Auteur Topic: Club Angelique, Viersen Dulken  (gelezen 53151 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline VJ

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 200
    • Bekijk profiel
Club Angelique, Viersen Dulken
« Gepost op: 30 oktober 2012, 00:32:28 »
Club Angelique zondag 28-10

Zoals wel vaker gebeurd bij een clubweekendje, raakte ik ook dit weekend wat van de buitenwereld afgesloten. Hoewel ze ook bij het hotel vonden dat ik wat vroeg was, kwam ik er pas op Dusseldorf Hbf achter dat de klok de klok niet meer was. Shit, dat zou twee uur ICE wachten worden. Nog even geprobeerd met een trein eerder mee te mogen, maar die Duitse treinhoer zei dat ik dan een nieuw ticket moest kopen. Toen ik in de stationshal de Monchengladbach fans hoorde zingen (al behoorlijk kachel), besloot ik maar de omweg via Venlo te gaan nemen. Je bent nauwelijks eerder, maar ik zit liever in een trein dan tussen zuipende moffen die het over Duits voetbal hebben.

Helemaal succesvol was het weekend niet geweest en toen de trein bij Dulken kwam, bedacht ik me dat daar ook nog een clubje met lage entree zat. Na ampel overleg  – beter gezegd, een vlaag van  verstandsverbijstering :-[ – stond ik daar op het perron. Ik had wel eens op google maps gekeken waar de club zat, maar meer ook niet. Ik heb eerst een tijd zitten rondfietsen (veel verder dan nodig) en toen ik eigenlijk al van plan was terug naar het station te gaan, zag ik een verlicht ‘OPEN’ bord (mij vooral bekend uit de massagesalons in Den Haag) en een getekend silhouet van een vrouw. Het leek mij meer een seksshop ofzo, maar het was dus Club Angelique. Als ik erover nadenk is het eigenlijk belachelijk dat ik die ene voordeur er op de bonnefooi heb kunnen uitpikken :P.

Eerst een paar trappen op met mooi bruin decor en het lijkt erop dat deze club het begrip ‘saunaclub’ behoorlijk ver uitrekt. Het is niet meer dan een kleine kamer met wat banken en een paar neukhokken. Wellness is er niet en op wat chips en marsjes na is er ook geen eten te krijgen. Dranken zijn een paar anderhalf liter flessen in de koelkast. Twee senseo koffie, een cola en een fanta is niet veel voor twintig euro. Wel leuk om te zien dat de aanwezige dames alles regelen; buiten een kerel die 'danke schons' op FC uitdeelt, zijn er alleen dvp's aanwezig. Het schijnt dat de zaak echt door de dames zelf gerund wordt.

Maar goed; ik kwam binnen en achter de theke zat een meisje…WAUW! :) Ze was nog in handdoek gewikkeld, maar glimlachend nam ze de 20 entree in ontvangst en legde de club uit… dit betekende prijzen en ‘wat wil je drinken’. Toch vreemd om daar in je gewone kleren te zitten (tas en jas naast je op de bank), terwijl er ook een drietal meiden zaten. Na nog een drankje en te hebben gezien dat Alina (who are we kidding, het is duidelijk over wie ik het had) zich tot dvp had omgedoopt, vroeg ik pro forma even naar haar werkzaamheden deze zondag. Hierop kwam meteen het voorstel naar een kamer te gaan; dat zal wel de norm zijn hier :-\, dus maar doen.

Een kleedkamer is er niet en douchen doe je gewoon op de kamer; dit betekende ook dat deze arme meid met deze ongeschoren bakkes de tijd moest volmaken (bij vertrek werd ik onfortuinlijk genoeg met mijn  spiegelbeeld geconfronteerd). Terwijl het Roemeentje al op bed lag, douchte ik me snel… ik kon alleen de standen bloedheet en ijskoud ontwaren; achteraf bleek – nadat ik wederom heel snel had gedoucht - dat een normale temperatuur zo te bereiken is (moet je vast vrouw voor zijn).

Maar eerst even over Alina: wat een gezichtje zeg :-*. Ik ben recentelijk in (ondermeer) GT en Aca geweest, maar een mooier koppie heb ik daar echt niet gezien (Jessica uit Aca zou de pepsi challenge misschien met haar aankunnen). Mooie glimlach, uitdrukkingsvolle ogen, lief neusje. Daar staat wel tegenover dat ze een behoorlijk stevige kont en bovenbenen heeft; een modellen lichaampje is het niet. Ook een ontzettend leuk meisje dat bij het ontdekken van mijn herkomst meteen (en opgelucht) naar Engels switchte en het lekker kletsen mogelijk maakte (wat vind ik dat Roemeense high school accent toch leuk).

Op bed lekker knuffelen en zoenen. Tongzoenen blijven wat voorzichtig, maar het zoenen zelf is subliem (zachte lipjes). Knuffelen is heerlijk en het pijpen is ook best goed, met vingertjes die bij haar mee mogen doen. Bij het neuken is ze onvermoeibaar en gaat tijden lang door in een afwisselende cowgirl. Daarna nog een paar standjes en eigenlijk is het na het klaarkomen bijna het leukst: lekker in elkaar verstrengeld kletsen en kusjes geven. De illusie wordt verkocht als een gekke :D. Kennelijk heeft ze niet door dat mijn leuter alweer staat te steigeren en vraagt na een half uur wat ik wil. Ik geef het antwoord dat ze wil horen en zij de reactie die ik graag zie (wat kan die een geile blik opzetten zeg). Zoals altijd, is het deze ronde wat moeilijker; maar de seks is goed, er wordt gezoend, geknuffeld en gevreeën. Wat een meisje zeg. Achteraf weer knuffelen en grapjes maken en het lijkt bijna of de zoenen nu wat dieper en met meer overgave zijn dan eerder. Na een behoorlijk ruim gemeten uur (ik vroeg me even af of ze geen 20 minuten extra zou rekenen) gaan douchen en terug naar boven. Dit zou echt een geweldig pannenkoeken meisje kunnen zijn; de tijd na het neuken is bijna net zo leuk als de seks zelf :)).

Ik neem nog een paar drankjes tot de volgende trein te verwachten is en zie hoe de bedrijfsleider(?) Freiercafe en andere forums aan het lezen is. Al deze tijd is dat snoetje achter de theke vrolijk met de muziek aan het meezingen en ik kan het niet helpen te bedenken dat ik daar net mee heb mogen vrijen. Wat een prachtig en lief schatje zeg (maar goed dat ze geen modellen lichaampje heeft). Na het betalen krijg ik nog een zoentje en terwijl ik haar met een koosnaampje (ja, een enkele sessie en er zijn al koosnaampjes) gedag zeg, krijg ik nog een paar giechelende kusjes in mijn nek.

Angelique is toch echt een club voor als je even iemand wilt neuken; het is niet een plek om langer rond te hangen (wat met de meiden kletsen in de bar lijkt ook niet echt de norm). Voor mij betekent dat, dat ik niet zo snel een passend moment zal vinden om er weer heen te gaan. Misschien voor Alina; maar er zijn toch een viertal (glimlachend uitgesproken) woorden die me om verschillende redenen wat in de weg zitten: With condom or without? ???


Offline foefel

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 98
    • Bekijk profiel
Club Angelique, Viersen Dulken
« Reactie #1 Gepost op: 10 juni 2013, 23:50:42 »
Donderdag 6 juni was er na een half jaar wachten weer een
pauschal party in www.saunaclub-angelique.de met 7 meisjes intree 125 euro. Om 11 uur gingen de deuren open en er waren al enkele mannen aanwezig. De toppertjes Alina, Lorena Ruby en 4 mooie nieuwe dames waren heel de dag aanwezig. Het nadeel is dat er maar 4 kamers zijn en er geregeld wachttijden zijn.De service van de meisjes op de kamer zijn uitstekend en ben na Ruby ,Lorena en een nieuw meisje voldaan naar huis gegaan.
« Laatst bewerkt op: 11 juni 2013, 01:41:13 door mechelen »

Offline VJ

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 200
    • Bekijk profiel
Club Angelique, Viersen Dulken
« Reactie #2 Gepost op: 7 juli 2013, 21:42:47 »
Maar eens in omgekeerd chronologische volgorde. Vrijdag en zaterdag waren in Oase en World verbracht (met gemengd succes)… waarna ik tijdens het autoritje besloot nog voor een ‘quicky’ te gaan. Toevallig was het eerder het weekend al eens ter sprake gekomen dat Angelique daar een goede plek voor kan zijn.

Gelukkig is Dulken niet zo groot, dus je vindt de club wel als je er eens eerder bent geweest. Bij binnenkomst Alice achter de theke en nog twee andere meisjes; even later kwam het nieuwe mooie meisje (Evelyn) aanlopen en ging meteen op haar bek door die kutschoenen. Enigszins pissig schopte ze die dingen weg en ging geïrriteerd iets anders doen (ze leek me overigens een heel lief meisje toen ik haar 2 uur later weer zag, maar voorlopig 0 Duits of Engels).

Halverwege mijn kopje koffie – voor die entree van 20E 2 cola en 2 koffie gehad; wel aardig dat er zondag (dinsdag ook) 10 euro korting op sessies van 30 en 60 min is – ging ik maar bij het lonkende jonge meisje zitten: Kathi dus… veelal bejubeld op diverse fora blijkt nu. Geen Duits en een heel klein beetje Engels, maar dat merk je nauwelijks aangezien je voor je het weet haar tong in je bakkes heeft. Gezellig een tijdje staan tongzoenen en snel naar de VIP kamer beneden om uit die kleren te kunnen.

Tja het duurde nog een tijdje voor we op bed lagen. Binnen komen, uitkleden, ik douchen, zij douchen, meerdere keren afdrogen, naar het bed komen… en elke stap werd behoorlijk opgehouden door zoenen en grabbelen. Heb ik me net afgedroogd, komt ze der naakt natte lijf weer tegen me aan drukken.

Goed, Kathi dus: 20 jaar, volgens de site 1.62… kleiner had ik ook geloofd, mooie strakke b-cupjes, kleine sierlijke handjes, een klein fragiel hoofdje (de fotos op de site doen haar veel meer op een vamp lijken dan in real life)… en nauwelijks Engels, maar ze zat wel constant in het Roemeens tegen me te giebelen.

Eenmaal op bed ging het relaxed verder met veel closeness, knuffelen, tongzoenen en van die lieve kleine kinderachtige dingetjes (ik ga het niet een uittekenen). Pijpen kwam uiteindelijk ook even langs en in cowgirl en missionaris het strakke poesje genomen. Een tijdje later nog een tweede ronde met lepeltje lepeltje als hoofdbestanddeel. Ook vertrekken duurde wat langer dan nodig was, door die halve fles FA die we in de douche nodig hadden (zo gaan we de volgende keer dus beginnen)…

Fazit: volgens mij de eerste keer dat ik twee uur op de kamer ben gebleven, dat lijkt me duidelijk zat t4515.

Weer boven een hoognodige cola genomen en nog een tijdje zitten bijkomen. Die meiden zitten allemaal gezellig in het Roemeens te kletsen (en met youtube mee te zingen) en ze doen niet eens hun best te verbloemen dat ze het over jou hebben. Maar best op een leuke manier wel. Nog een laatste kop koffie en aan de balie de 140E afgerekend… niet echt een club om nog lang te blijven rondhangen. Het blijft wel raar om in je gewone kloffie te zitten en omkleden+douchen gebeurd in de kamer… maar dat laatste kan ook als voordeel worden gezien.

Offline VJ

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 200
    • Bekijk profiel
Club Angelique, Viersen Dulken
« Reactie #3 Gepost op: 2 september 2013, 00:45:05 »
CA pitstop McLaren style

Daar de bezoekjes aan Panthera en LR uitblonken in dat-heb-ik-laatst-ook-al-geschreven-heid, eerst maar eens de pitstop met vastzittende wieldop neerpennen.

Na een handvol uurtjes slaap, bescheiden ontbijtje en wat ov geëmmer, was toch het een lichtjes vermoeide VJ die rond het middaguur de trapjes naar het hol van Angelique beklom. Het Duitse vrijkaartje ingeleverd (multumesc!), waarbij Alice nog even vermeldde dat dit alleen de inkom betrof… snap ik toots. Lekker een bakkie senseo laten aanslingeren en even ‘boven’ gaan zitten in wat blijkbaar het rookhok is (merk je opvallend weinig van).

Een viertal dames al, maar de gewenste poppetjes stonden nog onder de douche. Al snel kwam een Fransman binnen die me op vrijdag in Panthera nog had zitten melken om damesinfo. Eventjes notes vergeleken tussen zaterdag in LR en PHG; moet je LR toch nageven 100 euro per uur gezeur is zeldzaam. Toen ie erachter kwam dat ik ook al bekend was met Kathi, ging ie plotseling maar weer beneden zitten…tjonge toch ::), ik dacht er nog even aan om bij Alice aan de bar te gaan zitten (ben je er nog net wat eerder bij als het meisje verschijnt), maar ik zat lekker met mijn tweede bakkie. Kathi werd dus inderdaad meteen gesommeerd, maar  - om even te S&Fen ;) -  toen ik langs liep volgden haar stralende oogjes me al terwijl ze hem aan het tongzoenen was.

Ik ga daar natuurlijk niet uren zitten wachten, en een paar andere meisjes werden al wat nerveus, dus toen Evelyn weer eens verscheen naar haar toegestapt. Toch wat Acapulco achtig om zo een meisje dan uit te nodigen op je bank. Qua talen is het na een paar maandjes prachtig gesteld, met een tienertje dat droog aangeeft alleen Roemeens te spreken. Een paar woordjes tevoorschijn getoverd, wat al snel tot een stuitertienertje leidde… gelukkig heeft ze mooie ogen, anders had ik haar binnen een paar minuten al een goede nachtrust of maaltijd moeten wensen… Nou goed, een vrolijk en knuffelig roemeentje dat volstrekt niet op de fotos lijkt. Vrolijk lachend, haar in een paardenstaart, kort broekje aan en een soort van zelf gebreide sloffen… ongeveer 10 jaar jonger dan de chick bij de fotograaf (geldt eigenlijk voor alle fotos). Een beetje zoenen en grapjes maken (makkelijk want je verstaat geen flikker van elkaar).

Naar beneden voor een kamertje (de rode kamer zonder douche), waar mijn idee om even te gaan douchen werd gevetoed (ik was kennelijk fris zat). Staand natuurlijk al wat zoentjes en knuffels, voordat we het bedje op gingen. Echt het soort meisje dat ik helemaal leuk vind, maar anderen kunnen het best een drama vinden. Tongzoenen eigenlijk liever niet, maar als je lekker rustig aan doet komt dat vanzelf wel… wel voorzichtig blijven, anders bijt ze gewoon. Veel knuffelen en lachen (zoenen in haar nek kan ze niet tegen), amateuristisch… of non-profi, gewoon heel leuk. Pijpen? Keine Ahnung, kwam niet in haar op. Pussy slides en droogneuken? Ehh…komen we nog wel op. Lekken en vingeren? Ehh eigenlijk liever niet…komen we ook nog wel op.

In haar nakie is ze in een woord heerlijk. Stevige (ruime) B-cups en ditto kont, echt een tienerlijfje. Lekker een beetje prutsen, zoenen, likken, giebelen en een eindeloze stroom kletspraat in het Roemeens. Even een korte poging om al zoenende wat met mijn piemel over haar poes te gaan, maar kennelijk was ik al snel ‘goed gepositioneerd’ en werd door twee handen op mijn kont naar binnen getrokken :-\… dat glibberde toch best makkelijk en madame had weer drie tientjes extra verdiend. Langzaam heel lekker, maar die kleine heeft het liever tare (voor het weet ben je vloeiend in het Roemeens). Allemaal buitengewoon lekker en close, en het spritzmoment liet niet lang op zich wachten. Nog even wat giebelen en zoenen, voordat ik permission to leave kreeg.

Met een stuk papier op de pizda een tijdje ‘verliefd’ liggen doen en liggen rollebollen op dat grote bed. Wel typisch dat ze sperma maar vies vind :-P. Met een welgeplaatste vinger heb je zo een klodder te pakken, wat maar bah is… even zelf geproefd en meteen een dikke zoen gegeven (dat vond ze dan wel weer heel grappig :)))… maar lecken mocht nu echt niet meer (jammer, want een prachtig poesje). Op een gegeven moment zij bovenop en een aanzet tot wat pussyslides, maar ik was wel weer op sterkte en ze koos er voor om meteen maar nat te gaan (clubben is toch een soort klaverjassen, met euro’s als troef). Nu we toch bezig waren, wel zo aardig dat Schlammschieben eens te proberen… tja, ik zou er geen ongewassen RTC meisjes voor gaan opwachten 8). Nu een stuk langer, met een nonchalant koeienmeisje dat het allemaal niet tare genoeg vond…twee keer missionaris, met tussendoor een hele relaxte en ook stevige luie hond. Allemaal lekker en knuffelig. Op dit moment toch even het vermelden waard dat je daar dus gewoon op het bed ligt, zonder verse handdoeken of laken… het kwam even in me op toen ik die mix van sperma, kutsap en zweet langs mijn ballen voelde lopen :pica. Tweede orgasme ook een feit en nog even liggen giebelen tot het uur om was. Bezweet als een otter werd me de douche in de sauna gewezen, maar het idee om mee te gaan werd in eerste instantie afgeblaft… snel klaar, en zij ging net in een andere kamer douchen… liefjes werd ik gesommeerd en dus meteen maar nog een keertje douchen en dat lekkere lijfje inzepen. Goed, die Evelyn krijgt duidelijk het VJ zegel van approval (don't worry, wordt geen gewoonte van me).

Beneden weer het rookhok in waar buiten die Fransman ook een landgenoot zat en even later kwam lekker Ruby even gezellig bijkletsen (met hem, maar een iedere kon zich er in mengen). Doen ze het met Ruby, Alice, Kathi en Evelyn procentueel toch aanmerkelijk beter dan nagenoeg alle andere clubs (en de andere meiden zien er ook best leuk uit).

Ik had net mijn koffie op toen Kathi weer binnen kwam (tussendoor even 'gestopt', dus inmiddels viert iedereen weer feest dat ze terug is) en beneden ostentatief naar mij gedraaid ging zitten (kennelijk was ze me na de vorige keer niet meteen vergeten ;)), eigenlijk veel te snel… maar sowieso het meisje voor de tweede ronde en ik wilde niet dat een van die andere Duitsers me voor zou zijn. Dus ik met Kathi op de bank en daarnaast Evelyn die met stammi bezig was… kreeg ook meteen te horen dat ze een pic van mij hield, maar heel veel van hem; lekker dan :017:. Het standaard verhaal van clubteenies met smartphones, en geregeld een rondje tongzoenen met mijn snoesje. Nou dit eikelde uitermate gezellig een tijdje door en daarna bleken er nog kamerwachttijden te zijn… had ik eigenlijk niet verwacht in CA, dit soort leuk gedoe dat je ook in Lulo, Neby en de RTC’s ziet.

Uiteindelijk had ik er alweer helemaal zin in toen we naar beneden gingen (dit keer de roze kamer). Vergeleken met de vorige keer het wat korter gehouden… anderhalf uur was wel genoeg :-P. Als een verliefd stelletje weer, met dat meisje dat maar giebelend Roemeens blijft brabbelen. Het duurde nog een hele tijd voordat we in de douche stonden, want het is wat moeilijk om je te ontkleden las je een tong in je mond hebt. Uiteindelijk toch samen soppen en met enkele tussenstations bij het bed aanbeland, hier een hele tijd staan tongzoenen… met een buitengewoon nat poesje om te bespelen. Een hele tijd zoenend met haar poesje liggen spelen en ook even gaan likken (maar ik werd al snel weer op de tongzoen shift gezet). Reactief is hoe ze het noemen denk ik, erwunscht ietwat een understatement. Daarna even pijpen, waarbij het lachen was om even aan haar poes te zitten (alle kanten op squirmen en ze raakte mijn piemel meerdere keren ‘kwijt’). Daarna natuurlijk heel intiem intiem geweest, knuffelseks met een hoofdletter K. Na het derde schot van de dag, het inmiddels gebruikelijke nagiebelen en met de nodige tongzoenintermezzo’s langzaam – heel langzaam – naar de douche en het gewone kloffie weer aan (is nog niet makkelijk om je tweede been in je broek te krijgen als zo een meisje weer eens wilt tongzoenen).

Nog even een kopje koffie genomen en wat met de landgenoot gekletst, terwijl de Evelyn en Kathi als een stel 3e klassers, op een smartphone aan het facebookgiebelen waren: wat een meisjes zijn die twee nog zeg :happy. Tja, die geplande pitstop van een uurtje, had nu al dik 5 uur geduurd… dus nog een tongzoentje van Kathi, drie zoentjes van Evelyn en een hele stapel euros (automaat had twintigjes uitbetaald) bij Alice achtergelaten.

Fazit: twee prachtige en superleuke meisjes, waar je geen woord mee kunt wisselen… en dan is het nog gezellig ook. Je zou er bijna Roemeens voor gaan leren ;).


Offline Willi69

  • Hausmeister
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 13
    • Bekijk profiel
Club Angelique, Viersen Dulken
« Reactie #4 Gepost op: 18 augustus 2014, 15:49:57 »
Dutch beer is like making love in a canoe.
It's fucking close to water.

Offline foefel

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 98
    • Bekijk profiel
Club Angelique, Viersen Dulken
« Reactie #5 Gepost op: 19 augustus 2014, 16:09:51 »
De nieuwe site in Moers is  www.club-laluna.com