Auteur Topic: SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL  (gelezen 1118823 keer)

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Offline wolkske

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 35
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #945 Gepost op: 31 juli 2017, 21:00:54 »
"Onderweg nog een helse zoektocht naar een werkende pinautomaat."

Euh diene automaat in SS werkt perfekt en heeft geen extra kosten....geeft als plaats Lemier Vaals weer...Het bedrag dat je gevraagd hebt gaat van de rekening en geen cent meer.

Offline bartdepauw

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 67
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #946 Gepost op: 31 juli 2017, 21:28:25 »
...Het bedrag dat je gevraagd hebt gaat van de rekening en geen cent meer.

En je kunt het meteen afgeven aan de desbetreffende dame en geen cent meer.  ;)

Offline PoarNeemn

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 145
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #947 Gepost op: 31 juli 2017, 22:17:58 »
"Onderweg nog een helse zoektocht naar een werkende pinautomaat."

Euh diene automaat in SS werkt perfekt en heeft geen extra kosten....geeft als plaats Lemier Vaals weer...Het bedrag dat je gevraagd hebt gaat van de rekening en geen cent meer.

Totdat die pinautomaat ook defect is en jij je hele dag kan vergeten.

Ik zou onderweg 2 automaten langs de route hebben en beiden waren out of order.
Maar het is allemaal goed gekomen. ;D

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #948 Gepost op: 31 juli 2017, 22:21:40 »
"Onderweg nog een helse zoektocht naar een werkende pinautomaat."

Euh diene automaat in SS werkt perfekt en heeft geen extra kosten....geeft als plaats Lemier Vaals weer...Het bedrag dat je gevraagd hebt gaat van de rekening en geen cent meer.

Totdat die pinautomaat ook defect is en jij je hele dag kan vergeten.

Ik zou onderweg 2 automaten langs de route hebben en beiden waren out of order.
Maar het is allemaal goed gekomen. ;D
Het lijkt een virus met die pinautomaten. Twee weken geleden 4 defecte pinautomaten in mijn woonplaats. Ik had het er helemaal mee gehad. Toen maar gekozen voor de flappentap van Babylon (meerprijs €9,99).
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #949 Gepost op: 31 juli 2017, 23:54:32 »
Shit, Bart de Pauw,die Lucy was ik al bijna helemaal vergeten.
Hoe kan ik, verdorie een van de mooiste clubdames ever.
Wanneer komt die ook alweer terug uit verlof?
uiteraard heeft ondergetekende ook haar uitgebreid mogen verkennen en dat gaat nog gebeuren

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #950 Gepost op: 1 augustus 2017, 07:59:33 »
Afgelopen zaterdag was het zover: feestje RelaxxxBoard in Sixsens ;D. Ik club deze zomervakantie heel weinig voor mijn doen, dus ik had, nog meer dan anders, nood aan een topdag. De rakkers line-up was, enkele bekende afwezigen ten spijt, in ieder geval al heel veel belovend :))!

De zorg voor mijn nageslacht maakte dat ik Vaals pas om 13u kon binnenrijden, maar niet getreurd, nog tijd zat voor vertier en plezier!

Veel bekende aanwezigen, dus uiteraard werden de eerste uren ingevuld met lachen en zeveren. De sfeer zat onmiddellijk heel goed 8).

Tussen het zeveren door, merkte ik een paar mooie meiden op, zowel bekende als onbekende, de line-up zat met andere woorden goed, en ook Julia, mijn kleine pocket, met wie ik door omstandigheden al zo'n 9 maanden niet meer gekamerd had :o. Schandalig.

We maakten meermaals oogcontact, maar het zou toch tot ongeveer 16u duren, eer we uiteindelijk samen in een zeteltje belandden. Het contact verliep als vanouds: intiem en gezellig, en na ongeveer een half uurtje kwam daar dan ook de langverwachte en vanzelfsprekende kamergang.

Julia is een tweetal kilootjes bijgekomen, ze weegt nu de volle 44 kilo ;), en het staat haar goed. Kleine Piet was, eens op kamer, weer volledig in de ban van deze kleine nimf: nog voor de eerste tongzoen was gegeven, stond hij al fier richting plafond te staren, klaar voor lancering.

Wat volgde, was een 60 minuten durend festijn, gekruid met enorm veel intimiteit, zalige tongzoenen, een lekkere pijpbeurt, en mindblowing lekkere seks, waarbij dit lekkere zigeunertje me voortdurende zwoel in de ogen keek t4533.

De kamergang werd bekroond met 2 knallende orgasmes, en afgesloten met nog wat knuffels en kusjes. Pocket Julia had weer bewezen waarom zij in 2016 mijn nummertje 1 was (ze zal dit ongetwijfeld ook in 2017 weer worden).

Herhalingsgevaar: blijft buitenaards groot!


Lekker geneukt, lekker klaargekomen, lekker genoten, tijd voor een douche en het versterken van de innerlijke mens.

Zaterdag is steak dag, dus ik schooide, wegens mijn ticketjes achtergelaten in mijn locker ::), een ticket van SM (sorry als je daardoor je tweede steak mislopen bent!), vulde me een bordje met groentjes en kleine broodjes, keerde terug naar mijn Bulgaarse schone, en heb mij de maaltijd verdomd hard laten smaken. De steak met peper roomsaus was van uitstekende kwaliteit. Mijn complimenten aan de kok :))!

Ondertussen was het zonnetje ook van de partij, dus kon ik buiten in top gezelschap (Reagen, Firehawk, PoarNeemn, Sjeufke, VanKees, Obelix, Kempie, SM...) uitbuiken bij perfecte temperaturen. Het vakantiegevoel was compleet :49:.

Ondertussen was het aftellen naar de tombola, maar SM zijn lust was, zoals gewoonlijk, weer groter dan zijn verstand (en wie kan het hem kwalijk nemen ;)), dus uiteindelijk zouden we er een half uur later dan gepland aan beginnen. Verder verliep de tombola vlekkeloos (kuch kuch ;)), en eens enkele rakkers en meiden gelukkig waren gemaakt, kon iedereen weer overgaan tot de orde van de dag: plezier maken!

Ikzelf had nog een oude belofte aan Lina waar te maken (ik heb haar ooit een kamertje toegezegd), en, aangezien ik een man van mijn woord ben, heb ik, ondanks twijfels over haar service, toegezegd om afgelopen zaterdag voor het eerst met haar te kameren. De pre-sales waren in ieder geval veelbelovend.

Ff de hardware gegevens: Lina is een Bulgaarse die ondertussen toch alweer 33 lentes heeft meegemaakt. Ze is een meter zestig groot en is slank gebouwd. Lina heeft een lekker kontje :kissass. Haar B-cup is jammer genoeg uitgezogen door enkele koters. Verdere opvallende features: lang roodbruin krullend haar en een neuspiercing.

De kamergang is uitgedraaid op een tegenvaller: van het enthousiasme in de bar bleef maar weinig over. Matige tongzoenen, een al even matige pijpbeurt, en vooral het neuken was een aanfluiting. Plots had madam overal pijn en moest alles heel rustig en voorzichtig aan ::).

Wonder boven wonder heb ik er toch een orgasme kunnen uitpersen, maar dit was overall een grote ontgoocheling, zeker na het fabelachtige kamertje eerder op de dag met Julia.

Herhalingsgevaar: onbestaande...


Ik heb het niet aan mijn hart laten komen en ben wat gaan genieten van de leuke sfeer in de bar. De vermoeidheid begon ondertussen, na een zware werkweek, echter toe te slaan, dus ik besloot wijselijk, weliswaar met pijn in het hart, mijn bezoek aan Sixsens af te ronden.

Ik heb uitgebreid afscheid genomen van Julia, heb gedag gezegd aan de Ridders van de Ronde Tafel ;) :lol, en heb de poorten van Sixsens rond middernacht achter me dichtgeslagen. De parking was op dat moment ten andere nog heel goed gevuld!

Het was, zoals zo vaak, een topdagje geweest in Vaals, met dank aan de club voor de faciliteiten en de uitstekende bediening, de vele sympathieke rakkers voor de leuke gesprekken, en pocket Julia voor de zoveelste onvergetelijke ervaring ;D.

Sixsens: het was weer een genot! Jullie zien mij na de zomervakantie uiteraard terug 8)!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #951 Gepost op: 2 augustus 2017, 19:24:15 »
Al die voorgaande verhalen weer gelezen hebbende, stijgt de goesting en komt spontaan een erectie bovendrijven. Nou zijn daar wel oplossingen voor, maar heb deze keer gekozen voor een bak met ijsblokjes.  :lol

Enfin, om 12:30 uur ingecheckt. Een ruime bademantel + de welbekende rok. Sixsens is de enige club, waarvan ik weet dat die rokjes in de aanbieding hebben. Wel zo gemakkelijk en je kan je badjas open laten voor de nodige frisse wind.

Mijn laatste bezoek dateert van twee maanden geleden. Knuffeltje hier, kusje daar na binnenkomst. En zo knap ben ik nou ook weer niet.
Ik keek door de deur naar het terras en zag dat al wat feestgangers aanwezig waren. Maar bij de deuropening stond Crystal. Laat ik dat nou net een van 'de snoepjes van de week' vinden. Meteen een date geregeld voor in de loop van deze dag. Dat liep echter anders....!

De brunche was zoals gewoonlijk prima verzorgd. Een bak leut onder in de bar. Een pot slap geouwehoer op het terras met een stel bekenden. Relax, relax.... je kan het slechter treffen. Beata was hoogst persoonlijk zelf aanwezig om alles in goede banen te leiden! Het liep op rolletjes!
Mijn inmiddels gediplomeerde pupil saunaclub bezoeker PoarNeemn was zoals gewoonlijk weer te laat. Tel bij zijn opgegeven ETA maar gerust 1 uur bij op. Vorige keren last van files en deze keer een platte band. De volgende keer zal er wel bij hem ingebroken zijn.
Met die jeugd is het altijd afzien. Ik heb ook zo'n terroristje thuis.....dus mij is niets vreemd.

Den docteur was met Crystal naar de kamer. De tijd berekend wanneer de noodzakelijke opfrisbeurt moest worden uitgevoerd. Het klopte precies, want tijdens het douchen zag ik Crystal de trap afdalen. Rap rap rap...... . Geen Crystal in de bar. Gloeiende, zou ze al weer geschaakt zijn?! Nope! Ik trof haar enige tijd later in de bar. Ze gaf aan op dat moment niet 'in the mood' te zijn en raadde ten zeerste een kamer kamer af. Crystal is een toppertje in Sixsens. Ik ken haar al heel lang. Respect voor een dame die dat durft aan te geven! We maakten een nieuwe date voor de avond.

YASMIN
Op het terras zag ik Yasmin in de deuropening staan. Nog zo'n lekker ding waar je een prima potje stratego mee kan spelen. Niet vies van een joke en eentje met gegarandeerde service.
Rond 14 uur al een korte wachttijd voor een kamer. We besloten te gaan voor kamer 7 of 11. Na een kwartier koers gezet richting room seven.
Eerst ff samen schrobben onder de douche. Inzepen en zo.....én weer afspoelen en zo. ;D
Tijdens het rollebollen wilde Yasmin in de andere richting gaan liggen. Ze zag zich zelf te veel in de spiegels. Voor mij werd het een stuk interessanter om het schouwspel eens vanuit een andere hoek te bekijken. Toch mooi om te zien hoe de yoghurtbus zo nu en dan compleet verschwunden is. Het meest beangstigende moment moest nog komen, want Yasmin heeft killer-spieren tussen haar benen. Toch maar weer de gok gewaagd. :o En ja hoor.....de riem werd weer flink aangetrokken  :17:
Een uitstekende kamer die zeker nog herhaald gaat worden. Samen gedoucht op de kamer en richting terras.

Het leek wel of onze vulkanoloog pillen had geslikt. Als een skippybal vloog hij door Sixsens en lulde de oren van je kop. Alleen maar over de Duitse Jeanette, Jeanette, Jeanette en nog eens Jeanette en daar komt nu bij de Duitse Tina, Tina, Tina van Sixsens :lol

Sixsens liet de verjaardag van RB niet ongemerkt voorbij gaan. Aan de bar boven een aantal flessen wijn en shotjes voor RB-leden. Het werd nog een gezellige boel. Geen vervelende toestanden, gewoon een leuke party!
Erg leuk om weer een onbekend lid te kunnen begroeten: siegmund11!

Wat PoarNeemn met Vicky op de kamer heeft gedaan weet ik niet. Het meiske heb ik daarna niet meer gezien.  :censored

Ik moest drie keer kijken om Delia te herkennen. Normaal een vuurtoren die je overal direct im Puff herkent. Nee, er is weer een verfpotje open getrokken. Pik en pikzwart kleurtje en een coup a la Cleopatra. Voor de rest lijkt alles nog hetzelfde  :-P

VICTORIA
Na een heerlijke steak op zoek naar de volgende date: Crystal. Die was echter bezet. En het zou ook nog even gaan duren. Daar wilde ik niet op wachten.

Ik had Victoria geschoten en meteen maar een date geregeld. Een halfuurtje bijgekletst. Douchen >> Zimmerfertig!
Victoria is pure GFE. Zo eentje waar Sjeuf de tijd gemakkelijk bij vergeet. Victoria is ook een genieter, gespeeld of niet. Geen dame van de automatische piloot. TZ dik oke! Toch fijn dat tijdens de blowjob het CD nog even in de verpakking kan blijven. Een heerlijke kamer weer!
Mijn date was tevens de laatste voor haar vakantie! Houd rekening met 1 tot 2 maanden afwezigheid.

Na de kamer een uurtje ouwenelen met een 10-tal veelplegers op het terras. Ondanks de zwartkijkende weervoorspellers, was de temperatuur tot in de late uurtjes nog boven de 20 graden.

Het alibi wederom respecterend trok ik de deur van Sixsens om 23 uur achter mij dicht om vervolgens met mijn 'hummer' over het asfalt van N278 te scheuren naar de stad aon de Moas.

Illusion Plopp!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #952 Gepost op: 2 augustus 2017, 23:21:23 »
"Paradise City"

Het was de sherif (LL) die behoefte had aan een deputy om de plaatselijke lichtekooien in bedwang te houden. Waar hij te boek staat als sneller als zijn schaduw likkend heb ik inmiddels de stempel als sneller als mijn schaduw sprekend. Rond half een aangekomen en Paradise City was nog aan het ontwaken. Terwijl ik mij aan het omkleden was hoorde ik dat de sherif er ook was. We spraken af dat we eerst een kijkje zouden gaan nemen in de saloon. Hij moest nog wat zaken regelen en stuurde mij vast vooruit.

Ik had nog niet goed en wel plaats genomen aan de bar of ik had lichtekooi Andrea al om mijn nek hangen en haar tong in mijn mond. Ik zei haar dat ik zojuist was aangekomen en eerst een hapje zou gaan eten en een rondje wellness om daarna haar op te zoeken voor een persoonlijk tête-à-tête. Zij liep naar boven en Melissa2 stortte zich op mij. De sherif kwam de saloon binnen en na een drankje besloten we de lokale vreetschuur een bezoekje te brengen voor de lunch. Zoals altijd goed verzorgd in Paradise City. De plaatselijke lichtekooien hadden de weg hierna toe ook gevonden. Simona en Julia kwamen even een kusje stelen.

Na de lunch een korte inspectie van het buitengebied en gebruik gemaakt van de wellness. Ik besloot om in de saloon op zoek te gaan naar Andrea, maar deze was er niet. Julia was bereid om haar plaats in te nemen, maar de vonk ontbrak. Intussen had Andrea ook plaatsgenomen in de bar. Ik stond op liep naar haar toe, kuste haar en knikte dat ze mee kon komen voor het eerder beloofde onderonsje. Datgene wat er gedurende dit uurtje heeft plaatsgevonden is na te lezen door op de volgende link te klikken. http://relaxxxboard.com/index.php?action=post;quote=106656;topic=21660.0;last_msg=106993

In het plaatselijke wellnessgedeelte liep ik de sherif tegen het lijf en we besloten om onze aanwezigheid te laten gelden in de saloon. Al spoedig kregen we gezelschap van Stacy. Zeer lange tijd mijn favoriete lichtekooi. Ergens begin dit jaar was er een kink in de kabel ontstaan. De sherif had door dat het een persoonlijk gesprek zou worden en liet ons alleen. Het werd een zeer goed gesprek. De kou is uit de lucht en er zal nog wel wat water door de Rijn moeten stromen, maar een kamergang in de toekomst zou zo maar weer eens kunnen.

Het liep tegen zessen en de honger sloeg langzaam toe. Onderweg kwam ik LL tegen die ook wel toe was aan een hapje eten. Het leek erop dat alle aanwezigen dezelfde gedachte hadden en we besloten onze maaltijd op het buitenterras te nuttigen. Ik had amper mijn laatste hap door de keel of Jasmin sprong op mijn schoot. Toen ze even ging pootje baden in het zwembad nam Melissa2 haar plekje over. Het was duidelijk dat rustig uitbuiken er niet inzat en toen Melissa2 ook richting zwembad liep mezelf maar richting de saloon laten afzakken. Ik had me ietwat discreet gepositioneerd zonder het beoogde effect. Een mooie blonde lichtekooi kwam bij mij zitten, drapeerde haar benen over de mijne en stelde zich voor als Jasmina. Ze had al de nodige oorden van verderf in NRW gehad en was sinds 8 dagen neergestreken in Paradise City. Datgene wat er gedurende anderhalf uur heeft plaatsgevonden is na te lezen door op de volgende link te klikken. http://relaxxxboard.com/index.php?action=post;quote=106578;topic=22991.0;last_msg=106578

Na een douche, bubbelbad, douche combi ging ik kijken of LL er nog was. In de bar liep ik Andrea tegen het lijf en zij was uit op een tweede tête-à-tête. Ik zei haar dat ik het niet te laat wilde maken en op zoek was naar LL, die Ik aantrof op het buitenterras. We namen het dagje Paradise City door toen ook de deputy aangaande de DKC (FSLGF) erbij kwam zitten. Het was inmiddels zo'n zeven maanden geleden dat ik hem voor het laatst had gezien. Er viel heel wat bij te praten. Simona kwam erbij en liet op niet mis te verstane wijze blijken dat ze een persoonlijk onderhoud (massage und Liebe machen) met mij wilde. Aangezien ik het niet te laat wilde maken en aan het zeveren was met de heren Simona vriendelijk bedankt voor het aanbod. Na een tijdje besloten we om nog een drankje te doen voordat we de wijde prairie weer zouden opzoeken.

In de saloon waren we wat aan het dollen met Victoria & Julia toen ook Simona erbij kwam. Nog voor ik boeh of bah kon zeggen had Simona haar faam als sluipmoordenaarster alweer gestalte gegeven. Datgene wat er heeft plaatsgevonden is na te lezen door op de volgende link te klikken. http://relaxxxboard.com/index.php?action=post;quote=106657;topic=17463.0;last_msg=106671

Ik besloot nog een laatste blik te werpen in de saloon. Vluchtig kennisgemaakt met Daisy en natuurlijk kwam Andrea verhaal halen. Bij mijn volgend bezoekje moest ik mijn "ontrouw" bekopen met een kamergang van vijf uur volgens haar. De furie in haar weten te temmen en de uiteindelijke schade zal een flesje parfum zijn van (kan het ironischer?) "Mademoiselle". Uiteindelijk drieeënhalf uur later als gepland Paradise City de rug toegekeerd.

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #953 Gepost op: 3 augustus 2017, 14:06:00 »
7 JAHR-FEIER RELAXXXBOARD IM SIXSENS

Danke der Foren-Leitung für die Einladung zur Geburtstagsfeier!
Pünktlich um 11.00 betrat ich erwartungsvoll den Stamm-Club vieler Rakkers um mit ihnen einen schönen Tag/Abend zu verbringen. Unser „Chef“ SM war noch in Zivil damit beschäftigt, die letzten ‚Pariser‘ äääähh Luftballons aufzuhängen, so hatte ich Zeit erstmal beim Koch mein Frühstück zu bestellen und mich für das Kommende zu stärken.
Peu a peu trudelten die geladenen Gäste ein und es war ein Erkennen und Begrüßen alter und neuer Bekannter. Interessant war, Wer sich hinter dem jeweiligen Nick verbarg.
Die Sonne meinte es später auch noch gut mit Uns sodaß es ein sonniger Nachmittag an der Poolbar wurde. Shoots und auch einige Flaschen Weiß- und Rosewein lockerte die Zunge und die Stimmung, einige der Männer stimmten sich schon mit ihren Frauen ein auf die späteren Zimmergänge.
Meine Frau dort erblickte mich und vertröstete mich, da Sie einen Stammgast hatte.
Kein Problem, mit kurzweiligen Gesprächen und Späßen verflog die Zeit (doch leider sollte es nicht zu einem innigen Date kommen. Shit happens!).
Am Nachmittag waren schon eine Menge Frauen da, doch ich konnte mich nur an drei, vier optisch begeistern. Ich habe Zeit!  Was die Akquise meiner Person betraf, verlief sehr ruhig und ich hatte auch wenig Interesse, sodaß ich mich in aller Ruhe meinen Forenkollegen widmen konnte.
Immer wieder verschwanden Pärchen Richtung Zimmer…zum Nachmittag ein reges Kommen und Gehen. Es läuft!
Uffff, die Sonne brennt! Also ab in den Pool zur Abkühlung und um ein paar Bahnen zu ziehen.
Da kam Rakker B., sagte, dass Chrystal/Kristall ??? Interesse an mir hat. Na, das hört Mann Ja gerne, dass es auch mal anders läuft.
Geduscht, ausgehfein gemacht und die Dame nicht lange warten lassen. Sie zu finden war nicht schwer in dem Outfit --- kürzestes Jeanshöschen und knappes, offenes Karohemd in dem/aus dem zwei allerfeinste kleine Titten sich abzeichneten. Optisch ist diese Frau schon mal ein „Hingucker“!
Vorgestellt, Konversation in gutem englisch und sehr schnell in der Unterhaltung mit Ihr wohlgefühlt. Im Wintergarten längere Zeit gesessen bis Sie nett fragte, ob Wir nicht mal woanders hin wollten.
Mit einem Lächeln zugestimmt, doch um einige Minuten gebeten, um mich für Sie
frisch zu machen. In der Zwischenzeit konnte Sie sich nach einem Zimmer mit Fenter bemühen.
Was dann auf dem Zimmer passierte liebe Rakker, muß leider im Zimmer bleiben. Nur so viel: Den Hype um diese Frau kann ich nur vollstens bestätigen und Sie mags auch mal wenn Sie der Passive Part sein kann. Ich kann mir gut vorstellen, mit ihr wenn Chrystal/Kristall im Club ist wieder zu ‚zimmern‘!
Doch mein Forums-Freund B: zu *knikkende knieën* hat es nicht ganz gereicht. Nächstes Mal…..vielleicht. 
Dann den Abend in lauschiger Nacht und in ruhiger Männerrunde ausklingen lassen.
Fazit:
Ich habe mich von der ersten bis zur letzten Minute bei Euch wohlgefühlt. Danke und ich freue mich, wenn ich wieder mit Euch feiern darf!!!!!
Zum Abschluß noch eine kleine, persönliche Bemerkung ( da unsere Forums-Chefs viel zu souverän sind das zu kritisieren!):
Die Berichte resultierend aus Vrijkaartjes und spezielle Relaxxxboard-Feiern sollten exklusiv nur HIER stehen.
Ik zie je weer!

vanKees

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #954 Gepost op: 6 augustus 2017, 09:11:54 »
Vr 04/08.
Een ruimer alibi deze keer,  gt of ss .... keuze stress van voor de start , hmm.  Wat een luxe !!
de  4 wieler van Jean K  opgemerkt, deze keer niet voor de voordeur, ik kon de mijne ervoor parkeren.
Veel meisjes , nieuwe en de anciens .ro .bu , enkele .du en dominicanas ,  de verhouding beren/meisjes was goed.   
Bachatero ontmoet en wat ervaringen uitgewisseld.   
De bar/terras/zwembad/resto was prima,  shotjes gedronken met Chrystal die bezig was met haar laatste uren voor een verdiend verlof.    Ze was zeer aangenaam in de omgang, toch een prima meid en dat niet enkel in bed.
Ik wou wel gaan voor Stefania maar die was er niet,  ook de cute vicky was niet present.
Maar zoals eerder vermeld keuze genoeg.
De eerste en niet de laatste was Natasha, zie afzonderlijke review .
Een mooie beer danste met de mooiste en jonge Lucy, dat werd op een applaus onthaald.  Zij verkleed zich regelmatig op een avond van een bikini, een mooi sexy geel kleed tot een strand setup in jeans short.
Dan nog wat zitten dollen met de jonge Alexia vriedin van Stefania ,  tot een kamergang is het echter niet gekomen.  Er waren twijfels alhoewel ze een beetje 'naughty' kan zijn.

Later op de avond kwamen er wel meer  jongere beren binnen, k heb zo de indruk dat die meer drinken dan neuken.   Bij mij is dat omgekeerd. 

bij het verlaten ging Chrystal er ook vandoor met een enorme valies .
Bij het afrijden van parking zijn er nu  2 stootranden gemaakt, bij het kort naar rechts opdraaien  raakt het achterwiel deze en krijg je opnieuw een wipje gratis.





Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #955 Gepost op: 6 augustus 2017, 15:20:53 »
29-7 2017
 [attach=1]  aan de flyer was al veel aandacht aan gegeven . en wat kan er dan nog mis gaan . tja eigenlijk alles  :lol maar gelukkig het weer zat mee zo 25 graden met een zonnetje en voor het eerst dat ik sixsens bezoek een geweldige bezetting van het vrouwelijk schoon de keuken draaide op volle toeren en gelukkig geen  :103: wel een gestreste friet baker met zo feestje is een frituur te weinig en is geduld vereist . je kan het ook positief zien je ben verzekerd van vers gebakken Vlaamse frietjes         O:-) 

om 13 uur zat ik aan het ontbijt en dat vind ik in sixsens altijd en dan ook altijd goed goed en nog eens uitstekend . buiten was het een gezellige boel en dat kan ook niet anders dan met zulke gezellige mensen . en ja ik durf het gerust te zeggen met het gezelligste forum van de EU   shotjes en wijn ontbraken er niet aan . althans wel voor mijn ik drink immers geen alcohol als ik moet  :steeringwheel:

dan me kamer sessies de eerste dvp waar ik in gesprek mee ging was oxana een poolse niet de mooiste maar wel de geilste een natuurlijke d cub een moeder vlek op haar rechte wang en een volle  :kissass op de kamer een beest in bed en slikte overigens het helle zaakje door  :cheer: :cheer:

en dan tina een duitse over haar heb ik reeds al een recensie geschreven  http://relaxxxboard.com/index.php/topic,23035.msg107203.html#new

ook kwam ik een 2 tal dames tegen die voorheen in LR hun diensten verkende   Jeanine (Duitse) een vriendelijke spontane dvp die nooit opdringerig overkom een beauty . Sydney (Duitse) een dvp die zich aan geen 1 club vast bind  ;)

de tombola was  om 21 uur alle winnaars gefeliciteerd  :clap:

buiten was het tot laat in de avond ouderwets gezellig

en rond 0.30 heb ik de club dan ook tevreden verlaten  :13: 
 



Offline boy69

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 157
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #956 Gepost op: 7 augustus 2017, 21:14:49 »
Op het feestje van Relaxxxboard viel mij bij de tombola een vrijkaartje ten deel, waarvoor nogmaals dank.
Besteding van het vrijkaartje zou volgens planning enkele weken op zich laten wachten.

Door zowel een meevaller qua planning als een financiële meevaller ontstond echter de mogelijkheid om afgelopen weekend te clubben.

Dus waarom het vrijkaartje laten liggen, en snel naar mijn favoriete club van het moment: Sixsense

ik arriveerde rond 10:45 bij de club en handelde nog snel wat mails etc af, om vervolgens klokslag 11:00 het limburgse paradijs te betreden.

Het was nog rustig, en dus begin ik met een rondje bubbelen en de ballen op temperatuur brengen in de sauna.
Daarna effe buiten afgekoeld en wat liggen relaxen in de men's lounge.

Er waren al enkele leuke meiden aanwezig, maar toch besloot ik eerst een ontbijten te nuttigen, wat zoals altijd zeer goed smaakte.

Inmiddels zag ik de eerste meid die ik vooraf op mijn fucklist had gezet: Thea, met wie ik een week eerder zeer leuk heb gespeeld.
Deze keer overtrof ze die sessie en is hard op weg een vaste plaats op de neuklijst in te nemen.

Op die neuklijst staat sinds enkele weken Miriam, en aan haar viel de eer om als tweede een kamer van de binnenkant te bekijken.
De sessie was zeker niet slecht, maar ook niet zo goed als voorheen.
Ik hoop dat deze trend niet wordt doorgezet en ik nog vaak mag genieten van de meid met de mooiste kont van SS.

Het was afgelopen zaterdag erg rustig in Sixsense, geheel in tegenstelling tot een weekje eerder het feestje van Relaxxxboard.
Gelukkig was collega-viespeuk Kempie ook aanwezig in SS, zodat we toch met regelmaat wat konden ouwehoeren over meiden, clubs, voetbal en wat serieuzere zaken.

Tijdens het bestellen van mijn zoveelste colaatje werd ik bij de bar aangesproken door een mini-bulgaartje genaamd Adriana.
Qua postuur helemaal mijn ding en dus namen we plaats op een van de bankjes om wat nader kennis te maken.
Na een kleine 10 minuten was het tijd om dat goddelijke bulgaarse lichaam aan een nadere inspectie te onderwerpen en dus liet ik haar een sleutel halen.
Na 5 minuten arriveerde ze met de sleutel van kamer 13 en kon het feest beginnen.
Wouw, wat een schitterende kleine body had deze meid.
Ze trok meteen fel van leer en verwende me op een manier waar je alleen maar van kunt dromen.
Met deze prestatie heeft ze zich in elk geval verzekerd van een positie met stip op de neuklijst als ik haar weer zie.
Helaas gaat ze nu voor een ruime maand op vakantie, maar als ze terug is, gaan we absoluut op herhaling.

Zoals al gezegd was er behalve Kempie weinig aanspraak gedurende de dag, en heb ik alleen de man met de moeilijkste forumnaam leren kennen: Ryuhayabusa.

Inmiddels was mijn absolute favoriete meid van SS gearriveerd en beschikbaar: Monica (ex YY).
Met haar uiteraard weer een megasessie gehad, een tien met een griffel.

Tussendoor had ik weer genoten van een dubbele steak, lekkere frietjes, groenten en heerlijke rauwkost.
Kortom ook op culinair gebied scoorde SS zeer goed.

Er was een DJ aanwezig, die zorgde voor een leuke stemming.
Ik had Adriana al eerders aangegeven dat meiden van haar postuur voor mij onweerstaanbaar zijn, en zij wees me op haar landgenote Simona.
Ik gaf te kennen dat Simona zeer zeker op mijn todo-lijst staat, maar dat het er nog niet van was gekomen.
Later op de avond bleek al rap dat de meiden elkaar onderling op de hoogte houden, want plotseling meldde Simona zich voor een nadere kennismaking.

Het spreekt voor zich dat ik haar avances niet kon weerstaat en al rap overstag ging.
Een gang naar kamer 16 liet dan ook niet lang op zich wachten.

Ik was in mijn oude stammclub LR al eens met Simona geweest, wat destijds een goede sessie was.
Deze keer overtrof ze zich echter en zorgde zodoende voor een moeiteloze vulling van het aangebrachte rubbertje.

1 redelijke kamer, 3 zeer goede kamers en 1 topkamer vielen mij dus ten deel in SS, dat gecombineerd met gezelligheid, leuke sfeer, uitstekende wellness en uitstekend eten zorgen ervoor dat SS momenteel voor mij absoluut de beste club is.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #957 Gepost op: 10 augustus 2017, 18:31:56 »
The Alternate Reality in a parallel universum

Het oorspronkelijke plan was om maandag de 7e naar Paradise City af te reizen. Helaas gooide zakelijke beslommeringen roet in het eten. Je kunt dan bij de pakken gaan neerzitten of ervoor kiezen om een dag eerder te gaan. Zonder de back-up van de overige leden van de posse zou dit wel eens levensgevaarlijk kunnen zijn, maar je leeft maar 1x.

Take me down to the paradise city
Where the grass is green and the girls are pretty
Take me home (oh won't you please take me home)
Take me down to the paradise city
Where the grass is green and the girls are pretty
Take me home (oh won't you please take me home)


De gebeurtenissen
- Rond 13.00 Paradise City betreden
- Na de plichtplegingen genoten van de lunch
- Tijdens mijn ronde vriendelijk begroet door Andrea2, Carmen2, Julia, Jasmina en Stacy die allen lieten weten dat ze vandaag wel in waren voor een persoonlijk duel.
- Het was duidelijk dat ik vogelvrij was verklaard en gebrandmerkt "wanted dead or alive"
- Na een tijdje heerlijk op een ligbedje wat zonnestralen te hebben gescoord een kijkje in de bar genomen alwaar ik spoedig gezelschap kreeg van Stacy
- Een zeer goed gesprek volgde. De laatste plooien werden glad gestreken en niets staat een nieuwe start meer in de weg.
- Een rondje bubbelen ter voorbereiding op wat komen zou.
- In de kleedkamer liep ik Yasmin tegen het lijf.
- Na even bijgepraat te hebben en dollen haar tot haar verbazing voorgesteld om samen een sigaretje te roken op het terras en dan samen een kamertje op te zoeken.
- Een zeer geslaagd uurtje volgde.
- Onze geheimagent bleek ook aanwezig, maar zoals altijd undercover.
- Na een verfrissende douche op het terras de vrouwenfinale gekeken met een bordje eten wat zoals gebruikelijk zeer goed smaakte.
- Na de wedstrijd nog lekker even op een ligbedje uitgebuikt en genoten van het zonnetje, waarbij ik ook voor het eerst de nieuwe zwarte parel van dichtbij zag.
- In de bar liet Stacy duidelijk blijken dat ze met nee geen genoegen zou nemen.
- Anderhalf uur goedmaak sex volgde.
- Een rondje bubbelen en sigaretje om bij te komen
- Wederom Melissa2 uitgelegd waarom het niet tot een herhaling zou komen. Ze gaf aan dat ze "inlichtingen" had ingewonnen bij de andere dames en het nu anders zou worden. Ik mag haar graag, maar ze heeft de pech dat er zoveel goede dames rondlopen.
- De bar ingelopen met de gedachte nog snel een colaatje te drinken voor vertrek.
- Werd gelijk door Domenika bij haar geroepen. Ik gaf meteen aan dat een kamertje er waarschijnlijk niet meer inzat of minstens nog een uur zou duren.
- Na een minuut of tien kwam Simona aan de andere kant zitten.
- Het complete gebeuren is te lezen in het stukje: De slangenbezweerster (Domenika) en sluipmoordenaarster (Simona)
- Na dit perfecte einde aan mijn 75e SC-bezoekje nog snel een colaatje gedronken aan de bar. Gaby was getuige geweest van het eerdere gebeuren en met een grote glimlach zette ze de cola voor mijn neus.


Onderhoud aan het fontein des levens door de loodgietster van Lemiers
Yasmin en ik kennen elkaar al vanaf haar begin in SS. Leuke dame, altijd in voor een praatje of dolletje zonder dat er ooit een kamervraag van haar kant kwam.

Na acht dagen van inactiviteit van mijn fontein des levens kan een servicebeurt door een ervaren loodgietster geen kwaad. Haar referenties op dit gebied zijn goed en vooral haar speciale techniek met haar nauwe gereedschapsdoosje schijnen het klusje moeiteloos te klaren.

Na een rondje bubbelen liep ik de kleedkamer in om me van een luchtje te voorzien. Toen ik wegliep stond Yasmin ook in de kleedkamer. Zoals gebruikelijk ff babbelen en dollen. Ze vroeg wat mijn plannen waren en toen ik haar een knipoog gaf en mijn wenkbrauwen optrek begreep ze dat ik haar bedoelde. Voor de zekerheid vroeg ze of ze het goed begrepen had. Ik zei haar dat het er maar eens van moest komen dat we elkaar ook op een intiemere wijze leerde kennen. We besloten eerst nog een sigaretje te roken op het terras en liepen de trap op. Yasmin zei dat ze alvast een sleutel zou halen.

Ik neem alvast plaats op het terras waar de gehele Bulgaarse maffia haar tenten hebben opgeslagen. De dames gooien een balletje op voor een duel. Als ik zeg dat ik al voorzien ben en wacht op mijn tegenstandster zie ik de verbazing op hun gezichten. Al mijn gebruikelijke opponentes zitten op het terras. Yasmin komt triomfantelijk met de sleutel zwaaiend het terras opgelopen en vraagt of kamer 2 ok is. De blik op de gezichten van de andere dames is onbetaalbaar. Stacy zegt gevat dat nu ze weet welke kamer Yasmin en ik hebben ze wel even komt "buurten". Binnen 1 minuut hebben nog 4 dames hetzelfde plan opgevat. We besluiten na ons sigaretje te hebben gerookt wijselijk te verkassen voordat een mini orgie daadwerkelijk een feit wordt.

Op de kamer breng ik haar eerst op bedrijfstemperatuur met een massage. Zodra dit het geval is begint ze aan haar klusje. Er vind eerst een vakkundige en uiterst minutieuze manuele controle plaats van het fontein en zijn bron. Als de test resultaten naar beiden volle tevredenheid zijn is het tijd om het fontein eens "durch te blasen". Haar expertise op dit gebied is uitstekend en ook de bron wordt niet vergeten. Dan is het tijd voor de laatste fase. Om overstromingen te voorkomen wordt er een bescherming aangebracht en laat ze haar gereedschapsdoosje van bovenaf over het fontein heen zakken. Ze past haar speciale techniek toe en langzaam begint de leiding van het fontein te borrelen. We besluiten dat de laatste fase van de controle andersom wordt gedaan. Na enkele minuten spuit het fontein dusdanig krachtig dat zij bang is dat het door de bescherming heen is gegaan. Controle van de bescherming wijst uit dat deze zijn taak naar behoren heeft vervuld. Het service uurtje zit erop en haar met een glimlach haar welverdiende honorarium met een fooi overhandigd.


Oude liefde roest niet
Nadat we eerder op de dag de laatste hobbels hadden weggenomen en plooien gladgestreken zag Stacy haar kans schoon om (de) daad aan het woord toe te voegen. Ik liep iets na 19.00 uur de bar in en werd door haar aan de bar gelijk vastgegrepen aan mijn koord van de badjas. Geregeld zeg ik als grap tegen de dames dat ze me maar aan mijn koord moeten meeslepen naar de kamer zodra ze me zien en Stacy besloot dit maar eens in de praktijk te brengen. Mijn uitbuikfase was nog niet helemaal voorbij en ik zei haar dat ik rond 19.30 ready to go zou zijn. Ze wierp een blik op haar horloge en zag dat dat nog 20 minuten zou duren. Ze bleef naar haar horloge kijken en zei dat er iets niet klopte. Ze telde sneller als de wijzer bewoog. Ze draaide de grote wijzer op 29 en zei dat de 20 minuten werkelijk voorbijgevlogen waren. Ik plaagde haar wat en zei dat ik even ging bubbelen en douchen en dan terug zou komen.

Toen ik weer de bar inliep wees ze nadrukkelijk op haar horloge. Ik was vijf minuten te laat en dat betekende dat ik "scheisse service" van haar zou krijgen. Ik zei lachend dat ik dat ook wel eens wilde meemaken. We besloten nog een sigaretje te roken alvorens we ons terug zouden trekken op de kamer.

Na de massage en een heerlijk potje tongworstelen besloot Stacy dat het tijd was dat ze uitvoerig de "vredespijp" zou roken. Alle variaties die je je kunt bedenken kwamen aan bod. Zij kent mijn voorkeuren door en door en maakte er dan ook danig misbruik van. Na zo'n drie kwartier zich te hebben gelaafd aan mijn vredespijp was het tijd om de gesloten vrede te ondertekenen op de enige wijze die rechtsgeldig is. De vredespijp was dusdanig op stoom gebracht dat er van de gebruikelijke langzame opbouw geen sprake was. Een passionele cowgirl werd gevolgd door een stevige missio. De uiteindelijke ondertekening was net zo krachtig als eerder bij Yasmin. De resterende minuten van dit heerlijk potje "goedmaak sex" volgemaakt met knuffelen, strelen en tongzoenen. Achter dit brutale geile opdondertje gaat een schat van een meid schuil.


De slangenbezweerster (Domenika) en sluipmoordenaarster (Simona)
Ik besluit nog een colaatje te gaan drinken voor ik naar huis ga. Domenika zit aan de bar en nodigt me uit naast haar plaats te nemen. Ik geef haar meteen aan dat ik nog aan het herstellen ben van het onderonsje met Stacy en dat ik als ik überhaupt nog zou kameren het minimaal nog een uur zou duren. Toch staat Domenika er op dat ik bij haar kom zitten. We praten wat bij over haar vakantie en andere zaken. Plotsklaps vanuit het niets neemt Simona plaats aan de andere kant. Ontsnappen wordt een schier hopeloze missie.

Ik probeer hen met een Chupa Chup op andere gedachten te brengen, maar de wijze waarop beiden deze likken en zuigen laat niets aan de verbeelding over. Simona ontbloot een borst en gaat met de Chupa Chup langs haar tepel. Ze pakt mijn hoofd en brengt deze richting haar borst. Ik lik haar tepel schoon. Ze doet hetzelfde bij haar andere en Domenika stort zich erop. De hilariteit onder de andere dames is groot en Stacy & Julia melden zich ook voor een Chupa Chup. Simona grijpt het heft (lees lid) in handen en zet haar bedoeling kracht bij door haar tong op zoek te laten gaan naar de mijne. Domenika laat zich niet kennen, want zodra Simona's tongetje is verdwenen vult de hare mijn mond. De ene onzedelijke handeling naar de andere volgt en zou er in de echte wereld sprake zijn van aanranding, spreken we in dit geval van zeer vergaande en overtuigende pré-sales. De wetenschap dat de dames niet ophouden voordat ze hun zin hebben en de overige aanwezigen niet te beschadigen voor het leven, samen met de dames richting kamer 7 getogen.

Op de kamer zet het dollen en uithalen van gekkigheid zich voort. Simona begint heerlijk te tongzoenen en Domenika gaat aan de slag in de middelste regionen, na een tijdje verwisselen de dames van positie. Domenika laat blijken dat ik ook wel eens wat mag doen door haar poesje boven mijn mond te plaatsen terwijl Simona met haar orale kwaliteiten weer eens duidelijk maakt waarom ze zichzelf razendsnel omhoog heeft gewerkt binnen de rangorde van de Bulgaarse Maffia. De rollen worden weer omgedraaid. Simona biedt haar poesje aan en Domenika gooit de PSE-kraan open. Na een tijdje pakt Domenika een condoom en nadat deze is gemonteerd begint ze me te berijden alsof ze door de duivel wordt achternagezeten. Het is duidelijk dat ze koste wat koste wil dat ik in haar klaarkom en na enige minuten is dit ook het geval. De dames maken mijn lid schoon en kruipen beiden aan één zijde volledig tegen me aan. We genieten op deze wijze nog even na, waarbij Simona het niet kan laten om nog lekker te tongzoenen. Het uurtje is voorbijgevlogen en volledig verzadigd verlaat ik de kamer met twee levensgevaarlijke pocket Bulgaartjes. In de kleedkamer volgen er nog wat plagerijtjes.


Om 0.30 verlaat ik Paradise City dat zijn naam weer alle eer heeft aangedaan. Mijn alter ego TAFKAP achterlatend en de realiteit van de normale wereld weer omarmd. Ik rij de duistere nacht tegemoet en Jon Bon Jovi klinkt uit de speakers.

I'm a cowboy, on a steel horse I ride
I'm wanted (wanted) dead or alive
I'm a cowboy, I got the night on my side
I'm wanted (wanted) dead or alive
And I ride, dead or alive
I still drive (I still drive) dead or alive
Dead or alive, dead or alive, dead or alive, dead or alive

Offline bartdepauw

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 67
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #958 Gepost op: 13 augustus 2017, 10:08:50 »
Alweer een topavond gehad in SS. Ik begin mij af te vragen of ik überhaupt nog ooit naar een andere club zou gaan. Om eens ander vlees te consumeren, wordt mij dan toegefluisterd. Elke week lopen er nieuwe dames rond die het kameren waard zijn. Persoonlijk vind ik de afstand een groot pluspunt. Binnen het half uur ben ik er en ook weer thuis. Voorlopig blijft het er super, met prima service dames, goede welness mogelijkheden en vooral geweldige sfeer. 

Offline Rivera

  • Held
  • *****
  • Berichten: 758
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #959 Gepost op: 14 augustus 2017, 08:59:41 »
Sixsens am 12.08.17

Zwei Wochen nach dem letzten Besuch wieder im Nachbarland aufgeschlagen.

Die Wetteruhren ticken in den Niederlanden leider auch nicht anders, so wurde es ein Ganztags-Indooraufenthalt.

Wieder rd. 50 Girls vor Ort. Darunter ein absoluter Augensplitter, der mir zwar irgendwie bekannt vorkam, ihn jedoch zunächst nicht zuordnen konnte. Das Gedächtnis funktionierte aber dann doch noch halbwegs: Cora, bildhübsche und üppig naturtittenbestückte Rumänin. Diverse vorherige Clubs, u. a. LR und Aca, im ersten Oceansjahr faszinierte sie die Besucher entschieden mehr durch wirklich beeindruckende Poledanceacts als durch Quicky-Zimmergänge. Optisch normalerweise ein Must-have, so fiel mir ein Fernbleiben nicht schwer. Vielleicht findet sich ja mal ein flexibler Tester, der idealerweise eine Serviceoptimierung bescheinigt.


Buchung 1: Judy – Deutschland/DomRep

Respekt, Judy hatte Wort gehalten und war tatsächlich wieder vor Ort. Endlich mal eine zuverlässige Dl.

Mittlerweile folgerichtig die Buchungsqueen in Vaals. Die Chemie sollte schon passen, sonst könnte es mit der deutschen Exotin auch leicht ein böses Erwachen geben, wie ein geschätzter Kollege aus eigener Erfahrung berichtete. Judy möchte/sollte zudem (noch) behutsam geführt werden, dann steht einem außergewöhnlichen Erlebnis nichts im Wege.

Klar werden der Hype bzw. der Reiz erfahrungsgemäß irgendwann abflauen, bis dahin gilt es, den Flash noch angemessen auszukosten. Ein nächster Termin ist bereits locker vereinbart.


Buchung 2: Christina – Moldawien

Wenig gebucht, dennoch eine reizvolle Alternative. Schwarzmeergirl Christina streift zumeist als Einzelgängerin durch den Club, abseits der üblichen Rum-Gruppierungen. Modischer Kurzhaarschnitt, sportliche Rundungen.

Premiere für mich im Sixsens, erstmals gab’s eine Zimmerwartezeit, die sich aber mit zehn Minuten in Grenzen hielt. Christina entpuppt sich als eine richtige Kuschel- und Schmusemaus, hat ein tolles Gefühl, Ausdauer beim Blasen und geht super mit beim Verkehr, dazu keinerlei Berührungsängste.

Fazit:
Engagierte und serviceorientierte Dl, die Zufriedenheit des Gastes steht für sie im Vordergrund. Mit Christina kann man wohl nix falsch machen, wenn man denn auf die Optik steht. Eine faire Zeitabrechnung rundete den guten Gesamteindruck ab.

Kurzübersicht Christina

MD, 31
Kurze glatte mittelblonde Haare, KF 36/38, B-Cups (fest),
Ca. 160 cm, Zungen-, Bauchnabel- und Intimpiercings, Konversation vorzugsweise in Englisch


FO: Langsam, sehr variabel und mit hohem Zungeneinsatz
EL: Siehe FO, sehr gefühlvoll und ausdauernd
Augenkontakt: Ja, vielleicht zu selten
ZK: Mitteltief, im grünen Bereich
Lecken: C. genießt ohne künstliches Gestöhne; Feuchtbiotop umgeben von Truthahnlippen
Fingern: Kein Problem
GV: Reiter in allen Facetten, da machen andere viel früher schlapp
GF6-Faktor: Mittel
Porno-Faktor: Niedrig
Professionalitätsfaktor: 80%
Illusionsfaktor Optik: Attraktives Schwarzmeergirl mit modischem Kurzhaarschnitt
Illusionsfaktor Nähe: Gegenseitige Sympathie war mehr als nur vorhanden


Fazit Sixsens:
Kurzweiliger Tag im Kreise netter Kollegen. Die Verpflegung ist sowieso über jeden Zweifel erhaben. Mit noch besserem Line-up und kürzerer Anreise wäre der Club ganz weit vorne in meiner Gunst.