Auteur Topic: SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL  (gelezen 1115155 keer)

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1050 Gepost op: 27 december 2017, 22:36:54 »
Hoe is de line-up de laatste dagen (behalve het feest)? Ik zou namelijk morgen (donderdag) gaan, maar ik ving op dat de GoldenTime op deze moeilijke dagen een veel ruimere line-up heeft. Klopt dat? Of zou het toch nog de moeite zijn qua dames in de SixSens?
Ikzelf kan er geen uitspraak over doen, omdat ik nog nooit met de Kerstdagen in Sixsens ben geweest. Van een medelid, die elk jaar met de Kerst in Sixsens is, weet ik dat er rond 25 tot 30 dames aanwezig zijn. Dus alles ohne gewähr  8)
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1051 Gepost op: 29 december 2017, 13:16:45 »
SixSens am 15.12.17

Durch die nette Vermittlung von mir wohlgesonnten RAKKERS konnte ich noch
ein, nein zwei Schäferstündchen mit meinem persönlichem Höhepunkt im
Pay6 erhaschen. Bei Wem? Die Perle, oder ist Sie sogar ein Juwel, im Club SS.
Pünktlichst um 11.00 Uhr eingetroffen, nach der langen Fahrt erstmal den
"Staub der Straße" abgeduscht, obligatorische Körperpflege und Wen sehe
ich? Gerade aus dem Bett ausgestiegen, noch den Schlafstaub in den Augen.
Aber einfach nur in den Arm zu nehmen, zu drücken und ihr erstes Lächeln
für diesen Tag zu erhaschen. Mit den Augen kurz verabredet und schon trennten
sich Unsere Wege wieder. Für kurz (naja, gute Stunde für all die Dinge, die
Frau früh machen muß!)
Mein Kumpel Nr.1 war auch schon "eingeflogen" sodaß Wir die letzten Infos
bei Kaffee und Zigi austauschen konnten.
Kumpel Nr.2 nahm Uns Beide dann mit runter zur Bar, da Er den Damen mal
"Hallo" sagen wollte. Ich glaub, er kennt Alle. 
Da erschien Sie! Ihre natürliche Schönheit dezent unterstützt und wieder in sehr
exklusiver Wäsche gesellte Sie sich zu Uns Dreien. Ein bißchen Smalltalk und meine
zwei Gentlemen zogen sich dezent zurück und ich durfte mich Ihr ganz widmen.
Über was haben Wir Uns unterhalten? Ich weiß es nicht mehr und Wir Beide
wußten intuitiv wann es Zeit war nach oben zu gehen. Heute war GFS und Slowmotion
das was Uns 'antörnte'. Wortlos, gefühlvoll...traumhaft. Zeit? Weiß ich nicht mehr,
ist mit dieser Frau auch fast, fast egal.
Bei der ersten Verabschiedung nach dem gemeinsamen Duschen war klar, Wir gehen ein
zweites Mal. Später, denn mein Kumpel Nr.1 sollte auch dieses Kleinod an seiner Seite haben.
Kumpel Nr.2 hatte seine "Pfannenkuchen-Zeiten" mit seinen Hauptfrauen.
Gottseidank leistete mir eine deutsche DL am Nachmittag und am Abend Gesellschaft,
auch als Sie wußte dass ich auf meine Favoritin wartete. (Sie verstand es als Sie Sie
sah. "Aber das ist doch garnicht dein Typ!" "Doooooch"!!!)
Abendessen war o.k., aber nichts besonderes. Auf den Abend hin wurde es etwas
besser besucht, doch die meisten Frauen waren unterbeschäftigt. Auch ihre Tanz-
einlagen, selbst ein öffentlicher BJ konnte die meinsten Männer nicht von der Bar
reißen.
Eine nette Geste am Rande: ein Stammgast hat für mehrere Frauen als Vorweihnachtsgeschenk glänzendfarbige, kurze Kimonos verschenkt. Ich durfte bei der
Foto-Session am Weihnachtsbaum zusehen, schöne Idee!
Frischgeduscht und wiedermal unten an der Bar, Wer umarmte mich von hinten?
Ja, das war das Signal für ein weiteres Schäferstündchen. Doch vorher tanzte Sie
vor mir, sang ein Lieblingslied, genoß einen Vodka-Redbull und war so gelöst und gut
gelaunt wie ich Sie noch nicht gesehen habe. Sie braucht kein 'Gekaspere', echte
Sympathie ohne Stress und diese Frau blüht auf und zeigt ihr wahres Naturell.
Und das haut mich um. Schön das Erleben zu dürfen.
Sie entschied wann Wir nach oben gingen und es wurde die erotisch/sinnlich-schöne
Fortsetzung von einigen Stunden vorher.
Gegen 01.00 war es Zeit aufzubrechen, Ihr frohe Weihnachten gewünscht mit
einem guten Rutsch ins 2018. Sehe ich Sie wieder? Mal sehen.
Tschüß C. und SS

vanKees

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1052 Gepost op: 2 januari 2018, 12:02:53 »
I've been on a long road

With the devil right beside me

Rising with the morning sun

It's a hunger that drives me

Prelude
Once upon a time in an alternate reality called Neverland there was a guy called TAFKAP. He flew like Peter Pan through this world of pleasure. During his travels he kept a diary of his adventures (the stories of lust) and posted them on the digital highway. His journey of 2017 ended in Lemiers and what happened that day is


                             The Final Chapter

My church offers no absolutes
She tells me "worship in the bedroom"
The only heaven I'll be sent to
Is when I'm alone with you
No masters or kings when the ritual begins
There is no sweeter innocence than our gentle sin


Waar de gelovigen van deze wereld kerst op de traditionele wijze vieren heb ik dat al geruime tijd afgezworen. Vorig jaar voor het eerst ervoor gekozen om het volgens het ijsberen principe te vieren in een Church of Pleasure. Het was me goed bevallen en een mooie afsluiter van het jaar geweest. De keuze dit jaar was dus niet moeilijk. De autorit van een uur gaf me de ideale gelegenheid om de eerder begane zondes nog een te overdenken. De alleenheerschappij van de BM (Bulgaarse Maffia) was dit jaar ten einde gekomen door de RVBE (Roemeense Bende Van Ellende).

Waar de normale kerk gedomineerd wordt door mannelijke zedenpredikers die je van je zonden willen verlossen zijn het hier juist de dames van lichte zeden die je zonden willen laten begaan. Deze "Disciples of Lust" zijn ten alle tijden bereid om een handje te helpen, mondeling bijstand te verlenen en hun verboden vrucht te gebruiken om je van de "demonen" te verlossen. Ze hebben zelfs hun eigen gebed dat ze iedere dag braaf opzeggen.

Put your skin on my skin, on my skin
Love it when we touchin', love it when we fuckin', my love
Make you high in a heartbeat, yeah
Woooh, tell me what you want and I can do it to you
I'm a million dollars, make your wishes come true
Calling out you're, calling out, calling out you're
Never seen a girl like this before
If you wanna pu-pu-pu-pu-put it on me
You're not gonna ge-ge-ge-ge-get it for free
Come on spend that dirty sexy money on me, on me, on me
You got to pull up, pull up, pull up, pull up
If you wanna do-do-do-do-do it freaky


Het lijstje Disciples waarmee ik gezondigd heb in deze kerk dit jaar was al opgelopen naar 20 en velen van hen hadden vakkundig hun werk gedaan. Bij de BM had je guilty pleasure Andrea, liefdes godin Crystal, illusioniste Dani, slangenbezweerster Domenika, smokey eyes Julia, fickfloh Simona, waterratje Sonia, crazy Stacy en silent Viktoria die indruk hadden gemaakt. Bij de RBVE waren het flexibel Carmen, oily Delia, wicked Kim en handenbindertje Mona.

Als ik op de parkeerplaats aankom blijkt de gangster ook net gearriveerd. Wederom gaan we weer als de Blues Brothers op een Mission of Lust. Nadat we de kerkelijke bijdrage gedoneerd hebben en ons in het gebruikelijke gewaad hebben omgekleed gaan we eerst naar de gaarkeuken om ervoor te zorgen dat ons energie level op peil is. Teleurgesteld moet ik constateren dat er geen croissants zijn, de boterhammen voor het gebakken eitje ontbreken en mijn favoriete beleg er niet is of al op. Het vereist wat improvisatie maar het lukt dan toch om het buikje te voorzien.

Het is hoogste tijd om de reinigingsrituelen te laten plaatsvinden die imo tot de beste in deze vorm van kerken te vinden is. Na dit tafereel was het tijd om eens een kijkje te gaan nemen in het hoofddomein van de Disciples te weten de bar. Al spoedig kwamen Melissa2 en Jasmin hun diensten bij mij aanbieden, maar ik had me voorgenomen vandaag de spits af te bijten met een Disciple waarmee ik nog nooit het genoegen had. Kort daarop komt Simona de bar infladderen.

Interlude
Tafkap doesn't know why, but everytime he sees her it is like she is singing the following words

You know that I'm a little tease, tease
But I want it pretty please, please
You know you know you know I'm crazy
I just wanna be your baby
You can fuck me, you can play me
You can love and you can hate me
Miss me, miss me, now you wanna kiss me
Come get it now or never
You know I want a little taste, taste
So let me take you all the way, way
You know you'll never be the same, same
One night you won't forget the rest of your life
So come on over to the wild side
Buckle up and, baby, hold on tight
Miss me, miss me, now you wanna kiss me
We both know that you love me 'cause I'm so bad


Simona komt bij ons zitten en maakt duidelijk dat wat er vandaag ook gebeurd zij met niets minder genoegen neemt als minimaal één donatie. Om mijn voornemen niet gelijk in duigen te laten vallen maak ik me uit de voeten en begin aan een zwerftocht door de kerk. In de Maroc Room krijg ik gezelschap van Melissa2 die de personificatie is van "bezint eer gij begint". Als ze inziet dat haar pogingen tevergeefs zijn gaat ze verder. Ik besluit om te verkassen naar het internet- en belcafé voor een reality check met de echte wereld. Wat klooien met de telefoon en met een scheef oog kijkend naar het voetbal. Inmiddels is de gangster ook aangeschoven en na een tijdje besluiten we ons weer naar de bar te begeven.

Al spoedig krijgen we gezelschap van Domenika die een ander kleurtje in haar haar heeft en zichzelf voorstelt als Domenika2. Er wordt behoorlijk gedold en als de sheriff komt aangelopen met een zak vol kerstmutsen en glow armbandjes zetten we Domenika een verlichte kerstmuts op. We adviseren haar om rond te lopen met de muts zodat iedereen kan zien dat ze beschikbaar is.

Ook Sabina, gekleed als het "onschuldige" kerst(b)engeltje, meldde zich. Nadat ze de kerstmuts opgezet heeft knijpt ze plagerig in mijn tepel en ik zeg haar dat dit normaal gesproken €5 kost. Ze pakt mijn hand en legt deze eerst op haar ene borst en dan op de andere. Lachend vraag ik haar wat dit me dan gaat kosten. We dollen nog wat en ze loopt weer terug naar haar plekje. Ik besluit een sigaretje te gaan roken en de gangster vergezeld mij. We zitten op het bankje en de gangster heeft al door dat Sabina zich bovenaan mijn lijstje gezet had. Ik zei hem dat ze de hint niet begrepen had omdat ze weer weggelopen was. Kort daarop komt Sabina met twee andere meiden het rookhok ingelopen. De gangster fluistert in mijn oor dat hij zich uit de voeten maakt om te zien of ze de hint snapt. Hij heeft zijn kont nog niet gekeerd of Sabina neemt plaats naast mij.

Got the feeling she is so sweet at caring
It's about to be legendary
This is what I came for
And I couldn't want her more


Ze kruipt tegen mij aan en fluistert "I want you" in mijn oor. Wie ben ik om een mooie dame te weigeren. Ik zeg haar dat we na het sigaretje haar "kerstwens" maar eens in vervulling moeten laten gaan. Waarop ze deze onder de noemer van dat ze toch al teveel heeft gerookt uitdrukt. Onderweg pikt ze haar bag of tricks op en terwijl zij de sleutel gaat halen pak ik de massage olie en de iPad uit de locker.

Vaak heb ik haar gekleed zien gaan in een jurkje, maar als ze in haar naakte glorie voor mij staat blijkt ze in het bezit te zijn van een prachtig wulps lichaam met rondingen in de juiste proporties. Om de feestvreugde kracht bij te zetten open ik mijn playlist. Ze wil mij echter een nummer laten horen en opent YouTube. In een handomdraai heeft ze het liedje gevonden. Het nummer is mij onbekend maar de tekst blijkt achteraf een profetische inhoud te hebben die haar op het lijf geschreven is.

She can take you everywhere,
Has a mood of billionaire,
Something special in the air when she's around,
She's the devil in disguise,
If you dare to look her eyes
She would trap you like a prize again and again


Hierna mijn eigen playlist opgezet en begonnen haar bevallige lijf te masseren. Als een klein poesje lag ze te spinnen en wat zijn ze op zo'n moment toch lief en onschuldig. Ze draaide zich naar me toe en vond het tijd dat onze tongen nader kennis maakte met elkaar. Haar hand ging op verkenning uit. Mijn kleine vriend stond meteen in het gelid. Ze daalde af om onderweg een tussenstopje te maken om plagerig in mijn tepels te bijten. Ze wilde mijn kleine vriend overtuigen dat ze afgestudeerd was aan de Academy Oralski. Met vlag en wimpel geslaagd. De tijd was rijp om de fysieke intensiteit te verhogen. Ze zadelde zichzelf op, greep mijn polsen en drukte deze boven mijn hoofd tegen het bed. Was ze een half uurtje geleden nog een onschuldig poesje inmiddels was ze getransformeerd tot een zwarte panter die haar haren losgegooid had. Ze bleef me de hele tijd aankijken op zo'n waanzinnige geile manier. Ik wilde de strijd niet opgeven zonder weerwerk en nam het ritme over. Haar borsten drukte ze in mijn gezicht ten teken dat mijn mond ermee mocht spelen. Langzaam nam ze het ritme over totdat ik uiteindelijk gewonnen moest geven.

De resterende tijd van het uurtje nog wat nagebabbeld en toen het nummer Traag van Bizzey (ft Jozo & Kraantje Pappie) voorbij kwam begon ze liggend op bed te twerken en keek me weer met die geile blik aan terwijl ze het "doe ik het goed, papi" gedeelte meezong. Fijntjes voegde ze eraan toe dat doggystyle haar favoriet is en ze me de volgende keer op deze wijze wilde neuken.

Na deze zeer geslaagde sessie met haar het reinigingsritueel ondergaan, waarna ik samen met de gangster ben gaan eten op de verbrandde calorieën weer op peil te brengen. We besluiten uit te buiken op het overdekte terras en al snel is het een dolle boel daar met Stacy, Julia die aan haar Engels is aan het schaven wat kolderieke momenten oplevert, Laura en Domenika. Na een tijdje toch weer besloten opmde bar op te zoeken.

Nu zou de 2e sessie mijn 100e van het jaar in een SC worden en tevens mijn 50e overall in SS. Ik zat met de gangster ietwat verscholen in de bar toen Simona kwam binnen lopen. Ze had ons al snel geschoten en voor ik het wist zat ze al op mijn schoot. Zij weet donders goed dat ik haar niet kan weerstaan en met wie kun je beter een mijlpaal vieren dan met de huisnymfo. Na een twintigtal minuten waarin ze mijn hoofd al op hol had gebracht en het bloed laten zakken naar de middelste regionen was het tijd om het onvermijdelijke te laten plaatsvinden en ons terug te trekken in een meer privé setting. We besloten eerst nog een sigaretje te roken.

I heard her say
Walk, come with me now
I'm gonna take you down
Walk, come with me now
I'm gonna show you how


Ze pakte haar tasje en weg waren we. Ze stond me aan de theke op te wachten met de sleutel van kamer 4 en we vervolgden de weg naar boven. Ik zette de playlist aan en ze sprong op bed om me te verrassen met een striptease. Nadat de gebruikelijke voorbereidingen hadden plaatsgevonden stortte ze zich op mij. Onze lippen zogen zich aan elkaar vast en onze tongen speelden er lustig op los. Ze daalde af voor een heerlijke pijpbeurt die tussentijds onderbroken werd door een Russisch intermezzo. Je zou denken dat ze haar kaakspieren wat rust zou willen geven maar ze kwam op mij liggen en onze tongen vonden elkaar moeiteloos en speelden er lustig op los. Langzaam begon ze haar tengere lijfje over me heen en het ontaarde in een langdurig potje droogneuken/pussysliden in de categorie nat-natter-natst.

De temperatuur liep aardig op en om te voorkomen dat er een "ongelukje" plaats zou vinden een kleine adempauze ingelast waarbij ze haar handje niet onder controle had en een edging HJ gaf. Ze had aan één blik van mij voldoende om de pirelli te monteren. Uiterst intiem volgde de daad zelf terwijl ook onze tongen hun eigen spelletje speelden. Na 75 minuten geil, geiler, geilst was de ontploffing intens. Het zweet druipte van onze lijven na deze sessie waarin ik gesloopt ben geworden door de skinniest dame van het geheel. Tijdens de resterende tijd nog even samen door de complete songlist van mijn IPad gelopen om weer op adem te komen.

Met nog slechts enkele minuten dat de keuken open zou zijn snel nog een kipfiletje naar binnen gewerkt om daarna mijn zonden van mij af te spoelen in de douche en lekker te bubbelen. Bij terugkomst in de bar bleek al snel dat Simona haar reputatie als bad girl bevestigde. De lingerie verdween en in haar naakte glorie huppelde ze rond. Domenika liet zien waarom ze de bijnaam slangenbezweerster heeft door publiekelijk een slang uit het mandje te toveren en deze tot op de laatste druppel van zijn gif te ontdoen. De vermoeidheid sloeg toe en op het bankje onder het grote scherm de dag doorgenomen met de gangster. Ik besloot nog een laatste sigaretje te gaan roken in het rokershok. Daar nog even wat gedold met Stacy, Simona en Julia die vandaag spraakwater had gedronken. Het tijdstip om de kerk te verlaten was aangebroken en nadat ik me weer in mijn burgerkloffie had gehesen aan de rit naar huis begonnen.

Outro
On his way home he got the feeling that his journey was not complete and made plans to go "swim" between the Sharks in Darmstadt. They fell into the water and he ended up at the last chance of the year in the fairytale forest. What happened that day will be told at a later moment.


The soundtrack of this journey
Barns Courtney - Champion:

Hozier - Take Me To Church:

David Guetta & Afrojack (feat Charli XCX & French Montana) - Dirty Sexy Money:

Avril Lavigne (feat Marilyn Manson) - Bad Girl:

Welshly Arms - Legendary:

Akcent (feat Lidia Buble & DDY) - Kamelia:

Bizzey (feat Jozo & Kraantje Pappie) - Traag:

Kongos - Come with me now:

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 416
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1053 Gepost op: 2 januari 2018, 15:17:55 »
Maandagochtend even gebeld of het zesde zintuig alweer bij zinnen Is, na een nacht feesten zuipen en vuurwerk afsteken. En ja hoor de club was alweer open. Er zouden volgens de theke op dat moment 4 dames aanwezig zijn. Ok, dat is meer dan 0 en er zouden er vast nog wel een paar bijkomen, aangezien YY,  phg, vv, gt, h7 en een heleboel andere clubs gesloten zijn.

Maar First things first, de inwendige mens opladen, want anders ben ik net een leeg duracell konijntje.
Tot mijn verbazing hadden ze haring liggen. Dat heb ik in geen maanden meer gehad. Er lagen er nog maar 2... me kunnen inhouden en slechts 1 gepakt. Gaf mezelf een schouderklopje.

Misschien dat m'n goeie daad beloont werd, want richting de bar zie ik daar een slanke blonde dame. Ze oogt iets ouder dan Veel van de roembul, maar ze Had ook iets moois, kalms en toenaderbaars.
Plezierige ook dat zij voor de verandering zo naturel Is. Geen plamuurlaag, geen pamela Anderson borsten, maar een zalige buurvrouw type leek het wel.

Ik zag haar de trap opkomen en maakte een kort praatje. Helemaal geen opdringerig gedoe en toch stond ze er voor open zeg maar. Ze liet het initiatief helemaal aan mij over. Voelde me vrij als een vogeltje, toch twijfelde ik even en zocht hier naar info. Ik was er daarna snel uit dat zij het zou worden. Niet veel later haar weer gespot en gevraagd of We even een babbeltje konden doen. Leuke meid, en besloten haar een sleuteltje te laten halen. En geen moment spijt van m'n keuze gehad.
Uiteindelijk viel het kwa aantallen wat tegen, met 10 dames en toch wel een man of 25. Maar je hebt maar 1 goeie nodig... En die Had ik imho. Ik Had een lekkere kamergang met Tamara gehad.

Daarna verder de club Door. De veranda tegenover de theke wordt verwarmd met terraswarmers. Toch vond ik het er te fris om te werken. Bovendien werd er gerookt. En als ik ergens niet tegen kan Is het kou en rook.
Dus de mens room in. Werd ik eruit geknikkerd Door 2 heren die meenden dat er in de ruimte geen mobieltjes gebruikt mochten worden. Dat werd ontkracht Door zowel Tamara als de theke, dus ik terug naar de mens room. Waren die 2 pinokkio's in geen velden meer te bekennen.

De rest van de avond afgewisseld tussen het restaurant, de Wellness met een ruime jacuzzi (heerlijk!) en natuurlijk de mens room. Zou willen dat elke club een jacuzzi en rustige mens room heeft. Ok, je hoort de bas en muziek van de bar er helaas doorheen. Doch, het blijft beter dan de bar zelf.

Ik moet bekennen, in de zomer was m'n eerste bezoek en toen was ik was teleurgesteld over de club. Waarschijnlijk kwam dat Door de line up en mijn drang om Veel te kameren. Nu ik meer geniet van het luieren, relaxen in de Wellness met name whirlpool, en rustige werkpleke, staat Sixsens gelijk op een hele hoge plek. Durf ik het te zeggen... nou ik doe een poging, als club zijnde verstoten ze Vertigo van m'n 3e plek. Vertigo heeft een uitgebreider buffet en icm hun a la carte winnen ze het op dat gebied van Sixsens. Maar de mens room en de jacuzzi van Sixsens overstijgt dat. Doch, door de reisafstand, blijft Vertigo op nr. 3 staan.
Ik kijk eigenlijk beetje tegenop om weer zo lang terug te moeten rijden naar de Mentholcave.
Maar ik geef toe, als reisafstand niet mee zou tellen, dan zouden clubs met uitgebreidere wellness, zoals dus o.a. Sixsens en Park Saunaclub Residenz hoge ogen gooien. Mits ook 'goeie' line up, want mijn zomers bezoekje aan PSR viel tegen door de destijds zeer beperkte line up voor mij.

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1054 Gepost op: 6 januari 2018, 00:36:16 »
Onlangs weer even voor 2 uurtjes snel even binnen gewipt bij SS, en ik was blij dat ik niet het volledige tarief heb afgetikt.
Want ben zonder kamergang weer vertrokken reden te weinig dames en niet echt een die naar mijn zin was.
Nou ja er was er wel 1 maar die ging na een paar minuten met een heer naar vermoed een kamer om niet meer terug te zijn voor 1,5 uur.
Daarna maar even wat eten en alles was netjes verzorgd wie immer maja je komt natuurlijk ook hoofdzakelijk voor ander rauw vlees.
Maja eigenlijk had ik ook beter moeten weten in de week van nieuwjaar met Orthodox kerstmis nog vlak voor de boeg kan het geen hoogtij zijn in een door Rumbul gedomineerde club als SS.
Volgende keer beter maar dat gaat denk ik voor het einde van januari of februari zijn, en heel vlakbij mijn nieuwe woning is een mooie massagesalon gevestigd wie weet duik ik daar op een eenzame avond wel eens naar binnen. ;D

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1055 Gepost op: 10 januari 2018, 09:25:00 »
Gisteren , Di, in SS geraakt rond  13.00 aangekomen.
Het was kalm, zelden meegemaakt.     Het aantal beren was redelijk maar het aantal meisjes was niet groot.
Geleidelijk aan kwamen er meer meisjes en ook meer beren binnen.    Velen beren draaiden rondjes.
k Denk dat wanneer men voor de eerste keer zo een club bezoekt, dat men zich zal afvragen 'Is dit het ? '.

Aanwezig, voor zover ik de namen ken of onthouden heb : Jasmine,  Simona, julia.bu  (was enkel uren bezet), Linet bezig aan de gokkast van  13.00 tot ik vertrok rond  18.30, Kim (na 16uur), Adrea, .... ik schat zo een 15 in het totaal. 
Waaronder  2 nieuwe van het land van het registratie land : Julia.de  is brunette,  1m60  , c cup, spreekt wat Engels en Duits.  Een Franstalige bezoeker was na een kamergang niet tevreden over haar.
Jasmine.de is een 25 jarig mooi kind, slank, zwart lange haren (voorheen licht blond), getuned B cup, in een  sexy witte jurk.  Met zij heb ik een prima kamer gemaakt, zie afonderlijke review.
Voor de rest van de tijd heb ik wat 'rondgedraaid' en social talk gedaan met enkele Franstaligen en Flicka.

Het is me opgevallen dat er andere zeep in de douches is, niet meer zo neutraal maar lichtjes geparfumeerd.  Oppassen voor het opblazen van een alibi ...  .  Ik wou dit nog melden aan Beate maar het is vergeten geraakt.

Doc





Offline bartdepauw

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 67
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1056 Gepost op: 13 januari 2018, 10:37:11 »
Gisteren zoals van ouds nog eens op een vrijdag naar Sixsens geweest. Het is nog maar het begin van het nieuwe jaar dus het aantal dames is nog wat geminderd. Wel veel nieuwe en dat is altijd wel aangenaam. Ik schat ongeveer een dertig dames met idem dito mannen. Totaal niet druk, als je ging wellnessen en je kwam terug in de bar dan had je nog altijd plaats aan de toog. Eigenlijk best wel leuk zo. En dat het leuk was, dat hebben we gemerkt. Wat een sfeer gisteren. De dames waren constant aan het dansen, Simona gaf een life sessie weg aan de paal met een andere dame, elkaar uitkleden en opgeilen waarna ze elkaar hebben liggen betasten op die bedden daar aanwezig. Ik heb het helaas moeten missen omdat ik anderhalf uur op de kamer lag. Ja u leest het goed, anderhalf uur. De eerste keer voor mij trouwens, ik ben van nature niet zo een lange kamergang-persoon. Maar voor sfeer en gezelligheid geef ik een 9.

Begin van de avond had ik een Aziatisch type gespot in de keuken. Het toeval wil dat ik daar wel een voorkeur voor heb. Maar goed, rond een uur of negen is ze langs mij komen zitten aan de bar. Amy, Vietnamees maar geboren in Duitsland. 25 jaar jong, 1:54m en zal rond de 40 kg wegen. Erg kleine borstjes wat logisch is voor deze dames. Dan de kamer sessie. Wat kan ik daar van zeggen? Laat ik het zo uitdrukken. Van al de andere kamergangen die ik ooit gedaan heb, welke andere kamergangen???? Totaal verdrongen. Wat een sessie. Miljaar.

Ze heeft voorheen in GT gewerkt en heel even YY geprobeerd. Nu is ze hier enkel op vrijdag en zaterdag als ik dat goed begrepen heb. Voor mij persoonlijk overstijgt zij alle andere toppertjes. Nu heb ik weer een doel om ss te bezoeken.

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1057 Gepost op: 13 januari 2018, 17:32:47 »
Hmm een nieuwe Asian doll in de SS eens even in de gaten gaan houden ik ga dan wel over een dikke maand voor de welbekende rolahola naar Thailand op vakantie.
Maar zo een Vietnamese snack als voorpret klinkt niet slecht, dus ik hoop dat ze nog een tijdje blijft.

Offline Hooker lover1

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 44
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1058 Gepost op: 18 januari 2018, 10:00:05 »
Standaard
Woensdag 17 januari,werd een lange dag!

Na mijn capriolen in Babylon,had ik 17 januari uitgekozen om nog eens langs sixsens te gaan.
Het zou echter een bezoek in stilte worden,want mijn club maatje Mr bluenose kon er niet bij zijn....en zal er tevens de komende weken niet bij zijn.Absolute stilte ging het echter niet worden,een oude schoolkameraad belde me namelijk op om het einde van zijn relatie aan te kondigen.Dit vond ik een goede reden,hem eens mee te nemen naar sixsens.....om wat te genieten natuurlijk.
Even later kreeg ik dan via Pm een berichtje van sjeufke,die op meeting point gezien had dat ik ook aanwezig zou zijn.
Enkele uiterlijke kenmerken werden uitgewisseld,zodat we elkaar niet zouden kunnen mislopen

11.03 arriveerde ik op de parking van sixsens,waar al enkele voertuigen stonden.....er was duidelijk beweging.
Aankomende aan de lockers,zag ik een man zich omkleden naar ijsbeer,die eigenlijk aan de beschrijving van Sjeufke voldeed.
Doch ik was niet zeker,en ging mezelf dan ook maar omkleden als beer....
Hilarisch,want ook Sjeufke vertelde me nadien dat hij in zichzelf dacht,dit moet de hooker lover zijn.
Uiteindelijk schudde ik Sjeufke de hand bij het ontbijt,dat we samen genoten bij een gezellige babbel.

Sjeufke was de eerste die tot actie kwam,hij spotte Violetta....die hem enkele uren zou bezighouden.
Via Pm wist ik dat ook Batchatero zou komen opdagen,waar ik naar uitkeek om wat bij te babbelen.
Alweer via Pm verkreeg ik van Jansenroy een erg attent bericht,dat hij tijdens zijn laatste ss bezoek Vanessa gespot had.
Wie mij kent weet dat ik een zwak voor Vanessa heb,en er erg naar uitkeek om met haar te herhalen.
Bij toeval was Vanessa de eerste meid,die ik tegenkwam in de ontbijt ruimte.....de dag kon niet beter beginnen.
Doch dit werd nadien een beetje een teleurstelling,Vanessa bleek geboekt voor de gehele dag

In het overdekt terras deed ik een poging mijn kameraad in contact met de dames te brengen.
Mijn oude school kameraad is namelijk geheel niet thuis in dit wereldje,en was best zenuwachtig.
Lydia die op dat moment in het overdekt terras zat,leek mij de geschikte dame om voor hem het ijs te breken.
Maar het liep niet zoals voorzien,Lydia storte zich in mijn armen en begon subtiel met haar verleidings offensief.
Op dat moment kwam de verrassing van de dag plots het overdekt terras binnen,den docteur was in the house
Blij hem te zien,want dat was al enige tijd geleden....
Voor den docteur was het blijkbaar geen verrassing mij te treffen,hij had op de parking mijn legendarische automobiel reeds gespot
Doch den docteur zag wat er gaande was,hij wou Lydia niet verder storen in haar poging mij naar een kamer te vervoeren.
Ik was kansloos tegen Lydia haar pre sales,het werd kamer 1.

Buitengewoon lekkere ervaring gehad met Lydia,erg hoog gfe gehalte.
Die vrouw onderschat zichzelf dermate,dat het haast niet te verwoorden is.
Lydia heeft volgens mij niet echt door,welk hoog service niveau ze haalt.....ze bleef over haar eigen prestaties erg bescheiden.
Zoals reeds geweten stopt zij zeer binnenkort met dit werk,maar er is hoop dat ze toch nog een tijdje af en toe tijdens de weekends zal komen bijklussen....voor een extra zak centjeGraag zou ik met haar herhalen,als de gelegenheid zich zou voordoen.
Kamer 1 eindigde met zeer hoge bevrediging.

Terug in het overdekt terras wat recupereren,den docteur kwam me inmiddels melden dat ook Batchatero gespot was.
In het restaurant gedeelte kwamen we samen,aldaar kwam het tot vermakelijk vertier,er werd wat afgelachen en de fun zat er goed in!
Ook Sjeufke dook plots weer op,met Violetta natuurlijk.Hoeveel plezier we ook beleefden,ijsberen blijven ijsberen....Batchatero ging zijn lijstje verder afwerken,en ikzelf en den docteur daalde af naar de bar om eens te bekijken wat er te spotten viel.
Den docteur spotte een blonde dame,die ons beide totaal onbekend was.
Met een drankje in de hand,werd het onze prioriteit om met deze dame eens kennis te maken.
De dame bleek dorotea te noemen,en uit Polen te komen.....naar eigen zeggen voorheen werkzaam in Duitsland.
Den docteur liet er geen gras overgroeien,en maakte aanstalte om met dorotea richting kamer te trekken....
Dorotea zelf,wou eerst nog een sigaretje roken,en me voorstellen aan haar zus!
Dit was best vermakelijk,2 Poolse zussen dus en de dame die aan mij voorgesteld werd,luisterde naar de naam Claudia.
Beide vertrokken we met onze Poolse dame richting kamer,Claudia werd kamergang 2.

Aangekomen in kamer 7,had ik nog geen flauw benul van wat me overkomen zou.
Het bedje werd opgemaakt,de lingerie ging uit,en ikzelf werd vervolgens door Claudia het bed op gecatapulteerd.
Verrast door de Poolse aanpak kreeg ik echter geen seconde om wat te vertellen,een uitzonderlijk hevig tongzoen offensief werd Claudia's volgende verrassing.De volgende zet van Claudia was al helemaal te gek om waar te zijn,zowat de hevigste pijpsessie die ik in jaren beleefde.Claudia bleef ongestoord doorgaan,en de pijpsessie heb ik zelf stopgezet....ik kon niet meer en wou neuken.
Het neuken werd net zoals het pijpen,bijzonder heftig....en wat was dit vrouwtje nat en uitzinnig.
Claudia porde me aan haar stevig door te neuken,kamergang 2 was fantastisch!

Na een douche die meer dan nodig was,Claudia had me behoorlijk gesloopt.....moest en zou ik den docteur vinden.
Dat duurde niet lang,en spontaan begon hij met vol enthusiasme te vertellen over zijn kamergang met de nieuwe Pools dame.
Zijn ervaringen bleken parallel gelopen te zijn,met die van mij....
Beide Poolse dames,zijn dus een absolute aanrader medeberen

Nadien genoten van een avondmaaltijd,ikzelf en den docteur geraakten maar niet uitgepraat over de Poolse sister force
Na het eten was het echter domenika die wat aandacht kwam opeisen,deze liet me verstaan dat ze best zin had in een kamertje.
Nog enigzins vermoeid van het Poolse geweld,melde ik met wat humor....dat een kamer enkel kon afgedwongen worden,als domenika me wat in de stemming zou kunnen brengen.Domenika begon daarop te paaldansen,en dat deed ze best leuk overigens
Vanwege de aanmoedigingen van enkele collega's,werd het uiteindelijk een topless dansje....
Het was dermate vermakelijk,dat ook den docteur en sjeufke plaatsnamen om wat te genieten van domenika's optreden.
Sjeufke maakte terecht de opmerking,dat domenika haar figuurtje er best op vooruitgegaan is...
Aangezien domenika zag dat haar optreden wel werking had op mijn stemming,ging uiteindelijk ook haar slipje uit....en kregen we een poedelnaakte domenika rond de paal.Kort daarop verdween ik met domenika richting kamer,en deze vond het erg vermakelijk gewoon naakt doorheen de club om een sleuteltje te gaan.

Domenika werd dus mijn derde kamergang,en de contradictie met de voorgaande kon niet groter zijn.
Domenika haar pijpsessie werd zeer soft opgebouwd....doet ze altijd,maar vanwege claudia's geweld viel dat verschil in aanpak dus des te meer op.Toch hou ik enorm van diversiteit,en kamers met domenika zijn gewoon altijd goed.
Alweer gelukkig de kamer verlaten.

Van mijn kameraad was al enige tijd geen sprake meer,die was net zoals Batchatero al huiswaarts gekeerd.
Ook Sjeufke waren we kwijt,ik en den docteur echter.....hadden andere plannen
Ik plaatste me bij Ella,die had ik namelijk beloofd te kameren in het begin van de dag.
Gezien mijn 3 hevige voorgaande kamers,liet ik Ella verstaan dat het geen zekerheid meer was dat ik mijn belofte kon waarmaken.
Dit vond Ella niet fair,en ondanks haar beperkte talenkennis deed ze alle moeite om dat duidelijk te maken.
Uiteindelijk kon ik haar dan toch duidelijk maken,dat de bal in haar kamp lag....
Als ze me geil genoeg kon krijgen tijdens de pre sales,zou ik volgen als een lammetje richting kamer.
Dit moet je Ella dus geen twee keer zeggen,hoewel haar talenkennis haast nihil is,had ze de boodschap best begrepen
Ella begon dus met haar opwarm ritueel,den docteur maakte zich uit de voeten,want die wist donders goed wat er ging volgen.
Kamergang 4 werd dus Ella!

Hoewel Ella ondertussen al enkele woordjes Engels meer verstaat en spreekt,blijft het een daden zonder woorden sessie.
Sex met Ella is gewoon lekker,ze gaat er voluit voor en geniet er best zelf wel van.
Ik kwam dan ook op handen en voeten van kamergang 4 tot bij de lockers gestrompeld.

Het was tijd om naar huis te gaan,moe en voldaan....en wat hadden we toch plezier gehad!
Het plan was om nog wat te drinken,en huiswaarts te keren....
Toen dook Vanessa echter op,die nu vrij was na een pannenkoeken sessie van een dag.
Ik wou dus kameren met Vanessa,en dat wou zij best ook wel....
Maar vanwege een panne met haar auto,was ze wachtende op iemand die haar zou komen afhalen.....kameren was dus geen optie meer.
Wel kwamen we in gesprek,zelf begon ze over haar aanmelding van diezelfde ochtend,met betrekking tot de nieuwe wetgeving.
Ze deed me haarfijn uit te doeken,wat en hoe nu alles in zijn werk ging.
Op slechts 30 minuten had ze alles in haar bezit,en hoewel ze nu in ss werkt,wou ze zich reeds in regel stellen om ook in Duitsland in de toekomst aan de slag te kunnen.

Vanwege mijn gesprek met Vanessa,waarbij ook de nodige knuffels en tongzoenen uitgewisseld werden.....was ik alweer behoorlijk geil.
Dat had Vanessa best gemerkt,want ik kon nauwelijks van haar prachtige lichaam blijven.
Vanessa kent me iets te goed,en kon als het ware mijn gedachten lezen....Ze stelde me dan ook de vraag,of ik liever niet eerst nog lekker wat wou neuken,alvorens huiswaarts te keren.Ze wou me voorstellen aan haar vriendin,die mij onbekend was.
Het bleek Roemeense Roxana te zijn,die erg dankbaar bleek met Vanessa haar bemiddeling.
Vanessa vertrouwde mij toe,dat Roxana echt een dame voor mij zou zijn.....en Vanessa kan het weten natuurlijk
Vanessa keerde huiswaarts,en ik plaatste me naast Roxana voor een uitgebreide kennismaking.

Roxana dus,begon lekker te pre salen....
Aangenaam gesprekje,subtiele aanrakingen.....maar geen tongzoen of intieme aanraking.
De meid ging mijn gehele lichaam bespelen,maar zeer subtiel vermeed ze elk intiem contact.
Ik zag echter in haar ogen en haar lichaamstaal,dat er wat komende was....
Bovendien had Vanessa mij een 100% tevredenheids garantie gegeven
Kamergang 5 werd Roxana dus,die werkelijk alle registers open trok en eens op de kamer,geen taboo's bleek te hebben.
Fantastische afsluiter van de dag beleefd,bij een meid die zelf ontzettend geniet van sex!
Hoewel de tijd verstreken was,zijn we na de actie nog een tijdje blijven napraten terwijl we elkaar nog wat knuffelden.
Dit maakte alles nog beter af,dan het al geweest was!
Hier zal zeker herhaling volgen,en Vanessa zal ik persoonlijk bedanken mij in contact gebracht te hebben,met dit toppertje

Het was nu wel finaal over and out!
Sixsens was op dat moment reeds doods,en klaar om te sluiten eigenlijk....alles was reeds netjes opgekuist.
Ik verliet sixsens om 23.35,samen met laura en domenika....
Laura had me klaarblijkelijk weer goed in de gaten gehouden,en sprak mij in het buitengaan aan over mijn dagverloop.
Niet onderschatten die dvp,ze weten donders goed met wie je wat deed
Het was een fantastische dag,leuke dames gekamerd en goed gezelschap gehad.
Sixsens,tot de volgende.

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1059 Gepost op: 23 januari 2018, 21:09:45 »
Di  23 jan 2018.
Eerder onverwacht in SS geraakt, rond 12.40 aangekomen.   
Op de parking was er plaats voorzien voor de legendarische Hookermobiel , bij het verlaten van het paradijs was deze nog steeds niet bezet.   

Ik probeerde locker 69  te reserveren voor een bekende ijsbeer.    Ik was juist aan de receptie om een balpen te vragen voor een papier op te hangen ' gereserveerd' toen deze binnenkwam.  http://www.relaxxxboard.com/Smileys/default/lol_hitting.gif

Zoals in mijn live verslagje , werd ik door de Duitse Jasmin geschaakt en wat later door Vicky2. 

Verder wat social talk gedaan met enkele meiden, waaronder  Elizo.po ,Natascha.ru   beide nieuw.    Ook een Lilla.de , verder met de zus van Sabina , waarvan zij het geld wilde opeisen als zg. manager ervan.

Violette en de Sjeuf hadden blijkbaar iets te vieren.   Zij vond toch nog de tijd om met mij wat te babbelen o.a. over de neukprestaties van HL 1 en dat ik dat als docteur eens dien te diagnoseren.

Tijdens het avondeten werd ik uitgenodigd aan een tafel met .ro meisjes. 

Ik ben rond  18.15  huiswaarts vertrokken.

Doc

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1060 Gepost op: 27 januari 2018, 22:58:51 »
Na een intermezzo van bijna drie weken ben ik op de 3e woensdag van 2018 afgereisd naar het heuvelgehuchtje Lemiers. Met een herhaling op de dinsdag er na. Dinsdagen en woensdagen zijn geen courante dagen voor Sjeuf, maar beiden stonden al enkele weken gepland met alibi.
Ik trof een aantal schrijvers om zo nu en dan tussen de kamers door wat te 'klasjenere'. Altijd leuk, maar de meeste tijd verdrijf ik toch het liefst met de meiden.
Een aantal schrijvers heeft mijn handel en wandel van beide dagen al ruim beschreven. Dus beperk ik mij tot de kamers en wat aanvullingen.
The Queen meldde zich op tijd in the building. In haar kielzog normaal alleen Sara (ex Emma), maar nu ook Sofia en Eva. Voor mij niet onverwacht, maar ik heb wel vaker transfers niet zien doorgaan. Dus bewust terughoudend geweest met het melden er van. Er is er nog een aantal transfers op handen. Het is nog even afwachten.

Na de lunch met Violetta (who else) wat bijkletsen op het terras om vervolgens te verdwijnen in kamer 11. Ja, die was echt vrij! Een uitstekende kamer weer!
De tweede kamer was met lachebekje Eva. Helaas helemaal boven in de nok. Enfin, dat deed niets af aan Eva's kwaliteiten. Eva is er voor de knuffelkamers.
Ik moest die woensdag op tijd naar huis om een derde wereldoorlog te voorkomen. Geen nood, want na 6 dagen zou ik er toch weer zijn voor een dagdate met the Queen.

Normaal zou deze dagdate op mijn verjaardagsparty (26-1) afgelopen vrijdag hebben plaats gevonden, maar de transferwereld is hard. En moest ik iets gaan verzinnen. Dat is afgelopen dinsdag dus geworden.
Nu achteraf is het mij goed bevallen. Een relaxte dag met Violetta in Sixsens zonder party. Ik heb de hele dag ongedwongen kunnen genieten met the Queen. Ze heeft alles uit de kast gehaald om mij een prachtige verjaardag te geven.
Na de lunch wat ontspannen op het terras. Lekker tegen elkaar aanhangen, Kuscheln en nog wat meer leuke dingen. Zoals ik al vaker heb geschreven. Violetta verveelt nooit, want ze lult over alles mee. En dat is maar zeer weinig meiden gegeven in deze business!

Met een fles champagne naar een kamer met whirlpool. Je moet een Queen tenslotte in de watten leggen. Andersom waren die 'watten' er ook voor Sjeuf. Die champagne heeft veel plaatsen gezien. En onverwacht een wel heel leuk cadeau van the Queen!  :censored
Na een paar uur werd het tijd om de kamer te luchten, wat te eten én om de meegebrachte vlaaien te proeven. Op verzoek één 'kroonsele vlaoj met sjoem'! Deze viel bij velen in goede aarde.

Ik vond het wel gezellig zo met the queen in de bar en had niet echt kamerplannen meer. Tot dat de Queen ineens de woorden bezigde: "my hobby is doggy!" Na ruim 40 kamers ken ik haar wel, maar deze kwam onverwacht!
Een verjaardag om nooit te vergeten.

Illusion Plopp!


Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1061 Gepost op: 28 januari 2018, 01:21:28 »
Ja een dagje SS, met als uitgaanspunt een kamertje met Eva.
Wat later dan gepland aangekomen, was mijn tabak vergeten :-\ en kon niet zo snel bij de tabaksboer vertrekken.
Want er zit weer wat handel aan te komen!
Ook weer een vlotte afhandeling van de ontvangst en zag al Taylor in de rokersruimte en Shakir in de whirlpool.
Douchen en het hele ritueel, tijd voor een ontbijtje, mwah wat karig, maar ook niet aangedacht dat je een omelet of zo kan bestellen.
Met taylor gesproken, die zat te wachten op zijn afspraakje en Taylor, toen die dame binnen kwam, je gezicht glunderde van oor tot oor. :lol
shakir daar nog mee gesproken, zeg maar wat levenservaringen uitgewisseld.

Tijd om op jacht te gaan naar die vlotte lollita, en ja Sjeuf die lollita was nergens te bekennen.
Al op de kamer en de hele middag niet te vangen.
Die meid vergelijk ik met vissen, je hebt beet en trekt de hengel op en weg vis.
Diverse keren heb ik haar voorbij zijn vliegen, visje in je handen en floep weg is hij, als een gladde aal,haha.
Dit wordt nog vervolgt!

Nu weet ik op 1 paard moet je nooit wedden.
Daar zit Ema of nu Sarah, die lieve meid, hoeft maar een naam te hebben.
haar maar na de kamer uitgelegd dat ze beter Ema kan gebruiken, want Sarah is iemand die 50 wordt. :laughingchick
Een hele conversatie over bab en dat ze nu hier werken, dat er veel bb gangers ook nu hier zijn.
Violetta kwam er ff bij zitten en er volgde een korte uitwisesling van meningen.

Maar met Emma was het ijs gebroken en een fijne kamergang volgde.
Heerlijk genoten van haar aandacht en ook weer wat bijgeleerd over hoe het tussen  de 
dvp 's onderling verloopt.
Maar ze maakte me attent erop dat Maya en Maria(bul) ook nu werkte in SS.
Tevens Sofia, maar die ken ik niet.
Terug komend op die Maria, daar had ik wel oren naar.

Ff gebruikt gemaakt van nu wel een goed verwarmde whirlpool en turksstoombad.
Heerlijk koud afdouchen en weer fris voor de volgende kamergang althans dat dacht ik.
Me netjes gesetteld in een bankje om een goede uitzicht te hebben.
Nou dat werkt in Ss anders als vliegen kwamen ze op mij af, al die meiden netjes uitgelegd dat het nu niks zou worden.

Ik was op zoek naar iemand anders, dan maar ff roken en ja daar zat Maya met Maria.
Mijn har(d)tje sloeg over,ze zag er werkelijk prachtig uit, afgesproken met haar.
En ff later vanuit de bar waar ze naast Maya zat ,die een schitterende outfit aanhad.
Naar boven en geheel boven een kamertje met haar genomen.
Maar onderweg klaagde ze veel, ze kon niet overnachten bij SS ,want de kamers waren  vol.
Dus had ze een hotelletje in Aachen en moest met de taxi steeds hier naar toe komen.
Dat kost te veel etc..
Het zou haar laatste dag zijn in SS en ze wilde gaan werken in, tsja ik verstond de Amazone, mij zegt het niks.
Dacht nog aan Vazkor die had het ook over een knotterige Maria. :o
Toch op de kamer had ik haar  er snel van af geholpen.
Uitgelegd wat ik graag wilde en het werd een hele fijne sessie veel gfe en on top afgemaakt.
Maar die kamer boven nee club onwaardig, vloerbedekking met gratis huisstofmijt.
Dan begint BBZ snel te snotteren, bah.
En geen goede ventilatie.
Samen ons gedoucht bad2 en ik kon Maria van de to do list afstrepen.

Die Maya dacht die wordt de laatste, maar ik had niet veel tijd meer.
Helaas haar niet meer gezien en van Shakir en Taylor afscheid genomen.
Onderweg naar de kleding ruimte, kwam er nog een dvp op mij gesprongen, dacht nog zal ik.
Maar de liefde was snel over, kom ficken en deed daarbij rare bekken trekken.
Neen, zo werkt dat bij BBZ niet ,verkeerde vraagstelling, haha.
SS, moet aan die club wennen, de trappen, de afstapjes, breek mij daar nog eens de nek! :wtf:

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1062 Gepost op: 30 januari 2018, 15:20:22 »
Geef mijn portie maar aan Vicky  bab7

Dinsdag 23/1 had ik al even in mn agenda gereserveerd om een gewaardeerde rakker de handen te schudden voor zijn verjaardag, die hij deze week tweemaal zou vieren.
Zou het wel lukken of toch weer niet om deze dag vrij te houden ? De aantrekkende economie zorgt voor een wispelturige invloed op mijn agenda, maar zaterdag wist ik dat ik mij vrij kon houden.
En welk een toeval: een teruggegeven vrijkaartje werd mij diezelfde dag spontaan aangeboden, waarmee ik mij om 12.30 in Lemiers meldde.
Dank aan Sixsens en Relaxxxboard voor deze financiële meevaller in een maand waarin de oorlogskas zo goed als leeg is na de kerstuitspattingen!

Na gebruikelijke lunch met een zoete omelet met vandaag eens kersen marmelade, ontmoette ik de jarige reus. Op een bankje naast zijn verloofde-voor-1-dag met zijn UV-bril op, die niet kon verhinderen dat hij de gehele dag verblind rondliep.
Korte felicitaties uitgebracht om het tortelpaartje al snel te zien vertrekken naar hoger gelegen oorden: beetje beweging zal hem goed doen  :dance:

In de bar aangeland zou ik een colaatje drinken en daarna de wellness induiken in afwachting van Licky Luke waarmee ik had afgesproken om een dagje te niksen zonder ons door de dames te laten afleiden.
Tot zover het plan...
Het colaatje is me nog gelukt, maar ik zat nog niet of Sabina zwaaide vrolijk en riep mij om haar even gedag te komen zeggen. Omdat haar zusje hier ook zou moeten zijn wilde ik geen spelbreker zijn en ben haar gaan begroeten, waarna zij ineens naast mij op een bankje zat.
Nog een halfuur pogingen gedaan om weerstand te bieden, maar langer duldde zij geen uitstel.
Bon, de honneurs waarnemen van Mr Bluenose is geen straf!
Zo geschiedde toch wat zij nooit voor mogelijk had gehouden en werd een eerste nadere kennismaking een feit, zonder spijt!

Toen kon ik eindelijk aan een rustig dagje beginnen. Het was inmiddels een uur of 4 en Licky Luke bleek na wat oponthoud net binnen te zijn gekomen, versteend van de kou, dus een tijdje in de jacuzzi opwarmen en daar bijkletsen werd de volgende fase van de dag. Volledig gerimpeld als een ware imitatie van Waldorf&Statler stapten we een uur later naar het terras om onze perzikhuidjes van het nodige vocht te voorzien door wat vers fruit te verorberen.
En voilà, daar bleken de vlaaien van de jarige Sjeufke ook net op het terras te staan: wat een verrassing om een stukje van de overheerlijke kruisbessen vlaai met schuim te mogen proeven!
Hartelijk dank, ook voor de lekkere rijstevlaai waar ik natuurlijk ook niet van af kon blijven.

What’s next ?
Hapje eten was wat veel van het goede na fruit en vlaaien. In de sauna zou ik in slaapvallen, dus in het Turkse stoombad ontslakken en mediteren om daarna toch maar een schnitzel te gaan eten voordat alles op zou zijn. Smaakte prima, niks mis mee.
Uitbuiken op het terras, waar ik “bij toeval” op een bankje naast de Roemeense Vicky kwam te zitten. Beetje smalltalk en lokale horeca en shopping mogelijkheden doorgenomen om vervolgens een einde aan het gezever te maken door haar voor te stellen naar zolder te gaan voor een nadere kennismaking. Zelf blijkt zij geheel geen jaagster te zijn en is nog wat onwennig in de club. Dat zal vast snel overgaan nu al diverse stamgasten ook met deze leuke lolita hebben kennisgemaakt.
Verheugd reageerde zij op mijn kamervraag en wij togen naar 3. Doordat we allebei nog plannen voor later hadden, van tevoren al afgesproken dat we het bij 30 minuten zouden houden. Iets waar ik na een paar minuten eigenlijk al spijt van had. Aan de andere kant.. zo is er een volgende keer weer iets om naar uit te zien.
Ruim halfuurtje heerlijk samenzijn (super GFE met afwisselend een neiging naar PSE) en dan afscheid genomen.
Zelf nogmaals in het Turks stoombad gedoken om mijn zonden te overpeinzen.

Na lang graven in mijn geheugen heb ik mij echter niet op een zonde kunnen betrappen.
Het zou pas zonde zijn geweest als ik Vicky alleen op dat bankje had laten zitten !

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1063 Gepost op: 30 januari 2018, 21:24:30 »
Dat ik op deze dinsdag de 23e verwelkomt werd door den docteur, had ik al in het live topic vermeld. Evenals zijn goede grap om ons favoriete lockernummer alvast voor mij te reserveren.
Wat ik in mijn verslagje vergeten ben te vermelden is het feit dat den docteur mij eerder op de middag op Vicky gewezen had en een tip van den docteur... staat meestal garant voor succes, zo ook bij deze kleine dame!
Dank voor de tip en in ruil heb ik aan den docteur gemeld op welke dag Lilly weer aanwezig is in Sixsens. 
Dat wordt dus de dag dat ik in keuzestress terecht zal komen!!!

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1064 Gepost op: 31 januari 2018, 21:33:15 »
De verjaardag van 'trioman' Deket
SixSens - 20 Januari 2018


Starring Deket met 2 poolse zusjes & genodigden, Mickey & Miruna, Julia, Emma
en Gabrielli (ex-Gaby Babylon) in de hoofdrol.



Gebroken beloftes

Eerst maar melding maken van 2 beloftes om het jaar 2018 te beginnen:
1) Ik ging geen subtitels voor m'n kamergangen meer geven in 2018 => FAIL :banghead:
2) Ik ging tot mijn verjaardag op 10 Maart wachten om naar een club te gaan => TOTAL FAIL :banghead:
3) Ik ging sterk zijn en geen kamer maken, just relax => COMPLETE FAIL :banghead: :banghead:
4) Ik ging eens vroeger terug naar huis => DRAMATIC FAIL :banghead: :banghead: :banghead:


So far voor het maken van beloftes, nieuwjaarsvoornemens en dies meer: a lesson learned. En toegegeven aan Deket, ja ik had de afleiding effectief nodig...  ::)


Positief

 ;D De wellness, alleen daarvoor al reed ik toch richting Vaals...
 :)) ...vanwaar iemand 2km van de club een Garmin -onderdeel mijn richting uitzond welke in goede orde ontvangen werd.
 ;) Dichtsbijzijnde club die nòg interessanter wordt vanwege de talrijke registratievluchtelinges
 :-P Eten super
 8) De dames kennen me er al goed, vooral Mickey & Miruna en Julia. Ze weten wat ik wil....te goed zelfs...:eek:
 :D Goed gezelschap, aantal nieuwe gezichten gezien en een paar van een tijdje gelden.
 :pica22 De eerste sessie van 2018 was onverwacht meteen een inkopper: een sessie van 1 uur met Gabrielli, ex-Babylon.
 :pica Ambiance zat goed


Negatief
 :17: De line-up beviel me minder dan anders, ik vond minder m'n draai die dag en als ik interesse had in een dame, was die weg, bezet of onwillig. Andere dames die ik zag waren niet van de slankste noch de jongste.
 C:-) Ik was automatisch strenger ingesteld wegens beperkter budget welke mijn standaard verhoogde.

Kamergang met Gabrieli - De kickstart van 2018 - 9,0 / 10  :pica22


Clubverslag

Vertrek en aankomst

Later dan gewoonlijk wegens een afspraak elders in het land, vertrok ik naar SixSens. Na een voorspoedige rit kwam ik rond 17u aan. De parking was al erg gevuld en ik moest de verste plek nemen. Ik dekte m'n wagen af want was niet zeker of er (smeltende) sneeuw zou vallen. Daar hield ik wel m'n hart voor vast. Ik liet in de wagen wat niet in een locker hoeft gepropt en repte me naar de inkom. Hoewel, ik hield wat in want ik hoefde geen deadline van 14u te respecteren! Gewapend met de kortingkaart kon ik als genodigde voor de verjaardag van kameraad Deket toch rekenen op happy hour-tarief. Ik kwam binnen en gaf m'n forum-naam door. Ik overhandigde de 2 gevraagde 20-jes en kreeg badjas en handdoek. De chocola en snoepkes voor de dames moest bij de theke blijven. Deze wist niet of dat mee mocht naar de kamer. Ik zei van wel, dat mocht vorige keer ook. Ze bleef maar twijfelen, de ambetante. Mickey zou later met een handige afleidingsmanoeuvre mijn giften mee naar beneden nemen zonder dat we werden gestopt.  :))


Verjaardagsambiance en line-up

Eenmaal omgekleed tot SS'er, ging ik eerst naar boven om te zien wie er al was. Rond deze tijd zou de taart worden rond gedeeld. Daar stonden inderdaad al taarten of wat er nog van was. Ik nam gauw een stuk en haalde cola. Ik feliciteerde de jarige Deket die al onder de deskundige zorgen van Lyn verkeerde. Ja, een jaartje maar nog steeds even heftig bezig met de dames, dat houdt hem jong. Later zou ik hem in de bar terug aantreffen met 2 dames aan elke kant: 2 mooie Poolse dames. Hij wees me nog ene Isa aan. ik onthield de tip maar zag af om al zo snel te kameren, haast was niet nodig.

Terwijl ik me de goede taart liet smaken zag ik nog verschillende bekenden waaronder Reagan, de banaan, Boy69JonnyFontane, graagneuker, Bredero, Toetebel, Sti6, Partycrasher, Pret en nog anderen. In de deuropening verscheen Emma maar ik herkende ze niet meteen, ze zag er weer iets anders uit, iets meer Latina. Ze verwachtte dat ik nog ging kameren met haar zoals nogal andere dames maar het kwam er niet meteen van. Ik zag ze later vertrekken, ze was niet blij: nauwelijks verdiend? Ze wilde niet blijven wachten e.d., de manipulatie je er een slecht gevoel over te geven is redelijk duidelijk. Nu, dergelijk claimgedrag geeft me ook een slecht gevoel.

Terwijl ik met Deket en zijn 2 poolse stond te kletsen, werd ik gekaapt door een ander olijk duo Mickey & Miruna. Met beide dames had ik niet gekamerd in 2017, toch stonden ze nog in de rij alsof het nog vorige week was. Ik was out of pralines, ze werden me onthouden bij inkomst dus troonde Mickey me mee naar boven om ze mee naar beneden te nemen. Dames zijn stouter, ze mogen er alles. Ik werd vanuit de kino gespot door Julia die ik er eerder zag slapen. Nog een claimende dame. Damn, dat hou je niet voor mogelijk. Als je zoals ik hoogstens 2 kamers van 30 minuten of 1 van 1 uur wil doen, is het onoverkomelijk dat je keuzes moet maken en een andere dame moet teleurstellen. Op het einde van de rit had ik met geen enkele van de claimsters een kamer gemaakt! Ik moet toegeven dat het Mickey bijna gelukt was en toen hield ik de boot even af om te relaxen. Er werd later afspraak gemaakt om elkaar te treffen rond 21u. Ook niet gelukt: ze was nergens te vinden. Toen ze verscheen hong ik al aan de haak van Gabrielli. De ambiance was zoals anders, niet superuitbundig familiair à la Babylon maar sfeervol genoeg. De DJ moet nog steeds goed leren mixen, dat zou echt eens moeten veranderen.

Ik vond niet meteen mijn draai en twijfelde meer dan anders. Logisch, als je de keuzes scherper moet stellen. Dat leidt automatisch tot een scherper kritischer oog op de line-up die me minder beviel dan pakweg 2 jaar terug. Je ziet uiteraard een vast aantal dames die je er vaker zag. Er zijn heel wat nieuwe bijgekomen, meestal registratievluchtelinges van de Oosterbuur. Een van die dames genaamd Ruby, mollig in aanzien, zei me te herkennen van een andere club. Dat was niet wederzijds en ze wou niet zeggen welke club. Een andere die  ik dan meende te herkennen zei dat dit niet kon gezien ze van Dortmund kwam. Ik dacht nog Johanna uit Babylon te herkennen maar het was een Poolse dame (sorry naam vergeten). Dit was een mooie dame. Claudia, een van de poolse nimfen van trioman Deket mocht best gezien zijn. Verder was er een Aziatisch snoepje overgewaaid uit GT die er goed uitzag, bleek ook superservice te geven (en dat voor ex-GT). Deket raadde me ook ene Isa aan maar die verloor ik uit het oog. De mooiste dame die dag vond ik Mona en natuurlijk Julia. Een van mijn claimdames, Mickey zag er erg goed uit maar mag eens op haar lijn gaan letten.


Wellness

Ik maakte enorm veel gebruik van de wellness, mijn favoriete plek in eender welke club. Ik had heel wat goede gesprekken gevoerd in het bubbelende water, ondermeer met 2 andere beren uit het Limburgse, met Bredero en later met nog wat mensen. Ik ging vooral in de 70° sauna en tegen het einde in de Turkse stoomruimte. Toen ik even alleen in de jacuzzi zat, moest ik voor mezelf toegeven dat ik dit toch heb gemist, al waren er slechts 3 weken tussen sinds mijn bezoek aan Babylon.  De wellness is een welkome afwisseling wie immer.


Restaurant

Ik had na veel relaxen, wellnessen, de bar inspecteren en gesprekken voeren nog steeds geen dame kunnen uitkiezen. De keuzestress was nu erger geworden. Toen ik voor Julia wou gaan, was ze op een klant aan het wachten. Mickey was nergens te zien. Het liep niet zo gesmeerd die dag. Ik dacht te eten na goede seks maar ik besloot toch maar snel te eten voor de keuken sloot en het werd al laat: ik blijf maar vergeten hoe snel de tijd loopt in de clubs! Ik zag Mona in het restaurant zitten in een mooi jurkje, haar haren meer geblondeerd.

Ik kreeg een biefstuk met wat meer vet rond (de vorige keer was het een vetloze biefstuk). Het smaakte toch goed met frieten en het aanbod groenten was ruim genoeg. Ik heb hier goed gegeten. Ik zocht na het eten en de tandenpoets Mona op en vond ze bij de spelautomaten in het rookhol achterin de bar. Ik wou met haar op kamer maar madame wou niet mee.  :017: Ze bleef liever aan de spelautomaten geplakt om geld te verliezen. 2x gevraagd, 2x nee en verbouwereerd droop ik af.  :cry De mooiste van de bende en dat heeft geen goesting. Ik ging naar boven zakte neer in een van de groteske sofa's in de afgedekte veranda naast een dame die ik herkende van in Babylon. Ik had Gaby steeds genegeerd ginder, ze trok me niet meteen aan. Hier in sexy kledij, zag ze er aantrekkelijker uit. Ze was erg vriendelijk en maakte een praatje met deze vermoeide lichtjes teleurgestelde ijsbeer. Het gesprek werd intiemer en ze had wel iets dat me aantrok. Zou haar wel steeds zijn voorbij gelopen in Babylon. Ze kon de nieuwe wetgeving niet smaken zoals zoveel dames die hier hun geluk komen beproeven. Ze moet wel verder afreizen, dat is een nadeel voor haar maar ze heeft het er blijkbaar voor over. Er was wel een duidelijke klik en ik ging er maar voor: de eerste kamergang van 2018.

=> Gabrieli - De kickstart van 2018 - 9,0 / 10


Afsluiten

Een uur kameren met deze latina putte me zodanig uit dat ik geen tweede kamergang kon hebben. Gezien het een uur was, was het budget van deze dag reeds op en was een 2de kamergang een no go. Bovendien was mijn uurtje met Gabrielli zo goed dat het niet beter kon worden. Ik besloot het te houden op wellness, wat drinken om vervolgens langzaam naar huis te gaan. Afscheid van de jarige Deket nemen, zat er niet in, hij was al weg.  :o

Na een laatste wellness-ronde ging ik in de kino en sliep bijna in waarop een dame voorstelde me in mijn wagen naar huis te rijden: dat kon ik onmogelijk serieus nemen. Dan moest ik haar waarschijnlijk weer naar de club rijden de volgende dag en zou ze me smeken te blijven? Toch was het vriendelijk en beleefd van haar om me voorzichtigheid te manen. No 1 biertje en het was genoeg geweest en ging terug huiswaarts de baan op gezien de nog gunstige weersomstandigheden. Ik brak zelfs een record: terug thuis net binnen de 2u en 10 minuten.  :pica

Het was al bij al een ingetogen en geslaagd clubbezoek geweest.