Auteur Topic: SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL  (gelezen 1115104 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #30 Gepost op: 4 juni 2013, 21:56:08 »
 :douchen

[attachimg=1]
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #31 Gepost op: 4 juni 2013, 21:57:26 »
Ik neem aan dat je buiten op het terras wel in je blote tokus riond mag lopen, of gaan de vogels dan klagen?


http://www.telegraaf.nl/buitenland/21617242/__Papagaai_schrikt_zich_dood__.html


Durf jij de schadevergoeding aan The Joker ?


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline The Joker

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 52
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #32 Gepost op: 14 juni 2013, 11:23:53 »
Gisteren weer afgereisd naar Lemiers om een dagje te genieten van de Hollandse zomer, helaas met de standaard 100% regen garantie.
Parking stond redelijk vol, maar door de grootte van de club, had je binnen alle ruimte, zeker met het nieuwe terras en het doolhof aan trappen, zal je niet snel het gevoel krijgen dat de tent te vol zit.
Snel de specs van de dag:
-Correcte ontvangst, laptoptas mocht weer zonder gezeik mee de locker in zoals het hoort, entree voor 14:00 en na 22:00 E40.
-Hele dag behoorlijk vrouwenoverschot.
-Optiek is niet top klasse, maar doet zeker niet onder voor PHG, ook hier voornamelijk Roemeens op dit moment.
-Voor elk wat wils, jong, oud, dik , dun, blondines, zwartharigen etc.
-Eten is wat uitgebreider geworden en kent langere voedertijden, bijna de hele dag door valt er dus wat te snacken!
-Terras met zwembad is gedeeltelijk overdekt, met verwarming. Het hele jaar door kun je hier dus verblijven, een grote aanwinst voor de club.
-Wellness behoort nu tot de top: Zwembad, 2 Sauna's, Turks stoombad, Jacuzzi, Masseur, Solarium, alles is aanwezig dus.
Voor mij is het enige minpunt nog de grote reisafstand, maar voor de mannen uit Oost Belgie, of zuid oost NL is het een echte aanwinst.

Offline victor

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 155
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #33 Gepost op: 15 juni 2013, 20:00:10 »
Vandaag wou ik eens iets nieuws proberen en naar Vaals gereden. Kort voor 1300 u toegekomen en al een geluk want op zaterdag openen ze slechts om 1300 u. Vriendelijke ontvangst door een kleine blonde dame die ik nog van vroeger kende uit PHG en GT. Moest dan alles zelf maar uitzoeken....ook het systeem van de armband en locker moest ik maar zelf zien te ontdekken. Viel al bij al allemaal nog mee.

Omgekleed en douche genomen en dan terug naar boven waar ik eerst in het restaurant belandde. Vroeg daar aan iemand van het personeel waar de bar was en deze werd me vriendelijk gewezen langs een trap, terug naar beneden. Mooie bar, mooiste die ik tot nu toe gezien heb in een saunaclub. Me op een barkruk gezet waar ik al snel het gezelschap kreeg van een, bleek later, Poolse dame met rood haar. (volslank)

Was helemaal mijn type niet maar desondanks bleef ze toch maar aandringen. Haar dan duidelijk gemaakt dat ik hier voor de eerste keer was en eerst alles wat wou bekijken.  Ze stelde dan voor om me een rondleiding te geven waar ik maar vriendelijk voor bedankt heb en toen had ze het blijkbaar begrepen want ze ging een ander slachtoffer zoeken.  Andere meiden kwamen druppelgewijs binnen maar geen enkele die er voor mij bovenuit schoot. Integendeel.

Na een tijdje kennisgemaakt met Jessy (blond) en me laten overhalen voor een kamergang.
Deze was goed, meer niet - zeker geen top en geen herhalingsgevaar. Dan eens even in de kino gaan liggen waar de ene na de andere dame kwam proberen....maar geen van de dames lukte daarin.

Ik vind het een zeer mooie club maar ook niet meer dan dat, de dames die er rondlopen vond ik niets hebben. Geen geiligheid, wat ik toch in vele andere club wel terugvind.  Ik ben misschien te veel gewoon in Babylon. Mij zullen ze daar niet meer terugzien.

Offline Dolfie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 265
  • Ambi Beer
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #34 Gepost op: 22 juni 2013, 13:34:09 »
Gisteren deze mooie club een bezoek vereerd.

Blijkbaar ondersteund mijn nieuw speeltje hier wel smileys in tegenstelling met andere fora ;D

Hier alvast de high-lights:

Prima line up met 30 a 40 deernes. :-P

Zwembad is verwarmd en is zeewater,de aanwezige dame in the pool wees me er op dat dit beter voor de huid is.

2 heerlijke sessies met Belgische GFE Milf Suzanne en een PSE sessie met de Duitse Jamilla ( recensies volgen ).

Dj op vrijdag houdt de sfeer er goed in met dansende dames,licht discosfeertje. :pica

Eten prima en op de late avond lekkere pizza.

Fazit: ik wil zo snel mogelijk terug :steeringwheel:

Grtz,Dolfie

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #35 Gepost op: 29 juni 2013, 00:43:24 »
Vandaag voor de 2de keer deze club bezocht.

Na ongeveer 6 uur in Sixsens te zijn geweest (16u-22u), 3 keer gekamerd te hebben en genoten te hebben van de ideale ambiance, moest ik met spijt in het hart al naar huis.

Ik kan werkelijk niks slechts vertellen over mijn bezoek aan Sixsens van vandaag:
-er waren voortdurend meer dan voldoende mooie vrouwen aanwezig. Ik heb vandaag een aanzienlijke to do lijst aangelegd.
-er waren voortdurend eens zoveel vrouwen als mannen aanwezig.
-de vrouwen schonken me net voldoende aandacht. Er was geen irritant gejaag.
-er waren meerdere toffe heren aanwezig, waar het leuk mee zeveren was.
-de welness is gewoon dik in orde.
-het eten is goed zonder meer.
-2 van mijn 3 kamergangen waren top. En de 3de kamergang. Tja, daar heb ik mij domweg laten vangen aan een paar veel te mooie ogen.

Conclusie: ze gaan me hier heel snel terug zien!


Note Foots ijsberen zitten in de dierentuin op relaxxxboard zitten alleen heren
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #36 Gepost op: 14 juli 2013, 00:54:14 »
Gisteren (zaterdag) nog eens naar Sixsens geweest:

Wat een topdag was me dat weer! Ik heb me eergisteren goed geamuseerd in Golden Time en (in mindere mate) in Van Goch, maar gisteren was op alle vlakken een leukere dag!

Nadelen kan ik niet vermelden, behalve misschien het tekort aan mannen tijdens de namiddag. Op een bepaald moment zat ik als enige man in de bar en was ik omringd door zeker 15 meisjes, die zich dood aan het vervelen waren. Jammer, want zowel de club als de meisjes verdienen beter.

Voordelen waren er weer te over:
-ik heb doorheen de dag met een 10-tal verschillende Vlaamse en Nederlandse ijsberen gepraat. Allemaal toffe gesprekken en allemaal leuke mensen.
-er waren op elk moment meer dan voldoende mooie vrouwen aanwezig.
-verschillende vrouwen zijn een praatje komen maken, zonder daarom opdringerig te doen of te worden.
-de welness faciliteiten zijn en blijven uitstekend.
-2 keer is een DVP mij komen vervoegen in de jacuzzi. Altijd leuk!!
-ik heb aan het zwembad in een heel relaxte sfeer van het zonnetje kunnen genieten.
-de barbecue was heel lekker.
-ik heb 2 uitstekende kamergangen gehad met 2 heel mooie topvrouwtjes.
...

Ik vond Sixsens voor gisteren al een leuke club en dat is er nu alleen maar weer op vooruit gegaan. Golden Time blijft voorlopig nog mijn favoriete club, maar ik weet niet of dat nog lang gaat blijven duren. Ik ga de komende maanden sowieso eens vaker richting Sixsens afslaan!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline bocariver

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 63
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #37 Gepost op: 15 juli 2013, 17:58:24 »
First visit in this new place for me on friday between 12 and 15-30.

Nice house  and swimming pool , good landscape view but a lot of stairs.

Something like 20 women at arriving to 30 at my leave.

Not to many beautifull girls but more average one or MILF.

I meet two usual belgian pervert and some girls like jessy.cze, Vanessa.ro,Suzanne.be,Kaly.bu,Camilla.svq and one girl from Greece whom I forgot the same.

No fuck for me this time ( I was coming from Nylon café with one of my favourite girl ever Alexa.ro) but possibilities of new attempt but only with friends.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #38 Gepost op: 24 juli 2013, 07:41:19 »
Gisteren met een (mij tot dan onbekende) collega rakker afgesproken om  nog eens naar Sixsens te gaan. Voor hem was het de eerste keer in Sixsens en het bezoek is hem heel goed bevallen.

De collega rakker is net als ikzelf afkomstig van Belgisch Limburg en dat is natuurlijk altijd leuk. Hadden we onmiddellijk iets om over te praten hé. Hij supportert gelukkig wel niet voor Genk, anders hadden we na een paar pintjes waarschijnlijk wel een probleem gehad ;). Maar nee: het was gewoon ne toffe pee!

Zoals verwacht, was het gisteren heel rustig. Er waren voldoende mooie vrouwen aanwezig (al mochten het er voor mij nog een beetje meer zijn), maar er waren niet veel mannen. Gelukkig had ik dus met iemand afgesproken!

Ik heb gisteren 4 keer gekamerd. Het waren weer 4 uitstekende kamergangen. Jammer genoeg ben ik 2 keer beland in een kamer zonder airco en dat was met de extreem warme temperaturen eigenlijk niet te doen. Gezweet dat ik heb! :017:

Het is gisteren een hele leuke dag geworden. Het enige dat tegenviel (naast de 2 kamers zonder airco) was het eten. Dat was echt niet lekker. Maar kom. Ik ga niet naar een saunaclub voor het eten hé!

Sixsens is me opnieuw uitstekend bevallen. Ik zal er snel terug staan (morgen waarschijnlijk al ;D)!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #39 Gepost op: 28 juli 2013, 13:07:42 »
Gisteren nog maar weer eens naar Sixsens geweest. Weerom een uitstekende avond gehad:

-lekkere barbecue gegeten. Dat is toch een groot verschil met het middelmatige eten dat ze op weekdagen serveren hoor.
-er hing in de vooravond een heel relaxte sfeer in de club. Heel ontspannend.
-later op de avond/nacht was er heel veel sfeer in de bar, met dank aan de DJ die uitstekende muziek draaide, de meisjes die zich al dansend amuseerden en een groep Nederlandse ijsberen van een ander forum, die wisten hoe de leut er in te houden.
-ik heb me ook goed geamuseerd met de meisjes die achter de bar werken. Elkaar voortdurend lekker plagen.
-ik heb me zo goed geamuseerd in de bar, dat ik geen gebruik heb gemaakt van de welness. Dat was de eerste keer dat me dat in Sixsens is voorgevallen.
-ik heb 3 keer gekamerd: 2 keer met Janina (uitstekend) en tussendoor 1 keer met Paula (zwaar tegengevallen).

Toch ook 3 minpunten:
-ik ben weer eens op een kamer beland zonder airco en dat is bij warme temperaturen zoals gisteren echt niet aangenaam.
-een groepje Chinezen heeft heel de avond met geld liggen zwaaien en zo een groepje mooie Roemeense meisjes uren aan een stuk bezet gehouden. Jammer voor de andere ijsberen natuurlijk.
-net als tijdens mijn vorige bezoeken, waren er ook nu weer niet echt veel mannen aanwezig, tot frustratie van de meeste meisjes. Ik hoop toch dat dat na de zomer betert!

Om 2 uur heb ik als 1 van de laatste ijsberen de club verlaten, moe maar heel voldaan. Nu is het echter tijd om mijn andere favoriete clubjes terug te gaan bezoeken. Ik zou immers niet willen dat het nieuwe van Sixsens er te snel vanaf is hé!

Sixsens: tot in het najaar!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #40 Gepost op: 1 augustus 2013, 00:18:56 »
Vandaag onverwacht naar SixSens getogen, net voor 14:00 uur binnen en door Beate (terug van vakantie) netjes 40 euri afgerekend. Natuurlijk even bijkletsen met Beate, altijd leuk om met haar te praten. Nog eens de complimenten over het buitengebeuren gegeven, waar ze me vriendelijk voor bedankte.

Hoewel ik me had voorgenomen om de situatie op deze woensdag eerst eens rustig in met op te nemen (nog nooit op een woensdag geweest) en me zeker niet al rap door een lieftallige dame genaamd Maya voor een kamersessie te laten verleiden, ging het al gauw mis. Voor ik het wist lag ik na een spetterende sessie (met Maya!) in de bios uit te puffen... zie recensie aldaar...

Na de sessie met Maya was ik nog gaan checken of er nog wat gebak of vlaai was, maar blijkbaar waren er wat grootverbruikers onder ons en was alles al op. Nog effe checken bij Beate en zie hier haar geweldige kwaliteiten om toch nog ergens iets tevoorschijn te toveren: een pak sneeuwwafels. Ik heb die natuurlijk (op 2 na) netjes bij het buffet binnen gelegd voor de andere gasten...

Daarna naar het zwembad om bij te komen en zo. Op weg daarheen gespot door Diana, waar ik vorige keer een wisselvallende sessie mee had (zie recensie). Toch een geil ding en nog steeds interessant, maar nu even niet. Hetgeen ik ook tegen haar zei en waar ze in eerste instantie genoegen mee nam. Later kwam ze nog eens proberen maar had ik zelf effe geen zin meer, waarna ze met pruillipje weg liep (schattig), op jacht naar een andere gast... Bijna was ik alsnog achter haar aan gelopen, want ze had me op een ligbedje ongemerkt opgegeild, maar ik kon me nog goed beheersen...

Nog twee plezante gasten uit Hasselt gesproken, leuk als er wat verhalen uitgewisseld kunnen worden. Er werd vrolijk door de dames met de (schaars aanwezige) heren gespeeld en gestoeid, wat altijd een ontspannen indruk geeft. Gezellig!

Maya nog een paar keer gezien en telkens kreeg ik een kushandje toegeworpen, wat ik uiteraard dito beantwoorde. Prima service, die meid, zowel voor als achter als tussendoor....

's Avonds BBQ, penne in tomatensaus en verse salade, niet ingewikkeld maar wel lekker en genoeg. De grill was half defect dus wel moesten allemaal wat meer geduld hebben voordat we ieder ons stukje vlees in ontvangst konden nemen, maar goed, ik kom om te relaxen dus haast is er dan niet bij.

Ik heb nog tot en met het laatste straaltje zon buiten gelegen en ben daarna naar binnen getogen. Nog even bubbelen, een tweede bio sauna bezoek en daarna omkleden. Enkele dames probeerden mij nog te verleiden maar het was tevergeefs. Maya stond (alweer toevallig) in de kleedkamer en ik kreeg een bedankje voor de gezellige sessie van vandaag en een dikke kus als afscheid.

Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
SIXSENS: EEN CLUBIMPRESSIE
« Reactie #41 Gepost op: 1 augustus 2013, 13:53:42 »







































"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
SIXSENS: EEN CLUBIMPRESSIE
« Reactie #42 Gepost op: 4 augustus 2013, 00:41:49 »
Mijn complimenten!
Prima beelden en meteen een goed indruk van de sfeer aldaar!
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline BOU

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 21
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #43 Gepost op: 7 augustus 2013, 09:43:13 »
Vrijdag een dag uit met enkele vrienden naar de Sixsens
Een super club zeker met deze warme dagen - super buiten uitrusting, een fantastisch (iets onder de ying yang) wellness zone, enkele mooie en discreet relax ruimte, een mooie en frisse bar.
Enig nadeel, het eten, niet slecht maar niet echt goed georganisserd dus lang wachttijden zeker wat de BBQ betreft
Een half nadeel : sommige vrouwen vragen 50 +50 en ander 50 + 25 : dus vooraf inlichten om verrassing te vermijden.

Wat mij betreft, 2 sessies, een super geil met Dagmara en een verrassend met een andere poolse dame (voornaam vergeten - 1.60 m- 55-60 kgs  B cup 25 jaar, super geil (ze is 2 keer klaargekomen op 30 min) maar totaal onervaard kwa een man op de hoogte punt te brengen
Conclusie : voor zover de club van de komende weken

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #44 Gepost op: 7 augustus 2013, 12:09:02 »
Ik was er afgelopen zondag weer, eigenlijk veel te kort op mijn vorige bezoek maar ach ja, nu we nog van het buitengebeuren kunnen genieten moeten we daar gebruik van maken, nietwaar? En dat daar dan al die lekkere vrouwen tussendoor lopen terwijl je ligt te genieten van de zon, het zwembad, een drankje enzovoorts, ach, daar kom ik wel overheen...

Het was weer effe voor 14:00 uur waardoor ik weer voor het € 40,00 tarief naar binnen mocht, Beate stond (de hele dag!) aan de theke met een big smile (zoals het hoort) en altijd wel tijd voor een kort gesprekje. Prima gastvrouw, ik kan het niet vaak genoeg zeggen... daar kunnen enkele andere clubs nog wat van leren!

Helaas ging het vlak na binnenkomst alweer (positief) mis: heeeeeel toevallig (als je tenminste in toeval gelooft) stond daar aan de theke.... Maya...! En ondanks mijn plannetje om haar te ontduiken zodat ik eerst eens rond kon kijken naar de aanwezige dames en beren, ging het toch weer helemaal (lekker) mis... "Hallo Schatzie, wie geht is dir?" enzovoorts (je kent dat wel), en voor ik het wist zaten we weer samen aan de koffie. Na wat gezellig babbelen (echt bijpraten kon niet want ik was er de vorige week nog geweest) voelde ik opeens haar tong in mijn mond (hoe doet ze dat toch?) en werd mij voorgesteld om op het dakterras te genieten van het uitzicht over de Limburgse heuvels (en haar mooie venusheuvel)...
Afijn, voor details zie mijn recensie in haar topic...

Na mijn eerste inspanningen nog prima aftersales gehad, onder andere ook omdat het erg kalm was vandaag en ze volgens mij nog geen andere "slachtoffers" op het oog had. Ik heb me verder nog gezellig onderhouden met wat bekende beren en voor ik het wist was het al weer etenstijd. Wederom bbq, wederom eenvoudig maar voor mij goed genoeg. By the way, ik ga vrijdag met KanariePiet naar Haus Panthera en daar moet het eten wel heel goed zijn, net als in PSR waar we binnenkort met onze vrijkaartjes van een bevriend forum naar toe gaan...

's Avonds zag ik nog een beteuterde Diana zitten, die maar bleef zeggen: "today no men, no fuck, disaster...". Ik heb vorige keer met haar gekamerd en bleef toen ergens hangen tussen "nooit meer want ze heeft geen ervaring" en "nog eens want ze is een lekker ding". Ik had op een gegevens moment zo erg met haar te doen dat ik besloot het nog eens een half uurtje te wagen zodat ze op zijn minst haar entree van vandaag er uit had. Tja, zie het maar als mini ontwikkelingshulp projectje... De sessie was niet super, (zie recensie) maar ik hield er toch ergens een goed gevoel aan over...

Hier en daar nog een saunaatje gepakt, en over het algemeen weer een heerlijk club en wellness dagje gehad.
SixSens, tot gauw!
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...