Auteur Topic: SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL  (gelezen 1119695 keer)

0 leden en 12 gasten bekijken dit topic.

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #960 Gepost op: 16 augustus 2017, 13:01:27 »
Vorige week dinsdag 8/8 was een druilerige dag en de zin om werken ontbrak me. Een saunaatje en wat brubellen sprak me wel aan.
Op naar sixsens waar het steeds wel relaxt vertoeven is en misschien ook nog wel wat actie te vinden.

13.30 en het was nog rverlegen of bangustig en dit zou ook zo de ganse dag blijven (tenminste tot 22.00).
Al het gebruikelijke was goed dus daar maar niets verder over.

De dames konden me niet zo bekoren. Sabina en Mira waren wel OK maar niet mee gekamerd. Qua lekker figuurtje sprong Adelina er uit en met deze dame heb ik ook nog geen kamertje gedaan maar ook ditmaal is het er niet van gekomen.
De meerderheid van de Bulgaarse garde was aanwezig maar om één of andere reden zijn zij mijn ding niet, dus deze ook maar links laten liggen.

19.00 en nog steeds 0KM op de teller. Ik had als noodplan Adelina aangestipt maar toen kwam er een dame binnen in een blauw kanten body. Ik moest enkele malen knipperen met mijn ogen om te verifieren dat deze toch echt was.
Ja hoor wat een mooie verschijning. Ze zat naast Julia aan de bar en ik verplaatste me van een zeteltje ook naar de bar om haar iets beter te observeren.
Ze ontwijkt de blikken van de mannen een beetje en ook die van mij. In crap 123 staat er natuurlijk ne gast naast haar. Idioot die ik ben ik wacht altijd te lang.

Ze negeert de beer volledig, shit zo eentje. Zeker 5 minuten blijft hij staan vooraleer hij gebogen de bar toekeerd.
Ik loop een rondje en weer in de bar staat ze op een andere plaats aan de bar. Ik krijg een glimlach van haar maar neem nog even de tijd om iets te bestellen. En floeps ze is weg.
Ze lijkt wat  om alleen in de bar te zitten.

Wat later is ze weer in de bar en grijp mijn kans. Hi I'm Lucy laat ze me weten en lijkt dolblij met ons contact. We verhuizen naar een sofa om het wat over ditjes en datjes te hebben.
WOW wat een knappe meid. Slank, mooi gebruind en een mega knap snoetje. Yup dit is wat Kwakje close to perfection noemt.
Overigens nog een aangename en lieve meid ook.
De dag afgesloten door een uurtje te kameren met Lucy. Man man man wat was dat smikkelen en smullen.

Zeker en vast tot snel weer.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #961 Gepost op: 16 augustus 2017, 13:16:47 »
... maar toen kwam er een dame binnen in een blauw kanten body. Ik moest enkele malen knipperen met mijn ogen om te verifieren dat deze toch echt was.
Ja hoor wat een mooie verschijning.
Wat later is ze weer in de bar en grijp mijn kans. Hi I'm Lucy laat ze me weten en lijkt dolblij met ons contact. We verhuizen naar een sofa om het wat over ditjes en datjes te hebben.
WOW wat een knappe meid. Slank, mooi gebruind en een mega knap snoetje. Yup dit is wat Kwakje close to perfection noemt.
Overigens nog een aangename en lieve meid ook.
De dag afgesloten door een uurtje te kameren met Lucy. Man man man wat was dat smikkelen en smullen.

Zeker en vast tot snel weer.
Ik dacht het al, en je hebt duidelijk betere ogen dan Lellebel, toen we haar voor het eerst zagen in SixSens .... helemaal niks, zei ie nog ....
De knapste die er in SixSens rondloopt, een eyeturner, en een prettig gestoorde, vriendelijke, lieve meid ook nog op de koop toe ....   :lol ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #962 Gepost op: 16 augustus 2017, 18:06:19 »
... maar toen kwam er een dame binnen in een blauw kanten body. Ik moest enkele malen knipperen met mijn ogen om te verifieren dat deze toch echt was.
Ja hoor wat een mooie verschijning.
Wat later is ze weer in de bar en grijp mijn kans. Hi I'm Lucy laat ze me weten en lijkt dolblij met ons contact. We verhuizen naar een sofa om het wat over ditjes en datjes te hebben.
WOW wat een knappe meid. Slank, mooi gebruind en een mega knap snoetje. Yup dit is wat Kwakje close to perfection noemt.
Overigens nog een aangename en lieve meid ook.
De dag afgesloten door een uurtje te kameren met Lucy. Man man man wat was dat smikkelen en smullen.

Zeker en vast tot snel weer.
Ik dacht het al, en je hebt duidelijk betere ogen dan Lellebel, toen we haar voor het eerst zagen in SixSens .... helemaal niks, zei ie nog ....
De knapste die er in SixSens rondloopt, een eyeturner, en een prettig gestoorde, vriendelijke, lieve meid ook nog op de koop toe ....   :lol ;D
Ben onlangs bij de ogendokter geweest (kwam hem toevallig ergens tegen) en hij constateerde een verre gaande staat van clubblindheid die verergert was door Vlaamse Judasisme (en wat dat echt betekent weet alleen de SMeerlap himself  :-P) .
Aandoening is ongevaarlijk en bewaart mij voor misstappen. Het Judasisme is gelukkig niet besmettelijk want anders had dit forum al lang geen leden meer.

Verder is het weer goed vertoeven alhier!

PS enkele Vlaamse bezoekers alhier zeiden hetzelfde over Lucy nog voordat ik er over begon... dat ze niet zoent en zelden een glimlach vertoont is voor hun een reden om Lucy nog maar even over te slaan

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #963 Gepost op: 16 augustus 2017, 20:23:13 »
... maar toen kwam er een dame binnen in een blauw kanten body. Ik moest enkele malen knipperen met mijn ogen om te verifieren dat deze toch echt was.
Ja hoor wat een mooie verschijning.
Wat later is ze weer in de bar en grijp mijn kans. Hi I'm Lucy laat ze me weten en lijkt dolblij met ons contact. We verhuizen naar een sofa om het wat over ditjes en datjes te hebben.
WOW wat een knappe meid. Slank, mooi gebruind en een mega knap snoetje. Yup dit is wat Kwakje close to perfection noemt.
Overigens nog een aangename en lieve meid ook.
De dag afgesloten door een uurtje te kameren met Lucy. Man man man wat was dat smikkelen en smullen.

Zeker en vast tot snel weer.
Ik dacht het al, en je hebt duidelijk betere ogen dan Lellebel, toen we haar voor het eerst zagen in SixSens .... helemaal niks, zei ie nog ....
De knapste die er in SixSens rondloopt, een eyeturner, en een prettig gestoorde, vriendelijke, lieve meid ook nog op de koop toe ....   :lol ;D
Ben onlangs bij de ogendokter geweest (kwam hem toevallig ergens tegen) en hij constateerde een verre gaande staat van clubblindheid die verergert was door Vlaamse Judasisme (en wat dat echt betekent weet alleen de SMeerlap himself  :-P) .
Aandoening is ongevaarlijk en bewaart mij voor misstappen. Het Judasisme is gelukkig niet besmettelijk want anders had dit forum al lang geen leden meer.

Verder is het weer goed vertoeven alhier!

PS enkele Vlaamse bezoekers alhier zeiden hetzelfde over Lucy nog voordat ik er over begon... dat ze niet zoent en zelden een glimlach vertoont is voor hun een reden om Lucy nog maar even over te slaan
Ik wist al langer van jouw beperkt gezichtsvermogen.
Jij loopt al jaren uit de pas als het gaan over cub-maten en mager, slank, rubens, dik en vet.
Niet getreurd.....ik heb er ook last van. V, Vi, Vio.......Bianca  ;D
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #964 Gepost op: 18 augustus 2017, 19:19:46 »
Wat lees ik hier, Lucy niet tz? Het isvdat ik al zit, anders viel ik.
deze schoonheid TZ heet, warm, diep en innig en dat met zo  een afgeleefde man als ondergetekende.
En'ze bleef maar dat doen, een van de knapste meiden uit de clubs.
geef het toe, normaal doet ze dit niet, je moet haar alleej weten te motiveren.
Hoe? Nu een kok geeft zijn geheime recepten ook niet vrij

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #965 Gepost op: 19 augustus 2017, 09:35:05 »
Er zijn  2 Lucy s in SS actief,  lucy.bu en lucy.ro

.bu is jong, bruine huid, loopt veel rond en danst eventueel in het bargedeelte.
.ro  is zit meestal rustig op haar barkruk  ter hoogte van de koffiemachine.   
beiden  zijn volgens mij even aantrekkelijk.

Over .bu zijn er wisselde ervaringen te lezen
over .ro  heb ik nog niets gelezen.  Ik heb deze gisteren aangesproken en ik denk dat er een kamergang kan van komen.

Offline bartdepauw

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 67
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #966 Gepost op: 20 augustus 2017, 18:39:25 »
Gisteren liep er een grote blonde nieuwe dame in ss rond met ook wel een boezem om u tegen te zeggen. Ze was bedekt met aardig wat tattoos en heeft een mooie slank lijfje. Ik heb haar niet kunnen aanspreken omdat ze constant aan het kameren was. Iemand een idee wie deze nieuwe aanwinst is?

Offline kempie

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 192
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #967 Gepost op: 20 augustus 2017, 20:11:31 »
Gisteren wederom naar sixsens geweest. Het zou een soort van Lucy dag blijken te worden. Op de parkeerplaats kwam ik waterrat al tegen en ook boy69, JP en de vulkaanspesjalist bleken vandaag van de party te zijn. Het zou een gezellige dag worden. T.o.v de laatste weken zou er maar 1 van de 3 vaste favorietjes aanwezig blijken te zijn. De ander die er wel had moeten zijn kwam ook niet. Eindelijk zou ik weer eens een plekje hebben voor een kamer met simona maar net als vorige week toen er ook plekje voor haar bleek was ze druk bezet en niet te pakken te krijgen. Gelijk maar de enige aanwezige favorietje mee naar de kamer genomen.

Alle opties lagen nu verder open en ondanks dat het ook in sixsens vakantietijd is en er ook daar minder dames waren dan normaal waren er genoeg opties. Lucy zag er vandaag fantastisch uit en ik was nog nooit met haar op kamer geweest. Ze komt altijd wat moeilijk benaderbaar over dus ik er zelf maar op afgestapt want deze dame zou mij vast niet gaan benaderen. Ik stelde me voor maar al heel snel was de aandacht van Lucy weg. Ik dacht dat ze het gesprek niet verder zou zetten en of niet geintresseerd was of altijd zo was. Ik twijfelde dus over of direct de sleutel laten halen of weer vertrekken en toen draaide ze zich weer om en gebaarde me te gaan zitten en we spraken een redelijk tijdje. Het was allemaal heel relaxt en gaf een prima gevoel. Dus maar de sleutel laten halen. Op de kamer een heel ander verhaal. Het was allemaal een beetje plichtmatig. Pijpen en neuken was niet eens echt slecht echter ze kwam erg gespannen over. Als ze het allemaal wat relaxter had aangepakt op de kamer had ik het gevoel dat er best een leuk uurtje in zat maar dat zat er niet in en maar bij een half uurtje gehouden. Deze dame is gewoon niet echt iets voor mij.

Het was gezellig in de bar en volgens mij had iedereen het wel naar z'n zin maar de vulkaanspesjalist had volgens mij echt de dag van z'n leven. Hij liep maar te roepen over keuze stress hij had wel 6-7 opties gezien meestal hoor ik hem alleen over matige line-up met weinig opties. Nou hebben we niet dezelfde smaak dames maar ik heb wel een beetje een idee gekregen wat zijn smaak is. Dus ik hoor van waterrat over een top sessie die hij had gehad met een dame, hij wees haar aan en ik dacht dat is mogelijk wel type (en geen roemeentje) van DS dus ik wijs haar aan en hij had haar nog niet op z'n lijstje maar onaantrekkelijk vond hij haar niet. Nadat waterrat nog eens bevestigde wat voor topper ze was, bam weer een optie erbij. Uiteindelijk is ie met haar op kamer beland met en als ik het niet mis heb naar volle tevredenheid.

Maar goed ik had in de bar m'n oog laten vallen op een dame die me niet eerder was opgevallen. Ze moet er vorige week ook al zijn geweest en ik moet haar dus ook hebben gezien maar ze was niet op m'n radar beland. JP dacht dat ik twijfelde maar in tussentijd was de twijfel  wel weg. Ze was alleen alweer bezet wat prima was. Ik had alle tijd en wou nog even gaan zwemmen nu het zwembad nog open was later gooien ze het meestal dicht maar eerst nog wat met JP gepraat. Toen ik eenmaal in het water lag begon het al snel te regen geen probleem natuurlijk als je in het water ligt maar die badjas wordt wel nat en kan je nergens droog neer leggen dus het zwemmen was van korte duur. Terug in de bar was de dame er alweer. Ik had al gehoord dat ze het zusje van een bar dame was en nu had ik net een recensie van de dag ervoor gelezen waarin dat ook over een nieuwe dame werd gezegd. Die dame kon super goed pijpen dus dat zou helemaal wat voor mij zijn. Daar stond ze weer hoor op haar plekje vlak bij de DJ niet jagen, in zeer kort strak wit spijker broekje. Haar voor mijn eigenlijk wat te grote borsten in gepakt in een wit topje. Ik vroeg me af wat voor cup size dat was. E stond in de recensie maar dat is toch wel echt te veel voor mij. Deze niet kleine maar wel slanke dame met haar strak en strak gezicht. Zeker arrogant ogend en kwam als een profi het type dame wat vaak niet zo sympathiek blijkt. Ze ging wederom zitten met een wat verveelde blik. Dit was het moment voor mij. Ik ging erbij zitten vroeg of ze zich een beetje verveeld en het ijs was snel gebroken. Ze ontdooide helemaal en we hadden een erg aangename confrontatie waarbij haar verveelde blik snel veranderde in een aantrekkelijke glimlach. Ze had een heerlijk sexy uitstraling. Even gevraagd naar haar cup-size 85D, echt en ze waren nog stevig. Het bleek inderdaad om lucy te gaan. Ja weer een Lucy. De dame is 26 en zit al acht jaar in het vak. Op de kamer een heel goede blowjob inderdaad. Heerlijk die zachte borsten op de je lichaam tijdens de nodige handelingen. Prima sex en een heel aangename dame. Als het nog binnen m'n budget had gepast had ik nog een uurtje met haar gedaan maar ik had nog maar 50 en een half uurtje met haar is gewoon te kort bovendien  had ik dan nog zodanig herstel tijd nodig dat het wel een redelijk laat vertrek uit sixsens zou worden.

Ging nog even met boy69 naar beneden en er kwam een klein dametje van de kamer plus een man en nog een man en nog een man. Ik dacht waar houdt dit op maar bij 3 hield het toch wel op. We schoten beide in de lach. Nog een drankje gedaan en toen nog redelijk bijtijds naar huis gegaan.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #968 Gepost op: 20 augustus 2017, 20:40:13 »
het was een weekend vol keuze stres keuze stres op de vulkaan en in sixsens  :lol_hitting:vrijdag zoals gewoonlijk me wekelijkse tranig op de vulkaan . en daar trof ik al veel te veel Duitse dames aan  oa jordan pina mia kim loredana carla tyra angeline vicky en terug van weg geweest ive en nog een paar andere waar de naam me van ontschoten is . ik bevond me in een stres situatie stres is niet goed voor een mens .

dus zaterdag maar besloten om sixsens te bezoeken . sixsens staat bij mijn bekend als een club waar veelal zigeunerinnen werkzaam zijn . dus de plek voor mijn om te ontstressen  :lol dat leek goed te gaan bij aankomst 1 potentiële optie een dvp die ik ken van vv en GT van Duitse komaf  . ik vond dat ik alle tijd had en niet gelijk naar de kamer hoefde dus me wat in de wellness vermaakt . om 18 uur waren er in 1 keer 8 opties . tina kan ik niet meer laten lopen tina is een dame apart en me eerste kamer was dan ook met haar tina ziet er niet uit als een slampe  :lol geen siliconen en op het eerste gezicht geen tatoeage loop niet in lingerie . ook was christel aanwezig  moeilijk te schaken . de keuze stres bleef en werd nog grote toen ik kristina aan trof en jarwel dit keer geen Duitse maar een dame uit moldavië vorheen werkzaam geweest in PHG een uitstekende kamer van een uur en dat zeg genoeg .

als deze trend zo door zet in de NL sauna clubs beloof dat veel goeds in de toekomst en kan het maar zo zijn dat ik sixsens veel vaker ga bezoeken sixsens was al een goede club met alle faciliteiten maar het toenemend aantal duitse dames vind ik  :clap:     

Offline JPtoo

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 64
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #969 Gepost op: 21 augustus 2017, 20:18:39 »
Tja, Duitse dames. Kan er misschien wat mee nu  :17:

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #970 Gepost op: 22 augustus 2017, 01:19:42 »
@Dendokteur, de Lucy waar ik het iver had is een zwartharige Bulgaarse jonge schoonheid, die zo uit een fotomodellenalbum zou kunnen komen, of van eennVoctoria Secret feest.
een deketmeid dus.
hoigdringend dat ik haar nog eens oozoek in de Sixsens.
maar zo weinig tijd, zoveel mooie vrouwen,,,
wat hebben renteniers het toch gemakkelijk, zij hebben tijd in overvloed,

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #971 Gepost op: 22 augustus 2017, 01:50:48 »

wat hebben renteniers het toch gemakkelijk, zij hebben tijd in overvloed,
Geld, deket, de meeste mannen die ik ken hebben tijd te over, maar zijn geen renteniers  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #972 Gepost op: 22 augustus 2017, 06:30:47 »

wat hebben renteniers het toch gemakkelijk, zij hebben tijd in overvloed,
Geld, deket, de meeste mannen die ik ken hebben tijd te over, maar zijn geen renteniers  ;D


Tja,
und ich hab beides nicht. Kein Geld und keine Zeit, dazu noch die weite
Anfahrt!!!!
Bin ich nicht ein armes  :varken

vanKees

Offline consigliere

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 5
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #973 Gepost op: 22 augustus 2017, 20:25:51 »
Ik zie het alweer, geen nieuws, geen postings!!!! bah :lol_hitting:

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #974 Gepost op: 22 augustus 2017, 20:27:33 »
Ik zie het alweer, geen nieuws, geen postings!!!! bah :lol_hitting:
Verklaar je nader........ :lol

Overigens welkom op Relaxxxboard  ;) :pica
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke