Auteur Topic: SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL  (gelezen 1115128 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1065 Gepost op: 3 februari 2018, 00:17:40 »
Deze keer SS nou ja kort paar plus en minpunten van deze keer:

-lunch was zeer karig
-mobiel bereik is momenteel zeer slecht in de club vaak ook waar de wifi nog is
-zure Duitse Theke dame bij ontvangst ( bekend verhaal )

+echte limburgse vlaai
+ook in de middag pizza in de bar
+line up was de beste die ik het afgelopen half jaar gezien heb
+Amy
+Amy
+Amy

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1066 Gepost op: 4 februari 2018, 11:48:51 »
Afgelopen vrijdag noodgewongen ondergedoken in de catacomben van Lemiers.
Wat boven de grond niet lukt in het gewone leven, moet dan maar gedaan worden onder het maaiveld.

Als ik een club bezoek, dan heb ik een flinke toiletmap bij me. Flink, omdat naast wat toiletspullen daarin ook mijn eigen bordeelslippers zitten. Deze vrijdag voor de eerste keer een controle gehad. Ik vond het wel grappig na al die jaren. Niettemin, vind ik zo'n controle wel op zijn plaats, want clubs liggen onder een vergrootglas. Ik heb er in ieder geval geen moeite mee. Je kan de shit beter buiten houden!

Nadat ik van Maggie mijn doppel XL Bademantel en dito handdoek in ontvangst had genomen richting 'Umkleide' et après een emmer zwarte koffie in de bar. Aansluitend richting terras, ik moest nog even werken. Tijdens het werk zat er een leuke en aantrekkelijke dame. Veel oogcontact, dat gaf wat moeite om mij te concentreren. Een tickvaut is zo gemaakt.

recensie =>TAMARA
Die dame op het terras blijkt door het leven te gaan als Tamara (ex GT). Een Duitse, dus ik dacht meteen aan Deutsche Gründlichkeit, want over het algemeen heb ik uitstekende ervaringen met Duitste meiden. Maar goed, het is toch even afwachten. Ze verdween weer en kwam weer enz. enz.. Ik moest de welkomsdouche nog doen en na dit zalige waterige ritueel kwam ik Tamara tegen op de trap. Ik zei quasi elkaar op de trap tegenkomende......"naar jou ben ik op zoek". Daar concludeerde Tamara uit dat we richting kamer zouden gaan en ging een sleutel halen. Dat werd dan een betaald sollicitatiegesprek op de kamer. Verder wel een goede kamer, maar geen halleluja. In de topic van Tamara ga ik er wat 'dieper' op in.

De bar was redelijk gevuld inmiddels na de klok van 1 uur. Lekker dollen met Sofia en Violetta. De meiden van een belleke rosé voorzien en mezelf ook niet vergeten. Sofia was zoals zo vaak, erg direct: "Today trio!". Met die twee altijd wel leuk om een trio te doen, maar eigenlijk had ik er weinig fiducie in. Even gelaten voor wat het was, want ik zat in de recuperatie.
Wat rondgelopen en kwam in het rookhok Andrea tegen en we raakten in gesprek! Andrea ken ik! Echter, niet van een eigen ervaring. Nee, eind december was ik met een niet (meer) schrijvende vriend in Sixsens. Ik was met Kinga aan het sporten in kamer 9 en mijn stapmaat lag in kamer 10 met Andrea! Daar ging toen iets goed mis in kamer 10!
Dus, ik vroeg of ze mij nog (her)kende. Ik moest haar een beetje helpen alvorens het Roemeense kwartje viel. Haar antwoord: "alle ouwe mannen willen alleen maar tongzoenen!" Haar gezicht veranderde in onweersmodus! Een gevoelige snaar geraakt? Mijn antwoord: "dan zullen wij nooit op kamer geraken!" Voor mij maakt het niet uit. Als een dame niet wenst te TZ, prima....maar dan sla ik over. No Prob! Niettemin, ik ga de uitdaging nog wel eens aan met Andrea, want.......hoe dan ook. Een Goddelijk lichaam!

VIOLETTA
De accu was weer opgeladen. Trio met Sofia en Violetta of niet? Voor mij hoefde het niet, maar sloot het ook niet uit. Met de meiden in overleg, want de euroos komen uit de lengte of uit de breedte tenslotte. Het werden twee aparte kamers! Achteraf geen spijt van. Met de Queen naar 3B, want de favoriete kamers 7 en 11 waren bezet. 3B is overigens een goed alternatief! Geen nieuwe bijzonderheden te melden over mijn escapades met Violetta!

Er moest geld uit de flappentap worden gehaald om de gage van Violetta volledig te kunnen betalen. Dus....Sjeuf gewapend met pinpas naar de automaat. Bedrag 'x' ingetikt. Dan moet er even worden nagedacht door het apparaat of ik genoeg saldo heb! En warempel! De baas heeft op tijd mijn zuurverdiende salaris op mijn rekening gestort! Echter......de machine betaalde maar de helft uit! Met de euroos in de portemonnee en wat de flappentap leverde kon the queen blij gemaakt worden. Een eventuele 3e kamer zat er niet (meer) in. Tenzij, het een budgetwip zou worden van €50. Het euvel gemeld bij de receptie en werd meteen 'gerepareerd'.

In de bar trof ik Vicky die tijdelijk een uitstapje naar een andere club heeft gemaakt. Bijgekletst! Pupil PoarNeemn staat nog steeds in haar geheugen gegrift! Ik had zo veel opties voor de derde kamer...... . Er kwam nog een serieuze optie bij: Sabina! Ik was met een paar Franssprekende bekenden aan het lullen toen Sabina er bij kwam staan. En Sabina maakte wel haar show (reclame). Gloeiende wat een lekker ding. Ze ging ver in haar advertising! Al was het koppie er altijd bij en liet alles open, zonder enige toezegging. Gloeiende, ik zag de bui al hangen. Of Sofia gepikeerd of Sabina!
Ik kon Sabina ontlopen door het restaurant op te zoeken voor een heerlijk bordje met frites, zalm, bloemkool en wat van de saladbar! Top weer!

recensie => SOFIA
After dinner terug naar -2 waar ik door Sofia onmiddellijk werd geschaakt. Dan bekkie met parelwitte tanden en die grote blauwe kijkers  :o Dat nog even los van haar scherpe verbale erotische uitspraken. Mijn nipples werden in de bar al 'verorberd'! Tja......'zimmer' en we hadden geluk....Zimmer 11!
Op de kamer meteen samen douchen. Wie wast wie? En in welke richting moet de doucheknop worden gedraaid. Stortdouche of de handdouche. Inzepen en zo........ . Een hete bedoeling! Wat is eigenlijk niet heet aan Sofia. Bijzonderheden in haar eigen topic!

De sloopklus met Sofia geklaard. Terug in de bar met de Franstalige ge-oh'd. Een van deze gasten kreeg zo maar zin in Sofia. En hup, weg waren die twee. Zal zeker goed gekomen zijn, want Sjeuf had niet veel tijd meer binnen het geplande alibi.
Nog even met een welbekende ijsbeer zitten ouwenelen over wat zich op dat moment afspeelde in de bar. Voor mij een prima sfeer, lekkere meiden, genoeg te lullen met andere ijsberen en vooral dollen met veel meiden.
De welbekende ijsbeer had een afwijkende zienswijze: "zie hoe de meiden er bij liggen/hangen! Als je hier toch als onbekende binnenkomt, loop je toch gillend weg (in woorden van gelijke strekking). Vanuit zijn perspectief heb ik het nooit bekeken. Ik begreep zijn mening wel. Zo zie je maar weer......de beste club én de beste DVP bestaan niet!

Illusion Plopp!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline PoarNeemn

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 145
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1067 Gepost op: 4 februari 2018, 15:38:13 »

In de bar trof ik Vicky die tijdelijk een uitstapje naar een andere club heeft gemaakt. Bijgekletst! Pupil PoarNeemn staat nog steeds in haar geheugen gegrift! 

Vicky.. t4533

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1068 Gepost op: 6 februari 2018, 17:33:45 »
SixSens zondag 4 februari.

Een vrije zondag, wat te doen? Opeens, bedenk je dat je nog een vrijkaartje van je favoriete club hebt liggen, een ideale gelegenheid om deze te verzilveren.  Door het weinige verkeer een vlotte rit, waarbij opviel, dat het reclamebord op rijksweg A2 bij hectometerpaal 189.4, de januaristorm wel heeft overleefd, maar er wel in bedenkelijke staat bij ligt.  ::)
Met een gesponserde kaart aan de deur staan, en dan geen presentje bij je, hebben kan eigenlijk niet. Wel handig dat de outlet in Maasmechelen, slechts een kleine afwijking op de route is, daar maar een doosje pralines vandaan meegenomen. 8)  Net voor de klok van 13:00 op de bel gedrukt, Welkom geheten door een vrolijke Meggi, hoewel het vrijkaartje wel voor een stressmomentje zorgde. Het is goed gekomen, en kreeg de nodige attributen verstrekt voor een verblijf.  :great:

SixSens, Sexmachine en Relaxxxboard bedankt.

De inwendig mens versterkt, en toen begon het grote hallo zeggen tegen de dames.
De volgende dames zijn door mij gespot:
Bulgaarse hoekje: Dani, Victoria, Melanie, Stacey, Veronica, Lina, Melissa2, Yasmin, Andrea, Domenica, Laura, Maria2.
Roemeens/Moldavische hoekje: Claudia, Andrea, Carmen, Ella, Mickey, Lydia, Miruna, Alexia, Carla, Christina
Ex Babylon hoekje: Violetta en Sara (Emma).
Duits hoekje: Tamara, Mia en die vriendin van Mia met die siliconen voorgevel.
Hoekje overige: Daniella (DR), Lana (let), een Aziatische denk Emy (VN) en een donkere dame met Afrikaanse looks.
Voorts nog een 6-8 gezichten, die bij het interieur van SixSens horen, maar waarvan ik nog steeds geen naam weet. Aangevuld met minstens 6 nieuwe gezichten.

Het gedag zeggen met Ella, mondde bijna uit een in kus met tongslag.  ;) Eerst maar even tot rust komen. Een groep van 4 vrienden, verschijnt samen met een dame, een vriendin van een de heren blijkt. Wat ze hebben uitgespookt, geen idee, maar toch is het idee, dat SixSens koppels toelaat een aangename gedachte.  :lol_hitting:
 
De Roemeense Ella bespringt mij inmiddels letterlijk. Dit was een van de dames van het To-Do lijstje. Zeer aangenaam uur beleefd, waaruit blijkt dat ze heeft bij geleerd. Langzaam elkaar teasen tot een heftige explosie, volgde. Herhalingsgevaar 85%.  :bonken
Effe een break in de “Maroc Room”, levert meteen de attentie op van die dames, die je eigenlijk niet op je lijstje hebt staan. :banghead: Eentje even onthouden voor straks.  :lol
Nou had ik behoefte aan portie geile ”Milfsex” :xrated, daar was maar een kandidate voor in “the house”: Letse Lana. Haar opgezocht in de salon, en door naar een kamer in het bovengedeelte. Daar waar de temperatuur in de kamer bij aanvang iets aan de koele kant was, moest er bij afloop een raampje open, om de overvloedige warmte af te voeren. Een uur later oververhit de kamer verlaten. :censored :douchen

Het buffet staat klaar: broccoli met frites met kipfilet en/of varkenslapje, en uiteraard de saladebar waarbij de slamix was voorzien van warm gerookte zalmsnippers. Een verstandige keus gemaakt, om de cijfers op de weegschaal de goede kant op te laten gaan.  :103:

Na de maaltijd effe chillen, diverse dames zijn al “huiswaarts” gekeerd, maar er blijft respectabel aantal dames over. Zo beland ik op de bank naast de Moldavische Andrea, bijna alles aan Andrea is klein, maar 2 punten zijn oversized; haar bovenbenen en kont. Zelf noemt ze het een “Brazilian Butt”. :kissass Op de kamer ontpopt ze zich als een klein duiveltje. De kamergangen met haar worden steeds beter, herhalingsgevaar75%.  :adult

Het loopt tegen de klok van 22:00, het is mooi geweest voor vandaag. Tevreden het polsbandje laten knippen bij Meggi.

SixSens tot de volgende keer.  :13:
« Laatst bewerkt op: 6 februari 2018, 18:14:57 door forgetskinnyletsgetfatty »
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline bartdepauw

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 67
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1069 Gepost op: 11 februari 2018, 11:20:01 »
Gisteren avond door omstandigheden vrij laat in Sixsens terecht gekomen, het was na 22:00u. Ik weet niet hoe het komt, verwar ik het met een andere club maar ik had 40 euro klaar om af te geven omdat ergens diep in mijn achterhoofd stond gegriefd, voor 14u en na 22u 40 euro, de rest van de dag 55. Maar ik was mis, het was 55 euro. Een mens kan zich vergissen.

Ik wou gewoon even mededelen dat ik persoonlijk vind dat ss qua sfeer en gezelligheid aardig achteruit aan gaan is. Geen ambiance, geen dansende dames, het is er vrij kil. Dit is eigenlijk sinds dat het verboden is om er te roken in de bar. Ok, ieder zijn mening hierover, ik ben zelf ook geen roker, maar sinds die regel is ingevoerd, zitten de dames allemaal in dat erg klein kot en dat breekt de gezelligheid. Dat wou ik gewoon even kwijt. Misschien dat andere dat ook gewaargeworden zijn of hebben hier een heel andere mening over.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1070 Gepost op: 11 februari 2018, 12:00:18 »
Gisteren avond door omstandigheden vrij laat in Sixsens terecht gekomen, het was na 22:00u. Ik weet niet hoe het komt, verwar ik het met een andere club maar ik had 40 euro klaar om af te geven omdat ergens diep in mijn achterhoofd stond gegriefd, voor 14u en na 22u 40 euro, de rest van de dag 55. Maar ik was mis, het was 55 euro. Een mens kan zich vergissen.

Ik wou gewoon even mededelen dat ik persoonlijk vind dat ss qua sfeer en gezelligheid aardig achteruit aan gaan is. Geen ambiance, geen dansende dames, het is er vrij kil. Dit is eigenlijk sinds dat het verboden is om er te roken in de bar. Ok, ieder zijn mening hierover, ik ben zelf ook geen roker, maar sinds die regel is ingevoerd, zitten de dames allemaal in dat erg klein kot en dat breekt de gezelligheid. Dat wou ik gewoon even kwijt. Misschien dat andere dat ook gewaargeworden zijn of hebben hier een heel andere mening over.
1. Sins jaar en dag is dat late tarief van 40 euro afgeschaft in SixSens, en volgens ons is dat een goede zaak, aangezien deze verlaagde inkom nog heel wat 'verkeerd volk' trok, en de vaste bezoekers werden zowat weggejaagd (al is dat een groot woord, lees vooral dat ze zich dan niet meer zo thuis voelden)
Ik geef dus persoonlijk de voorkeur aan die 15 euro extra te betalen, voor die extra rust
2. Wet is wet, het is verboden te roken volgens de wet, en SS kan hier moeilijk een uitzondering op maken, de boetes zijn immens ..... 85 percent van de dames roken nu eenmaal in de clubs, dus zoeken ze hun toevlucht tot het rokershok .... daar kan nu eenmaal door de club niks aan gedaan worden ....
De gewaarwording is dus wat het is, BDP

Ik zou zelfs durven schrijven #METOOOOOO  ;D :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1071 Gepost op: 11 februari 2018, 12:02:18 »
Ik wou gewoon even mededelen dat ik persoonlijk vind dat ss qua sfeer en gezelligheid aardig achteruit aan gaan is. Geen ambiance, geen dansende dames, het is er vrij kil. Dit is eigenlijk sinds dat het verboden is om er te roken in de bar. Ok, ieder zijn mening hierover, ik ben zelf ook geen roker, maar sinds die regel is ingevoerd, zitten de dames allemaal in dat erg klein kot en dat breekt de gezelligheid.

Vrijdag avond (en middag) was de ambiance prima te noemen. Volume muziek zodanig dat er nog gesproken kon worden en een gezellige drukke boel.
Het niet-roken in de bar is letterlijk een verademing.
Helaas werd er vrijdag ook niet gedanst, maar daarvoor moeten er natuurlijk wel dames zijn die aan de paal KUNNEN dansen... en zonder Sonia, Carmen of Simona houdt dat al snel op en dat is zonder meer spijtig.
Een echte feeststemming was er dus inderdaad niet maar wel een goede sfeer 

Woendag nog eens kijken hoe het op Valentijns dag is...
Ben benieuwd of er dames zijn die mij verwennen  :58:
 :lol_hitting:

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1072 Gepost op: 11 februari 2018, 16:15:27 »
Een week of 2 geleden voor de eerste keer dit jaar in Sixsens geweest. De club, die ik vorig jaar het vaakst bezocht heb, ondanks dat deze club voor mij (tot nu toe) de meest ver weg gelegen saunaclub is. Kost me bijna 3 uur om er te komen..., maar deze club is dat zeker waard. Altijd gevarieerde en leuke dames aanwezig met over het algemeen goede service. Af en toe loopt er een rotte appel tussen, maar dat heb je in elke club. Die zijn vaak ook weer snel vertrokken. Over de vaste dames, die er al lang werken, heb ik in elk geval geen klagen. Daarnaast is Sixsens een club waar je je gemakkelijk een hele dag kunt vermaken. Ontbijt, lunch en avondeten is er goed voor elkaar. S'avonds rond 12 uur wordt er in de bar ook pizza en wraps geserveerd, dus honger zul je niet gauw hebben in Sixsens. De wellness in Sixsens is top, met 2 sauna's, een Turks stoombad, een jacuzzi en een verwarmd buitenbad. Van de clubs waar ik ooit ben geweest halen alleen Babylon, Freudenhaus Dortmund en Dolce Vita dit niveau, hoewel deze clubs geen Turks stoombad hebben. Waar Sixsens zich ook mee onderscheid is de omgeving. Vooral zomers als je buiten zit of op het dakterras, kun je lekker genieten van de Limburgse heuvels. Een heel andere blik dan het industriële van de meeste clubs. s'Avonds heerst er vaak een partysfeer in de bar beneden, vooral vrijdags en zaterdags. Wat ik dan ook erg prettig vind aan Sixsens is dat je de mogelijkheid hebt om even de drukte te ontzien, door je terug te trekken in de rustruimte (voormalige Moroccan Room) of het overdekte en verwarmde buitenterras. Daar zitten vaak ook wel wat dames, die ook even uit de drukte willen, waardoor het er best gezellig kan zijn.

Vandaag zou ik de eerste bezoeker zijn van de club, want om stipt 11 uur stond ik voor de poort. Ik werd geholpen door de Duitse Thekedame, die erg vriendelijk was tegen me. Ik mocht alleen niet de kilo zak M&M's mee de club in nemen, die ik in mijn rugzak had zitten. Ik vertelde haar dat die voor de dames waren, waarop ze zei dat ze de zak achter de Theke zou bewaren en dat ik later met de dames de zak mocht ophalen. Geen probleem :)

Het was nog vroeg en hoewel ik al zin in een ontbijtje had, wilde ik toch nog even wachten op Dani. Die zal over een uurtje de club wel in komen en dan ook gaan ontbijten. Kan ik gezellig met haar en de andere dames gaan ontbijten. Dus eerst maar eens een rondje wellness gedaan.

Een uurtje later kwam ik Dani inderdaad tegen op het overdekte buitenterras, samen met Julia en Stacey. De dames wilden net een ontbijtje gaan halen in het restaurant en ben dus met ze meegegaan. Door de kok heb ik me weer een perfect ommeletje laten maken. Het was inmiddels erg druk in het restaurant. Bijna al het bestek was op. Een mes was er nog wel, maar er waren alleen nog gebaksvorkjes. Maar 1 van meegenomen, beter iets dan niets. Dani moest er wel omlachen toen ik daarmee aankwam op het buitenterras en regelde gelijk een andere vork voor mij.

Dani
Na het ontbijt met Dani eerst langs de Theke gegaan om de zak met M&M's te gaan halen en daarna een kamer met haar opgezocht. De Duitse Theke hebben we ook wat M&M's gegeven, waar ze zeer content mee was. Op de kamer was het met Dani zoals het altijd is, zeer goed. Leuke sessie, waarbij we iets nieuws wilden proberen, maar helaas lukte dat niet helemaal. Ach, een volgende keer gaan we het nogeens proberen ;)

In het begin van de avond nog een tweede sessie met Dani gehad. Lekker relaxed en heerlijke seks.

De rest van de avond was Dani dauergebucht en heb ik haar helaas niet meer gezien. Ze had financiëel een erg goede dag en dat gun ik haar wel. Het is gewoon een bijzonder leuke meid, intelligent en 1 van de weinige Bulgaarse dames die erg goed Engels spreekt. Dani geeft je voor de sessie, tijdens de sessie en na de sessie altijd een goed gevoel. Vaak dames meegemaakt die je na een sessie niet meer zien staan. Zal je niet gebeuren bij Dani en als het wel zo is, zal het waarschijnlijk aan jezelf liggen.

[attachimg=2]

[attachimg=1]

Naam: Dani
Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Engels
Leeftijd: 23
Haarkleur: Blond
Lengte dame: 1,67 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 60Kg, maat 38/ B-cup

De rest van de avond afwisselend van de wellness genoten en aan de bar gezeten. Daar nog een tijdje gesproken met Shakir en later op de avond met Duif1. Zo rond 1:30 had ik het idee dat ik Dani niet meer zou zien vandaag en ben naar huis gegaan. Later bleek ook dat ze tot sluitingstijd geboekt was. Het was weer een leuke dag en avond in Sixsens, zoals altijd. Tot de dag van vandaag mijn nummer 1 club.

[verwijderd door de beheerder]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline victor

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 155
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1073 Gepost op: 12 februari 2018, 08:06:07 »
Gisteren nog eens naar Xisens afgezakt.  Kan eigenlijk vrij kort zijn, meeste meiden vrij arrogant, vragen direct om naar de kamer te gaan en als je hen dan afwijst beginnen ze te roepen in hun taaltje...
Reeds bij binnenkomst had ik een milf opgemerkt die met veel klasse door de zaak wandelde. Er gaan naast zitten en een rustig gesprek opgebouwd. Bleek dat ze vroeger in Parksauna Residenz had gewerkt maar door de nieuwe wetgeving daar gestopt. Poolse van nationaliteit en reeds lang in Duitsland. Uiteindelijk mee naar de kamer gegaan en alles naar wens.
Wat later Claudia tegen het lijf gelopen, eerst afgewezen maar na een tijd vond ze mij in de kino en kwam tegen me aanliggen. Mee naar de kamer maar was
niks. Passief tot en met, daar is alles mee gezegd eigenlijk.
De enige reden waarom ik nog eens zou terugkeren is het feit dat Maya, ex Babylon, er nu ook zou zijn op het einde van de week.

Offline bartdepauw

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 67
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1074 Gepost op: 12 februari 2018, 11:02:20 »
Vrijdag avond (en middag) was de ambiance prima te noemen. Volume muziek zodanig dat er nog gesproken kon worden en een gezellige drukke boel.

Ik moet toegeven dat we eigenlijk altijd op een vrijdag gaan en dat de sfeer dan ook een pak beter is. De zaterdagen dat we nu telkens geweest waren, vielen tegen.

Dat ze zich aan de wet moeten houden qua roken is inderdaad ook wel logisch maar het heeft mij nooit gestoord. Die deur aan de zijkant stond altijd open en ik heb nooit een hinder ondervonden. Nu heb je gewoon een gebroken sfeer omdat ze allemaal in dat kleine kot zitten.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1075 Gepost op: 12 februari 2018, 11:08:03 »
Vrijdag avond (en middag) was de ambiance prima te noemen. Volume muziek zodanig dat er nog gesproken kon worden en een gezellige drukke boel.

Ik moet toegeven dat we eigenlijk altijd op een vrijdag gaan en dat de sfeer dan ook een pak beter is. De zaterdagen dat we nu telkens geweest waren, vielen tegen.

Dat ze zich aan de wet moeten houden qua roken is inderdaad ook wel logisch maar het heeft mij nooit gestoord. Die deur aan de zijkant stond altijd open en ik heb nooit een hinder ondervonden. Nu heb je gewoon een gebroken sfeer omdat ze allemaal in dat kleine kot zitten.
BDP,

Het klopt wel wat je stelt, maar het is niet  van belang dat het 'jouw' of ons niet stoort, het zijn de torenhoge boetes indien er controle komt en er zou gerookt worden ...
Ik vraag me af hoe het in Nederland wettelijk zit met dampen eigenlijk, maar dat is weer een compleet andere discussie  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline ikbenjaap

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 10
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1076 Gepost op: 12 februari 2018, 11:36:21 »
Hoi Victor, watis de naam van de MILF waarmee je gekamerd hebt ?
+
Weet iemand hoe oud de nieuwe Luna is ?
Groet ikbenjaap

Offline victor

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 155
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1077 Gepost op: 12 februari 2018, 12:45:24 »
Ik denk dat haar naam Lisa of Elisa was, ze is veel samen met Natascha, een andere Poolste.
Gisteren droeg ze iets zwart, met blote rug en zwarte panty's.

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1078 Gepost op: 12 februari 2018, 15:35:07 »
Ik denk dat haar naam Lisa of Elisa was, ze is veel samen met Natascha, een andere Poolste.
Gisteren droeg ze iets zwart, met blote rug en zwarte panty's.

JeanK was ook danig onder de indruk van deze charmante dame in zwart jurkje met chique rugdecolleté. Als ik het goed verstaan heb was het inderdaad Elisa.
Mij zag ze daarentegen niet staan... ik zal wel te jong zijn voor haar  :lol

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1079 Gepost op: 12 februari 2018, 15:42:02 »
Ik denk dat haar naam Lisa of Elisa was, ze is veel samen met Natascha, een andere Poolste.
Gisteren droeg ze iets zwart, met blote rug en zwarte panty's.

JeanK was ook danig onder de indruk van deze charmante dame in zwart jurkje met chique rugdecolleté. Als ik het goed verstaan heb was het inderdaad Elisa.
Mij zag ze daarentegen niet staan... ik zal wel te jong zijn voor haar  :lol
Je ziet er in ieder geval jonger uit ....COMPLIMENT  :lol
Voor alle duidelijkheid mijn geaardheid is HEET ER  :movingtits
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke