Auteur Topic: Hongaarse Goth aka Leoni  (gelezen 3624 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline VJ

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 200
    • Bekijk profiel
Hongaarse Goth aka Leoni
« Gepost op: 29 oktober 2012, 22:47:45 »
Daar Jessica me had gezegd zich niet helemaal lekker te voelen (zou later wel beter worden), moest ik voor de tweede ronde zonder voorkennis uit die paar dozijn modelletjes kiezen. Leoni is niet speciaal mooier dan de anderen; maar toch een leuk koppie, mooie lach, lange bruine haren, zeer slank en lekkere a-cupjes.

Van een afstandje probeerde ze me iets te vragen... daar ik geen idee had wat, ging ik maar even naar haar toe en ze wilde weten wat ik van haar make up vond. Niet overdreven, maar wel een beetje Gothy voor Halloween. Haar vriendin was inmiddels doorgeschoven, zodat we plotseling samen op het bankje zaten... slim bekeken. Hoewel ze nog niet zo heel lang hier is, spreekt ze erg goed Duits (ze zegt van school, maar ik heb ook Duits gehad op school en dat klinkt toch heel anders). Ze zei 24 te zijn, maar kennelijk is dat bij Duitse mannen een paar jaartjes jonger. Enorm uitgebreid zitten kletsen (er kwam maar geen toenadering tot een kamergang) en uiteindelijk zelf maar geïnformeerd of ze nog onzedelijke plannen had.

Het tongzoenen is op zich best goed, al zal je haar ook niet voor je vriendinnetje aanzien. Ze is wel lekker knuffelig en lacherig en ook oraal is er niks mis mee. Vrijen lekker lui met haar bovenop en daarna nog in de lepeltjes en missionaris. Allemaal lekker intiem met zoenen en al. Eigenlijk best een goede sessie met alle facetten goed op orde. Goede clubstandaard. De rest van de avond altijd even een lachje en een paar woorden... mijn negatieve spiraal met Hongaartjes, toch weer even doorbroken :D.