Auteur Topic: SAM (SINT-NIKLAAS)  (gelezen 8093 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline puydtje

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 66
  • een dag zonder sex is een verloren dag
    • Bekijk profiel
SAM (SINT-NIKLAAS)
« Gepost op: 24 november 2012, 11:20:36 »
Raar om als eerste op dit forum te beginnen schrijven ma wil toch graag mij ervaringen met jullie delen.
Dit is toch de bedoeling van deze site

Enkele maanden geleden afgesproken met Sam (link: http://www.redlights.be/profiel/sam) in Trianon te Gent.
Het contact was via mail gelegd. Was wel niet gemakkelijk om met haar af te spreken. Onze afspraak is twee keer niet kunnen doorgaan omwille van gezondheidsredenen bij haar en een keer omwille van het feit dat ik ziek was.
Uiteindelijk hebben we dan toch kunnen afspreken en dit voor 2 uren.

De kostprijs is hiervoor 330 euro.

Toen ik op de kamer was heb ik het kamernummer doorgestuurd naar haar. Doordat we een kamer hadden met uitzicht op de parking kon ik zien dat zij reeds op de parking stond want zodra ze mijn bericht ontving stapte ze uit een van de auto's.
Een dame die op tijd is, het is vaak niet zo.

Ik had een aantal kledingwensen uitgesproken en deze waren volledig door haar ingevuld. Opnieuw een pluspunt.

Eens op de kamer hebben we eventjes gesproken en een drankje besteld (door haar overigens betaald als compensatie voor het feit dat ze twee keer verstek had moeten geven)
Het duurde echter niet lang of we begonnen elkaars lichaam te verkennen.

Een ding staat als een paal boven water: Sam heeft een zeer mooi lichaam.  Alles mooi in proportie.
Ze heeft wel een grote tattoo op haar rug wat ik persoonlijk niet zo mooi vond. Kleine exemplaren vind ik mooi maar bij Sam is ze iets te groot naar mijn zin.
Dit is natuurlijk louter persoonlijke smaak.

Eenmaal we elkaar van de kleren hadden verlost op bed gaan liggen en overgegaan tot datgene waar ik voor gekomen was.
Geen opmerkingen hierover. Sam is een actieve vrouw die haar klant wil behagen. Pijpen zonder condoom, neuken in verschillende standjes met condoom, vingeren, beffen, tongzoenen, ... alles kwam aan bod.
In totaal 3 maal klaargekomen in 2 uren.

Toch op het einde van onze afspraak had ik geen echt wauw gevoel. Alles wat goed tot zeer goed maar de klik was er niet echt bij mij.
Deze klik heb ik wel bij andere dames gehad.

Als besluit kan ik dus zeggen dat Sam een zeer mooie dame is die haar afspraken nakomt en alles doet om haar klant te behagen.
Bij mij was er echter geen klik waardoor de kans klein is dat ik nog eens met haar zal afspreken.
« Laatst bewerkt op: 6 januari 2013, 03:02:36 door mechelen »