Auteur Topic: FAQ Aken ==> Antoniusstrasse  (gelezen 85709 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
FAQ Aken ==> Antoniusstrasse
« Gepost op: 14 november 2012, 22:23:15 »
Algemene indruk:

Ik ben een paar keer in de Antoniusstrasse in Aken aan de wandel geweest, al is dat weer wel enkele jaren geleden. De Antoniusstrasse is de prostitutiestraat van Aken. Het is een kleine rosse buurt vergeleken met Duisburg en Antwerpen.
In mijn ogen vertoont deze straat best wel wat gelijkenissen met de Doubletstraat in Den Haag.

Je mag met de wagen in de straat rijden. Het nadeel hierbij is dat de ingang van de straat dezelfde is als de uitgang, wat wil zeggen dat er op het einde van de straat moet gedraaid worden en dat je als zwakke weggebruiker dus niet enkel oog voor de dames kan hebben maar ook voor het verkeer.

Parkeren:

Ik heb wagens in de straat zien geparkeerd staan maar dat is uiteraard niet de juiste manier. Mijn wagen heb ik geparkeerd enkele straten verder. Waar weet ik niet meer precies. Wel was het zo dat dit niet kostenloos was. Over de parkingprijzen kan ik me dan ook niks meer herinneren.

Concept:

Hoewel Aken in het land van de "Laufhauser" ligt, is dit gewone raamprostitutie. Net zoals in de Aarschotstraat in Brussel of het Schipperskwartier in Antwerpen.

Sfeer:

Bij al mijn bezoeken kwam ik aan tussen 21.00 uur en 22.00 uur in de avond en altijd in het weekend. De sfeer vind ik eerder grimmig. Wel is het zo dat er betrekkelijk weinig Marokanen rondhangen in vergelijking met de andere raambuurten die ik al bezocht.

Wel zag ik bij alle bezoeken heel veel mannelijke Oostblokkers in afgereden Mercedessen. Zij leken ook constant in de straat te patrouilleren. De meesten weten uiteraard dat de dames "gecontroleerd" worden maar in Aken leek het er vingerdik op te liggen. Dit sfeer kon me niet echt boeien en was noch de gemoedelijke en ongedwongen sfeer van het Schipperskwartier noch de criminele sfeer van de Aarschotstraat.

Er leken maar een handvol echte wandelaars en de rest was voor andere zaken in het straat.

Prijs en diensten:

De standaardprijs in Aken is 30 euro voor een "fuck" en "suck" van 15 à 20 minuten. Wil je meer tijd dan is het beter om 50 euro te geven. Met mijn ervaring kon je voor 50 euro geen extra diensten kopen maar enkel tijd.

Dames:

Hoewel ik er elke keer in de avond was en in het weekend - normaal gezien toch topbezetting - viel hier het damesaanbod toch wat tegen. Ik denk dat er een 50 tal ramen zijn waarvan er toen een 35 tal bezet waren.

De dames komen uit alle windstreken. Ik spotte negerinnen, Thaise dames, Oostblokkers, Latina's, transen en heel de reutemeut zoals aanwezig in elke raambuurt. Echte schoonheden kon ik op de vingers van 1 hand tellen en vooral bij de negerinnen was het huilen met de  C:-) pet op[size=78%]. [/size]

Omdat er blijkbaar maar weinig echte wandelaars lijken te zijn, zijn de dames naar jou als onbekende zeer agressief. Er werd fel op de ruiten getikt.

Veiligheid:

Ik heb de Polizei niet gezien maar ik voelde me altijd veilig. Ik werd ook niet lastig gevallen door de Oostblokkers die daar de straat lijken te controleren.

Bezetting:

Bij al mijn bezoeken door waren de ramen voor 70 à 80 procent bezet. Ik vind dit te weinig voor een avond in het weekend.

Conclusie:

Aken is een kleine rosse buurt. Het is niet de moeite om vanuit België hiernaartoe te rijden want we hebben in ons Belgenland met het Schipperskwartier op alle vlakken beter gerief in handen. Ik beveel de echte ramenmannen die naar Duitsland willen Duisburg aan.

Echter als je in de buurt woont, moet je deze buurt niet laten links liggen want bij elk bezoek zat er wel iets waar ik het mee kon.
« Laatst bewerkt op: 14 november 2012, 22:33:53 door roberto »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
FAQ Aken ==> Antoniusstrasse
« Reactie #1 Gepost op: 10 augustus 2014, 20:36:46 »
Ik was afgelopen week maar weer eens sinds een tijdje in de strasse maar het word minder en minder ook het aantal klanten en dus de dames hun verdiensten. De bouwput is nog steeds aanwezig in combinatie met een gigantische regenval leek de straat in een modder rivier te veranderen met een beetje ongeluk zit je broek en schoenen onder de modder na 3x de straat op en neer te zijn gelopen.


En na even met de lokale middenstanders gepraat te hebben die bouwput blijft tot het einde van dit jaar nog de dames hebben er last van ( de dag shift het meest ) maar ook de bekende snackbar draait minder omzet en de mannen van de tabledance waren ook al niet zo blij.


Het nivo van de dames was redelijk maar niet je van het kom er eigenlijk ook eerlijk is eerlijk steeds minder dan maar iets minder vaak gaan en alleen om de noodzakelijke stoom af te blazen voor de rest verkies ik andere gelegenheden al blijft 30 euro voor veel dames die er staan natuurlijk geen geld.

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
FAQ Aken ==> Antoniusstrasse
« Reactie #2 Gepost op: 11 oktober 2014, 23:07:54 »
Vanavond weer eens in het straatje geweest vroeger een wekelijks ritueel tegenwoordig ga ik steeds minder naar deze raamzone. Echter werd ik op deze zaterdagavond rond 21.00 verrast door het aantal mooie dames die aanwezig waren veel nieuwe dames ook ( al zal het in deze straat altijd een komen en gaan blijven ) sterker nog ik moet nog eens een saunaclub tegen komen ( behalve GT ) waar zo veel mooie dames te vinden zijn hier in de buurt, qua heren was het niet zo druk als normaal op een zaterdag een van de dames die hier vaker heeft gewerkt beklaagde zich hier nog eens over tegen mij. De bouw werken zijn nu wel ver klaar dat zal het aantal klanten ook nog eens geen goed gedaan hebben.

Ik kwam echter wel een bizar tafereel tegen zelfs na meer als 10 jaar wandelen kun je de nieuwste rare dingen mee maken in dit soort buurtjes. een groep jonge Roemeense meiden liepen naar een huis in de strasse met in hun kielzog een oudere beetje onverzorgde man met beetje oude vieze kleren denk aan het type dat hier in een soort inrichting of zorginstelling word geplaatst.

Toen de dames langs liepen viel het me op dat een van de dames een vliegenmepper in haar handen had, en die oude rare kerel zijn handen vast gebonden zaten en met een soort touwtje overal mee naar toe getrokken werd. Ik bekeek dit schouwspel maar eens raar aan net als nog andere heren in de strasse de dames keken ons weer beetje raar aan waar wij nou naar stonden te kijken. Zo zie je maar weer denk je bijna alles gezien te hebben maak je zo iets weer mee Romania welcome in the EU zone  :cochon
« Laatst bewerkt op: 11 oktober 2014, 23:26:31 door T85 »

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
FAQ Aken ==> Antoniusstrasse
« Reactie #3 Gepost op: 27 november 2015, 17:34:44 »
Het zat er al een tijdje aan te komen maar jammer dat een icoon van de stad Aachen nu langzaam echt gaat verdwijnen. Ik weet niet hoe groot het laufhaus precies gaat worden dat een vervanger zou moeten worden ( als het de formaten van de grote huizen in Duisburg of Keulen gaat krijgen zal het nog wel mee vallen ) maar al met al de heren en dames politici hebben het weer voor elkaar alweer een straatje schoon geveegd. Zal over een jaar of 10 denk nog eens met weemoed terug denken aan de hoogtij dagen in de oude A-strasse denk ik.

http://www.aachen.de/DE/stadt_buerger/politik_verwaltung/pressemitteilungen/buechel1.html

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
FAQ Aken ==> Antoniusstrasse
« Reactie #4 Gepost op: 28 november 2015, 00:55:28 »
Los van het feit dat Aken lang geen Antwerpen of Amsterdam is, kwam ik er voor ik de saunaclub ontdekte regelmatig. In al die jaren dat ik er kwam heb ik de de teloorgang van de A-strasse al zien aankomen. Ondanks dat het prijs/tijd beleid gunstiger is. €30/20-30 minuten is gangbaar.
Op een ander forum zie ik dat schrijvers die veel schreven over de A-strasse nu meer schrijven over saunaclub bezoeken. Ik ben er ook een van. Voor de budget neukers is de A-strasse een goed heenkomen. ff Je ding doen voor €30. De service is in verhouding met de prijs. Ga je naar Freude39, waar je ook voor €30 voor 20 minuten je ding kan doen.....dan krijg je toch iets anders dan in de A-strasse. Met TZ en PZC en .........(als je er naar op zoek bent 8))
Met T85 eens.....ik ben ook benieuwd hoe het er over 10 jaar uitziet in Aken.

Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
FAQ Aken ==> Antoniusstrasse
« Reactie #5 Gepost op: 17 april 2016, 11:16:09 »
Gisteren met een kameraad gaan eten in Aachen en tsja dan loop je al snel als mannen onder elkaar toch weer even door de goede ouwe A-strasse. En als eerlijk moet zijn het viel niet echt mee voor een zaterdag avond nu was ik er al meer als een half jaar al niet meer geweest. Maar zo een droevige sfeer en beperkt aantal dames voor een zaterdag avond had ik al lang niet meer gezien in het straatje, hier en daar een oude bekende maar heel veel nieuw spul. En ik kan het vertrek van veel dames wel begrijpen als ik zag hoe weinig heren er maar tussen 20.30-21.30 in de straat waren het leek meer een standaard woensdagavond vroeger. Mijn kameraad had nog wel een leuke sessie gehad maar ik ben ondanks dat als ik zou willen er toch nog een paar leuke dames stonden zonder te neuken naar huis gegaan spaar het geld liever voor een leuk bezoekje elders.

Offline vince59

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 75
    • Bekijk profiel
FAQ Aken ==> Antoniusstrasse
« Reactie #6 Gepost op: 18 juni 2016, 19:19:51 »
Je voulais depuis un moment découvrir ce RLD, ce qui fût fait au retour du 6 sens, en effet le club se situe a quelques kms de là!
Après avoir faillis abandonner la recherche, car mon gps me faisait à chaque fois passer par un sens interdit ce qui m'obligea à faire pas mal de demi tour, je décide alors de me stationner à quelques rues de là et de continuer mon chemin à pied, je n'ai pas trouvé le fameux parking situé à proximité
Premier sentiment, la rue n'est pas très grande, seulement 200 mètres, pas mal de vitrines les filles sont plutôt jolie pour la plupart ce fût plutôt de ce côté une bonne surprise...en plus contrairement à la rue d'aerchott, il y a peu de personnes qui squattent les lieux, d'ailleurs le sentiment d'insécurité me semble peut être plus fort quand il y a moins de monde, seul deux mendiants viennent quémander quelques pièces...Je me décide assez vite à choisir une fille car après trois ou quatre aller retour dans la rue j'ai ce sentiment de passer pour un trainard ou un voyeur..Je choisi Anna une albanaise blonde peau mate cheveux ondulés, et nez en trompette, elle me dit avoir 28 ans, elle parle un peu français comme pas mal de filles dans la rue ce qui m'a surpris!
Venons en maintenant à ce qui est le plus intéressant, la prestation, alors là on peux en être sur je ne suis plus en FKK mais je suis bel et bien dans un RLD, le préservatif est enfilé directement sur popol qui n'est pas encore en érection, aucun préliminaire, ni bisous sur le torse rien, j'ai été repris assez sèchement par la patrouille lorsque j'ai voulu esquisser un bisous sur sa poitrine, par un "on touche mais on n'embrasse pas", sinon c'est supplément, euh oui ok ok m"dame, je ne le referai pas, promis ouppsss
A partir de ce moment là je savais qu'il ne se passerait plus rien d'extraordinaire!!!
Après une fellation couverte rapidement exécuté elle se mit alors sur moi en cow girl l'espace de 3 secondes et demi pour changer de position sans mon consentement, j'eu droit tout de même à quatre secondes de levrette, six de missionnaire et record battu 8 secondes 20 en cow girl inversé ce qui fait tout de même 4 positions, ah oui elle n'avait pas menti en me disant que j'aurai droit à pleins de positions
Elle me termina à la main car surement trop fatigué pour continuer les positions, je du penser à quelque chose d'excitant pour venir, hop trop chrono c'est fini 20 minutes de presta qui était prévu initialement ..euh bin non 10 minutes en fait....ok ok ce n'est pas bien cher 30 euros la presta mais bon parfois n'est il pas préférable de rajouter un peu pour une presta en FKK à méditer...je viens d'y méditer le temps d'une levrette, 4 sec oui pour moi les RLD c'est bel et bien terminé!!!
Récidive=

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
FAQ Aken ==> Antoniusstrasse
« Reactie #7 Gepost op: 24 juli 2017, 18:05:51 »
De kogel is definitief door de kerk er komt een einde aan de a-strasse in zijn huidige vorm, het merendeel van de huidige panden zal sluiten.
Maar ter compensatie komt er wel een groot laufhaus op de huidige locatie bij, dus per saldo zullen er meer ramen komen in nieuwe setting, ook blijft er aan het begin van de straat nog een paar panden open voor de nostalgie.
Och ja de sfeer van vroeger zal niet terugkomen, maar gelukkig gaat het geheel ook niet verloren misschien is dat nieuwe laufhaus met meer als 100 kamers zelfs een impuls...

http://m.limburger.nl/cnt/dmf2017072...deels-gesloopt

http://www.chapmantaylor.com/en/proj...er-buechel/en/

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
FAQ Aken ==> Antoniusstrasse
« Reactie #8 Gepost op: 11 februari 2019, 17:42:08 »
Hoi hoi,
Dit weekend trek ik de grens over. Wellicht wordt het beuken in Aken (tips welkom). Maar ik vroeg me af of pascha in Keulen nog open is, want dan rij ik even verder. en dan bedoel ik niet de nachtclub maar de 7 verdiepingen met kamers. Ik vind on line niet echt recente informatie. Iemand met tips of recente ervaringen? Tenzij Aken volgens jullie beter is? Het is niet mijn gewoonte zo gewoon wat te vragen maar ik ben er gewoon nog niet in thuis....
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
FAQ Aken ==> Antoniusstrasse
« Reactie #9 Gepost op: 21 september 2019, 15:03:32 »
Gisteren ben ik buiten mijn eigen schaduw gestapt. Hoewel ik alleen nog maar saunaclubs bezoek ben ik afgelopen vrijdag na jaren weer eens in de Antoniusstrasse beland. Ik was nieuwsgierig naar hoe het er na zoveel jaren zou uitzien. Ik was er rond 21 uur. Bewust bij donkere hemel, want dan komen de dames in de ramen beter tot zijn recht. Ik was verbaasd over de vele mooie dames die er nu werken. De optiek is er in mijn herinnering van jaren terug op vooruit gegaan. Geen ongewenste figuren op dit tijdstip. Een relaxte sfeer in de straat. Tja, sjatsie hier en sjatsie daar. Dat is niet veranderd .
Ik ben een paar keer heen en weer gelopen. Veel keus, maar wilde nog even appetijt op doen. Rond nummer 30 werd mijn naam geroepen. Ik dacht, wat krijgen we nou? Er bleek een bekende dame achter een van de ramen van nummer 30 te staan. Rebecca! Ik zou haar niet meer hebben herkend. Een paar kilootjes aangekomen. Bij die dame heel wat eurootjes achter gelaten in het verleden. Ik twijfelde maar even...........hup naar binnen voor een portie ketsen.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
FAQ Aken ==> Antoniusstrasse
« Reactie #10 Gepost op: 7 maart 2020, 23:01:19 »
Vandaag voor het eerst in 2020 in Aachen geweest van corona paniek was in de stad zelf niets te merken, en ook in de bekende A-straat was het ouderwets druk en goed gevuld met dames.
Wat wel meteen opviel is dat er overal plaatjes met 40 euro op de ramen plakt, en natuurlijk niet voor de sier.
Er was 1 prijs die voor mij de afgelopen 15 jaar vast heeft gestaan en dat was dat in Aachen de dames 3 tientjes kosten. crisis of geen crisis maar ook dat is definitief voorbij.
Ik snap het wel 30 euro is niet veel en het leven is gewoon veel duurder geworden en de kamerhuur is ook niet weinig per dag in de Anton.

Maar toch ik ging de laatste jaren al niet vaak meer naar deze straat maar dat zal nu alleen nog minder worden, leg wat erbij en je kunt lekker in een goed privéhuis of saunaclub toeven.
Er zitten zeker in de avonden vaak een paar behoorlijk mooie meiden die dit geld wel waard zijn, maar ook zat die beter die 30 euro aan konden houden.
Toch is er geen van de dames die ik aangesproken heb van plan van het nieuwe tarief af te wijken, uiteindelijk een Bulgaarse gepakt niet de knapste van de straat maar ook niet lelijk.
Een lieve meid maar de hele entourage blijft armoedig aandoen de versleten vloeren, meubels van ruim 30 jaar oud, een bed wat al 10.000 keer betaalt is en van ellende piept en kraakt.
Voor er snel en relatief goedkoop van af te zijn blijft het een optie maar zeker nu niet mijn favoriete optie.