Auteur Topic: Partytreff Emmerich  (gelezen 128271 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline william

  • willeke
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
  • willeke
    • Bekijk profiel
Partytreff Emmerich
« Reactie #30 Gepost op: 15 april 2014, 15:02:56 »
Zondag 13april met mijn maat naar Emmerich komen om 1.30 aan. Dagkaart en daar kwam Tinka aan een knuffel.Even douche en een kop koffie en tinka kwam me halen, even op de bank wat bijgepraat en naar de kamer daar alles gedaan wat god verboden heeft wat een geile dame is het toch ,als je er een klik mee hebt ik heb er die klik mee.tweede sessie weer Tinka nog geiller als de eerste sessie mijn god was gesloopt, wat een topper.         Er werkte 5dvp mijn maat en ik waren de enigste beren maar niet voor lang, er was wat te doen in emmerich (palmzondag?) der kwam een ware invasie aan klanten veelal 3uur of 1uur klanten, aanpoten voor de dames er ontstonden zelfs wachttijden en sommige vertrokken wat gefrustreert.     De nieuwe eigenaar is de toko aan het opknappen alle kamers boven opnieuw stucadoren nieuw tapijt en volgens mijn  alle kamers een wasbak nieuw verfje en volgens mijn wel ingelichte bronnen wordt beneden ook alles opgeknapt inc douche en toilet.      Er waren twee nieuwe dames waarvan een goodlocking met big tits ander dame mager leuk gezicht maar goed kijken wat voor of achter is alle twee niet mee gekamert maar dat komt nog.    Paulla en joannella werken er niet meer. Volgens mijn bronnen werken ze in Gelsenkirchen.     Derde sessie met een bulgaarse ben de naam kwijt zag er goed uit mooie grote borsten mooi kontje zeer likbaar en gewillig met neuken deed niet moeilijk.          Even rust voor willeke. Daarna naast een leuk bulgaarse gaan zitten met een knopje in der neus even wat teasen en toen stond ze op en ging met een andere rakker die neven op liep naar boven wtf. Mijn maat die op de bank neven me zat te vozen met der vriendin zei nu heb je de poppen aan het dansen als ze straks beneden komt maar ik moest aan de wijze woorden van foots en sm denken der zijn genoeg dames die wel willen en genoeg kutjes die nog natter zijn. Maar mijn conclusie over de dame in kwestie postzegel der op en enkele reis verwegistan .De invasie van ijsberen was grotendeels voorbij en de dames zaten er een beetje doorheen. Maar ja vindt dat niet gek met werktijden op vrijdag en zaterdag van13uur tot s,morgens 5uur dat is 32uur maar ja kiezen ze voor.    Laatste twee sessies weer met Tinka wat een topper maar ik heb eenmaal de klik met tinka en we liggen mekaar wel (om de beurt boven).          Wat pizza gegeten en toen suprise de laatste twee sessies met Tinka en dat sloeg alles treed niet in detail maar het was spetterent leeeekkeeeer.rond 10.30op nederland aan. Nog een ding als ze klaar zijn met verbouwen wordt het wel wat jammer dat er geen tuin bij is maar ja

Offline william

  • willeke
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
  • willeke
    • Bekijk profiel
Partytreff Emmerich
« Reactie #31 Gepost op: 2 mei 2014, 14:50:18 »
Dinsdag 29april met mijn maat naar emmerich met een tussenstop om te tanken en peuken in te slaan. Komen om 12.30 aan. De euro.s  afgetikt douche. Mijn maat was niet te houden hij douchen en binnen 15min naar boven hij heeft zich die dag goed geamuseert. Maar na het douchen even met monnika de thekedame gepraat en monnika zei heb een verrassing voor je 3nieuwe dvp waarvan een negerin. Even cheken en wat een schatjes 2bulgaarse roemeense lollittas en een prachtige negerin wat een plaatje. De line up sussanne jenny de ramp op de kamer en alyan het schatje was ook weer terug van weggeweest+de 3nieuwe dvp.              Eerste sessie net eennieuwe dame leuk snoetje goedlachs roem bulg. Kwam lekker op schoot zitten en lekker voelen aan het gereedschap naar boven ,op de kamer liet ze toch een mooi lichaam zien zo zei ze eerst moet me maar eens goed beffen oke dan wat smaakte dat poesje toen pzc en nmc 3standjes herhaling zeker weten.      Even pauze en toen naar de donkere dame wat denk heeft gewerkt in amsterdam en utrecht dus je kan er hollands mee praten leuke dame hup mee naar de kamer en daar komt er toch een body te voorschijn mooie tieten en een mooikontje. Ze vroeg om een lik beurt wie ben ik dan om te weigeren dat heb ik geweten wat liet ze zich likken moest der hele poes naar binnen zuigen dacht ik zuig de binnenvoerig naar buiten toen nmc en afgespoten als een vulkaan een aanrader.    Even rust sauna.      Daarna naast jenny plaats genomen ik weet het heb er geen klik mee maar iedereen krijgt een herkansing maar die nooit meer op de kamer even trekken aan de pielleman met een bek van geef mijn portie maar aan fikkie 2min later afgekapt en gaan douchen korste sessie ooit wat is dat een RAMP op de kamer nooit meer voor me. Toen even bij susanne gaan zitten ja had er zin in binnen no time naar boven daar vroeg ze neuken zonder condoom zou me20euro.s kosten niet gedaan dus het werdpmc nmc aardig niets bijzonders.    Tinka was vrij de hele dag ook niet gezien.   Volgende sessie weer met de donkere dame ze heet trouwens Josehine weer moest ik der likken en daarna lekker doggie wat een kont en missi, komen beneden blijkt dat we een uur op de kamer zijn geweest oeps werdt niets van gezegt maar monika zei later wel met een grote smile dat ik een grote deugniet ben. Mijn maat had het ook naar zijn zin ook een keer of 7naar de kamer toen we naar holland reden lag hij voor pampus.     De verbouwing schiet op ze denken nog een ruime week dan zijn ze binnen klaar incl douche+ wc .en dan gaan ze buiten aan de slag conclusie bij deze line up en als de toko klaar is best aardig

Offline william

  • willeke
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
  • willeke
    • Bekijk profiel
Partytreff Emmerich
« Reactie #32 Gepost op: 6 mei 2014, 15:12:33 »
Maandag 5mei naar emmerich met mijn maat die ik om 9.30 ophaalde de grens over en richting emmerich de auto geparkeert en de automaat tevreden gestelt met een paar euro. Zegt mijn maat laten we even kijken in het centrum en wat eten daar. Lopen we in het centrum komen we Monnika en Jenny tegen die aan het shoppen waren vriendelijk een praatje meegemaakt, met de belofte om langs te komen wat we toch al van plan waren. Bij de warme bakker heerlijk een broodje gegeten.     Toen richting pte werden weer vriendelijk ontvangen. Line up jenny arlyan sussanne josefhine en een van de vrolijke bulgaarse van de vorigekeer.         Voor de liefhebbers van Tinka die moet ik telleur stellen tinka is weg bij pte ik weet de reden, maar heb belooft er niet over te schrijven. En terugkomen zit er niet in.     Eerste sessie met de vrolijke bulgaarse lollita goede sessie beffen pzc nmc gewoon lekker.     Waren over de hele dag hooguit 6medeberen meestal vooreen of drie uur.     Tweede sessie met josehinewat een schat pzc zeer goed nmc ook goed ga er deze dag nog twee maal mee naar de kamer waarvan een keer ik der weer helemaal moest uilikken tot de binnenvoering mee kwam lekkeeeeeer. Ben ook nog met der de sauna in geweest.    Toen met sussanne die een nummertje wou maken in de saunna oke ,ben voor veel in dus inde sauna pzc en nmc wel een leuk gezicht als je de verbaasde blikken van de ijsberen zag die gingen douchen en de reacties van de dames.        Toen even rust met mijn maat gepraat die er ook al een paar kamergangen op had zitten.      Weer een sessie met de leuke bulgaarse lollita die ik even masserde beneden en daarna de kamer op lekker pzc en nmc lekkere sessie.  Toen weer een sessie met susanne gewoon goed pzc nmc niets mis mee.    Ik niet gekamert met aylan die er in de middag mee stopte en niet met jenny maar lees mijn vorige verslag maar waarom niet.      De sfeer zat er vandaag niet echt in de meiden moe, maar gaven genoeg aandacht en service. er werdt later op de middag wat gedanst door jenny josefhine en de kleine bulgaarse.         Zijn om 9uur terug gereden.     Jammer dat er in de middag geen broodjes waren en s,avonds niets te eten. Je kan wel via de thekedame eten bestellen bij de pizzaria die wel goed is maar dan moeten niet op de site zetten dat er ontbijt en afwisselent warm eten is .daar toch eens over beginnen.  Nog een ding over de line up vindt ik persoonlijk wat achteruit gegaan zijn in verglijking met pakweg 6maanden terug Paulla weg Jasmina weg. Joannella weg en nu Tinka weg dat waren toppers daar in pte.   Gr willeke

Offline william

  • willeke
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
  • willeke
    • Bekijk profiel
Partytreff Emmerich
« Reactie #33 Gepost op: 25 mei 2014, 18:42:29 »
Donderdag 22mei naar emmerich met mijn maat,  even een tussenstop gemaakt voor peuken tanken en wat duits bier ingeslagen, we komen om 11,30 aan en werden vriendelijk ontvangen door monika, een van de dames spotte me en kwam aangehuppelt en hing bij me om de nek. Maar eerst douchen wat drinken en kijken wat de line up was 3nieuwe waarvan 2 mollige maar zagen er goed uit, hou er wel van en een leuk ding lollitta type was ook niet verkeert. Josefine dagje vrij jammer jenny niet gezien maar dat is geen ramp(alleen op de kamer) arlyan ook niet gezien.     Eerste sessie met de dame die mij begroete aan de bar. Lekker uitgelikt pzc nmc niks mis mee.       Sessie 2 met de leuke nieuwe ze stelde zich voor als Gina. Op de kamer volop kussen tongen. Wauw pzc nmc goede sessie herhaling zeker weten.         Volgende sessie naar wat rust met een van de mollige nieuwe (ben der naam vergeten sorry) op de kamer leuk e kont mooie tieten en goed likbaar wat een body lekker pzc en nmc zeker herhalings gevaar.    In het begin waren we de enigste rakkers later in de middag kwamen er nog wat bij maar nooit meer als 5rakkers, allemaal turken.     Volgende sessie met de andere mollige redelijkpzc nmc niet slecht ook niet super.      Wat me opviel en vandaag heel erg de meiden trokken naar de turken toe en bleven op de bankjes bij ze zitten en bij ons vroegen ze vaak al naar 5min zimmer maar ja daar staat de tent om bekent.  Later op de dag sommige meiden ziek zwak en misselijk der lag er een te slapen op de bank bij een turk meer als een half uur tot de ouwe theke dame er wat van zei. Twee meiden zaten bij de turken meer als een uur zonder er mee naar de kamer te gaan.        Oh ja of het waar is weet ik niet maar een poesje fluisterde in mijn oor dat yoanella terug komt of het waar is.? who nows. Conclusie een paar leuke sessies gehad jammer dat sommige dames meer oog hadden voor de turken en ik denk ook een andere service gaven. Maar heb er ook topdagen gehad

Offline william

  • willeke
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
  • willeke
    • Bekijk profiel
Partytreff Emmerich
« Reactie #34 Gepost op: 17 juli 2014, 11:24:42 »
Woensdag 16juli met mijn maat naar emmerich komen om 11.00 aan. Bij monnika de theke afgerekent en even een praatje gemaakt. De line up jenny jasmina en een wat vollere roem- bul good looking girl met mooie borsten en nog twee bulg roem girls nice looking.. er waren nog twee ijsberen. Eerste sessie met een van de twee bulgaarse (volgens mij zijn het nichtjes )sessie pzc nmc niets apart. Tweede sessie met de vollere bulgaarse likken pzc nmc zeer goed geen tijdsdruk was nog rustig. Even de sauna in die goed warm is. Staat de sauna niet aan gewoon even vragen aan de bar. De volgende sessie weer met de dame van de eerste sessie niet slecht niet spectaculaars. Ondertussen was het wel wat drukker geworden maar nog niet bezwaarlijk. Even aan de bar met monnika gepraat komt de ldame die wat voller is bij ons staan en mij wat uitdagen enhup naar boven goede sessie .kom beneden en het was drukker enkele sudlander die gingen naar de tweede ruimte en in een mum van tijd alle dames bij die 2gasten en geen oog meer voor de andere gasten. Een stoot zitten praten met mijn maat en een andere ijsbeer over de club. De andereijsbeer kwam hier ook vaker en het was ons opgevallen dat het weer dezelfde kant opgaat als toende kleine turk daar nog de tent runde geen aandacht voor de gasten als er sudlander zijn echt compleet negeren kliekjes vorming bij de dames en in hun eigen taal volgens mijn over de gasten lullen..enkele gasten zijn niet erg happy vertrokken ook een paar keer gezien dat gasren bij de eentree al omkerden.s,avonds geen eten zelf maar wat laten komen. Conclusie de nieuwe eigennaar had dacht ik de problemen opgelost is voor een gedeelte waar de dames zie je niet meer met de telefoon op de bank en als er gasten zijn staan ze niet aan de gokkasten maar het negeren van gasten als er sudlander zijn dan moet er ingegrepen worden vanachter de bar nog een voorbeeld eendame ging bij een sudlander zitten en bleef meer als een half uur zitten oa kussen handdoekbij der naar beneden zodat hij met der tieten kon spelen en pas na 3kwatier naar boven en langer als een half uur op de kamer blijven daarna douchen en weer bij dezelfde kerel gaan zitten pte zakt weer naar eenbedenklijk nivo. Ik heb even de buik vol van pte denk dat ik eens partytref ambrosia ga bezoeken nog iemand tips over deze club gr

Offline william

  • willeke
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
  • willeke
    • Bekijk profiel
Partytreff Emmerich
« Reactie #35 Gepost op: 18 juli 2014, 20:27:58 »
Wie weet waar jasmina en joanella +tinka nu werken en of ze nog wel werken als dvp.deze dames staan nog steeds op de lijst vanpte maar zijn al een tijd weg laat het me weten dank

Offline william

  • willeke
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
  • willeke
    • Bekijk profiel
Partytreff Emmerich
« Reactie #36 Gepost op: 30 augustus 2014, 16:45:11 »
Donderdag 28aug tegen 4,30 aangereden naar emmerich, kom om 5.30 aan en even met monnika de thekedame gepraat en betaalt, en toen vertelde ze, heb een verrassing voor je, maar ga eerst omkleden en douchen oke omkleden en gedoucht stond de koffie al op me te wachten. Oke wat is je verrassing vroeg ik en monnika zei je vrouwtje is terug sinds een week. En wie komt even later naar beneden inderdaad mijn schat en ze vliegt me om de nek kussen en ik werd meegetornt naar haar bank (lezers van mijn vorige stukjes weten wel wie ik bedoel). Na flink wat bijgepraat te hebben moest ik mee naar boven wat geen straf was pzc likken kussen nmc mijn god wat een schat en met een knal gekomen, Ga snel douchen en pak wat te drinken en voor mij koffie en kom bij mij op de bank zitten.wat te drinken gepakt enkoffie voor der en toen kwam ze ook naar beneden, en een dikke sudlander stond haar op te wachten maar die liet ze zo staan en kwam bij me op de bank zitten (was de sudlander niet blij mee)en hij ging even gokken weer bij gepraat en de dikke sudlander liep al een paar keer neven de bank op tot ie iets zei en ik kon aan de reactie van mijn schat zien dat ze er niet happy van werd maar ik kan ook wat zeggen inzijn taaltje wat ik dus meteen deed, en daar schrok ie van want hij heeft de hele avond verder aan de gokkast gestaan , oke weer naar bovenmet der en weer een geweldige sessie gehad. En toen we van de kamer afgingenzei ze nu moet even een ander meisje nemen anders krijg ik problemen. Er waren trouwens 4dvp 3ijsberen en af en toe iemand 2a3voor een uur later op de avond kwamen er nog 4bulgaren binnen aadig dronken waarvan een na 2bier in slaap viel.mijn volgende sessie was met jasmin niet de jasmin van de site deze jasmin was een flinke stevige dame bul roem erg vriendelijk en hup mee naar de kamer pzc nmc aardig sessie was een lieve meid.  En het was weer tijd voor mijn schat die al naar me zat te lonken, naast der plaats genomen en . zoals ze wel eens zeggen ze kroop haast in me een hele tijd zitten pannekoeken met der en uit eindelijk weer naar boven, en verdomt als het niet waar was deze sessie sloeg alles wat het verleden doet vergeten. Toen naar beneden en het was haast sluitings tijd nog wat drinken en met mijn schat zitten kletsen tot sluit en toen was het tijd om het licht uit te maken en naar huis te gaan

Offline william

  • willeke
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
  • willeke
    • Bekijk profiel
Partytreff Emmerich
« Reactie #37 Gepost op: 24 oktober 2014, 21:32:11 »
Dinsdag 21oct even met mijn maat naar pte. Om 3uur vertrokken. Komen om 4aan leuke ontvangst de meiden komen je begroeten betaalt douchen.  Lineup jasmina mimmi  aisha zag er allemaal leuk uit 5dames 2lekkere volle meiden de rest nice looking ladies. Eerste sessie met aisha niet slecht niet goed .even sauna die weer gemaakt is toen met jasmine lekkerevolle meid  naar de kamer en toen vroeg ze nzc en anaal voor 50euro dus in pte is een veel mogelijk gewoon aan de meiden vragen. Prijzen 30nzc en verder in overleg met de meiden. Tweede sessie met mimmi en mooie klein lief meisje behandel der met respect en je krijgt een top sessie.       En toen was het hopeloos de moskee was leeg gestroomt. Op een moment waren er 4 dames en 12sudlander en ik met mijn maat. De dames kropen bij de turken zonder te kameren en geen oog meer voor ons. Tot ik naar de bar ging en vroeg aan de thekedame of het sluit was waarop ze zei hoezo, en mijn weerwoord was de dames liggen bij een man meer als een half uur en bij ons is het na 2minuten zimmer waarop de eigenaarse monnika wat naar achter riep richting dames toen hadden ze wel tijd en zin toch nog 3 leuke dates gehad waarvan er een uitsprong die met mimmi wat een lieve meid behandel haar met respet en geef der een 10euro op de kamer je hebt er de hele tijd fun van wat een schatje en de sex was goed herhaling zeer zeker

Offline william

  • willeke
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
  • willeke
    • Bekijk profiel
Partytreff Emmerich
« Reactie #38 Gepost op: 6 november 2014, 13:43:09 »
Woensdag 5nov op bezoek bij de engeltjes in emmerich samen met mijn maat. Lekker vroeg gegaan en komen om 10-45 uur aan. Werdt toen ik binnen kwam haast dood geknuffelt door mijn schat en'toekomstige vrouw'betaalt en douchen en toen werd ik meegetornt naar de bank van mijn schat oh ja de line up mijn schat cindy mimi  jasmina de volle dame wel met een zeer goede service en er waren 2medeijsberen. Na en tijd zitten praten en knuffelen naar de kamer langer als een half uur op de kamer geweest was toch rustig.,was zoals gewoonlijk weer perfect samen douchen en weer met der op de bank een tijd zitten praten en knuffelen. Weer naar boven en weer een half uur op de kamer. Toen we beneden kwamen twee nieuwe ijsberen. Had ik even rust sauna gepakt en daarna jasmina lekker op de kamer aan liggen douwen was goed weer even de sauna in en mijn schat kwam douche en zag mij zitten en toen maar samen gedoucht wat gedronken samen en weer op de bank zitte praten en naar bovenwaar we verder praten en wat knuffelen. Later op de avond wat eten laten komen van de pizzeria dat goed was en goedkoop. Later kwamen nog nog drie sudlanders binnen maar ik was geclaimt door mijn schat en daar de laatste kamergang mee gedaan en toen omgekleedt om naar huis te gaan mijn maat moest vroeg werken. Mijn schat zag het en liet de sudlander zitten om van mij uitgebreid afscheid te nemen, weer en goede dag in emmerich

Offline william

  • willeke
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
  • willeke
    • Bekijk profiel
Partytreff Emmerich
« Reactie #39 Gepost op: 15 november 2014, 16:20:02 »
Voor jullie besluiten om naar pt emmerich te gaan lees aub mijn twee verslagjes  even heb ze geplaatst onder de topic vanTINKA

Offline william

  • willeke
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
  • willeke
    • Bekijk profiel
Partytreff Emmerich
« Reactie #40 Gepost op: 23 november 2014, 21:56:46 »
Heb vanmiddag mijn maat emmerich gebracht. Zelf even de buik vol van partytreffen emmerich, en wel naar aanleiding van mijn bezoek op 14nov jl. Heb hem om 8uur opgehaalt.      Ik loop naar de voordeur die op slot zit. Wat niet vaak voorkomt daar, aangebelt en er werd open gedaan door een nieuw gezicht en wat een leuk snoetje mooie tieten roebul. Mijn maat was nog boven ,line up twee nieuwe dames zagen er leuk uit joshfine mimi. En cindy liep in de gewoone kleren rond. Toen zag ze mij en kwam ze vragen om een piccolo.,waarop mijn antwoord was of ze nu wel tijd had nu er geen turk was (er waren maar2beren en mijn maat) waarop cindy zei tinka weg naar bulgarije je vrouwtje weg waarop mijn antwoordt was dat ze der bek moest houdenen moest oprotten adios. Waarop ze kwaad weg liep en de iegenaar ook nog zei adios cindy,. Toen kwam de verrassing ze hebben de prijzen aangepast nu op zondag 60euro ipv 50euro of ze de prijsverhoging ook de rest van de dagen ook doorgevoert hebben weet ik niet. De website werkt niet.

Offline william

  • willeke
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
  • willeke
    • Bekijk profiel
Partytreff Emmerich
« Reactie #41 Gepost op: 14 maart 2015, 14:13:08 »
Tinka WERKT niet meer in emmerich ze werkt nu in bar my lady in soltau dus de site van partytref emmerich is niet up to date. Laat je niet verneuken door pte