van Tailer en hier lag nu een absoluut waardige vervangster. En dat meteen al tijdens m’n eerste kamer met haar en dat tijdens haar 5e werkdag ooit. The king is dead, long live the king.

Toen ik na 40 minuten aangaf dat ik nu echt op ontploffen stond, ging Ramona op haar knietjes voor me zitten en opende gewillig haar mondje. Haar flitsende tongetje nodigde me letterlijk uit om haar gulzige pijpebekkie te bezoedelen. Precies zoals in een pornofilm. Haar tongetje streelde constant de eikel van Wijze Stijve en haar ogen spoorden me aan om te spuiten. Wat een geil aanzicht. Navenant heftig was m’n orgasme en daar waar sommige meiden dan wegduiken, kwam Ramona net dichterbij om maar geen straal verloren te laten gaan. Terwijl de spermaslierten uit haar mondhoeken liepen, werd Wijze Stijve met heel veel gevoel en oh zo zacht door haar tongetje in haar mond schoon gelikt. Met een laatste zoen op Wijze Stijve begonnen we elkaar schoon te maken. Na afloop werd er nog eens heerlijk getongzoend, verbonden met mijn belofte zo’n kamergang die dag nog te herhalen. Ramona: een nieuw persoonlijk toppertje aan dit Bochumse firmament. Wijze Grijze sexapproval: 10,0/10

Ik was dringend aan een jacuzzipauze toe. Niet alleen om lichamelijk weer wat bij te komen, maar ook om eens goed na te denken, over wat er net op de kamer gebeurd was. De kwaliteit van Ramona was zonder meer te vergelijken met wat ik anders van Tailer ontving. Het voelde bijna alsof ik Tailer heel gemakkelijk had ingewisseld. En dat was niet OK, want dat verdient Tailer niet. Ik kwam tot de slotsom dat mijn zojuist opgedane ervaring met Ramona het absoluut waard was verder verdiept te worden en vandaag zeker herhaald moest worden. Gelukkig vond VAZKOR me ook in de jacuzzi en kwam erbij. Konden we het tenminste over wat andere dingen hebben. Vooralsnog was hij ook enthousiast over de club

6) Nelly:Sinds ik Nelly (her)ontdekt heb, weet ik dat ik aan haar ook een vaste waarde heb. Als de gelegenheid zich voordoet zal ik zeker nog wel vaker met haar kameren. Dus ook vandaag Wijze Grijze sexapproval: 7,5/10

7) Ramona 2:
Ramona kwam naar beneden en ik ging meteen bij haar zitten. Ze begroette me met m’n naam. Mooi toch, dat ze dat onthouden had. Ze knuffelde zich lekker tegen me aan en ik legde een beschermende arm om haar heen. Tijd voor een sigaret. We spraken niet veel, want ik had de indruk dat Ramona eerst wat tot rust wilde komen. Dan is de taalbarrière een beetje vervelend. Een gesprek blijft oppervlakkig en mist diepgang. Maar daarvoor ontbreekt me simpelweg de woordenschat. Echter ik kreeg haar toch weer een beetje aan het lachen en met wat geginnegap van enkele andere Roemeense meiden erbij fleurde ze op. Op een gegeven moment was een kamer vrij en het toeval bepaalde dat we op kamer 2 belandden. Groot rond bed, fauteuil aanwezig en meerdere spiegels tegen de muren. Eens kijken hoe ze op m’n andere favo fantasietje zou reageren. Ik posteerde me in de fauteuil en nodigde haar uit tussen m’n knieën te komen knielen. Kussentje erbij, handdoekje erover heen leggen en het feest begon. Ramona verzon ook een nieuwe naam voor deze pascha-behandeling: “tu eres Suleyman” lachte ze. Ramona is een voortreffelijke zachte pijpster. En absoluut niet spermaschuw. Bij deze tweede kamer bleek uit de intimiteit die ontstond, dat we elkaar toch wel heel erg goed lagen. Dit begon wel akelig erg op mijn vroegere kamergangen met Tailer te lijken. Als ik mijn ogen dicht zou doen en mijn fantasie de vrije loop zou laten, kon het wel het resultaat van dezelfde leerschool zijn. Zeer, zeer, zeer verwarrend en bevreemdend. Werd ik hier soms gemindfucked in ultimo? Boeie! Ik genoot ook tot in ultimo. Mijn zwemmertjes belandden wederom allemaal in Ramona’s mondje en de kamerduur bleek bijna 45 minuten bedragen te hebben. Wijze Grijze sexapproval 10,0/10

8) Wendy:
Wendy mag nu ook definitief FT op haar servicetabel bijschrijven. Nadat ze dat ca. één maand geleden bij mij voor het eerst uitgeprobeerd had, heeft ze er inmiddels geen moeite meer mee. Twee dagen geleden had ze zelfs voor het eerst hier aan een show meegedaan; de FT-show. Ze begint hier langzaamaan haar eigen fanschare te ontwikkelen, want eerder op de dag boekte haar al iemand voor een Einzelzimmerservice. Ze kwam bij me zitten met een zakje met van die langwerpige (zonnebloem?)zaadjes en zat ze gezellig op te peuzelen. Daardoor had ze echter geen hand vrij om me alvast wat geil op te warmen met haar krassende nageltjes. Iets wat ze anders zo uitstekend kon. Toen ik Wendy daarop attendeerde legde ze ze meteen weg en kweet ze zich van haar taak. Op de kamer mocht ik weer van haar zalige zachte aanpak genieten. Heerlijk om tot rust te komen en te wachten op wat komen gaat. Orgasme nummer 4 spetterde tegen haar zwoele volle Afrikaanse lippen. Wijze Grijze sexapproval: 8,0/10

Hierna dacht ik weer even tijd voor de krant te vinden in de jacuzzi. Deze zou ik echter vandaag niet uit krijgen, want ook VAZKOR, wist de 41⁰ goed te waarderen en kwam er weer bij.

Bij het douchen erna bleek dat de boiler in Bochum misschien toch eerstdaags aan vervanging toe is. Ik gebruikte zowat de laatste stralen warm water en informeerde de theke. Zij moet de boiler dan weer inschakelen, waarmee het probleem vooralsnog opgelost is. Maar het koude water is de laatste tijd toch al wat vaker voorgekomen. Het mag niet gebeuren dat de boiler definitief uitvalt. Dan is er een probleem. 

9) Michelle:
Het was uitgestorven in de barruimte. Ik las eindelijk m’n krant en Michelle zat tegenover me. Ze knoopte een gesprekje met me aan en ze vroeg me hoezo ik zo goed Italiaans sprak. Nu vond ik het stom om dit gesprek met elkaar te voeren terwijl er een tafel tussen ons in stond en ging naast haar zitten. Van het een kwam natuurlijk het ander en opeens vond ik me met haar op de kamer terug. Er zitten geen TZ in haar servicepakket. Ik miste chemie tussen ons, dus dan wordt zo’n sessie vanzelf al wat minder. Michelle kon me niet overtuigen, derhalve een Wijze Grijze sexapproval: 6,0/10

10) Ramona 3:
Ramona ontwikkelde zich in de loop van de dag steeds meer tot toppertje. Het was inmiddels ergens vóór 21:00 en ik kon wel weer een goeie sessie verdragen. Weinig mannen meer aanwezig en Ramona zat stil op een bank eenzaam te wezen. Echter niet voor lang want ik ontfermde me weer over haar; “una mas, por favor?” Het werd weer zo’n geweldig innige sessie zoals ik ze het liefste heb. Geheel zonder tijdsdruk, veel TZ, veel strelen, veel pijpen, veel 69, waarbij ze een hoogtepunt beleefde. Vanwege redenen die ik hier niet opschrijf (bedankt VAZKOR!), spraken we af dat het een beter plan zou zijn om niet nu al mijn laatste kruit voor vandaag te verschieten, maar een date met Ramona te maken voor 22:00. Dan zou er genoeg tijd overblijven voor de laatste kamer van de dag. Wijze Grijze sexapproval: 10,0/10
11) Ramona 4:
Ramona hield zich aan onze afspraak en tegen 22:00 gingen we naar boven voor de finale van de dag. En Ramona had er inderdaad nog een verrassing voor me in petto. Hiermee komt ze absoluut op gelijke hoogte te staan met Tailer. Het was ons beiden volledig duidelijk dat dit de bekroning van deze dag zou moeten worden. Er waren meerdere kamers beschikbaar, waaronder ook kamer nr 4, omdat juist die kamer ook over een fauteuil beschikte. Ongeacht de verdere kameractiviteiten zou de finale op de stoel plaatsvinden met haar smekende gulzige mondje klaar om alles weer op te vangen. Dat beeld zou op mijn netvlies gebrand blijven. En ook bij Wijze Stijve, want terwijl ik dit type herinnert hij het zich ook merkbaar. In ieder geval droeg Ramona’s verrassing ook nog bij tot een ultieme verhoging van de feestvreugde. Wijze Grijze sexapproval: 10,0/10

Dat het voorlopig wel goed zit met Ramona’s toekomst in de club, bleek wel uit het feit dat ze op het eind van de dag te horen kreeg dat er foto’s van haar gemaakt zouden worden die op de website geplaatst worden. Dat doet de club alleen als men overtuigd is dat een meid ook daadwerkelijk een aanwinst voor de club is. Nu, op Zaterdag, zijn de foto’s al gemaakt en geplaatst. (zie hierboven). Ik hoop maar dat Ramona zich senang gaat voelen en lang blijft. Ik heb er in elk geval weer een nieuw favorietje bij.

Ik verwacht niet dat Larissa nog terugkomt. Er gelden bepaalde spelregels in de club. En deze worden strak gehanteerd. Dat is goed, want zo is er duidelijkheid. Anderzijds hebben overtredingen van de spelregels ook consequenties tot gevolg. Volg je de regels niet, krijg je misschien eerst een gele, maar bij serieuzere overtredingen een rode kaart. En in dit geval overtrad Larissa een regel met als gevolg dat ze voor verdere aanwezigheid bedankt werd. Natuurlijk jammer voor Larissa, maar dat geeft wellicht ook een signaal naar de resterende dames.
De drukte: het was bij tijd en wijle zeer rustig. Alleen een korte piek tussen 13:00 -16:00. Daarna was het goed te doen. Het bord met 3-uursklanten vertoonde regelmatig < 10 van dergelijke gasten. Iets wat ik al eerder opschreef. Op dagen dat er Championsleague voetbal is met deelname van Duitse clubs heb je de grootste kans dat het rustiger is. Vandaag was er Europaleague voetbal.
Dan waren er nog twee interessante Duitse gasten die beiden volledig doof waren en uitsluitend in gebarentaal met elkaar communiceerden. Uiteraard volledig geluidloos, maar wel af en toe onderbroeken door luid gelach. Heel interessant om eens van dichtbij mee te maken.
En dan besloot ik op de terugweg VAZKOR nog te trakteren op een van de beroemde WG-Vulkantours met persoonlijke begeleiding. Hij was er nog nooit geweest. Gezien het late tijdstip van 00:00 en het feit dat we de volgende morgen al weer om 07:00 paraat dienden te staan, werd het de 1 uurs rondleiding volgens de beknopte, kruip door sluip door route. Ofschoon er niet veel bezoekers onderweg waren, was de bezetting toch nog wel redelijk. Het wordt tijd dat onze Duisburg Spesjalist nog eens met een gedegen update van de Vulkansituatie komt. En inderdaad heb ik weer wat bekende gezichtjes gezien, die nu in andere kamers zitten. Dus kamernummers aanpassen aub. Ik ga niet meer andermans huiswerk doen.
VAZKOR was in elk geval onder de indruk van de Vulkan. Zeker in vergelijking met de RLD van Gent en Antwerpen is Duisburg wel erg groots.

En met wie van de 17 aanwezige dames heb ik vandaag niet gekamerd: Adriana – Claudia – Cristal -
 Laura – Floriana – Esmeralda – Brigitte.

 
 
Wijze Grijze sexapproval™ voor PC-Bochum vandaag: 8,0/10

Adieë tsezame
 Wijze Grijze


En zoals altijd: binnenkort ga ik uiteraard weer. Wil je mee/ kom je ook, stuur me vooral een mail.
« Laatst bewerkt op: 21 februari 2015, 17:18:31 door Wijze grijze »

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
PAUSCHALCLUB BOCHUM
« Reactie #74 Gepost op: 22 februari 2015, 17:20:46 »
VAZKOR DE WOLF OP HERTENJACHT IN HET BOCHUMSE VALENTIJNSBOS 19 FEBRUARI ANNO 2015

Het was weer een hele tijd geleden dat ik ooit eens een PAUSCHALCLUB heb bezocht nl. de nieuwjaarsparty van McSex-2 op 31 December 2012. Via dit forum zag ik aan de recensies dat de club echter achteruitging en dat zijn fans waaronder Wijze Grijze nu andere oorden opzochten zoals dit pareltje in Bochum. Het leek me eerder toe dat de weekends in deze club behoorlijk druk zijn en ik een tijd moest afwachten dat ik me vrij kon maken in de week om deze club toch te kunnen bezoeken maar het raakte wat op de achtergrond. Tot nu en ik eens in die categorie grasduinde en de club 'hervond'. Ik las de recensies van Wijze Grijze die deze club de hemel in prijsde en besloot ervoor te gaan en mailde hem dat ik op 19 Februari met hem wou meegaan.

En zo geschiedde: die donderdag was ik vroeg uit de veren om de lange tocht aan te vangen richting Wijze Grijze om van bij hem verder met hem naar Bochum te reizen. Hij wist me tijdens de rit en gedurende de hele dag nog tips en raad te geven. Het is altijd erg interessant om met iemand mee te gaan met wie je er kan praten en die er het clubgebeuren goed kent.

Daar aangekomen gingen we met andere vroege vogels het roodstenen gebouw binnen om 11u. Daar werden m'n 150€ in ontvangst genomen en kreeg ik locker 13...als dat maar geen pech betekent. Ik kleedde me uit onder het horen van een deuntje dat voor 'muziek' moest doorgaan. Gelukkig was dat geen indicatie en was de muziek er nog wel te smaken. Ik hield er echter niet zo van dat die muziek ook in de kamers werd gespeeld maar dat heb ik op andere plaatsen ook wel.

Eerst een douche genomen. De douche was goed warm maar over de hele dag had ik vastgesteld dat dat niet altijd zo is. Dan ga je best aan de bar zeggen dat ze steenkoud is waarna ze de boiler weer goed instelden. Dat bleek echter maar al te vaak nodig, mss moeten ze die eens vervangen. Eens ok zijn die douches best heet, hier hoor je echter geen klacht van mij.

Normaal ga ik eerst wat sauneren en me in de jacuzzi zetten om te acclimatiseren maar dat deed ik deze keer niet omdat ik verwachtte dat het nog druk kon worden en ik graag alvast wat kamers wou doen maar daar kom ik later op terug. De club zelf is mooi ingericht, mooie schilderingen op de muur en mooi gedecoreerd. Een aantal kamers en de plaats waar de shows doorgaan zijn in een soort gothic-stijl en daar hield ik wel erg van. In de bar waren er diverse zetels waar de meiden op hun gemak zaten te roken, er was geen opgejaagdheid en de meiden jaagden niet: je moest je er bij gaan zitten en jezelf voorstellen. Dat roken vind ik wel een minpunt, ik ben een niet-roker en gevoelig aan rook. De remedie hiertegen in een pauschalclub als deze is echter poepsimpel: kamers maken, kamers maken en nog eens kamers maken en wat wellness tussendoor :).

De wellness is buiten te doen. In slechte weersomstandigheden kan dit als nadeel gezien worden dus als je wellness ook belangrijk vind zoals ik, kun je best op een mooie dag naar deze club gaan. In de zomer is het helemaal ideaal. Zowel de sauna als de jacuzzi zijn behoorlijk op temperatuur gehouden. Ik schat dat de sauna op een 90-95° was, erg warm dus. De jacuzzi bereikte zelfs een temperatuur van 38-41°. Het kan dan nog wel koud zijn in deze wintermaand, als je in die jacuzzi zit, merk je daar niets van, zo heet is die. Iedere keer dat ik erin ging was Wijze Grijze er ook bij. Ik zag hem daar z'n krant lezen. Als liefhebber van jacuzzi heb ik enkel lovende woorden over die van Bochum.

Het eten is basic, geen hoogstand, ook niet slecht. Het eten is in bakken: salade, opgewarmd vlees, kaas,... ik heb niet zo veel gegeten, ik had een ander soort 'honger' :)

De DVP's zagen er optisch best goed uit. Je zou in alle vooringenomenheid denken dat dit niet het geval kan zijn in een pauschalclub. Ik had er eigenlijk wel wat schrik voor dat het me niet helemaal zou bevallen omdat ik gewoon ben in saunca/fkk clubs als Babylon te vertoeven maar ik hoefde niet ongerust te zijn, er waren er tussen die je ook in een saunaclub zou zien rondlopen. Ik heb in totaal zeven kamers gemaakt en ik heb meegedaan aan één show, de laatste van 22u met Emma en Angel.

Voor ik mijn kamerervaringen ga sommeren eerst een woordje over m'n quotering. Zoals men al van mij heeft gemerkt in andere recensies gebruik ik sterren een beetje zoals in de michelingids. Ik spreek van 8 sessies dus hier snel een overzicht. Sommige scores heb ik nog nooit hoeven geven ook nu niet. Ik zet het ooit nog eens in een eigen draad. Vooral in dit geval gaat het om de quotering van de kamerervaringen, niet de DVP alleen.

X              Erg slecht, niks mag, geen klik, klok kijken, ongeduld,... had ik enkel in ramen
0              Raamservice idem X maar optisch goed en met 1 goed element in
*              Ondermaats maar het kan er mee door
**            gemiddeld: niet slecht maar ook niet spetterend
***          Goed, er is een klik, de seks was goed, veel knuffelen en praten
****        Zeer goed, GFE/PSE-niveau
*****      Topervaring pure GFE
******   score 6 op 5: groot verliefdheidsgevaar, buiten categorie.
(*...)1/2 tussen 2 categorieën in.

De wolf heeft in totaal 9 hertjes te grazen kunnen nemen. Er was een periode tussen dat bijna alle hertjes verdwenen waren of met mannen samen waren, er waren in de namiddag redelijk wat 3-uursklanten aanwezig. Ik heb die tijd vooral sauna's genomen en een 2e maal een jacuzzi genomen samen met Wijze Grijze waar we de dag bespraken.

1) Laura Roemeens/Macedonisch
Een mooi lief meisje met een stel prachtige tieten was m'n eerste van die dag. Ze ziet er heel mooi uit, mooi figuur en lang haar. Op de kamer goed geknuffeld, blowjob en seks in missio. Ik kwam bijna klaar maar heb gewacht met klaarkomen tot de volgende kamer. Dit kan je enkel in een pauschalclub doen. Aanrader. SC: ***

2) Esmeralda Bulgarije
Fel karaktertje, en mooi pittig dametje en prachtig figuur. Met haar vooral doggy geneukt tot het einde. Nadien hebben we wat muziek beluisterd van haar land. Jammer natuurlijk dat ze dan altijd vroeg of ze die mp3-speler mocht hebben, zo goed vond ze het. Nee ik heb ze het niet gegeven. SC: ***

3) Claudia Brazilië
Met haar was de presale goed maar op kamer minder. Hoe lekker ze er ook uitziet, op kamer was er niet echt een klik geweest. Ze heeft me toch met  een handjob klaar laten komen SC: *1/2

4) Wendy Ghana
Een leuke guitige meid maar ik ging natuurlijk te snel op kamer, dit meisje deed haar best maar het kwam er niet echt meer van van mijn kant. Wendy heeft achteraf nog m'n intieme delen en m'n oksels gescheerd in de douche zodat ik er nu haarloos ben. Dit deed ze als extra service en daarom heb ik haar ook als favoriet gemeld op het einde van de dag ondanks dat er op kamer geen grootse dingen gebeurden wat eerder aan mij lag dan aan haar. SC: ***

5) Dennise Duitsland
Een blonde stoot uit Duitsland, heeft een prachtig lichaam, met haar was het zachte lieve seks geweest, dit leunde al wat meer aan GFE aan! SC: ***

6) Nelly Polen
Een prachtmeid, voor een goede pijp-beurt moet je bij deze schone poolse zijn. Hoewel ik niet klaarkwam (bijna) en het dan maar wou opsparen voor een volgende kamer kan ik haar van harte aanraden SC: ***

7) Ramona Roemenië
Deze meid is ook de favoriet van Wijze Grijze en volledig terecht. Bij haar kon alles en de seks was schitterend en ben dan ook (te) snel klaargekomen want ze wist precies hoe me te bespelen. Ramona mag de topper van de dag genoemd worden. Dit was het soort ervaring waarmee je met een welvoldaan gevoel naar huis kan gaan. Wie naar Bochum gaat en met haar gaat zal niet teleurgesteld zijn. Net als met Esmeralda heb ik met haar muziek geluisterd, haar favoriet Florin Salam. SC: ****

8) IT'S SHOWTIME with Emma and Angel!!!
Ze riepen om dat er een show ging plaatsvinden, de laatste die dag en ik heb er nieuwsgierig heengegaan. Dit is echt een prachtige ruimte, heel sfeervol waar ook een TV hangt waarop pornofilmpjes te zien waren. 2 meiden, Emma en Angel waren net bezig elk een man een blowjob te geven. Ik samen met een andere man keken ernaar. Angel was het eerst klaar en riep om de volgende. Een 'na U', 'nee, na Ù' volgde tussen mij en de kerel naast mij. Vervolgens ging hij eerst. Wederom was hij eerder klaar dan de andere man die Emma verwende. Ofwel waren die mannen net zo snel of was Angel beter dan Emma in haar pijpkunsten of alletwee.

De man die door Emma onder handen was genomen, gaf het op: 'Du bist kaput', zeiden de meiden. Ik werd op de mat geroepen. omdat ik niet zo'n fan ben van zulke openbare actie aarzelde ik wat maar dacht 'ach waarom niet'. Ik verwachtte er niet zo veel van zo na 7 kamergangen. Emma sloeg aan het pijpen en dit deed ze ook zo goed als Nelly eerder die dag. Maar het kwam er niet echt meer van. 'Kaput' zei ze. De twee wisselden van plaats en Angel bekommerde zich om m'n nog halfstijve lul en deed het onmogelijke: ze bracht me erg snel naar een nieuw hoogtepunt en ik kwam redelijk snel klaar. Wat kan ze pijpen, dit engeltje, ze is een natuurtalent! Hiermee is Angel m'n 2e hoogtepunt die dag en dat redelijk snel na m'n topsessie met Ramona. SC: ****

Tussendoor namen de meiden me bij zich, vooral Esmeralda, om 'n rondje te dansen. Ze hadden een bakje met muntjes van 5 cent en begreep er niet echt de bedoeling van. Ze waren wild en erg enthousiast, het deed me denken aan die keer in Heaven7 met Paula (nu in Babylon) die me toen ook beetpakte net Als Esmeralda nu. Ambiance is er wel.

Eindconclusie: PSC Bochum is zeker een club waar je toch eens geweest moet zijn en dat wel een aardig idee heeft van het Pauschalconcept en hoe dat moet. Prestatiedruk is er niet, je kan gewoon beslissen of je je orgasme houdt voor 'n volgende kamer. Alle meiden deden de volledige tijd, niet minder. Er was een goede sfeer en ik had me er geen ogenblik verveeld. Er zijn geen noemenswaardige nadelen behalve de boiler die uitvalt maar dat kan je melden. Ook als je graag van wellness houdt ga je best op een heldere dag naar Bochum gezien dat buiten is. Note to self: ik moet m'n duits oppoetsen. Als de communicatie niet zo goed is, is dat meestal omdat ik niet zoveel weet te zeggen in het duits.

23u Tijd om er vandoor te gaan: ik gaf als favorieten Wendy, Esmeralda en Ramona op. Pas achteraf dacht ik er aan dat Angel dit voorrecht ook had verdiend maar ik dacht niet aan de show bij die vraag.

En nu iets anders - een eerste kennismaking met de Vulkanstrasse
Dit mag nu wat off-topic zijn maar op de terugweg stelde Wijze Grijze me voor om een tussenstop te maken in Duisburg om me kennis te laten maken met de beruchte Vulkanstrasse. Hij parkeerde z'n wagen op een mooie lege plaats en nam me op sleeptouw. Al bij aankomst kon ik m'n ogen niet geloven: rode lichten, rode ramen overal om me heen waar ik ook keek. Ik heb in m'n leven nog niet zoveel ramen bijeen gezien, zelfs niet in Amsterdam. Het was trappen op, trappen af, gangetjes door...overal ramen...overal meiden. Ik zag dat er een contact-café was waar je iets kon drinken om er een 'dame te versieren'. Een 'date' met een hoer dus.  Geen slecht concept.

Na het bezoek van een gebouw was er dan altijd een volgend met rode lichten. En dan nog een. Op een gegeven moment liepen we door een van de vele gangen en daar zat een DVP voor haar raam op een krukje. Ze liet Wijze Grijze rustig passeren maar het moment dat ik langs haar heen wou zette ze haar been tegen de andere muur waardoor ik wel moest stoppen. 'STOP You stay here!' zei ze terwijl Wijze Grijze rustig doorliep. De andere meiden giechelden en keken wat er ging gebeuren. Ik knielde en ging onder haar been door tot hilariteit van haar vriendinnen. Tja, ik zou Wijze Grijze nu eens moeten hebben kwijtgeraakt om te verdwalen in de gallerijen van de Vulkanstrasse  . Bedankt Wijze Grijze om me die buurt te tonen. :) Nadien was het onherroepelijk richting huiswaarts waar ik bij Wijze Grijze mocht overnachten, na een lange dag sliep ik ook direct en tevreden in.

Mijn eerste clubdag van 2015 zat erop en ik kan wel zeggen dat ik er erg tevreden van ben. Deze club ziet me zeker nog terug.
 
Wat heeft VAZKOR geleerd die dag?
1) Dat het Pauschalconcept bijlange zo slecht niet is, zeker in Bochum is het goed toeven
2) Dat in Duisburg de ramen in gigantische getale anwesend zijn.
3) En ik moet echt m'n duits bijschaven.
4) Dat sommige DVP's graag je MP3-speler willen als ze hun favoriet nummertje horen, vooral die Bulgaarse. In babylon stelde Aisha dezelfde vraag als landgenoot Esmeralda. Ramona deed dat niet.