Auteur Topic: KITTY  (gelezen 110014 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline why not me

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 90
    • Bekijk profiel
KITTY
« Reactie #15 Gepost op: 17 maart 2014, 17:25:39 »
Nu, Kitty is..terug in Bab.
Yes, ja, oui !

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
KITTY
« Reactie #16 Gepost op: 17 maart 2014, 17:31:49 »
Ja, de lange dame herinner ik me nu eens een keer wel.
Ik wilde haar net aanspreken met "is het koud daarboven" toen ik VJ erbij zag staan.


[attachimg=1]


Tja, toen maar niet gedaan, VJ zou me daar eigenlijk wel dankbaar voor moeten zijn.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
KITTY
« Reactie #17 Gepost op: 2 maart 2015, 18:34:38 »
wieder da...blijft weer een maandje ofzo...

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
KITTY
« Reactie #18 Gepost op: 24 mei 2015, 14:00:56 »
 weer aanwezig na een lange vakantie

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
KITTY
« Reactie #19 Gepost op: 13 augustus 2015, 22:10:47 »
Visit of August 11th 2015 :

I was seduced by her natural charm, her perfect body and her nice blue eyes  :showtits1.
 
She took the time to discuss with me, it was a nice moment.

In the room, she offered to me an amazing service  :-\.

She remained very attentive to my own pleasure.

Very sensual preliminaries, long and soft blowjob, cow-girl and missionary were a perfect pleasure for me  :)).

Maybe a little too professional in her behavior but difficult to note something negative about her.

I knew her good reputation and I was not disappointed.

Appreciation : excellent.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
KITTY
« Reactie #20 Gepost op: 20 september 2015, 20:30:39 »
HELLO KITTY TIME

Bij recensie http://relaxxxboard.com/index.php?topic=1808.msg67068#msg67068 van 23 Augustus 2015

Het werd tijd voor wat waarschijnlijk mijn enige kamergang zou worden. Maar Kitty was nergens te bekennen. Toch stress op deze luie Zondag in een te rustige club?  :-\ :king: Wat als ze een ganse dag door een pannenkoek wordt geboekt?  :-\ :banghead: Ik vroeg aan de bardame waar ze was, zocht ze overal. Toch wat zenuwen die dag voor een dame te pakken te krijgen. Maar ze was zich gewoon laten masseren.

[attach=1]
 
Ze jaagde niet. Geen van hen, trouwens. Dat verschil hebben we weer: in Mondial en Samya waren ze ook niet zo jagerig ingesteld maar komen ze je wel actief begroeten. Ik besloot dan maar Kitty te benaderen en vroeg om samen presale-gewijs buiten te gaan liggen kennismaken. Ze leek daar eerst niet veel zin in te hebben. Geen vlot begin  :017: Aldaar vroeg ze 2x wanneer we op kamer gingen. Er is nochtans echt geen haast hier, de beren waren erg dun gezaaid en veel ging ik er die hele dag ook niet zien. Het moet hier een wild feest geweest zijn de Zaterdag dat er zo weinig vuur in zat.  :lol_hitting:

Ik weet dat ik geen grote prater ben, zeker niet in het Duits, dat bemoeilijkt een goede presales en de klik wat maar heb toch beter meegemaakt. Vraag me soms af hoe die pannenkoeken dat bij elkaar lullen en waarover ze het dan hebben: de vrouw, de kindjes, de hobby, het weer?

Ik streelde haar lekkere lijf en schone grote borsten. :showtits Uiteindelijk hield ik het nier meer uit: we trokken naar een kamer helemaal achteraan de bar op het gelijkvloers. Intussen had ik mijn verwachting wat minder hoog gesteld door die afstandelijkheid van haar. Hard-to-get-mode.

Op kamer bond ze haar lange haar bijeen in een knot. Dat doen ze nu veel, die dames. Dat is makkelijker voor blowjobs. Alleen was dat orale nu  niet op mijn menu. Weer die lichte verbazing. We streelden en knuffelden wat, dat wil zeggen dat deed ik voornamelijk. Het condoom werd snel omgedaan voor het standaard standje 'dame-on-top' zodat ik goed zicht heb op dat lekkere lijf terwijl ik met die mooie grote tieten kan spelen :movingtits. *Ja, ik val in herhaling*
 
Deze keer bepaalde ik het ritme wat: we neukte trager, sneller, trager, stopten, weer sneller en o zo lekker. Zij speelde goed in en eindelijk kwam het los tussen ons was er al meer iets dat op een klik leek. Die tempowisselingen brachten me na 10 minuten of iets meer naar een geweldig hoogtepunt. Dat orgasme hield ik best erg lang vast. Ik paste zelfs een yoga-leef-in-het-nu techniekje toe. De dames weten dan even niet meer hoe het er aan toe gaat: is die nu aan het klaarkomen, is het al gebeurd of wat doet die nou? Achteraf lagen we tevreden naast elkaar, deze keer praatten we openlijker dan in de onhandige presales.  :)) Plots had ik er weer zin in.  :sex Die Kitty is echt een lekker ding  :040: :showtits1 :showtits. Ze waarschuwde dat een tweede maal klaarkomen 50€ extra was.  :017: Niet elke dame hier past dit toe. Gabriëlla vorig jaar zei dat ook. Daarop stelde ik een uur voor want, duh, dat is ook 100€. Ze haalde nog een condoom en we gingen er weer voor.  :pompe

[attach=2]
 
Met ervaring en door veel kamers te maken, leer je en ik dacht terug aan Nadja in Sakura. Die had mooi blond haar maar bond dat ook samen en ik vroeg niet dat lekker lang te laten hangen.  :banghead: Dus vroeg ik Kitty haar haar los te doen. Aarzelend deed ze dat maar dan werd ik bedolven onder die waterval van haar prachtige dikke lange bruine haren.  :-\ ;D ;D *Haar-fetisj-momentje* Dit werd nu pas echt een feest! De tweede maal seksen was zelfs nog beter dan de eerste en technisch is Kitty heel goed. Geil keek ze me aan, verleidend, zotmakend heerlijk. Na het klaar komen weer strelen en praten en ineens had ik wat ze post-coital tristesse noemen. Kennen jullie dat ook? Ja, de seks was zo verdomde goed dat deze kerel even een dipje kreeg! Ze streelde me nu. Het werd wat intiemer en ineens begon ze terug speels te verleiden. Er kwam zowaar weer leven in kleine Vazkor. Ze keek me verwonderd aan en vroeg of er echt nog een derde keer in zat?

Ik stelde me in op een extra 50€ en we neukten een derde keer. Zij deed dat prachtige lange haar weer los  :dance2 en zat weer on top :amazone. Alles gebeurde on top. En ik haalde het wel om een derde keer neukend klaar te komen. Niks handmatigs. Dit is er een record bij!

Kitty is een wonderdame die zag dat deze jongen terug moest opgebeurd worden en een derde keer aanbood. We hadden het uur zeker overschreden maar het was genoeg voor mij. Deze ene sessie was er al 3 waard. Een wereldwijf,

C'était un phénomène, elle n'était pas humaine
Le genre de femme qui change le plus grand délinquant en gentleman
Une beauté sans pareille,
Tout le monde veut s'en emparer


! No longer available

Jammer van die professionele houding in het begin.

Tussen de seks door had ik haar nog gezegd dat ik massagegel annex glijmiddel had, een volle fles. Zij heeft er een die eender is maar de hare was die dag leeg. Ik bood haar de mijne aan wat ze graag aanvaardde.

Bij het afrekenen stelde ik me dus in op 150€. Ik gaf ze briefje per briefje en voor ik een derde kon uithalen, zei ze ineens 'Thank you' en vroeg naar de massagegel.  :017: Ja, ik weet het wel: veel ijsberen zouden haar die 3e 50€ toch gegund hebben. Als ik echter meer van die briefjes heb, deed ik dat ook maar m'n verdiend budget is te beperkt voor dat soort vrijgevigheid. Ik was wat blij dat ze al met 100€ tevreden was en die massagegel wisselde van eigenaar. Ik vroeg haar wanneer ze terugkeerde naar Babylon en ze zei in Oktober. Dat zullen we best maar afwachten: Kitty is wel van Hongarije maar ze woont dicht tegen de Roemeense grens aan...

Kitty
- Afstandelijk in presales en op kamer in het begin
- Professioneel
+ Technisch goed
+ Klik op kamer maar niet meteen
+ Lekker op alle gebied, 3x klaarkomen is me alleen met haar overkomen dus als dit mij met al m'n onzekerheid lukt moet ze goed zijn
+ Betaling 3x klaarkomen voor de prijs van 2: waarom? Het is hoe dan ook een dikke plus.

Ik hoop bij een herhaling dat dit niet van 0 te herbeginnen is maar dat we beter 'afgestemd' zijn. Score: **** Dit was cfr. Nadja van Sakura op veel vlakken. Babylon is eenmaal geacht een serviceclub te zijn en ik ga die vergelijking vaak maken.

Na de powersessie met Kitty leefde ik op een wolk. Deze laatste kamergang zinderd lang na. Zij is terecht een van de hoogtepunten van het jaar te noemen.

Cause girl you're perfect
You're always worth it
And you deserve it
The way you work it
Cause girl you earned it
Girl you earned it


! No longer available
« Laatst bewerkt op: 20 september 2015, 22:18:23 door Vazkor »

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
KITTY
« Reactie #21 Gepost op: 20 oktober 2015, 12:06:31 »
Wieder da...niet vergeten een nummertje te trekken om de waitingline te joinen  ::)

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
KITTY
« Reactie #22 Gepost op: 25 oktober 2015, 17:53:51 »
Wieder da...niet vergeten een nummertje te trekken om de waitingline te joinen  ::)
Je kan ook gewoon naast Kitty op een sofa plaatsnemen, dat even melden aan me, end an verrast van kamer terug komen .....
De uitleg van jeank: "Het leek wat mechanischer dan vroeger, niet zo passioneel, het was niet meer de Kitty van vroeger ...."


Tot hij besefte dat hij niet met Kitty maar met Kim op kamer was getrokken  ;D :lol_hitting:


We hebben er nadien hartelijk om gelachen, zelfs een nummertje trekkenw as zaterdag niet aan de orde, het was "showtime", een lekkere inleidende halve lesbi-show (Alice en Kitty), geassisteerd door de Duitse jarige van de dag, die zichtbaar genoot van beide dames  :blonde :shakekontje


Nadien hebben we nog een erg leuke live-act (pijpen, neuken, alles drop en dran) mogen aanschouwen met een feestganger, in de lounge, alweer een trio met Alice, waar de vonken vanaf vlogen....
Beurtelings pijpen, zijn tong werd (net als zijn Schwanzzz) vakkundig opgezogen, en het neuken was niet van mindere kwaliteit .... die goede man heeft waarschijnlijk deftig moeten afrekenen, ik denk dat ze minstens 2 uur bezig waren, maar hij leek de gelukkigste mens ter wereld ... en dat was hij ook gedurende de openlijke sessie ....


Wat een geile spetter, die Kim ..... euh Kitty  :lol :dance2
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
KITTY
« Reactie #23 Gepost op: 25 oktober 2015, 20:30:03 »
Ik gaf in mijn verslag aan dat Kitty was 'dauergebucht'. Dat verdient enige nuancering. Ik las namelijk iets over nummertjes trekken om er mee op kamer te kunnen. Datzelfde hoorde ik ook afgelopen vrijdag van KP.
Tussen mijn aankomst om 13 uur en 19 uur had Kitty wel eens een kamer, maar trof haar met regelmaat alleen op de sofa aan of liep doelloos rond. Na 19 uur was ze dauergebucht door een en dezelfde gast, waarmee ze 1 a 2 uur mee op kamer is geweest en voor de rest naast die gast in een sofa heeft gehangen.
Kitty had zo maar een 'slachtoffer' kunnen zijn. Maar er moet bij mij iets zijn van oogcontact, lokkende blik, dergelijke. Daar was geen sprake van.
Dat was de eerste keer ook met Tina zo. Misschien moet ik eerst het ijs maar eens breken.  :017:
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
KITTY
« Reactie #24 Gepost op: 15 november 2015, 00:45:33 »
Ondertussen meer dan een jaar geleden dat ik met haar op de kamer was. Na een leuk gesprek en tongzoen sessie op de bank richting kamer vertrokken. Uiteindelijk een goede prijs kwaliteit sessie met deze knappe dame. Behaalde zonder veel moeite de Babylon standaard. Score : 8/10.
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
KITTY
« Reactie #25 Gepost op: 29 februari 2016, 12:30:53 »
Dame zou weer terug zijn.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
KITTY
« Reactie #26 Gepost op: 29 februari 2016, 19:22:01 »
Dame zou weer terug zijn.
Kitty staat deze week 7 dagen aanwezig op de AWL!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
KITTY
« Reactie #27 Gepost op: 1 maart 2016, 10:43:47 »
Een topper zowel betreffende looks als service. Samen met Melinda en Laura B de knapsten van Babylon, maar Melinda tz wel graag, maar pijpt en neukt zonder gevoel. Kitty daarintegen,,,,,




note sm: laatste paragraaf weggehaald, al woont ze nu in Thailand, boeit ons niet, wat telt is dat ze in Elsdorf (DUITSLAND dus) haar kunstjes toont aan ons ;)

Offline JPtoo

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 64
    • Bekijk profiel
KITTY
« Reactie #28 Gepost op: 4 april 2016, 19:55:29 »
Ben bang dat ik sinds afgelopen zaterdag lid wil worden van haar fanclub  :039:

Offline aachen61

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 59
    • Bekijk profiel
KITTY
« Reactie #29 Gepost op: 6 april 2016, 08:56:23 »
...und nun ist Kitty wieder in die große, weite Welt entschwunden!   :sign0151: