Auteur Topic: nlnu's Asiatour september 2012, deel 2, Angeles en Subic.  (gelezen 8878 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
nlnu's Asiatour september 2012, deel 2, Angeles en Subic.
« Gepost op: 12 november 2012, 13:10:15 »
Deze keer wilde ik ook de Philippijnen een keer aandoen. Van Bangkok is het maar drie uur vliegen en voor goed 150 euro ben je heen en weer. De reis Bangkok-Clark, de luchthaven vlakbij Angeles, verliep geheel volgens plan, het Clarkton hotel is twintig autominuten van het vliegveld, als je je vluchtnummer doorgeeft, word je even opgehaald. Van het hotel rijdt er elk half uur een shuttlebus naar de plaatselijke Walking Street where the action is. Een paar keer op en neer gelopen, en bij een van de gogos met een meisje aan de praat geraakt. Was een leuke gezellige meid, mooie rondingen, duidelijk iets meer in de beha dan de meesten daar. Met haar naar boven, samen wat gedronken, de shows waren niet spectaculair te noemen, maar toen er van die langwerpige ballonnen aan te pas kwamen die van het podium het publiek ingeschoten werden vica versa, werd het toch wel een leuk.

Jennie Mae wilde wel lt met me mee, ging zich even verkleden en kwam terug in een t shirt waarop stond: don’t touch me. Ik trok mijn meest teleurgestelde gezicht en wees op de tekst. Schaterlachend verzekerde ze me dat dat wel goed zat. We gingen nog in een andere club kijken waar ze ook bezig waren met een ballonnengevecht, dit bleek dus de plaatselijke sport te zijn. We kwamen ver na middernacht in het hotel. In bed zat het inderdaad wel goed, lekker lang liggen zoenen en haar zachtjes laten pijpen, tot het moment supreme dat we aan het echte werk toekwamen. Oh, so big. Voorzichtig naar binnen dan, en wat was ze strak. Lekkerder voor mij dan voor haar, dus maak het dan maar met je mond af. Ze zoog me langzaam naar een orgasme toe, deed de laatste halen alleen met haar handje en zo kreeg ze alles over zich heen, de witte strepen goed aftekenend op die lichtgebronsde huid. We lachten er smakelijk om en gingen de rommel weer wegdouchen. De volgende ochtend bleek ik met een uitslaapster te doen te hebben, ze had geen zin om op te staan. Tot ik zei dat ik wat wilde gaan shoppen. Daar en daar was een grote Shopping Mall, wist ze meteen, en nu wilde ze wel graag mee. Meteen ging de alarmbel af. Shoppen zie ik als een noodzakelijk kwaad, soms moet je wel eens wat, maar ik wil daar geen vrouwen bij hebben. Ik krijg dan altijd zo’n Yolanthe Cabau associatie, betaal jij effe, Wes? Bij mij thuis gaat het tenminste wel zo. Dus wimpelde ik het af om samen te gaan, en liet me maar even alleen door een trike, een brommer met zijspan, naar die Mall toe brengen. Zo groot heb ik ze in Europa zelden gezien, vrouwen krijgen daar acuut een nat kruis van, voor mij is het niks, ik was er gauw klaar mee, en deed mijn inkopen gewoon op straat.

Bij het Swiss Chalet geweest voor een goed diner, en de gogos weer eens afgestruind. Als een van de danseressen je bevalt, kun je de serveerster vragen om haar bij je te roepen, dat gebeurt met een groene laser, zodat meteen de hele club weet wie met wie gaat. Zo kwam Lynn bij me terecht, een mooie slanke meid. Een van de ladydrinks is de blowjob, een borrelglaasje met slagroom, dikke punt erop, die de dames dan heel suggestief weglikken. Die witte room op die lange tong maakte dat het kruis van mijn broek plotseling erg krap zat. Lynn meegenomen, en haar uitgebreid laten blowen en deze keer op het orgaan dat er voor bedoeld is. Ze kwam zelf met condooms aanzetten, verstandig natuurlijk, maar wel weer maatje medium, iets voor Japanse garnalenpikkies. Mijn eigen rubbers maar genomen, dan heb je de volgende dag tenminste geen ringen in je snikkel staan. Vervolgens haar in missie gepakt en in dat nauwe doosje de eindstreep gehaald. Geen uitslaapster deze keer, ze moest de volgende ochtend op tijd naar haar kids toe, hielp me even handmatig van mijn odol af en vertrok.

Na het ontbijt de stad maar eens ingelopen, erg rommelig allemaal. In de middag in Santos Road, ofwel de blow row, het Angelse equivalent van soi 6/Pattaya, wat gaan drinken bij Dian, een leuke meid van een van de barretjes. Ze vertelde dat ze een goede blowjob in huis had en maakte er niet mis te verstane bewegingen met haar tong bij. Laat maar eens zien dan, aan die 700 pesos kon ik me geen buil vallen. Achter de bar meerdere kamertjes waar nog meiden lagen te slapen. Nog geen kamer vrij, dus werd een van de slaapsters wakker gemaakt en weggestuurd. Er kwamen wat vochtige doekjes aan te pas, junior werd zorgvuldig gepoetst voordat hij in haar mondje verdween. Ze had niets teveel gezegd, ze likte en zoog heel geraffineerd, steeds oogcontact houdend. Ik zag kans om het festijn tot een kwartiertje te rekken, maar toen was er ook geen houden meer aan, en spoot haar mond vol. Ze bleef nog even zachtjes nazuigen en liet met een ondeugende blik alles langs de stam naar beneden sijpelen. De sporen werden weer gewist en ik ging eerst een paar uur slapen.

Op de Perimeter Road was in de eerste gogo weinig sfeer, de tweede was beter, met een gezellige mamasan, en een stel leuke danseressen. Ik koos er een uit, ze werd met de laserstraal geroepen en kwam heel schuchter bij ons zitten voor een drankje. Knappe meid en slechts twee weken in het vak. Ik voelde meteen dat dit niks ging worden, het kind was doodsverlegen. Inmiddels waren er een stel meiden bijgekomen. We lieten haar weer gaan en ik wees een andere aan. Een prima keus volgens mamasan. Inderdaad, dit ging het worden. Lovely wist hoe het hoorde, na de eerste slok begon ze al uitgebreid te zoenen en wreef snel een dikke bult in mijn kruis. Er werd een glaasje blowjob voor haar gehaald en ze likte de room langzaam weg. We maakten er een st van, het was nog wat vroeg en ik moest toch de volgende ochtend vroeg op voor de bus naar Subic. In de gietende regen met een trike naar het hotel, samen gedoucht en met een stijve van heb ik jou daar het bed in. Eerst een uitstekende blowjob, dan de jas aan en erin. Doordat die griet van ’s middags de zak al een keer geleegd had kon ik het extra lang volhouden. Maar ik had hier wel weer een tongzoenster uit de eerste categorie te pakken, het kon haar niet nat en diep genoeg gaan. Op den duur moest ik dan toch de zwemmers een keer loslaten, maar wat was het lekker. Ze ging weer terug naar haar bar en ik ging een forumberichtje tikken.

De busrit van Angeles naar Subic duurt een dik uur en voert door een landschappelijk heel mooi gebied. Subic Bay, ten noorden van Manilla is heel groot en heeft veel stranden, het ene wat mooier dan het andere, het onderhoud kon hier en daar beter, zo te zien is hier nog niet echt sprake van massatoerisme. Langs de weg achter het strand, in Barrio Baretto, waar ook veel hotels liggen, zijn een aantal barretjes/nightclubs. Aan de voorkant te zien lijkt het naar niks. Subic Town idem dito. Maar als je binnenstapt, dan kom je vaak in een verrassend nette zaak, met hele leuke danseressen in de kuip. Behalve toeristen bestaat het cliënteel vooral ook uit Yanks van de plaatselijke US Navybasis.

Na een paar barren bleef ik hangen bij twee leuke meiden, Rose, met de grootste cup van het huis, zelfs na de 50 procent opvullingsaftrek, die je hier altijd moet toepassen, bleef er toch nog een aardige B over. En Jen, een slanke prettig gestoorde griet, die me aan de lopende band zat te zoenen, amper tijd om mijn glas leeg te drinken. Na de nodige consumpties wilde ik ze eigenlijk allebei wel barfinen, maar Jen was inmiddels behoorlijk zat geworden. Een dronken meid in bed is nooit een succes weet ik uit ervaring, dus alleen Rose meegenomen. Meer dan een uur met elkaar bezig geweest, ze pijpte verrukkelijk, alleen de diepte was weer het klassieke probleem. Rustig aan dan, maar dan duurt het ook des te langer. Uiteindelijk zoog ze me klaar en richtte op het laatste moment de straal op haar tieten. We sliepen samen in en stonden bijtijds op, ik voor een dagtripje, zij voor haar eigen besognes.

De dag besteed aan wat cultuur, het Ocean Park en de Tigerzoo. In de vooravond eerst wat geslapen. Als je er te vroeg een aan de haak hebt, dan willen ze altijd nog een paar barren af waar vriendinnen werken, wat vaak een gepeperde drankrekening oplevert. En als je pech hebt lig je later met een bezopen meid in bed, die boom boom in the morning wil, ja de groeten. Om half twee ’s nachts schoot ik wakker en ging nog even op pad om er een op te halen. In club 20/20 stonden nog genoeg meiden te dansen. Aangezien er geen een boven cup A uit kwam, koos ik deze keer maar voor degene met de lekkerste billen. De eigenares van dat fraais heette Kim, en had werkelijk een prachtige ronde bilpartij onder een slank middel. We deden samen een drankje, terwijl de beide mamasans me een massage gaven, we give you power for boom boom. Om half drie met Kim het bed in en tegen vieren pas klaar met de sex. Veel vrouwen komen maar moeilijk klaar, en zijn dan overgevoelig, maar Kim viel in de categorie snelkomsters/doorneuksters. Ze was al vijf avonden niet gebarfined, zo geil als boter, en erg orgasmegericht. Nadat ze me omhoog had gezogen, klom ze erop en reed zichzelf binnen de kortste keren klaar. We draaiden om en in missie paalde ik haar van het ene orgasme naar het andere, zo maak je ze niet vaak mee. Uiteindelijk ging ik zelf ook af, maar ze had nog niet genoeg gehad en duwde mijn hoofd tussen haar benen. Toen ik er met de kramp in mijn kaken mee ophield, had ze mijn hoofd meerdere keren schokkend tussen haar dijen geklemd. Uitgeput vielen we in slaap, werden laat wakker en met een heerlijk loom gevoel deden we het nog een keer. We gingen douchen, ontbeten samen, zij ging naar huis, ik maakte er een rustig strandochtendje van.

In de middag regende het, dus hield ik het maar even bij de hotelbar. Ook hier plenty dames aanwezig. Tijdje zitten dollen met twee vriendinnen, Rain en Christy, en hun gevraagd voor een party op de kamer. Bij het voorgevecht bleven ze samen, zoenen met de een en gepijpt worden door de ander. Maar later verdwenen ze beurtelings in de badkamer, de een mocht niet zien hoe de ander geneukt werd. Ik riep ze natuurlijk allebei een keer binnen met de mededeling dat we klaar waren, wat niet zo was, zodat ze beiden toch nog geconfronteerd werden met hun vriendin die een veeg kreeg. Geintjes over hoe ver ik erin zat, zo ongeveer tot hun maag, veel lol met zijn drieën. En met een lekker zoenende Christy in mijn arm door Rain klaargepijpt, die haar naam eer aandeed, door het ineens boven onze hoofden te laten regenen. Ze gingen terug naar de bar, ik ging de verneukte calorieën even aanvullen. Geen Philippijnse kost meer, ik heb het een paar dagen geprobeerd, maar vind het flauw, het smaakt nergens naar en als je pech hebt kun je een halve kip uit elkaar gaan zitten pulken.

Om een uur of elf nog eens op jacht gegaan. Nog een paar barretjes afgehopt, op een gegeven moment zes gegadigden bij me,waaronder zelfs twee cherrygirls, maar ik hield het gewoon bij de twee knapsten, Joan en Kay. Hun samen gebarfined. Het was hun eerste trio, ze waren in het begin wat schuchter voor elkaar, maar tijdens het voorspel verdween de schroom snel. De poesjes waren weer zo strak als het maar kon. Eerst Kay een beurt gegeven tot het haar te pijnlijk werd en ze haar opgerekte doos even ging pamperen. Toen ze daar mee klaar was, waren Joan en ik al vol in actie. Kay was iets schuchterder, maar Joan had er geen probleem mee om het met haar mondje af te maken, en wat was het lekker met deze twee beauties. We bleven nog een tijdje nakletsen voor we gingen slapen, en vroeg in de ochtend vertrokken ze vanwege hun kids. Tegen de middag vertrokken voor de laatste etappe, Pattaya.

Resumerend, vergeleken met Thailand vond ik de dames in de Philippijnen goedkoper, dat heeft misschien ook te maken met de gunstiger koers van de peso, maar evengoed, 1800 ps voor een lt in Angeles en 1500 voor een lt in Subic, inclusief barfine kan ik niet duur vinden. De hotels en vooral het vervoer waren iets duurder. Ook overal veel gewapende politieagenten, dat heeft ongetwijfeld zijn redenen, maar onveilig voelde het niet aan. De dames zijn gemiddeld genomen knap en meestal slank, ook erg vriendelijk, maar wel wat pusherig voor de ladydrinks. De gogo’s die ik gezien heb waren erg braaf vergeleken met Thailand, danseressen droegen altijd een topje met rokje, of hooguit een bikini, en de bananen en ijsblokjes ranzigheden zoals in Pattaya waren al helemaal niet aan de orde. Vanuit Bangkok vlieg je voordelig naar Clark met TigerAirways/Seair. Die hebben prettige vertrek/aankomsttijden, halverwege de middag/begin van de avond, en directe vluchten zonder overstap. Het was in ieder geval weer een mooie ervaring, of er een herhaling in zit, dat zal er aan liggen hoeveel tijd er ter beschikking is.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
nlnu's Asiatour september 2012, deel 2, Angeles en Subic.
« Reactie #1 Gepost op: 12 november 2012, 14:09:33 »
Ik lees en dit is een alter-ego van Foots, twee gelijkgestemden, met exact hetzelfde taalgebruik.
Alleen heeft Foots een klein pietje en nlnu eentje van iets groter formaat, maar wat heb ik genoten van dit verslagje.
En wat een leuke ervaringen, ik ben er zeker van dat noglangnietuitgeandeld al heel goed Azië kent alsook al de tricks en traps.
Leest heerlijk en in één stuk door, zonder een pauze te nemen leest dit als een goed boek.


Proficiat, petje af, en wat ik onthoud hiervan is dat heel veel meiden een FT aanbieden, wegens too biggggg dick, als ik Foots was, zou ik dus vanaf nu pochen met de maat van de lul  ;D


sm
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
nlnu's Asiatour september 2012, deel 2, Angeles en Subic.
« Reactie #2 Gepost op: 12 november 2012, 15:36:06 »
Geweldig wat een post !




Deze meneer doet de Filipijnen uit het boekje (Wie heeft hem "opgeleid ? in ieder geval niet SFL) . Vliegen op Clark (heeeeeeel erg verstandig !) air base Angeles en inchecken in Clarckton, (you are my man) maar eerlijk is eerlijk Dupke heeft een betere ontdekt die heet Lewis Grant. Maar voor mij is Clarckton een heel speciale plek. De groeten aan Nick, de oude ober ik kom er al 18 jaar.


Local condooms zijn zelfs voor Foots kleine repelsteeltje erg krap, zeer goed dat je die zelf bij had. Je bent naar Santos gegaan voor een Blowjob, gewaagd, absoluut ! Cherrygirls, talk the talk and do the walk, heerlijk niemand zal hier wel begrijpen wat een cherrygirl is, of het uberhaupt ook maar geloven. Verstandigerwijze overgeslagen, mijn complimenten.


Allen het Filipijns eten is niet flauw, wel eten ze kippen met alle botten op klopt. Adobo is een gerecht met maggi en zeker zout genoeg, Kaldereta is lekker en eet vooral geen Sinigang dat is een azijnsoep of Balut een half uitgebroed ei wat daarna gekookt is. De plaatselijke Jollibee is ook goed te freten hoor. Kom je trouwens als westerlijk ook "gewone" dames tegen awel niet in Angeles, want in Angeles zijn alleen maar hoeren. Maar voor iedereen die een gewoon lief zou willen scoren, ga naar de plaatselijke mall of Jollibee en kijk wie er naar je kijkt, en geloof het of niet, maar dat zijn er genoeg. Zelfs ik ben wel eens aangesproken terwijl ik sokken wilde kopen in Legaspi.


Die politieagenten met klappistolen zijn lang niet allemaal politie agenten, dat zijn ook gewoon bewakers/ guards van hotel of disco of een geldautomaat. Als NL-er geloofde ik niet dat die geweren geladen waren totdat de guard van Clarckton hem even "openklikte en ik de kogel zag liggen. Ach ik ben niet anders meer gewend, je hebt er geen enkel probleem met die lui, zolang je "normaal" doet.


Ook je keuze om bij Swiss Chalet te eten getuigd dat je absoluut voorkennis moet hebben gehad, de meeste heren krijgen die kennis pas als ze door een ware hel zijn gegaan (bv Manilla airport en zijn taxi's). Ik heb van je verhaal gesmuld, heerlijk een kleine tip is dat de trike buiten Clarckton alleen maar rijden tegen 150 peso wat ver erover is. Neem liever de jeepney, maar kijk uit daarin goed uit, vooral bij de Petron station, want je zult niet de eerste en de laatste zijn wiens zakken worden gerold.


Het enige wat ik nog kan opmerken is dat Subic wel ok is, maar dat Puerto Gallera toch wel vele malen mooier is, ook is daar meer te doen. Dat is vanaf Angeles 5 uur bussen en een uurtje met de boot (naar Sabang, natuurlijk, want daar zitten de hoeren). Goed ik heb genoten en geen idee waar je de tips van daan hebt, maar je hebt het voorbeeldig gedaan. Mijn complimenten (en nominatie).


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
nlnu's Asiatour september 2012, deel 2, Angeles en Subic.
« Reactie #3 Gepost op: 13 november 2012, 23:15:41 »
geen idee waar je de tips van daan hebt, maar je hebt het voorbeeldig gedaan. Mijn complimenten (en nominatie).


Groet, Foots  O0


De schuldige zal zich maar melden zeker... , dus indirect komen de tips van jezelf

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
nlnu's Asiatour september 2012, deel 2, Angeles en Subic.
« Reactie #4 Gepost op: 13 november 2012, 23:22:09 »
geen idee waar je de tips van daan hebt, maar je hebt het voorbeeldig gedaan. Mijn complimenten (en nominatie).


Groet, Foots  O0


De schuldige zal zich maar melden zeker... , dus indirect komen de tips van jezelf
Dat verdient een pluim, het kon geen toeval zijn. Waar fora goed voor zijn  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
nlnu's Asiatour september 2012, deel 2, Angeles en Subic.
« Reactie #5 Gepost op: 14 november 2012, 09:50:49 »
 ;D Inderdaad, met Dupke heb ik van tevoren wat ervaringen uitgewisseld. Hij had ervaring met de Filippijnen, ik meer met Thailand, waar ik vanaf 2009 elk jaar een paar weken doorgebracht heb. Ik had alleen geen idee dat dhr. Foots zelf ook een Filippijnenfan is. Zo zie je maar hoe klein de wereld is.
Overigens ben ik voor mijn werk heel veel in Duitsland onderweg en pak ik als zich de gelegenheid voordoet graag een clubje mee. Ik zal af en toe wel eens een verslagje posten hier.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
nlnu's Asiatour september 2012, deel 2, Angeles en Subic.
« Reactie #6 Gepost op: 14 november 2012, 10:45:36 »
Tja als ik alleen Filipijnenfan was dan viel het nogal mee, Filipijnofiel is of Filipijnofrust dat past beter bij mijn lange intensieve haat-liefde verhouding met het land, de cultuur en hun (vrouwelijke) inwoners.


Het is eerder de helft van mijn leven, of mijn hele leven, maar net hoe je het bekijkt. Dupke was en is een voorbeeldige leergierige medereiziger een paar jaar geleden, waarvan het me zou verbazen dat het met hem niet net zo eindigt als met mij, maar dan zonder de 1e laat ik het mindere periode noemen.


Een Filipijnen reis grijpt meestal erg diep in je leven en meestal ontwikkeld een permanente heimwee achtige ziekte die je iedere keer weer verdiept zodra je er weer een keer bent geweest. Ik hoor het Dupke nog zeggen ik ga altijd overal maar 1 keer naar toe, want er is zoveel moois in de wereld waar ik nog niet ben geweest.
Gelukkig heb ik het ook niet tegengesproken want ik ben dat helemaal met hem eens. Was het nu niet de 3e keer dat Dupke naar de Filipijnen is geweest en kwam hij al polsen wanneer ik volgend jaar of het jaar daarop er weer naar toe ga ? Tja het is niet uit te leggen, maar het is gewoon zo.


Groet, Foots  O0



Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.