Auteur Topic: Nieuwe Parel bij Saskia Farell, zelfs een Pearl-Angel !!!  (gelezen 52507 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Nieuwe Parel bij Saskia Farell, zelfs een Pearl-Angel !!!
« Gepost op: 29 november 2012, 21:05:02 »
Nou heren,


het is weer bijna december en in december krijg je altijd leuke cadeautjes.
Zo ook bij Saskia Farell, zelfs een Pearl Angel krijgen ze vandaag zomaar op de dameslijst erbij.


Kijk en oordeel zelf of ze de naam verdient:



Hmmmmmm ik denk dat het wel een pareltje is, maar ik denk wel eerder een bengeltje dan een engeltje  ;D .


Groet, Foots  O0



Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Wijze grijze

  • Gast
Wijze grijze + Pearl
« Reactie #1 Gepost op: 16 december 2012, 13:35:09 »
Gekopieerd uit mijn recensie: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=8206.msg25390#msg25390


Pearl: 25 jaar.
 [smg id=5435]
Zij had blijkbaar de plaats ingenomen van de aangekondigde Paula Rowe. De foto laat haar lekkere bruine huid niet goed uitkomen. De foto rechts boven lijkt nog het meest. Een lekker slank exotisch poppetje met half Indiase roots. Mooie lange zwarte haren en een klein pijpmondje. Haar kleine roze tongetje staat in mooi contrast met haar donkere huid en zwarte ogen. Mooi strak roze poesje, met hetzelfde mooie contrast met haar bruine lichaamskleur. Veel tattoo’s over haar hele lichaam. Gaf vanaf het begin duidelijk aan: niet in de mond en niet op haar lichaam klaarkomen. Alles diende dus netjes in een rubbertje te belanden. Wijze Grijze sexapproval: 9,0/10
 

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Nieuwe Parel bij Saskia Farell, zelfs een Pearl-Angel !!!
« Reactie #2 Gepost op: 5 mei 2013, 22:54:55 »
Dame niet meer aanwezig op de partygirllijst van Saski Farell.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.