Auteur Topic: 12 oktober GB HOT AMANDA  (gelezen 3618 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline tripelll

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 48
    • Bekijk profiel
12 oktober GB HOT AMANDA
« Gepost op: 27 november 2012, 14:30:59 »
Begin oktober zag ik de aankondiging voor een GB met Hot Amanda staan. Na wat research op oa hookers.nl zag ik dat de dame in kwestie in het verleden enkele keren zonder bericht verstek had laten gaan. Echter die keren dat het wel door was gegaan waren de recensies goed.

Ik heb me aangemeld voor deze GB en kreeg al snel middels mail en sms de nodige gegevens en adres door. Vol goede moed ben ik afgereisd naar het vermelde adres in de buurt van Rotterdam. Dit is niet voor niets geweest!

Aangekomen op locatie werd de deur open gedaan door Amanda gekleed in een geile bodystalking, wat een ontzettende lekkere verschijning. De locatie was een modern ingericht appartement dat ze voor een paar uur huurde van vrienden. In het appartement 1 kamer ingericht als GB kamer met matrassen op de grond. Er was al 1 mede strijder voor me gearriveerd en bezig zich klaar te maken.

Helaas waren het dit keer de mannen die vertsek lieten gaan en dit resukteerde er in dat we maar met zijn drieen waren (incl Amanda). Jammer aangezien ik me juist verheugd had op een gangbang en evt DP (dit stond nog steeds op mijn lijstje...).

De GB werd dus gedegradeerd naar een trio. Amanda wist ons goed te  ontspannen en te vermaken. We hebben haar lekker memmen verwend en haar lekker gebeft, waar ze zicht  en hoorbaar van genoot. hVervolgens heeft ze ons lekker gepijpt en hebben we haar 1 voor 1 geneukt. Helaas kwam ik beide keren vrij snel klaar waarna ik me afzijdig heb gehouden en toe heb gekeken hoe Amanada door de mede rakker werd gepaald. Uiteindelijk ben ik nog een derde keer klaargekomen, dit was wel een team effort waarbij ik haar rechterborst onderspoot en mijn collega haar linker.

Al met al een goede ervaring. Amanada is echt lekker, zo’n 30 jaar en wil het de mannen naar hun zin maken. Het is alleen jammer dat er maar 2 mannen waren…amanda kon daar niets aan doen, maar ik als GB liefhebber had haar toch met meer man willen doorneuken.
En o ja , de DP staat nog steeds op mijn lijstje… ;)

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
12 oktober GB HOT AMANDA
« Reactie #1 Gepost op: 27 november 2012, 15:00:02 »
Vele, vele keren heb ik op www.sexplezier.net in de GB agenda deze prachtige Amanda zien staan. Uiteraard heb ook ik al vaak overwogen om voor deze mooie (en blijkbaar erg goede) meid af te reizen naar Rotjeknor. Echter de recensies waren zo duidelijk dat ze regelmatig niet op komt dagen of verstek laat gaan, dan ook helemaal niets meer laat weten als je in de straat staat, vandaar dat ik de reis nooit heb gewaagd. Tenslotte was het een snippermiddag nemen en de nodige km rijden en dan wellicht de deksel op je neus krijgen, erg zuur.

Tja als het doorging las je veel goeds, dat zonder meer. Toch denk ik dat ze door dan nog wat naamsveranderingen te doen het zelfde gedrag  qwa mannen over zich heeft afgeroepen. Doorgaans zijn er bij GB wel veel aanmeldingen die nooit komen, maar als je het zelf ook niet zo nauw neemt, is het hek van de dam. Betreffende Amanda denk ik dat ze veel aan haar eigen gedrag te danken heeft dat het dan ook zo loopt.

Mijn voornemen is daarom om nooit meer naar een GB te gaan waar slechts 1 dame me bevalt, maar minstens 2. De kans op een mislukking is daardoor kleiner. Wel goed te lezen dat als de hot Amanda GB doorgaat ze naast mooi ook erg actief is, wat dat betreft vind ik het leuk dat je je goed hebt vermaakt Tripelll.

Groet, Foots O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
12 oktober GB HOT AMANDA
« Reactie #2 Gepost op: 27 november 2012, 15:36:12 »
Rotjeknor ha ha. Als er maar een varken in de naam zit is t goed voor Foots.





Note Foots maar een plaatje bijgevoegd voor analfabeten
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal