Forum > S I X S E N S - Vaals/Lemiers

SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL

(1/304) > >>

sexmachine:
Gevoelens of zintuigen? Het maakt weinig uit, zolang we maar kunnen sexxxen, en onze vriend, rakker Wijze Grijze, gaat op 8 december naar de openingsparty.


Laat jullie verhaaltjes maar los...  ;)

seksenfun:
!!! Zaterdag 26/01/13: nieuwjaarsparty (welkomsparty 2013) met tal van acts en lekkernijen !!!

seksenfun:
Mijn eerste twee bezoekjes aan deze club (net enkele dagen voor nieuwjaar en op 2 januari 2013) ga ik in één recensie hier beschrijven.  Het tweede bezoekje stond toch zo goed als in het teken van Ive en was eerder een blitsbezoekje.

Aangekomen vorm ik natuurlijk meteen een eerste indruk van deze club.  Ik vertrok met een vrijkaartje naar deze club en vond dat kaartje erg welgekomen.  Anders had ik allicht nog niet zo snel een eerste bezoekje gebracht en al zeker niet in de rustigste periode van het jaar.  Mijn indruk van de club via wat ik er over las en via het net was niet zo bijzonder.  Ik hield het bij een mooie maar kleinere club.  Ik had ook serieus mijn bedenkingen bij hun reclameslogan dat ze de mooiste saunaclub zijn.  Het leek me ongeloofwaardig als je dan aan Paradise of Sakura in Stuttgart of Sharks in Darmstadt dacht.  Dat de club qua schoonheid alvast makkelijk GT, LR en PGH kon overtreffen, daar twijfelde ik niet aan.  Da's ook niet moeilijk.
De eerste indruk dus van de club vanbuiten.  Het kwam overeen met mijn gedachte.  Oogt kleiner, oogt niet speciaal of modern.  Heeft veel weg van de uitzuipbars die zo gekend zijn in België. 

Er is een ruime privéparking. 

Met het openbaar vervoer is de club ook erg gemakkelijk te bereiken.  Vanuit alle richtingen best naar Aachen treinen.  Dan rijdt bus 50 overdag elk kwartier tot bijna voor de deur van de club.  Ritduur ongeveer tien minuten.  's Avonds rijdt de bus om het halfuur.

De deur gaat open.  Je stapt meteen een oogverblindend mooi en modern etablissement binnen.  Met een stoeltjeslift is er ook aan personen die minder goed te been zijn gedacht.  Dat de club erg groot is merk je dan nog niet.  De club mag qua oppervlakte (zowel binnen- als buitenoppervlakte) tot de grootste saunaclubs genoemd worden. 
De ontvangst was vriendelijk.  Het personeel en de dames zijn ook vriendelijk, toegankelijk en behulpzaam en gedienstig.  Een klasse apart. 

Het aantal dames door de dag heen zat op iets minder dan twintig.  Door de dag heen ongeveer dubbel zoveel heren.  Voor deze uiterst rustige periode van het jaar vind ik dat behoorlijke cijfers voor een nog opstartende saunaclub.  Ik vernam dat lang bestaande saunaclubs deze aantallen vaak niet haalden.  De club heeft alle capaciteit in zich om het driedubbele aan dames en heren te ontvangen.  De dames zijn gemiddeld iets ouder dan in de meeste saunaclubs en iets voller.  De meeste dames zijn qua figuur eerder "normaal tot "normaal-slank" dan "lolita".  Er was 1 dame die geklasseerd zou kunnen worden onder lolita.  2 andere dames vielen mij ook nog speciaal op, waarbij de dame met haar zwart haar opviel door haar GFE-gehalte en waarbij een blonde dame (Ive) opviel door haar natuurlijk gedrag en natuurlijke schoonheid.  Net voor nieuwjaar waren er dus voor de gemiddelde saunaclubbezoeker te weinig slanke dames en lolita-types (zeg maar: de typische "Roemeentjes").  Bij mijn tweede bezoek zat dit al veel beter.  Ik vernam van een bevriende man dat er nog een aantal dames strak in het vel afwezig waren die er anders wel zijn.  Die komen dus ook nog.  Het wordt steeds beter.  Dat de net iets jonger ogende en net iets slankere "poppetjes" de meeste mannen toch bijzonder blijft aanspreken, bewijst het feit dat ik bij mijn eerste bezoekje niet op kamer ben geweest omdat de eerder genoemde 3 dames continue bezet waren.  Ik ga ook enkel met "uitverkorene" dames op kamer.  Na flink gewik en geweeg van mezelf omdat ik het mezelf graag moeilijk maak.  Nee, misschien zoals wel voor de meeste GFE-heren geldt: eerst het uiterlijk en dan de noodzakelijk klik aftasten, of die er is.  Op kamer gaan om op kamer geweest te zijn, is er bij mij (en de meeste bedreven clubgangers, meen ik) niet meer bij.

Van het management kwam ik te weten dat ze er naar streven dat de dames niet te hard jagen en al zeker niet de mentaliteit hanteren om ofwel aan de badjas ofwel aan je lul te trekken en meteen "zimmer" te roepen.  Wat een opluchting! 

Om elk misverstand uit de wereld te helpen: de meeste dames waren mooi.  Je zou al heel erg blij zijn als je met een van de dames gewoon over straat zou mogen lopen, als vriendin.  Blijft natuurlijk dat er een verschil is tussen de P6-world en de "normale" wereld. 

Om erg duidelijk te blijven.  Ik ben heel positief verrast door Sixsens.  Sixsens is inderdaad een prachtige club op alle gebied, met natuurlijk ook wat minpuntjes maar dat kan ook niet anders.  Globaal gezien, besliste ik al voor mezelf dat de prachtige clubs als Paradise en Sakura, Sharks en Magnum binnenkort een zware concurrent bijkrijgen.  Sixsens zal de club zijn waar ik veel en graag zal komen.  Zo voel ik het nu aan.  Hopelijk blijft dat zo.  Sommige minpuntjes kwamen bij een gesprek met de vrouw des huizes vanzelf aan bod.  Ze weten bijvoorbeeld dat het restaurant een beetje achterhinkt in vergelijking met de rest van de club.  Ze gaan eraan werken.  Andere minpuntjes die ik vernoemde werden direct als opbouwende kritiek ontvangen.  Als de beloftes om aan de minpuntjes nog wat te werken ook gehouden worden, spreekt het helemaal voor zich dat het mijn stamclub zal worden. 

De indeling is als volgt.  De inkom is op het gelijkvloers met verder door het restaurant met kleine lounge en kleine bar en groot tv-scherm waar sportevenementen gespeeld worden.  Zowel via het restaurant als via het onthaal kan je afzakken naar -1.  Hier vind je de kleedkamer met elektronisch scan-systeem voor de kastjes.  Erg praktisch en makkelijk.  Ook de douches, koude douches, de HWP, het stoombad, de bio-sauna en de Finse sauna, net als de massagekamer en rustruimte (stijl Paradise Stuttgart) vind je hier.  Evenals de standaardkamers.  Alle voorzien van een bidet.  Verder spiegels en een groot bed.  Geen tierlantijntjes hier maar meer dan voldoende, net en mooi.  Verder door naar beneden (-2) kom je in de grote bar en grote lounge, op dit verdiep vind je ook de kino.  Op elk verdiep zijn er sanitaire ruimtes.  De lounge is heel mooi, net als de gehele club.  De lounge en bar is modern maar straalt tegelijkertijd gezelligheid en erotiek uit (gekleurde belichting).  De muziek staat op aanvaardbaar volume, ook 's avonds (net binnen mijn grenzen).  De muziek is afwisselend en erg goed.  's Avonds wat dansbaardere muziek dan overdag.  Behalve de traditionele barkrukken aan de bar heb je nog vele sofa's en ligplekken in de lounge.  Leuk om al wat te friemelen met je toekomstige date.  Natuurlijk is ook in deze bar een hoek voorzien met gokautomaten.  Roken op de ligplekken in de lounge is niet toegestaan (brandplekken ogen dan ook niet mooi op meubilair).  Op +1 tenslotte vind je enkel kamers.  Dit zijn de luxekamers (met douche, jacuzzi en tierlantijntjes).  Erg mooie kamers.  Als je de jacuzzi daadwerkelijk gebruikt moet je wel € 25 extra afrekenen aan de balie (onafhankelijk van de tijdsduur van je rendez-vous).       

Aan de bar en in het restaurant kan je fris bestellen, bier en appelsiensap.  Inbegrepen in de inkomprijs.  De inkomprijs is bepaald op € 40 voor 14:00 en € 55 na 14:00. 

De wellness is ook dik o.k..  Een goede grote HWP.  Het water is ideaal op temperatuur.  De dames gaan heel actief mee in de HWP.  Dat mis ik vaak in de meeste saunaclubs.  Groot pluspunt dat meer aan de dames dan aan de club ligt natuurlijk.  De bio-sauna en het dampbad zijn verder ook prima en op temperatuur.  Na een saunabeurt kan je buiten een luchtje scheppen of je kan onder de koude douche gaan of onder de ijskoude emmer gaan staan en zo het water over je heen laten lopen.  De warme douches zijn spijtig genoeg niet regelbaar van temperatuur en staan voor mij net iets te warm.  De wellness oogt aan het saunagedeelte mooi maar tegelijk ook een beetje kaal.  Aan de HWP staat een grote plant, misschien mogen er zo wel meer komen.  Anders kan men de grote vrije ruimte eventueel nog voorzien van een kouddompelbad.  Het is maar een ideetje.  De Finse sauna zou 90° C moeten zijn maar staat maar op 80° C.  Vermits er ook een sauna is voor softies (bio-sauna), zou de Finse sauna inderdaad 90° C mogen zijn.  Lekker heet, lekker zweten.  Toen de vrouw des huizes naar mijn bevindingen vroeg, vernoemde ik dit.  De uitleg kwam er op neer dat de sauna nu eenmaal zo'n systeem had waarbij hij steeds van 90° C naar 80° C afkoelt en dan weer opwarmt naar 90° C.  Helaas moest ik bij beide bezoeken vaststellen dat de sauna altijd op 80° C stond.  De rustruimte is prachtig.  Zalig ook om volledig in tot rust te komen.  Je hebt via een gefumeerde glaswand zicht op de bar en lounge op -2 en mooi is ook het verlichte logo met zijn paarstinten die je van daar goed kan zien en daar goed tot zijn recht komt.  De ruimte zelf doet me denken aan de club Paradise in Stuttgart (Oriëntaals).  Een beetje ongezien kan je daar zelf alle vrouwen zien die daar toevallig passeren.  Handdoeken liggen niet ter beschikking in het wellnessgedeelte.  Hiervoor moet je steeds naar boven naar de theke.  Niet echt je dat maar hier moeten blijkbaar de vele goede mannen het bekopen met de weinige slechte mannen die met zeven handdoeken tegelijk weg zijn anders.  Allicht dezelfde heren die na één toiletbezoekje een mestpacht achterlaten.

De kino met heel groot scherm is ook heel o.k. en vrij groot met voldoende ligplaatsen, al kom ik er zelden. 

Het restaurant is goed te doen maar min of meer wel het zwakke punt van de club.  Het eten is lekker maar zeer eenvoudig.  Enkel wittebroodjes bij het ontbijt en bij mijn tweede bezoek was het vlees een ronde schijf (soort gehakt).  Dat was eetbaar maar Ive bleef er toch af.  Een gezond tussendoortje kan je er ook niet krijgen.  Nergens een fruitschaal.  Ook op zich zijn de zitplaatsen niet zo praktisch.  De vrouw des huizes liet me echter weten dat ze al ondervonden hebben in de praktijk dat het restaurant als eerste nog moet geoptimaliseerd worden.   

Hoewel het bij mijn eerste bezoekje helemaal geen weer was om buiten te gaan en al donker was toen ik naar huis wou vertrekken, heb ik van de baas toch nog een rondleiding gekregen door hun buitengedeelte.  Het buitengedeelte bestaat uit twee plaatsen.  Een kleiner zeer knus terrasgedeelte en een reuzegroot dakterras (groter dan de tuin van LR).  De bedoeling is om tegen de zomer een zwembad te installeren.  Als ik dan meteen een waardevolle tip mag geven aan de uitbaters?  Een zwembad dat niet verwarmd wordt, kan je in onze regio vaak maar enkele dagen per jaar gebruiken.  Een verwarmd zwembad lijkt me dus vanzelfsprekend.  In het andere geval is het ook maar geld weggegooid.  Bovendien ligt Sixsens niet gek ver van Planet Eden, die in de zomer zijn succes te danken heeft aan het zalig verwarmde zwembad, dat warm genoeg is zodat ook de dames er mee met de heren plezier in maken.     

Na al wat ik hier beschreven heb (en het meeste zelfs al besproken heb met de managers) kan ik enkel maar concluderen dat dit nu al een fantastische club op alle gebied is voor mij.  Als de negatieve puntjes ook nog verholpen worden, is het helemaal schitterend.  Mijn grootste wens is ook dat de dames zo'n hoge service blijven geven als dat de meeste nu geven.  Naar een fick-fabriek ben ik niet op zoek.  (Positieve) stress is voor op het werk, in een saunaclub wil ik chillen en natuurlijk fun en seks beleven.  De club heeft het nu al klaargespeeld dat ik er nu al over denk om in de toekomst Paradise, Sakura en Sharks veel minder frequent te gaan bezoeken.  Tot nu toe vond ik bij de Nederlands-Duitse grens geen waardig alternatief.  Dat heb ik nu zeker gevonden.  In Park Sauna Residenz kan je lekkerder eten en ben ik altijd vriend-aan-huis geweest.  Die club zal ik ook nog graag blijven bezoeken en zal terug meer in het vizier komen als de dames in Sixsens op afwerkservice zouden gaan draaien (want dat hebben ze in Park Sauna Residenz ook mooi voor mekaar).

Ik kan de club enkel maar aanbevelen aan de lezers en schrijvers hier.  De kritiek is enkel als opbouwende kritiek bedoeld.  Sixsens is goed bezig.  Ik vond op beide dagen dat er al flink wat heren komen en er steeds voldoende dames waren voor het aantal heren.  Er zijn clubs die zulke bezetting na twee jaar nog niet waarmaken.  Goed bezig dus! 

Nog even de prijzen vernoemen voor de kamergangen.  Je betaalt € 50 voor een halfuur en € 75 voor een uur.  Wie langer dan een uur wil kameren moet met de dame zelf een prijs afspreken  ;).

seksenfun:
!!! Zaterdag 26/01/13: nieuwjaarsparty (welkomsparty 2013) met tal van acts en lekkernijen !!!

seksenfun:
Helaas tegelijkertijd ook vernomen dat er minimaal 1 dame (ex-YY) € 100 vraagt voor een uur.  Bij mijn eerste bezoek werd echter duidelijk gesteld dat de uurprijs € 75 is.

Hopelijk beseffen ze bij Sixsens dat vele mannen dit nefast vinden.  Telkens een koehandel voor de sessie.  Ook voor mij speelt de onzekerheid over de prijs van een kamersessie zwaar door in de afweging van een club.  Ik heb geen probleem met € 100 per uur maar wel met de vermelding € 75 en dan de verrassing achteraf.

Wordt hopelijk niet vervolgd  ;).

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie