Auteur Topic: PAUSCHALCLUB BOCHUM  (gelezen 240671 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
PAUSCHALCLUB BOCHUM
« Reactie #30 Gepost op: 23 oktober 2013, 13:37:38 »
Die Wijze Grijze toch... :cheer:
We zetten de fotoselector volledig up to date, hij gaat PB bezoeken en er staan zomaar 4 nieuwe stoten in zijn recensie.


Ikke dus aan die arbeit.
Alweer een prachtbericht van onze Wijze, ODE  :dance2 ;D :111:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
PAUSCHALCLUB BOCHUM
« Reactie #31 Gepost op: 23 oktober 2013, 14:08:40 »
Na de vakantie zoeen start !


Dit is de allereerste onvoldoende op de WG schaal.
Terwijl ik niet beter wist dan dat die bij 6,5 begint en bij 10 eindigd.


Nieuwe dimensies, helaas door ervaring heeft ook WG nu eens een keer een misser.
Nu ga je de betere dames weer meer waarderen, dat is het positieve en ik blijf me maar verbazen over je potentie en prestaties.


Groet, Foots  O0


P.S. Krijg wel de indruk dat je de betere of rustigere dagen eruit pikt met je bezoekjes op maandag of dinsdag. Daar zal best veel van afhangen.
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Wijze grijze

  • Gast
PAUSCHALCLUB BOCHUM
« Reactie #32 Gepost op: 1 november 2013, 13:28:35 »
Eigenlijk had ik donderdag naar PC-Bochum willen gaan: Halloween in combinatie met Eve in de line-up van de twee uurlijkse dildoshow. Ideaal toch? Op Dinsdag bleek Eve echter plotseling compleet van de website verdwenen. WTF?

Dus de line-up van de andere dagen maar even vergeleken en dus op Woensdag al naar Bochum vertrokken. Het was zeer rustig toen ik om 11:00 binnenstapte. Na mijn ochtenddouche zaten er om 11:15 nog 11 beschikbare meiden me verwachtingsvol aan te kijken. Moeilijk om dan een eerste keus te maken. In sneltreinvaart scande ik de aanwezige dames en koppelde ze aan geile herinneringen.

Cinndy ontlokte de hevigste reactie aan Wijze Stijve. Zij had een week geleden nog een Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10 gescoord, dus dat kon geen verkeerde keuze zijn. Cinndy is een fris tienertje en lekker onstuimig en wild op de kamer. Precies wat ik nodig had als start van de dag. Na een hevig zoenintermezzo hebben we ons heerlijk los laten gaan op het grote bed. I just love it als een meid haar nagels in je rug boort en je aanspoort er nog dieper in te komen. Later op de dag heb ik zo’n sessie nog eens met haar herhaald. Hiermee scoort ze wederom een Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10

Met Diana was ik ook al (te) lang niet meer op de kamer geweest. Haar mooie grote droomogen zijn haar unique selling point. Daar kan ze je zo mooi verliefd mee aankijken als ze aan je genotsknots likt. Ze weet ook precies hoe ze met haar lange nagels je onderste regionen moet strelen en doet dat met heel veel gevoel. Diana zoent dus niet en FT wil ze ook niet. Het compromis om door te blijven likken terwijl je tot een orgasme komt, is echter ook totaal niet verkeerd. En aldus geschiedde. Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10

En toen had ik weer het geluk met een hele nieuwe meid hier kennis te maken: René
 
[attachimg=1]
 
Naam : René
 Nationaliteit/Taal : Turks/ Duits
 Leeftijd : 20
 Haarkleur/-lengte : Bruin, sluik (met een lichte wave) tot op de schouders
 Lengte dame : 1,58 mtr
 Postuur/Cupmaat : normaal, 45 Kg, maat 34, B-cups
 Service: TZ/ PZC/ FT/ 69/ NMC
 Voordelen:
 Nadelen:
 Tijdsduur : 25 + 30 + 25 min.
 Prijs : all inclusive
 Extra’s bij het bezoek:
 Wijze Grijze sexapproval™: 10,0/10


René droeg een te kort afgeknipte spijker hotpants hetgeen haar een leuke onschuldige uitstraling gaf. Ik ging naast haar zitten en begon een vrijblijvend kennismakingsgesprek. Helemaal out of the blue vroeg René me of ik weleens in McSex in Hamm kwam? Ik was helemaal verbouwereerd, want afgelopen Zaterdag was ik nog in K8, de opvolger van McSex 1, geweest. Hoe kon zij dat nou weten? Nee, nee, zij bedoelde McSex 2, de illustere opvolgtent van McSex 1. Ja, klopt daar ben ik ook meerdere malen geweest, echter gezien de slechte ervaringen en ook de negatieve verhalen heeft McSex 2 voor mij definitief afgedaan. René had er duidelijk plezier in me in het ongewisse te laten waar ze me van kende en ik pijnigde ondertussen m’n geheugen. Ik wist het echt niet. René bleek dus Reni te zijn uit McSex 2. Ik had er ruim een half jaar geleden inderdaad een kamer mee gedeeld, maar had er totaal geen herinnering meer aan.
“Hoezo herinner jij je mij na zo lange tijd dan wel nog?”
“Du warst eine gute Mann, du bist immer sehr korrekt ”, blijkbaar in tegenstelling tot vele mindere mannen die zich niet zo fijn gedragen. Ik was weer eens behoorlijk onder de indruk dat zo’n leuk jong meisje zich aan mij nog herinnert. Ik vertelde haar ook open en eerlijk dat René’s kamerprestaties geen goede (zelfs helemaal geen) indruk achtergelaten hadden.

Kom maar mee dan toon ik je nu de echte René. En als een mak schaapje liep ik gedwee achter haar aan. Aangezien René nu het heft in handen had, liet ik het initiatief volledig aan haar over. Nu geef ik niet graag de controle op de kamer uit handen, maar dit kleine duiveltje wist me helemaal te overrompelen. Haar tongzoenen waren zo heerlijk aanhankelijk en vochtig dat ze me weer aan m’n tienertijd terug deden denken, toen de eerste tongzoenen werden uitgewisseld. Ze zat op m’n buik en overlaadde me met kussen en daalde langzaam af naar Wijze Stijve. Deze werd zo heerlijk warm door haar mondje verwend dat ik moest oppassen niet spontaan klaar te komen. Daarna werd ik berubberd en ze schoof haar poesje heel gemakkelijk en zonder glijmiddel over me heen. Ze was lekker naturel van zichzelf geil. In cowgirl gebruikte ze haar strakke poesje om Wijze Stijve lekker te kneden en te masseren. En ondertussen met haar koude vingers m’n ballen teasen. Ze daagde me verbaal uit om m’n lusten op haar bot te vieren: “Das willst du doch, oder?” Ze kon gedachtenlezen, want met een grom draaide ik haar op haar rug en pompte onstuimig in en uit haar. René sloot haar ogen en genoot blijkbaar van het feit dat ze zo’n lusten in me ontwaakt had. Ze had gemerkt hoe enthousiast ik reageer als ze met m’n sluitspier speelt en onder het missioneuken wisten haar vingertjes en nageltjes dat gevoelige plekje te vinden. En dan ook nog tongzoenen erbij. Alle zinnen tegelijk werden geprikkeld en ik wilde helemaal niet meer stoppen.
Dit was zo enerverend en bevredigend dat ik met René ook m’n 9e en 11e kamer heb doorgebracht. En alle drie die kamers met een lekker spuitend orgasme heb afgesloten. Deze intensiteit van m’n orgasme’s zegt ook genoeg over de kwaliteit. (Om misverstanden te vermijden: Vandaag heb ik in totaal 5 orgasmes gehad. Zelfs Wijze Stijve kan niet oneindig blijven spuiten)
Ik kan alleen maar herhalen: wie goed doet, wie goed ontmoet. Aangezien het bij deze sessie aan niets ontbrak en er ook nog een groot stuk emotionele verbondenheid bij kwam kijken, kan ik niet anders dan een Wijze Grijze sexapproval™: 10,0/10 geven.

René verkeerde de hele tijd in gezelschap van een andere Turkse: Violetta
[attachimg=2]
 
Naam : Violetta
Nationaliteit/Taal : Turks/ Duits
 Leeftijd : 18
 Haarkleur/-lengte : Bruin, sluik tot halverwege de rug
 Lengte dame : 164 mtr
 Postuur/Cupmaat : normaal, 50 Kg, maat 34, A-cups
 Service: TZ/ PZC
 Voordelen:
 Nadelen:
 Tijdsduur : 20 min.
 Prijs : all inclusive
 Extra’s bij het bezoek:
 Wijze Grijze sexapproval™: 7,0/10


Violetta is ook redelijk nieuw hier. Ze had meegekregen dat René en ik elkaar kenden en wilde er het fijne van weten. Haar even een beetje bijgepraat, zonder teveel in details te treden en we togen naar boven. De kamer was niet zo bijzonder, ofschoon ze wel tongzoent en heel lekker met haar ranke slanke vingertjes je perineum weet te bespelen. Violetta houdt niet van beffen (kitzelig) dus 69 werd overgeslagen. Wijze Grijze sexapproval™: 7,0/10

Tsja en dan Carola. Vorige week had ze me totaal niet weten te overtuigen. Ze heeft echter zo’n lekkere onschuldige 18-jarige tiener uitstraling met een chocotintje. Ook gebruikt ze geen make-up, waardoor ze ook nog eens zo heerlijk naturel uitziet. Nog maar eens een poging doen om te kijken of ze zich positief ontwikkeld heeft. Niet echt. Nog steeds geen TZ. PZC dan? Eerst weer even vochtige doekjes erbij halen om Wijze Stijve extra schoon te maken. Dus werd ca 3 minuten PZC gedaan, waarna ze opperde om er alsnog een rubbertje omheen te monteren. Waarom dan? “Is beter en lekkerder” Omdat Carola intussen wel met haar vingertjes m’n sluitspier ontdekt had en daar goed bezig was, heb ik haar dan maar haar gang laten gaan. Vreemd genoeg waren haar PMC kwaliteiten beter dan PZC. Dat probeerde ik haar ook duidelijk te maken, ondanks de taalbarrière. Wijze Grijze sexapproval™: 5,0/10

De show werd vandaag gegeven door Lauren + Dennise. Een goede combinatie. Ik had tot 20:00 gewacht, want toen was er slechts één andere gast aanwezig. Nadat hij klaar was, begaf ik me op de grote mat en kreeg meteen het verwijt dat ik niet eerder gekomen was. Nou meiden dan hebben jullie nu alle kans me te delen. Omdat er toch verder niemand was, heb ik hier uitgebreid van kunnen genieten. Tegelijk zaten de meiden aan Wijze Stijve en aan m’n ballen te likken. Afwisselend kon ik met een van beiden tongzoenen. Daarna vroeg ik Dennise om over me heen te zitten voor een lekkere 69-sessie. Die heeft wel een half uur geduurd, hetgeen voor showtijd beslist niet representatief is. Maar er was gewoon niemand anders die meedeed, op één Duitser na die echter binnen 2 (!) minuten door Lauren aan z’n gerief geholpen werd. Daarna deed Lauren weer met Dennise en mij mee.
Wijze Grijze sexapproval™ voor Dennise: 7,5/10
Wijze Grijze sexapproval™ voor Lauren: 7,0/10   

Channel vroeg tegen 21:30 waarom ik nog niet met haar op de kamer was geweest. Vind ik altijd een beetje vervelend als een meid zich achtergesteld voelt. Maar ja, hier loopt ook zoveel lekkers rond. Gentleman als ik ben, en omdat dit in een Pauschalformule nu eenmaal niets extra’s kost, voldeed ik graag aan haar verzoek. Het werd de kamer met fauteuil waarbij Channel op een kussentje tussen m’n benen ging zitten en haar zalige ding deed: Pijpen en m’n ballen likken en ondertussen met haar 10 nageltjes me overal zalig en gevoelvol kriebelen. Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10 

Mbt de fans van Eve kan ik melden dat ze een nieuwe uitdaging in het buitenland is aangegaan. Ik had er vorige week nog met haar over gesproken en geprobeerd de voors en tegens van deze beslissing een beetje voor haar te rangschikken zonder er een waardeoordeel aan te verbinden. Eve heeft de knoop nu doorgehakt en ik hoop dat het goed voor haar uitpakt.

Arabella is definitief gestopt. Ze maakt het goed en ik verwacht niet haar nog in deze business terug te zien.

In de loop van de dag vonden er weer diverse sollicitatiegesprekken plaats en vandaag staan er inderdaad alweer nieuwe meiden bij op de website.

Dan nog een Wijze Grijze Toptip: Ook vandaag was ik weer eens de laatste die de toko verliet. Nu wordt op het eind van de avond altijd handje contantje met de meiden afgerekend en daarvoor wachten de dames gezamenlijk in de kleedruimte. Het is dan wel eens vervelend je badjas te verwisselen voor je straatkleding terwijl je door 10+ meiden aangegaapt wordt en er tussendoor gegiecheld en geginnegapt wordt. Hoe kleed je je dan aan en how to keep your cool?
Uiteraard heb je geen Zeeman-onderbroek bij je maar bijv. een strakke boxershort. Draai je met je rug naar de meiden toe en doe je onderbroek aan terwijl je je badjas nog aanhebt. Hang dan je badjas aan het lockerdeurtje. Een vent in een strakke boxershort is niet verkeerd, toch? Doe dan eerst je broek aan en maak hem dicht. Trek dan pas je sokken aan, ook al lijkt dat onhandig. Een vent in sokken en onderbroek ziet toch altijd een beetje lullig uit, nietwaar? Dan verwissel je je slippers voor je schoenen. Doe dan je T-shirt, (of polo of hemd) aan, open je broek weer en stop alles fatsoenlijk weg. Dan kam je je haren en doet nog wat aftershave op. Laat zien dat je waarde hecht aan een goed verzorgd uiterlijk. Wens alle dames welterusten (Gute Nacht, good night, bonne nuit, buonanotte, buenas noches, iyi geceler, buna noapte, лека нощ (leka nosht) neem alle zoentjes in ontvangst en stap met een glimlach de donkere nacht in en rijd met blijde herinneringen terug naar huis.

Wijze Grijze sexapproval™ voor Pauschalclub Bochum vandaag: 8,5/10
« Laatst bewerkt op: 1 november 2013, 13:43:09 door Wijze grijze »

Wijze grijze

  • Gast
PAUSCHALCLUB BOCHUM
« Reactie #33 Gepost op: 17 november 2013, 12:32:10 »
Voor Vrijdag 15.11.13 stond ’s avonds de voetbalwedstrijd Italië – Duitsland op het programma. Weliswaar vriendschappelijk, maar door de Duitse media werd Italië vooraf reeds als “Angstgegner” bestempeld. Men had er immers al 18 keren niet meer van gewonnen. Mooi uitgangspunt dus om PC-Bochum weer eens te bezoeken. Bij belangrijke voetbalevenementen is de club vaak minder druk. Bovendien was ik er, volgens mij, nog nooit op een Vrijdag geweest.

Op de parkeerplaats stonden misschien een 6-tal auto’s dus dat zag er goed uit. Hallodaarbenikweer had besloten ook te komen en, vertraagd door enig fileongemak, troffen we elkaar pas kort voor 11:30. Hallodaarbenikweer zat al aan z’n eerste kopje koffie met aangenaam damesgezelschap naast zich en ik spotte schatje René helemaal alleen op de bank tegenover hem. Twee vliegen in één klap. We konden even bijpraten, maar niet te lang, want voorpret en Wijze Stijve maanden me tot actie.

René was helemaal in de wolken over de mooie foto’s die van haar genomen waren en sinds vandaag op de website gepubliceerd staan.

[attachimg=1] [attachimg=2]

Hetzelfde guitige setje droeg ze ook vandaag. Dus hup naar boven. René begon met een verleidelijke striptease waarbij ze heerlijk onschuldig met haar vingertje in haar pruilmondje kan spelen. Daarna gekozen voor haar uitgebreide full service programma, waarmee ze de vorige keer met stip m’n ranglijst was binnengekomen en een Wijze Grijze sexapproval™: 10,0/10 had gescoord. Wat goed was, smaakt ook een tweede keer lekker.

Het was net 12:00 geweest en de “girls gone wild” show voor vandaag werd gegeven door Alexandra en Lauren. Beiden behoren tot de wat stevigere (en grotere) vrouwen en dat in combinatie met eventueel meerdere mannen die tegelijk met hun aan de slag waren, waren voor mij reden vandaag de show over te slaan.

Maar niet Angel, die ik, na het vertrek van Arabella en Eve , tot de nieuwe blowjob queen van PC-Bochum had bestempeld. Hadden we elkaar vorige keer misgelopen, zij gebaarde me naast haar plaats te nemen om uiteraard weer bij te praten. Echter ook weer niet te lang, want het was helemaal niet druk. Sommige dames waren nog niet op de kamer geweest. Waar je vaker na 12:00 al op het wachtbankje moet plaatsnemen totdat er een kamer vrij is, was er nu keuze uit 3 vrije kamers. Angel trok me meteen mee naar haar favoriete kamer; de nieuwe kamer. Deze is inderdaad mooi ruim, maar voor een sensuele blowjob neem ik zelfs genoegen met het kolenhok. En daarvoor ben je bij Angel aan het juiste adres. Spontaan viel me de titel in van de eerste Pink Floyd LP: “The Piper at the Gates of Dawn”. Waarom? Vanwege het Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10

Kom ik naar beneden en ben van plan een kleine pauze in te lassen, zit daar Renéetje helemaal verloren en sip alleen op de bank zielig te wezen. Ze zat nog steeds op gezelschap te wachten. Dan ben ik natuurlijk graag bereid mijn plannen ter plekke aan te passen en naast haar plaats te nemen. Op de bank naast ons zat toevallig Hallodaarbenikweer met zijn verovering. Ook een Bulgaarse jonge meid die me de hele tijd met een besmuikte blik aankeek en voortdurend met René in het Bulgaars aan het smiespelen was. Stiekem hadden ze samen pret en bovendien ging het ook nog eens over mij. Opeens begon het me te dagen: “Hoe heet jij?” “Esmeralda” En bingo! Weer een meid uit de McSex historie die haar weg naar PC-Bochum had gevonden. Samen met Lauren erbij zouden we nu ter plekke een kleine reünie kunnen organiseren. De dames hadden echter een beter idee. Als we eens samen de jacuzzi ingingen? Goed idee, en samen met Hallodaarbenikweer vertrokken we nogal luidruchtig naar buiten, nagekeken door de versammelte Mannschaft binnengebleven timide Rakkers. En daar in de whirlpool herleefden oude McSex tijden. De meiden waren heerlijk uitbundig en lawaaierig. Totaal ontypisch voor de doodse sfeer die hier anders heerst. Er waren weer Holländer in da House. Vooral Esmeralda ging wild tekeer en kende “keine Hemmungen”. Hallodaarbenikweer en ondergetekende amuseerden ons kostelijk. Na een 3 kwartier moest er echter ook weer geld verdiend worden. We gingen terug naar binnen, waar we door iedereen aangestaard werden. Boeit niet, wij hadden große Spass gehad. De meiden gingen douchen en kwamen ons ophalen en we trokken naar boven voor wat matrasactie. Ik wederom met René en Hallodaarbenikweer ging met Esmeralda. De pauze in de whirlpool had me goed gedaan, want we hebben er weer een lekker onstuimig half uurtje van gemaakt. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10

Tijd om de inwendige mens weer wat te versterken. Geen probleem hier aan het steeds goed verzorgde buffet. Mag ook wel eens vermeld worden dat er steeds twee vrouwen rondrennen om de club schoon en netjes te houden, regelmatig het eten aan te vullen of weer netjes te presenteren. Nog nooit was er gebrek aan schone handdoeken en continu worden lege glazen opgehaald en asbakken (ja hoor, in de contactruimte mag nog steeds gerookt worden) leeggemaakt.

En wie zag ik daar weer eens na lange tijd? Nataly. De lady met de langste staat van dienst in deze club. Inmiddels zit ze weer strak in haar vel, maar wel met nog steeds de kleinste tietjes van ze allemaal. Ik herinnerde me echter haar goede blowjob kwaliteiten, maar vond ook dat mijn geheugen dienaangaande opgefrist diende te worden. En zo geschiedde. 25 Minuten continu pijpen bevalt Wijze Stijve wel en zeker als daar dan ook nog eens een lekker mals poesje bij gebeft kan worden. Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10

Kom ik net van de kamer af en tank iets te drinken boven aan de drankenautomaat, komt er opeens een meid uit de damesdouche en roept: Hééééé, WéééééGéééééé. Het was Mira, maar ik moest 2 maal kijken, want oh wat had zij een metamorfose ondergaan. Ze had me ruim een half jaar geleden over haar plannen verteld en ik had haar destijds nog voorgehouden dat ze dat beslist niet nodig had, maar slik: hier had toch wel iemand een wonder verricht. Mira was veranderd in Mira 2.0, door de toevoeging van 2 x 475 ml siliconen. Ik werd meteen uitgenodigd om me van de kwaliteit te overtuigen en, ofschoon ik geen tiettofiel ben, moet ik toegeven dat hier toch een paar flinke geile Möpse te aanschouwen waren. Haar oude cupmaat van 75C is inmiddels een trotse 95D geworden. Lekker zonnebankbruin. Hierbij een mooi opgemaakt gezicht met lange bruine haren en een enthousiasme me na 7 maanden weer te zien en zelfs m’n naam nog te weten. M’n ego en Wijze Stijve groeiden ervan. Als extra info voor o.a. Megaboob heb ik haar gevraagd wat zo’n dubbele tuning nu kost in Hongarije: EUR 1.500,=. OK WG, ga naar beneden en wacht op mij. Ik kom zo bij je.
10 Minuten later had ze zich omgekleed en kwam Mira naar beneden in een mooi diep uitgesneden Frans korsetje met strakke taille. “Wat wil je drinken, WG?” “Uh”, stamelde ik “doe maar 2 glazen melk” “Hi, hi, hi, long time, no see! So happy to see you, kiss, kiss”. Mira begon me lekker te knuffelen, als ware ik haar lang verloren teddybeer. Zeer prettig, en al gauw vertrokken we naar boven. Alleen al door Mira’s heerlijke kussen liet Wijze Stijve zich tot oorlogssterkte oprichten. Echter niet om te neuken, maar uitsluitend om door Mira’s lekkere mondje teder verwend te worden. Haar behandeling revancheerde ik door, in standje 69, haar poesje te likken, hetgeen Mira uiteindelijk tot een schokkend orgasme bracht. Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10

Het was werkelijk rustig vandaag en ook al omdat er 16 meiden waren, hunkerden allen ernaar een kamergang te scoren. Ik had Krista al enkele malen eerst verwachtingsvol en daarna teleurgesteld naar me zien kijken. Daar kan ik slecht tegen en uiteraard ging ik bij haar zitten. Ze keek me licht verwijtend aan en ik diende me te verantwoorden. Of ze me de laatste keer soms niet goed verwend had? Altijd Krista, altijd. OK, dan kom maar mee naar boven. En daar heeft ze me werkelijk weer volgens alle regels der kunst gepijpt. Op een gegeven moment begon het een machtsstrijd te worden. Krista wilde me koste wat kost laten klaarkomen. Ik wilde me niet gewonnen geven. Als ik haar maande te stoppen, dan ging ze gewoon nog intensiever en lekkerder door. Ik wilde het op een FT laten aankomen en greep haar hoofd met beide handen vast om te zien of ze zou terugtrekken. Nee hoor, gewoon doorzuigen, maar wel met haar opgeheven wijsvingertje nee, nee schudden. Zal ik een volgende keer dan maar gewoon haar mondje volspuiten? Deze keer bleef ze 40 minuten doorgaan en ik snap niet dat ik desondanks niet ons non-FT-agreement bij haar heb verbroken. Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10

Deze opgebouwde overdruk, moest echter weer dringend geloosd worden. Keuze te over aan meiden, maar liever ging ik weer voor een vaste waarde. Voor de 3e keer vandaag met René. Leuk trouwens dat ze me vertelde dat ze haar naam René heeft gekozen vanwege de hoofdrolspeler (ooooh Rrrrenéeee) René Artois uit de serie “Allo, Allo”. Alle clichées en quotes hebben we herhaald. Het was een rustig dagje voor haar geweest en zij stelde voor om weer in de jacuzzi te gaan. Strak plan schatje, heb wel zin om lekker te relaxen. Het was inmiddels pikkedonker en ijskoud buiten en de jacuzzi was al afgedekt. Dit mocht echter geen belemmering zijn en ik tilde het deksel er weer vanaf. Heerlijk intiem hebben we daarna uitvoerig in het duister geknuffeld, getongd, gefriemeld en geflikflooid totdat we merkten dat het water wel erg sterk was afgekoeld. René begon te rillen. Dus zijn we nog even snel de eveneens verlaten sauna in gerend. Daar vervolgden we onze activiteiten, maar ik ben zelf absoluut geen saunavriend, dus na 5 minuten hield ik het niet meer uit. René was echter nog niet op temperatuur en vroeg me te blijven met de deur open, terwijl zij dan nog wat verder kon opwarmen. We hadden ons echter niet het effect gerealiseerd op haar grote gouden oorbellen. Deze waren dus werkelijk loeiwarm geworden, waardoor René zich niet kon bewegen. Pas nadat ik er even de Aufgusslöffel met koud water tegen had gehouden, konden we weer terug naar binnen. Omdat ik weer zo galant en aardig geweest was, wilde René me extra verwennen op de kamer. Dit deed ze door een glas ijskoud water de kamer mee op te nemen. Dit hield ze in haar handen die hierdoor lekker ijskoud waren. Daarmee heeft ze toen lekker Wijze Stijve en onderliggende regionen gemasseerd. Telkens als haar handjes opwarmden, kwam er weer koud water aan te pas. Een zeer erotische ervaring en een aanrader Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10

Tsja en dan was er ook nog die nieuwe meid hier in PC-Bochum: Esmeralda

[attachimg=3]

Naam : Esmeralda
Nationaliteit/Taal : Bulgaars/ Duits
Leeftijd : 20
Haarkleur/-lengte : Zwart, sluik tot halverwege de rug
Lengte dame : 1,53 mtr
Postuur/Cupmaat : normaal, 52 Kg, maat 36, 75B-cups
Service: TZ/ PZC/ FT/ 69/ NMC
Voordelen:
Nadelen:
Tijdsduur : 30 min.
Prijs : all inclusive
Extra’s bij het bezoek: facial
Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10


Esmeralda en René hadden beweerd elkaars halfzusje te zijn, maar dat moet nog nader onderzocht worden. Destijds in McSex was er namelijk ook nog Mirem, waar Esmeralda het zusje van beweerde te zijn. Daar had ik toen een trio mee gehad en deze laatsten leken qua uiterlijk ook idd zusjes te zijn. Maar ja, boeie! Belangrijker is hoe Esmeralda op de kamer is. En dat viel absoluut niet tegen. Wat een lekker kussertje. En blijkbaar had ze met René gesproken, want ik hoefde haar niet veel aanwijzingen te geven over mijn favoriete bezigheden en posities. Een orgasme zat er in eerste instantie bij mij niet meer in en ik wilde het er eigenlijk al bij laten. Esmeralda begon me echter weer zo innig te kussen en daarbij af te trekken, dat Wijze Stijve toch nog besloot een laatste portie zwemmertjes in Bochum achter te laten. Esmeralda liet zich niet kennen en dook er met haar tong bij om alles op te vangen. Dat was echter slecht gemikt, want ipv een FT werd het een goeie facial. Wat een geile aanblik, zeker toen ze daarna met haar tong zoveel mogelijk van haar gezicht probeerde af te likken. Dat doen er niet veel. Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10

Was dat het dan voor vandaag? In principe wel. Wijze Stijve was moe, ik was voldaan en ik had nog geen tijd gehad m’n krant helemaal uit te lezen. Eerst nog even een rondje kersenbonbons aan de afwachtende meiden uitgedeeld en toen een beetje afzijdig gaan zitten lezen. Komt daar na 10 minuten opeens René tegenover me zitten. Een vriendelijke lach en een onschuldige blik waren voldoende om m’n concentratie op de lectuur te verliezen. Hey schatje, bedankt voor vandaag, ik heb genoten. René bedankte zich ook bij mij. Ze had zich prima geamuseerd en ons wat uitvoerigere gesprek in whirlpool en sauna had haar ook goed gedaan. “Nog een laatste kamer samen dan?” “Een 4e kamer met mij?” “OK, kom maar” Heerlijk zoenend en elkaar strelend hebben we nog een half uurtje van elkaars aanwezigheid genoten. Een mooie rustige afsluiting van een ontspannend dagje Bochum. Geen twijfel wie ik vandaag als favoriet benoemd heb. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10

En met wie heb ik vandaag niet gekamerd? Julia, Alexandra, Tamara, Mia, Nelly, Lauren, Kim, Diana, Channel, Jessika.

Wijze Grijze sexapproval™ voor Pauschalclub Bochum vandaag: 8,5/10

[verwijderd door de beheerder]

Wijze grijze

  • Gast
PAUSCHALCLUB BOCHUM
« Reactie #34 Gepost op: 4 december 2013, 16:25:14 »
Licky Luke had zich recentelijk hier voorgesteld. Inne Mestreeeeeeechteneeeeer. (Mestreech is neit breid mèr laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangk) Normaal gesproken heerst er een bepaalde rivaliteit tussen de “Sjengen” uit Maastricht en de “Koempels” uit de Oostelijke Mijnstreek. Dit uitte zich vroeger al in voetbalduels in de Eredivisie tussen “us MVV’ke” en “d’r Kloeb RODA JC”. Zucht, waar zijn die gezellige derby’s gebleven nu Roda JC alleen de Limburgse eredivisiekar moet trekken?
 Echter als Limburgers onder elkaar staan we samen sterk in het buitenland en zijn we er samen trots op uit Nederland te komen. Licky Luke was benieuwd naar een Pauschalclub ervaring, dus we spraken af samen PC-Bochum te bezoeken. Eerst voor de Licky Luke mobiel nog even in Aken bij de ADAC een Umweltplakette gekocht: EUR 5,= en klaar terwijl u wacht. Ieder van ons zou met z’n eigen auto rijden.
 
 We arriveerden tegen 11:20 en het was nog niet echt druk. Sommige meiden zaten nog op hun eerste klant te wachten. Eerst hebben we echter uitgebreid kennis gemaakt en verhalen en ervaringen uitgewisseld. Ik had me strategisch gepositioneerd, zodat ik kon zien welke meid de trap af zou komen. En ja hoor, daar was René; de meid waarmee ik bij voorkeur de dag wilde beginnen. Licky Luke trok zich tactisch terug en even later kwam ook Esmeralda met een Duitse gast tegenover ons zitten. Al snel kwam het voorstel van de twee Bulgaartjes om weer samen de jacuzzi in te duiken. Hiervoor had de “gezellige” Duitser wel wat overredingskracht nodig, maar gelukkig stemde hij met het voorstel in. Het werd een gezellig half uurtje met uiteraard veel gespetter en geschreeuw. Daarna douchen en hup de eerste kamer van de dag ging beginnen. Helemaal opgegeild door het whirlpool pussysliden van René was er zoveel overdruk ontstaan, dat ik hier zo snel mogelijk van af moest geraken. Het pijp- en kusmondje van René en haar lieve Bambi-ogen zorgden heel gauw voor een heftige eerste ontlading van de dag. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10
 
 Ik ging naar beneden om te douchen en wie was zich daar aan het aankleden? Licky Luke. Hij hield het voor gezien. Hem beviel de sfeer (die er dus ook totaal niet is) hier niet en hij kon in het Pauschalgebeuren z’n draai niet vinden. Hij had besloten om naar Panthera te verkassen. Jammer. We spraken echter wel af dat we binnenkort nog eens samen op stap gaan. Dan wordt het een Saunaclub.
 
 Inmiddels was het 14:00 en de tweede show zou beginnen. Angel en Tailer in een Girls Gone Wild show. Eens kijken hoe ze het er samen vanaf brengen. Ik kan zo genieten van dat heerlijke pijpsnoetje van Tailer en zij wist dat ook nog. Omdat ik de eerste bezoeker van de show was, hebben we eerst heerlijk gezoend, waarna ze naar Wijze Stijve afzakte en haar zachte pijplippen inzette. En me voortdurend met die donkere kijkers aan blijven kijken en ondertussen teasen, likken en zachtjes bijten. Grrrrrrrrr. Intussen waren er de nodige kijkers bijgekomen, hetgeen ik niet bepaald prettig vind. Maar van de andere kant was Tailer zo lekker bezig dat ik de sessie ook niet wilde afbreken. Dus in 69 gewisseld zodat ik me op een lekker befpoesje kon concentreren. Tailer had hier echter moeite mee, want en plein public wilde ze blijkbaar ook weer niet al te duidelijk laten zien hoezeer ze genoot. Dat werd nog een leuk spelletje, want aan haar tongbewegingen voelde ik gewoon wanneer ik goed bij haar bezig was, totdat ze haar poesje dan weer even terugtrok. Uiteindelijk won ze echter dit machtsspelletje, want een fikse portie WG-nakomelingen belandde over haar smoeltje. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10
 
 Dan moest ik ook maar weer eens m’n horizon verbreden en me met een van de meiden hier bezig houden waar ik nog nooit eerder mee gekamerd had. Mijn keuze viel dus op Hongaarse Brigitte.
Ik was helemaal weg van haar ongelofelijk mooie groene ogen. Eerder op de dag had ze al meegekregen hoe ik met een paar zoenen afscheid genomen had van Mira, die vandaag naar Hongarije terugvliegt. Wat zijn die meiden toch altijd lekker nieuwsgierig en wat kun je ze daarmee toch lekker plagen. De sessie met haar viel absoluut niet tegen. Brigitte kan lekker zoenen, maar was niet zo enthousiast over m’n snor. Dus al snel werd haar sterkste troef ingezet. Haar pijpkunsten. Dit deed ze puur pornostyle. Precies zoals in die films, waarbij de ladies je zo zaadvragend kunnen aankijken en lippen en tong slurpend op en neer langs je stam glijden. Helaas zat er op dat moment geen finish voor me in, want ik had de stellige indruk dat een facial bij haar tot de mogelijkheden had behoord. Dat zal een experiment voor een volgende keer zijn. Wijze Grijze sexapproval™: 7,5/10
 
 Duidelijk dat ik een pauze moest inlassen. Binnen was het best wel druk geworden en er hing bovendien een penetrante rooklucht. Niet prettig. Dus buiten in de heerlijk warme jacuzzi gaan zitten met m’n krantje. Dat gaat prima, alleen stom dat ik me niets te drinken had meegenomen. Maar als je het netjes vraagt, zijn zelfs toevallig langslopende Duitsers niet te beroerd om even naar binnen te lopen en je van een drankje te voorzien. Uiteraard mochten ze er ook eentje voor zichzelf meenemen.
 
 Ik had de krant net uit en wilde de whirlpool verlaten, komt er iemand aanlopen die zegt: “Heddegijdiejenkrantaluut?” Bleek het n’n gezelliguh Brabo uit Eindhovuh te zijn. Klara had hem erop geattendeerd dat er een beroemde Hollander in de jacuzzi zat. “Zijdegijdielegendevannutforum?”.”Uh, je bedoelt?” “DamoedegijdiejenWIjzeGrijzezijn!” D’n Brabo bleek m’n forum-bijdragen te kennen, maar zelf nooit te schrijven.
 
 Terug naar binnen en douchen. Het was voor de tijd van de dag (+/- 18:00) best wel druk. Toen ik terug kwam, viel me pas op hoe druk het was. Iedereen wachtte op z’n kans. Renéetje kwam binnen en met de juiste inzet van m’n tactische charmes en non-verbale lichaamstaal kwam ze bij mij terecht. Drie andere gasten hadden het nakijken. René had me voor later op de dag weliswaar een trio met Esmeralda beloofd, maar door de drukte vandaag zat dat er helaas niet in. Dus werd het een herhaling van de eerste sessie van vanmorgen. Alleen kon ik er deze keer duidelijk langer van genieten en werd het weer heerlijk romantisch met veel kussen, knuffelen en strelen. De pauze had me goed gedaan, want wederom belandde al m’n crème in haar mondje. Wat een poppetje. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10
 
 Daarna nog eens met d’n Brabo gesproken. We zijn koppen gaan tellen. Behalve ons twee, waren er nog 18 badjassen aanwezig, tegenover 2 meiden. Deze “avondspits” duurde tot ca. 21:00. Zo druk heb ik het ’s avonds nog niet eerder meegemaakt. CSI WG leverde echter volgende verklaring op: Begin van de maand beschikt iedereen weer over geld en wil daar dan van genieten. Dat zorgt hier in PC-Bochum dan vaak voor extra klandizie. Verderop in de maand is het dan ’s avonds rustiger. Dat kan ik inderdaad bevestigen. Bovendien speelde misschien een rol dat nu de eindejaarsgratificatie of het kerstgeld bij het salaris uitgekeerd werd.
 
 Belette me deze drukte in mijn activiteiten? Nee, Krista kwam binnen. Ik riep haar naam en nodigde haar uit naast me te komen zitten. Het krengetje gaf echter aan eerst iets te drinken te gaan halen. Daarna kwam ze niet bij mij zitten, maar gebaarde me wel met haar mee te lopen en ergens anders met haar te gaan zitten. En ik luisterde gedwee. Dat hoort een beetje bij het spel dat we spelen. Krista is de meid waar ik hier in Bochum het vaakst mee gekamerd heb. Ik mag haar jonge energieke persoonlijkheid en haar mentaliteit is ook top. Maakt niet uit van hoever je orgasme moet komen, zij haalt het eruit. Ook deze keer weer pijpte ze me zo heerlijk en zo onversaagd. M’n orgasme stroomde vanuit alle uitersten van m’n lichaam naar Wijze Stijve en navenant heftig was het dan ook. Krista, waarom poets je het behang aan het hoofdeinde? Een guitig bestraffend schuddend opgeheven wijsvingertje was haar antwoord. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10
 
 Zelfs Esmeralda kon ik, ondanks de drukte, schaken. Het was een vermoeiende dag voor haar geweest, dus we namen ruimschoots de tijd om wat te kletsen. Uiteindelijk zijn we naar boven gegaan voor een lekkere rustige verwensessie. Wijze Grijze sexapproval™: 7,5/10
 
 Dan als laatste voor vandaag maar eens Klara beter leren kennen. Heb nu eens wat meer met deze meid gesproken. Ze spreekt perfect Engels met een zwaar Amerikaans accent. Zeer apart, heeft lang in Transsylvanië met Amerikaanse toeristen gewerkt. Ook spreekt ze enkele woordjes fout Nederlands vanwege haar werkzaamheden in Groningen en het Zandpad in Utrecht. Verder is Klara een dame waar je tegen moet kunnen. Ze is vrij prominent aanwezig en heeft lak aan conventies. Een lady met pit. Regelmatig steekt ze haar middelvinger op als iets haar niet zint. Misschien voor sommigen “too much too handle”. Ik mag haar eerlijke en onconventionele aard echter. Let’s go to the room. Ik mocht niet lachen toen ze haar schoenen uitdeed, want opeens was ze niet meer even groot als ik, maar 20 cm kleiner. Complexje? Klara begon met tongzoenen, waarbij ze aangaf dat ze dat lang niet met iedereen doet. Staat ook niet bij haar services vermeld. Verder moest ik haar soms iets temperen bij haar soms wat wilde activiteiten. Helaas waren we te laat naar de kamer gegaan. Sluitingstijd haalde ons in, zodat ik niet meer genoeg tijd had voor een laatste finish. Wijze Grijze sexapproval™: 7,5/10
 
 En met wie heb ik vandaag niet gekamerd? Angel-Kim-Channel-Alexandra-Dennise-Jessika-Nelly-Daniela-Sorana-Sendra.
 
Wijze Grijze sexapproval™ voor Pauschalclub Bochum vandaag: 7,5/10

Wijze grijze

  • Gast
RPAUSCHALCLUB BOCHUM
« Reactie #35 Gepost op: 18 december 2013, 21:25:29 »
 
Gisteren moesten m’n nieuwe winterbanden maar eens ingereden worden en waar kun je dat beter doen dan op de Deutsche Autobahn? Dus op naar PC-Bochum.
 
Kom ik om 11:00 sharp de parkeerplaats opgereden, stapt er tegelijk iemand uit z’n auto met Nederlands kenteken en zegt: “Hallodaarbenikweer”. Gezellig, weer eens twee Hollanders in da house. Bij binnenkomst kreeg ik meteen te horen dat er op Maandag een andere Hollander voor het eerst geweest was: Mikem2. Duidelijk hadden ze kunnen constateren dat hij zich van tevoren bij mij geïnformeerd had. Hij had ’s avonds namelijk een rondje kersenbonbons uitgedeeld en dat was in goede aarde gevallen.
 
Ofschoon het vrij druk was, bleek bij binnenkomst Tailer nog geen gast te hebben. Dom, dom, dom, ze weten niet wat ze missen. Dus dat was een prettige binnenkomer. Niet al teveel tijd verspild aan praatjes, want de druk was hoog en die moest nodig afgebouwd worden. Wat kan Tailer heerlijk innig zoenen. Zeker als ze dat steeds met een korte blowjob afwisselt. Haar lippen en tong voelen op de een of andere manier dan nog malser aan. Ik had na 5 minuten haar mondje al willen volspuiten, maar Tailer wilde me toch nog van haar overige kwaliteiten overtuigen. En dat was niet verkeerd. Het lekkerst was toch wel doggy, waarbij ik naast het bed ging staan, terwijl zij mij gewillig en uitnodigend haar poesje met gespreide beentjes aanbood. Op het moment suprême liet ik Tailer snel omdraaien, stroopte het rubbertje af en terwijl Tailer m’n ballen masseerde, stroomde straal na straal over haar tong haar geopende mondje in. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10
 
Samen met Sorana stond Naomi vandaag voor de lesbo-show geprogrammeerd.
 
[attachimg=1]
 
 Naam : Naomy
 Nationaliteit/Taal : Ghanese/ Engels
 Leeftijd : 26
 Haarkleur/-lengte : Zwart, krullend tot halverwege de rug
 Lengte dame : 1,60 mtr
 Postuur/Cupmaat : normaal, 54 Kg, maat 36, B-cups
 Service: PZC/ NMC
 Voordelen:
 Nadelen:
 Tijdsduur : 10 min.
 Prijs : all inclusive
 Extra’s bij het bezoek:
 Wijze Grijze sexapproval™: 5,0/10
 
Optisch een goede keus: roomwit in combinatie met ravenzwart. Praktisch echter een fiasco. Ik had me laten pijpen door Sorana, hetgeen ze niet onverdienstelijk doet. Alleen krijg ik daarbij altijd het gevoel dat Sorana erg afwerkgeörienteerd is. Dus op een gegeven moment was Naomi vrij en ik nodigde haar uit om een duo-blowjob uit te komen voeren. No way, dat kon niet, zei ze. “Maar is dit een lesbo-show of een nonnenklooster? Hoe zit het dan met zoenen” “Ook niet”. Dat vroeg om nadere inspectie. Naomi is vrij nieuw en ik kende haar services niet. “Kom dan maar afwisselen met Sorana.” Rollende ogen bij Naomi, met een hele batterij vochtige poetsdoekjes werd Wijze Stijve tot hoogglans gepolijst en toen begon ze aan haar blowjob. Voor mij echter niet overtuigend en niet gevoelvol genoeg. Dus
Wijze Grijze sexapproval™ voor Naomi : 5,0/10
Wijze Grijze sexapproval™ voor Sorana : 7,0/10
 
Dan even bijpraten met Esmeralda. Nadat René en Cinddy recentelijk vertrokken (geworden) zijn, is zij nu het enige Bulgaartje hier. Niet dat dat iets uitmaakt. Haar halfzusje Mirem werkt momenteel in Münster (http://www.pauschalclub.de/muenster/girl/mary) en Esmeralda hoopt dat er binnenkort een plek voor haar in Bochum vrij zal zijn. Esmeralda is lekker ongecompliceerd en op de kamer kan ze behoorlijk losgaan. We belandden op de kamer met het SM-kruis, er lag zelfs nog een zweepje onder. In geuren en kleuren vertelde Esmeralda over pret die ze had gehad om tijdens een show ook een SM-intermezzo gedaan te hebben, met inzet van die zweepjes. Dat hoefde voor mij echter niet. Laten we het maar houden bij een ontspannende pijpsessie. Wijze Grijze sexapproval™ : 7,0/10
 
De grote intrigerende ogen van Alexandra hadden me weer eens getriggerd. Qua figuur niet helemaal WG-proof, maar een lekker pijpmondje en grote sprekende ogen volstaan ook. Alexandra probeerde me op allerlei manieren klaar te laten komen en ik genoot. Op een gegeven moment vroeg ze me of ze soms slecht op de kamer was, omdat ik niet spoot. Ze wilde m’n sperma zo graag opslurpen. Een mooi bewijs van de – zo noem ik het maar – Bochum-mentaliteit hier. Ik stelde haar gerust en bevestigde dat ik absoluut genoot, maar dat ik mijn DNA nu eenmaal niet bij elke meid kon achterlaten. Wijze Grijze sexapproval™ : 7,0/10
 
Langzaam werd het tijd om toch maar weer eens een mondje te vullen. Brigitte dan maar. Een Hongaarse die absoluut niet op haar mondje is gevallen. Dat mag ik wel. Brigitte zei meteen dat ik niet met haar de kamer op hoefde te gaan als ik niet zou klaarkomen. Ze is vrij elegant opgemaakt, iets waar veel aandacht aan besteed is. Dus ik waarschuwde haar en tekende met mijn vingers over haar hele gezicht waar ik haar make-up zou gaan verpesten. “kom maar, Hollandertje, praatjes vullen geen gaatjes”. Wist zij veel, dat ik tot nu toe pas eenmaal klaargekomen was. Haar pijpkunsten en heerlijk uitdagende gedrag zorgden er dan ook voor dat ik een goeie hoeveelheid sperma bij Brigitte achterliet. Haar ervarenheid zorgde er echter voor dat alles in haar mond belandde en ze niet daarna haar opmaak hoefde bij te werken. Wel had ze ontzag ervoor gekregen dat ik mijn belofte op indrukwekkende wijze had bewezen. I rest my case. Wijze Grijze sexapproval™ : 7,5/10
 
Ik wist dat mijn toppertje Delara sinds enige tijd van haar time-out was teruggekeerd. Haar kwaliteiten en haar looks maakten haar vandaag tot de meest geboekte dame. Eindelijk zag ik kans haar bij me op de bank te krijgen. Een 100 % Wg-proof girl: skinny, goed geproportioneerd en een exotische schoonheid. Behalve lichamelijk ook nog eens optisch genieten. Delara’s blowjob talenten zijn geweldig. Haar donkere zwarte kijkers kunnen je uitdagend aankijken, terwijl haar tongetje allerlei acrobatische bewegingen om je eikel maken. Precies zoals ik het het liefst heb. Uiteraard in 69 gewisseld om van dat smakelijke poesje te genieten. Dat beviel Delara blijkbaar zo goed, dat ze op een gegeven moment gehurkt over me heen ging staan, om beter van mijn befkwaliteiten te kunnen genieten. Blijkbaar was dat niet verkeerd, want daarna heeft ze zich subliem gerevancheerd en al m’n proteïne heerlijk in haar mondje opgevangen. Hierbij verslikte ze zich ook nog lichtelijk, omdat ik onbedoeld ook haar huig getroffen had. Wijze Grijze sexapproval™ : 9,0/10
 
Zit ik aansluitend gezellig wat te eten en met Hallodaarbenikweer bij te praten, komt Delara een stuk tegenover ons op de bank zitten om op een vrije kamer te wachten. Opeens begint ze naar onze richting met lange halen haar tong tussen haar wijs- en middelvinger te bewegen en met haar ogen te rollen. Een Duitser voor ons dacht dat hij bedoeld werd, maar Delara begon door de kamer te roepen dat ze de Leckholländer bedoelde. Iedereen luisterde mee, naar wat ze me allemaal aan kwaliteiten toedichtte. Dat had wel iets subtieler gekund. Zeker toen ze door de kamer riep dat ze me voor m’n likkunsten een 100 Prozent als cijfer gaf!
 
Vervolgens moest ik nog maar eens met Tailer in herhaling vallen. Dat was echter te kort na mijn afmattende kamers met Brigitte en Delara. Ondanks haar geduldige pogingen me klaar te laten komen, heb ik op een gegeven moment aangegeven dat ik beter een rustmoment moest inlassen, hoe graag ik ook dat mondje nog een keer had afgetankt. Dus de rest van de sessie maar nog heerlijk easy liggen tongen met Tailer. Wel met haar afgesproken om tegen 22:00 nog een laatste kamer met haar te doen. Wijze Grijze sexapproval™ : 8,5/10
 
Aangezien Hallodaarbenikweer inmiddels blijkbaar naar huis was gegaan, kon ik eindelijk de krant gaan lezen. Tussendoor nog een beetje hier en daar bijgepraat, totdat Tailer tegenover me kwam zitten. Het was nog geen 22:00, maar Wijze Stijve signaliseerde dat er wel weer gestoeid kon gaan worden. OK, lady, let’s go. En Wijze Stijve had me niet bedrogen. Binnen no time stond mijn maat keihard overeind en hebben we na een mooie blow-job start er nog een goede portie matrasactie tegenaan gegooid. Dankzij Tailer’s inspanningen eindigde de kamer weer met een lekker spuitorgasme in haar mondje. Wijze Grijze sexapproval™ : 9,0/10
 
Eigenlijk was het daarmee goed geweest voor vandaag, ofschoon het pas 22:10 was. Kom ik beneden zitten daar 7 meiden te kletsen zonder dat er ook maar nog één gast aanwezig is. O.a ook Delara. Zullen we dan nog een laatste afsluitende kamer gaan doen? Hoef niet per se met een finish te eindigen, ik denk dat de pijp leeg is. Geen probleem voor Delara die vandaag van alle meiden zeker de meeste keren had gekamerd. Eentje kon er nog bij. Zelf had ik niet meer in een orgasme geloofd, maar daar had ik buiten Delara’s kunsten gerekend. Uiteraard wenste mevrouw weer gebeft te worden, maar daar stond dan de beloning tegenover om me heerlijk te gaan masseren met een plagend vingertje bij m’n sluitspier en ondertussen met dat tongetje over m’n eikel gaan. Tsja dan hoef je niet lang te wachten meid, dat wordt beloond met een echt allerlaatste portie WG-nektar. Wijze Grijze sexapproval™ : 9,5/10
 
En met wie heb ik niet gekamerd vandaag: Nataly – Klara – Dennise – Tamara – Daniëla – Jessika – Angel – Channel.
 
Wijze Grijze sexapproval™ voor PC-Bochum vandaag: 8,0/10
 
Adieë tsezame
Wijze Grijze
 
« Laatst bewerkt op: 18 december 2013, 21:35:12 door Wijze grijze »

Wijze grijze

  • Gast
Happy New Year in PAUSCHALCLUB BOCHUM
« Reactie #36 Gepost op: 3 januari 2014, 15:24:07 »
Over opvallend verlaten Autobahnen (vakantie) reed ik gisteren met geile voornemens weer eens naar PC-Bochum. De line-up beloofde veel goeds: 12 van de 15 dames hadden FT in het servicepakket. Waaronder 3 überfavorietjes: Tailer, Krista en Delara. Wijze Stijve was er geladen genoeg voor, dus, hup: an die Arbeit.

Kom ik er om 11:00 aan, staan er al 10 bezoekers voor de deur met hun testosterongeladen hoeven over de tegels te schrapen. Nadat de deur openging, stroomden er uit de geparkeerde auto’s nog eens een stuk of 8 geilaards bij. Hmmm, dat ging een dagje ellebogenwerk en survival of the smartest worden.

Nadat ik me omgekleed en gedoucht had, waren veel meiden uiteraard al bezet, maar ziedaar: Tailer zat aan de bar een kopje koffie te drinken. Mijn droomstart van de dag. Zoen, zoen, zoen, happy New Year. Eerst moest nog een nicotinestengel weggepaft worden, maar daarna gingen we naar boven. Dat hadden vele koppels voor ons ook al gedaan dus hebben we 15 minuten op een vrije kamer moeten wachten. Daarna begon het feestje: GFE zoenen, zalig GFE pijpen, cowgirl, reverse cowgirl, missio en doggy waarbij heftig gezoend werd bij alle standjes die dat toelieten. Uiteindelijk ben ik op m’n rug gaan liggen met Tailer tussen m’n benen. Lekker mals likkend tongetje over Wijze Stijve, kriebelende, strelende handjes aan m’n ballen en sluitspier, geopend mondje en straal na straal schoot over haar mondje, kin en wangen en droop er weer vanaf. Graag gedaan meid en met de beste wensen uit Nederland. Dit gaan we in de loop van vandaag beslist nog eens herhalen. Wijze Grijze sexapproval™: 9,5/10

Beneden was de hel losgebarsten. Een zee van witte badjassen met daarin nerveus om zich heen kijkende Duitse rakkers. Had ik net een vrij plekje bemachtigd, komt Krista binnen. Blij verrast me te zien, legt ze haar handdoek naast me. Ik voelde verzamelde volkswoede in de zaal opkomen tegen die unverschämte Holländer, maar boeit me dat? Nee hoor, assertiviteit kent geen tijd. Kiss, kiss, kiss, Happy New Year. Waarom was ik in het weekend niet met Krukar meegekomen? Tsja meid, andere verplichtingen, maar realiseer je je wel dat ik het afgelopen jaar met niemand zoveel kamers heb gedraaid als met jou? Ongeloof op haar gezicht en ze voelde zich toch lichtelijk vereerd. Nog even punten gescoord door haar te complimenteren met haar nieuwe kapsel met pijpenkrullen. OK, Krista, dan laten we deze traditie maar meteen gaan voortzetten. Ook weer wachten op een vrije kamer en uiteindelijk weer genoten van een heerlijke blowjob met spuitfinish. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10

Nog meer beren inmiddels gearriveerd. Alle banken bezet, dus ik ga maar onbeschaamd naast een andere rakker zitten op de bank tegenover de deur waardoor de meiden binnenkomen. Deze Duitser was bepaald niet op zoek naar nieuwe vrienden, want met een beledigde kop stond hij op en ging elders onvriendelijk zitten kijken. “Tikketik, tikketik” klinken hakken op de trap en alle ogen richten zich op de deuropening. De kleinste kruimel van dienst komt binnen: Delara. Een licht gebaar mijnerzijds is voldoende haar naast me op de bank te krijgen. De menigte wordt gek. “Wie macht der Holländer das blos?”

Mijn droomstart kreeg dus een vervolg. Alle drie mijn toppertjes achter elkaar. Onbewust ging Delara ook nog eens peper in de wonden van de gedeukte ego’s strooien door - PC-Bochum ontypisch - al op de bank handtastelijk te worden. Laten we dat maar op een discretere plek gaan voortzetten. Ik ontdeed Delara van haar vuurrode BH en slipje. Ik bewonderde en complimenteerde haar perfecte naturelle B-cupjes Alleen al de aanblik van dit zongebruinde Turkse Lolitaatje had me kunnen laten klaarkomen. Delara had echter andere plannen (en ik ook). Uiteraard ook nu weer met een mooi fonteintje geëindigd. Ik wist weer waarom deze club voor mij op de eerste plaats staat. Wijze Grijze sexapproval™: 9,5/10

Het was 14:00 en mocht ik vandaag een 3-uursticket genomen hebben dan was ik spekkoper geweest. 3 top-top sessies en 3 orgasmes met 3 favorieten. Wow, lucky me.
Dan maar even ontspannen in de jacuzzi? Helaas, vandaag niet. Ivm het wisselen van de filters en een algehele schoonmaak was de whirlpool opnieuw gevuld en zou vandaag geen warme temperatuur meer bereiken.

Dan nog maar eens Esmeralda proberen. Daar kan ik kort over zijn. Ik weet niet wat er met haar aan de hand was, maar Esmeralda had vandaag haar dag niet. Ongeïnspireerd en liever lui dan moe. Soms had ik de indruk dat ze dacht zich er met een Jantje van Leiden af te kunnen maken. Steeds weer moest ik haar vragen en/of aansturen. Nee dame, deze kamer was geen succes en zo scoor je slechts een Wijze Grijze sexapproval™: 5,0/10

Gelukkig wist ik Tailer weer te schaken. Op dat moment zaten 25 witte badjassendragers met alle zinnen op jagersmodus rond te loeren. Het was de bedoeling om gewoon een beetje vrijblijvend van haar te genieten, zonder dat dit nu noodzakelijkerwijs in weer een orgasme hoefde te eindigen. Maar dan had ik weer buiten snoodaard Wijze Stijve en Tailer gerekend. Hij bepaalde wat er gebeurde en Tailer was er verantwoordelijk voor dat de sessie toch weer escaleerde en ik op een gegeven moment voor de vierde keer vandaag het point of no return bereikte. Zucht, het was pas 16:30. We waren nog niet op de helft van de dag. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10

Dan maar weer eens iets nieuws proberen. Mia leek me wel leuk.

Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  PC-Bochum - Mia 03.JPG
Bekeken: 0
Grootte:  34,5 KB
ID: 6194Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  PC-Bochum - Mia 01.JPG
Bekeken: 0
Grootte:  43,6 KB
ID: 6195

Naam : Mia
Nationaliteit/Taal : Roemeens/ Duits
Leeftijd : 23
Haarkleur/-lengte : Blond, sluik tot net over de schouders
Lengte dame : 1,62 mtr
Postuur/Cupmaat : normaal, 55 Kg, maat 36, cup 75D
Service: PZC/ 69
Voordelen:
Nadelen:
Tijdsduur : 25 min.
Prijs : all inclusive
Extra’s bij het bezoek:
Wijze Grijze sexapproval™: 7,0/10


Niet echt een meid met een taille, maar lekker ongecompliceerd en een “Frohnatur”. Maar eens een praatje mee maken. Mia wist me te verbazen. Ik had nog nooit eerder met haar gesproken, maar zij wist wel allerhande details over mij. Jij brengt toch altijd je krant mee? Je deelt altijd chocolaatjes uit. Een maand geleden heb je buiten nog met 2 Bulgaartjes in de jacuzzi gezeten. Je kunt goed likken en een blowjob krijgen, is je favoriete bezigheid hier. De interne Roemeense tam-tam had klaarblijkelijk zijn werk gedaan. Nu heeft het misschien gelegen aan m’n wat ingezakte libido op dat moment, maar op de kamer werd ik niet echt gelukkig. Mia deed zich echt wel alle moeite en ook toen ik aangaf dat het wat mij betreft goed geweest was, plakte ze er nog 5 minuutjes aan vast. Wijze Grijze sexapproval™: 7,0/10

Nu had Tailer me eerder op de dag verteld dat ze 11 Januari haar laatste dag hier in Bochum zal draaien en dan voorlopig niet meer hier zal zijn. Doodjammer. Dus tegen 20:00 besloten we samen er een innig afscheid van te maken. Gewoon lekker zoenen, knuffelen en dan bedankt en goodbye. En uiteraard lopen zaken weer anders dan gepland, want het ontaardde weer in dat zalige pijpen, likken, slurpen met die zachte, warme, natte tong. Tailer geloofde niet meer in een orgasme en ik eigenlijk ook niet, totdat……. Ik voelde dat ik plotseling toch klaarkwam, waarschuwde haar en Tailer hield snel haar tong erbij om alles op te vangen. Dat ging echter niet helemaal goed, zodat ons afscheid uit een volledige facial bestond. Wel een erg geil gezicht. Gelukkig kon Tailer er ook wel de humor van inzien. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10

Enigszins dizzy zat ik op de bank te bekomen en overwoog m’n opties. Het was 21:30 en m’n puddingbuks was leeggeschoten voor vandaag. Ik was fysiek op. Maar wacht effe! Ik had toch ook Kim gezien? Eigenlijk was ik best wel toe aan een lekkere ontspanningssessie. Daarvoor ben je bij Kim aan het perfecte adres. Ze is Thaise, dus massagetalent krijgen de dames daar volgens mij bij de geboorte al mee en aansluitend leren ze de fijne kneepjes van hun moeders. Ik heb me nog nooit fysiotherapeutisch laten masseren, dus als ik Kim nou eens vraag of ze me een goeie ontspanningsmassage geeft? Geen probleem voor good old Kim.

Begint ze me toch sensueel met haar ranke nagels zeer intiem te strelen. Met laaaaaange halen en steeds maar weer op de lekkerste plekjes. Ze tovert een olieflesje erbij en het wordt nog veel lekkerder. Hup, een warm tongetje om Wijze Stijve en geniet nou maar. OK Kim, kom dan maar in 69 op me zitten dan verwennen we elkaar simultaan. Samen smolten we in elkaar. Ik wilde haar en zij wilde mij optimaal laten genieten. Mentaal helemaal puur. Stilte, elkaar begrijpen en aanvoelen. Chakra, aura, Zen, en wat voor spiritueel en esoterisch geneuzel hierop ook van toepassing is, dit was het allemaal. Zoek niet verder. Dit is Nirwana. Kim bereikte een hoogtepunt en wilde dat ik ook klaarkwam. We waren al 40 minuten op de kamer. Terwijl ik haar door bleef likken en zij me pijpte en masseerde, ging ze opeens over me heen hurken en begon zich onbeschaamd, op twee centimeter afstand van m’n neus, te vingeren. Dat was het laatste zetje dat Wijze Stijve nog nodig had om het 6e orgasme van vandaag te produceren. Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10

Kim vertrekt trouwens binnenkort voor 2 maanden naar Thailand

Vandaag stond een girls-gone-wild show op het programma met Lauren en Dennise. Zag wel goed uit, maar ik heb niet meegedaan.

Ook eigenaresse Nina was vandaag aanwezig. De verbouwing in Dortmund is klaar en de extra 7 kamers zijn sinds 2 dagen in gebruik. Nu worden de 3 bestaande kamers binnenkort gerenoveerd.

En met wie heb ik niet gekamerd vandaag: Susie – Dennise – Lauren – Tamara – Klara – Julia – Alexandra – Angel.

Wijze Grijze sexapproval™ voor PC-Bochum vandaag: 8,0/10

Adieë tsezame
Wijze Grijze

Wijze grijze

  • Gast
Een rustige Zaterdag in PAUSCHALCLUB BOCHUM
« Reactie #37 Gepost op: 12 januari 2014, 19:09:15 »
Had eigenlijk naar Living Room willen gaan. Maar om nu in een Baustelle te gaan wippen? Dus waar naar toe uitwijken? Uiteraard naar mijn favo-clubje. Op een Zaterdag? Voor wat de line-up betrof, zat ik er in elk geval goed. Voor wat de drukte betrof, bleek het vandaag reuze mee te vallen. Dat bleek al bij aankomst. Slechts 6 andere bezoekers en 15 aanwezige dames. Dus keuze genoeg.

Nataly stond vandaag geprogrammeerd voor de gang-bangshow. Met slechts 6 bezoekers leek me dat nogal wonderbaarlijk, daar dit zeker niet iedermans ding is. Voor mij in elke geval niet. Om 11:20 zat ze onder op een bank te wachten totdat het 12:00 werd.
“Hey, lady Nataly, draai je vandaag ook kamers, of doe je alleen de shows?”
“Geen probleem hoor, kom maar mee? FT’tje?”
“Nou geen FT’tje, eerder een FT. Reken maar op een grote portie; eerste kamer van de dag, hè.”

Nataly is weer lekker slank en haar body komt nu nog beter tot z’n recht door haar 20 cm high heels. Boven waren nog meerdere kamers vrij, dus mijn keuze viel op Kamer 2. Immers een fauteuil aanwezig. En Nataly knows the drill. Op haar knietjes tussen m’n benen, me lekker aankijken en dan heerlijk diep pijpen en steeds op je reacties anticiperen. Dat ging ik niet al te lang volhouden. Dus, hup, op het bed gewisseld, met de bedoeling er nog wat standjes tegenaan te gooien, maar Wijze Stijve besliste anders. Geen verstikkend rubbertje vandaag, dus na korte tijd werd Nataly’s mondje gevuld met een eerste portie DNA-yoghurt op lichaamstemperatuur. De klasse van Nataly is, dat ze dan niet meteen weghupt om een doekje te pakken, maar je beste stuk nog lekker met haar tong verder masseert, zodat je nog rustig kunt nagenieten. Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10

De gang bang show was vandaag zeker geen succes. Ben wel af en toe gaan kijken en geen enkele keer was er iemand bij Nataly aanwezig.

Beneden was het nog steeds rustig. Ook favo’tje Tailer zat alleen op een bank. Maar natuurlijk niet lang. Ik heb nu eenmaal een zwak voor dat heerlijke pruilmondje. Die lippen vragen er gewoon om, om Wijze Stijve te omsluiten. En dan die mooie donkere kijkers die precies weten hoe ze je onschuldig moeten aankijken. Bovendien is Tailer ook een lief wezen, die door omstandigheden in deze job terecht is gekomen, maar liever heel andere dingen zou willen doen.
Tailers kwaliteit is absoluut haar PZC-talent. Ik heb haar wel eens vergeleken met Eve en Tailer gaf toe dat ze inderdaad met elkaar over de finesses van de blowjob gesproken hebben. Zeg maar: het uitwisselen van ervaring en techniek. Tailer beheerst het tot in de puntjes. Haar tong voelt aan als fluweel en ze heeft er ook totaal geen moeite als je crème niet netjes in haar mond belandt, maar er gedeeltelijk weer uit- of langs loopt. Een zeer geil gezicht. En dat moest vandaag zeker herhaald worden. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10

Aangezien ik ook nog het een en ander aan m’n hoofd had en de dag nog lang zou duren, besloot ik na deze twee kamers buiten de whirlpool maar eens te testen. Mooi: 40,5 graden, stond op de digitale display. Zaterdagkrant incl. bijlagen erbij, bubbelfunctie en massagefunctie ingeschakeld, een glas drinken erbij. Hoe slecht kan het leven zijn? Zeker een uurtje gebubbeld, toen het opeens begon te motregenen. En als je haren nat worden is het in een buitenjacuzzi opens niet meer zo gezellig. Dus weer naar binnen.

Moest ik meteen bij Krista op de mat komen. Ze had me om 11:00 binnen zien komen en me nu een hele tijd niet meer gezien. Of ik soms geen sperma meer voor haar over had? Jawel meid, maar liever ga ik met jou naar de kamer voor een lekkere massage- en pijpsessie zonder happy ending. OK, let’s go. En als je denkt dat je met Krista een tot niets verplichtende kamer kunt doen, dan kom je er wel achter dat je geest zwakker is dan de wil. Zo ook nu weer. Krista is een van de meest volhardende pijpsters die ik ken en ze blijft doorgaan, doorgaan, doorgaan. Ook al wil of kun je niet meer. Haar handjes beroeren je meest subtiele plekjes en uiteindelijk resulteert dat in een triomfantelijke blik van haar dat ze je weer “geschafft” heeft. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10

Zit ik na het douchen effe in alle rust m’n zonden te overdenken, beginnen er twee handen van achter me over m’n borstharen te kroelen.
“Hé, Tailer, what’s up?”
“Ik ben momenteel niet bezet en je wilde toch nog iets herhalen?” vroeg ze met een twinkeling in haar ogen.
“Tsja, dan kom je toch lekker bij mij zitten, maar ik heb wel net weer m’n kruit verschoten, dus we gaan het lekker rustig houden op de kamer.”

En we voerden een lang serieus gesprek voordat we naar boven gingen. Aangezien ik nu wat meer aan GFE toe was, hebben we uitvoerig liggen tongen. Héél uitvoerig, zonder tijdsdruk en oh zo intens. Vervolgens strelen en uiteraard PZC. Tailer herinnerde zich m’n befkwaliteiten, dus ze positioneerde zich in 69 over me heen. Ik merkte dat ik weer goed bezig was, want op een gegeven moment gebruikte Tailer haar vingertjes bij zichzelf erbij en toen ze begon ze klaar te komen, werd ik zowat gesmoord, zo zeer perste ze haar smakelijke tienerpoesje over m’n mond. Tot een finish van mij heeft deze sessie echter niet geleid, maar dat was helemaal geen probleem. Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10

Tijd voor een beetje recovery. Kim vertrekt komende week naar Thailand dus nog even van deze ervaren lady genieten, zolang als het nog kan. En Kim weet het spel te spelen. Haar zorgvuldig gemanicuurde nageltjes vonden m’n ballen en zeer subtiel en tergend werden deze continu gekriebeld. En ik moest me maar blijven concentreren op het moeilijk verstaanbare Duits van Kim. En er dan ook nog enigszins inhoudelijk op reageren. Poeh, niet makkelijk hoor. Dus na enige tijd vroeg ze met een glimlach, of we naar boven zouden verkassen. Bleek dat alle kamers bezet waren, zodat de tortuur op de wachtbank nog even doorging. Dit was geen recovery zoals ik me dat voorgesteld had, dit was subtiele marteling. Op de kamer mocht ik gaan liggen en Kim gebaarde me dat ik moest genieten. En dat deed ik. Het enige dat bij een sessie met Kim ontbreekt, is een mogelijkheid de centraal geregelde muziek op de kamer te vervangen door rustgevend Oosters geklingelklangel. Hoewel niet bedoeld, ontfutselde Kim me uiteindelijk toch weer een portie sperma. En haar klasse bewees ze door nog zeker één minuut Wijze Stijve lang in haar mondje tot rust te laten komen. En steeds vragen of ik ook wel helemaal tevreden was? Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10

Dan maar recovery in de whirlpool. Het was inmiddels donker geworden, het regende niet meer en in de verte luidden de kerkklokken voor de vrome katholieken. Hoe rustgevend om dan ongestoord van het warme water te genieten, terwijl alle wolken wegtrekken en er uiteindelijk een onbewolkte sterrenhemel overblijft. Ik werd helemaal loom en moest oppassen niet in slaap te vallen. Dus na een geschat uurtje maar weer naar binnen.

Het was lekker rustig geworden en er hing een beetje een gezapig sfeertje. Komt Delara binnen huppelen. M’n kleine kinkykruimel. Hoezo kinky? Nou, zij is aardig onbeschaamd en gaat voor PC-Bochum begrippen wat verder mbt publieke actie. Maar toch niet over de grens. Ook op de kamer had ze weer iets bedacht. We belandden op kamer 4, waar tot mijn verrassing nu ook een fauteuil in staat. Dus daar mocht ik, als een pasja in gaan plaatsnemen. Delara had een leuk setje aan en besloot er een striptease van te maken. Zij kon zichzelf ook in de spiegel bekijken en genoot van het feit dat ik ook genoot en haar aanmoedigde. Uiteindelijk ging ze op bed liggen met haar opgestoken kontje naar me toe en begon zich te vingeren. Daarna één, dan twee, en drie en zelfs vier vingers die in haar poesje verdwenen. En steeds haar hoofdje omdraaien om te kijken hoe het me beviel. Uiteindelijk trok ze haar poesje uitnodigend open en begon met haar tong over haar lippen te likken. Dat was genoeg om me bij haar op het bed te voegen en dat poesje grondig te gaan beffen. Dat werd uiteraard beantwoord met hartstochtelijk pijpen van Wijze Stijve. Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10

De dagafsluiter zou, voor de derde keer vandaag, Tailer worden. Omdat zij besloten had dat het ook haar laatste kamer voor vandaag zou zijn, gaf zij aan dat we er rustig de tijd voor konden nemen. Precies wat ik nodig had. Lekker rustig genieten van een vriendelijk, zacht, lief meisje. Ik denk dat Tailer zich dan ook wat meer op haar gemak voelt, want aangezien ze ook anale service in haar pakket heeft, gaat het er anders vaak wat ruiger aan toe. Deze kamer was daar echter het tegendeel van. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10

En met de volgende dames heb ik niet gekamerd vandaag: Jenny – Dennise – Susie – Marcella – Esmeralda – Nelly – Alexandra – Angel – Miriam - Dana.

Wijze Grijze sexapproval™ voor PC-Bochum vandaag: 8,0/10

Adieë tsezame
Wijze Grijze

Wijze grijze

  • Gast
Nederlandse invasie in de Pauschalclub Bochum
« Reactie #38 Gepost op: 19 februari 2014, 17:31:55 »
Nederlandse invasie in de Pauschalclub Bochum

Meerdere collegarakkers hadden te kennen gegeven het gezellig te vinden om eens samen in PC-Bochum af te spreken. Dus ruim van tevoren het balletje maar eens opgegooid en twee avonden met Champions League voetbal op de TV voorgesteld. Dinsdag 18.02 zou het dus gaan worden.
 
O.a. had zich Teddywolf aangemeld. Een jonge student uit de Randstad die echter niet over een auto, maar alleen over een studenten OV-kaart beschikt. Transport in/naar het buitenland is dan steeds een probleem. Via een gezamenlijke logistieke Ijsberenactie is het uiteindelijk toch goed gekomen. Rob45 pikte hem op het station bij hem in de buurt op en nam hem mee naar Bochum. Omdat Rob45 alweer redelijk vroeg terug naar huis moest, heb ik Teddywolf zelf mee naar huis genomen. Een kamer met bed, heb ik altijd wel over en vanmorgen heb ik hem op het station afgezet. Rakkers onder elkaar, staan voor elkaar klaar!
 
 Bij aankomst om 11:00 stond de auto van Krukar al op de parkeerplaats. We waren dus, inclusief ondergetekende, met z’n vieren. Een Nederlandse invasie in de Pauschalclub Bochum. En dat bleek, want het was meteen een stuk gezelliger. Dat viel ook Jetmansaedoo op, een Vlaming, die zich meteen bij ons aansloot.
 
 Verder waren er zo vroeg ’s morgens al ca. 17 andere auto’s op de parkeerplaats, dus het was redelijk druk. Dat zou het ook blijven tot ca. 15:30. Tegen 13:00 riep de Theke dat iedereen met een drie uurs ticket een uur extra mocht blijven. Een fair en sympathiek gebaar. Daarna werd het vrij rustig, tot stil gedurende de avond.
 
 M’n eerste date ging uiteraard aan Krista. Een lekkere garantie voor een heerlijke opwarmblowjob. Zij vertrekt vandaag op vakantie naar haar familie en het was heerlijk om haar ogen te zien opbloeien bij de voorpret op deze trip. We waren zowat de laatsten die naar boven gingen naar een kamer. De eerste kamergolf was echter voorbij, want er was geen wachttijd. Met Krista speelde ik weer ons machtsspelletje waarbij zij me koste wat kost wil laten klaarkomen en ik het liever opspaar om een volgende dame het d.m.v. een forse FT te laten afmaken. Dus net voordat zij zou winnen, heb ik haar een condoom laten monteren en heb nog eens lekker met haar wat aan onstuimige matrassensport gedaan. En oh zo lekker zoenen tussendoor. Uiteindelijk dan met van overdruk trillende zaadleiders de kamer verlaten. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10
 
 Delara kwam binnen en 15 paar berenogen keken verlekkerd naar dit lekker getinte kleine, perfect geproportioneerde, Turkse tienerlichaampje. Een subtiele handbeweging liet haar echter naast mij plaatsnemen. Deze kleine kruimel is sex pur sang en houdt ook van een beetje gekkigheid. Op de bank kreeg ik meteen een forse lippenstiftzoen op m’n voorhoofd gedrukt en mocht hem niet afvegen. Ik was immers haar prooi. Op de kamer ging Delara de spanning eerst nog wat meer opvoeren. Ze deed een slow striptease en ging toen op het bed liggen en nam een vibrator erbij. Met haar beentjes wijd gespreid, werden de mogelijkheden met deze vibrator uitvoerig aan mij gedemonstreerd. En Delara weet een perfecte illusie te creëren dat ze er enorm van geniet en geil van wordt. Op een gegeven moment hield ik het natuurlijk niet meer uit en ik sprong op het bed en begon haar te beffen. Delara greep m’n hoofd en drukte m’n tong stevig op haar poesje. Daar had ik echter een ander idee over: 69. Geen probleem, echter na een tijdje eiste Delara dat er eerst nog geneukt diende te worden. Zo klein als Delara is, zo groot is ze in bed. Een conditiesloper. Uiteindelijk verloste ze me met haar tongetje en haar mondje van m’n overdruk en met bolle wangetjes keek ze me verwijtend aan. Wijze Grijze sexapproval™: 10,0/10
 
 Rob45 was, op z’n zachtst gezegd, zeer nieuwsgierig geworden vanwege Delara’s exotische uiterlijk, maar ze was moeilijk te pakken te krijgen. Rob45 was zich net gaan douchen, toen Delara binnenkwam. Ik zag de versammelte Duitse goegemeente alweer geërgerd kijken toen ze weer naast me kwam zitten en ik legde haar uit, dat ik vrijwillig een stapje terug zou doen ten faveure van Rob45, “der größte Frauenversteher von West-Europa”. Delara was verkocht en nieuwsgierig. Dus toen Rob45 terugkwam, zei ik tegen hem: “Surpriiiiise, kijk eens wat hier op je wacht”.
 
 Wat valt er verder nog te scoren? Hongaarse Brigitte zat vriendelijk uitnodigend naar me te lonken. Waarom niet? Ze ziet er leuk uit en haar pijpkunsten lagen me ook als niet verkeerd in het geheugen. Brigitte vertelde me dat de nieuwe 18-jarige meid, Barbara, die vandaag naar de fotograaf was, haar nichtje was. Brigitte pijpte me heel zachtjes en bleef me daarbij ook steeds nauwgezet aankijken om m’n reacties in het oog te houden. Daar anticipeerde ze dan weer op met haar tong. Zelf nam ze het initiatief door zich omgekeerd naast me te leggen en zich uitgebreid te gaan vingeren, terwijl haar tong verder om Wijze Stijve cirkelde. Omdat ik mijn orgasme wilde uitstellen, stelde ze voor om aansluitend naar de show te komen. Daar deed ze vandaag mee aan de FT-show en ze zou me samen met Alexandra verwennen. OK. Wijze Grijze sexapproval™: 7,5/10
 
 Ik bezocht de show en keek toe hoe twee gasten apart dor Alexandra en Brigitte klaar gepijpt werden. Toen Alexandra klaar was, werd ik op de mat gesommeerd en zij begon alvast met haar Franse verwenning. Even later kwam daar Brigitte bij, echter de gehoopte simultane actie bleef uit. “Heute ist keine Lesboshow”. Had ik dan iets verkeerd begrepen? Dan maar ieder voor zich, en beiden pijpten me. Echter, omdat we met ons drieën begonnen te ginnegappen, was dat nu niet bepaald de ideale setting om er een orgasme uit te toveren.
 Wijze Grijze sexapproval™ voor Alexandra: 6,5/10
 Wijze Grijze sexapproval™ voor Brigitte: 6,0/10
 
 Klara dan? Zij had heel goed in de gaten dat er vandaag veel Holländer “in da house”waren en regelmatig liet ze haar kennis van het Nederlands blijken. Het is een genot met Klara te praten omdat zij Engels op een uitstekend niveau beheerst en dan ook nog eens met een zeer apart Amerikaans accent. Voor haar jonge leeftijd van 21 jaar, is ze zeer volwassen van geest. Ook later op de avond toen het heel rustig was, heb ik zeker een 40 minuten met Klara gekletst. Op menigeen zal ze ietwat dominant en nadrukkelijk aanwezig overkomen, maar op de kamer kan ze daarentegen heel lief ageren. Het werd dan ook een GFE-style sessie die ik bij haar dan ook met een spuitertje afsloot. Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10
 
 Ik zat in das Holländische Eck een beetje met Krukar, Teddybear en Jetmansaedoo te kletsen (Rob45 had inmiddels al naar huis moeten gaan), maar zag op de achtergrond de hele tijd Krista in haar eentje op een bank een beetje sip te zitten wezen. Daar kan ik slecht tegen, dus m’n volgende sessie ging ook weer met Krista en deze keer beloonde ik haar inspanningen wel met m’n DNA. Tevens sprak ik met haar af de laatste kamer van vandaag en dus tevens haar laatste kamer voor haar verlof, ook met haar te doen. Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10
 
 Als goede collega had Rob45 me verteld dat hij nog een exootje had gescoord: Claudia.

[attachimg=1]  [attachimg=2]
 
 Naam : Claudia
 Nationaliteit/Taal : Braziliaans/ Duits + Spaans
 Leeftijd : 26 (dit is haar “club”leeftijd, in werkelijkheid mag daar iets bijgeteld worden)
 Haarkleur/-lengte : zwart, sluik tot halverwege rug
 Lengte dame : 1,55 mtr
 Postuur/Cupmaat : zeer strakke latinabody, 52 Kg, maat 36, zeer strakke getunede C-cups
 Service: PZC/ NMC/ 69/ TZ
 Voordelen:
 Nadelen:
 Tijdsduur : 30 minuten
 Prijs : all inclusive
 Extra’s bij het bezoek:
 Wijze Grijze sexapproval™: 7,5/10
 
 Nu weet ik niet zeker of we elkaar goed begrepen hebben m.b.t. Claudia’s leeftijd, maar ze zit, voor haar leeftijd, ontzettend strak in haar lak. Ik complimenteerde haar daarmee en zei dat ik me heel goed kon voorstellen dat de halve Copa Cabana met een paal in z’n broek zit als Claudia daar in zo’n Braziliaanse micro-bikini komt langs geparadeerd. Ze pijpte Wijze Stijve naar oorlogssterkte en ging toen reverse cowboy op me zitten met haar handen op m’n onderbenen. Op het ritme van de muziek bewoog ze haar bekken op en neer en heen en weer. Ondertussen had ik een zalig uitzicht uitzicht op de bruine harde billen, gladde rug en zwiepende haren. Daarna wisten haar vingertjes m’n sluitspier te vinden en begonnen me daar flink te teasen. Op mijn verzoek in haar mond te mogen spuiten ging ze echter niet in. Vreemd, want achteraf zag ik dat haar profiel dit wel in haar service pakket vermeldt. Dus dan maar d.m.v. een ook wel lekkere handjob gefinished. Daarom een Wijze Grijze sexapproval™: 7,5/10
 
 Tegen de avond was het tijd voor een uitgebreid rondje jacuzzi. Deze was aangenaam op temperatuur en hier uitvoerig bijgekletst met Krukar. Na verloop van tijd kwam daar Jetmansaedoo bij en we gingen er pas uit toen de watertemperatuur te veel gedaald was.
 Later op de avond kwamen er onverwachts nog twee Nederlanders bij: een Limburgse vrachtwagenchauffeur die in de buurt was en een bezoeker uit Groningen.
 
 Binnen was het inmiddels zeer rustig geworden. Zo rustig zelfs, dat zelfs Delara niemand naast zich had zitten. Echter niet lang, want ik ging naast kruimeltje zitten. Meteen reageerde ze quasi verontwaardigd: “ Nee hè, niet jij alweer”. “Maar, poppetje, vrees niet, de druk is er na zoveel kamers er wel vanaf. Ik amuseer me ook zo wel met jou”. Gen probleem voor Delara en we togen naar boven. Ze verwende me heerlijk, maar op dat moment zat er toch effe geen orgasme in. No problemo. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10
 
 En tenslotte; tegen 22:15, trof ik Krista weer en, comform afspraak, gingen we, voor de laatste kamer van de dag, naar boven. Onverwacht snel toverde ze met haar mondje en ranke rappe vingertjes voor vandaag m’n laatste moneyshot uit Wijze Stijve, zodat we aansluitend de tijd nog wat hebben volgekletst. Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10
 
 En met wie heb ik niet gekamerd: Nathaly – Julia - Lauren – Sorana - Jessika – Jennifer – Mia - Dennise
 
 Vanmorgen dan samen met Teddywolf ontbeten en hem met een schone zakdoek en een lunchpakket op de trein terug naar de Randstad gezet. We moeten wel een beetje goed voor de volgende generatie zorgen, hè. Zij moeten per slot van rekening voor m’n pensioen werken.
 
 En iedereen die voor vandaag had moeten afzeggen of verhinderd was: Een volgende keer beter. Over 2 á 3 weken ga ik waarschijnlijk weer. Stuur maar een IM als je interesse hebt.
 
 
Wijze Grijze sexapproval™ voor PC-Bochum vandaag: 8,5/10

 
 Adieë tsezame
 Wijze Grijze

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
PAUSCHALCLUB BOCHUM
« Reactie #39 Gepost op: 19 februari 2014, 17:59:28 »
Citaat
En iedereen die voor vandaag had moeten afzeggen of verhinderd was: Een volgende keer beter. Over 2 á 3 weken ga ik waarschijnlijk weer. Stuur maar een IM als je interesse hebt.

Onderstaande avontuur heb ik tot mijn grote spijt moeten missen en binnen 2,3 weken zal ik waarschijnlijk ook nog niet kunnen meegaan, maar je eerste bezoek ergens vanaf eind maart, zal ik zeker eens van de partij zijn!! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Wijze grijze

  • Gast
17 Dames in PAUSCHALCLUB BOCHUM
« Reactie #40 Gepost op: 7 maart 2014, 03:41:15 »
Top line-up met 17 dames op Woensdag 05 Maart. De dag vantevoren rammelde heel laat ’s avonds m’n inbox met een verzoekje van rookie youngadventurer of ik hem aub mee kon nemen naar het Pauschalwalhalla. Een 20 jarig studentje en alleen in het bezit van een door onze overheid gesponsorde OV-studentenpas, die echter alleen binnen de grenzen van ons koninkrijk geldig is. Dan heb je dus een probleem als de meeste echt leuke clubs in Duitsland liggen.
 
 Misschien moet ik me maar eens professioneel gaan promoten als Red Light District, sauna- + Pauschalclub tourist guide. Met slechts luttele uurtjes slaap achter de kiezen, arriveerde youngadventurer, na een odyssee dwars door Nederland, ’s morgens om 09:00 op het station van Heerlen. Hij had al geruime tijd van tevoren het hele forum doorgespit naar nuttige clubinformatie en was zoooo benieuwd naar een Pauschalclubervaring. Voor iemand met een beperkter budget natuurlijk een droom. Net enkele dagen geleden had hij zijn allereerste club ooit bezocht; Yin Yang. Dit was, wellicht deels door zijn onervarenheid, geen overweldigend succes geweest. Onderweg vroeg hij me letterlijk de oren van het hoofd en het was leuk om zijn enthousiasme te zien groeien. Z’n voetjes begonnen steeds meer te trappelen. Bij aankomst om 11:00 struikelde hij zowat over de voeten van de Theke Bea. Oops, auch Guten Morgen!
 
 Het was redelijk druk met regelmatig kamerwachttijden gedurende de hele dag. Was dat een probleem? Wel als je slechts een drie-uursticket had afgerekend. Dan leidt zo’n drukte tot stress. Wij hadden uiteraard een dagticket en ik ben daardoor 9 maal naar een kamer geweest en heb éénmaal de show bezocht.
 
 Na een korte instructie aan youngadventurer liet ik hem vooraleerst zelf maar eens de club ontdekken want wie zat daar nog vrij op een bank? Favorietje Tailer, vandaag in een sexy gouden bikini gekleed. We kletsten gezellig bij, waarbij ik natuurlijk uit moest leggen wie de jonge gast was die ik meegebracht had. Met Tailer belandde ik op de kamer met het grote ronde bed en de fauteuil. Dus eerst PZC met Tailer op haar knietjes tussen m’n benen en me devoot aankijkend, terwijl ik in de fauteuil aan het genieten was en moeite had m’n eerste orgasme uit te stellen. Daarna het bed opgedoken en al kussend Wijze Stijve z’n werk laten doen. Die hield het niet al te lang uit, want nog voordat de 20 minuten om waren had Tailer m’n WG-papje al in haar mondje te pakken. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10
 
 En wie konden we daarna schaken? Delara! Mijn droomstart van de dag. Allebei de favorietjes meteen beschikbaar om de dag mee te beginnen. Het was weer puur genieten van de bovenste plank met deze kleine Turkse duivelin (şeytan). Zij weet inmiddels precies hoe ze me het hoogste genot kan verschaffen en haar veelzijdigheid zorgt toch steeds weer voor verrassingen. Vandaag bijvoorbeeld speelde ze het klaar om me eerst in cowgirl te berijden en daarna, zonder te ontkoppelen, zich in reverse cowgirl op me te positioneren. Geeft een heerlijk “schroevendraaier” gevoel. Daarna een heel spectrum aan Kamasutra standjes doorgespeeld en uiteindelijk Delara’s snoetje van een witte crèmelaag voorzien. Wijze Grijze sexapproval™: 9,5/10
 
 Nu liepen er vandaag ook heel wat dames rond die nieuw waren, of waar ik nog niet eerder hier de lakens mee gedeeld had. Hoog tijd dus om m’n horizon weer eens te verbreden. Bijv. bij Melissa
 
 Naam : Melissa
 Nationaliteit/Taal : Bulgaars/ Duits
 Leeftijd : 22
 Haarkleur/-lengte : Zwart, tot halverwege de rug
 Lengte dame : 1,70 mtr
 Postuur/Cupmaat : normaal, 57 Kg, maat 36, 80A-cups
 Service: PZC/ 69
 Voordelen:
 Nadelen:
 Tijdsduur : 25 min.
 Prijs : all inclusive
 Extra’s bij het bezoek:
 Wijze Grijze sexapproval™: 7,0/10
 
 Melissa had ik stiekem al in mijn geheugen opgeslagen als zeker te proberen. Er stonden van haar nog geen foto’s op de website, maar in haar service pakket stond o.a. Zungen-Anal (aktiv). Dat kon maar één ding betekenen: rimming. Dat is me in mijn Bochum-carrière hier pas bij één dame overkomen; destijds bij wijze van gunst en ook nog eens met mijn heilige belofte dat ik het niet zou verklappen. Melissa pijpt wel heel verdienstelijk en ook mijn balzak werd lekker nat gelikt, maar dieper afdalen deed Melissa niet. Wijze Grijze sexapproval™: 7,0/10
 
 
 Dan was er nog een nieuwe meid. Voor mij echter een oude bekende: Mary
 
 [attachimg=1]

 [attachimg=2]

 Naam : Mary
 Nationaliteit/Taal : Bulgaars/ Duits
 Leeftijd : 22
 Haarkleur/-lengte : Zwart, tot halverwege de rug
 Lengte dame : 1,57 mtr
 Postuur/Cupmaat : slank, 45 Kg, maat 32, 70A-cups
 Service: PZC,/ 69
 Voordelen:
 Nadelen:
 Tijdsduur : 25 min.
 Prijs : all inclusive
 Extra’s bij het bezoek:
 Wijze Grijze sexapproval™: 6,5/10
 
 Haar kende ik nog als Mirem uit de gloriedagen van McSex. Na enige tijd al in de Pauschalclub Münster gewerkt te hebben is ze hier nu herenigd met haar halfzusje Esmeralda. Met beiden had ik in McSex al eens een trio gedaan, hetgeen destijds niet echt een succes geweest was. Vergeleken met vroeger is ze nu zeker 10 Kg afgevallen. Ik persoonlijk vind haar dat goed staan, terwijl ze zich zelf met wat meer spek prettiger voelde. Eens kijken hoe Mary het er nu in een één op één sessie vanaf bracht. Tsja, destijds tijdens het trio met Esmeralda overtuigde Mary al niet door inzet en passie. In dat opzicht is ze niet veel veranderd. Storend vond ik haar voorvochtfobie. Steeds werd er met een doekje over m’n eikel gepolijst, zodat die er wel mooi glanzend uit ging zien, maar ik het niet als een erotische lustverhogende bijdrage ervoer. Ook stelde Mary me voor later op de dag nog eens een trio met haar zusje te wagen. Daar heb ik van afgezien. Wijze Grijze sexapproval™: 6,5/10
 
 Vandaag was de Girls-Gone-wild show met Nataly en Dennise. Ik had gehoopt dat er een beetje lesbische chemie tussen deze twee meiden zou zijn, zodat ik nog eens van een lekkere blowjob-sandwich had kunnen genieten. Helaas niet dus. “Wie soll das denn gehen?” luidde het antwoord op mijn voorstel. “Laat maar zitten dan”.
 
 Een, voor mij, nieuwe meid was Hongaarse Veronika
 
 [attachimg=3][attachimg=4]
 
 Naam : Veronika
 Nationaliteit/Taal : Hongaars/ Duits
 Leeftijd : 23
 Haarkleur/-lengte : Zwart, sluik Cleopatra kapsel tot halverwege de rug
 Lengte dame : 1,65 mtr
 Postuur/Cupmaat : normaal, 57 Kg, maat 34, A-cups
 Service: PZC/ TZ
 Voordelen:
 Nadelen: Geen talent, vrij preuts
 Tijdsduur : 20 min.
 Prijs : all inclusive
 Extra’s bij het bezoek:
 Wijze Grijze sexapproval™: 4,0/10
 
 Veronika valt op door haar typische Cleopatra-kapsel. Ze werkt sinds kort hier in de Pauschalclub. Ze spreekt Duits met een Oostenrijks accent vanwege werkervaring aldaar. Benieuwd hoe haar kamerprestaties waren, want er bestond (nog) geen profielbeschrijving van haar. Ik wist dus niet wat ik kon verwachten. Nou ja, waarom niet. Verrassingen zijn toch leuk. Niet waar? In het geval van Veronika was het echter een absolute domper en zeker niet Bochum-waardig. Tongzoenen: Fehlanzeige. Het begon allemaal met een beetje aan Wijze Stijve rond friemelen en als ik haar niet gevraagd had, of ze me niet met wat anders blij kon maken dan had ze de volledige kamertijd waarschijnlijk daarmee opgevuld. “Wat wil je dan” vroeg ze. “Wat dacht je van PZC?” Tsja, wat volgde was een ultra korte blow-job waarbij ze alleen haar lippen een beetje over Wijze Stijve heen bewoog. Geen tongactiviteit te voelen. En bovendien niet langer dan 30 seconden. Dit herhaalde zich enkele keren. Ook nadat ik Veronika vroeg wat dit moest voorstellen en of ze haar tong niet erbij wilde gebruiken, verbeterde haar activiteit niet. NMC was al helemaal geen succes. Handje erbij en haar hele houding straalde al uit dat ze dit liever niet wilde. Toen ik daarop de kamer wilde verlaten, beloofde ze me beterschap bij een volgende kamergang. Een volgende kamergang? Ik dacht van niet hoor. Wat was ze van plan dan beter te doen. Tsja, ze beloofde me voor dan wel een overtuigend lekkere pijpsessie. Nou lady, doe het dan maar nu, ik ben wel benieuwd. En kijk aan; ze kon wel degelijk fatsoenlijk en lekker pijpen. Maar ik hield de eer aan mezelf en vertelde Veronika dat ze het zo vanaf het begin had moeten doen. Hiermee scoort ze een serieuze onvoldoende. Wijze Grijze sexapproval™: 4,0/10
 
 
 Dan zag ik al eerder een meid met een leuke jeugdige uitstraling met grappig fonkelende ogen waar pit en charme inzit. Een hartendiefje. Cora
 
 Naam : Cora
 Nationaliteit/Taal : Spaans/ Spaans
 Leeftijd : 18
 Haarkleur/-lengte : Zwart,
 Lengte dame : 1,56 mtr
 Postuur/Cupmaat : normaal, 49 Kg, maat 34, 75B-cups
 Service: PZC/ NMC/ TZ/ 69/ FT
 Voordelen:
 Nadelen:
 Tijdsduur : 25 min.
 Prijs : all inclusive
 Extra’s bij het bezoek:
 Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10
 
 In tegenstelling tot wat de website vermeldt , is Cora zeker niet Italiaans. Wel grappig, want ze reageerde heel hulpeloos en paniekerig toen ik Italiaans tegen haar sprak. Haar Spaans is daarentegen wel zeer goed, dus laten we het daar maar op houden. Qua uitstraling en gedrag kon Cora dus echt je buurmeisje zijn. Cora heeft een tongpiercing en dat is in haar geval zeker een toegevoegde waarde. Zowel tijdens het TZ als tijdens het PZC dartelt haar tongetje lekker speels over alle plekjes en af en toe hoor je geratel als ze met haar tong langs de binnenkant van haar tanden gaat. En dan haar vriendelijke aard. Dit moest gewoon met een FT beloond worden. En zo geschiedde. Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10
 
 Jaaaa. Ik zag Merlin weer. Ze werd als nieuw gepresenteerd op de website, maar ik weet dat ze “wieder zurück” is, na een afwezigheid van ruim een half jaar. Een afwezigheid om persoonlijke legitieme redenen waar ik verder niet over zal uitweiden. Merlin is een schatje en voor haar jonge leeftijd van 20 jaar beschikt ze over een behoorlijk service arsenaal. Ik val (uiteraard) voor haar vanwege haar uitzonderlijke pijpskills. Bij Merlin hoor je een lekker soppend geluid in haar mond als ze je pijpt. En dank zij haar speciale techniek (ik vergelijk het wel eens met dezelfde leerschool die haar soulmaatje Krista misschien ook wel gevolgd heeft). Samen haalden we herinneringen op uit haar begintijd in PC-Bochum. Uiteindelijk gingen we naar de kamer en mocht ik nog eens van haar kwaliteiten genieten. Uiteindelijk afgesloten met een portie Nederlandse proteïne-shake in haar mondje. Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10
 
 Mira kon ik natuurlijk ook niet overslaan. Na haar fenomenaal geslaagde boobjob heb ik haar omgedoopt tot Mira 2.0. Oh, wat zoent ze lekker en wat smaakt haar poesje altijd heerlijk fris. Mira kan ook altijd heerlijk van een goede befbeurt genieten en revancheert zich dan met extra lekker pijpen. Maar zo kort na m’n 4e orgasme van vandaag kon ik haar inspanningen niet met enkele Wijze witte nakomelingen belonen. Wijze Grijze sexapproval™: 7,5/10
 
 Tegen 21:30 was ik nog ca. een half uurtje buiten in de jacuzzi gaan zitten. Eigenlijk iets te lang, want als je dan nog een laatste kamer met je favoriete dame wilt gaan doen, kun je wel eens achter het net vissen. Dat viel echter mee, want ik had het geluk wederom Merlin te kunnen schaken. Zij zou me wel van een laatste portie kunnen verlossen, toch? En ja hoor, aangezien het voor haar ook haar laatste kamer van de dag zou zijn, konden we het lekker rustig GFE-style doen. Maar wel met inderdaad een afsluitend orgasme. Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10
 
 Tijdens het naar huis rijden raakte youngadventurer niet uitgepraat over zijn tweede clubbezoek ooit en hij wist nu al dat de weegschaal duidelijk in het voordeel van het Pauschalclubgebeuren was doorgeslagen. Heel leuk om dit jeugdige enthousiasme zo van dichtbij mee te maken. In elk geval was deze nieuweling aangenaam gezelschap. Voor een volgend bezoek aan Bochum heeft hij alweer gereserveerd.
 
 En met wie heb ik niet gekamerd vandaag: Sorana – Jessika – Esmeralda – Brigitte – Nelly – Maya – Diana.
 
 Wijze Grijze sexapproval™ voor PC-Bochum vandaag: 7,0/10
 
 Adieë tsezame
 Wijze Grijze

Wijze grijze

  • Gast
Op bezoek bij de Bochumse sperma-slurpers
« Reactie #41 Gepost op: 20 maart 2014, 16:28:25 »
Op bezoek bij de Bochumse sperma-slurpers

Mijn berichten dat PC-Bochum gezelliger is in gezelschap van andere Nederlanders hadden zich rondgesproken en ertoe geleid dat 2 andere lezers zich gemeld hadden om er een gezamenlijk dagje uit bij de Bochumse sperma-slurpers van te maken. Daarom deze keer maar eens, met een omweg, via Venlo gereden en daar stond Cheasehead al met zijn limousine op me te wachten. Altijd leuk om met een nieuwe gast samen te reizen. Gelegenheid genoeg ervaringen en belevenissen uit te wisselen.
 
 Om 11:00 sharp arriveerden we op de parkeerplaats en, kijk aan, slechts 3 andere bezoekers stonden pas te wachten. Hierdoor kon ik na het omkleed- en doucheritueel meteen naast Merlin plaatsnemen. Een toppertje om mee te beginnen. We stonden zowat op het punt naar een kamer te verkassen toen er plots een bezoeker binnenkwam die van haar “Einzelservice” gebruik wenste te maken. Tsja, deze klanten gaan voor op Pauschalbezoekers, maar betalen daar ook navenant voor: EUR 50,=/ 15 min., EUR 80,=/ 30 min. of EUR 130,=/ 60 min. (alle eventuele extra services zijn daar dan reeds bij inbegrepen (FT, anaal etc). De rest van de dag kreeg ik helaas geen gelegenheid meer tot een sessie met Merlin, omdat ze vandaag voor de AV-show geprogrammeerd stond. En anale activiteiten zijn aan mij en Wijze Stijve niet besteed.
 
 Dus nu Merlin helaas niet meer beschikbaar was, eens even kijken wie er verder nog eenzaam en verlaten op een bankje zat? Cora, bijvoorbeeld. Haar had ik 2 weken geleden hier leren kennen en de herinneringen daaraan waren bijzonder prettig. Door ziekte was Cora er een weekje tussenuit geweest. Voor de conversatie met haar dien je wel over Spaans kennis te beschikken, want noch Duits, noch Engels zijn aan haar besteed. Cora’s hele voorkomen is echter heerlijk ontwapenend en ongecompliceerd. En een leuk lachebekje is het. Je krijgt er gewoon goeie zin van. Ofschoon Cora een klein tenger tienerpostuurtje heeft, is dat voor haar geen belemmering om wat steviger matrassenactiviteiten uit de weg te gaan. Ze pijpt lekker en haar kleine vingertjes blijven daarbij ook niet werkeloos Het hele feestje met een heerlijke FT in haar tienermondje afgesloten. Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10
 
 Als tweede ronde moest ik me beslist nog eens een keer verliezen in die superogen van Diana. Kijk op haar foto’s en je begrijpt wat ik bedoel. Tot mijn spijt kust Diana niet en een FT is ook uitgesloten. Waarom dan toch met haar gekamerd, WG? Vanwege Diana’s lieve aard en vriendelijke voorkomen. En dan die ogen, hè. Daar heb ik nu eenmaal een zwak voor. Tijdens een blowjob van haar kun je daar gewoonweg in verdrinken. Wijze Grijze sexapproval™: 7,5/10
 
 Gelukkig was Tailer ook weer aanwezig. Tijdens mijn bezoek 2 weken geleden, was ze in de loop van de middag plots hals over kop verdwenen. De dagen erna stond ze ook niet meer ingeroosterd en opeens was ze van de line-up verdwenen. WTF? Wel verscheen ze in de line-up van Münster, echter zonder daar ingeroosterd te worden. E.e.a. hing met wat privéprobleempjes samen die nu gelukkig opgelost zijn. Tailer heeft een heel uitgebreid servicepakket en kent weinig remmingen. Ik kick vooral op haar geweldige lippen en tong. Ze kust heel intens en zacht en haar blowjobs horen absoluut tot het betere werk. Zeer variatierijk. Sloppy en langzaam, Deepthroat en wild en dan weer lekker swaffelen. You name it, she’s got it. En dat hele feestje mag je dan ook nog eens in haar mondje afsluiten. Hetgeen uiteraard ook zo geschiedde. Tailer doet zich echt moeite je het maximale genot te schenken. Tailer heeft, misschien wel samen met Krista, de beste top Bochum-mentaliteit. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10
 
 Na deze drie rondes achter elkaar was het tijd voor een uitgebreide Jacuzzi-sessie. Drankje, krantje en bril meegenomen. Ineens wordt ik door iemand met een Nederlands accent aangesproken. Burnrubber was ook al vroeg gearriveerd en al wat langer hier. Hierdoor had ik geen tijd meer m’n krantje te lezen, want Burnrubber is een gezellige conversatiepartner. Bovendien was hij niet te beroerd om m’n glas opnieuw met drinken te gaan vullen. Maar…., alweer inne Sjeng. Het lijkt wel alsof daar in West-Limburg aan de Maas sinds enige tijd een volledige populatie geile rakkers uit z’n winterslaap ontwaakt is. Je komt ze ook overal tegen Moet ik me zorgen gaan maken?
 
 Nadat ik langzamerhand zwemvliezen tussen m’n tenen begon te ontwikkelen, verkaste ik maar weer eens naar binnen. Ik zat nauwelijks, toen Tailer aan kwam lopen en naast me plaats nam. Of ik alweer fit genoeg was voor een hernieuwde kamergang? Hey lady, je kent me toch al langer. Kom maar, no worries. Dit resulteerde weer in een heerlijk rondje pijpen; deze keer gezeten in een fauteuil waarbij ik op dat zalig likkende pijpsmoeltje kon neerkijken. En onbaatzuchtig als ik ben, vulde ik Tailers proteïnetekort weer aan. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10
 
 Dan maar eens een rondje zonder orgasme inlassen. Mira 2.0 was daarvoor de geschikte partner. Zij doet niet aan FT, maar is gewoon een hele lieve meid, waarmee je zalig kunt kussen, als je snor daarbij niet in de weg zit. Nu had ik toevallig net één dag van tevoren mijn kapper gevraagd mijn snor mee te fatsoeneren en daar was hij een beetje uitbundig in geweest. Echter Mira 2.0 was er enthousiast over en dat heb ik geweten. Op de bank werd ik al met kussen overladen en op de kamer kon ze er bijna niet meer mee ophouden. Gelukkig vond ze Wijze Stijve ook wel interessant om met haar mond en tong te behandelen en daar heb ik heerlijk van genoten. Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10
 
 Tussendoor nog een rondje whirlpool gedaan en gesocialised met Cheasehead en Burnrubber. Beide heren hebben ervaring in het Pauschalclubcircuit en onze gezamenlijke conclusie was dat het prijs/kwaliteit voordeel onbetwistbaar in het voordeel van de Pauschalclubs doorslaat. We waren het er ook unaniem over eens dat Nederlanders toch voor een net wat gezelliger sfeer in de club zorgen. Ook van de dames kreeg ik dat al meermaals te horen. Dat compliment kunnen we toch weer mooi in onze pocket steken. Burnrubber had helaas nog verplichtingen elders, dus van hem moest ik al eerder afscheid nemen. Een volgende keer maken we er een langere dag van.
 
 Met de beste bedoelingen om een onspannende erotische Thaise massage te ondergaan, ging ik naast Kim zitten. Zij heeft er een langere vakantie opzitten en is sinds kort weer terug. Kim had begrepen dat ik een fysiotherapeutische massage wenste, maar dat is nu eens totaal niet aan mij besteed. Dus ik verzocht haar zich volledig op Wijze Stijve te concentreren. Dat kan Kim als een volleerde Aziatische. Echter escaleerde de sessie toch nog. Kim herinnerde zich onze laatste sessie en wenste het karwei in 69 te vervolgen. Mijn tongactiviteiten bij haar gaven haar inspanningen een extra boost en resulteerden in steeds intensievere en volhardender lik en pijpwerk. Ofschoon ik het niet van plan geweest was, ontfutselde Kim me op die manier toch weer een portie WG-ejaculaat. Wijze Grijze sexapproval™: 7,5/10
 
 Het zal voor vandaag wel mijn karma geweest zijn, maar als door een magneet aangetrokken, kwam ik weer bij Tailer terecht. De kamer tegenover de wachtbank viel ons ten deel. Persoonlijk niet mijn favoriete kamer. Hij is vrij gehorig, want de TV-ruimte bevindt zich ernaast. Hierdoor had ik toch wel een beetje concentratieproblemen om helemaal ongestoord van Tailers blowjob te genieten. Een beetje lullig als je dan continu voetbalcommentaar erbij hoort. En dan blijkt weer de klasse van Tailer. Zij wist Wijze Stijve zo afwisselend te bespelen, dat het voetbal hem niet langer interesseerde, maar de reservebank verwisselde voor een actieve hoofdrol. Met dit 5e orgasme van vandaag verwierf mijn trouwe partner zich het recht vandaag een rustdag in te lassen. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10
 
 Het was ca. 22:15 toen ik van mijn laatste jacuzzipauze terugkwam. Chauffeur Cheasehead zat naast Esmeralda en vroeg of we zouden gaan. Ik gaf aan even te willen gaan douchen en het dan even aan te kijken. Dat was echter niet moeilijk, want voor de 4e keer vandaag kon ik naast Tailer aanschuiven. Dat was het teken voor Cheasehead om met Esmeralda voor een laatste kamer naar boven te verhuizen. En ik en Tailer? “Una mas, por favor”. Ik had geen zin in een haastklus met tijdsdruk op de achtergrond, dus ik vroeg Tailer me gewoon een beetje te verwennen, zonder afsluitend orgasme. Ook voor een tedere knuffel-, zoen-, massage- en pijpsessie kun je bij Tailer terecht. Een mooie GFE-ervaring. Helaas afgebroken doordat de muziek ineens werd uitgeschakeld. Het teken dat de dag erop zat. Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10
 
 Dan nog iets over Veronika, die de vorige keer een Wijze Grijze sexapproval™: 4,0/10 scoorde. Ze was er vandaag ook en zag er optisch weer zeer verleidelijk uit. Mooi cleopatrakapsel, lekker bruin kleurtje en een lekker strak figuurtje. Ik stond meermaals op het punt haar een tweede kans te geven, maar terwijl ik twijfelde namen anderen steeds naast haar plaats. Het viel me daarbij op dat ik Veronika soms best wel snel weer terug beneden zag. Cheasehead heeft zich echter ook als Beta-tester van Veronika opgeworpen en moest mijn waardeoordeel volledig gelijk geven. “I rest my case!”


Mbt de drukte vandaag was het een beetje een golfbeweging. Tot 13:00 was het rustig. Tussen 13:00 en 17:00 redelijk druk. Daarna tot 19:00 weer wat rustiger. Tot 21:00 was er dan weer een kleine piek, maar toen het voetbal Dortmund – Madrid eenmaal begonnen was, was het weer rustig.
 
 Op de Dinsdag had men nog 4 compleet nieuwe dames ingeroosterd. Dit zorgt enerzijds voor de nodige onrust tussen de aanwezige dames, anderzijds houdt het ze scherp het serviceniveau niet te laten verslappen. Ook het vragen naar je favoriete dame na afloop van de dag zorgt voor een gezonde competitie. Dat kenmerkt de professionele leiding van deze club. Desondanks zijn er voldoende meiden die hier al geruime tijd werken.
 
 Dan rest alleen nog het raadsel mbt het plotselinge verdwijnen van Delara. Een van mijn andere favorietjes hier. Bij haar profiel staat sinds enige dagen: “auf unbestimmte Zeit in Urlaub”. De redenen heb ik niet kunnen achterhalen. Zou ik jammer vinden als dit toppertje verloren zou gaan. Eens afwachten.
 
 En met wie heb ik niet gekamerd vandaag: Veronika – Lauren – Dennise – Tamara – Nelly – Melissa – Esmeralda – Merlin – Shaila.
 Mary vertrok plotsklaps na een uurtje en de ingeroosterde nieuwe Michelle heb ik helemaal niet gezien.
 
 Wijze Grijze sexapproval™ voor PC-Bochum vandaag: 7,0/10
 
 Adieë tsezame
 Wijze Grijze 

Wijze grijze

  • Gast
PAUSCHALCLUB BOCHUM
« Reactie #42 Gepost op: 12 april 2014, 03:49:54 »
De line-up afgelopen Donderdag was veelbelovend. Zowel Tailer als Delara stonden ingeroosterd en van nieuwe meid Sandra had ik veelbelovende dingen gelezen.
 
Ook michelvv had zich aangemeld. Gearriveerd om 11:00 en er stonden 6 andere gasten voor de deur te wachten. Bij binnenkomst zie je op een tablet-PC de line-up voor die dag. Tot mijn teleurstelling moest ik vaststellen dat Tailer zich afgemeld had.
 
 Dus nam ik me voor om vandaag in elk geval m’n horizon te verbreden en ook (nog) eens andere meiden dan gebruikelijk te proberen.
 
 Echter nog niet bij de eerste sessie: Diana met de droomogen. Als eerste kreeg ik te horen dat zij haar recensies op het forum leest (dzień dobry Diana!) en gelezen had over mijn vorige sessie met haar. Echter geen reden om me zorgen te maken, want zij beaamde dat ik de waarheid had opgeschreven. De kamer met haar was een heerlijk rustig ontspannende blowjob sessie. Vooralsnog zonder finish want Diana doet helaas niet aan FT. Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10
 
 Hierdoor stonden mijn zaadleiders natuurlijk op knappen en de enige optie was natuurlijk een FT. Gelukkig kwam Delara binnen. Zij was 3 weken van de site verdwenen geweest en uiteraard moesten we over de reden daarvan bijpraten. Maar niet te lang, want de nood was hoog. Deze kleine feeks weet precies m’n zwakke punten te bespelen en maakt gebruik van haar gebruinde kleine body door me ook steeds optisch behoorlijk uit te dagen. Dan houd ik het niet lang en bespring haar. Haar vlieggewicht is dan ook een voordeel want de wat acrobatischere standjes kosten dan wat minder moeite. En op tijd staat Delara dan met haar geopende mondje klaar om al m’n kleine Wijze Grijsjes op te vangen en me met haar gitzwarte oogjes aan te kijken. Wijze Grijze sexapproval™: 9,5/10
 
 Nadat ik iets van het buffet gegeten had, was ik aan een kleine pauze toe en toen ontmoette ik michelvv pas. Ik wist dat hij er al moest zijn, want ik had mijn auto naast de enige andere auto met Nederlands kenteken geparkeerd. Aangezien michelvv Pauschalclub Bochum ook al menige keren bezocht had, hadden we voldoende gespreksstof. Ook andere clubs kwamen aan de orde en misschien moet ik eerstdaags toch nog eens PT-Dorsten gaan bezoeken.
 
 Gedurende de drie kwartier dat we daar zo zaten, zag ik in mijn ooghoeken dat Ghanese Naomy de hele tijd op een bank zat, zonder dat er iemand bij kwam zitten. Tsja, het was nu eenmaal niet druk. Ik ben bij haar gaan zitten en aangezien zij bijzonder goed Engels spreekt, hebben we interessante gesprekken over cultuurverschillen gevoerd. Zo interessant als het gesprek ook was, zo oppervlakkig was de kameractie. Ik had me niet in de beschreven services van de website verdiept, maar Naomy doet niet aan tongzoenen en FT zit ook niet in haar pakket. Dus heb ik de sessie met haar maar als opwarmertje gebruikt voor de sessies die nog zouden volgen. Wijze Grijze sexapproval™: 6,5/10
 
 Ik had Sandra al eerder gezien en was wel nieuwsgierig. Eerdere berichten klonken veelbelovend. Dit had zich blijkbaar ook al rondgesproken, want Sandra werd vrijwel meteen afgevangen als zij de ruimte binnenkwam. Tsja en omdat ik haar nog nooit eerder had gesproken, vist zelfs Wijze Grijze dan wel eens achter het net. Echter toch wist ik haar te schaken. De voorgaande berichten kan ik bevestigen. Sandra spreekt haar talen uitstekend en haar intelligentie en persoonlijkheid zijn een verademing. Ook haar mentaliteit en houding ten opzichte van de variëteit aan gasten die haar boeken is opmerkelijk. Zeer servicegericht. Met deze houding zou ze in andere sauna-clubs wel eens veel geld kunnen verdienen. In de interne ranglijst tussen de meiden (gebaseerd op de favorieten-keuze van de bezoekers) staat ze eigenlijk vanaf de eerste dag steeds in de top drie. Laten we hopen dat ze hier nog wat blijft.
 
 [attachimg=1]
 
 Ik belandde met Sandra op kamer 2 en ging in de fauteuil zitten. Ze snapte meteen de bedoeling. Devoot ging ze tussen m’n knieën zitten en ging Wijze Stijve heerlijk oraal verwennen. Sandra heeft vrij lange haren en schalks keek ze me steeds tussen die bos har en aan. Toch verkasten we naar de matras en ik liet haar met haar orale verwennerij doorgaan. Heel kort tussendoor NMC, maar dan toch het karwei met een FT beëindigd. Sandra liet m’n proteïneshake lekker tegen haar tongetje aangutsen en het er heerlijk weer uitlopen. Daarna nog even lekker schoonzoenen en Wijze Grijze was weer helemaal happy. Rrrrrr. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10
 
 Geen tijd voor recovery. Toen ik beneden kwam, leek de club wel uitgestorven. Er waren slechts 4 andere bezoekers en Delara keek me verwachtingsvol aan. Zwak als ik ben, ging ik natuurlijk naast haar zitten. “Wel eerst even rustig zitten, want ik kom net van een intensieve kamer af”. Dat gaf de tijd om wat te kletsen en te chillen. Uiteraard moest er toch gekamerd worden en boven aangekomen, was geen enkele kamer bezet; dat heb ik hier ook nog nooit meegemaakt. Ik koos mijn favo-kamer: 2.
 
 Delara had echter een verrassing in petto. Zij nam een penisvormige vibrator en ging zich er op het bed mee bevredigen. Ik werd gesommeerd in de fauteuil te blijven zitten en toe te kijken. Deze privéshow had wel het nodige effect en liet Wijze Stijve niet onberoerd. Delara lachte minzaam en kwam over het bed naar me toe gekropen en begon me te pijpen. Daarna ging ze zich met haar kontje naar me toegedraaid, uitgebreid en onbeschaamd vingeren. Ik stak Wijze Stijve in haar richting en zij liet zich erover heen zakken. De fauteuil schoof achteruit tegen de wand en Delara stutte zich tegen het bed af. Zo schoof zij op en neer, op en neer, op en neer. Toen zij met haar handje tussen haar benen door met mijn ballen ging spelen, wist ik niet meer hoe ik het had. Ondanks het pas kortgeleden orgasme, zorgde Delara voor het heftige derde orgasme van deze dag. WG hing uitgeteld in de touwen. Wijze Grijze sexapproval™: 10,0/10
 
 Wow: time-out, pauze, chill time, please leave me alone. Michelvv had waarschijnlijk inmiddels alle dames van zijn short-list kunnen wegstrepen en omdat hij niet de hele dag de tijd had, was hij blijkbaar al naar huis. Ik trok me dus terug in de Jacuzzi en genoot met mijn krantje van het vogeltjes gefluit om me heen. De beste plek om tot rust te komen. Hier heb ik zeker een uurtje gebubbeld.
 
 Terug naar binnen, hapje gegeten. 2 Fruityoghurtjes als toetje en terug in de arena. Daar viel me, ook al tijdens een vorig bezoek, een optische beauty op. Duidelijk al wat rijper en ervarener, maar zeer goed uitziend. Ivona
 
  [attachimg=4] [attachimg=5]
 
 Naam : Ivona
 Nationaliteit/Taal : Pools/ Italiaans
 Leeftijd : 34
 Haarkleur/-lengte : geblondeerd blond , sluik, tot halverwege haar rug
 Lengte dame : 1,64 mtr
 Postuur/Cupmaat : slank, 53 Kg, maat 34, perfecte stevige B-cups
 Service: TZ, PZC/ 69
 Voordelen: Ze rookt niet. Hierdoor perfecte tongzoenen
 Nadelen: Doet helaas niet aan FT
 Tijdsduur : 30 min.
 Prijs : all inclusive
 Extra’s bij het bezoek:
 Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10
 
 Een vriendelijke Poolse dame van 34 jaar. Zeer zeker niet te versmaden en een paar heerlijke stevige B-cup tienerborsten. 100 % Naturel. Niet te versmaden. Ivona werkt sinds ca. 2 maanden hier. Ze wisselt ca 2 weken aanwezigheid af met enkele weken thuis blijven. Spreekt perfect Italiaans door 3 ½ jaar werkzaamheden op Sicilië. Aangezien haar kennis van het Duits enigszins beperkt is, was ze oh zo blij om eens een wat serieuzer gesprek met iemand te kunnen vieren. En ik kon m’n Italiaans kennis weer eens in de praktijk brengen. Haar leeftijd geeft Ivona een bepaalde rijpheid en levenservaring. Een aangename gesprekspartner. We kletsten bijna een uur. Mij viel op dat ze de hele tijd niet rookte en toen ik haar daarop aansprak beaamde ze dat. Doe je ook aan tongzoenen? Oh ja, daar zou ze me graag van overtuigen. Haar perfect gemanicuurde nagels begonnen over m’n been te krassen en me viel op dat Ivona’s handen ijskoud waren. Just the way, I love it most; je voelt dan namelijk elke aparte vinger. Dat geeft een veel intensere gevoelssensatie ipv een volledig warme hand. Haar tongzoenen op de kamer waren inderdaad een klasse apart. Zo’n nicotinevrije tong maakt wel degelijk verschil. PZC was ook heerlijk gevoelvol en afwisselend. Ofschoon ze dit werk nog niet lang doet, merk je wel haar ervaring. Ondanks het feit dat ik de sessie niet met een orgasme afsloot, omdat Ivona niet aan FT doet, scoort ze toch een Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10
 
 Veronika zat ook vaker ongeboekt op een bank te wachten. Zij had eerder een serieus slecht Wijze Grijze sexapproval™: 4,0/10 gescoord. Zou dit zich rondgesproken hebben, of zou ze haar service niveau inmiddels verbeterd hebben. Tegen beter weten in besloot ik de gok nog maar eens aan te gaan. Na een kort praatje gingen we naar boven. Maar nog steeds een drama. Ik weet nu waarom bij haar profiel geen services ingevuld staan. Die heeft ze gewoonweg niet. Geen TZ, geen FT, PZC volledig ondermaats, ze gebruikt bij voorkeur alleen haar lippen en niet haar tong. En dan ook nog eens monotoon. Als ik haar vroeg het iets anders aan te pakken dan geschiedde dit voor maximaal 10 seconden voordat ze weer in haar sleuraanpak verviel. Dan stelde ze ook nog eens de vraag of ik haar vandaag tot favoriet zou bestempelen. Ik dacht ’t toch niet, mevrouw. je krijgt wederom een onvoldoende en omdat je van je fouten niets bijgeleerd hebt, een Wijze Grijze sexapproval™: 3,5/10
 

 Vanaf 23.04 gaat Veronika met verlof. Ben benieuwd of we haar nog gaan terugzien.
 
 ’s Avonds zat ik nog eens lekker in m’n eentje in de jacuzzi te ontspannen, toen er iemand uit de sauna kwam en rechtstreeks in de whirlpool erbij wilde komen zitten. Nadat ik hem er op aansprak dat ik hier absoluut niet van gediend was en dat hij zich eerst maar eens moest gaan douchen, bleek het een Fransman te zijn. Het woord douche uit mijn tirade had hij tenminste verstaan want hij vertrok subiet naar binnen en kwam even later terug en verontschuldigde zich uitvoerig.
 
 Graag was ik nog eens met Sandra naar de kamer gegaan. We hadden het zelfs afgesproken, maar ik had haar toch al een tijd niet meer gezien. Wat was er aan de hand? Navraag leerde me dat ze naar de dokter gegaan was, omdat ze zich niet goed voelde. ‘s Avonds zag ik haar inderdaad in de rustruimte van de dames zitten, terwijl ze TV zat te kijken. Ofschoon ze eerder ook voor de Vrijdag ingepland stond, stond ze gisteren niet bij de line-up. Vandaag wel weer.
 
 Was ik ooit met Shaila uit Cuba naar de kamer geweest? Niet dat ik me kon herinneren, ofschoon ik haar al vaak gezien had tijdens eerdere bezoeken. Was dat een vergissing? Ik had wel eens gezien dat ze bij de top-5 dames stond, dus eens kijken wat daarvan klopt. Met Shaila is het gezellig converseren en ik vroeg haar of ik mijn beginnende Spaanse woordenschat met haar kon proberen. Het Spaans spreken kostte me de nodige moeite, maar Shaila was geduldig en motiverend door me regelmatig te helpen en te verbeteren. Absoluut leuk. Op de kamer bleek haar ervarenheid doordat ze meteen geschoten had op welke manier ik het meest geniet. Zo laat op de dag wordt er niet meer geneukt, maar wil ik gewoon genieten van een zachte tong en strelende nagels. Doordat Shaila er bovendien ook nog eens een olieflesje bij pakte, kreeg ze als tegenprestatie mijn DNA-cocktail als beloning. Wijze Grijze sexapproval™: 7,5/10
 
 Tegen 22:00 had ik nog wat gegeten en toen ik beneden kwam was ik de enige badjasdrager. Een stuk of 8 meiden zaten er te wachten totdat de dag voorbij was. O.a. ook good old Kim. Dat leek me de perfecte keus om nog even ontspannen te genieten, dan te douchen en vervolgens naar huis te rijden. Kim was blij dat ze onverwachts nog een kamergang scoorde. “Kom maar mee dan verwen ik je nog even, kun je tenminste relaxed terugrijden”. Maar ook Kim is een van de dames die zich niet aan de afspraak houden. Kim ging in 69 over me heen zitten en wenste uitvoerig gebeft te worden. Tegelijkertijd ontfermde zij zich zodanig over Wijze Stijve dat ze me onverwachts toch nog een portie proteïnes ontfutselde. Wijze Grijze sexapproval™: 7,5/10
 
 En dan kreeg ik nog een laatste orgasme onderweg. De Rheinbrücke op de A1 bij Leverkusen is zwaar verouderd. Daarom geldt er een snelheidslimiet van 60 Km/h. Om deze snelheid te handhaven en de weggebruikers te dwingen zich eraan te houden staan er in totaal 16 (!) flitsers op de brug. (2 x 4 voor elke kant). Ik ging daarom dus van m’n gas af en reed 60. Dit was voor een achteropkomende Duitse Audipatser blijkbaar reden om flink met z’n lampen te knipperen en me met een flinke streep gas in te halen. Hij was me net voorbij en FLITS! Hij remde weliswaar meteen af, maar natuurlijk te laat. Ha ha, eikel, net goed!. Geërgerd accelereerde hij toen stevig door en 300 meter verder….: wederom FLITS!. Jaaaaa, wat een genoegdoening. Dit dubbele leedvermaak was net zo lekker als een orgasme.
 
 Het was vandaag absoluut niet druk. Ca. 12 bezoekers tot 16:00. Daarna op een gegeven moment zelfs maar 5 bezoekers en ’s avonds kwamen er nog ca. 10 bezoekers die een 3 uurs ticket afgerekend hadden. De meiden klaagden dat het de hele week al rustig was geweest. Het is en blijft moeilijk de bezoekersaandrang in te schatten. Mijn advies: zorg dat je de hele dag de tijd hebt. Is het druk dan is je favoriete lady wellicht op een ander tijdstip beschikbaar.
 
 En met wie heb ik niet gekamerd vandaag: Dennise – Lauren – Nelly – Angel – Brigitte – Tamara – Jessika
 
 Wijze Grijze sexapproval™ voor PC-Bochum vandaag: 7,0/10
 
 Adieë tsezame
 Wijze Grijze

[verwijderd door de beheerder]

Wijze grijze

  • Gast
Wijze Grijze introduceert een Jonge Hond
« Reactie #43 Gepost op: 2 mei 2014, 17:55:56 »
Mijn reputatie als Duisburg-Vulkangids en begeleider van Pauschalclub-Bochum introducés begint zich rond te spreken. Deze keer meldde zich ook weer een jonge student, Jongehond, bij mij met het verzoek hem een lift te geven en een beetje wegwijs in het Pauschalgebeuren te maken.

Wat is het toch fijn dat je dan op de website www.Pauschalclub.de de line-up 2 dagen vooruit kunt bekijken. Deze is zeer betrouwbaar en je kunt je dagkeuze van de aanwezigheid van je favorieten laten afhangen. Vandaag stonden 5 compleet nieuwe meiden geprogrammeerd. Nog zonder profiel en zonder foto’s. Zeg maar: surprisecadeautjes. In totaal waren er vandaag 17 dames, dus in ieder geval 12 vaste waardes aanwezig.

Met zijn OV-kaart was Jongehond om 05:00 al op pad gegaan om de verre weg naar troosteloos Heerlen Centraal te ondernemen. Daar pikte ik hem op en we begaven ons op weg. Jongehond had tot op heden pas één saunaclub bezocht: Yin Yang.

We arriveerden om 11:00 sharp en samen met een stuk of 6 andere bezoekers bezochten we het Pauschalwalhalla. Ik had m’n protegé al van tevoren een beetje wegwijs gemaakt en toen na het douchen bleek dat poppetje Delara beschikbaar was, was ik zo egoïstisch om hem meteen in de steek te laten. Zwemmen leer je immers het snelst door in het diepe te springen, nietwaar? Delara droeg vandaag een verleidelijk pink setje. Aangezien de druk zeer zeer hoog was, wond ik er geen doekjes om en ontvoerde haar meteen mee naar boven. Ben je er als eerste bij dan heb je vrije kamerkeuze. Dus: kamer met fauteuil. De vaste routine: ik in de stoel, Delara braaf op een kussentje tussen mijn knieën en genieten maar. Daarna kwam Delara op me zitten en begon me te rijden. Aansluitend mocht ze op haar knietjes op de fauteuil gaan zitten en haar maatje 32 kontje naar achter presenteren. Als dan ook nog eens die kriebelhandjes met m’n ballen beginnen te spelen, dan heeft Wijze Stijve niet lang nodig er tot aan de wortel in en uit te schuiven en het onvermijdelijke orgasme te laten gebeuren. Doorgaan tot the point of no return en dan staat Delara met haar mondje klaar om alles op te vangen. Wat een schatje is het toch. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10

Next! Sandra. Vorige keer was ik graag een tweede keer met haar op de matras gedoken, maar zij had toen plotseling last van een ontstoken kies gekregen die uiteindelijk in het ziekenhuis behandeld moest worden. Aangezien ze geen ziektekosten verzekering heeft, diende dat cash afgerekend te worden. Twee dagen was ze hierdoor uit de running (Dus ook gen inkomsten). Toch ook weer iets om bij stil te staan. Enfin, nu was alles weer goed. We togen naar boven en ik mocht een half uurtje genieten van een zalige pijpbeurt. Sandra’s bijzondere klasse zijn haar perfect gemanicuurde naturelle nagels, waarmee ze, oh zo gevoelvol, alle erotische regionen bij mij in opperste extase weet te brengen. En ondertussen: pijpen, pijpen, pijpen. Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10

Even pauzeren! Maar dat was me niet gegund. Want wie kwam daar binnen? Tailer met haar zwoele pijpmondje. Deze keer met extra vuurrode lippenstift. Wijze Stijve werd er als door een magneet door aangetrokken. Wat ik ook zo leuk aan Tailer vind, is dat ze er altijd een beetje verlegen van wordt als ik haar zeg hoezeer ik haar onschuldige gezichtje bewonder. Dan wordt ze weer een klein meisje en dat heeft dan weer z’n weerslag op Wijze Stijve. Ik belandde met haar weer op een kamer met fauteuil en daar heeft ze me deze keer werkelijk weer zo ongelofelijk hemels gepijpt dat het me niet lang genoeg kon duren. Tussendoor even naar het bed gewisseld, maar alleen maar om verder van dat lekkere snoetje te genieten. En haar ogen dan: die beginnen echt te glinsteren als ze in de gaten heeft dat je geniet en dat ze weet dat ze goed bezig is. Het uiteindelijke orgasme was van John Holmes niveau en, oh hoe geil om mijn miljoenen potentiële nakomelingen over haar tong, wang en kin te zien druipen. Nogmaals sorry, Tailer, dat ik je make-up zo verpest heb. Ze vergaf me echter en was trots op haar prestatie. Wijze Grijze sexapproval™: 10,0/10

Inmiddels was beneden de middagpiek aan bezoekers aanwezig. Een snelle telling liet me op een geschat aantal van 35 bezoekers uitkomen. Boeit niet, dan lassen we toch een pauze in.

Nu heb ik hier vandaag toch zeker een 9-10 tal Nederlanders ontmoet. Velen van hun waren bekend met het forum en kenden ook mijn bijdragen. Recensies zijn van hun echter niet te verwachten, omdat zij alleen lezen. Jammer. Bekende gasten waren er ook: Spinazieboy en Jetmansaedoo. In de loop van de dag zaten we met ons vieren (+ Jongehond) in de jacuzzi en het werd een gezellig Nederlands onder onsje. Theke Mia was niet te beroerd ons af en toe van drankje te komen voorzien, dus het was er best uit te houden. Jongehond had zijn draai inmiddels ook aardig gevonden en hij lanceerde de gedurfde uitspraak dat hij hier betere service ervoer dan tijdens zijn drie sessies in Yin Yang. I rest my case!

Na een uurtje begon het weer te kriebelen. Dus terug naar binnen en maar eens een van die nieuwe meiden uitproberen. Esmeralda attendeerde me op een Bulgaars collegaatje van haar. Het bleek Sissie te zijn. Een leuk klein tienertje met een licht getinte huid en donkerblonde halflange haren. Sissie spreekt wel redelijk Duits, maar een conversatie op gang houden is niet echt aan haar besteed. Het introducerend gesprekje verliep vrij slepend en uiteindelijk stelde ik maar voor om kameractiviteiten te gaan ontplooien. Hier bleek echter dat er niet echt de juiste klik tussen ons heerste. Het was niet verkeerd, maar anderzijds ook weer niet briljant. Bij Sissies profiel staan nog geen foto’s en haar vermelde services zijn vrij summier. Misschien dat het nog uitgebreid of geupdated wordt, want bij mij zaten TZ en FT in ieder geval wel in haar pakket. Wijze Grijze sexapproval™: 7,0/10

En dan liep er nog wat anders nieuws rond….. Floriana. What’s in a name. Ik wacht met smart haar foto’s af want zij is echt een “Augenweide” als je van frisse jonge tienertjes houdt. Wat een teer jong bloempje. Ze heeft een apart blond lolitakapseltje met een parmantig opgekamd kuifje aan de zijkant en een onschuldig guitige oogopslag. Daarbij droeg ze een zwart rood korsetje met jarretelletjes en een zwart playboystrikje om haar hals. Haar kleine tongetje is extreem rose en haar lippen waren überpink. Mooie stevige tienerborstjes (cup B) heeft ze ook, met lekker uitgesproken tepeltjes. Ik adviseer je om de website in de gaten te houden als de foto's geplaatst worden, anders had ik ze uiteraard nu al meegepost.

Floriana
doet dit werk sinds één maand en voordat ze hier in Bochum begonnen is, was ze drie weken in de Linienstraße in Dortmund. Daar had ze echter haar neus helemaal van vol i.v.m. de respectloze benadering door menig allochtone gast daar. Ze spreekt goed Engels en haar Duits begint zich goed te ontwikken. Ze is zeer pienter. Haar pijpwerk is goed, echter ze gaf meteen aan dat FT niet gewenst is. Zeer, zeer jammer. Wat had ik dat lieve mondje graag gevuld. Maar haar aanblik tijdens het pijpen compenseert dat gemis. De optische factor weet ze goed in te zetten en ze presenteert zich dan ook porno-style. Dat heeft ze overduidelijk afgekeken uit instructievideo’s. Maar het werkt wel degelijk als zo’n poppetje met gekromde rug en gespreide beentjes op je af komt gekropen en je verleidelijk langzaam gaat likken. Het cijfer dat Floriana scoort wordt positief beïnvloed door haar optiek en performance. Helaas dus geen FT. TZ zitten ook niet in het servicepakket. Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10

Achteraf kreeg ik te horen dat kleine duivel Delara alle Nederlanders had uitgedaagd mee in de jacuzzi te komen en dat daar een geil waterspetterfeestje had plaatsgevonden. Helaas was ik toen met Floriana in andere activiteiten verwikkeld.

Dan moest ik dringend nog eens met Angel praten. Er was toch wel een obstakel tussen ons. Zo leuk als het vroeger tussen ons geweest was, zo vreemd waren haar reacties tijdens enkele recente bezoeken geweest. Ze had me afgewezen. Nu had ik dat als incidentjes afgedaan, maar ze bleef me ontwijken. Nu ben ik de laatste om iets te gaan afdwingen, maar het zat me niet lekker. Dus ik vroeg haar recht op de vrouw af wat er aan de hand was. Ijzige stilte en een dodelijke blik!!!! Of ik dat soms niet wist? Mijn blauwe ogen werden nog blauwer en volkomen eerlijk zei ik: “Echt niet Angel, kom op zeg”. Toen vertelde ze me dat haar houding jegens mij gebaseerd was op een roddel van een meid die hier intussen niet meer werkt. Dat misverstand kon ik gelukkig onmiddellijk ontkrachten en de stemming bij Angel klaarde helemaal op. Ik werd geknuffeld als een long lost love. Leer mij vrouwen te begrijpen en ik begrijp de hele wereld!

Aansluitend hebben we hierdoor dus nog een heerlijk potje Wiedergutmachungssex gehad. Met als resultaat een overvol afgetankt mondje van Angel, waarbij ze me ongelovig aankeek. Ze wilde zich revancheren door me een Spermazungenkuss aan te bieden, maar daar heb ik toch vriendelijk voor bedankt. Gelukkig dat nu alles weer koek en ei is tussen Angel en mij. Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10

Na een recuperatiepauze in de jacuzzi wilde ik er een rustige sessie tegenaan gooien met niet noodzakelijkerwijs daar weer DNA voor te moeten afstaan. Maar het lot beschikte anders, want ik kwam weer bij Tailer terecht. Deze keer eindigde haar pijpconcert ook weer heerlijk doordat ze alles tegen haar zwoele natte lippen aan liet sprietsen, terwijl haar tongetje er zachtjes tussen flitste. Man, man, man wat kan ze je daar geil bij aan kijken. Wijze Stijve roert zich alweer terwijl ik dit hier opschrijf. Wijze Grijze sexapproval™: 10,0/10

Zo bizar druk als het tussen 12:30 – 16:30 geweest was, zo leeg was het dus ’s avonds. Na 21:45 waren ondergetekende, Jongehond, Spinazieboy en Jetmansaedoo de enige gasten die nog onder in de barruimte zaten tussen 13 beschikbare girls. De meiden entertainden zichzelf door te dansen en Jetmansaedoo vertrok voor een trio naar boven met Delara en Esmeralda. We hadden het voor het uitzoeken. Ik besloot voor mezelf dat ik nog eens verdrinken moest in de wondermooie ogen van Diana. Na 5 orgasmes vandaag wilde ik alleen nog maar wat rustig genieten. Geen probleem voor Diana. Heerlijk op een groot rond bed liggen. Spiegels om je heen om de actie van alle kanten te bekijken en laat je maar gaan. Alles komt goed……Diana behandelt je heerlijk teder en haar vingers kriebelen je heel sensueel. Dat er geen orgasme volgde vond ik geen probleem, hoewel Diana haar inspanningen graag beloond had gezien. Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10

Krista is trouwens ook weer van haar uitstapje naar het saunaclubgebeuren teruggekeerd. Ze staat momenteel wel vooralsnog in Dortmund ingeroosterd. Eens afwachten wanneer ze weer naar Bochum terugtransfereert. Dan gaat dit feeksje eerst eens flink over Wijze Grijze’s knie. Daarna mag ze spanking op haar profiel bijschrijven.

Ook het 18 jarige Roemeense snoepje Cora is naar Dortmund getransfereerd.

Er is ook nog nieuws te melden over Arabella. Zij schijnt tegenwoordig in het Hamburgse te werken. 

Tegen 22:45 was het mooi geweest en we kleedden ons aan. Het was wederom een topdag geweest en Jongehond was zeer tevreden over deze club. Hij was wel opvallend stil in de auto. Afgepeigerd? Ben benieuwd naar zijn verhaal. Ik reed dus met hem terug naar Nederland en dropte hem om 00:45 af, waar hij opgepikt zou worden door een kennis om te blijven overnachten. Tot een volgende keer. Dan misschien samen met die andere studentjes: Teddywolf en Young adventurer

En met wie van de 17 aanwezige dames vandaag heb ik niet gekamerd: Dennise – Lauren – Brigitte – Tamara – Livia – Shaila – Sorana – Esmeralda – Naomia – Alexa.

Wijze Grijze sexapproval™ voor PC-Bochum vandaag: 8,0/10

Adieë tsezame
Wijze Grijze

Wijze grijze

  • Gast
Best day ever in BOCHUM
« Reactie #44 Gepost op: 19 mei 2014, 00:01:40 »
Om het al vooraf te verklappen en je vooral aan te sporen deze hele bijdrage te lezen: Dit verslag over mijn bezoek van afgelopen Zaterdag beschrijft de leukste dag die ik tot nu toe ooit in Bochum beleefd heb. Leuke sfeer, de meiden hebben me met een top-surprise verrast en een super line-up. Uiteindelijk scoorden alle 9 kamergangen minimaal een Wijze Grijze sexapproval™: ≥ 8,0/10

Inderdaad, wat een fantastische line-up vandaag. Alle dames uit mijn persoonlijke PC-Bochum top tien waren aanwezig. Dus in plaats van een dagje ontspannen Pauschalen zou Wijze Grijze een dag keuze stress gaan beleven. Toen ik om 10:56 arriveerde, stonden er al 7 medestrijders voor de deur te wachten. Eentje van hun had zelfs een indrukwekkende bos rode rozen bij zich. WTF! Hebben de “Willst du Rose kaufen?” verkopers nu ook al deze marktniche ontdekt? Nee hoor, deze Liebeskasper ging er een van de dames mee verblijden. (hetgeen door haar wel duidelijk gewaardeerd werd, daar niet van)

De niet-douchers staken me vandaag dus wel de loef af. Toen ik uit de douche kwam, was mijn top drie bezet. Zowel Tailer, Delara als Merlin hadden al gezelschap op de bank. OK WG, geen paniek, activate Plan B.

Ik scande de overige aanwezige dames en m’n keus viel op Ivona. Een top Poolse vrouw van 34 met een lichaam van een 20 jarige. Een paar super naturelle stevige tienerborsten en een vriendelijke uitstraling. Enkele weken geleden had ik voor het eerst met haar gekamerd en daar had ik nog goede herinneringen aan. Ivona heeft weliswaar geen FT in haar servicepakket, maar haar TZ en PZC compenseren dat ruimschoots. Het plan was dus om me door haar heerlijk op te laten geilen en het karwei dan door de volgende dame af te laten maken. Maar Ivona had dus uiteindelijk nog een onverwachte verrassing voor me in petto en ontfutselde me op die manier toch m’n eerste portie proteïne van vandaag. Alleen had ze geen rekening ermee gehouden dat het m’n eerste shot van de dag was. Dus de hoeveelheid was navenant overvloedig. Sorry lady. Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10


Ik kwam beneden en na het douchen liep ik tegen Diana aan. Ik zwichtte gelijk weer voor haar heldere droomogen en we zetten ons op een bank om wat bij te praten. Maar niet te lang, want ik wilde me door haar weer heerlijk laten verwennen. Weliswaar zonder TZ en FT, maar als opwarmertje voor een volgende sessie is met een kamergang met haar helemaal niets mis. Weliswaar spoort Diana me steeds aan over haar mooie naturelle bosten te spuiten. Ik zei dat ik me er bewust van ben dat mijn Yakult borstgroeibevorderend en –verstevigend is, maar dat werkt alleen als je het langzaam uit je mond laat lopen en het dan wellustig over je borsten uitwrijft. Helaas trapte ze hier niet in en wilde Diana niet de proef op de som nemen. Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10

Eindelijk kon ik één van mijn favorietjes schaken: Delara. Bij haar is een kamergang zo ongeveer een garantie voor een FT-orgasme. Telkens weet ze me ook optisch op te winden door bijvoorbeeld een striptease, vibrator of masturbatieshow op te voeren. Ook nu weer. Met haar gespreide beentjes ging ze over me heen wiegen en zorgde er dan voor dat ik haar poesje net niet te likken kreeg. Wel bevochtigde ze het continu met haar speeksel en likte Wijze Stijve. Op een gegeven moment werd me dat spektakel natuurlijk teveel en moest dit 42 Kg lichtgewichtje eraan geloven. Met Delara kun je eigenlijk alle denkbare standjes doorvoeren en het hangt maar net van je conditie af wat er allemaal aan het bod komt. Ook vandaag heb ik me niet hoeven beklagen. Delara vroeg nog: “Warst du zufrieden?” Nou dame het was op en top en er bleef niets te wensen over. Dus je scoort weer eens een Wijze Grijze sexapproval™: 10,0/10

Nadat ik het de vorige keer bijgelegd had met Angel, was zij natuurlijk ook een niet te versmaden optie. Zij beheerst dezelfde fameuze pijptechniek als destijds Arabella. Bovendien is zij een zeer aardige gesprekspartner en zij was zeer verheugd dat ik haar kon bijpraten over de whereabouts van haar collega Anna (nu in Freude39). Dus ik verdween met Angel naar boven en probeerde haar te verleiden tot een rondje TZ, ofschoon ik wist dat dat niet in haar pakket zit. (Echter later op de avond…., lees vooral door). Mijn respect voor Angel is zeer groot en dat maakt de sessies tussen ons wat specialer. Er is ruimte voor gekkigheid en plagerijtjes. Steeds leidt het echter tot een onvermijdelijke orale verwennerij. Zij stelt zich als doel dat ik in haar mondje spuit en laat geen manier onberoerd om het zover te laten komen. Zo ook vandaag en uiteindelijk slaagde ze ook in haar opzet. Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10

Speciaal ingevlogen voor de show vandaag was Nina. Zij werkt normaal alleen in de filialen Dortmund of Münster, maar draait incidenteel op een Zaterdag ook in Bochum de show. Zo ook dus vandaag en ik moet zeggen dat dat nou eens helemaal niet verkeerd was. Nina is “ein 100 % urdeutsches Mädel” en haar PZC-werk behoort tot Bundesliga-niveau. Door een beetje storend commentaar van aanwezige toeschouwers, die te laf waren om zelf ook op de mat te komen, zei ik tegen Nina dat ik liever de voorkeur gaf om het karwei met haar tijdens een privésessie af te maken. Zo dachten er waarschijnlijk meerderen over, want de rest van de dag ben ik Nina steeds misgelopen. Voor haar efforts tijdens de show verdient zij echter een Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10

[attachimg=1] [attachimg=2]

Sorana heb ik altijd moeilijk kunnen plaatsen. Ik had altijd een beetje een profi indruk van haar en een klik wilde niet echt ontstaan. Echter ik vind haar optisch best aantrekkelijk en ergens word ik ook wel door haar ondeugend twinkelende oogjes getriggerd. Ook Sorana heeft tegenwoordig een nieuwe haarkleur: rood/paars en niet meer onschuldig blond. Het staat haar echter wel goed. Dus ik ging voor een hernieuwde kans met haar. Het gesprek met haar was best wel grappig en ik had een goed voorgevoel over de aanstaande kamergang. Op de kamer overtuigde ze me met best wel een goed blaasconcert echter een orgasme wilde me niet echt lukken, hoewel ik het graag had gewild. Het kwam gewoon door m’n mindset van dat moment. Na een minuut of 20 wilde ik de sessie beëindigen, maar Sorana vroeg me of ik soms niet klaar wilde komen en ze maakte zich zelfs zorgen dat dat aan haar lag.. “Jawel hoor, maak je geen zorgen, maar zit de kamertijd er niet op dan?” Sorana gaf aan dat dat niet het probleem hoefde te zijn en we gingen hernieuwd aan de slag. En kijk aan, na niet al te lange tijd kon ik dat vriendelijke gezichtje met een money shot vullen. Nu wist Sorana dus ook hoe WG-DNA smaakt. Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10

Tussendoor was er natuurlijk ook jacuzzi-time. Er bleek ook een andere Nederlandstalige te zijn. Innen AAAntwerpernaaar die al mijn bijdragen hier gelezen had, maar zelf nooit schreef. Bij deze nogmaals een korte aansporing ook je ervaringen hier te posten. Effe accountje aanmaken en schrijven maar……

En natuurlijk moest ik ook met Tailer kameren. De hele dag viste ik al achter het net, maar in de loop van de middag kwam ze vragen waarom ik nog niet bij haar was komen zitten. “Tja schat, blijkbaar hebben je kwaliteiten zich rondgesproken, want je was steeds druk bezet. Maar ik heb nog wel wat voor je bewaard en ik voel dat er een donatie aan zit te komen”. Ook Tailer kent m’n voorkeuren inmiddels en omdat er meerdere kamers beschikbaar waren, kozen we voor een kamer met fauteuil. Een heerlijk lange pijpbeurt viel me ten deel en haar zaadvragende mondje met uitdagende blik zorgde ervoor dat ik haar lekker zwoele lippen met een flinke portie sperma kon bezoedelen. Wijze Grijze sexapproval™: 9,5/10

Sinds kort staan er nu ook foto’s van droomtienertje Floriana op de website. Zij was er vandaag weliswaar niet, maar ik wil ze jullie niet onthouden.

[attachimg=3] [attachimg=4] [attachimg=5]
 
Hetzelfde geldt voor de nieuwe foto’s van Bulgaartje Sissie:

[attachimg=6] [attachimg=7]

Klara zat in het Roemeense hoekje en de aanwezige dames hadden pret voor 10 met elkaar. Het was ondertussen vrij rustig qua aanwezige bezoekers. Misschien ook wel omdat de DFB-Pokalfinale tussen Borussia Dortmund en Bayern München gespeeld zou worden. Ik werd door de versammelte signoras uitgedaagd mijn Italiaanse woordenkennis onder bewijs te stellen. “Che cazzo” en “Vaffanculo” met de bijbehorende typische handgebaren zorgden voor de nodige hilariteit. De sfeer op deze Zaterdag kan ik alleen maar als top beschrijven, nooit eerder zo meegemaakt. Hierover later meer…..

Met Klara belandde ik toevallig ook in een fauteuilkamer. Nu heeft ze me vandaag toch verbaasd met een variëteit aan PZC technieken zoals ik ze nog zelden ben tegengekomen bij een en dezelfde DVP. Eerst werd er lekker en uitgebreid getongzoend. Daarna daalde ze af en knielde tussen m’n benen, terwijl haar donkere kijkers me heerlijk devoot en vragend aan bleven kijken. Wijze Stijve werd aansluitend eerst stevig, dan weer sloppy behandeld. Swaffelen, ermee tegen haar tong slaan, Deep throaten, uit haar wang laten ploppen, teasend met haar tongtipje, verwennend met getuite lipjes, cirkelend of slurpend, aftrekken tegen haar tong aan, you name it, she’s got it. Toen ik Klara duidelijk maakte wat voor fijne dingen ze dan ook nog allemaal met haar handen en rode nagels kon doen, werd het helemaal een feest. We zijn in elke geval niet meer op het bed beland, maar tot mijn grote spijt kon ik Klara’s smoeltje op dat moment niet van een laagje monodek voorzien. Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10

Beneden aanbeland, kwam ik weer in het Roemeense groepje terecht en, nu achteraf, besef ik dat er in mijn aanwezigheid een plannetje, mij betreffend, bekokstoofd werd. Er werd wel opvallend veel in het Roemeens onderling gekletst, maar dat het over mij ging had ik niet in de gaten. Wel dat er veel gelachen werd. Echter op dat moment kreeg ik er in mijn argeloosheid helemaal niets van mee. Weldra zou ik het echter merken. Wordt vervolgd……

Ik was bij Merlin gaan zitten. Merlin heeft tegenwoordig een blond kapsel. Het leek net of er een nieuw meisje in de club was. Even dacht ik zelfs dat Krista weer terug in de club was. Echter haar typerende stemgeluid en lach kenmerken haar nog steeds. We togen naar boven en Merlin wilde me iets nieuws laten ervaren. Ik moest achterover op het bed gaan liggen en Merlin begon met haar nagels m’n hele lichaam te verwennen. Zo subtiel als ik dat normaal alleen van Aziatische dames gewend ben. Een genot om te ondergaan. Vanzelfsprekend werd Wijze Stijve daarbij gepijpt. Merlin kan dat heel goed en je hoort haar daarbij ook steeds soppende geluiden in haar mondje maken. Een orgasme zat er op dat moment echter helaas nog steeds niet in, hoezeer Merlin zich ook moeite getroostte. Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10

Toen we van de kamer afliepen, zei Merlin: “Angel and I have a present for you. You do like surprises, don’t you?” Dit had me toch al argwanend moeten maken? Ik kwam in de barruimte en Angel zat op het podiumpje bij de danspaal. “Hey WG, kom erbij zitten”. Nou waarom niet, gezellig toch. We kletsten gemoedelijk en even later kwam Merlin ook erbij zitten. Even werd er nog gesmiespeld met Sorana en Klara en OPEENS: Het licht in de barruimte ging uit, de spots op het podium gingen aan. De muziek stopte en er weerklonk: You can leave your hat - Joe Cocker, met de beroemde saxofoonintro. Striptease muziek, pur sang. En in een gecoördineerde actie werd ik achterover op het podium gedrukt. Meerdere handen tegelijk trokken mijn badjas uit en ergens kwam subiet een bus spuitslagroom vandaan die over mijn hele lichaam en vooral op Wijze Stijve leeggespoten werd. Ik was een letterlijk levende creampie geworden. Angel en Merlin begonnen me gezamenlijk schoon te likken. Heerlijk om dan met z’n drieën te tongen (hoewel ze dus geen TZ in het pakket hebben). Natuurlijk liet ik me niet onbetuigd en smeerde hun ook lekker in. Eerst ging natuurlijk ook hun lingerie volledig uit. Angel liet zich ook niet onbetuigd en spoot een flinke dot slagroom op Merlins poes, die ik uitgebreid schoonlikte. Geloof me, dergelijke publieke actie in de barruimte is in Pauschalclub Bochum absoluut ongekend. Heb ik er nog nooit meegemaakt en ook nog nooit over gehoord. Dit kenmerkt wel de geweldige sfeer vandaag en waarom ik me hier zo senang voel.

We kregen een daverend applaus en onder ons drietjes verdwenen we onder de douche. De slagroom zat zelfs in mijn oren. De dames hadden wel een beetje zorgen over hun actie want ze meenden dat de beide thekedames een beetje afkeurend hadden gekeken. Boeie! Dat was het me waard geweest. Ik beloofde Angel en Merlin alles met een vochtige handdoek te gaan schoonmaken en bij de Thekes Moni en Bea te gaan navragen of er soms hard feelings ten aan zien van deze verrassing waren. Nee hoor, alles was goed en ze vroegen mij of ik de actie wel wist te waarderen. Nou dat kon ik absoluut bevestigen. De verrassing was wonderwel geslaagd. Chapeau! Wijze Grijze sexapproval™: 10,0/10.

Na het opruimen van de zooi ging ik weer samen met Merlin zitten en we genoten nog na van het slagroomspektakel . Het was inmiddels 22:15 en ik vroeg haar of we nogmaals naar de kamer konden gaan. “Maar WG, kun je nu dan wel klaarkomen?” “Nou, reken maar van yes, zeker nadat je me zo lekker samen met Angel hebt gelikt.” Op de kamer herhaalde Merlin haar traktatie van de eerste kamer en met niet al teveel moeite haalde ze de laatste portie WG-DNA voor vandaag te voorschijn. Alle zwemmertjes belandden netjes in haar mondje en tevreden keek ze me aan. Dat karakteriseert ook weer de Bochum-mentaliteit: niet zomaar je kamertje plichtmatig afraffelen, maar er eer inleggen om de klant tevreden te stellen. Illusie of werkelijkheid? I don’t know. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10.

Van meerdere dames vernam ik dat er Vrijdag een razzia/controle had plaatsgevonden. Deze had in totaal een 2-3 uur geduurd en de dames waren hier best wel ontstemd over geweest. De vlijtige ambtenaren hadden niet discreet op kamerdeuren geklopt, maar hadden deze gewoon geopend en de dames en gasten gesommeerd mee naar beneden te komen. Überfallkommando! Ausweis! Uiteindelijk bleek alles in orde te zijn geweest.

En met wie van de 18 aanwezige dames heb ik vandaag niet gekamerd: Lauren – Livia – Shaila – Sandra – Claudia – Sissie – Fernanda – Nathalie - Kim.

Wijze Grijze sexapproval™ voor PC-Bochum vandaag: 9,0/10

Adieë tsezame
Wijze Grijze
</blockquote>

[verwijderd door de beheerder]
« Laatst bewerkt op: 19 mei 2014, 00:36:43 door Wijze grijze »