Auteur Topic: Van Goch bezoekjes  (gelezen 301892 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Van Goch bezoekjes
« Reactie #30 Gepost op: 15 februari 2015, 12:55:39 »
On topic, ik ga vanavond eens poolshoogte nemen bij van Goch.
The day after the night before. Al schrijf ik er niet altijd over, de laatste maanden was ik meermaals in Van Goch. Eigenlijk sinds de verbouwing, is de bezoekfrequentie aardig opgelopen. Heeft er deels te maken dat de job me regelmatig in de buurt brengt. Maar ook wel omdat ik er inmiddels een groepje dames heb die ik als vaste waarden beschouw. Noem het maar de hitlijst. Denk hierbij aan Brigitta, Helena, Nina, Vicky (gisteren helaas afwezig), Gabi, Sarita. Die doen het tenminste zoals ik het graag heb. Een of twee van dit selecte gezelschap zijn altijd wel aanwezig, dat geeft in ieder geval de zekerheid van een paar goede sessies.

Dan is er nog de wachtlijst. Daar staan de mogelijke kandidaten op, die qua uiterlijk en uitstraling in aanmerking zouden kunnen komen. Soms komt het tot een proefsessie. Valt het mee, dan komen ze op de herhaallijst. Valt het tegen, dan komen ze op de zwarte lijst. As simple as that. Maar die lijst is vrij kort. Dan is er nog de schaduwlijst. Dat heeft dan met de looks te maken, want niet iedere dame valt in mijn range. De kans dat daar een sessie uit voortkomt is vrijwel nihil. Heeft gewoon met persoonlijke smaak te maken.

Gisteravond een paar uurtjes vrij kunnen maken voor het zoveelste Van Goch bezoekje. Zaterdagavond, dus een paar stamgasten als PP en P. Sinds lange tijd Hansdort weer eens getroffen en met hem de stand van zaken doorgenomen wat betreft onze andere gezamenlijke hobby, het gangbangen. Ook Forgetskinny enz. was er. We zijn er geloof ik nog niet uit wie van ons beiden nou de langste heeft. Nee, daar is geen meetlat voor nodig, voordat er weer grappen over gemaakt worden. Is meer een kwestie van de letters tellen.

Nina heeft me van de eerste druk afgeholpen. Het aparte met haar is dat er vrijwel geen communicatie mogelijk is. Maar haar service is helemaal niet verkeerd. De kleine deugniet vindt het leuk om tijdens de daad in de spiegel te kijken naar de glibberende tongen van dat vrijende stel. Ik mag dat wel. Geeft een soort extra dimensie aan het geheel. De explosie was dan ook een van de heftigste van de laatste tijd. Meisje heeft denk ik toch geluisterd naar de collegaatjes, want in het begin was het niet zo bijzonder. Maar ze doet echt haar best om het je naar de zin te maken. Ze staat dan ook bij mij op de hitlijst, en daar komen ze niet zomaar vanzelf op.

Met Pietje een vorkje geprikt. De verjaardagsparty geëvolueerd. En wat tips en ervaringen uitgewisseld. Van de sauna geen gebruik gemaakt. Niet genoeg tijd voor een lang verblijf. Bovendien vond ik dat ding de laatste tijd gewoonweg niet heet genoeg.

Ronde twee was voor Gabi. Ik kende haar al uit haar eerste periode. Was altijd al een leuke meid met een uitstekende performance. Blij dat ze terug is gekomen uit dat Casa Rosso in Elten. Ook met Gabi kwam het tot een zodanig spetterend hoogtepunt, dat ze het laken maar van het bed haalde en in de was deed. Leek me inderdaad wel zo netjes voor de volgende gebruikers van dat kamertje.

Als ik niet vroeg had moeten werken, dan was er allicht nog wel eentje aan gegaan, maar omwille van de job tegen elf uur toch maar vertrokken. Maar wel met frisse tegenzin, want ik ben hier noglangnietuitgewandeld.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Van Goch bezoekjes
« Reactie #31 Gepost op: 3 maart 2015, 00:42:07 »
Van Goch 27 feb 2015

Met een aantal bekende rakkers afgesproken voor een dagje Van Goch. Het is mijn 4e bezoek aan deze club. Niettemin lonkte ook het afscheidsfeest van Bob in Panthera. Ik zag een uitwijk naar HP als plan B, mocht het tegenvallen in Van Goch.
Ik had een overleg (bewust gepland) in de regio van Nijmegen. Als gevolg daarvan kon ik vroeg met vrijkaart inchecken, althans dat dacht ik. Bij de receptie werd mij gewezen op het feit dat vrijkaarten niet geldig zijn op vrijdag en zaterdag  :o. De receptionist zei dat de (niet) geldigheid op de vrijkaart staat vermeld op de vrijkaart, NOT!!! Maaaaar, daarom was wel het bier gratis  :017:
Oke het is dan maar zo, voor €30,-- is de pret niet minder.

In de kleedkamer kwam ik al twee bekende rakkers tegen en even later zat ik aan de bar met een peuk en een koffie. Voor een bel wijn was het nog te vroeg. De kosten voor de koffie werden op een knipkaart 'genoteerd'. Ik had nog niet gegeten, dus voor de lunch naar het restaurant. De keuze was prima. Vis en kip(drumsticks), spinazie, diverse soorten beleg, salades, komkommer, tomaten en dergelijke.
Met Eddy_V, Licky Luke, lange-p, Lesyeux, en Hasta la Pasta werd een scan gemaakt van de aanwezige schoonheden. Voor mij stond wel vast dat een kamer met Olivia zeker zou gaan gebeuren.

En wie trof ik als oude bekende: Melanie (ex Rosa HP). Nog steeds zo gek als een drie dubbele draaideur. Melanie zat er samen met Anni, zo even later bleek. Je kan er op wachten, een trio werd voorgesteld! Twee redenen om dat niet te doen: 1. Ik doe zelden trio's. 2. De €€€-trucjes van Melanie liggen mij nog vers in het geheugen. Dat nam niet weg dat ik Anni daarentegen wel zag zitten. Voor mijn doen, té forse koplampen, maar het totale plaatje sprak me wel aan en ze had een leuke babbel! Wonderbaarlijk, maar Melanie had zo maar zelf door dat ze 'teveel' was en zette zich in een van de sofa's. Goed voorbeeld doet volgen, Anni en ik hetzelfde, maar dan wel in een andere sofa er ver vandaan  ;D TZ doet Anni uitstekend, verdere opwarmkunstjes kwamen er niet aan te pas. Op de kamer ging Anni wel los. PZC en NMC, er mag niets negatiefs van gezegd worden, maar een klik was er niet. Ik miste de GFE. Na een half uur was het dan ook klaar. Bij het schrijven van deze recensie heb ik uiteraard ook gekeken naar andere recensies. De recensies van Anni zijn goed. Ik denk dan ook dat het ontbreken aan een klik debet is waarom de kamer met Anni minder was! Herhalingsgevaar klein, maar je weet het maar nooit.

Terug aan de bar trof ik alle aanwezige neukloze rakkers, waaronder ook Golfpik, die inmiddels was geland in Van Goch. Druk met rakkers was het niet. Ik schat zo'n 15 rakkers. De dames waren sterk in de meerderheid.......25 tot 30. Olivia die inmiddels terug was van een kamergang met Lesyeux nestelde zich achter mij in de hoek aan de bar. Ze is zeker optische niet de top van Van Goch, maar haar service van de laatste keer staan nog als de 10 geboden (maar dan met andere teksten) in mijn geheugen gegrift. Het was tegen etenstijd, maar in de loop van de avond was een date gereserveerd. Inmiddels de tweede bel wijn besteld die werd 'geknipt' in mijn persoonlijk kaartje.

In het restaurant waren de mogelijkheden gelijk aan de lunch. Het is wel mogelijk om tegen betaling a la carte te eten met andere (en kwalitatief) beter gerechten. Onduidelijk was hoe lang de vis en kip van de lunch al wordt warm gehouden. Anders gezegd, hoe vaak wordt de vis en kip ververst. Na het 'avondeten' ff lekker uitbuiken in de sauna. De nieuwe sauna is een hele verbetering. Overigens is de totale nieuw(aan)bouw bij Van Goch een vooruitgang!

Na een algehele opfrissing terug naar de bar. Olivia was niet op het toneel. Geen nood, met de aanwezige rakkers, een peuk en een bel wijn kwam ik de tijd wel door. Het duurde niet zo heel lang tot dat Olivia achter mij stond en ik haar een cocktail aanbood. De dames krijgen een deel van de prijs van een drankje uitgekeerd. Olivia haar tong vond al snel mijn huig. Ook onder mijn berenvel voelde ik van alles dat ik op mijn werk nooit zal meemaken. Is ook logisch, want ik draag op mijn werk nooit een berenvel  ;)
Van het een komt het ander en we trokken ons terug op een kamer. Tja,.......Olivia! GFE maar ook zeker PSE op de juiste momenten. TZ meer dan uitstekend. PZC....een zuigkracht die de ex blasenkönigin van Panthera evenaart. En met de wip neemt ze de regie in handen..... . Bijna 2 uur op kamer en eigenlijk was dat nog te kort! We hadden een kamer met een bankje, waar we zo nu en dan even pauzeerden voor een slok drank en een peuk! Ik kan niet alles schrijven, maar Olivia heeft deze kamer wel heel aparte en bijzondere service gegeven. Herhalingsgevaar...zeker weten!

Rond 22 uur liep het alibi af. Samen met Eddy_V de lovetempel in Goch verlaten.
Na de niet-geldigheid van de vrijkaart was de tweede tegenvaller het afrekenen bij het verlaten van Van Goch: €60,--.
In totaal kostte Van Goch afgelopen vrijdag €90. Zelfs bij clubs waar ik €50-60 entree betaal ben ik nooit veel meer kwijt dan de entree. Ik betaal vaker een drankje voor de dame waar mee ik op kamer ga. De bellen wijn kosten extra. De lage inkomprijs bij Van Goch is derhalve verneukeratief. Niettemin een prima bezoek aan Van Goch. De kamer met Olivia had ik niet willen missen. Maar de beste club van NRW heeft zo zijn onderhuidse verrassingen.

Illusion Plopp

Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Van Goch bezoekjes
« Reactie #32 Gepost op: 3 maart 2015, 12:44:13 »
By the way (bij het weggetje, red.):

Voor de geïnteresseerden onder ons:

Afschrijving van de geldautomaat bij van Goch staat op mijn rekening vermeld als:

"GEA NR:01010464 28.02.15/05.03
INTERCARD 01010464 Goch ,PAS092"


Het is aan ieder om zelf te bepalen of de echtgenote dat mag zien of niet...  ;)  ;D
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Van Goch bezoekjes
« Reactie #33 Gepost op: 5 maart 2015, 23:40:29 »
van Goch, vrijdag 27 februari 2015
Een uiterst succesvolle première ...


Vrijdag 27 februari was het dan zo ver... na aandringen van enkele mede-wandelaars die vonden dat ik deze club nou toch eindelijk eens een keer moest
bezoeken, ging ik, overladen met tips over de club maar nog meer over ieders favoriete dame, dan vanuit het zuiden op pad.

Het zou ongeveer anderhalf uur rijden worden, zo ongeveer mijn maximaal gewenste reistijd naar een club, en helaas over nagenoeg enkel Nederlandse snelwegen. Hier en daar toch de snelheidslimiet een beetje overschreden, gewoon voor de sport maar zeker omdat ik door alle verhalen toch wel nieuwsgierig was geworden.

Een vrijkaartje op zak, inclusief een tegenstrijdig feitje dat deze niet geldig zou zijn op vrijdag en zaterdag als er Freibier zou zijn, doch twijfelachtig door de verhalen van collega's die me vertelden dat dat bij hun bezoek op een vrijdag of zaterdag geen bezwaar was geweest. Nou is het een entreeprijs van € 30,00 ook weer niet onoverkomelijk, maar sport is sport en Freibier is leuk maar ik ben nu eenmaal niet het type dat zich op grond daarvan eens lekker laat vollopen...

Eenmaal aangekomen was er genoeg parkeerplaats, althans ik heb geen bonnetje van de Polizei op mijn voorruit gevonden toen ik er 's morgens  vroeg weer weg reed. Aangebeld, door de baas (neem ik aan) verwelkomd en er werd mij als eerste gevraagd of dit mijn eerste keer was. Om maar duidelijk te zijn heb ik aangegeven dat dit mijn eerste keer in van Goch was, de rest had ik allemaal al vaker gedaan. Er werd zo vriendelijk mogelijk verteld dat mijn vrijkaart inderdaad niet geldig was en het argument dat collega's wel op een vrijdag of zaterdag entree hiermee hadden gehad werd verwezen naar het land der geruchten, misverstanden en andere fabels. Helaas pindakaas, of zoals ze in het Duitse zeggen: "Schade, Erdnuss marmelade"... Nou ja, zoals ik al zei, de entree betalen was voor mij geen show stopper dus get over it en treedt die zogenaamd gezelligste club van het NRW maar binnen om te controleren of dat wat er geschreven wordt ook daadwerkelijk allemaal klopt.

Spulletjes in ontvangst genomen, omgekleed en prompt werd er een schone dame geroepen met de naam Sofia die mij de club mocht rondleiden. Uiteraard eindigde die rondleiding met de bekende woorden: "Vielleicht bis später"... zoals dat wel vaker gebeurd... Hier en daar al een knipoog gekregen, temeer daar het er nogal slapjes was qua heren, maar de dag was nog vroeg en sluitingsuur nog mijlenver weg. De tour eindigde in het restaurant alwaar ik collega's Knaktuut, Eddy_V en Lesyeux ontwaarde aan een tafeltje waar ze vergaderden onder genot van een lunch (of andersom). Effe gekletst en toen samen naar de bar gegaan voor het eerste pilsje.

Toen ik even later toch ook wel zin had in een kippenpootje en terug ging naar het restaurant kreeg ik meteen van Barbara over mijn kloten dat ik mijn bordje had laten staan en dat dat niet de bedoeling was en dat ze me dat vergaf omdat ik er de eerste keer was en nog veel meer. Toen ik er eindelijk tussen kwam heb ik uitgelegd dat ik inderdaad nog nooit in van Goch was geweest en zelfs ook nog nooit daar wat gegeten had, ofwel dat ik er geen bordje had kunnen laten staan. Tevens uitgelegd dat ik van goede komaf ben en mijn bordje altijd netjes leeg zal eten en op zal ruimen, hetgeen ik haar later op de avond ook diverse malen heb laten zien. Maar verder was ik welkom en uiteindelijk zijn we goede vrienden geworden... denk ik..

Vanwege de nogal matte sfeer werd er in eerste instantie flink gekletst aan de bar, onder genot van wat drankjes en het regelmatig scannen van de dames die
met de bekende zaadvragende ogen onze kant uit keken. Ik had niet willen weten wat er gebeurd was als de dames geen animatieverbod hadden gehad, ik geloof niet dat we er dan zonder kleerscheuren vanaf gekomen waren.... Maar nu stonden we veilig aan de bar, en konden ons moment rustig afwachten. Inmiddels was hasta la pasta ook gearriveerd en werden lustig allerlei ervaringen van de club en de dames met mij gedeeld. Ook nog kennis gemaakt met wat nieuwe beren waaronder lange-p, die inmiddels door vele ijsberen op het forum gemotiveerd was om vooral verder te schrijven, hetgeen ik hem nu ook nog eens op het hart heb gedrukt.

Achter mij ging een dame aan de bar zitten en op een gegeven moment voelde ik iets kriebelen en kreeg ik een gratis nekmassage. Even omgekeken in een paar
mooie ogen en een supervriendelijk snoetje... waarna ze zich voorstelde als Michaela (ik hoop dat ik het goed schrijf). Echter toch nog het gesprek afgerond en toen ik daarna omkeek was ze weg ... damn...  Echter, een tijdje later kwam ze weer naast me zitten, keek me indringend aan en vroeg me, na de
gebruikelijke kennismakingsrituelen, wat ik ging doen. Voordat ik kon antwoorden gaf ze aan dat ze op een bankje wilde gaan zitten en dat liever niet alleen
deed maar liever samen met mij. Nu ben ik de kwaadste niet en een dame in nood (of eenzaamheid) bied ik graag een helpende hand (en vaak nog meer). Blijkbaar was die nood bij haar hoog want ik zat nog niet en ik voelde iets nats in mijn mond, waarvan ik zeker wist dat het niet mijn eigen tong was. Dat beviel
zodanig goed dat ik het maar liet gebeuren, behoorlijk lang en behoorlijk intensief, zonder dat er een kamervraag werd gesteld. Of de dames altijd zo veel tijd aan presales spenderen weet ik niet, het kan goed zijn geweest omdat er maar weinig mannen waren en er dus voldoende tijd was om aan de wel aanwezige
mannen te besteden, maar mij hoorde je niet klagen... Op een gegeven moment wilde ik deze zwoele zoenster nader leren kennen en heb ik gevraagd of we ons
naar een privé vertrek konden terugtrekken, waarop ze gelukkig bevestigend antwoorde en een sleutel ging halen. Voor een eerste keer neem ik weinig risico en
dus gaf ik op haar vraag hoe lang ik wilde blijven aan dat we maar eens met een half uur moesten beginnen. Een heerlijk halfuur, mag ik wel zeggen!

Ze had binnen no time mijn gevoelige plekjes gevonden en concentreerde zich daar tussen het heftige zoenen afwisselend op... het hele repertoire passeerde de
revue en een half uur later stond ik enigszins bedeesd weer aan de bar... en wist niet zo goed wat hier nou was gebeurd... Pfff... mijn eerste keer in een voor mij nieuwe club en dan zo prettig verrast met een eerste kamergang, die ook nog eens niet een uur of langer had geduurd? Dat vroeg om een toast en dus gaf ik maar een rondje (Frei)bier aan de makkers die op dat moment niet zelf ergens op een speelkamer zaten... het kon er vandaag makkelijk vanaf...

Eerst maar eens een saunaatje nemen, afkoelen, hapje eten, biertje drinken en wat je zo allemaal nog meer in een saunaclub kunt doen buiten de erotisch getinte activiteiten. De dames waren allemaal redelijk tot goed toegankelijk, wellicht wederom veroorzaakt door het lage aantal mannen dat aanwezig waren, dus dat is altijd een prima sfeer om bij een eerste bezoek meteen wat dames te leren kennen. De sfeer was op zich goed, er werd hier en daar wat gedold en gegrapt en daar uit volgend ook gekamerd...

Inmiddels was collega GolfPik ook gearriveerd en werd hij met liefde (nou ja) in de groep mannen opgenomen. Wie ook tegen 18:00 uur arriveerde was de Nederlandse barjuffrouw Sharon waar we een ontzettende lol mee hebben gehad. De hele avond had ze regelmatig tijd voor een praatje en een dolletje, zo vroeg ze ronduit wat wij nou eigenlijk op een kamer deden en wat we daarvoor moesten betalen. Het voorstel om dat in de praktijk duidelijk te maken (zeg maar een "hands-on workshop") werd helaas afgewezen maar wie weet, zeg nooit nooit...

Toen ik van het restaurant terug kwam zag ik Michaela in zo'n overdekte zit/ligkorf zitten en wenkte ze me om naar haar toe te komen. Ik dacht nog, ach ja, een kusje kan geen kwaad maar madam meende weer mijn amandelen te moeten inspecteren en ik was weer meteen verkocht. Even later lagen we in die mand flink te bekken en nog even later lag ik weer met haar op een kamer... Zoals zo vaak is een tweede sessie altijd een stuk beter als de eerste en zo ook ging het in dit geval. Was ze bij onze eerste "ontmoeting" redelijk vochtig geweest, nu kon ik er bijna een teiltje onder zetten... Grappig hoe dat werkt... maar des te geiler ik daar van wordt. Logischerwijs heb ik deze keer meer tijd genomen en het rustiger aan gedaan want hier wilde ik toch wel even van genieten... en zo kwam ik op een kamertijd die al meer vanzelfsprekend bij mij past, namelijk 1:20 uur. Nog heter, spetterender, meer teasen en vooral veel concentratie op mijn gevoelige snaren, deze dame wist wat ze deed en kon er zelf ook behoorlijk van genieten. Normaal geniet ik met mijn ogen dicht maar hier wilde ik ze zo
veel mogelijk openhouden om in haar mooie ogen en glimlach te kunnen verdrinken ... Dit sprookje mocht niet te snel over zijn, want ik wilde eigenlijk nog best wel lang en gelukkig doorneuken...

De avond werd langer en langer en ik merkte plots dat mijn collega's Knaktuut en Eddy_V al vertrokken waren toen ik van mijn kamertje met Michaela terug kwam. Wat jammer nou, maar tegelijkertijd werd hun afwezigheid gecompenseerd door een verhoging van de partysfeer doordat dames begonnen te dansen en er duidelijk meer leven in de brouwerij kwam. Overigens was er absoluut geen verband tussen beide gebeurtenissen, dus des te jammer dat mijn twee collega's dit moesten missen. Een groep dames, onder leiding van Melanie (die ik nog van haar HP tijd ken), dronken gretig glaasjes Jägermeister en de gevolgen hiervan waren vrijwel direct zichtbaar. Een van de gasten had de schoenen van een dame aangetrokken en een aantal dames hebben hem toen verder "aangekleed" met een jurkje, wat lippenstift en zo meer. Echter, echt verbaasd was ik toch wel toen deze heer het klaarspeelde om tot aan het plafond in de danspaal te klimmen en daar op zijn gemak in te blijven zitten.... De dames dansten, lachten, maakten gekkigheid en kwamen ook spontaan bij ons en andere heren staan om het gezellig te maken. Zo kwam op een gegeven moment ook Michaela weer bij ons staan, beetje schuifelen, dansje doen, mij meetrekken, tegen me aan rijden, nou ja, need I say more...? Hup, voor een derde sessie de kamer op, nog maar eens checken of ik de eerste twee keer echt niet gedroomd had... En nee, dat bleek niet zo te zijn... Deze keer zodanig opgegeild dat ik na 20 minuten klaar was, echter niet minder tevreden of bevredigd...

Inmiddels was Golfpik met Nina weg geweest en kwam hij uiterst tevreden terug van zijn kamertje. Nina had de hele avond ook naar mij liggen lonken (en waarschijnlijk ook de rest van het gezelschap) en was niet vies van af en toe eens onder mijn handdoek checken wat de "stand" van zaken was. Daarbij tevreden en geil lachend proberen om me een tongzoen te verkopen, hetgeen ik meerdere keren met succes kon afslaan, niet omdat ik dat wilde maar omdat ik zelf vind dat dat de grens is waarop je toch wel enigszins tot een kamertje verplicht bent... Van de andere kant intrigeerde ze me wel en bleef ze toch een hele tijd met Golfpik en mij staan flirten... Ik denk dan ook dat ze op twee paarden wilde gokken (wat een grappig spreekwoord in deze context) en het was haar met Golfpik ook bijna gelukt.. Zelf was ik voor mijn gevoel behoorlijk gesloopt van de drie kamers met Michaela en dat gaf ik haar ook aan, maar mevrouw bleef aandringen en gooide alles in de strijd om me tot een kamertje te verleiden... en zoals bekend wint de aanhouder altijd...

Een geheel onverwachte wending, want hoewel Nina er (zoals verwacht) geen yoghurt meer uit kreeg gezogen, getrokken, geneukt en wat ze zoals nog meer geprobeerd heeft, ik heb er wel degelijk van genoten. Wat een geile doos is die Nina... en wat ging ze helemaal los... Ik kreeg zelfs het idee dat zij op gegeven moment nog meer genoot van mij dan andersom, want ze was behoorlijk teleurgesteld toen ik na 1:20 uur de sessie beëindigde (voordat ze mijn lul er in haar verwoede pogingen bijna van af trok)... Super sessie dus, zeker voor herhaling vatbaar!

Toen ik uiteindelijk met Nina van kamer af kwam, stond ik in een bijna lege club. Ik had in de loop van de avond totaal niet doorgehad dat de tijd zo snel om vloog en dat het nu opeens al 4:55 uur was! Ik vind dat je dan met recht mag zeggen dat dit een van de gezelligste clubs van NRW is, misschien wel DE gezelligste... maar dat moet ik nog evalueren met wat meer bezoekjes...



Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline format_z

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 17
    • Bekijk profiel
Van Goch bezoekjes
« Reactie #34 Gepost op: 3 juli 2015, 21:12:47 »
Na mijn clubbezoek in Duisburg eerder die dag besloten om naar Goch te rijden om een biertje te gaan drinken en een beetje rond te kijken of er iets is veranderd
aan deze tent sinds mijn bezoek eerder dit jaar.
Ik arriveerde ca 14:00. Er stonden al 6 auto's met nederlandse kentekens voor deur,dus ik hoopte op wat gezelligheid.
Vrijkaartje werd zorgvuldig gecontroleerd adhv een codelijst en vervolgens geaccepteerd.
OP de vraag of ik hier al erder was antwoordde ik : "ja, maar dat was lang geleden" Hier werd niet op gereageerd. Ik kreeg wel een mooie dikke warme rode
berenjas !! en de sleutel voor de locker mee. De berenjas heb ik alleen nog in de eetzaal gedragen.
Er waren ca 8 meisjes aanwezig en ik denk evenveel beren. Beiden verspreid over het pand, waardoor het dus bijna leeg leek.
Eerst even rondgewandeld en wat gegeten. Eten was lekker, met o.a. kip, pasta, rijst, en een pittige worst-goulasch. Biertje erbij en genieten maar !
Tijdens mijn bezoek waren er werklui bezig met wat costmetische verbeteringen, o.a. de peeskamertjes kregen een nieuwe wandbekleding a.d. buitenkant.
Nogal vreemd: Uit een kamer kwam luid gekreun terwijl ze aan de andere kant vd muur werklui aan het behangen waren.
 

Tijdens mijn bezoek spotte ik niet veel meisjes die mij konden verleiden tot een kamergang (Eerder die dag al 3 x in Duisburg gepopt)
De 2 meisjes die mij wel aantrokken zaten urenlang bij dezelfde beren te kletsen en daarom niet scoorbaar.
Verder weinig aanspraak met andere beren, maar dat lag ook aan mij denk ik.
Alleen Samantha bleef proberen me te verleiden en me te overtuigen van haar kwaliteiten "met haar lekkere kontje". Naar later bleek dat ze bedoelde datze ook anaal deed (had dat dan gezegd....)
UIteindelijk toch maar gekozen voor een half uurtje a 50 Euries.
Zoenen was matig. Niet echt intensief.
Pijpen was prima, Hoewel dat gerammel met haar tongpiercing mij af en toe afleidde. Na 10 minuten gevraagd om te neueken. Eerst geprobeerd met een condoom van haar: Geen succes. Dus mijn laatste XL gebruikt
en na 3 minuten cowgirl werd mij pik bijna slap. Ze pijpte hem even stijf waarna ik werd gesommeerd om haar doggie te nemen. Dat ging beter. Ze heeft
inderdaad een mooi kontje, en een mooi derde oog ook ;-)
Na 5 minuten stevig stoten een rubber volgespoten. Pas daarna vertelde ze em verbaasd te zijn dat ik geen anaal wilde ! Shit ...te laat.... Maar wel weet 50 Euro meerprijs (waarom zo veel ?)in mijn zak gehouden.
Kamergang vond ik uiteindelijk voldoende, maar onvergelijkbaar met wat ik Duisburg (VV)  en in Ratingen (ACA) voor service krijg.

Na een 2de biertje buiten kwam aan de tafel een meisje zitten met haar kleren aan. Donker half lang haar, vrolijk bekkie. Even mee gekletst. Ik viel wel op haar (sorry, naam vergeten te vragen) Ze bleek ongesteld te zijn en daarom niet te kunne werken. Jammer jammer jammer
Toen maar aangekleed en na afrekenen vd 2 biertjes huiswaarts gekeerd (heerlijk zo'n airco.....)

Conclusie van dit bezoek:
Was zeker niet slecht. Maar niet slecht is niet goed genoeg vrees ik.
Club is te leeg overdag en daardoor niet veel sfeer.Dat zal anders zijn in het weekend denk ik.
Ik denk dat ze het moeilijk hebben gezien de hevige concurrentie van andere  clubs in NRW, waar je minder entreegeld betaald, alcoholvrije drankjes gratis krijgt, en de line-up en service gemiddeld beter is.
Een paar jaar geleden was deze tent misschien top, maar tijden zijn veranderd. Volgens mij moet je als club echt onderscheiden van de massa om succes te hebben, maar dat is een andere discussie.

Herhalingsgevaar: Niet zo heel groot.

Offline scrotum

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 177
    • Bekijk profiel
Van Goch bezoekjes
« Reactie #35 Gepost op: 8 juli 2015, 23:33:06 »
Enigszins bevreesd door alle berichten de laatste tijd vertrok in in de namiddag met een vrijkaartje van een ander forum naar Van Goch. Ik was er zo'n drie maanden niet geweest terwijl ik er toch een aantal goede herinneringen aan bewaar.

En ik moet zeggen het is me 100% meegevallen. Geen enkele maal is aan me gevraagd of ik een cocktail wilde bestellen.

Enkele vertrouwde dames waren op vakantie. Ben daarom mijn kennismaking met Anni van een jaar geleden gaan hernieuwen.

Anni is een vriendelijke Bulgaarse met japen van jopen die heerlijk naturel aanvoelen  :showtits1(en dat misschien ook wel zijn). De service van deze goedlachse dame was top. Het enige nadeel was het afhouden van tongzoenen. Reden om een volgend bezoek niet direct voor haar te kiezen.

Inmiddels mijn favo Monica gespot.
Die pruilde van waar ik al die tijd was gebleven. Ja meissie, druk, druk. Ze duwde mijn hoofd in haar kruis maar ik kwam net van de kamer met Anni en had nog wat rust nodig.

Ben gaan eten. Was niet geweldig. Naast de bekende kippeboutjes was er spaghetti bolognaise. Daar voor gekozen.
Als je een toetje wilde kon je een soft-ijsje tappen. Moest je echter wel 3 euro voor neerleggen. Werkte op mijn lachspieren.

Eddy V zei het al in een eerder bericht, wat het management nekt is de korte termijnvisie. Jammer, want ze kunnen zoveel meer uit de club halen.
Met wat ander beleid zou het zomaar mijn stamclub kunnen worden. Zit er helaas nog niet in. Ook de vermelding van een boete bij het niet volledig ledigen van je bord eten lijkt op een achterhaalde pedagogische wijze die misschien vroeger in de wat rijkere gezinnen met pubers werd toegepast maar hier helemaal de plank mis slaat.

In de sauna plaatsgenomen die wat heter aanvoelde dan de vorige keren. Van mij mag er echter nog wel een graadje bij.
Buiten met een cappucino lekker mijn krant gelezen. Het terras van Van Goch is duidelijk een verbetering.

Inmiddels was ik aan Monica toe. Het werd weer een stomende ervaring. Het uur vloog om. Wat is dit toch een lekkere meid die geniet van sex.

Voor de meiden ga ik in ieder geval nog terug. Ellen en Laura liepen er ook nog rond (en Georgina komt van vakantie terug) dus voorlopig nog alternatieven genoeg. ;D

Tot slot: En twintigtal dvp's gespot en een tiental ijsberen.

Offline Megaboob

  • Boob-Meister
  • rakker
  • ***
  • Berichten: 170
    • Bekijk profiel
Van Goch bezoekjes
« Reactie #36 Gepost op: 12 juli 2015, 22:37:07 »
Met dank aan een vrijkaart van een collegaforum ben ik afgelopen donderdag in de avond bij van gogh aangekomen rond 20.00. Ik ben een keer eerder bij de club geweest maar dat is al lang geleden. <br />

Mijn vrijkaart werd probleemloos geaccepteerd. Na het omkleden dus even de club verkend. Is netjes verbouwd en de nieuwe sauna ziet er netjes uit. Ook de buitenruimte is netjes. Positief is de muziek  niet te hard en vrolijke popdeuntjes die ik graag hoor. <br />
<br />
Na de verkenning plaats genomen in de centrale ruimte. Daar spotte ik anni een blonde Bulgaarse met redelijke naturelle borsten. Na een intro gesprekje haar geboekt. Kussen was lekker en geen probleem. Borsten en tepels likken was ook goed en lekker. Haar pijpbeurt was echter gewoon erg goed te noemen. Lang diep vochtig en afwisselend. Ik heb me dan ook lekker door haar klaar laten pijpen . Prima sessie daardoor!<br />
<br />
Een half uurtje dus met een lekker ft. Kosten 70 euro. Dat is schappelijk. <br />
<br />
Drinken is helaas niet inbegrepen in van goch. Een wat  vreemde keuze naar mijn mening maar goed. Eten was er wel en dus wat genomen. Niets bijzonders maar de kip nuggets smaakten goed. Wel bordje leeg eten anders kost het 10 euro.  Tja... ik eet alles netjes op, geen probleem.  <br />
<br />
Ook de sauna benut. Die was goed naar had iets warmer gemogen. Ligbedjes waren erg goed te noemen.  Nieuwe douches ook. <br />
<br />
Ik overwoog een tweede sessie naar kon buiten anni geen dames met noemenswaardige voorgevel spotten en besloot daarop de club te verlaten rond 23.00. Kort naar krachtig dus.<br />
<br />
Prima sessie gehad met anni.  Club is oke maar ook weer niet heel bijzonder. Herhalingsgevaar bestaat maar is niet heel groot door gebrek aan dames met erg grote borsten. Maar voor een snelle wip tussendoor net over de grens is Can goch prima geschikt! Ook vind ik de verbouwing positief voor de club! <br />
<br />
Megaboob
Bigger is better!
Plastic fantastic!

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Van Goch bezoekjes
« Reactie #37 Gepost op: 23 juli 2015, 22:42:11 »
Vandaag 23 juli deze middag ff een vluggertje gedaan bij Van Goch. Geen gedoe met een alibi.
Rond 14 uur werd ik binnen gelaten door Ellen  :017: Uuhhhh, die staat normaal toch vóór de bar? Inderdaad vertelde ze, maar 2 dagen in de week speelt ze voor theke. Ik moet zeggen, dat ze ook als theke goed uitziet in 'normale kledij'. Ik deed meteen maar de groeten van oudebelg...... ;) "Aus Belgien?" yep..! Doe hem maar de groeten terug en een dikke kus. Zo OB, die heb je weer in je binnenzak  ;D

Zoals ik al schreef 'een vluggertje', ik kon maar een paar uurtjes blijven. Aan de bar een koffie besteld. Het zag er maar droevig uit zo aan het begin van de middag. Een zevental meiden en 3 jagers (mezelf meegerekend). Dat veranderde in positieve zin naar mate de middag verstreek. Uiteindelijk heb ik een 20 meiden geteld die hun kost moesten proberen te verdienen met dat handjevol bezoekers. Optisch een 4 of 5-tal stunners, 10-11 girls next door en de rest voor als je echt niet meer ziet zitten in dit leven. Helaas was Olivia niet aanwezig, die genoot van een vrije dag.

Een zwarte koffie besteld en wie komt mij daar zo maar vergezellen? Peppi! Voor een babbel is met Peppi niets mis. Bel wijn besteld en ja hoor, de veelbesproken piccolo werd door Ellen ff tactisch onder de aandacht gebracht! Ik had zeker de keuze om Nein te zeggen. Nou vooruit dan. Handje, voetje, nog meer handje, nog meer voetje. En ik maar opschuiven naar links. Ik viel nog net niet van de barkruk. Mijn vorige kamer met Peppi vond ik allesbehalve een succes, dus ik gaf aan dat ik een saunaatje ging pikken. En dat heb ik ook gedaan. De sauna was prima met wat extra scheppen water om de hitte te voelen. Uitzweten in de tuin die er overigens patent uitziet. Nieuw was voor mij het grote opblaasbad.

In het restaurant wat salade opgeschept om mij vervolgens te nestelen aan een van de tafeltjes. Ik zat er alleen tot een blonde dame met goed figuur met een gebakken eitje aan haar 'ontbijt' begon, zoals ze zelf zei. Over en weer wat grappen over eieren. Eieren lust ze wel graag. "Diese Eier und auch die andere Eier"  :017: Ik nodigde mezelf uit aan haar tafel en al snel kreeg het gesprek een lustopwekkende wending, waar het woord 'EIER' regelmatig viel. Pas veel later stelden we elkaar voor. De dame draagt de naam Jenny en komt uit Polen. Een prettig gestoord persoon met veel spraakwater. En zo vluchtten we naar de kamer waar we van 16:09 tot 16:51 verbleven. Een uitstekende kamer met alles er op en er aan. Weer een favootje er bij!

Na de kamer nog een paar balletjes gehakt en salade gegeten die in het restaurant. De keuken is basic, smaakvol en prima verzorgd. Én ik heb mijn bordje leeg gegeten  ;D. Het zou niet nodig moeten zijn dat een clubleiding oude(re) wijze mannen daar op moet wijzen.

Om 18 uur Van Goch weer verlaten. Neuken hoeft niet altijd zo duur te zijn  8)

Illusion Plopp

Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline scrotum

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 177
    • Bekijk profiel
Van Goch bezoekjes
« Reactie #38 Gepost op: 7 augustus 2015, 23:06:05 »
Vorige week vrijdag had ik opeens zin om naar een club te gaan maar ik wilde niet te ver rijden. Het werd dus Van Goch. Ik kwam daar 16.30 aan en trof een club aan met een kleine 20 dames en een tiental heren. Op een gegeven moment was ik de enige man in het bargedeelte met alleen maar dames om me heen. Toen me werd voorgesteld om ze allemaal te pakken, heb ik toch maar vriendelijk bedankt. Niet omdat ik het niet zou willen maar mijn kunsten zijn helaas slechts beperkt. Een drietal dames is voor mij gewoonlijk ruim voldoende, en meestal hou ik het bij twee.

Gelukkig trof ik in het bargedeelte Georgiana  :showtits1 aan die een maand op vakantie was geweest. Ze had mijn auto al zien arriveren via de monitor. Ze zag er goed uit. Na wat bijgepraat te hebben aan de bar trokken we ons terug in een van de overdekte zitjes. Jawel met een cocktail. Iets waar ik Georgiana nooit eerder mee had gezien en het was ook de eerste die ik haar schonk terwijl ik toch al een aantal keren met haar heb gekamerd. Georgiana vroeg er zelf niet om maar ik stond dus met haar bij de bar toe de theke Zara vroeg of Georgiana wat mocht drinken. Omdat Georgiana dit niet afwimpelde stemde ik toe. Anders voel ik me toch een wat botte boer (niet dat daar iets mis mee is overigens). Het is dus met name ook een actieve rol van de thekes die tot cocktails leiden. Ik had het al eerder bij Ellen als theke ook gezien.

Cocktails by the way kosten 15 euro. Kleine (piccolo's) kosten 10 euro.

Het was een gezellig vorspiel met Georgiana in het liefdesnestje. Georgiana nam haar tijd om de cocktail op te drinken en verwende me intussen met diepe zoenen en geknuffel.
Op de kamer is het eigenlijk altijd top met haar. Ik had een goede sessie met als variant deze keer een reversed cowgirl.

Na de sex even wat eten. Dat was niet geweldig maar wel goed eetbaar. Daarna nog een sauna die goed op temperatuur was en de whirlpool die goed heet was. Nog even uitrusten op een van de ligbanken die vlak bij de massage staan en het was weer tijd voor wat verdere damesactie.

Inmiddels had ik ook mijn favoriete Monica gezien. Zij zat vlak bij Georgiana en ik ging daarom met beide dames het gesprek aan. Al snel werd door Monica een trio voorgesteld. Deze keer nog maar niet, maar misschien is dat wel leuk om in de toekomst een keer te doen. Twee dames waar ik regelmatig sex mee heb met elkaar combineren, misschien brengt dat wel wat extra's.

Monica vroeg zelf om een cocktail en toen ze zag dat ik aarzelde, zei ze dat een kleine ook goed was. Okay dan, en op naar een liefdesnestje. Daar probeerden we elkaars huig uit en zat Monica tussen mijn benen te masseren. Na een kwartiertje naar de kamer. Met Monica heb ik altijd heel goede sex. Niet in het minste omdat ik zie dat ze er zelf ook van geniet. Ik heb haar gebeft terwijl ze op handen en voeten zat. Toen ik na een tijdje een vinger in haar kont stopte, wond dat haar nog meer op. Ze hield het niet meer ging op haar rug liggen en ik kon het werk in no time afmaken.
Ze wilde daarna meteen geneukt worden hetgeen dan ook met passie gebeurde.
Van pijpen is er deze keer niets gekomen en ik miste het niet eens.
Al met al een goed uur met haar op de kamer geweest.
Monica is deze week en de volgende week naar Roemenie op vakantie.

Inmiddels was het 's avonds wat drukker geworden. Ik heb zo'n 30 dames geteld en het aantal heren zal iets lager zijn geweest.

Ik vertrok om een uur of tien tevreden VG. (helaas met achterlating van mijn zonnebril bemerkte ik de dag daarna).

Offline Asterix

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 62
    • Bekijk profiel
Van Goch bezoekjes
« Reactie #39 Gepost op: 1 september 2015, 10:44:36 »
In mijn 'ontdekkingstocht' langs de Duitse saunaclubs ben ik weer eens in Van Goch aanbeland, het is de club die voor mij het dichtst bij ligt. Na betaling de rode badmantel aangetrokken en fris gedoucht. Aan de bar een drankje besteld en eens rustig rond gekeken Ik was er al een tijdje niet geweest en had de nieuwe setting nog niet gezien. Vond dat het keurig geworden is met veel ruimte. Ook prettig, omdat de dames meestal op hun bankjes zitten kun je wat makkelijker 'rondlopen'. Dat heb ik dan ook eerst maar eens gedaan. Ik voel me altijd wat ongemakkelijk met die jonge Oost-Europese dametjes. Vaak hebben ze wel de looks maar een beetje kletsen zit er meestal niet in en als er geen communicatie op de bank is dan is dat er ook meestal niet in het bed. Ik zoek dan ook meestal donkere of oosterse dames of latinas. Bij mijn eerste rondje heb ik die helaas niet gevonden en ik heb dan ook een bankje bij de sauna opgezocht om daar een boek te lezen, ook ontspannend toch. Na een tijdje opgestaan voor een volgend rondje en daar trof ik gelukkig een latinadame aan. Als het goed heb verstaan was dit caroline of caro? Enfin, mijn Engels is beter dan mijn Duits dus eerst maar even gekletst. Ze komt uit de domicaanse. Ik ben een heer ;-) dus niet naar de leeftijd gevraagd maar ze leek me een jaar of dertig. Na een tijdje kamer gevraagd en voor een half uurtje afgesproken. Dat werd een goede GFE ervaring, lekker zoenen en kroelen. Heerlijk sabbelen aan haar mooie, grote borsten. PZC was hemels en ik heb haar af moeten remmen. Haar heb ik heerlijk mogen beffen én vingeren en dat hoor je niet vaak. Ook 69 werd niet overgeslagen.
Uiteindelijk ben ik heerlijk klaargekomen en kan ik terugkijken op een heerlijk halfuurtje.
Ik heb hierna nog lekker relaxed in deze club in de hoop nog zo'n mooie latina tegen te komen maar die waren er helaas niet. Iets korter dan gepland ben ik daarna, toch wel voldaan, weer in de auto gestapt. Ik zal de site blijven en als ik merk dat er meer latina's of donkere dames komen dan zal ik zeker vaker langskomen in deze leuke, laagdrempelige club.

Offline MrMazur

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 247
    • Bekijk profiel
Van Goch bezoekjes
« Reactie #40 Gepost op: 20 september 2015, 20:08:27 »
I visited this club in July. Not a bad discovery.

The entry price is €30 which is reasonable price. 35€ for 20 min; 50€ for 30 min.

The line up is sufficent in quantity but less in quality, real attractive girls are rare but some cute ones with GND.
The club is big and composed of several rooms. The main one is where girls all are on sofa with the bar. Next to it is the area where the bedrooms are and along some showers can be found.
Outside is a spacious garden with an inflatable swimming pool and a terrace with tables and chairs. There is an area with sofas included in a kind of big bubble. This is where you can invite girls to drink something. On the left is the room with the buffet and a quite spacious "kitchen" is situated on the left for eating the food chosen in the buffet.Moreover there is also a space with a sauna on a side and showers on the other side. Along the wall are some deckchairs and even fitness equipment. If you continue there is the garden. The advantage is that you can be isolated from the girls area if you need rest and want to be alone while in some other clubs you are all the time in the area with the loud music and girls. The buffet was honest considering the price, not a lot of choices but enough for not being hungry anymore. No dessert.
I have read somewhere that a client found the toilets dirty and the smell in some places stinking, it wasn't my impression the day i have visited that club. Maybe it was the case that day but it wasn't so for me. So the problem is possible for sensible noses. )

it's pity that this club makes paying every drink including soft ones at least 3€!! You are totally right: many clients will avoid this place for this reason as they like drinking something during the day when they want, for killing time or simply because they are thirsty. For this reason clients can stay less time in the club so consuming less girls...

I think it's a strategical mistake. Better increasing the entry price to 40€ with free soft drinks rather than wishing to compensate the cheap entry price by aimaing at making benefit on the drinks. Many clubs with similar entry prices or even lower entry prices give unlimited free soft drinks.

By the way i have very good impression about the level of service of the girls in that club contrarily to the impression i have in other clubs like in Mondial or Samya for example. This impression needs to be confirmed in the future. The girls are "passive" and waiting the clients come to them, they don't go towards the clients for talking, i don't know it is a rule as in certain clubs.

However I tried only one girl but it was good! A short haired bulgarian Girl Next Door named Liana. Very good involvement and participation making the illusion and pleasure greater with interaction. GFE oriented. Foreplays: well done. Natural behaviour and good intensity. Deep french kisses and a lot of good will. Good closeness and skillfull. Sexually: very satisfying, nice cowgirl. Weakness: Blowjob. Not her thing for sure but the rest is above average. I am very likely to come back with her when an other visit will occur.

Offline Kwant

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 37
    • Bekijk profiel
Van Goch bezoekjes
« Reactie #41 Gepost op: 8 november 2015, 18:07:54 »
Laatst op een zondag onder weg naar huis, even bij van Goch gestopt, de ligging is voor mij echt perfect, maar dat doe ik niet meer, weinig mooie dames (op een zondag), weinig service, die 3 euro per consumptie, je mag je eigen eten niet opscheppen, te donkere ruimte waar iedereen zit, nee, dan spaar ik liever door om naar GT, LR of Babylon te gaan. Sorry aanhangers van deze club.

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Van Goch bezoekjes
« Reactie #42 Gepost op: 8 november 2015, 20:46:22 »
Ben er nog nooit op een zondag geweest, maar de Line up door de week en op zaterdag bestaat uit circa 15-30 meiden van uiteenlopende pluimage.
M'n verslagen over de trio avontuurtjes met Adelina, Dana en Laura moet ik hoognodig eens aan het digitale papier gaan toevertrouwen...wat een leuke meiden!

Dat het eten niet meer door jan en alleman aangeraakt kan worden zie ik alleen maar als een voordeel. Het duurt dan wel wat langer, maar als ik haast heb dan ga ik niet naar een saunaclub.
Kan mij overigens wel voorstellen dat als er niet veel te doen is, dat een eerste bezoek op deze manier tegenvalt. De vrij donkere barruimte vraagt wat gewenning.
De tegenstelling met Sixsens of Babylon is groot, maar daarom ter afwisseling des te interessanter. En zeker als er nog wat bekende bezoekers aanwezig zijn om tussen door wat te kletsen.
Het nieuwe tafelvoetbal spel is trouwens wel leuk tijdverdrijf.
Laatst nog samen met Ellen tegen Liefje en Olivia gespeeld. Die meiden zijn me toch fanatiek!! Ik had het geluk met Ellen te spelen..Russisch en D-cup... Daar kon Liefje niet tegenop verdedigen  :08:

Offline befjerot

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 31
    • Bekijk profiel
Van Goch bezoekjes
« Reactie #43 Gepost op: 18 november 2015, 00:00:37 »
De prijs kwaliteitverhouding in deze club is verrassend goed. De dames verlenen een goede service en de prijzen zijn duidelijk. Onlangs dan ook verschillende hete sessies gehad. Toch springt Monika er bovenuit. Wat een geil ding  :pompe het kan niet hard en lang genoeg wat een sexmachine  :censored

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Van Goch bezoekjes
« Reactie #44 Gepost op: 18 november 2015, 07:28:41 »
sexmachine  :censored

Huh? Verdient onze SM tegenwoordig een centje bij in Van Goch? :017: :-P :lol_hitting:
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum