Auteur Topic: Partytreff Emmerich  (gelezen 128261 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Partytreff Emmerich
« Reactie #15 Gepost op: 5 oktober 2013, 18:09:17 »
William,

Alternatieven zijn er wel voorhanden, afhankelijk van afstand, smaak en budget wat ik niet voor iemand anderrs kan (en wil) bepalen. Ik noem Villa Marisol, Van Goch, Partytreff Xanten. Gewoon zo voor de vuist weg, maar er zijn er nog veel meer.

Verder het advies om het gebeurde van je vriend te laten rusten. Besef dat in een partytreff ook de dame je mag en kan weigeren, tactisch was de dame echter allerminst. Maar bekijk het van de andere kant, ze kan je ook wel mee naar kamer nemen en er niets van bakken, daar ben je overigen ook niets mee.

Vrouwen genoeg die je wel graag hebben geloof me vrij.
 

Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline william

  • willeke
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
  • willeke
    • Bekijk profiel
Partytreff Emmerich
« Reactie #16 Gepost op: 5 oktober 2013, 20:18:42 »
Dank je foots ik ben er wel overheen hoor maar vindt het lullig voor mijn maat. Wat was ie kwaad ik begrijp dat een dame je weigeren kan maar dan moet ze het wel subtieler doen anders moet ze maar hamburgers gaan bakken bij de Mac donalds leert ze die kut geintjes wel af oh ja als ze terugestuurd wordt betaal ik de postzegel met alle plezier. En ook nog bedankt voor je alternatieve clubs misschien komen we mekaar wel tegen koop ik een pilsje voor je gr william

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Partytreff Emmerich
« Reactie #17 Gepost op: 5 oktober 2013, 21:54:25 »
William,


Als er een meid van mij wegloopt in een saunaclub ben ik blij dat ze dat zo doet, in plaats van tegen haar zin mee op kamer te gaan en een slechte of tegenvallende kamerprestatie neer te zetten.


Misschien had het voor je maat wat beter gevoeld indien ze dat dan ook gewoon had gemeld in plaats van zomaar weg te lopen.


Maar uiteindelijk gaat hij wel inzien dat, indien hij met haar op kamer trekt tegen haar zin, dat het toch niks wordt.


Relativeren en op naar de volgende, zou ik hem aanraden.


groetjes,


sm



"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline william

  • willeke
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
  • willeke
    • Bekijk profiel
Partytreff Emmerich
« Reactie #18 Gepost op: 5 oktober 2013, 22:08:35 »
Hallo sm, ik snap dat ook wel maar ze had het subtieler moeten doen een geen grote mond op zetten wat kijk je. Moet ze maar bij de mac gaan werken maar je begrijpt toch ook wel dat ie kwaad was en vooral omdat ze hem afblafte dat had ze niet moeten doen we behandelen de dames met respect dan wil je ook wat respect terug of niet dan maar ik wil nog steeds de postzegels betalen als ze terug gestuurd wordt      gr william

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Partytreff Emmerich
« Reactie #19 Gepost op: 5 oktober 2013, 22:13:52 »
Hallo smik snap dat ook wel maar ze had het subtieler moeten doen een geen grote mond op zetten wat kijk je. Moet ze maar bij de mac gaan werken maar je begrijpt toch ook wel dat ie kwaad was en vooral omdat ze hem afblafte dat had ze niet moeten doen we behandelen de dames met respect dan wil je ook wat respect terug of niet dan maar ik wil nog steeds de postzegels betalen als ze terug gestuurd wordt      gr william
Ik begrijp zijn reactie wel, een beetje subtieler en vriendelijker had zeker gekund  :111:


Maar ik zou me nooit kwaad maken om een werkende meid, ander en beter, dus de postzegel erop en vergeten die stoot  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline william

  • willeke
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
  • willeke
    • Bekijk profiel
Partytreff Emmerich
« Reactie #20 Gepost op: 5 oktober 2013, 22:32:43 »
Hallo sexmachine zeker weten postzegel erop en de volgende keer links laten liggen. Er zijn genoeg dames die wel willen in duitsland maar reclame is het zeker niet maar je moet alles een keer meegemaakt hebben dus weer een ervaring erbij

Offline william

  • willeke
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
  • willeke
    • Bekijk profiel
Partytreff Emmerich
« Reactie #21 Gepost op: 13 oktober 2013, 19:33:22 »
Donderdagavond belde mijn maat hij had vrijdag een halve snipperdag afgesproken om naar de oudste stad van ons land te gaan en dan even langs de ramen en naar de kermis.  Vrijdag net na demiddag in de auto en rijden zijn we er bijna begint het te regenen zegt ie waarom gaan we niet naar emmerich ja en dan is het vlees zwak dus de grens over. Komen aan staat paula achter de bar nog wat grieperig praatje meege maakt wat ze altijd wel leuk vind omgekleed en de koffie had paula al ingeschonken. Sta ik koffie te drinkenkomt de blonde bulgaarse naar me en zegt in duits vandaag wij 2en sexen ikga naar achter 6dvp jasmine tinka de blonde bulgaarse en van de drie nieuwe meiden van de vorige keer alleen nog dat leuk ding wat met der been trok de andere 2 postzegel erop? en nog een nieuw meisje zag er aardig uit eerste sessie met jasmine zoals altijd wat een topper even wat drinken en gepraat met paula.
 
Even later komen 2 turkse jongens binnen beginnen te zeuren over de prijs gingen weer maar kwamen later terug en betaalden en er was een rakker gekomen die we nog kenden van de vorige keer bijgepraat tweede sessie met de blonde bulgaarse die me vroeg om haar te masseren gedaan wat ze lekker vond. De twee jongens waren irritant aanwezig de dames in de borsten knijpen enproberen te kussen wat een kvolk nog met tinka naar de kamer hadden lekkere sessie later kwamen er nog 4turkse " gasten" volgens mijn gratis stonden bij de bar niet omgekleed en te gokken enkele dames waren er niet bij weg te slaan en zeker niet toen er een paar fessen champagne los gingen en van de meiden was met een van die gasten de krop aan het vullen zoals mijn maat zei jasmine was een broodje aan het eten aan het zitje bij de trap komt een van die 2 turkse jongens bij der zitten en knijpt in der borsten wordt toch boos en zegt dat ze zit te eten en dat ze dat rustig wil doen mijn volgende sessie met de blonde bulgaarse zijn net op de kamer komt een van de nieuwe meiden op de kamer bij ons in paniek of der tas er lag gekeken lag er niet de twee dames naar beneden en wat er beneden gebeurde weet ik niet maar een van die gasten heeft schijnbaar het tasje gejat en in een kluisje gelegd ze zijn erachter gekomen door debeveilingscamera terug te kjiken. en ze had der tas weer terug.
 
De sessie met caterina was zeer goed pzc en nmc en ze werkte leker mee was goed. Even later met mijn maat en de andere rakker in de tweede ruimte wat zitten praten en even later komt tinka bij ons zitten en je merkte dat ze die gasten knap moe was. Middags verse broodjes engekookte eitjes in de avond lekker eten turks vlees met rijst en salade conclusie deze dag leuke sessies. gehad was gezellig tot dat kvolk binnen was lekker eten en in de middag stond er ook nog taart die heerlijk was.
 
Note Foots blok tekst in 3 stukjes gehakt voor de leesbaarheid.

Offline william

  • willeke
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
  • willeke
    • Bekijk profiel
Partytreff Emmerich
« Reactie #22 Gepost op: 23 oktober 2013, 17:32:59 »
Dinsdag 22 okt met mijn maat naar pte
na even gekeken op hun website die ze wat aangepast hebben want er stonden nieuwe dames op.
We werden vriendelijk ontvangen door alexandra de 'blonde' bulgaarse waar ik sinds de laatste keer een leuke klik mee heb
ze had bardienst tot 5uur maar ze zei dat ik erna aan de beurt was.
Even naar achteren en inderdaad 3 nieuwe dames waarvan 2 dames bulgaars roemeens met nepblond haar en een poolse meid met en bril
alle drie konden ze me niet echt bekoren maar ja ieder zijn smaak
alexandra vertelde me dat de poolse vandaag voor het eerst was maw probeer even uit maar had er geen zin in
vond het niet mijn smaak
ik vond ze een beetje een bitserich look hebben dus
links laten liggen .
waren nog drie rakkers aanwezig
 Paulla was met vakantie
jasmine en joanella waren vrij maar kwamen later naar beneden in der gewoone kleren wat een stukken die twee
even mee gepraat was leuk.                     
Eeste sessie met volgens mijn jenny
ze had een tattoo op der onderrug
wat een waardeloze sessie beetje pzc wat ze waardeloos deed en toen nmc wat ook niet top was ze ging erbij liggen van als het toch moet en als een zak aardappels
ondertussen wat meer rakkers ook voor drie uurtjes en ook voor een uur.
Je kan nu ook voor een enkele wip er naar toe volgens hun site heb dat enkele malen zien gebeuren.
Je betaalt en er wordt een dvp ingeseind en een 20-30min later gingen ze weer .
Daarna sessie met Tinka wat een topper pzc wat knuffelen nmc drie standjes zeer goed. Daarna wat gedronken en de poolse dvp stond met de eigenaar te praten en hoorde hem zeggen dat ze om 5uur en morgen maar vrij moest nemen en naar de dokter toe moet gaan. Denk niet dat het een blijvertje is
2 sessie weer met tinka zelfde repertoire
zalig even sauna in die goed warm was .
er waren ook wat turkse gasten binnen die weer aan het grijpen en graaien waren bijeen paar van de nieuwe meiden wat me opviel niet met tinka en alexandra die ook werkte alsdvp een sessie met der gedaan en alleen een massage gegeven wat ze zalig vondt
na wat praten met mijn maat die het ook naar zijn zin had riep alexandra mijn naast der op de bank de rest van de meiden was boven bezig.
 Even later na wat spelen met het gereedschap stond ze op en zei dat ze naar een klant aan de bar moest (ingeseind door de ouwe thekedame)en dat ze zo terug zou zijn  en met die kerel naar boven
ik dacht wat krijgen we nu mijn maat zag het en zei wat heb jij gezegt
het verhaal verteld.


En toen moest ik aan de wijze woorden van foots en sm denken
der zijn meiden genoeg die wel willen.


En cola gescoort en daar kwam alexandra en die man al weer naar beneden en hij ging
even later kwam ze uit de douche en ze pakte wat te drinken en kwam bij mijn staan
en vroeg of ik met der meeging naar de bank om een sigarret te roken
en toen zei ik dat de lol over was en daar schrok ze wat van
en ze vroeg kom toch even zal ik het uitleggen toch maar mee
en ze zei je bent echt kwaad en ik meteen wat denk je
en ze legde uit dat ze nu ook 30minutenservice hebben en dat het meisje dat op dat moment vrij beneden is de klant service moet verlenen en wel meteen
dus de thekedame had haar ingeseind dat er een 30min klant was waar ze mee naar boven moest
de thekedame had volgens mijn ook door dat er mis was en keek wat angstig onze richting uit
kom zei alexandra we gaan naar boven 
boven op de kamer op bed zei ze je bent nog boos
en ze zei dat het moest van de baas die service van 30min
maar dat ze zelf wel problemen mee verwacht oa door het wegroepen van de meisjes die al bij klanten op de bank zitten en op het punt staan om naar de kamer te gaan
maar ze zei ik maak het goed met je en ik heb het geweten


mijn god wat een een half uur ik ga niet in detail maar het was de beste sessie ooit daar en zelf alexandra had een daverend orgasme mijn god wat kwam die meid.
Daarn samen douche wat gedronken en mijn maat nog een pilsje.
toen het eten zijn we gegaan mijn maat had pijn aan zijn jongeheer dus die is ook flink tekeer gegaan


gr william





Offline william

  • willeke
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
  • willeke
    • Bekijk profiel
Partytreff Emmerich
« Reactie #23 Gepost op: 5 november 2013, 13:51:39 »
Zondag3nov. Naar emmerich met mijn maat. Waren er rond 1.15 otvangen door alexandra kop koffie toen alexandra zei ga even douchen en kom dan bij me praten we verder. Gedaan en met alexandra wat gepraat ze vertelde dat ze doodmoe was ze had zaterdag tot 5uur gewerkt en daarna hebben ze nog alles schoon moeten maken ze ging pas om half 7naar bed naar de kamer en der alleen wat gemasserd daarna samen douchen waar ze me even pijpte als bedankje.        Tinka Jasmina op vakantie paulla komt as woensdag terug van vakantie.            Tweede sessie met jenny het meisje dat wat trekt met der been wat een schat heeft een wat verlegen uitstraling maarwat is ze lief als je der rustig benadert  zou der zo mee naar huis willen nemen pzc likken nmc zeer rustig echt lekkere sessie  ondertussen nog twee rakkers binnen waarvan een van turkse afkomst wat een (sorry)kutzak.Totaal geen respect joanella die vrij was liep even beneden en hij meteen grijpen en graaien hij trok de traingsbroek en de slip van der kont af wat hem een tik tegen zijn klokkespel opleverde. Afschieten zo'n gast. Volgende sessie met een bulgaarse-roemeense met blond geverfd haar wat er op het eerste gezicht wat girl next door uitzag maar op de kamer wat een body mooie borsten en een kontje lekker helemaal uitgelikt tot ze lag te stuiteren op bed wouw lekker pzc en nmc wat een zaligheid daarna wat bijkomen tot alexandra me riep naar de bar. Er waren 2hollanders binnen die geen duits spraken of ik even wilde helpen alles uitgelegd en laten zien sauna douches later even met ze in de sauna maar ze waren niet zo happy vonden de dames afstandelijk de grijpgraage turk irritant en dan druk ik me nog netjes uit waren ook vrij snel vertrokken naar duisburg zeiden ze.                     Volgende sessie weer met jenny lekkere gfe zeer goed het is echt een lief meiske. Mijn maat zei ik kleed me om want de handjes beginnen te jeuken heb me nu lang genoeg geërgerd. Nog een sessie met alexandra die vroeg waarom mijn maat al ging omkleden het verhaal vertelt n toen begreep ze het wel en gaf ons gelijk lekkere sex meegehad. Nog wat gedronken even met joannella gepraat  toen weer de grens over. Coclusie leuke sessies gehad. Als ze niets aan dat kvolk doen verliezen ze een boel klanten.

Heb nog een vrijkaartje voor huize panthera ga er binnenkort kijken gr william


Offline william

  • willeke
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
  • willeke
    • Bekijk profiel
Partytreff Emmerich
« Reactie #24 Gepost op: 5 november 2013, 14:34:30 »
Nog een berichtje over mijn bezoek aan pte van zondag3nov. Er is een foutje ingeslopen  er staat in dat ik 2maal op de kamer ben geweest met jenny.maar dat moet AYLAN zijn  mijn excuses hiervoor
Wil het niet op mijn geweten hebben dat ik AYLAN te kort doe het is zo'n schatje gr william

Offline william

  • willeke
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
  • willeke
    • Bekijk profiel
Partytreff Emmerich
« Reactie #25 Gepost op: 8 december 2013, 14:18:48 »
Topdag in partytreffen emmerich op 4dec. Na enkele weken druk te zijn met een studie begon het te jeuken. Dus naar emmerich .dus de grens over voor kleef de politzei achter me enze bleven achter me tot aan de parkeerplaats tegenover de partytreff. Toch leuk onder begleiding gebracht te worden. Vriendelijke. Ontvangst door de thekedame en omgekleed en begroet door de dames.                                                             Kopje koffie die er uitstekend is toen naar achter 7of 8dvp jasmina joannella alexsandra met vakantie en er waren 2nieuwe dvp een echte roma look dame en een geblonderde bulggaarse beetje mollig maar ik mag dat wel. Eerste sessie met een blonde bulgaarse die ik nog kende van de vorige keer lekker pzc nmc niks mis mee.een cola en daarna met tinka naar de kamer top pzc nmc indoggie en girls on top zeer goed na het douchen loop naar de bar en hoor ik mijn schat komt paulla aangesprint en springt in mijn armen. Paulla neemt mee mee naar de bank en na wat praten en teasen naar boven. Wat een sessie pzc nmc drie standjes tot ze zei we moeten naar beneden want we zijn veel te lang boven maar we gaan eerst douche en dan pakken we wat te drinken en dan gaan we weer naar boven oke. Wat drinken een sigaret en daar moest ik weer mee. Arme ik maar niet echt. Massage gegeven waarna we eindigde in st 69 en nmc in missionaris zeer goed. Even pauze daarna komt de bulgaarse dvp van de eerste sessie bij me en vraagt of ik haar wil masseren oke naar boven. Massage en wat pzc en nmc. Leuke sessie Toen moest ik toch wat langer pauze nemen ben ook geen18meer.En wat denk je komt paulla weer wat een top meid en weer naar boven ik weet het klinkt afgezaagd maar pzc nmc drie standjes tot ook paulla lag te stuiteren. Even na genieten knuffelen en samen douchen.Sta aan de bar te praten met de kleine turk komen Tinka en paulla wat te drinken pakken. Zeg ik tegen de baas dat zijn 2toppers die je met goud behangen moet  ach zegt ie lachend met een geintje paulla mag je meenemen vanavond krijg je kado. Lol dus ik zeg tegen Paulla hoeveel koffers heb je 2zegt ze waarop ik zei ga die nu maar pakken want je gaat mee met mij. Kijkt ze naar de kleine turk en begint in het bulgaars te spuiteren en we schieten in de slappe lach heeft ze het door. Na wat pauze de nieuwe blonde zat met paulla te praten. Paulla riep me er bij en met z,n drieen wat lol getrapt Met de blonde naar boven ook een topper pzc nmc 3standjes samen douchen en toen zei ze een sigarret en dan gaan we weer naar boven. Peuk gerookt en daar moest ik weer mee arme ik goede spetterende sessie gehad. Weer samen douche en toen was het tijd om afscheid te nemen Wat  een top dag  om niet snel te vergeten

Offline william

  • willeke
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
  • willeke
    • Bekijk profiel
Partytreff Emmerich
« Reactie #26 Gepost op: 30 januari 2014, 14:50:12 »
Gisteren met mijn maat naar emmerich. Zijn lekker vroeg gegaan we hadden de tijd. Staan om 11uur aan de deur. We werden vriendelijk begroet. Kopje koffie en voor de hele dag betaalt. Gauw douche en even gekeken wie er werkten er waren 5dvp en 2 rakkers. Alexandra was er niet tinka ook nog niet terug paula komt volgende week weer joanella is nog niet terug van vakantie en schijnt ziek te zijn. En wat ik jammer vondt jasmine was er ook niet maar daar later meer over. Even praatje gemaakt met de eigenaar en hij vertelde me dat eind februarie er een nieuwe eigenaar komt. Zelf vertelde hij gaat hij een partytreffen in keulen overnemen cq beginnen welke niet bekent hij vertelde je moet de site in de gaten houden. Hij vertelde wel dat enkele dames mee verhuizen oa paula joanella tinka jasmina. Jasmina schijnt nu tijdelijk te werken in een saunaclub WIE WEET WAAR. Laat het me weten!!!   Eerste sessie met de mollige blonde bulgaarse even gemasseert en stevig uitgelikt wat ze helemaal niet erg vond. Daarna even rust en 2de sessie met een bulgaarse ben de naam kwijt heerlijk gelikt (als lassie) en afgespoten in doggy je moet in stijl blijven. Daarna even rustig met mijn maat geklest tot de mollige bulgaarse en de dame van de 2de sessie bij ons kwamen zitten zitten dollen mijn dame lag over me heen mij gek te maken tot ze zei lik me dus maar gelikt op de bank daarna nog even met z,n 4en de sauna in. Volgende sessie met een nieuwe dame genaamd sussanne bulgaars roemeens mooie lange benen en verdomt mooie oogjes waar je in verdrinkt goede sessie likken pzc nmc. Laatste sessie met een bekende van de vorige keer blonde bulgaarse die deze middag met der koffers aankwam en even later aan het werk ging. En weer likken als lassie tot ze stuiterend kwam wat een waterval afgespoten in missio. In de middag lekkere kippesoep homemade en rijst brood rond7uur weer naar holland. Maar wie weet meer over jasmina waar ze op dit moment werkt en wie weet meer over de plannen voor pte en waar hij nu heen gaat.

Offline william

  • willeke
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
  • willeke
    • Bekijk profiel
Partytreff Emmerich
« Reactie #27 Gepost op: 30 januari 2014, 20:45:07 »
Een klein foutje is er ingeslopen de eigenaar is bezig met iets in kleef volgens mij en niet in keulen. Maar pin me er niet op vast. In de loop van februari staat het op de site. Dat is wat ik weet. Maar dat er een andere eigenaar komt is zeker maar wat ie doet is niet bekent partytreff of saunaclub i don,t now

Offline william

  • willeke
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
  • willeke
    • Bekijk profiel
Partytreff Emmerich
« Reactie #28 Gepost op: 25 februari 2014, 10:43:14 »
Afgelopen zondag naar pte met mijn maat, kwamen om een uur aan vriendelijk ontvangen met een kop koffie na aan de financieele verplichting voldaan te hebben hoorde ik dag schat en komt paula aangesprint en klimpt in mijn armen. Maar eerst douchen.daarna even gekeken wie er waren als dvp er waren 5a6 dvp oa paulla tinka joanella.


Eerste kamergang met paulla maar eerst even bijgepraat. Ze vertelde dat ze moe was van de vorige avond en ze zag er ook moe uit rustig sessie gehad en op de kamer nog wat liggen kletsen. Ze vertelde dat jasmina in een saunaclub werkte en alexandra deze week weer terug kwam. Vele meiden blijven er niet lang ivm de vele kamergangen in het weekend ze vertelde dat ze afgelopen zaterdag naar schatting 35 kamergangen had gedaan dat is niet vol te houden.


Tweede sessie met tinka wat een moord dame op de kamer kussen pzc beffen nmc een aanrader.Joanella wat raar aan het doen en had geen zin om te kameren alleen om te gokken wat ze later op de middag ook deed samen met een turk. Op een gegeven moment stonden alle dvp op paula en tinka na aan de gokkasten terwijl er 4 rakkers binnen waren waarvan er 2 gefrusteerd vertrokken. Nog een sessie met tinka echt een lekkere sessie pzc kussen beffen 3standjes.


Even rust en toen riep paula me en ik zag dat ze zich zat te ergeren. Even me gepraat en naar de kamer en daar kwamen de waterlanders ze zei ze had hoofdpijn en haar dochter in bulgarije was ziek, en ze baalde dat de andere meiden aan de gokkasten stonden en ze samen met tinka het werk deed ze zei ik kap er mee voor vandaag ze zoeken het maar uit nog een tijd liggen knuffellen en naar beneden. Daar nog even met der gepraat en toen is ze naar de thekedame gegaan en stopte ze en ging ze zich omkleden.


Even later kwam ze in der gewone kleren naar onderen en kwam nog een poos bij me zitten en toen ging ze met melissa die niet werkte wandelen nog 2 sessies gehad met tinka ouderwets goed wat een topper. En bij joanella waren denk ik de euros op want ze ging regelmatig naar de bar om geld te halen. Op een gegeven moment besloot ze toch maar naar de banken te gaan en toen ze in de gaten kreeg dat ze in de 'belangstelling' stond van mijn en mijn maat kreeg ze toch een aanval van migraine dus zielig doen glaasje water en geen zin om te kameren.maar een 3 kwartier later ging wel met twee snorremanen achter mekaar naar boven dus ik denk dat die tante aardig kan toneelspelen voorlopig maar links laten liggen jammer want als ze wil geeft ze goede service.


Nog met tinka gepraat en die was ook niet zo blij dat de meeste dames uren achter de gokkast stonden met snorremans. Nog wat pizza gegeten en de laatste sessie met een bulgaarse ben de naam kwijt dus het was waardeloos pmc wat ze al waardeloos deed en toen ze wilde neuken afgekapt, en ze met een grap vertelt dat ze beter naar de gokkast kon gaan, wat me de rest van mijn verblijf daar boze blikken opleverde.


Nog even met paula die ook weer uitgewandeld was gepraat en toen gegaan. Omgekleed en naar de bar om de sleutel in te leveren staat joanella naast me en vraagt om 5 euro en ik begin te lachen zegt ze waarom lach je en ik jou 5 euro geven je hebt de hele middag aan de gokkast gestaan en geen fuck uitgevoerd de rest had je migraine hoofdpijn en later ga je twee keer achter mekaar naar boven met snorremans de turk en ik jou dan 5 euros geven vraag maar aan snorremans. Daar was ze niet blij mee dat ik dat zei .maar daar zit ik niet mee.


Tinka die het gesprek gehoord had liep met me mee naar de deur en zei lachend dat had je goed gezegd en gaf me weer een tongzoen van jewelste .Was weer en evenredig dagje Emmerich


Note Foots leesbaarheid vergroot door alinea's te maken

Offline william

  • willeke
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
  • willeke
    • Bekijk profiel
Partytreff Emmerich
« Reactie #29 Gepost op: 26 februari 2014, 21:09:51 »
Vandaag moest ik naar onze oosterburen om wat inkopen te doen inderdaad tanken en drank halen. Vanmorgen 10.30 aangereden, had ook een lijst gekregen van de familie om het een en ander mee te nemen. Inderdaad drank, inkopen ging vlot het was rustig dus ik geilaard die ik ben, ik ga naar emmerich foeperen zoals mijn maat zegt                             


Kom om 12.30 aan besloten om even door het centrum van emmerich te wandelen, ben je ook zo uit gekeken daar. Dus naar hinten den engel. Naar de bar en joanella spotte me en nu had ze wel zin. Er waren 2 thekedames wat ik wat raar vond.      Aangegeven wil een dagkaart. Zegt de thekedame het concept is verandert. Ik zeg hoezo is het dan geen partytreff meer.het kwam er op neer dat ik nu maar 5 maal mocht kameren omdat er 5 dames waren.             


Maar zegt de mooie thekedame dit is maar voor 2 weken wtf hoezo ja over 2 weken is er hier een nieuwe directie en dan wordt alles weer als voorheen.         


Eerst maar douchen en daarna verder gepraat aan de bar. Ik zei als er hier een nieuwe baas komt zal hij of zij toch wat moeten veranderen. Ja zegt ze heb je suggesties, hoezo zei ik, ja zegt ze ik wordt de nieuwe baas. Toen stond ik even met de bek vol tanden ik was upg(uit positie gelult)wat me niet vaak overkomt maar even leuk wat gepraat over der ideeen en de mijne over de tent en in bepaalde dingen was ze het met me eens en zal ze zeker over denken.


Maar nu de eerste sessie met joanella wat was ze op der best pzc nmc maar hoe lekker liggen aanduwen en abgespritst.     Tweede sessie met een geblonderde bulgaarse met een tatooop der been welke goed gedaan was mooie tattoo pzc nmc likken lekker.       


Derde sessie weer met joanella. ik mag maar 5 keer vandaag en ze hebben niet vertelt dat ik iedere keer een andere dvp moet nemen. En joanella stelde voor om een trio te doen oke, met zijn 3 naar de kamer joanella heerlijk gelikt terwijl ik gepijpt werd en even later nmc en maar likken op joanella wissel joanella nmc en weer likken beste trio ooit knikkende knieen.


Even rust een biertje en de eerste is er gratis daarna de laatste sessie van de dag met volgens mij guhl normale sessie pzc nmc.    Toen even de douche in .Even nog met de nieuwe baas geklest welke dames blijven joanella tinka blijven en er komen 3 nieuwe dames bij Paulla vertrekt wat ik persoonlijk heel jammer vindt. Toen toch maar afscheidt genomen.         
Je zal er mijn niet meer zien ik ga er weer heen als er de nieuwe cheffin eris maar heb haar prive nummer dus ik informeer wel even wanneer ze daar de scepter draagt .want 70 euro aftikken en te horen krijgen dat je beperkt mag kameren vind ik verneukerij en dat is mijn mening. Ik zou zeggen even weg blijven daar tot er een nieuwe wind waait tot dan mijden die tent


Note Foots wat alinea's gebouwd voor de leesbaarheid