Auteur Topic: Gardameer en omgeving  (gelezen 22522 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline nico64

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 72
  • ervaren wandelaar
    • Bekijk profiel
Gardameer en omgeving
« Gepost op: 19 november 2012, 13:50:27 »
Tip voor de wandelaar op vakantie in het zuiden van het gardameer:
Als je van Peschiera richting Verona rijdt over de SS11, éénmaal voorbij "Castelnuovo del garda", vind je langs deze SS11 (en vooral in de zijstraten hiervan) verschillende "straatprostituees". De dames die er staan/zitten zijn van allerlei allooi (jong, ouder, lelijk, knap, zeer knap :) ... vaak oosteuropees, maar ook enkele italiaanse dames).
In het dorpje "Bosco di sona" zitten/staan er meerdere langs de weg, of in een zijstraat. Ook in de buurt van de bedrijventerreinen vind je meestal wel een paar dames. Ik had de indruk dat ze hun "werkplaatsen" aanduiden door er een grote, lege, grijze vuilniszak achter te laten. Ze vragen meestal 40 à 50 Euro voor pmc en intiem mc (prijzen zomer 2012). De prijs kan oplopen tot 100 Euro in een albergo (=soort hotelletje), maar dan zijn er ook meer diensten mogelijk.
De daad zelf gebeurd ergens op een afgelegen plaats in één van de talrijke wijngaarden die zich daar bevinden. Van zodra je er eentje meeneemt, wijst zij je de weg naar een afgelegen plekje. Bedoeling is dat je ze achteraf ook terugbrengt waar je ze hebt opgepikt :).
Opgelet: Door het feit dat je constant naar de zijstraten zit te kijken, is het gevaarlijk rijden. Hierdoor is een kop/staart aanrijding snel gebeurd. In Sint Truiden weten ze daar alles van :). Zorg er dus voor dat je niet dicht achter iemand rijdt, desnoods laat je achterop komend verkeer even voorbij door even aan de kant te gaan staan.
Veel "wandelgenot"

Nico64

PS: in de komende dagen zal ik nog even een positieve ervaring neerpennen.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Gardameer en omgeving
« Reactie #1 Gepost op: 20 november 2012, 18:21:59 »
Ik was daar in 2005 jawel met de motor. Hoewel ik zeer zeker wel dames gevonden heb was het voor mij op de motor erg lastig om in het veel te snelle voorbijgaan te zien of het wat was en helaas is mijn italiaans ook erg beperkt en bleek een dame op de motor meenemen naar mijn hotel (zonder 2e helm) natuurlijk een praktisch groot probleem.


Kortom kom je er toevallig is het wellicht leuk voor een keer. Alleen doe het met de auto, want met de motor wordt het gegarandeerd "niente".


Veel en veel beter was mijn tussenstop in FKK Phantasie Island in Ettlingen waar ik 2 avonden mezelf goed heb geamuseerd en tevens heb gegeten. Tja dat was mijn eerste Duitse FKK ervaring die in vervolgens tot 2008 ben vergeten om daarna te starten in het Duitse grensgebied.


Op de terugweg wilde ik uiteraard ook weer stoppen in de buurt van Stuttgart, maar door het bar slechte weer ben ik destijds rechtstreeks teruggereden naar huis. Mijn ervaring van Italie waardeloos en die van de FKK was prima.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline nico64

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 72
  • ervaren wandelaar
    • Bekijk profiel
Gardameer en omgeving
« Reactie #2 Gepost op: 16 januari 2013, 10:20:11 »
Belofte maakt schuld, dus hieronder mijn avontuurtje in de buurt van het Gardameer.

Vorig jaar in de zomer heb ik op een gegeven moment (rond 16.00 Hr) de daad bij het woord gevoegd en een DVP opgepikt langs de weg. Haar naam was Laura (25 à 30 jaar) en afkomstig van Bulgarije als ik me niet vergis. Ze vroeg 40€ voor p+n. Ze stapte in de auto en we reden enkele minuten verder een wijngaard in. De temperatuur (buiten ;D) was ongeveer 30 graden. Na enige kleine manoeuvers met de auto stonden we uit het zicht van de weg. Een paar honderd meter verder stond er wel een huis waarvan de ramen van de bovenverdieping zichtbaar waren, en wij dus ook.  ;) Bij nader inzien vond ik het wel iets geils hebben. :D

We stapten uit de auto en ontdeden ons van onze kledij (lees broek + onderbroek). Hierna begon de dame me op te geilen met strelingen van kleine Nico. Omdat ik al wat geil geworden was bij het idee van het sexavontuurtje, duurde het dan ook niet lang vooraleer kleine Nico zich naar de hemel richtte. Het sein voor de juffrouw om een cd aan te brengen en beginnen te pijpen. Dat deed ze heel verdienstelijk. In die mate zelfs dat ik na een paar minuten reeds begon te voelen dat het niet meer te lang zou duren vooraleer ik zou ontploffen. Ik heb ze dan op de motorkap gelegd en heb ze in missionaris genomen. Ze had een lekker strak kutje en bij momenten kreunde ze lekker (zonder overdrijven) . Gezien ik al erg scherp stond na het pijpen duurde het dan ook niet lang vooraleer ik mijn cd'tje vol spoot. Ik mocht nog even in haar blijven om wat na te genieten van deze lekkere kip. ;)
We hebben ons dan met wat doekjes die zij bij had opgefrist, nog even wat gebabbeld om haar dan terug te brengen naar haar tippelplaats.
Besluit: het is een speciale ervaring om een DVP zo langs de straat op te pikken om vervolgens ergens in een zeer mooi landschap in de buiten te gaan sexen. :-X
Wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar.

De groeten

Nico64
« Laatst bewerkt op: 16 januari 2013, 10:43:37 door nico64 »

Offline fastdanny

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
Gardameer en omgeving
« Reactie #3 Gepost op: 10 september 2015, 13:11:50 »
Kijk , daar heb ik nou wat aan  :13:
ook al eens dame opgepakt bij het Garda meer toen we terug kwamen van de Stelvia pas.
zat met een vriens in zijn auto maar er stond een mooie dame langs de weg...dus....hey ga eens uit je eigen auto want ik moet neuken  ;D
hij dus maar een sigaretje roken en ik in zijn auto neuken  :pompe (nog bedankt collega)
maar toen ik een paar jaar later daar weer op zoek ging niets meer kunnen vinden en daarom bedankt voor deze adressen !!!

Offline nico64

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 72
  • ervaren wandelaar
    • Bekijk profiel
Gardameer en omgeving
« Reactie #4 Gepost op: 30 december 2015, 12:00:21 »
Belofte maakt schuld, dus hieronder mijn avontuurtje in de buurt van het Gardameer.

Vorig jaar in augustus heb ik op een gegeven moment (rond 16.00 Hr) de daad bij het woord gevoegd en een DVP opgepikt langs de weg. Haar naam was Laura (25 à 30 jaar) en afkomstig van Bulgarije als ik me niet vergis. Ze vroeg 40€ voor p+n. Ze stapte in de auto en we reden enkele minuten verder een wijngaard in. De temperatuur (buiten ;D) was ongeveer 30 graden. Na enige kleine manoeuvers met de auto stonden we uit het zicht van de weg. Een paar honderd meter verder stond er wel een huis waarvan de ramen van de bovenverdieping zichtbaar waren, en wij dus ook.  ;) Bij nader inzien vond ik het wel iets geils hebben. :D

We stapten uit de auto en ontdeden ons van onze kledij (lees broek + onderbroek). Hierna begon de dame me op te geilen met strelingen van kleine Nico. Omdat ik al wat geil geworden was bij het idee van het sexavontuurtje, duurde het dan ook niet lang vooraleer kleine Nico zich naar de hemel richtte. Het sein voor de juffrouw om een cd aan te brengen en beginnen te pijpen. Dat deed ze heel verdienstelijk. In die mate zelfs dat ik na een paar minuten reeds begon te voelen dat het niet meer te lang zou duren vooraleer ik zou ontploffen. Ik heb ze dan op de motorkap gelegd en heb ze in missionaris genomen. Ze had een lekker strak kutje en bij momenten kreunde ze lekker (zonder overdrijven) . Gezien ik al erg scherp stond na het pijpen duurde het dan ook niet lang vooraleer ik mijn cd'tje vol spoot. Ik mocht nog even in haar blijven om wat na te genieten van deze lekkere kip. ;)
We hebben ons dan met wat doekjes die zij bij had opgefrist, nog even wat gebabbeld om haar dan terug te brengen naar haar tippelplaats.
Besluit: het is een speciale ervaring om een DVP zo langs de straat op te pikken om vervolgens ergens in een zeer mooi landschap in de buiten te gaan sexen. :-X
Wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar.

De groeten

Nico64