Auteur Topic: ANNIE (ROEMEENSE LOLITA)  (gelezen 3764 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wijze grijze

  • Gast
ANNIE (ROEMEENSE LOLITA)
« Gepost op: 12 november 2012, 23:10:19 »
 Gekopieerd uit mijn recensie: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=787.msg24461#msg24461
 
De 3e en 8e sessie heb ik verbracht met Annie:
Naam : Annie
 Nationaliteit/Taal : Roemeens/weinig Engels
 Leeftijd : 18
 Haarkleur/-lengte : Zwart pagekopje
 Lengte dame : 1,60 mtr
 Postuur/Cupmaat : lolitaatje, 48 Kg, maat 32/ stevige A-cup met lekkere roze tepeltje,
 Tatoeages/Piercings : nee/nee
 Service: TZ, PZC, NMC, 69
 Voordelen: Zeer, zeer lief en aanhankelijk.
 Nadelen:
 Tijdsduur : 30+40 minuten
 Prijs : All inclusive
 Extra’s bij het bezoek:
 Wijze Grijze sexapproval: 10,0/10

Soms, heel soms, vind je zo’n pareltje waarvan je achteraf denkt, was dit nu P6 of meer? Annie werkte vandaag voor het eerst in La Luna en ik was denk haar 3e gast. Ze had weliswaar hiervoor 2 maanden in Spanje gewerkt, maar door de crisis aldaar uitgeweken naar Duitsland. Ze voelde zich bij mij blijkbaar helemaal op haar gemak, want we hebben zeker een uur op de bank liggen kletsen (hoewel dit door haar gebrekkige Engels kennis best moeilijk gaat) en friemelen. Omdat het wel iets drukker begon te worden zijn we, aangespoord door de andere meiden, na dus veel te lange tijd op de bank naar de kamer gegaan voor een goede sessie. Ik weid hier niet verder over uit, want ook niet met een orgasme beëindigd, maar vertel iets meer over de 8e en laatste sessie van de dag. Tegen 21:30 kwam Annie terug van een kamer en had het duidelijk moeilijk. Een nieuwe klant wilde meteen weer naast haar gaan zitten, maar Annie kon hem niet duidelijk maken dat ze even een time out wilde nemen. Door haar lichaamstaal en non-verbale communicatie signaleerde ik meteen een probleem bij haar. OK, Wijze Grijze schoot in zijn “protection mode”: Ik deelde de klant mee dat Annie nu even aan pauze toe was en hij ging weg. Annie’s ogen straalden dankbaarheid uit.
“Zal ik bij je blijven zitten?”
Ik gaf Annie tijd om te bedaren en zij vleide zich behaaglijk tegen me aan. Ondertussen kriebelden haar nageltjes oh zo lief over mijn borstkas, terwijl ik haar met mijn nagels een sensuele hoofdmassage toediende (Wijze Grijze Top Tip: veel vrouwen smelten daar helemaal bij weg)
Annie vertelde me dat ze met een Duitse klant op de kamer geweest was die haar vrij ruw behandeld had en er geen boodschap aan had dat hij (te?) groot geschapen was voor dit petite Lolitaatje. Dit was ze niet gewend: in Spanje waren de gasten niet zo groot geschapen.
Langzaam kwam Annie weer tot rust en de knuffelsessie op de bank werd steeds inniger. Ze lag met haar hoofdje op mijn behaarde brede borstkas. Veel zoenen volgden en Wijze Stijve werd aan een stuk door gekriebeld, waarbij ze regelmatig met haar duimpje mijn voorvocht over en rond mijn hele eikel uitmasseerde. Daarbij me steeds zo onschuldig vragend aankijkend of het goed was wat ze deed. Ik had haar zo naar de kamer willen ontvoeren, maar wilde het ook niet forceren. Ze brak het record opgeilen, want pas tegen 23:30, dus na 2 uur, stelde zij voor om het op de kamer af te maken. Ik zei haar meteen dat ik niet per se hoefde te neuken, en dat ik het verloop op de kamer helemaal aan haar zou overlaten. Ik wilde vooral niets afdwingen.

Wat volgde was pure spirituele erotiek. Zo stel ik me het Japanse Zenboeddhisme voor. Ga liggen en geef je over. Annie gaf me zulke innige tongkussen en streelde m’n lichaam zo sensueel dat ik me voelde alsof ik uit mijn lichaam trad. Alle zenuwen waren zo gespannen en elke gevoelsprikkel kwam zo intensief en puur over. Toen begon Annie me superlief te pijpen, met heel veel gevoel en zonder haar handjes te gebruiken. Zo warm, vochtig en gevoelvol. Ook mijn ballen werden heerlijk door haar tongetje gemasseerd. We vergaten de tijd helemaal. Na 40 minuten begon ik echter zo’n oerlust naar een orgasme te bespeuren, dat ik mezelf ging aftrekken. Annie begreep me en hield haar geopende mondje en flitsende tongetje boven mijn eikel, terwijl haar regelmatig met spuug natgemaakte vingertjes intussen mijn billen en sluitspier sensueel masseerden. Op het moment suprême waarschuwde ik haar, want Annie doet niet aan FT, en dit 5e orgasme van de dag was van zo’n ongekende heftigheid dat het afbladderende behang van enkele klodders “Perfax” werd voorzien. Daarna nog heerlijk liggen natongen.