Auteur Topic: SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL  (gelezen 1115241 keer)

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #180 Gepost op: 7 september 2014, 21:53:10 »
Sixsens een club met 2 gezichten

Heren rakkers,

Veelal gaan we diep Duitsland in om een ultieme relaxxxc;lub te zoeken waar we lekker kunnen ontspannen, lekker eten en op zijn tijd een schaapje te scheren. Zo had ik onze Sexmachine met een niet nader te noemen reden overgehaald om eens kennis te gaan maken me de Nederlandse versie van een club met de faciliteiten om hem op 2 manieren te plezieren.

De relaxxx kant:
Allereerst Lemiers is slechts 90 km vanuit mijn toko en binnen een uurtje reden we in alle rust de ruime en discrete parkeerplek op en we parkeerden de brollenbak tussen bolides met  kentekens uit verscheidene windrichtingen. Fransen, Duitsers, Belgen en Nederlanders weten deze plek gevonden om hier heerlijk te relaxxxen

Overnachting:
Ook reden we vlakbij nog een hotel voorbij met de naam Piethaan, ja ja ik heb het deze keer wel onthouden. http://www.piethaan.nl/web de omgeving is prachtig (het mooiste van Nederland is mijn bescheiden mening), maar helaas zijn ze de belangrijkste locale trekpleister Sixsens op deze website wel vergeten. Maar ach niet iedereen is reeds even open over onze steeds populairder wordende hobby.

Faciliteiten:
Om 15:15 treden wij binnen en bij de bali kreeg ik na mijn donatie van 55 euro een badjas en een handdoek en electronische sleutel voor een locker naar keuze. Na het omkleden Sexmachine wat rondgeleid en geeindigd op het terras waar nog wat meer rakkers zaten en zodoende lekker relaxxxt van de zon genoten.

Een prachtig zwembad, maar geen zeemeerminnen erin en net iets te fris qwa weer om er spontaan in te springen. Wel beneden de whirpool getest en die was heerlijk op temperatuur. Hier kun je lekker ontspannen.

Ze hebben ook een sauna, een biosauna en een hamam, maar die heb ik niet getest, ik ben in de zomer vooral van het buiten zitten en wat lullen met de collega heren.

Het restaurant:
Degene die mij kennen weten dat dit geen bijzaak is voor Foots en het restaurant is met meer tafeltjes uitgerust en met een drankautomaat voorzien, zodat je er comfortabel kunt genieten van je eten. Het eten wordt in de keuken erlangs vers bereid en word keurig geserveerd in buffetvorm. Pak zelf wat je graag wil.

Het eten was weer prima, kleine borden, dus goed kiezen want met een ruime saladebar en diverse groeten, pasta en aardappel kroketten krijg je er amper de steak met pepersaus meer bij. Pak nog maar een bord zie de dame en dat heb ik dan ook maar gedaan. Daarna nog een bordtje gehaald en een dessert. De tiramisu was ook prima, niets te mekkeren.

De disco/nachtclub kant:
'S avonds dan concentreert het gebeuren zich naar de kelder waar rond de bar de dames en heren zich vermaken met de muziek van de DJ. De muziek staat niet te hard en je kunt nog communiceren zonder gebaren. Langs de kanten ook genoeg plek om te zitten en wat uit te buiken en om wat te kletsen met de dames.

Het belangrijkste is en blijft toch altijd de dames, helaas ben ik van mening dat dit altijd sterk afhangt van je smaak en het geluk van je keuze. Er zitten diverse nationalitieten, nu ook Roemeens, maar niet alleen Roemeens. Ook Dominicaanse republiek, Turkse en andere Oost Europese dames gezien/ gesproken. Ik zou zeggen voor ieder wat wils, en al ik moet schatten zo rond de 30 vrouwen gezien, maar ik ben heel slecht in dit soort schattingen.

De keuze:
Evenals mijn dameskeuze, ik weet vrijwel altijd een foute keuze te maken en dat ligt aan mijzelf uiteraard. Deze keer sprak een mooie Turkse mij aan en jawel normaal ga ik dan meteen onderuit. Ik vroeg wat haar favoriet was en toen zij ze "blazen" dus mijn droom kwam uit. Kraftig oder ? Was du willst antwoorde ze. Ik zeg en kussen ? ook zei ze. Hmm zeer interessant !!!

Kort checkte ik even "Blazen mit aufname" nein en "kussen mit Zunge ? nein.
Was willst du dann ? vroeg de Turkse dame en ik beschreef mijn droom kamergang en helaas was dat niet wat ze me wilde geven denk ik, want ze ging weer op haar kruk zitten. Nou beter dat een dame dat wel beloofd en dan vervolgens het niet doet, zo is het maar net.

Sexmachine had echter een prima kamergang gehad en hij zag mij maar twijfelen, want tegenwoordig wil ik nogal eens van blondines gaan genieten. Hij nam me mee naar het terras waar zijn lief van dienst weer zat te bellen en even later verdween ik met Cindy naar de zolder op kamer 2.  De kamergang was prima en die zal ik daar neerpennen in haar topic.

Goede tijden:
Er was een gevarieerd gezelschap in de bar en met diverse nationaliteiten en blijkbaar is het gewoonlijk iets drukker. Er was een goede sfeer en zoals gezegd kun je nog gewoon praten en ik heb nog met diverse heren bij kunnen kletsen.Dat waren Rollo, Boy69, Dupke, Deket, Laurent74, Sexmachine en Bill Clinton en nog een Fransman waar ik de naam niet van ken.

Rond 01:00 zijn we huiswaarts gekeerd en rond 02:00 waren we weer op het oude nest. Veel vroeger dan anders, want de Duitse clubs beginnen steeds later en dan kom je 's morgens vroeg gebroken weer thuis. Eigenlijk is dit veel relaxxxter, lekker dichtbij kun je tegenwoordig ook prima terecht in een heel relaxxxxte club met fantastische voorzieningen.

Een club met 2 gezichten, in de middag relaxxxte sfeer en in de avond een beschaafde disco  met normale openingsuren.

Groet, Foots  O0


Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
...
« Reactie #181 Gepost op: 8 september 2014, 21:26:17 »

- niet storende feestende Sudländer en Franstaligen maken deel uit van de goede sfeer
 

Ik ben blij dat ik niet iedereen door mijn aanwezigheid gestoord heb   :great:

Binnenkort hebben we een mooie party in babylon waar (bijna  :lol) iedereen welkom is  :clap:
« Laatst bewerkt op: 8 september 2014, 21:42:51 door Laurent74 »

Wijze grijze

  • Gast
SIXSENS - Wie sjoen os Limburg is
« Reactie #182 Gepost op: 30 september 2014, 13:46:26 »
Een beetje vertraagd: Onderstaande speelde zich af op Woensdag 24 September

Lang was ik niet meer in Sixsens geweest, hoewel dat de club is die het dichtst bij me in de buurt ligt. Het is slechts 10 minuutjes voor me rijden en tegen 12:00 kon ik binnentreden. Bij de balie werd ik vriendelijk ontvangen door Beata en de receptioniste. Mijn RxB WK-voorspellingsvrijkaartje werd zonder complicaties geaccepteerd. Vriendelijk ontvangen door de receptioniste? Ja hoor. Ik had met enige verbazing de posts gelezen over de negatieve ervaringen en haar botte houding. Dit strookte namelijk helemaal niet met mijn herinneringen. Ik verifieerde nog even met Beata of dit de bewuste receptioniste was? Inderdaad en ook Beata had die posts gelezen. Nu, gisteren was de receptioniste absoluut vriendelijk, open voor een grapje en ze draaide zelfs meteen een terrasheater aan toen ik haar daarom verzocht. Ook telkens als we een sleutel kwamen halen, was de bejegening naar mij toe vriendelijk. Wel spreekt ze geen Nederlands, hetgeen ik soms vergat. Dat maakte haar dan weer een beetje onzeker.

Het was erg rustig op dit vroege uur op een Woensdagmorgen. Ik had goed ontbeten met een lekker roereitje erbij, op verzoek vers bereid door de Roemeense kok. Daarna ging ik met mijn krantje in de serre zitten. Tussen 12:30 en 14:00 druppelden de meiden met en met de club binnen. Opvallend dat er velen (ik schat een 10-12 meiden) er voor het eerst kwamen en eerst rondgeleid werden.

In totaal denk ik dat er vandaag een 40-tal meiden in de club waren en de helft daarvan aan bezoekers. Een duidelijk damesoverschot dus en meerderen klaagden over tegenvallende inkomsten. 

Het overige personeel was ook heel vriendelijk en voorkomend. ’s Middags bijvoorbeeld zou er vlaai/koek geserveerd worden. Als rasechte Limburger ben ik natuurlijk altijd voor een lekker stukje vlaai te porren. Groot was dan ook mijn teleurstelling toen er alleen stukjes cake geserveerd werden. Dat werd echter elegant opgelost door de Limburgse Keukenmutti die mijn bordje cake naar de keuken liet verdwijnen om het even later door Beata terug te laten brengen, rijkelijk versierd met slagroom, kersen en kersensaus. Ik voelde me meteen extra thuis. Ook toen ik de kok om een stukje citroen voor in de cola vroeg, werd dat meteen voor me geregeld.

Daisy
Nu wist ik dat een oude Freudevlam, Daisy, na het sluiten van Freude39 in Bochum ook hier was komen werken. Bij mijn vorige bezoek aan Sixsens had ze blijkbaar net een dag vrij gehad, want ik had haar destijds niet gezien. Daisy liep vandaag, klein als ze is, al vroeg door de club, dus op een gegeven moment kruisten onze wegen zich. Daisy is een kruimeltje van begin 30 (1,50, 45 Kg), spierwit geblondeerd, en scoorde destijds meerdere malen een Wijze Grijze sexapproval™: 10,0/10. Toch zijn resultaten uit het verleden niet altijd een garantie voor het heden. Zoals zou blijken. Daisy had een langere vakantie in haar thuisland achter de rug en ik miste iets in haar. Ze kwam niet meer zo sprankelend over en leek me geestelijk vermoeid. Vroeger kreeg ik een energieboost van haar aanwezigheid, nu verliep het allemaal wat stroefjes.

Tegen beter weten in, ging ik toch op haar uitnodiging in haar naar het Marokkanische Zimmer te begeleiden. Daar begon ze al snel, naar oude Freude39-traditie, me van haar orale kwaliteiten te overtuigen. Automatisch hield dat in dat ik dus een kamercontract getekend had. We belandden in het oude gedeelte in kamer 5b, met een grote spiegel parallel naast het bed. Daisy verdween eerst nog naar de badkamer. In de baas zijn tijd? Nee hoor, de tijdsduur werd keurig en correct aangehouden. Het was wel een lekkere sessie als vanouds, maar de pure klik, zoals ik die met Daisy in herinnering had, ontbrak. Derhalve vandaag een Wijze Grijze sexapproval™: 7,5/10

Sarah
Later op de dag kwam er in de serre een meid naast me zitten die me uit andere clubs bekend voorkwam. Haar beetje exotische gezichtstrekken en typische secretaressebrilletje hadden me wel eens getriggerd, maar van een kamergang was het er nooit van gekomen. Het bleek Roemeense  Sarah te zijn (ex Living Room en daarvoor Panthera en ook kort in Park Sauna Residenz) Sarah noemde zich hier KyraDaria, omdat de naam Sarah al in gebruik was. Aangezien het vandaag echter slechts een eenmalig gastoptreden zou worden, hoeft haar aanwezigheid vooralsnog nog niet verhuisd te worden. Sarah was net een week terug van een drie maanden durende vakantie. En momenteel zoekende naar een nieuwe werkstek. Ze vond het in SixSens maar slapjes wat mannenaanbod betrof en was verbaasd over het vrouwenoverschot. Ze zocht wat aanspraak en aangezien ze nogal wat Nederlandse en Vlaamse ijsberen en rakkers kende, waren er veel gemeenschappelijke gebeurtenissen uit het verleden die ze uit de clubs kon vertellen. Ik stond wel open voor een kamerexperiment met haar en Sarah begreep dat daarvoor eerst wat spannende lustopwekkende presale activiteiten in de Marocco room ontplooid dienden te worden. Dat was per slot van rekening traditie hier (of heb ik toen een beetje gejokt?). Deze rustige chillruimte leek echter op het marktplein van Bukarest. Allemaal kakelende meiden drukten een negatieve stempel op de rustige sfeer die er anders hangt. Pas na mijn opmerking ”Ga toch allemaal als marktvrouw solliciteren. Ik denk dat zulke viswijven goed vis kunnen verkopen”, snapten ze het en sommigen vertrokken naar de barruimte. Dat gaf Sarah wat meer mogelijkheid zich om Wijze Stijve te bekommeren. En dat deed ze met verve. Omdat Sarah helemaal nieuw was in SixSens begeleidde ik haar naar de receptie. Ook daar werden we netjes en vriendelijk door de receptioniste geholpen. Met Sarah belandde ik op kamer 4. Deze heeft een plafondspiegel. Heel mooi om alles te kunnen gadeslaan. Sarah geeft een ontzettend lekkere sloppy blowjob met veel spuug en inzet van al haar vliegensvlugge vingertjes. Je voelt de ervaring die ze heeft opgebouwd. Het orgasme was dan ook navenant. Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10.

Tegen 24:00 trof ik Sarah nog bij de uitgang. Één kamer had ze die dag gedaan. Met mij dus. Sarah overweegt Babylon uit te proberen en misschien keert ze ook terug naar Panthera. Uit een recent bericht op IJBF begrijp ik dat ze afgelopen Vrijdag inmiddels in Villa Marisol is opgedoken.

Ik zat te chillen in de whirlpool toen ik gezelschap kreeg van twee Roemeentjes die wel zin hadden in wat communicatie in het Italiaans. Het werd Mediterraans gezellig en een (Maria) kroop al snel op m’n schoot en vroeg om een subtiele massage. Er werd een beroep op m’n filantropische mentaliteit gedaan en onzelfzuchtig als ik ben, was ik graag bereid aan haar verzoek te voldoen. Omdat Maria gelijktijdig als wederdienst Wijze Stijve zachtjes masseerde was dat geen straf om te doen. Op een gegeven moment stonden er nog 3 dames bij de pool en twee zaten er in. Goed uit te houden op die manier

Het werd echter tijd aan de inwendige mens te denken. Paprikakip met boontjes en dikke frieten stonden op het menu. Goed te eten en deskundig bereid. Ik had ook nog wat werk te verrichten en had m’n laptop meegenomen. Daarvoor trok ik me in een hoekje van de serre terug. Dat trok natuurlijk de nodige aandacht en was niet naar de zin van menige dame. Ik moest met hun kletsen in plaats van ongezellig zitten doen. Maar mijn antwoord dat ik aan een doctoraalscriptie zat te werken, maakte genoeg indruk om me wat rust te verschaffen.

Cleo
23:15. Mijn laptop-werk was af en ik vond dat ik nog een beloning had verdiend. Een 2de keer Sarah was wel een optie geweest, maar anderzijds had ik overdag ook wel een überskinny Amy Whinehouse lookalike zien rondlopen. Een lange slanke meid van 1,70 mtr (stel je daar nog eens hoge hakken bij voor en een gewicht van slechts 45 Kg: Cleo.

Naam : Cleo
Nationaliteit/Taal : Roemeens/ Engels
Leeftijd : 21
Haarkleur/-lengte : Ravenzwart, sluik lang meestal opgestoken, beetje Amy Winehouse style
Lengte dame : 1,70 mtr
Postuur/Cupmaat : überskinny, 45 Kg, maat 32, kleine A-cup
Service: PZC/ TZ/ NMC
Voordelen: heftige TZ’er
Nadelen:
Tijdsduur : 30 min.
Prijs : EUR 50,=
Extra’s bij het bezoek:
Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10


Deze langbenige slanke hinde zat in de Marokkaanse kamer. Ze werkt pas sinds één maand in deze business en heeft sterke principes. Geen openbare presale activiteiten. Geen zoenen in het openbaar. Ik moest er maar op vertrouwen dat het goed kwam.
“Hoeveel kamers heb je dan vandaag gedaan?”
“Geen!”
“Spreekt dus niet echt voor je kwaliteiten. Een goede meid wordt constant geboekt. Dan moet je toch echt proberen me hier te overtuigen”
“Nee hoor”
Een harde tante, maar inmiddels waren er niet echt andere opties meer aanwezig. Wijze Stijve nam de besturing over en sommeerde me de gok te wagen en er desnoods dan maar een Optickfick van te maken. Ik vroeg haar nogmaals of ze echt wel zoende op de kamer. “Probeer het maar uit, dan kom je er achter”, zei ze met een veelbetekenende blik in haar ogen. Ik meende dat ik die kon vertrouwen en anderzijds maakte dat ongewisse de sfeer ook zeer erotisch. “Let’s go, lady!”

Toen we kamer 5a binnenkwamen zei ze letterlijk het volgende legendarische citaat: “You may kiss me now”. Meteen moest ik aan Herr Flick en Helga uit ‘Allo, ‘Allo denken. Maar dat kon Cleo natuurlijk niet weten. Ze deed haar zwarte jarretelsetje uit en toen kon ik pas goed haar skinny hardbody zien. Haar poesje was aalglad; volgens mij gewaxed. Meteen toen ik op bed lag, kwam ze op me liggen en begon me te zoenen. Intussen wreef haar zachte blote poesje over Wijze Stijve. Oh, my god, wat was dat lekker zacht zeg. Pussysliden in ultimo.
Een beetje een tegenvaller was dat ze geen standje 69 wilde doen. Pijpen kan ze echter wel uitstekend en het bewijs van haar inspanningen was een navenant heftig spuitorgasme. Die kliederboel moest natuurlijk weggewassen worden. Daarvoor nam ze me mee naar de douche op de gang, waar we elkaar samen schoonboenden. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10

Inmiddels liep het tegen 01:00. Ik kon nog net wat te drinken scoren in de verlaten bar en begaf me dan ook maar naar huis. Bij het verlaten van het parkeerterrein stapte Cleo ook net met een collega in een taxi. “See you next time”!

Wijze Grijze sexapproval™ voor SixSens vandaag: 7,5/10

Adieë tsezame
Wijze Grijze

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
De dames (de mannen).
« Reactie #183 Gepost op: 6 oktober 2014, 21:43:12 »
Met de dames is wel wat aan de hand in SS. Ik was een maandje niet in SS en las op het forum hier en daar dat de mentaliteit van de dames zou veranderd zijn. Ik begrijp best wat er bedoeld wordt met een "huislijke sfeer" in SS. De dames benaderden je daar toch net iets anders dan in de meeste andere clubs, met uitzondering van Park Sauna Residenz. Ik wil niet voortgaan op enkele indrukken van enkele mensen en moest dus toch nog eens naar SS. Helaas merkte ik al snel dat er inderdaad een ander sfeertje hing, vooral dan wat de interactie betreft tussen de vrouwen en de mannen. De dames die nieuw zijn in SS vinden het onnodig om nog maar goedendag terug te zeggen als je als man goedendag zegt. Ze bekijken je zo aan van gij vuile hoerenloper, wat ben jij te min (of heb je soms € 50 voor mij?). Tja, als wij de hoerenlopers zijn, zijn zij toch maar die hoeren, het laatste wat je wil worden, door de band. Ik stel het hier cru, ook maar omdat je zou begrijpen wat er bedoeld wordt. Voor mij zijn de dames mensen maar kan je niet echt anders dan omgaan met de mensen zoals ze zijn en doen. Ik deelde mijn onaangename ontdekking duidelijk mee aan de leiding van de club en kreeg een erg gelukkig en positief antwoord namelijk dat de nieuwe dames van "ergens" komen waar de "concurrentie" zo groot was en waar het helemaal niet leuk toeven was dat die dames de "normale manieren" verleerd waren maar dat de leiding van SS er zal voor zorgen dat de dames weer "menselijker" zullen worden. Ik ben ervan overtuigd dat dat wel zal lukken. De clubleiding doet normaal en als je respect toont, vriendelijk bent en normaal doet naar de dames, komt dat wel goed, ook bij die nieuwe.
 Tot hier even aansluitend aan de actualiteit in SS.

 Voor de rest was het zoals altijd weer zalig vertoeven in SS. Toch in de namiddag. Het was de laatste mooie warme zonnige dag van het jaar (vrees ik), afgelopen zaterdag, dus nog eens lekker genoten van de buitenfaciliteiten. In de namiddag enkel gekeken naar de dames en genoten van de zon (en de "zonnetjes" dus). Al snel had ik gezien dat Jenny weer present was in SS. Mooi! (dubbele betekenis) Ze stond ook zeer prachtig met haar rood-zwart "harnasje". Voorts was de optiek heel erg goed en waren er ook meer dan dames voldoende. De negatieve kritiek over de line up van de dames kan ik dus niet beamen. Ik snap trouwens sowieso al niet als iemand schrijft dat hij tussen 35 vrouwen geen enkele mooie zou gezien hebben. Dan moet je toch wel eens heel even beginnen twijfelen aan jezelf hoor.

 Het feit in acht genomen dat de dames (de nieuwe) weinig normale interactie vertoonden met de mannen vond ik het in het begin van de avond, toen de DJ arriveerde nog een minpunt dat die bijna alleen R&B van de slechtste soort speelde (en wat Turks-achtige muziek, geen Roemeense muziek). In acht genomen dat er een groepje van vier man aanwezig was, die de gehele hoek aan de ingang van de bar voor hun bezet hielden en luidruchtig riepen en floten... slechte combinatie want de muziek die de DJ speelde wakkerde dit enkel maar aan (en nodigde daar ook voor uit). Ondertussen vloeide de alcohol goed. Gelukkig was het maar tijdelijk en speelde de DJ nadien weer de gewone dansbeats en de Roemeense dansdeuntjes waar de dames zich weer heerlijk op uitleefden, zoals het altijd was in SS. Een amusante, leuke uitgelaten maar beschaafde atmosfeer. De vier heren deden de rest van de avond ook weer gewoon normaal (voor wie wat veel gedronken heeft). Zeker niet meer storend. Toeval of hebben de oortjes van het personeel daarvoor gezorgd?

 Toch ook opgemerkt dat de club weer een stuk verfraaid is en nu nog mooier en aangekleder oogt. Proficiat! Ook de "vochtschade" aan het dampbad hebben ze weer verholpen. Ook zeer positief want er zijn wel andere clubs waar mankementen gewoon (minstens heel erg lang) gelaten worden voor wat ze zijn.

 's Avonds wist ik niet zo goed met wie ik op kamer zou gaan. Ik was aan het overwegen en had besloten om toch niet met Jessy te gaan. Zij is een prachtige vrouw, zij is lief, heel lief op kamer maar ze tongzoent niet én net dat vond ik dan zo jammer op kamer. Vorige keer wist ik op voorhand dat ze niet tongzoende en toch ben ik met haar meegegaan. Dat wil al wat zeggen. Op kamer was het ook super maar zoals ik al zei mis je het tongzoenen net erger als de dame in kwestie heel erg GFE voor de rest op kamer is en zeer sensueel. Toch kreeg ik het weer moeilijk. Ik stond in dubio, zei ik tegen mijn maat en alsof Jenny dat had gehoord (wat niet kon), lag ze enige tijd later naast mij in de rustruimte. Ik vond dat Jenny (en ik) nogal ver gingen (voor mijn doen als ik nog niet uitgemaakt heb of ik wel zeker met die dame naar kamer zal gaan) maar als puntje bij paaltje kwam, zei ik dat ik niet zou gaan kameren met haar. Jenny wou dan gaan lopen en ik hield ze tegen. Nog wat innige pre sales en ik lag toch weer met Jenny op kamer. Het vervolg onder haar draadje binnenkort.

 Was de clubbeleving vandaag zoals ik dat altijd gewend was? Niet dus. De nieuwe dames gedroegen zich arrogant of kregen niet veel meer uit hun mond dan binnen de tien tellen te vragen om naar kamer te gaan. De clubleiding beloofd hier echter verandering in en dat geloof ik. Gelukkig waren er ook nieuwe dames, nieuw in SS maar oude bekenden van Planet Eden die wel wisten hoe je met mensen omgaat. Ik denk dan bijvoorbeeld aan Carina en Carla (ex-Isabella in PE). De vrouwen klagen inderdaad dat de mannen niet genoeg op kamer gaan maar dan moet je er als dame ook de situatie naar maken. Als je voor je uit wil zitten staren, minimale service wil leveren en wachten tot ze bij je komen aankloppen en direct vragen om te gaan "boenken", moet je weten dat je plaats achter het raam is. Of ik gelukkig word van groepjes mannen die luidruchtig drinken, een deel dames de hele avond laten meedrinken en (bij manier van spreken) de halve club als van hen beschouwen? Nee. Het loopt in SS gelukkig niet de spuigaten uit maar het blijkt een typisch fenomeen te zijn voor Nederlandse saunaclubs want ook in YY heb je dat. Mij lijkt het aangewezen dat hierin toch wat gestuurd zou worden en dit niet aan het lot wordt overgelaten, ook al staat er tegenover dat champagne-verteer extra opbrengt. Laat het de slechtste dag geweest zijn die ik al meemaakte in SS maar neem gerust van me aan dat ik het toch nog een erg toffe dag vond. Ik ga er ook vanuit dat dit eenmalig was, toeval.... Hop weer naar de dagen dat er niets negatiefs te vermelden was, denk ik dan (hoop ik dan).

 Tot slot nog een belangrijk minpunt aan Sixsens en misschien mee te nemen naar de volgende lente al. De openingsuren in het weekend liggen nogal laat. Verschillende mannen vertellen dat ook in de wandelgangen. Ze verkiezen dan net als ik een club die om 10 of 11 uur opengaat zodat je van het mooie weer kan genieten wanneer de zon nog niet te hard brandt (middag - namiddag)  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Rivera

  • Held
  • *****
  • Berichten: 758
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #184 Gepost op: 26 oktober 2014, 21:58:34 »
Jahresparty im Sixsens (25.10.14)

Ein halbes Jahr war seit meinem letzten Besuch vergangen, somit war die gestrige (zweite) Jahresparty ein willkommener Anlass für einen Wiederholungsbesuch. 50 € Eintritt, sonst 60 € Partyeintritt, vielleicht hat man aus Fehlern der Vergangenheit gelernt. Geschmackvoll und nicht übertrieben war der Club dekoriert mit vielen Luftballons.

Gewohnt hohe Aufenthaltsqualität mit guter Verpflegung (Abendbuffet u. a. mit Kasseler, Schweinebraten, Sauerkraut), lediglich zeitweise getrübt durch sehr hohen Musik-Lautstärkepegel, da brauchte sich der Club nicht hinter dem Samya zu verstecken. Aber gut, die Super-Soundanlage muss ja auch mal gefordert werden. Achso, WLAN funktioniert übrigens auch einwandfrei.

Dem bei vielen Clubs obligatorischen und unvermeidlichen Auftritt von Gaststars kann ich in der Regel nicht viel Positives/Sehenswertes abgewinnen; so auch diesmal auch bei Vivian Schmitt und Maria Mia. Perfekter Service für Fußballfans, die zwischen Bundesliga im Thekenbereich und Clasico im Wintergarten wählen konnten.

Bis zum frühen Abend normaler Gästeandrang, erst später nahm der Besucherstrom zu und der Club war recht gut gefüllt. Angenehme Gästestruktur. Line-up mit 35 bis 40 Dls ganz okay, ohne ins Schwärmen zu geraten. Hoher Prozentsatz mit Rums der zweiten Liga, aber immerhin fünf Exotinnen am Start, wovon auch zwei einer Buchung zugeführt wurden.

Meine Wunschbuchung wäre ganz gewiss wieder Polen-MILF Camilla gewesen, aber wie bei jedem meiner bisherigen Besuche war sie leider von einem Gast ganztägig schampusgebucht. Langsam entwickelt sie sich irgendwie zu einem Phantom.

Buchung 1: Cindy, DomRep

Sie erkannte mich sofort wieder, obwohl unser einziges Zimmer bereits acht Monate her war. Allein diese Erkenntnis musste belohnt werden. Cindy ist zwar Vollprofi, kommt aber überaus charmant und alles andere als geschäftsmäßig rüber. Auf dem Zimmer wieder eine reife Leistung der attraktiven Domrepperin mit dem Hot-Faktor.

Buchung 2: Sarah, Kuba

Sarah, 28, etwas dralle Kubanerin mit ein- und ausladenden Kurven, Freundin von Domrepperin Cindy, ist seit rd. drei Monaten im Club. Wir verabredeten uns locker zu einer bestimmten Uhrzeit, was sie auch prompt einhielt und pünktlich auf der Matte stand.

Auf dem Zimmer kam dann allerdings eine Dilettantin vom Allerfeinsten zum Vorschein, die zwar sehr hübsch anzuschauen, sehr nett und vielleicht auch willig war, die jedoch alle wichtigen Features aber sicher nicht erfunden hat. ZK nur mit Zungenspitze und illusionslos, FO ein monotones Rauf und Runter.

Vielleicht hatte ich auch keine gute Tagesform, jedenfalls war bei mir Ende der Fahnenstange, ohne Hoffnung auf Besserung. Ans finale Abschlusspoppen war nicht mehr zu denken, statt dessen Mix aus FO und Handentspannung.

Ein Funke ist zwischen uns nicht übergesprungen. Es war auch weit und breit keiner da, der hätte überspringen können.

Fazit:
Überflüssige, ärgerliche Buchung. Sarah ist eine liebe und nette Kubamaus, hat aber i. S. Service kaum etwas drauf.

Kurzübersicht Sarah

CU, 28
lange glatte hellbraune Haare, KF 38/40, B/C-Cups (natur, leicht hängend)
ca. 165 cm; etwas Deutsch, Konversation vorzugsweise in Englisch


FO: Langsam, jedoch sehr eintönig
EL: So kurz, dass es nicht der Rede wert ist
Augenkontakt: Fehlanzeige
ZK: Minimale Tiefe, deshalb ohne jegliche Illusion
Lecken: Ausgelassen
Fingern: Nicht probiert
GV: Hat sich nicht ergeben
GF6-Faktor: Niedrig
Porno-Faktor: Niedrig
Professionalitätsfaktor: 80%
Illusionsfaktor Optik: Hübsche, etwas dralle Exotin
Illusionsfaktor Nähe: Sympathie ergibt nicht automatisch Nähe


Fazit:
Sicherlich eine gelungene Jahresparty. Meine Begeisterung hielt sich diesmal in Grenzen, wobei auch die Flopnummer ihren Anteil hatte.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
2-jarig bestaan (party) Sixsens
« Reactie #185 Gepost op: 27 oktober 2014, 22:29:26 »
Hoewel ik door de band genomen party's vermijd, maakte ik voor SS een uitzondering.  De reden dat ik party's vermijd?  Veel te veel mannen, je ziet geen vrouwen en de dames maken op kamer geen tijd meer voor je.  De volgende klant staat al te wachten dus waarom zou een halfuur dan 30 minuten moeten duren?  Ik kan alvast verklappen dat er geen zee van mannen (enkel witte frakken) de club overspoelden en dat de dames nog steeds redelijk relaxt omgingen met de mannen. 

Om 13:02 precies belde ik aan en de poorten openden automatisch voor me.  De poorten van het paradijs.  Eens ik de club binnen was, moest ik al aanschuiven.  Ongeveer 7 mannen voor mij, zowat vier vrouwen voor mij.  Dat laatste vond ik helemaal niet erg.  Ik vreesde wel wat nog komen zou als er nu al zoveel mannen stonden aan te schuiven.  Gelukkig beperkte de piek zich tot 13:00 en later op de avond.  De vroege vogels en de fuifbeesten, zullen we maar zeggen.

Bij het binnenkomen stond er witte en roze champagne klaar.  Later op de dag zouden daarbij ook nog mini-taartjes gepresenteerd worden.  Samen met de verschillende lekkere taarten en cakes, kon dit wel tellen.  Bij binnenkomst kreeg je verder nog een bonnetje voor een gratis long drink.  Uniek toch, fijn ideetje.  Ook kreeg je een lotje voor de grote tombola om 22:00.  Eindelijk eens een tombola die niet na middernacht wordt gehouden.  De meeste clubs chanteren zo de klanten om langer te blijven.  Ook al omdat bij mijn weten in de meeste clubs een tombola oneerlijk wordt georganiseerd.  Vaak wordt de tijd niet exact gemeld of nageleefd en als je toevallig op kamer bent (of niet in de bar, waar dan ook) en ze roepen je nummer af, je bent er niet en de prijs wordt uitgedeeld aan een andere gelukkige.  Bij SS hebben ze een lijst met winnaars en kan je zelfs volgende week nog om je prijs vragen (als je won).  Zo moet het eigenlijk. 
Daarnet al wat over het eten.  De brunch was een beetje zoals altijd met net dat kleine tikje meer.  Het avondeten op zich vond ik dan weer niet passend bij een verjaardagparty.  Ik denk dan aan gebraad, kroketjes, vis....  In de plaats werd zuurkool met ham gegeven.  Nu ja, geen erg op zich voor mij.  Ik heb gewoon wat meer taart gesnoept.  Zolang ik niet dik word van zoetigheid.... 

De club was mooi versierd met ballonnen, perfect passend bij het interieur en niet in overvloed (zodat het weer lelijk zou worden). 

Het management sprak van ongeveer 80 - 90 dames.  Zelf kwam ik maar uit op 65 dames.  Het blijft natuurlijk altijd wat moeilijk tellen.  Het belangrijkste blijft natuurlijk of er op zich voldoende dames aanwezig waren.  Dat was in elk geval.  Sowieso is 65 op zich al ruim voldoende.  Er waren meer mannen maar gemiddeld genomen was de verhouding in de bar (mannen-vrouwen) niet scheef getrokken.  Laten we zeggen dat op de piekmomenten er 1 dame was voor 3 heren.  Bij een doorsnee party is dat zowat 1 dame voor 7 heren.  Laatst nog op de openingsparty van Rayna geweest en daar was er 1 dame voor 20 heren.  Ik herinner me nog de Silvesterparty in Acapulco.  Zowat hetzelfde scenario.  Snap je waarom ik party's eigenlijk vermijd?  Gelukkig hier dus niet zo.  Gelukkig was het hier gewoon gezellig, erg gezellig druk maar niet overvol.  Onder de aanwezige dames waren er voor elk wat wils en vele mooie dames.  Toch hoor je dan nog een klant de opmerking maken dat er niet genoeg nieuwe dames verschijnen in SS.  Ik was toen ook net met de chef aan het praten maar ben toen maar gaan lopen want persoonlijk vind ik dat je eens goed bij jezelf moet blijven stilstaan als je begint te discussiëren over de line up in clubs.  Lopen die heren dan blind door de straten?  Of zijn alle mannen, behalve ik, Brad Pitts in de clubs?  Een paar toppers en bekenden ontbraken op het appèl.  Nu je wat extra kan verdienen.  Dus er zijn ook dames die het niet met party's hebben.  Enkele namen die ontbraken: Anna, Maya, Daisy, Gaby, Anny....  Natuurlijk waren er ook best wat dames die ik nog nooit eerder zag in SS en die allicht vandaag al weer naar hun vertrouwde club zijn.

Op een verjaardagsparty mag natuurlijk geen DJ ontbreken.  Leuk was dat de muziek aansloeg bij de vrouwen en dat ze er vrolijk op lost dansten (en ook wel wat mannen, na wat bier gedronken te hebben).  Naar mijn oordeel (en ik ben daar gevoelig aan) stond de muziek (gelukkig) niet harder dan anders in het weekend.  Niet oorverdovend dus zoals in YY of Samya.  De R&B-rommel moest ik er wel bij nemen, bij momenten.  De DJ komt dan ook niet speciaal voor mij draaien.  Flori heef laten zien hoe graag ze danst en hoe goed ze danst!  Het was een leuke boel.  Zeer toffe ambiance!  Net omdat het allemaal zo geweldig was, verbleef ik 13 uur in SS.  Er werden ook drie showkes gegeven door porno-actrices (tussen 20:00 en 22:00).  Zelf word ik daar zelden wild van.  Deze waren eerder flauw maar dat hebben ze bij SS zelf ook wel door.  Vivian moet niet meer komen.  De chef opperde om volgende keer misschien dames van de club zelf te laten dansen.  Enkelen, zoals Anastacia, beweerden in elk geval om het veel beter te kunnen (als ex-paaldanseres en striptease-girl).  Ik geloof hen best.  In Sharks doen ze dat zo keer op keer en die shows waren vaak prikkelender en geiler dan die shows van die porno-actrices.  Het kan natuurlijk ook anders.  Op een party in PE eens porno-actrices bezig gezien met geile lesbische acties en sm-getinte show (soft), waarbij mannen betrokken werden.  Dat was af!  Ik weet natuurlijk niet meer wie dat waren.
Na die showkes aansluitend de tombola.  Helaas viel ik naast de prijzen.  Je moet maar geluk hebben (of pech).  Anderzijds op een zomerparty in Mainhattan (die kennen wat van goede party's daar, hoewel dat ook begint te minderen) twee keer prijs gehad.  Erg leuk was dat de tombola erg kort werd gehouden.  Vele clubs kennen er wat van om dat lang te rekken en dan wordt het vervelend.  Proficiat!

Hoewel ik voor alle zekerheid in de namiddag heb gekamerd, niet van mijn gewoonte anders, bleef waar ik voor vreesde uit.  Zeer weinig dames, korte sessies, belabberde services.  Niets van dat.  Voor het eerst maakte ik in SS wel mee dat er af en toe even moest gewacht worden op een kamer ('s avonds - nachts).

Hoewel het op zich niet zo veel met de party te maken heeft, vernam ik wel geruchten als dat SS vreemdelingen zou weigeren aan de poorten.  Daar geloof ik nu eens niets van want ik zie in de club vreemdelingen.  Niet in overtal, getto's zijn nergens goed voor.  Een mooie mix, niets op tegen.  Temeer er geen storende individuen rondhangen in SS.  En hier komen we misschien op het punt.  Wie een beetje begaan is met hygiëne zal wel verstaan dat met je onderbroek in de HWP kruipen niet je dat is en terecht verboden is in SS.  Een regel en als je een club, vereniging, je werk of waar dan ook binnen bent, weet je aan welke regels je je te houden hebt en is het logisch dat je de toegang ontzegd wordt als je die regels niet naleeft.  Ten slotte kom je vrijwillig naar een saunaclub.  Het is niet van moetens.  Kan je ergens niet mee leven, blijf er dan buiten, uit jezelf.  Wil je niet in je blootje gezien worden, waar haal je het dan uit om een sauna binnen te gaan?  Dan ga je toch naar een table dance bar, een uitzuipbar, een privé....  Als je met een groep bent en de hele club bijeen fluit en tiert en tot in het absurde wil opvallen, als je met je zatte botten de wc's onderplast en -kotst....  Enkele mannen kunnen zo de hele sfeer naar de bom helpen.  Dat sommige dames dit dan weer leuk vinden (al was het maar voor de gratis drank) moet bijzaak blijven.  De goede sfeer, de leuke ambiance, het gezellige moet altijd voorrang krijgen.  SS pakt dit goed aan tegenwoordig.  Ik had al eens aangegeven dat ik de indruk kreeg dat alles voorging op het (overmatige) drankverbruik.  Da's nu beter.  Kortom ben ik niet de menig toegedaan dat SS enig onderscheid maakt tussen blank en zwart maar dat ze gewoon niet willen dat de sfeer verbrod wordt, door wie dan ook.  Da's toch voor iedereen het beste.

In elk geval een pluim voor SS (en Flori)  :douchen.


 

     
« Laatst bewerkt op: 27 oktober 2014, 22:40:12 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
2-jarig bestaan (party) Sixsens
« Reactie #186 Gepost op: 27 oktober 2014, 22:30:28 »
 :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #187 Gepost op: 2 november 2014, 19:11:27 »
sixsens 01-11-2014

na een 2 uur reis tijd aangekomen bij deze club je kan er discreet parkeren en de parkeerplaats is beveiligd met cameras

de ontvangst was aangenaam wel in het duits ma ik bleef gewoon in het Nederlands praten ze passen zich ma aan aan ons land door mijn actie wet de rondleiding al gouw verzorgt door een mannelijk persoon . de Lokers werken anders als in de meeste sauna clubs je kies een kasje en laat je elektronische sleutel detecteren door dat kasje dicht te doen en de elektronische sleutel voor een sensor te houden . alleen de bandjes van je sleutel zijn niet zo fijn vaak gaat het bandje van zelf los .

de jacuzie was aangenaam en goed op temperatuur de dames waren flink aan het werven . het eten was uitstekend ma de kamer gang met isabella liet te wensen over sixsens ziet mijn zeker een keer terug

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #188 Gepost op: 4 november 2014, 12:29:54 »
ss in SS, het moest er ooit eens van komen...Aanreis verliep probleemloos, parking al redelijk gevuld met auto's, het meerendeel met gele nummerplaten. Ontvangst vriendelijk, summiere rondleiding na het overhandigen van de 40E entree die klaarblijkelijk tot 14 uur van toepassing is. Lockers nogal klein, systeem met de vrije keuze van een locker vond k nogal koddig maar alla, een medebezoeker maakte me dat diets, dames frissen zich op in de kleedruimte, no prob, gezellig om moppies hun tieten te zien proppen in doorgaans net té krappe bustiers enzo...Voorts is over de club an sich al voldoende geschreven, wellness top, douches goed, eten voldoende en ruim voorhanden doch geen superlatieven benodigd, barbediening vlot en gedienstig, er mag gerookt worden aan de bar, een plusje maar alla...

Weinig bezoekers op die betreffende doordeweekse dag, een 10/15-tal maximaal tegelijkertijd, dames continu in overtal aanwezig. Het meerendeel der gasten Nederlandstalig, met enkelen van hen rustig gekeuveld aan de bar, een stammie die er 2/3 keer per week vertoefde dixit hemzelve getroffen later op de dag, hij gaf aan dat het tijdens week-endavonden wel af en toe feest is, doch toch doorgaans een tamme sfeer... Er werd opvallend weinig gekamerd, de meeste aanwezigen 1 of 2 sessies leek me stellig...Dames hadden dus weinig tot niks te doen, jammer dat de meesten niet snugger of ambitieus genoeg waren om een deftig gesprek aan te knopen, de meesten vergenoegden zich met ongeïnteresseerd rond te hangen, jammer maar alla, semibegrijpelijk gezien de matige opkomst der heren.

Line-up: 30-tal dames waaronder 1 zeer mooi meisje, doch die kamerde 0 keer en straalde een enthousiasme uit van nul as well, sneu. Enkele donkere dames, doch geen die me kon bekoren,   voornamelijk Roemeense dames waaronder een boel met licht overgewicht, leifhebbers van slanke deernes worden niet op hun wenken bediend. Girl next door types feitelijk doorsnee, een uitzondering bevestigt de regel. Eén dame blonk uit in gezelligheid en dat was Emma, Roemeense met PE/Babylon/Pascha verleden.

Sessie 1: CRYSTAL, Bulgaarse, 22 ofzo, brildraagster, tattoo, ss had zich "ingelezen" en had haar in het vizier na de ettelijke lofbetuigingen. Ze zat bij binnenkomst gezellig te kletsen met een Ollander aan de bar die haar na een 20-tal minuten kwebbelen afwimpelde of uitstelde richting later, dat weet k niet bepaald zeker voorts. ss zag de gunstige evolutie ditaangaande aan en kruistte haar pad effe later, snel een broodje gegeten en haar erna vergezeld in de bar. Gezellig gesprekje in een sofa in prima Engels, haar straat- en clubverleden passeerde de revue, tongzoenverkenning voorts en goede luim enzo...Kamer boven uitgekozen met douche vlakbij, gezellig samen douchen enzo, geen tijdsdruk voorts...Relaxed en intelligent meisje voorts die weet hoe ze heren aan zich kan binden, heeft eerlijkgezegd gezien de dommige anbaggerei van de meeste andere mokkels ook weinig concurrentie...

Service:
TZ: goed tot zeer goed
PZC: goed tot zeer goed
Lecken/Fingern: yup
Droogneuken/Schlittenfahrt: yup
NMC: goed

Bovengemiddelde clubservice zonder lacunes of zwaktes, neuken matigjes met van die dommige Erdbeergummies, wat een zooi zijn die toch. Kan me voorstellen dat ze -tig fans heeft in SS, is niks mis met haar service, profi in Gutem Sinne, kan men zich geen buil aan vangen, doch onvergetelijke skills en gekkigheden kon 'k toch niet ontwaren eerlijkheidshalve. Aanwezigen die dag gaven quasi unaniem aan dat ze het beste was dat er rondliep, naja, het bespaarde me een verdere zoektocht richting servicekanonnen alvast... HHG: yup, best mogelijk mits k nog ns SixSense wens te bezoeken ooit...

Sessie 2: EMMA, Roemeense, 22, 1m70, normaal figuur, B-cups natuur, spreekt goed Engels/Duits ok, prima Spaans ook...Uitgebreide presales en een soort van haat-liefde verhouding met deze zoals traditioneel raaskallende rakker...

Service:

TZ: zeer goed
PZC: dito
Lecken/Fingern: yup
Droogneuken/Schlittenfahrt: yup
NMC: zeer goed

Fazit: mits goede luim een serviceraketje die de brave Crystalservice deed verbleken...HHG: yup

Fazit SixSense: zal niet m'n cluppie worden ondanks nabijheid/wellness etcetera, het gros der line-up compleet oninteressant, weinig tot geen babbels op niveau mogelijk voorts, 2 sessies die bovengemiddeld mogen worden ingeschat, doch ik vrees dat 'k er al uitgeneukt ben dataangaande, de rest of qua looks oninteressant of qua attitude, laat staan qua combo...Voorts een club om lamlendig te relaxen enzo, ganse dag vreten/drinken desgewenst leek me, het gros der dames zal die dag met behoorlijk lege beurs zijn gaan slapen...


Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #189 Gepost op: 16 november 2014, 18:47:58 »
Vrijdag 7 nov weer eens koers gezet naar Sixsens. Een club voor mij 'naast de deur'! En zo sta je dan binnen 25 minuten je badjas te passen bij de theke! Via het forum contact gemaakt met Tjeppah die voor de eerste keer deze club zou bezoeken. Na alle formaliteiten te hebben afgehandeld, afgedaald naar de kleedkamer, waar de eerste kippetjes ;D mij verwelkomden. Tjonge jonge, er liep weer wat vrij in de wei  :-\.
Ik was aan de late kant. Had om 14 uur afgesproken met Tjeppah, maar het werd 14:30 uur. De vechtkledij aangetrokken en naar de bar. Tja.....hoe vind je Tjeppah? Ik was herkenbaar aan mijn doppelXL en bel wijn. Dus ik wachtte maar af.

Aan de bar was het gezellig druk met zowel mannen als vrouwen. Ik schat 25-30 dames aanwezig. Door de Lithouwse Anna werd innig begroet. Ik trof aan de bar twee niet schrijvende rakkers die me meteen een paar dames wilden aansmeren. Eerst maar een bel vino en een peuk.
En wie kwamen daar zo ineens binnengewandeld?: Laurent74, JeanK en Raze495. ;D.
Enfin, na een tijdje de laatste nieuwtjes te hebben uitgewisseld was de goesting toch aan zijn max gekomen. De line-up was veel beter ten opzichte van mijn vorige bezoek aan SS. Veel nieuwe gezichten, het ene hertje na het andere huppelde voorbij. Naast mij zat een goed uitziend slank poesje die zich voorstelde als Sibelle. Voor mij een totaal onbekende dame. In SS is het wel een noodzaak om vooraf te informeren naar de service. Zonder TZ, geen date! Maar Sibelle gaf aan dat in haar pakket te hebben zitten. Ze voegde meteen de daad bij het woord. En wel op zo'n wijze dat ik haar maar verzocht een sleutel te gaan halen. Ik moest nog douchen, maar daar had Sibelle wel een oplossing voor. Ze stelde voor een kamer met douche te nemen. Zo gezegd, zo gedaan. Gedoucht op de kamer en aansluitend op het springkussen beland! Tussen TZ en TZ kan een groot verschil zitten. Sibelle TZ best goed, zeker niet oppervlakkig. De rest viel tegen. Het leek er op of ze niet zo veel zin had.

Sibelle: halflang zwart haar, 75A, lengte 1,65m, ongeveer 25 jaar, Roemeense. Ze vertelde dat ze voorheen in Magnum had gewerkt
PZC: Veel met haar tongetje spelend, maar geen zuigkracht (GOSP = 0,2M)
EL: Alleen wat likken
Oogcontact: ja
TZ: Uitstekend
Vingeren: Ja, maar niet naar binnen
Beffen: ja, maar zonder enige reactie
NMC: Doggy en Missio; als of ik op een zak meel lag; ook zonder enige reactie
GFE: 30%
PSE: 20%
Optiek: Prachtig figuur, mooi looks!
Extra's: Geen
Herhalingsgevaar 0,0%
Aftersales: Na de kamer totaal geen contact meer met Sibelle. Geen aftersales. Eerlijk gezegd zat ik er ook niet op te wachten.

Terug aan de bar hoorde ik ineens mijn naam roepen. Ik draaide mij om en zag een onbekende man. Het bleek Tjeppah te zijn die mij herkende aan mijn bel wijn. Voor Tjeppah was het zijn eerste bezoek aan Sixsens. Samen met Laurent74 enkele tips gegeven waar de namen Crystal, Nora, Anna en Victoria regelmatig vielen.

Intussen had ik al een paar keer wat gedold met een nog onbekende dame die als Emma door het leven ging. Emma vertelde dat ze pas 1 maand werkzaam is in Sixsens en voorheen heeft gewerkt in Babylon. Oeps....ik ben pas een keer in Babylon geweest. Voor 90% zijn de dames daar servicekanonnen wetende uit eigen ervaring en van bekende mederakkers. Ik had geen zin in een tweede flop, dus ik vroeg maar meteen op de vrouw af of ze ook Bab-service geeft. Dat liet ze meteen blijken door me vol op de mond te nemen en kleine knak op grote lengte te brengen. :-\ . Zo'n stevige opwarmbeurt heb ik in Sixsens nog niet mee gemaakt. Ik zat nog in mijn recuperatietijd. Dus sprak ik met Emma af na het eten, want Tjeppah en ik waren voornemens een saunaatje te nemen en daarna te eten.
Het eten in SS is zoals altijd van prima kwaliteit. Ook nu weer goed verzorgd en zeer smakelijk. Na de inwendige mens te hebben versterkt daalden we weer af in de krochten van SS, alwaar ik op zoek ging naar Emma. Emma was in geen velden of wegen te bekennen. Een van de niet schrijvende rakkers liet weten dat zijn mederakker met Emma op kamer was. Het was even wachten. Het duurde maar 20 minuten toen Emma weer ten tonele verscheen. Wat is een lekker ding. We nestelden ons aan bar. Tjeppah had zijn zinnen gezet op Crystal na alle tips en haalde Crystal er bij. En zo werd het met ons vieren nog even gezellig. Maar van een lang gesprek kwam het niet echt meer. Met Emma naar de kamer. Ik kan een boek schrijven over de date met Emma! Ik houd het kort. Wat een service kanon  :clap: Inderdaad Bab-service. Stevig TZ, laat geen gevoelig plekje onbenut. Ronduit perfect (in de beleving van knak en knaktuut)

Emma: Bos krullend zwart haar, 75B, lengte 1,75m, ongeveer 25 jaar, Roemeense (v.h. Babylon)
PZC: Stevige en krachtig met een zuigkracht GOSP = 1M; ja echt!
EL: Zuigt ze helemaal naar binnen; tegen de pijngrens aan  :13:
Oogcontact: kijkt je wel heel geil aan
TZ: Uitstekend; gevarieerd
Vingeren: Ja, laat graag haar G-spot beroeren
Beffen: ja, en laat blijken dat ze er van geniet
NMC: Missio; uitstekend; speelt goed mee!
GFE: 70%
PSE: 90%
Optiek: Prachtig figuur, mooi looks!
Extra's: Geen
Herhalingsgevaar 100%
Aftersales: Regelmatig komt ze nog een knuffel geven

Het is dat ik graag mijn Süße Michelle bezoek.....Emma zou een waardig alternatief zijn.

Illusion Plopp
« Laatst bewerkt op: 16 november 2014, 19:02:10 door knaktuut »
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #190 Gepost op: 26 november 2014, 21:38:49 »
Op 7 november voor de eerste keer naar Sixsens gegaan. Inderdaad ik loop hopeloos achter met het schrijven van recensies.
Via het forum afgesproken met Knaktuut. Echter we zouden elkaar vandaag pas voor de eerste keer ontmoeten. Elkaar wat tips gegeven waaraan elkaar zouden kunnen herkennen. Aan knaktuut nog voorgesteld om een rode roos in mijn badjas te stoppen maar hier toch maar vanaf gezien. Knaktuut gaf aan om meestal wijn te drinken maar dat het daar waarschijnlijk nog te vroeg voor zou zijn om 13.30u , de tijd dat we hadden afgesproken. Hem toch voorgesteld wel wijn te drinken daar ik dacht dat we elkaar dan wat eerder zouden herkennen. Nadat ik eerst een zeer summiere rondleiding had gehad van een dame waar mij de naam weer is ontschoten, me omgekleed en naar de bar begeven. Het verrastte me dat de dames zich in dezelfde ruimtes omkleden als de ijsberen maar dat terzijde.
In de bar aangekomen schrok ik me wild ;-) Wijn leek wel de huisdrank te zijn. Ik spotte zeker een stuk of 6 ijsberen die wijn dronken.
Me ff teruggetrokken op een bank om de boel eens rustig te kunnen observeren. Echter ik zat nauwelijks en werd al besprongen door de eerste meid. Met het gebruikelijke net binnen , even rustig willen kijken enz haar afgewimpeld. Ze was net van mijn schoot af en ik werd besprongen door de tweede dame. Nou weet ik wel dat ik er goddelijk uitzie maar ook deze dame toch nog maar afgewimpeld.
Later aan de bar plaatsgenomen en al een aantal ijsberen van mijn lijstje geschrapt die Knaktuut zouden kunnen zijn aangezien ze een andere taal spraken dan Knaktuut normaal spreekt.
Het duurde niet lang voordat ik aan de bar in gesprek kwam met in totaal een drietal dames. Trouwens 1 voor 1 een gesprek gehad met hun.
Daarna kwam er een roemeense van ca 21jaar, lang krullend zwart haar, ca 1.60m en natuurlijke 75B schat ik. Leuk gesprek en heel voorzichtige presales gehad aan de bar. Toen ze mij vertelde dat het haar verjaardag was haar een sleutel laten halen. Haar gezegd een mooie kamer te kiezen. We zijn beland op een kamer met douche en een rondbed.
Een fijne sessie gehad. Ze heeft een goddelijk mooi lichaam en de service was ook meer dan goed , TZ, PZC, NMC alles prima maar niet uitmuntend. Heerlijk in cowgirl na 20 min bij deze meid klaargekomen. Daarna samen gedouched en nog even de tijd op bed volgemaakt en na een 30 min de kamer verlaten.
Toen ik terugkwam van de kamer en in de bar kwam zag ik iemand met een glas wijn zitten aan de bar die ik nog niet eerder in de bar had gezien. Ik ben naar hem toegelopen en deze man met Knaktuut z'n eigen naam aangesproken. Het was raak, gevonden !!
Nadat we kennis hadden gemaakt en Knaktuut me voorstelde aan een andere niet schrijvende ijsbeer en Laurent74,
hebben we ervaringen uitgewisselend waar ik later op de avond nog mijn voordeel mee heb kunnen doen.
Eerst een saunatje genomen samen met Knaktuut en in het whirlpool beland.
Toen ik iets eerder in de bar terug was dan Knaktuut zag ik Crystal zitten. Gelijk naast haar gaan zitten maar aangezien er aan deze zijde van de bar niet meer vrije zetels waren en aan de overzijde van de bar wel, voorgesteld om naar de andere zijde van de bar te verhuizen zodat ook Knaktuut erbij kon zitten. Emma vergezelde ons en Knaktuut raakte in gesprek met haar. Ik had ondertussen mijn zinnen gezet op Crystal nadat ze al een voortreffelijke presales aan de bar had gegeven met veelvuldig tongzoenen. Ik wist dat Knaktuut tijdsgebonden was hem gevraagd of hij niet eerst met Crystal naar de kamer wilde dan zou ik later nog kunnen gaan. Maar Knaktuut had z'n zinnen gezet op Emma waar ik later nog mee op de kamer zou belanden. Voor mijn ervaringen met Crystal, Amalia en Emma zie mijn recensies bij de dame zelf.
Ook nog met een dame op de kamer beland dat volgens mij een vriendin was van de dame die de rondleiding had gegeven. Beide hadden me al verschillende keren geteast oa toen ik in de whirlpool zat. Het probleem was dat ze eigenlijk alleen roemeens sprak. Ondanks het taalprobleem toch een zeer bevredigende sessie gehad. Ik merkte wel dat ze nog kort in het vak zat maar ze genoot zichtbaar van alles. Ze werd erg nat toen ik haar befte. Ook nog kennisgemaakt met lollipop, maar gezien de hoofdzakelijk negatieve recensies toch maar niet met haar naar de kamer gegaan.
Al met al een leuke en lekkere dag gehad. Deze club spreekt me beter aan dan yin yang. Wel was er nog wel een ruzie tussen een DVP en een noord afrikaanse ijsbeer waar de security bijkwam. De ijsbeer wilde niet betalen met een vaag verhaal van dat er op de deur geklopt werd en dat iedereen van de kamer af moest omdat het tijd zou zijn. Ik zag andere ijsberen met elkaar smoesen dat ze afgesproken hadden dit zo te doen dus het was vooropgesteld spel. Erg jammer dit gedrag door zulke ijsberen.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Een topdag!
« Reactie #191 Gepost op: 30 november 2014, 20:47:24 »
Gisteren....

Flori stond ineens achter mij en gaf me een natte kus in het restaurant aan de koelafdeling.  Ik kreeg het meteen warm.  Dat was een tof moment.  Ik kamerde nog maar één keer met haar en al zo'n fantastische aandacht krijgen. 
's Avonds zou ik weer eens oogcontact (blijvend) met haar hebben maar nog maar eens kon ik de bal afhouden.  Soms kan ik ook sterk zijn en vermijden om met een vaste partner te doen te hebben in de club. 
Nog later 's avonds (eigenlijk al 's nachts) kwam Flori me weer verleiden.  Daarbij gebruikte ze weer volop haar verleidelijke ogen, haar verleidelijke blik, de blik van "ik wil je helemaal".  (Nu schoot er van mij niet veel meer over want ik werd al opgegeten door Justine.)  Daarbij was mijn piemel uitgerangeerd.  Bij Flori komt mijn pik gewoon stijf te staan vanaf het moment dat ze me langer dan een minuut in mijn ogen kijkt.  Ze misbruikt dat soms.  Nu had ze dus de pech dat mijn lul niet meer zo soepel marcheerde.  Een erotisch dansje en nog wat (verleidelijke) danspasjes op voornamelijk latino-muziek, werd toch nog mijn deel. 

Met Esmeralda heel lang een gezellig onderhoud gehad in het (toen gevormd?) Latina-hoekje.  Op het eind van de avond, kwam ze nog even een dansshowke geven vlak voor mijn neus.  Zelfs een heftige lap dance kon er nog af.  Dit op een moment dat Flori even iets verder van mijn zijde geweken was en nog volop aan het dansen was, want dat is haar tweede liefde.  (Alsof ze mij wou wegkapen?)  Deze lap dance bezorgde me dan weer wel een (halve) stijve.  Met  Sara en  Daniella heb ik al gerollebold, beide ook Latina.  Esmeralda zal wel weten dat ik in haar niet geïnteresseerd ben omdat ze helemaal mijn type niet is.  Nochtans heeft ze een mooie gelaatsuitdrukking en is ze meer vrouw dan DVP.  Moest ik haar buiten het saunaclubcircuit ontmoet hebben, zou ze meteen mijn vriendin mogen zijn.

Intussen hangt er in SS al mooie kerstversiering.  Niet te veel en geen rommel.  Mooi zo.

Uiteraard blijft het heerlijk genieten en wellnessen ook in SS.  Heerlijk is het ondermeer om in een lekker warm zwembad te kunnen zwemmen terwijl het buiten vriest en de damp boven het zwembad hangt.  Met wat verbeelding kan je je in Schotland wanen.

Nog even aanstippen dat de Latina-populatie flink aan het aangroeien is in SS.  Nu al een stuk of 6.  De meeste met de typische kont maar ook enkele mooie slanke Latina's. 

Isabella is één van de weinige dames die (terecht?) met een duim omlaag gekenmerkt wordt op dit forum.  Ik ga er maar vanuit dat wat er over haar gezegd en verteld wordt voor een groot deel waar is (PMC, NMC = raamservice).  Bij mij begint het dan te kriebelen.  Dan wil ik ze een dagje voor de gek houden.  Zo geschiedde.  Wordt vrijwel zeker vervolgd.

Afgelopen donderdag was ik in PSR en miste daar Anny.  Anny begon in PSR en zakte daarna af naar SS.  Twee weken geleden op donderdag was ze weer in PSR.  Afgelopen donderdag dus niet.  Ik hoopte haar gisteren te treffen (op verplaatsing) maar het was niet waar.  Twee keer miste ik haar dus.  Dat moet nogal vonken gaan geven als ik haar weer tref (toch van mijn kant). 

De DJ was ook weer present en hij kreeg zoals gebruikelijk de dames weer allemaal aan het dansen.  Of toch grotendeels.  Voornamelijk de Roemeense en Latina-dames.  De DJ koos dan ook voor goede dansbare Latina-muziek, afgewisseld met wat minder Roemeense muziek en uiteraard werd ook "onze" muziek niet vergeten.  Er heerste weer een toffe bruisende gezellige discotheeksfeer.  Een disco waar ook ik me thuisvoel.  De muziek stond ook niet loeihard.  Is ook al een beetje afhankelijk van waar je precies staat. 

Het avondeten en de pizza's waren weer erg lekker.  Als avondeten serveerde SS lekkere biefstuk met broccoli en frietkotfrieten en ook een gala aan rauwe groentensalades. 

Ik telde ongeveer 50 vrouwen.  Vooral in de late uren waren de mannen duidelijk in de meerderheid, wat de vrouwen alleen nog maar meer opvrolijkte.  Het was druk.  Ik dacht dat ieders geld op was zo de laatste dagen van de maand.  Een kliek van dames begint nu echt wel tot de vaste kliek van SS te behoren.  Dames met goede service (op Isabella na dan) waar je kan op rekenen.  Mooi!  Ook komen er steeds nog nieuwe dames binnenwaaien.  Ook dat is natuurlijk altijd leuk.  Een tijdje terug liet ik nog vallen dat die nieuwe dames voornamelijk van het arrogante type waren maar daar is, in gunstige zin, verandering in gekomen.  Oef!  De bezetting was erg goed te noemen.  Vele mooie dames, goede line up dus. 

Over goede line up gesproken.  Er liep daar een (min of meer) Pamela Anderson look a like rond.  Ik denk dat ik ze daar nogal eens gezien heb.  Prachtige vrouw, prachtig witblond lang haar, prachtig figuur met toch wat "pak" aan.  Flinke borsten, flinke kont.  Dat laatste doet haar wat naar beneden vallen op mijn trapladder.  Toch blijft het een "vamp van een wijf".  Vandaag hield ik me enkel bezig om haar aan het lachen te krijgen en dat lukte vrij snel.  Nog een beetje uitgedaagd ook (beetje vervelend gedaan dus).  Bijvoorbeeld mezelf wat in haar weg opstellen (doorgang wat versmallen).  Bijvoorbeeld mezelf toevallig ook bij de pizza's moeten komen wringen als zij daar staat en zogezegd per ongeluk tegen haar borsten stoten.  Of ik op een keer haar toch niet eens wat geld wil schenken?  Die kans is zeker niet uitgesloten. 
Die Pamela look à like samen in bed hebben met Violetta (ex-PE).  Ik begin al te dromen en vermoed dat dat een wens van vele mannen mag zijn.  Violetta heerlijk slank, niet klein, zachte nep C-cup, prachtige zeer lange blinkende zwarte haren....

Ik heb weer een opperbeste dag gehad.  Ik heb nog veel plannen (met de dames) van SS en ben daar nog lang niet uitgekeken.  Zoals gewoonlijk heb ik me ook weer geamuseerd met op de dunne koord te lopen tussen wat nu wel nog net allemaal kan met de dames, zonder dat ze boos op me worden.  Voor mij zijn het allemaal pre sales, ook al volgt er (niet direct) een kamergang.  Ingewikkeld als ik ben toets ik de dames af en jammer voor hen lopen ze vanaf dat moment ook op een dunne koord.  Vallen we er af, is het niet goed.  Behouden we samen ons evenwicht is het wel goed en wil ik de dame belonen.  Gelukkig weet ik die spelletjes te spelen binnen alle aanvaardbare grenzen.  Een maat van me zei me al eens dat hij niet begrijpt hoe ik daar telkens mee wegkom.  Ik weet het wel maar dat kan ik hier niet een, twee, drie vertellen.  Misschien moet ik eens een boek beginnen schrijven?  De lustige en listige avonturen van een engelenduivel.

Het interieur wordt ook steeds meer en meer aangekleed in Oriëntaalse stijl.  Bijvoorbeeld de pastelgetinte gordijntjes met bloemmotief aan de ingang van de kino.  (Romantisch!) :douchen

     
 

 
« Laatst bewerkt op: 30 november 2014, 20:55:21 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
Een topdag!
« Reactie #192 Gepost op: 30 november 2014, 20:57:34 »


Over goede line up gesproken.  Er liep daar een (min of meer) Pamela Anderson look a like rond.  Ik denk dat ik ze daar nogal eens gezien heb.  Prachtige vrouw, prachtig witblond lang haar, prachtig figuur met toch wat "pak" aan.  Flinke borsten, flinke kont.  Dat laatste doet haar wat naar beneden vallen op mijn trapladder.  Toch blijft het een "vamp van een wijf".  Vandaag hield ik me enkel bezig om haar aan het lachen te krijgen en dat lukte vrij snel.  Nog een beetje uitgedaagd ook (beetje vervelend gedaan dus).  Bijvoorbeeld mezelf wat in haar weg opstellen (doorgang wat versmallen).  Bijvoorbeeld mezelf toevallig ook bij de pizza's moeten komen wringen als zij daar staat en zogezegd per ongeluk tegen haar borsten stoten.  Of ik op een keer haar toch niet eens wat geld wil schenken?  Die kans is zeker niet uitgesloten. 
Die Pamela look à like samen in bed hebben met Violetta (ex-PE).  Ik begin al te dromen en vermoed dat dat een wens van vele mannen mag zijn.  Violetta heerlijk slank, niet klein, zachte nep C-cup, prachtige zeer lange blinkende zwarte haren....

 
 


even gokken : KINGA, Poolse

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #193 Gepost op: 30 november 2014, 21:01:33 »
Nee, die ken ik bij naam en die was er toevallig ook.  Die sprak geen woord met mij, knikte nog niet eens in YY.  Het zal wel aan mij liegen, ik die meer mens geworden ben maar nu hebben we een goede klik.  Ik ken echter haar voorwaarden om te mogen kameren en ik vind het wat te veel van het goede.  Op dat vlak accorderen we dus niet  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #194 Gepost op: 30 november 2014, 21:07:15 »
Nee, die ken ik bij naam en die was er toevallig ook.  Die sprak geen woord met mij, knikte nog niet eens in YY.  Het zal wel aan mij liegen, ik die meer mens geworden ben maar nu hebben we een goede klik.  Ik ken echter haar voorwaarden om te mogen kameren en ik vind het wat te veel van het goede.  Op dat vlak accorderen we dus niet  :douchen.
Ik zie nog twee "pamela" :
- omgeveer 20 en Roemeense ==> Kimmi
- einde 20, Duitse,  Eveline (ben niet zeker, moet Jeank vragen :) )