Auteur Topic: Partytreff Osnabrück, algemeen  (gelezen 135437 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Mijn eerste clubervaring
« Reactie #15 Gepost op: 13 augustus 2016, 01:49:34 »
Ik was al eens bij dames privé geweest of bij dames langs gewipt in een raambuurt. Af en toe wel leuke sessies gehad, maar het bezoek was altijd maar kortstondig. In een raambuurt nooit langer dan 20 á 30 minuten en privé tussen de 30 en 60 minuten. Het was dus altijd een snelle wip, € 50,- tot € 150,-- achter laten en dan weer naar huis.
Totdat ik op een website een advertentie vond van een Duitse club, waar je € 120,-- entree betaalde en er de hele dag mocht verblijven en met zoveel dames als je wilt naar een kamer gaan. Deze club was Partytreff Xanten en ik had er wel oren naar. Ik wilde graag deze club eens gaan bezoeken en kijken of het echt zo was. Maar ik dacht ook, als er 1 club dit aanbiedt, misschien zijn er wel meer clubs en zo begon ik te googlen. Ik vond inderdaad meerdere clubs, zoals Partytreff Dorsten, Totalclub Osnabrück, Pauschalclub B/D/M, La Vita Wallenhorst, Partytreff Deja Vu in Westerhausen/Melle, Partytreff Dolce Vita in Wagenfeld, Lovefucktory in Nottuln, enz, enz. Te veel om op te noemen.

Ik zatuiteindelijk te twijfelen tussen Totalclub Osnabrück en Pauschalclub Münster. Dit was puur gebasseerd op de Websites van de clubs en de foto's van de dames. Uiteindelijk gekozen voor Totalclub, omdat de entree € 120,-- was voor een dagkaart en Pauschalclub Münster destijds € 150,--.

Het was de eerste week van januari 2013. De exacte dag weet ik niet meer, maar het was een door de weekse dag. Ik had nog Kerstvakantie. Ik weet niet meer hoe laat ik aan kwam bij de club, maar ik was in ieder geval de eerste klant en de club was al een tijdje open. Ik werd vriendelijk geholpen door de Thekefrau en ze gaf me een korte rondleiding omdat ik voor het eerst in deze club was. Ik kreeg een badjas, een handdoek en een sleutel van een locker. Me omgekleed en gedoucht en naar de bar gegaan. Daar moest ik de sleutel afgeven aan de bardame. In deze club bewaren ze alle sleutels achter de bar. Ik bestelde wat te drinken aan de bar en bekeek de dames die in verschillende sofa's zaten. Er waren zo'n 10 dames en ik was best een beetje zenuwachtig, zeker als enige man. Ik kan me nog herinneren dat er een Roemeense dame liep, genaamd Ellena

[attachimg=1]

en in haar had ik vooraf interesse, want ze zou de enige dame zijn die tongzoenen in haar pakket had. Helaas heb ik nooit een kamer met haar gedaan, omdat ze een beetje chagrijnig over kwam en ik me de hele dag niet helemaal op mijn gemak heb gevoeld. Dat lag niet aan de club, maar aan mij, omdat het mijn eerste club ervaring was.

Nadat ik een tijdje aan de zat, wenkten de dames me om bij hun te gaan zitten in de sofa. Ik kan me herinneren dat ik toen naast de Roemeense Christina

[attachimg=2]

ben gaan zitten. Optisch best een leuke meid om te zien en heb met haar ook de eerste kamer gedaan. PZC en NMC. Op zich een prima kamer, ook omdat ik nog niet veel gewend was en ik niet wist wat ik kon verwachten in dit soort clubs. Later op de dag kwam ik er wel achter dat Christina een ontzettend slecht gebid had. Ze miste tanden en wat ze nog had, zag er verrot uit. Ik had plannen om nog een kamer met haar te nemen, omdat ze erg aardig was, maar toen ik dat zag, had ik er niet veel trek meer in. Een aantal maanden (of misschien wel meer dan een jaar) later, heb ik vernomen dat ze haar gebit heeft laten renoveren.

Na Christina een tijd lang uitgerust, wat gegeten, een biertje gedronken (zit in de prijs bij deze club) en even in de sauna gezeten.

Na Christina heb ik nog een kamer gehad met een bulgaarse dame Melina

[attachimg=3]

en “Italiaanse” Tabea

[attachimg=5]

maar ik denk dat Tabea ook Roemeense is. Met Tabea had ik de beste kamer van de dag, maar Melina was ook zeker niet slecht.

De laatste dame met wie ik een kamer had was de Bulgaarse Christina

[attachimg=4]

Zij is de eerste dame in een club die ik een orgasme heb bezorgd. Daarna was het mijn beurt en ze wilde koste wat het kost dat ik ook aan mijn trekken kwam, wat haar ook lukte.

Ik weet niet meer hoe lang ik in deze club ben geweest, maar ik schat zo'n 8 uur zeker, misschien wel 10. Die dag was het erg rustig. Meer dan 10 andere beren heb ik niet gezien. Ik vond mijn eerste club ervaring aardig geslaagd en ik had plannen om dit vaker te gaan doen. De dames met wie ik een kamer had genomen waren allen spontaan en hoewel de service beperkt bleef bij PZC en NMC, had ik geen klagen. (Tong)zoenen deden ze helaas geen van allen.

Ongeveer een maand later ben ik weer naar deze club gegaan. Ik was nu minder zenuwachtig en had hoge verwachtingen. Er waren wat dames weggegaan, maar er waren ook een aantal dames bijgekomen, zoals de mooie Bulgaarse Nina

[attachimg=6]

en de sexbom Karima (Turkse)

[attachimg=7]

Karima heb ik die dag maar kort gezien. Ze kwam laat aan in de club en was vanaf dat moment moeilijk benaderbaar, waardoor ik het ook maar niet geprobeerd heb.

De eerste kamer was met de Hongaarse Jennifer (werkt nu overigens in LoveToxic onder de naam Jenny)

[attachimg=8]

Ik vond haar er leuk uitzien en ze was erg spontaan. Voordat we naar een kamer gingen heb ik een leuk gesprek met haar en haar nichtje Kitty gehad

[attachimg=9]

Op de kamer zette zij de lijn voort, die ik ook ervaren had tijdens mijn eerste bezoek aan deze club. Ik had niets te klagen en verwachtte dat ik weer een leuke dag zou hebben.

Na een lange pauze had ik de tweede kamer met de mooie Bulgaarse Nina. Zij bleek het nichtje of zusje te zijn van Melina van mijn vorige bezoek. Melina zelf was er ook, maar ik had vandaag plannen om een paar andere dames te proberen. Ik had dus hoge verwachtingen van Nina en hoopte een zelfde kamergang met haar te hebben, als eerder met Melina. In de sofa was Nina best aardig en spontaan. Op de kamer veranderde dat. Haar service was matig, afwerkseks en na mijn orgasme begon ze over “Trinkgeld” en klaagde over hoe moeilijk zij het had. Dit viel erg tegen, omdat alle voorgaande dames spontaan en leuk bleven en ook de seks was beter. Ook bij dames in raambuurten en privé heb ik nog nooit meegemaakt dat ze extra geld vroegen of na de tijd begonnen te zeuren. Ik heb er maar niets op uit gedaan, maar ik vond het niet prettig.

Ik heb eerst maar even een tijdje rust gehouden. Daarna zat ik te denken aan de Hongaarse Kitty. Zij was erg spontaan toen ik met haar en Jennifer aan het praten was en ook toen ik weer bij beide dames ging zitten, volgde er een leuk gesprek met ons drieën. Daarna met Kitty naar een kamer gegaan en dacht dat het wel goed zat. Ik had het mooi mis. Nog slechter dan Nina. Beffen mocht niet, terwijl dat wel op internet stond. Pijpen wilde ze alleen met condoom, terwijl dat niet op internet stond en tijdens het neuken begon ze te zeuren over pijntjes en andere zaken. Dat ging dus lekker vandaag. Uiteindelijk wel een orgasme gehad bij Kitty, maar ik had daarna eigenlijk niet meer zoveel zin.

Na Kitty wilde ik nog even bijkomen van alles en zat met een biertje in de sofa en praatte met verschillende dames, waaronder Bulgaarse Melina, Bulgaarse Christina en Roemeense Julia

[attachimg=11]

Op een gegeven moment kwam er een nieuwe dame binnen lopen. Het was de Roemeense Cosmina

[attachimg=10]

Ze was net aangekomen in de club en was haar eerste dag hier in deze club. Ze ging verlegen in de sofa tegenover me zitten, naast de Roemeense Christina. Cosmina zag er best lekker uit en ik dacht ik probeer nog 1 kamer. Ik ging naast haar zitten en probeerde een gesprek met haar te voeren, maar ze bleek alleen Roemeens te kunnen. Christina vertaalde wel een paar zinnen, maar een echt gesprek konden we niet hebben. Ik had eigenlijk geen zin meer in haar en wilde weer weggaan, maar op dat moment riep de Thekefrau “Gangbangparty” en alle dames en beren snelden zich naar boven. Cosmina greep me bij de hand en liep achter de meute aan. Ik had eigenlijk geen zin in een gangbang en ik had daarnaast al 3 orgasmes gehad. Ik liet het maar even over me heen gaan, maar omdat ik meer bezig was met de rest om me heen, dan met mezelf en Cosmina, wilde het voor geen meter lukken. Aan Cosmina lag het niet. Haar kan ik het niet kwalijk nemen, maar omdat ik al 2 vervelende sessies er op had zitten en nu ook een gangbang wat ik eigenlijk niet wilde, had ik er genoeg van.

Ik had me voorgenomen om een tijdje geen club te bezoeken en zeker 2 maanden later ben ik pas weer naar een club gegaan. Dit keer Pauschalclub Münster. De service en aandacht die ik daar kreeg van de dames, was een stuk beter dan in Totalclub Osnabrück. Daar had ik dames die wel (tong)zoenden. Ook zeurden deze dames niet en vroegen niet om extra geld en op de kamers ging het ook wat relaxter. Dat jaar, 2013, ben ik alleen nog maar naar Pauschalclub Münster en Bochum geweest. Een aantal toppers in die tijd waren Ivana

[attachimg=12]

Celine

[attachimg=13]

Anastasia

[attachimg=14]

en Melissa uit Münster

[attachimg=15]

en Shaila

[attachimg=16]

Mia

[attachimg=17]

Julia

[attachimg=18]

en Miriam uit Bochum

[attachimg=19]

en niet te vergeten Kasandra (Mirella uit Babylon en Club Mondial)

[attachimg=20]

die ik zowel in Bochum als Münster heb ontmoet. In 2014 ben ik voor het eerst in Dortmund geweest en daar heb ik Lidja

en Annamaria

[attachimg=21]

ontmoet, 2 dames die het niveau naar een nog hoger plan brachten en tot de dag van vandaag nog steeds mijn 2 favoriete dames zijn, hoewel Susi (Babylon)

[attachimg=22]

en Elisa

[attachimg=23]

en Andra (PC Münster) erg dicht in de buurt komen.

[attachimg=24]

Andere toppers in Dortmund waren Cora

[attachimg=25]

Flori



Kami

[attachimg=26]

en Anni, die er nog steeds werkt

[attachimg=27]

Een andere topper die ik later in PC Münster heb ontmoet is Giulia (nichtje van Andra)

[attachimg=28]

Ze werkt nu in saunaclub Love in Münster, waar ik haar ook al een paar keer heb bezocht.

Sinds dat Lidja en Annamaria gestopt zijn met dit werk, ben ik minder naar de Pauschalclubs gegaan en ben ik Saunaclubs gaan ontdekken. Nu wissel ik Pauschalclubs af met Saunaclubs en heel af en toe probeer ik een andere flatrate club.

Ik ben vorig jaar nog 1 keer teruggeweest in Totalclub Osnabrück, maar vergeleken met de Pauschalclubs was het van minder niveau. Het verslag daarvan kun je hieronder lezen.
« Laatst bewerkt op: 13 augustus 2016, 02:12:40 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Partytreff Osnabrück, algemeen
« Reactie #16 Gepost op: 17 oktober 2016, 20:38:53 »
[attachimg=1]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
Partytreff Osnabrück, algemeen
« Reactie #17 Gepost op: 8 mei 2017, 21:27:03 »
Blijkbaar heeft deze club een nieuw management:


Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Partytreff Osnabrück, algemeen
« Reactie #18 Gepost op: 30 juni 2017, 23:54:01 »
Ook Totalclub Osnabrück hanteerde al een tijdje het "nieuwe flatrate principe"

Eintrittspreise
 

3 Stunden-Ticket in frei zugänglichen Bereichen+Saunatuch                (Freitags+ Samstags+10,-Euro)

69,99 Euro mit bis zu 4 mal Spaß
 

Tagesticket in frei zugänglichen Bereichen+Saunatuch+Bierflat

(Freitags+Samstags +10,-Euro)

89,99 Euro mit bis zu 6 mal Spaß
 


3Stunden VIPTICKET Einzelzimmer+Bademantel+Longdrink+Bierflat

99,99 Euro mit bis zu 7 mal Spaß

 

VIP-Tages-Ticket Einzelzimmer+Bademantel+Longdrink+Bierflat

119,99 Euro mit bis zu 9 mal Spaß
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
Partytreff Osnabrück, algemeen
« Reactie #19 Gepost op: 28 februari 2018, 22:51:48 »
Sinds kort zijn de prijzen weer aangepast. Nu nog duidelijker gesplits in enerzijds toegang club en anderzijds fun met de dames.

30 euro entree
(en toeslag op "showdagen")

+

12 Spass Coins voor 70 euro (max 3 uur) of
18 Spass Coins voor 90 euro (je mag de hele dag blijven)

De meeste dames vragen 3 muntjes voor een "quicky". Er is er eentje die 2 muntjes vraagt en eentje die 4 muntjes vraagt. Voor extra diensten moet je apart onderhandelen.

Dus tot voor kort betaalde je voor 3 uurtjes verblijf 69,99 en kon je maximaal met 4 dames plezier hebben.
Dat kost nu 30+70=100 euro. En dan kun je gemiddeld nog steeds 4x naar boven.

En voor een dagkaart betaalde je 89,99 en kon je 6 keer plezier maken.
Dat kost nu 30 + 90 = 120 euro en daarvoor kun je gemiddeld ook weer 6x naar boven.

Dan was er vroeger nog wel een toeslag in het weekend van een tientje.

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Partytreff Osnabrück, algemeen
« Reactie #20 Gepost op: 9 april 2018, 12:51:48 »
[attachimg=1]

vanKees

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Partytreff Osnabrück, algemeen
« Reactie #21 Gepost op: 9 mei 2018, 14:47:19 »
[attachimg=1]

vanKees

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Partytreff Osnabrück, algemeen
« Reactie #22 Gepost op: 25 juli 2018, 07:02:35 »
NEUE PREISE:






vanKees

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Partytreff Osnabrück, algemeen
« Reactie #23 Gepost op: 5 november 2022, 14:02:18 »
Die für 04.11. 2022 geplante Eröffnung ist wegen technischen Problemen verschoben.

vanKees