Auteur Topic: Verversrui 02/2, Lori (gecomb. dag- en avond/nachtshift)  (gelezen 78844 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 20/4, Lori (gecomb. dag- en avond/nachtshift)
« Reactie #15 Gepost op: 15 november 2018, 00:31:02 »
Da zal nogal nen inpak zijn!
Allemaal briefjes van 50 euro in een valies proppen waarschijnlijk he.  Kleren zal gene vette zijn, want die heeft ze nauwelijks aan  :dance2 :dance2 :dance2

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Verversrui 20/4, Lori (gecomb. dag- en avond/nachtshift)
« Reactie #16 Gepost op: 27 november 2018, 18:35:43 »
't Is eindelijk een feit: een medewandelaar heeft Lori gespot in Den Haag !

Topic wordt dus eerstdaags verplaatst !

* Note bet(d)weter: adres aangepast.
« Laatst bewerkt op: 29 november 2018, 12:46:08 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Geleenstraat 96, Lori (gecomb. dag- en avond/nachtshift)
« Reactie #17 Gepost op: 3 april 2019, 15:23:42 »
Lori terug gespot in het skw !

*  Topic wordt niet onmiddellijk maar eerstdaags terug naar daar verplaatst !
Zo hebben de Nederlandse fans even de tijd om dit nieuws tot zich te nemen...

Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Verversrui 20/4, Lori (gecomb. dag- en avond/nachtshift)
« Reactie #18 Gepost op: 5 april 2019, 18:33:58 »
Lori's topic terug verplaatst naar het skw.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Verversrui 02/4, Lori (gecomb. dag- en avond/nachtshift)
« Reactie #19 Gepost op: 27 mei 2019, 17:58:49 »
Mooie Lori voor het eerst gespot op Verversrui 02/4.
Dat is normaal gedurende de dag de vaste stek van die andere schoonheid, Daniella (geen topic). De laatste tijd zijn er op bedoelde locatie altijd wel één of meerdere ramen vrij, zodat het goed mogelijk is dat Lori daar blijft...
We volgen dit van nabij ! :-\ :-\

*   Adres aangepast.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Verversrui 02/2, Lori (gecomb. dag- en avond/nachtshift)
« Reactie #20 Gepost op: 5 juni 2019, 18:34:13 »
Vandaag stond Lori op Verversrui 02/2; vermits die locatie al een hele tijd onbezet was, is de kans reëel dat ze daar wel even blijft...

*  Adres aangepast.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Ronny Bovenaars

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 78
    • Bekijk profiel
Verversrui 02/2, Lori (gecomb. dag- en avond/nachtshift)
« Reactie #21 Gepost op: 23 augustus 2019, 09:59:49 »
Lori in het politiepakje, wat een strakke body! Ik had haar al een paar keer zien staan en het moest er nu toch van komen.

Ik gaf haar gelijk wat complimenten voor haar knappe body en ik werd wederzijds ook uitvoerig voorzien van complimenten, maar goed ik ben een begin dertiger met 5 dagen per week fitness in het lijf dus dat speelt in mijn voordeel denk ik.

Ik heb met Olga een uur lang superseks gehad en zal maar niet teveel in de details treden maar ik kan wel zeggen dat als je lichaam en je hygiëne in orde zijn deze madam u een fantastische tijd bezorgd en er echt veel mogelijk is. Als bonus kreeg ik nog een heerlijke massage!

Ik weet wel zeker dat Lori mij snel terug gaat zien, of het moet zijn dat de dikke tettenfabriek van de 47 plots weer opengaat  :showtits1 :lol

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 02/2, Lori (gecomb. dag- en avond/nachtshift)
« Reactie #22 Gepost op: 24 augustus 2019, 00:29:56 »
Lori in het politiepakje, wat een strakke body! Ik had haar al een paar keer zien staan en het moest er nu toch van komen.

Ik gaf haar gelijk wat complimenten voor haar knappe body en ik werd wederzijds ook uitvoerig voorzien van complimenten, maar goed ik ben een begin dertiger met 5 dagen per week fitness in het lijf dus dat speelt in mijn voordeel denk ik.

Ik heb met Olga een uur lang superseks gehad en zal maar niet teveel in de details treden maar ik kan wel zeggen dat als je lichaam en je hygiëne in orde zijn deze madam u een fantastische tijd bezorgd en er echt veel mogelijk is. Als bonus kreeg ik nog een heerlijke massage!

Ik weet wel zeker dat Lori mij snel terug gaat zien, of het moet zijn dat de dikke tettenfabriek van de 47 plots weer opengaat  :showtits1 :lol
Bovenaars is blijkbaar zodanig in de wolken van de seks met deze griet, dat hij zelfs, ondanks de fitness, haar naam niet meer goed weet  :lol_hitting:

guest21214

  • Gast
Verversrui 02/2, Lori (gecomb. dag- en avond/nachtshift)
« Reactie #23 Gepost op: 2 september 2019, 01:59:47 »
Uit ervaring kan ik zeggen dat Lori ook zeer goede massage skills heeft :amazone