Auteur Topic: ISABELLA (ROM)  (gelezen 60069 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wijze grijze

  • Gast
ISABELLA (ROM)
« Gepost op: 7 november 2012, 18:07:44 »
Gekopieerd uit mijn recensie: [font=]http://relaxxxboard.com/index.php?topic=787.msg24359#msg24359

Als eerste viel mijn oog op een bijzonder leuk tienertje Isabella:
 [smg id=5280]              [/font][smg id=5286]
 
 Naam : Isabella
 Nationaliteit/Taal : Roemeens/Engels
 Leeftijd : 23
 Haarkleur/-lengte : Blond, sluik, lang
 Lengte dame : 1,65 mtr
 Postuur/Cupmaat : normaal, 50 Kg, maat 32/ A-cup,
 Tatoeages/Piercings : nee/nee
 Service: TZ, PZC, NMC, 69
 Voordelen: Gaat lekker mee in alles.
 Nadelen:
 Tijdsduur : 20+20 minuten
 Prijs : All inclusive
 Extra’s bij het bezoek:
 Wijze Grijze sexapproval: 9,0/10
 
 Isabella heeft een ongelofelijk leuk pijpsnoetje en een top bikinibody. Mooie taille en twee leuke kuiltjes boven de billetjes. Een mooi uitgesneden rood slipje deed haar perfecte billetjes goed uitkomen. Omdat het nog vroeg op de dag was (11:30) moest haar lichaam eerst nog met bodycrème ingesmeerd worden. Hulpvaardig als Wijze grijze is om een dame te helpen, bood ik daarbij, uiteraard geheel belangeloos, mijn assistentie aan.
 “You need some help with that?”
 “That’s very kind, please go ahead”
 Ik hoefde niet te scheutig te zijn met haar lotion en ze genoot duidelijk van mijn knedende vingers. Andere meiden keken (jaloers?) toe. Mijn eerste indruk bij de girls viel duidelijk positief uit. Kon ik waarschijnlijk nog profijt van hebben.
 Maar, Isabella is toch wel een duidelijke profi en verliest niet teveel tijd om “to the point” te komen:
 Zimmer?
 Tuurlijk, schat, daarvoor ben ik hier en de druk is hoog.
 
 Op de kamer begonnen met een lekkere ontspannende uitgebreide pijp sessie. Haar heerlijk onschuldige grappige snoetje nodigde gewoon uit Wijze Stijve oraal te verwennen. Voordat we aan het echte neukwerk begonnen, werd ik gevraagd “met of zonder”? Tuurlijk met. De sessie beëindigd met een geweldige ontlading over haar hele petite body.
 Na dit positieve begin van de dag, uiteindelijk met haar ook de 4e sessie verbracht. Isabella is volgens mij het meest geboekte meisje van de dag geweest.
   

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
ISABELLA
« Reactie #1 Gepost op: 13 november 2012, 00:14:44 »
[box title=ISABELLA]
















[/box]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Wijze grijze

  • Gast
Wijze grijzes ervaring met ISABELLA (ROM)
« Reactie #2 Gepost op: 13 november 2012, 00:25:07 »
 Gekopieerd uit mijn recensie: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=787.msg24461#msg24461
 
Isabella was goed voor de 6e sessie.
[smg id=5278]
 
Gedurende de dag had ze zich meerdere malen omgekleed. O.a . een leuk gescheurd denim mini-jurkje of een erotische dienstmeidoutfit. Alleen vanwege deze optische erotische factor besloot ik er nog eens een optickfick tegenaan te gooien. Isabella is me net iets te professioneel en probeert je zo snel mogelijk aan je gerief te helpen. Geen probleem meid, want ik wil wel de volledige 20 minuten van je topbody genieten. Ik heb me dan ook vooral oraal door haar voor de spiegel laten verwennen. Het geilst hierbij was om naast haar gezichtje te knielen en me te laten pijpen terwijl zij met gespreide beentjes voor de spiegel haar poesje sensueel aan het vingeren was. Visueel genieten pur sang!. Kijk, als je dan lekker opgeladen bent, ga je naar Alexa en laat het daar real FT afmaken (zie http://relaxxxboard.com/index.php?topic=7951.msg24512#msg24512).
Wijze Grijze sexapproval: 8,5/10

Wijze grijze

  • Gast
ISABELLA (ROM)
« Reactie #3 Gepost op: 17 maart 2013, 21:58:08 »
Gekopieerd uit mijn recensie: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=787.msg30791#msg30791

1ste sessie ging aan Optickfick Isabella. Sinds 1 Maart is zij terug in de club. Zij heeft gewoon een top teenybody. Haar professionaliteit verhindert bij mij echter het ontstaan van een klik met Isabella. Zij kan trouwens lekker swaffelen en doet dit ook uit zichzelf. De kamersessie was goed en lekker, maar voor m’n eerste moneyshot of the day had ik iets anders in gedachten: Wijze Grijze sexapproval™:8,0/10

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
ISABELLA (ROM)
« Reactie #4 Gepost op: 23 juli 2013, 15:29:26 »
A few new pics of Isabella  :111:











"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal