Auteur Topic: Van Goch bezoekjes  (gelezen 301444 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Van Goch bezoekjes
« Reactie #91 Gepost op: 29 oktober 2017, 18:45:07 »
Het hele verhaal is ook beschikbaar.
Had met een fout vriendje te maken die verhaal kwam halen bij zijn vriendin die in Goch werkt. Hij had voor de zekerheid per ongeluk een ploertendoder bij zich.
Klaus de kok en een uitsmeiter hebben de man het pand uitgewerkt.
Op straat bleef hij alsnog agressief en toen hij op de grond gelagen was door een klap op zijn knie (altijd erg effectief) heeft Ulla hem vastgebonden met een snoer om zijn polsen en enkels, in afwachting van de politie die vervolgens de Goch medewerkers ook meenam.
De dader die zijn vriendin (opnieuw) kwam aftuigen is dus als slachtoffer betiteld en haar beschermers als dader...

Tja, vind daar maar eens wat van.

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
Van Goch bezoekjes
« Reactie #92 Gepost op: 28 december 2017, 20:50:30 »
Kerstavond 24 december in Van Goch :111:

Na het avontuur in Wüppertall, stond ik een klein uur later, bij FKK Van Goch voor de deur. :banghead:

Met een kus welkom geheten door Shireen 2.0 Was al een tijdje geleden dat ik haar gezien had, toen zat ze nog ruim in het vlees, met een H-Cup. Twee handen schoten toen te kort om die moordwapens te omklemmen. :showtits1 Inmiddels een normaal postuur met een geslonken cupmaat, voorzichtige schatting C of D, hoop wel dat ze nog stevig zijn, en niet dat als de beha uitgaat, ze als natte theezakjes tot haar navel reiken.  :showtits

Het aantal dames bedraagt 6-7 stuks en een masseuse, slechts een paar gezichten komen mij bekend voor, naast theke Shireen en kokkie Eva, herken ik Thaise Sarina, Peppie en ik denk Anna. Helaas kunnen de dames mij niet overtuigen om een kamergang te doen. In gesprek gekomen met een “first time visitor”, tenminste voor Van Goch dan. Bijna een uur lang als Waldorf en Stadtler de activiteiten van de dames gevolgd.  ;)

Tegen de klok van 22:30 het burgerkloffie weer aangetrokken, afgerekend en afscheid genomen van Shireen, en Van Goch, zonder een kamer te maken verlaten.  :nofuck

Rest mij nog een vraag; Ben ik nou Waldorf of ben ik Stadtler?
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Van Goch bezoekjes
« Reactie #93 Gepost op: 29 december 2017, 01:10:35 »
Nadat ik mijn plannen om 6 dagen naar de Alpen te gaan icm een bezoekje aan Zürich op het laatst gecancelled heb, was er voor de donderdag ineens tijd om een rondje te golfen in de omgeving van Nijmegen. Stralende zon, stevige wind en een gevoelstemperatuur van -4 in het eerste uur. Daarna kreeg ik het al snel warmer maar pas echt warm zou ik het midden op de middag krijgen toen ik voor een paar uurtjes naar Goch was doorgereden.
Parkeerplaats zo goed als vol en dat was binnen te merken, man of 15 binnen die (uiteraard deze week) net in de meerderheid bleken te zijn tov de dames.
Nog aan de theke om af te rekenen en wordt al verwelkomd door liefje, die mij niet in een club had verwacht gezien mijn aangekondigde vakantiereis. Na wat bijkletsen over de stand van zaken van de club, de line-up en over de perikelen die mij deden besluiten om de skivakantie uit te stellen werd ik hartelijk verwelkomd door een uiterst vriendelijke jongedame. Maar wie was zij nu ook alweer?? Zoals ik vandaag vaker concludeerde : of ik moet toch spoedig naar de oogarts of mijn geheugen verlies neemt weer toe want twee weken geleden had ik nog met haar zitten kletsen... het ratje! Maar nu zag ik ineens waarom ik haar niet direct herkende toen zij begon te praten: zij heeft iets aan haar gebit laten doen, waardoor het beroemde spleetje tussen haar boventanden er niet meer zat en alle tanden prachtig naast elkaar aansloten. Na deze conclusie was ik iets meer gerustgesteld over de mogelijke symptomen van vroegtijdige dementie, maar ik liet haar desalniettemin weer alleen want haar ADHD instelling was mij vandaag toch wat te veel van het goede. Een andere stamgast heeft de honneurs keurig waargenomen en vertelde mij later dat zij prima op de kamer was en niet meer allerlei extra's voorstelde of maar bleef kletsen en stuiteren. Dat biedt perspectief voor de toekomst. Ik zal haar werknaam hier wederom niet vermelden, dat is tenslotte niet aardig icm de bijnaam die we haar destijds gegeven hebben maar mocht het de volgende keer tot een kamer komen dan zal ik niet meer verwijzen naar deze bijnaam.

Van de ca 12 aanwezige dames behoorden er 3 sowieso tot de GMC : Nadine, Betty (Betsy?) en Raissa.
Nadine maar es overgeslagen, wel een knap meisje met een hele keurige, goede service maar een beetje te gemaakt, te profi voor mij. Net toen ik aanstalten wilde maken om naar de fraaie slanke Betty te gaan werd zij benaderd door een andere stamgast, dus nog maar even verder praten, afwisselend met liefje en met de andere Nederlandse (niet schrijvende) stamgast. Totdat Raissa weer in de bar kwam. Zodra zij zich omgekleed had kwam zij lachend op mij af en wilde ik haar uitnodigen om tussen mij en de andere stamgast in te gaan zitten danwel op mijn schoot plaats te nemen. Maar mijn collega ijsbeer voelde zich daarmee niet op zijn gemak en verliet het toneel onmiddellijk. Wat smalltalk over kerst en nieuwjaar en over de verwarring waardoor ik meende dat zij ivm vakantie wat langer afwezig zou zijn. Dat is dus duidelijk niet zo, weliswaar wat vrije dagen maar geen lange reis naar Roemenië gepland.
Kamergang als vanouds , wild, tongzoenend, likkend en pijpend in diverse standjes een minuut of 50 bezig geweest. Ik durf het toe te geven: ik was daarna een beetje moe....

Daarna Betty wel zien zitten aan de bar, maar ik was om meerdere reden wel zo’n beetje aan het eind van mijn Latijn en heb na nog een colaatje het pand verlaten.
Welke club zal ik in 2018 als eerste bezoeken..? Hangt mede van mijn werk- en reisschema af, maar naast Sixsens en YY, maakt ook Van Goch weer een goede kans.
Het zal van het moment afhangen waarop een mij zeer welbekende dame terugkeert in Sixsens respectievelijk een andere leuke meid van Babylon naar YY verhuist.
Ik gok op YY, maar als dat nog even uitgesteld wordt dan blijft Goch voor mij bijna altijd wel een club voor een paar uurtjes vermaak en één of tweede (zeer) goede kamergangen. Meer hoeft het niet te zijn.

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
Van Goch bezoekjes
« Reactie #94 Gepost op: 15 januari 2018, 20:20:18 »
Zaterdagavond 6 januari 2018.

Na de zevende hemel te hebben verlaten, koers gezet naar FKK Van Goch tegen 23:00 met enthousiaste begroeting door theke Shireen welkom geheten. :welcome: Een line-up van een 12-tal dames, waarvan een aantal mij van naam en van gezicht wel bekend voorkomen, en van sommige weet ik ook de prestaties op de kamer. Helaas is geen van persoonlijke favorieten aanwezig, dus mag ik schakelen naar het plan+.

Het werd de Tjechische Jana. Ex SixSens, YingYang en nog wat meer clubs. Wat smalltalk op de bank, en toen maar een kamer opgezocht. Op de kamer, een standaard sessie, waar haar profi trekjes toch wel boven kwamen. :angry:  Jana haar premie gegeven, om mij niet meer lastig te vallen.  :-[

HHG minder dan 25%.  :021:

Nog wat te drinken genomen, en kort hierna het pand verlaten.
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline Mooiejoke

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 50
    • Bekijk profiel
Van Goch bezoekjes
« Reactie #95 Gepost op: 15 februari 2018, 23:01:38 »
Een hernieuwde kennismaking met weinig nieuws.

Op 31 januari, op het moment dat mijn vrijkaart (van een collega forum) nog maar zes uur geldig was, klingelde ik voor de tweede maal in mijn leven aan aan de deur van Van Goch.

De eerste keer had ik een bezoek gebracht bij mooi weer, zodat je ook buiten terecht kon en de buitenwhirlpool kon gebruiken. Ik was benieuwd wat er bij Van Goch te beleven was in de winter.

Na het aanbellen ging de deur open en stapte ik gewapend met mijn vrijkaart op de theke af. Mijn kaart stond niet (meer) in de administratie (dat krijg je als je zo aan het eind van de periode komt, blijkbaar) maar ik werd toch heel netjes binnengelaten.

Ik kreeg de nodige spullen mee (drankding, dinermunt, lockersleutel, mooie bademantel en een handdoek). Na mezelf in een nieuwe Van Goch werkoverall gestoken te hebben haalde ik een biertje aan de bar (van de theke) en ging ik op onderzoek uit. In de club lag de enige vernieuwing in de roerende goederen. Het onroerend goed zat allemaal nog op dezelfde plek.

Na mijn verkenning door het pand ben ik wat gaan eten in het restaurant. Er was redelijk wat keus. De schnitzels waren wat klein, dus ik vroeg er daarom twee. De dame keek wat raar, maar ik kreeg ze wel. Ik hoefde geen munt af te dragen, zodat ik later weer wat ben gaan eten (toen wel tegen betaling van 1 munt). Ik vind dat toch een systeem (met die munten) waar ik den logica niet van kan ontdekken.

Voor en tijdens het eten me wat geconcentreerd op de aanwezige dames. Het waren er kleine 15, maar na wat beter observeerwerk vielen de meesten wel af. Ik wordt wat kieskeurig merk ik. Maar ja..... met de prachtige looks, killer body en het zeer correcte karakter van deze beer mag dat natuurlijk ook.

Er waren twee dames die me wel aantrekkelijk leken: Nadin (bleek later) en een donkerharige die steeds achter de gokkast zat. Ik had tijd zat en zin om eerst van een afstandje te zaak te bekijken dus verwisselde nog al eens van plek om de donkerharige wat beter te kunnen observeren. Ze kwam echter de hele tijd niet van haar plek (ook onroerend goed denk ik) en ik bleef ook maar zitten. Zelfs zo lang dat een paar dames licht begonnen te animeren. Ik wist niet wat me gebeurde.... ik dacht dat dat verboden was. Ik wist een paar dames van me af te houden (ook een hevig getatoeëerde en gepiercingde (?)wat oudere meid die zei goed Nederlands te kunnen: "Lekkar noiken, lekkar paipen" etc. Ik was al afgeknapt op haar body en toen helemaal op haar gesprekstechnieken), totdat Nadin in de danspaal kroop. Na haar korte (en niet beste ☺) act haar aangehaald en na wat geklets naar de kamer. Nadin is geen stunter , maar wel een van de mooiere dames daar. De kamergang was prima. Maar ik ga geen kilometers voor haar omrijden. Maar als ik haar nog eens tegenkom en ze heeft niet veel concurrentie dan kan ik best nog wel eens met haar gaan.

De sessie afgesloten met nog wat fylosofisch gelul over het huwelijk enzo en toen afgerekend.

Blijkbaar had de service monteur de zwartharige dame losgewrikt van de speelautomaat, want ze zat aan de bar. Wel een mooie tante, hoor. Maar ik had geen zin meer in nog een sessie en ben naar huus gegaan.

Conclusie:.. ik weet het niet. Er is, buiten de wellnes (ik mis een whirlpool of binnenzwembad) en het gebrek aan een kino, niks mis met de tent, Maar toch is er niet echt sfeer, het leeft niet ofzo.

Ik ga er zeker nog wel eens langs als ik in de buurt ben, maar ik ga geen dag plannen om eens gezellig naar Van Goch te gaan. Daarvoor biedt de club mij te weinig.

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
Van Goch bezoekjes
« Reactie #96 Gepost op: 18 maart 2018, 18:09:09 »
Van het weekend mijn debuut gemaakt in van Goch. Geheel onverwachts uiteraard.
Lees altijd niet de meest positieve verhalen over deze club maar daar moet je zelf achter komen.

Vrijdagavond zat ik lekker voor de buis als klapekster Piet Plezier mij opbelt om te vertellen hoe leuk het wel niet in Goch is en nu maar €15,- entree. En Galina zou er ook zijn en ze zou mij niet in elkaar slaan als ik kwam.
Aangezien ik niet naar Babylon ging de volgende dag lagen de opties open. Voor €15,- kan ik geen bult vallen en besloten deze club te gaan bezoeken. Piet zit al 1,5 jaar te zeuren dat ik eens naar Goch moet komen maar het is er nooit van gekomen. Snel gedoucht en op naar Goch.

Net voor 22:30 uur kwam ik op een donker industrie terrein aan met een pand met veel licht.
Parkeerplaats voor het pand stond goed vol maar er was nog een plekje vrij. Snel naar binnen gegaan. De theke vroeg al gelijk of ik Piet kende. Ik zei ja en ze haalde gelijk de klapekster erbij. Daar kwam hij dan en BP2 was er ook bij. Wat ik zo al kon zien was het goed druk en genoeg meiden. Piet ging Galina er bij halen en ik wist niet wat er zou gaan gebeuren maar gelukkig ging het wederzien vredelievend. Het stuiterbal nichtje van Galina, Franceska was er uiteraard ook bij.

Eerst even een biertje genomen en toen heeft BP2 mij een korte rondleiding gegeven. Dan komen ook een beetje de (vreemde) regeltjes naar boven. Bar gedeelte is ruim met overal bankjes en muziek niet te hard. Dan kom je in een soort lounge gedeelte waar je met meisje in een soort hutje kunt zitten. Maar als je daar met een meid zit moet je haar drinken betalen wat mij werd verteld. Dat vind ik minder. Daarna naar het welness gedeelte, maak ik toch geen gebruik van dan behalve de douches dus daar kan ik weinig over zeggen. Daarna het restaurant, maar daar mocht ik niet naar binnen met mijn biertje. In het restaurant moest je weer ander drinken gaan kopen. Dat vond ik nog wel de slechtste regel. Dat doe ik echt niet. Sowieso al raar dat het bier gratis is en de frisdrank niet. Maar kom je in het restaurant moet voor al het drinken betalen. Het eten mag je ook niet zelf pakken, je moet het als in een friettent aanwijzen en dan word het op een bordje gedaan. Het eten was niet om over naar huis te schrijven maar het vulde de maag. Een frikandel met kaassoufflé en een broodje. Helaas was de frikandel koud wat toch minder is.
Daarna nog het kamer gedeelte gezien waar je ook de wc’s hebt en douches.

Terug naar de bar en daar een beetje ouwehoeren, ze hadden vrijdag genoeg meiden ik schat een stuk of 30. En zat zeker mooi spul tussen, van alles wat. Het personeel wat ik vrijdag heb gezien was aardig.
Na een tijdje kwam ik ook weer met Galina in gesprek. Nog een keer een rondleiding gehad door de club. Beetje kletsen enzo en na een tijdje mee naar de kamer gegaan. We liepen gelijk naar de kamer.
Schijnbaar hoeven ze geen sleutel te halen of zichzelf op te schrijven op een lijst. Ze pakken gewoon een kamer die vrij is. Lijkt mij niet helemaal een lekker systeem want een meid kan je zo goed oplichten met de tijd, er staat nergens wat opgeschreven.
De kamers zijn wel wat rumoerig want het ligt dicht bij het bargedeelte en de plafonds zijn open. Maar is een klein minpuntje. Weer goede kamer gehad als vanouds al was ze wel wat moe.
Daarna gaan douchen in het welnes gedeelte want daar sta je niet zo in het zicht. De douches zijn lekker warm alleen mag die timer wel wat langer gezet worden, na 3 seconden gaat hij al weer uit. Dus bleef maar op die knop raggen zodat hij blijft lopen.

Daarna nog wat gedronken wat kletsen en toen net na 3:00 uur maar eens richting huis gegaan.
BP2 en Piet Plezier gingen ook, al was het nog een hele opgave om Piet mee te krijgen. Hij was helemaal van het padje.
Aangezien het nu €15,- entree is, besloten om de volgende dag terug te komen voor Galina want dat is dan geen geld.

De volgende dag dus terug gegaan. Paar repen chocola mee want daar vroeg Franceska om. Ik had het niet gedacht maar ze was er super blij mee. Ze maakte helemaal de blits ermee in de club en veel meiden kwamen voor een stuk chocola. Schijnbaar hebben ze het lang niet gehad daar.
Het was een stukje minder druk dan vrijdag maar als nog genoeg beren en meiden. Verder viel mij nu ook het animeerverbod op wat ze daar hebben. Ik heb er geen last van want ken Galina dus zij komt wel naar mij toe. Maar de rest van de meiden zit daar maar wat te wachten en moeten wachten tot ze worden gewenkt of iemand komt er bij zitten. Persoonlijk vind ik dat wat minder maar voor sommige vinden dat juist beter.
Ook jammer dat er overal gerookt wordt, al hebben ze wel een goede afzuiging in het bargedeelte zodat het nog enigszins meevalt.
Het lijkt allemaal misschien wel negatief wat ik zeg maar ik vergelijk de club met Heaven7 waar ze ook €30,- entree hanteren.
Ik heb zeker een goede tijd gehad vrijdag en zaterdag in van Goch maar dat komt voornamelijk door Galina en vrijdag dat BP2 en Piet er waren. Als zij er niet waren geweest ga ik liever naar Heaven7.
Al vind ik dat ze nu met €15,- entree het wel goed in verhouding staat, maar weet niet hoelang dat tarief blijft gelden.

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
Van Goch bezoekjes
« Reactie #97 Gepost op: 1 april 2018, 17:09:31 »
Vrijdag en gisteren in van Goch geweest. Dacht laat ik het weer bezoeken met de aantrekkelijke entreeprijs.
Ook BP2 en Piet Plezier zouden vrijdag aanwezig zijn. Kwam net na 21:00 uur aan en was weer goed druk op de parkeerplaats, binnen ook trouwens.
Was genoeg volk binnen. Biertje genomen en wat ouwehoeren met Piet en BP2. Wou wat gaan eten maar overgeslagen, het zag er niet zo appetijtelijk uit.
Ze waren ook popcorn aan het maken dus daar maar een paar bakjes van genomen.
Meiden liepen er genoeg rond, stuk of 25 schat ik. Heb zelf later op de avond nog een kamer met Galina gemaakt.
Daarna nog beetje kletsen en drinken en toen naar huis gegaan. BP2 had er weer een hele opgave aan om Piet mee naar huis te krijgen, maar uiteindelijk toch gelukt.

Gisteren was ik er dus ook rond dezelfde tijd. Ik kwam gelijk aan met Johnny Fontane, dus samen naar binnen gegaan. Het was beduidend minder druk dan vrijdag. Met beren dan want vrouwen was hetzelfde aantal.
Het eten zag er iets beter uit, kreeg wel alleen gelijk op mijn flikker toen ik 2 kipcorns wilde bestellen. Ik mocht er maar 1. Toen maar iets anders erbij besteld. Beetje vaag gedoe bij dat eten.
Daarna met Galina in gesprek. Ze smeerde Johnny haar nichtje Franceska aan. Gelukkig had Johnny wel interesse. Galina vertelde ook nog dat haar zusje er nu ook werkt. Ben de naam vergeten. Maar klein Bulgaartje van 23 met lang bruin/zwart haar. Kan amper Engels of Duits, wel een mooie meid, doet het werk pas ongeveer een maand. Ik zei al lekkere familie heb jij.
Uiteraard heb ik weer een goede kamer gehad. Nog een beetje kletsen met Johnny en na een tijdje naar huis gegaan.

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Van Goch bezoekjes
« Reactie #98 Gepost op: 8 mei 2018, 10:56:26 »
Live-Ticker heute auf der Clubseite!

[attachimg=1]

Weiß da jemand mehr??????????????????????????

vanKees

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
Van Goch bezoekjes
« Reactie #99 Gepost op: 8 mei 2018, 11:34:46 »
Live-Ticker heute auf der Clubseite!

[attachimg=1]

Weiß da jemand mehr??????????????????????????

vanKees

Volgens andere forum ,te weinig dames aanwezig.
Dacht morgen om 16.00 weer open.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Van Goch bezoekjes
« Reactie #100 Gepost op: 8 mei 2018, 11:52:43 »
Live-Ticker heute auf der Clubseite!

[attachimg=1]

Weiß da jemand mehr??????????????????????????

vanKees

Volgens andere forum ,te weinig dames aanwezig.
Dacht morgen om 16.00 weer open.
Donderdag gaat het "oude wijven" regenen trouwens, misschien dan weer open doen  ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Breitling

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 82
  • 1 kut trekt harder,als 10 paarden
    • Bekijk profiel
Van Goch bezoekjes
« Reactie #101 Gepost op: 8 mei 2018, 18:17:35 »
Op de site derwesten.de staat een artikel dat deze club momenteel verbouwd wordt met enorme uitbreiding:

Sauna-Club baut die Halle des Elektrofachhandels um. In Goch öffnet NRWs größtes Bordell
http://www.derwesten.de/staedte/nachrichten-aus-kleve-und-der-region/in-goch-oeffnet-nrws-groesstes-bordell-id9330004.html

dat bericht is van 2014

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Van Goch bezoekjes
« Reactie #102 Gepost op: 8 mei 2018, 18:58:39 »
Op de site derwesten.de staat een artikel dat deze club momenteel verbouwd wordt met enorme uitbreiding:

Sauna-Club baut die Halle des Elektrofachhandels um. In Goch öffnet NRWs größtes Bordell
http://www.derwesten.de/staedte/nachrichten-aus-kleve-und-der-region/in-goch-oeffnet-nrws-groesstes-bordell-id9330004.html

dat bericht is van 2014

4 Jahre Umbau-Zeit, in der Sicht der Geschichte und des Universumalters...
...ist das Nichts!
Das wird ein BORDELL!!!!!
Bin schon ganz neugierig und werde doch mal bei Ulla vorbeischauen.

vanKees

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Van Goch bezoekjes
« Reactie #103 Gepost op: 8 mei 2018, 23:48:59 »
Op de site derwesten.de staat een artikel dat deze club momenteel verbouwd wordt met enorme uitbreiding:

Sauna-Club baut die Halle des Elektrofachhandels um. In Goch öffnet NRWs größtes Bordell
http://www.derwesten.de/staedte/nachrichten-aus-kleve-und-der-region/in-goch-oeffnet-nrws-groesstes-bordell-id9330004.html

dat bericht is van 2014
Je citeert toch ook een bericht uit 2014??
Beetje verwarrend allemaal, maar met deze temperaturen toch beter naar een club met zwembad. Een andere keer wel weer es naar Goch.

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Van Goch bezoekjes
« Reactie #104 Gepost op: 16 mei 2018, 22:46:05 »
Neue Infos zu den Öffnungszeiten:

[attachimg=1]

vanKees