Auteur Topic: De Doubletstraat, veel voor weinig !  (gelezen 50495 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
De Doubletstraat, veel voor weinig !
« Gepost op: 11 november 2012, 11:21:28 »
Even voorstellen de enige 25 euro raambuurt van Nederland..De Doubletstraat in Den Haag..dat kan niks zijn toch ?..wrong !

Vroeger waren er in Den Haag 3 prostitutiestraten en een tippelzone, de wagenaar straat zat vol met 2de rangs dames maar af en toe zat er een hele mooie frisse jonge latina (vaak een domenicana) of een mooi fris nederlands meisje, type next door, de Doublestraat zat vol met oude wrakken en was absoluut niet de moeite, en alle mooie meiden stonden in de geleenstraat en op de tippelzone liep ook af en toe wel eens wat fraais rond.

Maar alles stroomt en veranderd, de tippelzone werd gesloten, de wagenaarstraat ook en de crises deed de geleenstraat ontvolken en de ramen staan vaak leeg. Veel meiden die vroeger de Doubletstraat nooit overwogen hadden staan nu in deze straat te werken.
Ook veel latinas hebben de Doubletstraat gevonden, en geen oude wrakken, nee mooie, soms hele mooie meiden. Ook de gigantische import van oostblok meisjes, in de Doubletstraat voornamelijk hongaarse dames, maar ook wat roemeense meiden, heeft de Doubletstraat net als heel paid sex nederland en duitsland geen windeieren gelegd.

Hoe schat ik nu de kwlaiteit van de line up in de Dopubletstraat in ?
Ik vergelijk maar even met andere raambuurten in Nederland, De vulkaan in Duisburg en het schipperkwartier in Belgie, als volledig gelijkwaardig, er staan in de Doubletstraat zo een 100 a 150 dames schat ik op een drukke dag en er zit teveel lekkers voor een dagtaak.

De Latina's:
De line up aan latina's is heel goed, veel jonge frisse meiden, ik heb er een stuk of 20 denk ik getest, de sexdiensten van de latinas staan op eenzame hoogte, deze dames snappen dat het een illusie is die verkocht moet worden, ze hehben allemaal een hele goede werkhouding en doen veel moeite.
Ze beginnen standaard met kontakt maken en geven je het gevoel welkom te zijn, hun voorspel is vaak erg effectief en lekker, beetje lichaam kussen, tepels kussen, strelen, je langzaam opwarmen, het lijkt wel of ze het op school leren daar in de domenicaanse waar ze vrijwel allemaal vandaan komen, het werkt wel, hun dienstverlening schat ik als erg hoog in.
Wel bijna altijd p6 maar door hunn professionaliteit kunnen ze de illusie toch hoog laten oplopen. De Doub bied alleen bij toevalstreffer girlfriend sex zoals in een saunalub te krijgen valt, dan gaat het op sympathie en dat zal voor velen niet zijn weggelegd.

Latina's zijn mijn favoriete dames, ik ga daar het meeste mee en af en toe als ik een klik voel met een jong meisje uit een ander land.

De hongaarse dames:
Op de een of andere manier zijn de meeste non latina's ..Hongaarse..er is een maygar connection..welke ik weet het niet..vermoed wel wat maar dat valt buiten dit topic.
Bijna allemaal girl next door schoonheden, jong, onervaren vaak en daardoor soms heel pril en schattig. Als je een klik hebt kan er veel maar dat is altijd een kadootje, standaard is het afwerksex zonder veel voorspel, erop en erover. Bij een heel fris jong leuk girl next door meisje heeft dat ook zo zijn charme. O0
Heel af en toe krijg je een kadootje bij deze frisse meisjes, bij een hongarse van 20 jaar, lolitaatje klikte het zo goed dat ze tijdens de cowgirl ongevraagd naar voren boog en me heftig begon te tongzoenen. Helemaal geweldig, zo onafgedwongen en zoiets heb ik maar af en toe daar meegemaakt. Of een andere hongaarse die me wel leuk vond maar die ik steeds na 1 bezoek voorbijliep, totdat ze me ervan overtuigde dat ik bij haar binnen moest komen, toen ben ik daar de hele avond geweest een uur of 4 voor het standaardbedrag en ik heb daar nog 25 euro bovenop gedaan na afloop. Maar kadootjes kun je altijd krijgen in de paid sex als je ervoor openstaat en kontakt hebt met een vrouw.

De stunners:
Er zitten een paar meiden die ook in een saunaclub tot de optische top zouden behoren.
Een paar roemeense stunners,  en een latina stunner Perla. Ongelofelijk maar waar in een 25 euro buurt.
Mestal op stoottijden zo tegen de 5 absolute stunners.
In de paid sex is niks wat het lijkt ook qua verdeling van schoonheid over de paid sex locaties, je zou zeggen elke mooie meid in de clubs/lokatie waar ze het meeste kunnen verdienen, maar er zijn vele redenen waarom dat niet zo is, onder andere omdat in een 25 euro straat de doorloop heel hoog is en je op het eind van de avond ook veel geld te pakken hebt en je ook nog volledig je eigen baas bent.

De bezoekers
Van alles, veel kijkers van alochtone afkomst maar ook nederlandse kenners die weten dat het hier heel veel voor weinig is vind je er volop.

De straat zelf is een dump, heel aftands, vies en smerig, het is niet anders, net het sschipperskwartier voor de renovatie.

De peeskamertjes, zijn deels gerenoveerd en dan acceptabel,maar ook  deels oude krotten en qua ambiance is het dan slikken maar zoals elke hoerenloper weet, als je ogen op die deinende billen voor je gevestigd zijn die de trap oplopen kijk je niet naar het interieur.

Parkeren kan overal in de omliggende straten het is wel betaald parkeren.
Met het openbaar vervoer is het heel goed bereikbaar, treinstation Holland Spoor is vlakbij, op loopafstand van de Doub.

De stoottijden zijn vanaf een uur of 18.00 elke dag, voor 15 uur zijn vele jonge meiden niet aanwezig en huren oude wrakken de kamers voor een dagdeel, dan krijg je een hele foute indruk van de line up, dus pas  na 15 uur komen anders is het niks.
De zondag is verder een aanrader, heel rustig en toch altijd vele meiden aanwezig.

Kaartje van de buurt via deze link:
http://www.hookers.nl/adimg/97/doubletstraat.gif

Toppers, bekenden, aanraders, stunners:
In de volgende post (over een paar dagen ) is hier alles over te lezen !



Note Foots in Antwerpen heet het Schipperkwartier, niet Spijkerkwartier, het Spijkerkwartier was destijds in Arnhem, maar is volledig gesloten voor zover ik weet.



« Laatst bewerkt op: 11 november 2012, 11:29:13 door Tom Kroes »
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
De Doubletstraat, veel voor weinig !
« Reactie #1 Gepost op: 11 november 2012, 14:20:06 »
Gedetailleerd verslag van de Doubletstraat.


Vroeger zeg rond 2001 kwam ik nog wel eens in Den Haag en liep graag een rondtje door de straten. Het klopt dat de Doublet toen zeer slecht bekend stond en mijn ene bezoekje bij daglicht was destijds bevestigend. Hier was niets voor mij.


Destijds in 2001 was de Geleenstraat het je van het, met vele mooie blondines herinner ik me. Maar ik viel toen met name op lang zwartharige iets wat in de laatste jaren weer is veranderd of bijgedraaid.


Hoe de Doublet of de Geleen nu is kan ik geen zinnig woord over uitkramen, ben er in geen jaren geweest en aangezien ik ook zelden in die richting kom zal het ook nog zeer lang duren. Dit geldt voor mij ook voor de rode brug van Utrecht met de bootjes, de meest romantische wandelbuurt in mijn ogen en de wandelbuurt destijds bij uitstek was voor mij de Wallen, maar daar ben ik ook al in geen jaren meer geweest maar ik begreep dat de Burgemeester daar de ganze sfeer behoorlijk heeft afgebroken.


In Eindhoven op de Baekelandplein daarrentegen hebben ze een mooi plein gebouwd en afgezien van de razzia's is het daar zeker verbeterd. Dat was mijn helaas wat beperkte wandelinfo, het liefst wandel ik in Eros 26 in Duisburg, daar zitten tenminste ongelovelijke mooie dames met ook nog eens een redelijk tot goede service.


Groet, Foots  O0

Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

guest63591

  • Gast
De Doubletstraat, veel voor weinig !
« Reactie #2 Gepost op: 14 juli 2013, 01:24:43 »
Beste Tom Kroes

In jouw verslag over de Doublet straat herken ik veel terug.
Vooral de Hongaarse dames zijn bij mij populair.
Uiteraard zitten er ook veel oude wrakken
Maar zoals je al aangaf later op de middag komen de jongere dames.
Ik heb daar een aantal toppertjes zitten waar ik als ik effe de tijd heb even aanwip.
En ik vind ze heerlijk
Omdat ik er vaak kom en ook vaste mobiele nummer heb van mijn favoriete dames grijp ik zelden mis
Vind het jammer dat de politiek de straat wilt sluiten en dat hoerelopers de schuld krijgen van het in stand houden van vrouwenhandel.
Maar zolang de doublet straat open blijft denk ik er nog vaak te komen.





Offline Asterix

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 62
    • Bekijk profiel
De Doubletstraat, veel voor weinig !
« Reactie #3 Gepost op: 27 december 2013, 13:54:27 »
Wanneer ik voor zaken in de buurt van Den Haag moet zijn dan wandel ik altijd door de Doublestraat want daar kun je wel eens geluk hebben. De gemiddelde leeftijd is er wat hoger dan de Geleenstraat maar ik val op Latina's en de keuze is groot. En soms, zoals vandaag zien ze er ook nog lekker uit. Vandaag had ik geluk want ik trof op nummer 26 een vrolijke krullebol, Sandy. Communicatie ging in spaans-nederlands. Ze ziet er mooi uit en heeft fraaie volle borsten. Ik heb me lekker laten pijpen en kreeg een korte massage tot slot. Geen gehaast, geen klokkijken, gewoon een lekkere ervaring.