Auteur Topic: PRIVATE GIRLS (AUTOLEI 146 WOMMELGEM), CLARA  (gelezen 47840 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
PRIVATE GIRLS (AUTOLEI 146 WOMMELGEM), CLARA
« Gepost op: 14 november 2012, 00:32:58 »
Plaats van tewerkstelling: Private Girls
Naam: Clara
Nationaliteit: Française
Leeftijd: 25
Haarkleur: Blond ^-^
 Kleur ogen: Blauw
Lengte dame: 1 meter 70
Cupmaat: D - cup
Uiterlijk: Uitstekend
Vriendelijkheid: Uitstekend
Service: Tongzoenen, Beffen, PZC en NMC in alle posities
Shift: /
Kosten: 80 euro voor 30 minuten


Laatst maar eens aangeklopt bij de Private Girls waar zich enkele meiden zich aan mij kwamen voor stellen. Toch wel vreemd hoor zo begeleid te worden naar een kamertje om dan een dame te kiezen. Dat ben ik niet gewend en is niet mijn ding.


Er kwamen zich 3 meiden aan mij voorstellen. Alle 3 waren ze mooi maar wel kansloos tegenover robertosnol Clara. Vergelijk haar maar gerust met Nicole uit het Schipperskwartier. Wie mij kent, weet dat de stoppen dan onmiddellijk doorslaan en het mag kosten wat het wilt...


Enfin na de verplichte handelingen kwam ik met deze dame op kamer aan. Ze tongde me al lekker binnen en liet niet maar los. Het was ook echt gezoen en niet met het puntje van de tong zoals dat al wel eens durft voorvallen bij onze vriendinnen de hoeren.


Nog staand begon ze mijn buik te kussen en zakte ze af naar kleine Roberto die met een subtiele handmassage keihard werd gemaakt en ze nam hem toen in haar mondje. De ballen werden ook niet vergeten door deze snol. Technisch kon deze blowjob beter maar dat is smaak afhankelijk. Clara zette zich tijdens het pijpen goed in.


Plots onderbrak ze dit schouwspel en dirigeerde me op bed alwaar ze haar poes in mijn gezicht duwde en ik al snel met mijn hoofd gevangen zat tussen haar benen die me omknelden als een bankschroef. Ik heb haar dan maar gelikt en dit heeft toch wel even geduurd deze stand 69 zoals men dat noemt.


Dan ging het rubber erover en bestierde ik haar in de missionarisstand maar wel met mijn armen haar benen goed wijd naar naar achter duwend. Haar voetjes lagen naast mijn hoofd te waggelen en het kon dan ook niet anders of ik moest aan die andere geile rakker civicske denken. Tijdens deze stand werd er ook door beide partijen volop getongd. Maar soit...


Dan hebben we besloten in de Robertoschildpadstand.


Het was leuk en lekker maar de deze vorm van prostitutie zal nooit de mijne worden al kan mooie Clara daar niks aan doen.


Besluiten doen we dan nog met een foto van deze dame:


« Laatst bewerkt op: 19 september 2013, 18:45:36 door mechelen »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Autolei 146 Private Girls Clara
« Reactie #1 Gepost op: 14 november 2012, 00:42:46 »
Dank voor je oprechte recensie Roberto.

Net zoals je het zegt : ook voor mij is privé-payseks maar niks . Als de dames zich zo voorstellen aan een klant lijkt het alsof je verplicht bent een van hen te 'consumeren', ook al is het je smaak niet...

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Autolei 146 Private Girls Clara
« Reactie #2 Gepost op: 14 november 2012, 11:50:06 »
Dank voor je oprechte recensie Roberto.

Net zoals je het zegt : ook voor mij is privé-payseks maar niks . Als de dames zich zo voorstellen aan een klant lijkt het alsof je verplicht bent een van hen te 'consumeren', ook al is het je smaak niet...


Tja in NL privehuizen gaat dat niet anders, in apart hokje komen de dames zich supersnel voorstellen. Hallo ik ben  ....... en zo snel mogelijk rechtsomkeer en weer weg. Vroeger vond ik het absoluut normaal, nu kijk ook ik er anders heen. Waarom maakt de dame niet even een kort praatje, hoe is het en wat vind je leuk op kamer ? Goed ik zal wel raaskallen, want dat is natuurlijk veel te veel gevraagd. Feit is wel dat ik natuurlijk altijd het probleem had van de naam onthouden, en dat is me ook al eens op echte "verrassingen" komen te staan. Pas dan voel je je echt "verplicht".


Verplicht heb ik me slechts ten dele gevoeld, maar uit de ruime schare van 10-15 zat er meestal direct een keuze bij. Soms waren er nog een aantal op kamer en heel soms misschien 1 op 20 of 30 bezoeken kon ik geen keuze maken en was het ook geen enkel probleem om een andere dag terug te komen. Tja bij het eerste bezoek is dat natuurlijk een hele ander gevoel, hoewel het natuurlijk nooit verplicht is.


Soit, bij de keuze uit 3 heb je in ieder geval een perfect Roberto meiske gekozen, zo kon ik uit de foto wel opmaken.
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline victor

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 155
    • Bekijk profiel
Autolei 146 Private Girls Clara
« Reactie #3 Gepost op: 14 november 2012, 20:36:45 »
Private-Girls is één van de beste privéhuizen in het Antwerpse. Kwaliteit is daar zeer belangrijk, bij herhaalde klachten over een dame verdwijnt die even snel als ze gekomen is.
Hier zijn er ook vrij weinig verschuivingen in het damesaanbod.
Het klopt dat de dames zich snel voorstellen maar je kan hier gerust zeggen dat jou keuze er niet bij is en terug buiten gaan. Ze blijven er altijd vriendelijk. Met Clara heb ik zelf nog geen ervaring maar wel met Chantal en Ariana. Beide dames zijn top ! Voor mij kan de service in dit huis niet tippen aan deze in het SKW. En mocht dit wel zo zijn, dan ben je sowieso een pak euros meer kwijt.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Autolei 146 Private Girls Clara
« Reactie #4 Gepost op: 14 november 2012, 20:40:38 »
Ik lees hier nochtans van roberto dat hij zijn snol helemaal opzoent, en die service krijg je NIET in het skw voor de instap, en al zeker niet de eerste keer.
Misschien andere service victor die jij wel in het skw krijgt en die NIET in de recensie van Roberto staat?


Ik ben gewoon nieuwsgierig hoor  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Autolei 146 Private Girls Clara
« Reactie #5 Gepost op: 14 november 2012, 20:53:27 »
Private-Girls is één van de beste privéhuizen in het Antwerpse. Kwaliteit is daar zeer belangrijk, bij herhaalde klachten over een dame verdwijnt die even snel als ze gekomen is.
Hier zijn er ook vrij weinig verschuivingen in het damesaanbod.
Het klopt dat de dames zich snel voorstellen maar je kan hier gerust zeggen dat jou keuze er niet bij is en terug buiten gaan. Ze blijven er altijd vriendelijk. Met Clara heb ik zelf nog geen ervaring maar wel met Chantal en Ariana. Beide dames zijn top ! Voor mij kan de service in dit huis niet tippen aan deze in het SKW. En mocht dit wel zo zijn, dan ben je sowieso een pak euros meer kwijt.

Schrijf je dan ook eens een recensie ;)?

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Autolei 146 Private Girls Clara
« Reactie #6 Gepost op: 14 november 2012, 20:54:36 »
Dat viel mij ook op, maar in privehuizen ben ik dat eigenlijk wel gewend. In NL bij Eindhoven Prive vaak wel. De instap daar begint tegenwoordig bij 80 euro voor een half uur, instappen bij SKW is natuurlijk goedkoper, maar korten en wat basaler, ofwel je kunt het kussen op je kloten schrijven.


Ik heb trouwens de indruk en van sommige here ook te horen gekregen dat de prijzen in NL de laatste jaren flink zijn gestegen terwijl in Belgie de privehuizen vooral in kwaliteit zijn gestegen. Iets wat ik overigens niet zelf gecheckt heb maar gehoord.


Iemand meer info ?


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
PRIVATE GIRLS (AUTOLEI 146 WOMMELGEM), CLARA
« Reactie #7 Gepost op: 19 september 2013, 18:46:38 »