Auteur Topic: Van Goch bezoekjes  (gelezen 301709 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Van Goch bezoekjes
« Reactie #60 Gepost op: 16 juni 2016, 20:35:00 »
ZE zijn inderdaad al weer open maar de meisjes waren wel geschrokken.
Dinsdag waarschijnlijk even een dagje troosten...
Daar gaat m'n vrije tijd!!!

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Van Goch bezoekjes
« Reactie #61 Gepost op: 16 juni 2016, 21:00:09 »
Die razzia's zijn altijd overdreven ..... 140 man te voorschijn toveren voor een aardappelmesje en een bende dames die proberen het zout op hun patatten te verdienen ....
terwijl de kriminelen zo maar mensen mogen doodschieten op straat .... dan zijn ze bang .... want tegen echte gangsters durven ze niks ondernemen, dan loopt de kaka naast hun benen naar beneden ......


Het fenomeen 'opgefokte overdreven onnuttige razzia' ken ik al vanaf ik de saunaclubs ken ..... grootdoenerij van het laagste soort .....


Ik ben blij dat dit ook weer een maat voor niks was, en dat de club gewoon terug open is .... en nu .... bandieten gaan pakken ....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Van Goch bezoekjes
« Reactie #62 Gepost op: 9 augustus 2016, 01:07:25 »
Zat de afgelopen tijd niet echt in de buurt dus voor het eerst sinds een week of zes weer eens binnengevallen in Goch. Niet druk voor een maandag middag, hoewel: best veel bezoekers maar niet gelijkertijd. Velen liepen in en uit, de typische Goch bezoekers die voor de snelle wip komen.
Dames bezetting matig met ca 10 dames.
Kon ik op mijn gemak checken of alles in orde is voor het geplande bezoek op 16 augustus met enkele zuidelijke veelplegers of dat er nog wat plooien strak gestreken moesten worden. Dat viel alleszins mee.

Monika in sexy zwart jurkje was in een goede en lollige bui, beetje plagend tegen Roger en uiteraard bedelend om 2 euro voor de gokautomaat. Omdat er op dat moment nog geen andere favoriet binnen was heb ik haar maar uitgenodigd om die 2 euro te verdienen op de kamer. Zo gezegd, zo gedaan. Wat er allemaal gebeurt is ben ik vergeten (cq heb ik al verdrongen) maar ze kan de rest van de dag en avond op de gokkast spelen met die 200,00 !
Stukje Duitse frikandel gegeten (soort homp gekruide gehaktbal) met omelet. Een beetje rare combinatie maar wel lekker.
Vervolgens bleek de zon te zijn gaan schijnen en heb ik mij eens lui op een bankje buiten op een terras gelegd.

Na een half uurtje komen twee bekende Goch dames (maar voor mij onbekend vanwege optiek) naast mij zitten en roepen gelijktijdig, "hé Eddy, deine Madalina ist hier!"
Ruw gestoord in mijn middagdutje en met kleine oogjes probeerde ik wakker te worden na deze heuglijke maar toch eveneens dreigende mededeling... Daarbij Madalina is net zo min van mij als van een ander, maar de vaste dames kennen hun pappenheimers en hun voorkeuren wel.
Na enkele minuten de stoute schoenen aangetrokken (die passen mij verrassend goed) en jawel daar staat de slankste dame van Goch met blonde lokken en vlammende ogen. Een glimlach en twee zoenen, "nu supurat" en daarna maar een bankje gezocht om wat bij te praten na haar plotselinge vertrek eind juni. Kennelijk waren er onvoldoende sponsoren om haar verblijf in het buitenland langer mogelijk te maken en zoals verwacht was het al weer snel koek en ei. Als de euro's niet naar Roemenië stromen komen ze deze uiteindelijk toch weer zelf ophalen!
Als vanouds een minuut of 90 liggen GFE frutselen, waarbij het knallende uurtje met Monika in het niet viel!

Nog een weekje en dan op herhaling, volgens de weersvoorspelling zal het dan 31 graden worden dus het ronde tijdelijke buitenzwembad zal ongetwijfeld gebruikt gaan worden.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Van Goch bezoekjes
« Reactie #63 Gepost op: 9 augustus 2016, 01:41:57 »
Nog een weekje en dan op herhaling, volgens de weersvoorspelling zal het dan 31 graden worden dus het ronde tijdelijke buitenzwembad zal ongetwijfeld gebruikt gaan worden.

[attachimg=1]
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Van Goch bezoekjes
« Reactie #64 Gepost op: 9 augustus 2016, 15:36:35 »
Dit is wat www.weeronline zegt... over het verwachte weer in Goch:

[attachimg=2]

En in Lemiers, voor de liefhebber toch iets zuidelijker...  ;D:

[attachimg=1]
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Van Goch bezoekjes
« Reactie #65 Gepost op: 9 augustus 2016, 16:41:18 »
Ik zie dit als een bevestiging?  :lol
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Van Goch bezoekjes
« Reactie #66 Gepost op: 9 augustus 2016, 17:15:40 »
Woehoe! Dat wordt dus volgende week plonsen in het tijdelijke buitenzwembad ;D. Wel zien dan dat ik mijn Donald Duck zwembandjes thuis niet vergeet ;) :lol_hitting:.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Van Goch bezoekjes
« Reactie #67 Gepost op: 9 augustus 2016, 17:38:50 »
Ik zie dit als een bevestiging?  :lol

Helaas, dat is nou wat ze noemen "wishfull thinking"...  :king:

Op die dinsdag ben ik nog aan het recupereren van mijn bezoek aan Andar in Samya in het voorafgaande weekend...  :happy



Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Van Goch bezoekjes
« Reactie #68 Gepost op: 9 augustus 2016, 17:57:58 »
Ik zie dit als een bevestiging?  :lol

Helaas, dat is nou wat ze noemen "wishfull thinking"...  :king:

Op die dinsdag ben ik nog aan het recupereren van mijn bezoek aan Andar in Samya in het voorafgaande weekend...  :happy

Op jouw gezegende leeftijd heb je inderdaad meer dan 1 dag nodig om te recupereren van een avontuurtje met Andar ;) :lol_hitting:
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Van Goch bezoekjes
« Reactie #69 Gepost op: 17 augustus 2016, 00:47:31 »
Een gezapig en tegelijkertijd gezellig middagje in Goch doorgebracht.
Sjeufke en KanariePiet arriveerden met zijn twee Vlaamse maten rond het middaguur en na een korte rondleiding bewogen we ons naar het restaurantje waar Barbara verrast was door de "grote vriendenclub" zoals ik haar al aangekondigd had. Tja op dinsdagmiddag zijn er vaak bezoekers die de club voor 1 of maximaal 2 uur bezoeken en dan snel weer verder trekken, zonder een hap te eten.
De lunch was okay met soepje en omelet die we lekker in de zon op het terras konden verorberen.
Groot was mijn (gespeelde) verrassing toen Madalina mij van achteren besloop en haar goddelijk slanke lijfje tegen mijn hoofd duwde.
Ik zou na de lunch nog een aangenaam uurtje met haar doorbrengen, haar zoenen worden steeds fijner en sowieso is zij leuk gezelschap ondanks de taalbarrière.
Na terugkeer in de bar even olympische spelen gezien op het grote doek, waar een Griek bijna twee uur in het open water had gezwommen en de race gewonnen leek te hebben. Pas vele uren later hoorde ik dat er alsnog een Nederlander als winnaar uitgeroepen was. Het was vrij warm binnen, maar buiten op het terras bleek het prettig van temperatuur.
Wat spijtig was, was dat bijna geenéén dame naar buiten kwam, waardoor met name de 2 nieuwe bezoekers niet in contact kwamen met de dames. Het kwam allemaal wat gezapig over, terwijl de dames zich binnen beklaagden over gebrek aan klandizie..
 Anni had het wel goed gezien, kwam buiten en zag mijn knipoog en wenken richting één van de Vlamingen. Zij ging daarna dan ook een gesprekje aan. Leuke meid, die door KanariePiet herkent werd als een ex-PHG dame, wat zij ook direct bevestigde. Met Anni zal ik vast nog wel eens nader kennis gaan maken: leuk poppetje!
Hij had zich vast voorgenomen om niet met haar te kameren ondanks dat zij in PHG een goede indruk achter gelaten had.
Ik sluit niet uit dat KanariePiet zich alsnog bedacht heeft. (en haar artiestennaam in Goch ook weet te melden).

Meestal ben ik hier slecht 3-4 uur, doe één of twee kamertjes, eet wat bij Barbara of Klaus, drink een paar colaatjes en snoep wat van de popcorn en dan ben ik weer vertrokken.
Na bijna 6 uur vond ik het welletjes en ben vertrokken nadat ik van diverse dames afscheid had genomen en hun in tranen en eenzaam achterliet..
Volgende week nog maar eens terug, voor een paar uurtjes met Raisa, Anni en Angelina (nieuwe Hongaarse) en uiteraard voor Madalina als zij aanwezig is. Dat gaat vast niet allemaal lukken!!

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Van Goch bezoekjes
« Reactie #70 Gepost op: 17 augustus 2016, 15:33:02 »
Na een afwezigheid van dik 3 jaar ben ik gisteren nog eens in Van Goch beland. Voor de gelegenheid had ik afgesproken met Sjeufke, Eddy_V, Fritz z'n Spits en C-man.

De dag startte met een voorspoedige rit van net geen 200km, om en bij de 2 uur rijden. Laat dit btw 1 van de grote redenen zijn waarom ik VG zo weinig frequenteer: ik heb dichter bij huis zeker een tiental clubs liggen die me even goed of beter liggen (Sixsens bijvoorbeeld dat op nog geen 100km van thuis ligt).

Ik ben aangekomen om 13u15, parkeerde mijn wagen voor de club (er stonden toen een tiental andere auto's) en ruilde mijn centjes in voor een zachte, rode kamerjas, een handdoek, een drankenkaart en een jeton voor het eten (op die jeton kom ik later nog terug).

Ik ben me gaan omkleden in de kleedkamers, die er nog net zo uitzagen als ik me van 3 jaar geleden herinnerde, en heb vervolgens mijn collega's vervoegd.

Eddy_V vervulde zijn rol van gastheer met verve en gaf ons een uitgebreide rondleiding die in het restaurant zou eindigen. Welke veranderingen (ten opzichte van voor de verbouwingen) zijn mij het meest bijgebleven: de aangename buitenomgeving met blokhutjes, jacuzzi en ‘zwembad’; de welness ruimte; en het restaurant.
Overall vind ik Van Goch nu, i.t.t. vroeger een mooie, ruime club geworden, die over alle noodzakelijke faciliteiten beschikt.

Maar waar waren we gebleven? Oh ja, in het restaurant. Er is geen zelfbediening: we moesten ons laten bedienen door Barbara. We konden kiezen tussen warme maaltijden of ontbijt en hebben gezien het vroege uur voor dat laatste geopteerd. Ik heb me 2 broodjes met charcuterie, groentjes (tomaat en komkommer) en een omelet genomen. Smaakte heel goed. We hebben ons ontbijt verorberd op het buitenterras met respectievelijk frisdranken of pintjes om door te spoelen. Het vakantiegevoel was compleet.

Eddy_V, Sjeufke en C-man verdwenen beurt om beurt met mooie dames op kamer, geen van hen voor minder dan een uurtje. Het moet plezant geweest zijn daar op kamer ;).

Fritz en ik vonden echter niet zo onmiddellijk onze gading, dus wij hebben onze tijd al zeverend verdeeld tussen het buitenterras en de bar. We hadden elkaars gezelschap en we hadden veel om over bij te praten, dus we hebben ons geen seconde verveeld, maar eerlijk is eerlijk, had ik gisterennamiddag alleen in VG rondgehangen, had ik me na korte tijd waarschijnlijk dood verveeld. De dames (10 à 15 in totaal) mogen immers niet animeren en met de weinige aanwezige ijsberen bleek interactie niet echt evident.

Tegen 17u was iedereen terug van kamer. We hebben daarop op het buitenterras nog wat gezeverd over de belangrijke ;) dingen des levens: bier en tieten, vooraleer afscheid te nemen van Sjeufke en Eddy_V, die elders nog verplichtingen hadden.

Fritz, C-man en ik hadden ondertussen terug honger gekregen, dus we haastten ons naar de receptie voor een nieuwe jeton. Je moet immers, telkens je wenst te eten, daarvoor een jeton vragen. Je kan dit btw doen, zo vaak je maar wil.

We werden in het restaurant weerom bediend door Barbara. Mijn kameraden namen de kip en de curryworsten met daarbij aardappel in de schil en snijboontjes in mayo. Ik hield het bij pasta met bolognaisesaus. Simpele kost, maar, zeker rekening houdend met de inkomprijs van 30€, voldeden de maaltijden ruimschoots.

Wat die inkomprijs betreft btw: in de 30€ inkom is de drank niet inbegrepen. Deze moet je apart betalen.

Een greep uit de prijzen: Cola, water, schweppes, koffie (3€), Krombacher Pils (4€),0,25cl wijn (8€)…
Naast het buffet in het restaurant kan je btw ook à la carte bestellen: hamburger met frietjes (10€), grill met frietjes en salade (15€), steak friet (20€). Hiervan hebben noch ik noch mijn kameraden gebruik gemaakt, dus ik kan me niet uitspreken over de kwaliteit van de à la carte maaltijden.

Na uitgebuikt te zijn, werd het tijd om eindelijk eens een kamertje te maken. De meeste interessante opties waren bezet (ik had me door mijn kameraden domweg de kaas van mijne boterham laten eten :-\… C-man was met Madelina en Natasha op kamer en Fritz met Adriana, die ik nog kende als Annie van PHG), waardoor het niet zo simpel bleek onder de weinige overblijvende aanwezige meiden een geschikte partner te vinden.

De keuze is uiteindelijk gevallen op Angelina.

Angelina is een Hongaarse meid van 25 lentes. Ze heeft een leuk gezicht, lang zwart haar, is 1.65m groot, slank, heeft een lekker strakke kont en een silli C-cup. Enkele tattoos maken het geheel af.

De kamergang begon extreem profi: eerst nog even douchen en daarna op kamer een sigaret opsteken en een praatje beginnen. Enfin, ik heb duidelijk gemaakt dat ik niet op kamer ga om te praten en daarna herpakte Angelina zich gelukkig: tongzoenen was meer dan oké en de pijpbeurt was van goede kwaliteit. Tijdens het pijpen mocht ik met Angelina haar borsten en poes spelen. Neuken was oké zonder meer. Ik miste vonken.

Ik ben probleemloos klaargekomen tijdens hondjes. Herhalingsgevaar is klein. Daarvoor was Angelina te profi en klom de kamergang overall onvoldoende boven de grijze middelmaat uit.


Na het afhandelen van de nodige financiën begaf ik me naar het buitenterras, waar ik Fritz en C-man aantrof. We kregen al snel het gezelschap van Adriana, Natascha en Madelina. Het werd een gezellige bedoening, maar de dames smeekten na een tijdje (uiteraard) om cocktails. Ik zal zelden tot nooit zo drankjes betalen en wimpelde het voorstel dus af. Mijn kameraden zagen er echter geen graten in en trakteerden de meiden (ondanks mijn ‘waarschuwingen’) op enkele cocktails. Ze hebben het bij het verlaten van de club en het afrekenen van hun drankkaart geweten ::).

Wat er ook van zij, dankzij de cocktails werd het samen met de meiden een heel gezellige bedoening op het terras en uiteindelijk zouden we elk nog met 1 van de meiden op kamer belanden: ik met Roemeense Madelina.

Madelina is een bloedmooie jonge vrouw van amper 20 lentes. Ze is het ideale KP-vrouwtje: klein, slank, een killer kont, leuke tietjes, een typisch Roemeens gezicht… Opvallend is de piercing die ze in haar bovenlip heeft. Tattoos kan ik me niet herinneren.

De kamergang was uitstekend! Madelina zoent als een echt vriendinnetje. De pijpbeurt was 1 van de betere die ik sinds lang heb gehad. Madelina schuwt wat pussysliden niet en ze laat zich gewillig (voorzichtig) vingeren. Neuken was heel goed. Madelina vroeg wel het wat voorzichtig aan te doen tijdens hondjes, maar dat was geen enkel probleem: het was sowieso ongelofelijk genieten om met die meid te neuken.

Knallend klaargekomen ;D. Herhalingsgevaar is heel groot!


Na deze 2de en laatste kamergang van de dag, heb ik me een laatste verfrissende douche genomen en heb ik de dag samen met de kameraden in de bar afgesloten. Samen met een Hollander hebben we het nog heel gezellig gemaakt: de ene Hollandse schlager na de andere Vlaamse smartlap rolde van onze lippen :o tot verbazing en ontsteltenis van de nog aanwezige meiden ;). De bardame daarentegen vond het allemaal super :)).

Om 23u45 moesten we ons clubdagje dan toch echt afsluiten. Er volgde immers nog een 2 uur lange autorit en de volgende dag moest ik er om 6u al weer uit…

Met spijt in het hart kleedden we ons om, rekenden we onze drankaart af (plots hadden mijn kameraden nog veel meer spijt :banghead: ;)) en karden we terug naar huis.

Het dagje VG was traag en gezapig gestart, maar was knallend geëindigd ;D. Het zal deze keer geen 3 jaar duren eer ik er terug sta, maar… alleen trek ik er niet naartoe. Daarvoor zullen er, gezien de beperkte line-up en de weinige aanwezige ijsberen, teveel doodsaaie momenten zijn.

VG. Het was aangenaam. Tot de volgende 8)!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Van Goch bezoekjes
« Reactie #71 Gepost op: 22 augustus 2016, 11:17:29 »
Samen met Lellebel, KanariePiet en twee van zijn stapmaten op 16 augustus na lange tijd bij FKK Van Goch binnen geweest.

Wat heet FKK? Alle clitjes waren netjes bedekt met een stukje stof en bij de meeste meisjes gold dat ook voor borstpartij(jes).
Egal.... meerdere clubs bezigen FKK te zijn.

Na de noodzakelijk formaliteiten konden we ons 'melden' bij de gids van vandaag: Lellebel. Hij had er zin in! Lellebel kent de meeste meisjes wel, dus de onderlinge verdeling kon beginnen.
Een tiental klanten met ons vijven er bij gerekend en iets meer dames schatte ik zo in. 

Eerst de inwendige mens eren met een lunch. Het bij de receptie ontvangen muntje (om te mogen eten) werd in het restaurant afgegeven. Het eten wordt voor je opgeschept door Barbara. Tijdens mijn laatste bezoek was het nog zelfbediening. Enfin, dat muntje dient voor de statistieken  :017: De lunch was in orde, Omelet, salade, broodje, beleg.....! Daar kan niemand over klagen.
De lunch werd op het terras met een heerlijk zonnetje naar binnen gewerkt. Ik dacht altijd dat KanariePiet de meest 'ondeugende' onder ons was. En dan druk ik mij nog ingetogen uit. Die twee maten van KP zijn nog een dikke maat erger, al zou je dat zo niet op het eerste gezicht van hun gezicht aflezen.

Er 'moest' ook gekamerd worden. Geen voor mij bekende dames aanwezig, zoals bijvoorbeeld Ellen, Anna, Samantha of Olivia. Met name met Olivia had ik na ruim een jaar weer graag doktertje willen spelen.
Gids LellebeL stelde Madalina aan ons voor, uiteraard met een compleet service overzicht. Madalina van het maatje 'pocket' en een overcomplete service was zeker een optie. Echter, de gids ging voor alle zekerheid eerst zelf haar service nog eens testen om er zeker van te zijn dat hij ons niet met een kluitje in het riet zou sturen.
No prob. Er was nog een aantal dames dat mijn interesse wel trok. Persoonlijk vind ik het jammer dat de dames in Van Goch niet mogen animeren. Ik zit zeker niet te wachten op jaagsters, maar het zou de sfeer mijns inziens wel goed doen.

RAISA
Met de een positief advies van LellebeL liep ik naar de speelautomaten waar ene Raisa het ene muntje na het andere in de gokkast stopte. Meteen viel op dat Raisa een vrolijk type is van het merk 'flapuit'. Daar heb ik wel wat mee en trok haar mee naar een van de sofa's. De presales waren dik in orde. Tongzoenen geen probleem, de kennismaking ging met de nodige hilariteit gepaard.
De kamer met Raisa was dik in orde! Zeker voor herhaling vatbaar.

Na de kamer met Raisa trof ik iedereen op het terras met een potje bier. Ik heb nog een tijdje met de mannen na gekletst.
Rond 17 uur Van Goch verlaten.

Fazit
Het is evident dat ik in vakantietijd geen uitbundige tent kon verwachten op een dinsdagmiddag, want "De gezelligste club van NRW" was het deze dinsdagmiddag niet.
De lunch was prima. De kamer met Raisa was dik in orde en er was genoeg gezelligheid met de bekende collega's. Ik ga er zeker nog eens terug, maar dat zal altijd samen met een stapmaat zijn.

Illusion Plopp!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Van Goch bezoekjes
« Reactie #72 Gepost op: 5 september 2016, 13:44:54 »
Longdrink party 3 September
Op weg naar huis vanuit het Sauerland twijfel ik om op weg naar huis een flinke omweg te maken via Aachen/Lemiers of via de kortste route te rijden en dan bij Goch even de afslag te nemen naar dit duistere doch meestijds gemoedelijke clubje, waar op deze vrijdag en zaterdag een Longdrink party georganiseerd werd.
De kortste route sprak mij het meest aan na een paar vermoeiende dagen in de buitenlucht. Echter werd ik via de tamtam ernstig onder druk gezet om naar Lemiers te rijden. Hierbij werd chantage niet geschuwd. Mijn aanstaande bruid zou alle smeerlapperij van mij te horen krijgen van mijn rivaal in de liefde...
Wat nu te doen? De prille relatie door een onverlaat laten versjteren of vertrouwen op de ware liefde van mijn aanstaande en haar vergevingsgezindheid?
Uitgaan van eigen kracht, was het antwoord of beter gezegd het gebrek aan kracht om het heel laat te maken en nog 200 extra kilometertjes te rijden!
 
Net na 18uur bij Goch binnen gekomen en door diverse dames hartelijk verwelkomt (alsof ik hier vaker gekomen was).
Op het terras werd door Klaus een bbq verzorgd (binnen in het restaurant waren ook nog voldoende salades en warme happen zoals kippenbouten en groenteburgers) en de nieuw thekedame (een leuk ex-VM meisje) maakte wat longdrinks en cocktails voor 1,- De eerste gratis en die daarna volgden werden ook niet allemaal op de kaart gezet. Zij deed haar best en de caiprinha's smaakten opperbest. Voor een paar meisjes ook wat besteld (wat eigenlijk niet helemaal de bedoeling was); mijn 20,- mindestverzehr kaart zou ik anders met cola toch niet vol krijgen.
Een gitarist speelde mooie flamengo muziek. Maar was kennelijk maar tot 19uur geboekt. Dwz door het gedoe met de Sat1 tv opnames had hij kennelijk wat langer verplicht pauze moeten houden, maar dat was natuurlijk niet zijn probleem. Kennelijk worden op Sat1 vaker reportages vanuit bijzondere gebouwen gepresenteerd. Vandaag was Goch aan de beurt.
Pas rond 22uur werd het drukker, tot die tijd zaten diverse dames zich wat te vervelen. Hoewel voor Cader en Olivia een hoofdrol was weggelegd in een interview met de Sat1 presentator en nog een puike paaldansact door Cader. De meeste overige dames hielden zich wat afzijdig en hadden niet zoveel behoefte om met hun gezicht op TV te komen.
Aan de bar deelden de meisjes hun verdriet met mij:
Sarina miste haar Hasta
Raissa mist haar Sjeufke (where's the big teddy bear ?)
Natasja miste haar liefje
Olivia miste haar Lesyeux
Madalina had mij gemist (en topless Monika ook..)
en zo kon ik de dames bezig gaan houden.. Tot hun teleurstelling was ik niet tot veel in staat na twee vermoeiende dagen en meer dan wat gegein en cocktails uitdelen zat er niet in.
Later op het terras een beetje afkoelen en kwam in gesprek met 2 andere vaste bezoekers. Een leuk en interessant gesprek volgde. Het was aangenaam kennis te maken met pieterman.
Rond 23 uur vond ik het welletjes. Het was inmiddels toch behoorlijk druk geworden en de dames hadden niet meer te klagen.
Line up was normaal voor Goch, ca 20-25 waarvan de meesten al langer werkzaam. Één relatief nieuw Duits meisje voor de GMC liefhebbers. Wie weet komt het ooit nog eens tot een innig samenzijn.

Al met al was dit voor de club een geslaagde middag en avond.
Met de nacht zal het ook wel goed gezeten hebben.

En mijn bruid....?
Ik vermoed dat de batterij van haar phone leeg is of dat het beltegoed onder de limiet is gekomen, waardoor zij even niet kan reageren en mij daardoor nog meer mist dan anders...
Winkels zijn natuurlijk dicht op zondag en maandag, toch???


Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Van Goch bezoekjes
« Reactie #73 Gepost op: 5 september 2016, 14:09:37 »
En mijn bruid....?
Ik vermoed dat de batterij van haar phone leeg is of dat het beltegoed onder de limiet is gekomen, waardoor zij even niet kan reageren en mij daardoor nog meer mist dan anders...
Winkels zijn natuurlijk dicht op zondag en maandag, toch???
Of misschien heeft je rivaal een verkeerd nummer aan JDD* bezorgd  :lol


*Johannes de Doper
* 69
* LellebeL
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Breitling

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 82
  • 1 kut trekt harder,als 10 paarden
    • Bekijk profiel
Van Goch bezoekjes
« Reactie #74 Gepost op: 13 december 2016, 21:48:43 »
na het feestje afgelopen zaterdag,nog ff gestopt in GOCH
en daar vielen we met onze neus in de roomboter
er hing een super sfeertje

jammer dat we Liefje zijn misgelopen

er werd een grote pul met bier in me handen gedrukt door Nora,die meid zag dat ik dorst had
even een praatje met Nora gemaakt en Roger

munne moat Max was er ook, daar blijf je mee lachen
het was ondertussen al half 3 dus veel tijd hadden we niet

bij Samantha en Lea gaan staan
Samantha wat bier laten bestellen
Blueeys was bij Betty neer gestreken
oh Piet zegt Samantha ik ben ze geil vandaag
kom voel is dus ze pakt me hand en rost zo 2 vingers van me in haar zeiknatte kut
ik zeg dat zal wel creme zijn,maar na me vingers afgelikt te hebben wist ik zeker dat het geen creme was.
dus naar de kamer.
toen we later de kamer afkwamen was de kerstman binnen
samantha moest meteen komen,om haar kado in ontvangsst te nemen.
was leuk met Samantha,wat kan ze pijpen.

later even bij Ulla Johannes en chayenne gezten in de keuke.
even over koetjes en kalfjes zitten praten en wat serieuze onderwerpen natuurlijk

Shirin kwam me halen,en we zijn naar de bar gelopen
ik had nog wel zin in een kamertje met Chayenne
dus met haar aangepapt bij de douches.
ze was mooi net als mij lichtjes aangeschoten
dat heb ik al vaker met haar meegemaakt,en dat was super.
en nu was het ook weer super.

jammer dat er 5 vervelende Roemenen waren,en met zijn alle voor een opstootje zorgde
maar door het snelle optreden van de security en Johannes en mij konden we erger voorkomen
nadat ze betaald hebben zijn ze verwijderd.

nog wat aan de bar gezeten
en rond 05.15uur zijn we gaan omkleden.

geeten had ik al dus ik weet niet hoe het eten was
de dames bezetting was top
het drinken was top
de gezelligheid was top
en de 2 kamergangen waren top

Van GOCH bedankt