Auteur Topic: SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL  (gelezen 1119202 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1095 Gepost op: 12 maart 2018, 22:31:36 »
Je bent tot over je oortjes verliefd, Taylor      ;D ;D ;D

Het siert je wel dat je het opneemt voor je blubberkontje Dani  :lol :lol :lol :lol

Mij heeft ze ook wel eens een ganse dag achter mijn lekkere kont gezeten, maar tja, kan je het haar kwalijk nemen, als ze altijd met jou tussen de lakens moet, heeft ze ook eens graag een echte vent (kijk, onmiddellijk de verklaring dat ze Sjeuf ook wil peuken)  :dance2 :pompe :pompe :sex :17: :17: :17: :lol :lol :lol

SM - gooit een visje ....  ;)

Helaas geen honger nu, dus ga niet happen  ;) ;D :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol
Heb altijd honger dus hap namens Taylor: Dani en jagen... daar is ze veel te lui voor, daardoor is ze ook als lid toegelaten tot de DKC.
Okay, dat was flauw maar ik kon niet laten te happen.  :sign0023:

Ben het met Taylor eens, Dani en jagen is geen gebruikelijke combinatie , ze zal op een aardige manier proberen te overtuigen.
Stacey haar pogingen zijn ook niet agressief, maar beginnen onderhand wel stierlijk vervelend te worden. Iedere keer hetzelfde. En aangezien zij inmiddels te weinig lichaamsbeweging heeft in combinatie met het calorierijke voedsel in de club is zij ook al aspirant lid van de DKC geworden. Wie had dat 1-2 jaar geleden gedacht?!



Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1096 Gepost op: 13 maart 2018, 00:25:24 »
Je bent tot over je oortjes verliefd, Taylor      ;D ;D ;D

Het siert je wel dat je het opneemt voor je blubberkontje Dani  :lol :lol :lol :lol

Mij heeft ze ook wel eens een ganse dag achter mijn lekkere kont gezeten, maar tja, kan je het haar kwalijk nemen, als ze altijd met jou tussen de lakens moet, heeft ze ook eens graag een echte vent (kijk, onmiddellijk de verklaring dat ze Sjeuf ook wil peuken)  :dance2 :pompe :pompe :sex :17: :17: :17: :lol :lol :lol

SM - gooit een visje ....  ;)

Helaas geen honger nu, dus ga niet happen  ;) ;D :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol
Heb altijd honger dus hap namens Taylor: Dani en jagen... daar is ze veel te lui voor, daardoor is ze ook als lid toegelaten tot de DKC.
Okay, dat was flauw maar ik kon niet laten te happen.  :sign0023:

Ben het met Taylor eens, Dani en jagen is geen gebruikelijke combinatie , ze zal op een aardige manier proberen te overtuigen.
Stacey haar pogingen zijn ook niet agressief, maar beginnen onderhand wel stierlijk vervelend te worden. Iedere keer hetzelfde. En aangezien zij inmiddels te weinig lichaamsbeweging heeft in combinatie met het calorierijke voedsel in de club is zij ook al aspirant lid van de DKC geworden. Wie had dat 1-2 jaar geleden gedacht?!
Maak van iets kleins niet iets groots.  ;D :lol
Ik heb wat losse flodders opgeschreven die mij zijn ingevallen tijdens het schrijven van deze 5 bezoeken.
Weet niet meer welk bezoek van de 5, maar deze 3 dames waren een van deze dagen zeer op dreef tot vervelends toe. Mee eens, het is geen gangbare 'werbung' van deze meiden.
Ik heb weinig last van jaagsters in Sixsens. Ze kennen mij onderhand wel in Sixsens. Doch, deze keer waren deze 3 meiden over de top. Ze hadden geen reet te doen, dus moest er een schepje bovenop. Ik heb ze op een gegeven moment gewoon weggestuurd op fatsoenlijk Sjeufse wijze na het zoveelste trioverzoek.
Boos op deze 3 meiden. Integendeel. Afgelopen vrijdag heb ik met Dany staan te keuvelen over de aankomende verjaardag van haar 'clubhusband'. Ze heeft er heel erg veel €€€zin in  ;)  Dus Taylor........ik zou alvast maar extra gaan pinnen, want de pinautomaat was afgelopen vrijdag defect  ;D
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1097 Gepost op: 13 maart 2018, 01:06:00 »
Je bent tot over je oortjes verliefd, Taylor      ;D ;D ;D

Het siert je wel dat je het opneemt voor je blubberkontje Dani  :lol :lol :lol :lol

Mij heeft ze ook wel eens een ganse dag achter mijn lekkere kont gezeten, maar tja, kan je het haar kwalijk nemen, als ze altijd met jou tussen de lakens moet, heeft ze ook eens graag een echte vent (kijk, onmiddellijk de verklaring dat ze Sjeuf ook wil peuken)  :dance2 :pompe :pompe :sex :17: :17: :17: :lol :lol :lol

SM - gooit een visje ....  ;)

Helaas geen honger nu, dus ga niet happen  ;) ;D :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol
Heb altijd honger dus hap namens Taylor: Dani en jagen... daar is ze veel te lui voor, daardoor is ze ook als lid toegelaten tot de DKC.
Okay, dat was flauw maar ik kon niet laten te happen.  :sign0023:

Ben het met Taylor eens, Dani en jagen is geen gebruikelijke combinatie , ze zal op een aardige manier proberen te overtuigen.
Stacey haar pogingen zijn ook niet agressief, maar beginnen onderhand wel stierlijk vervelend te worden. Iedere keer hetzelfde. En aangezien zij inmiddels te weinig lichaamsbeweging heeft in combinatie met het calorierijke voedsel in de club is zij ook al aspirant lid van de DKC geworden. Wie had dat 1-2 jaar geleden gedacht?!
Maak van iets kleins niet iets groots.  ;D :lol
Dat doe ik niet, dat doet Stacey zelf met d'r kont!

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1098 Gepost op: 13 maart 2018, 07:12:28 »
Als erstes brauche ich einmal eine Begriffserklärung:
DKC = auf deutsch, "Dicker Arsch Club"?

Und ja Dani und Stacy animieren oft sehr aggressiv.
Es ist jetzt schon einige Monate her, da hat eine von Beiden meinem
Sixsens-Wingman und -Berater bei einem normalen Gespräch unten an der
Bar wirklich brutal zwischen den Schritt geschlagen. Das tat sehr weh.
Und unser aller Mentor ist der """Gentleman""" den Frauen gegenüber!
Auch ist die Ansprache im Raucherraum oft sehr unflätig und ordinär.
Liebe verklärt manchmal den Blick für die Realität!

vanKees

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1099 Gepost op: 13 maart 2018, 10:51:27 »
Als erstes brauche ich einmal eine Begriffserklärung:
DKC = auf deutsch, "Dicker Arsch Club"?

Korrekt aber auf deutsch hört sich das etwas banal an...
GMC wird dan Knochen Schlanken Club oder so etwas?  :lol_hitting:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1100 Gepost op: 13 maart 2018, 11:04:31 »
Als erstes brauche ich einmal eine Begriffserklärung:
DKC = auf deutsch, "Dicker Arsch Club"?

Korrekt aber auf deutsch hört sich das etwas banal an...
GMC wird dan Knochen Schlanken Club oder so etwas?  :lol_hitting:
In 't Nederalnds/Vlaams is het gewoon leuk .... dikke konten club ... met respect uiteraard, want eigenlijk heeft het meer te maken met latina-kontjes (voor mij dan toch) , en die zijn stuk voor stuk lekker ....

Dani, Stacey, stuk voor stuk lekkere dames (vroeger toch) e het zou hen oneer aandoen hen hier af te schilderen als jaagsters die op ons, groot wild, jagen .....

Ik ken deze dames als leuk .... en jagen is gewoon een verschijnsel als de verdiensten wat teruglopen .... hetzelfde zoals een zakenman achter een contract aanzit, want het gaat hem uiteraard om centen te verdienen.

Begrijpbaar dat dames wat "agressiever" te werk gaan als de inkomsten even niet zijn wat ze zouden moeten zijn  ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1101 Gepost op: 13 maart 2018, 17:29:55 »
Je bent tot over je oortjes verliefd, Taylor      ;D ;D ;D

Het siert je wel dat je het opneemt voor je blubberkontje Dani  :lol :lol :lol :lol

Mij heeft ze ook wel eens een ganse dag achter mijn lekkere kont gezeten, maar tja, kan je het haar kwalijk nemen, als ze altijd met jou tussen de lakens moet, heeft ze ook eens graag een echte vent (kijk, onmiddellijk de verklaring dat ze Sjeuf ook wil peuken)  :dance2 :pompe :pompe :sex :17: :17: :17: :lol :lol :lol

SM - gooit een visje ....  ;)

Helaas geen honger nu, dus ga niet happen  ;) ;D :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol
Heb altijd honger dus hap namens Taylor: Dani en jagen... daar is ze veel te lui voor, daardoor is ze ook als lid toegelaten tot de DKC.
Okay, dat was flauw maar ik kon niet laten te happen.  :sign0023:

Ben het met Taylor eens, Dani en jagen is geen gebruikelijke combinatie , ze zal op een aardige manier proberen te overtuigen.
Stacey haar pogingen zijn ook niet agressief, maar beginnen onderhand wel stierlijk vervelend te worden. Iedere keer hetzelfde. En aangezien zij inmiddels te weinig lichaamsbeweging heeft in combinatie met het calorierijke voedsel in de club is zij ook al aspirant lid van de DKC geworden. Wie had dat 1-2 jaar geleden gedacht?!
Maak van iets kleins niet iets groots.  ;D :lol
Ik heb wat losse flodders opgeschreven die mij zijn ingevallen tijdens het schrijven van deze 5 bezoeken.
Weet niet meer welk bezoek van de 5, maar deze 3 dames waren een van deze dagen zeer op dreef tot vervelends toe. Mee eens, het is geen gangbare 'werbung' van deze meiden.
Ik heb weinig last van jaagsters in Sixsens. Ze kennen mij onderhand wel in Sixsens. Doch, deze keer waren deze 3 meiden over de top. Ze hadden geen reet te doen, dus moest er een schepje bovenop. Ik heb ze op een gegeven moment gewoon weggestuurd op fatsoenlijk Sjeufse wijze na het zoveelste trioverzoek.
Boos op deze 3 meiden. Integendeel. Afgelopen vrijdag heb ik met Dany staan te keuvelen over de aankomende verjaardag van haar 'clubhusband'. Ze heeft er heel erg veel €€€zin in  ;)  Dus Taylor........ik zou alvast maar extra gaan pinnen, want de pinautomaat was afgelopen vrijdag defect  ;D
een defecte pinautomaat in sixsens dan heeft sjeufke afgelopen vrijdag geluk gehad dat hij niet bij kon pinnen  :17:

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1102 Gepost op: 13 maart 2018, 18:43:14 »
Afgelopen zaterdag rond 13.00 gearriveerd en na de plichtplegingen eerst maar een ontbijtje gescoord. De croissants zijn nergens in een club zo lekker als hier en met daarbij een gekookt eitje en jus d'orange was mijn maag tevreden. Snel een sigaretje gedaan op het terras en daarna naar beneden gegaan voor een eerste blik op het vrouwen arsenaal. Sandra stond achter de bar en alleen dat beeld is een bezoekje aan SS waard. Qua dames was het er nog rustig dus eerst maar eens tot rust gekomen in het bubbelbad waar ik VAZKOR aantrof. Hem gefeliciteerd en een tijdje bijgekletst. Hij was de eerste van een aantal notoire veelplegers die ik trof. Later zou oa Mr. Bluenose volgen en maakte ik kennis met Hooker Lover1 en mister Paars-Wit himself Deket. Dank aan de heren voor de gezelligheid. De GVR was schijnbaar ook aanwezig en volgens ondergrondse geruchten zou ook de Surfer from Hell in da house zijn. 

Al snel bleek dat ik zonder mijn vaste bodyguard vogelvrij was verklaard door het gros van de Bulgaarse Maffia. Één voor één kwamen ze voorbij met als doel een kamergang te plannen. Mijn oorspronkelijke plan bleek niet bestand tegen het "geweld". Uiteindelijk wisten drie van hen mij te ontvoeren. Een vierde kamer zou zeer verrassend opgeëist worden door een Roemeense.

Kamergang 1: Stacy als Fluffer
Bij mijn vorig bezoekje een triootje gedaan met haar en Dani wat zeer teleurstellend was en mezelf voorgenomen haar op het "strafbankje" te laten plaatsnemen. Ik werd gisteren zeer hartelijk begroet door haar. Mijn lauwe reactie sprak boekdelen en al snel had ze in de gaten hoe de vork in de steel zat. Stacy had volgens haarzelf "gute laune" en vond dat ik er maar misbruik van moest maken. Ik ging een sigaretje roken in het rokershok en bij terugkomst in de bar kwam ze meteen weer mijn richting uit. Ik speelde de ijskoude ijsbeer. Ik zei haar dat ik nooit een eerste kamertje met haar deed. Al snel was duidelijk dat ze met nee geen genoegen nam. Ik zei haar dat we maximaal een half uurtje zouden gaan. Ze zou me wel op andere gedachten brengen. Ik hield echter voet bij stuk. Het signaal voor haar om haar woorden in daden om te zetten. Het leverde een komisch tafereel op waarbij deze kleine dreumes mij letterlijk door de bar sleepte tot de nodige jolijt bij de overige Bulgaarse dames.

Op de kamer bewees ze weer waarom ze lange tijd mijn numero uno in SS is geweest. Heerlijke GFE-sessie met dit onderdeurtje die precies weet hoe ze me gek kan maken. Net voor het half uurtje de eerste voltreffer van de dag geplaatst en tot haar verbijstering ook daadwerkelijk de kamer verlaten. Ik maakte de grap dat ze dienst had gedaan als "fluffer" om mij op te warmen voor het echte werk later op de dag. Ze vond dat ze zelf de vruchten mocht plukken van haar werk door nadrukkelijk te hengelen naar een tweede kamertje later op de dag.

Uiteindelijk is het er niet meer van gekomen maar zal altijd een zwak voor Stacy houden. Een heerlijke natuurgeile zotte doos die ik maar niet schijn te kunnen weerstaan. De "exclusieve" tijden van vroeger zullen niet meer herleven, maar zolang zij ronddwaalt in SS zal ik nog geregeld voor de bijl gaan voor haar.

Kamergang 2: Simona die de troon bestijgt
Bij terugkomst in de bar na mijn kamertje met Stacy zag ik Simona zitten. Ze sprong op van het bankje en ik werd letterlijk opgevreten door haar. De vakantie had haar goed gedaan en ze zag er stralend uit. Even bijpraten en gehaaid als ze is keek ze op haar horloge. Ze weet precies mijn hersteltijd en zei dat ze met niets minder genoegen zou nemen als dat ze over een uurtje de volgende zou zijn. Er zijn ergere dingen in het leven dan je te laten claimen door de kleinste van het stel met de grootste daden.

In de tussentijd was ik op het terras aan het bijpraten met Mr. Bluenose, VAZKOR en had ik kennisgemaakt met Hookerlover1. De tijd enigszins uit het oog verloren en hoewel het uitermate goed vertoeven is met deze heren heeft het gezelschap van een dame toch mijn voorkeur. Een kwartiertje te laat liep ik de bar in en Simona zat op het bankje te wachten. Haar pretoogjes lichtten op en in no time was ze bij mij. Kamer 1 werd ons deel. Waarschijnlijk de enigste kamer die ik nog nooit van binnen heb gezien in SS en zeer toepasselijk om met mijn favoriete dame van het moment in SS hier te belanden.

In het verleden vaak genoeg uitgebreid verslag gedaan van mijn kamers met haar. Deze overtrof alle voorgaande. Ze had enkele ideetjes om nieuwe elementen er aan toe te voegen en kan zeggen dat dit een zeer gedenkwaardige sessie werd. Negentig minuten puur genieten.

Kamergang 3: wat het licht niet kan verdragen in kamer 13 met Victoria
Eerder op de dag had ze me in het voorbijlopen al toegefluisterd dat ze 's avonds voor mij zou komen. Ik zat aan de bar en uit het niets stond ze ineens voor mijn neus. Victoria is niet de meest spraakzame, maar haar GFE-skills staan buiten kijf. Ze begon me al op te warmen met heerlijke tongzoenen en subtiel had ze haar handje onder mijn handdoek gedirigeerd om te checken of deze alweer op bedrijfstemperatuur was. Gezien de groeispurt was dit duidelijk het geval. Haar op een missie gestuurd om een vrije kamer te bemachtigen. Kamer 13 werd ons deel en aandachtig het nummer moest er wel iets opmerkelijks gebeuren. Gedurende de hele sessie bleek het licht zijn eigen leven te leiden en hebben we voornamelijk in het pikduister liggen rollebollen wat toch wel een extra dimensie en intimiteit eraan toevoegde. Daarnaast is het wel apart dat een dame je een rubbertje omdoet met het licht van een smartphone.

Victoria is wat je noemt een liefje. Ze weet een sessie heerlijk op te bouwen. Tongzoenen als een vriendinnetje, pijpen in alle variaties, laat zich helemaal gaan tijdens het beffen en zoals zij jou in de kikker variant van de cowgirl tergend langzaam en optimaal gebruik makend van haar spiertjes naar een hoogtepunt weet te brengen zijn telkens een genot om mee te maken. Het gebrek aan conversatie maakt ze ruimschoots goed door de wijze waarop ze de taal der liefde spreekt. Het was wederom een heerlijk uurtje met haar.

Kamergang 4: The Big Surprise Ella
Nadat ik de hele dag in de weer was geweest met de Bulgaarse maffia besloot ik nog een drankje te doen voordat ik naar huis ging. Ik zat rustig aan de bar toen vanaf de overkant een dame naar mij wenkte. Ik had haar al vaker gezien in SS, maar haar BMI ligt hoger als mijn gebruikelijke voorkeur. Normaliter daardoor kansloos, maar ze heeft echter een ontzettend leuk koppie en met haar bril en opgestoken blonde haartjes doet ze me ergens denken aan een helaas gestopte favorietje van mij.

Ik was ergens wel getriggerd door haar en besloot de oversteek te maken. Toen ik aan kwam lopen verkaste ze al van de bar naar een bankje en dat gaf al een goede indruk. Ze stelde zich voor als Ella en al snel bleek dat haar talenkennis niet de meest uitgebreide is. Ze legde haar hoofd op mijn schouder, kroop tegen mij aan en haar handje gleed over mijn borstkas om met mijn tepels te spelen. Ze keek me speels aan en maakte haar intenties duidelijk door volop te zoenen in de bar.

Dit alles zorgde ervoor dat er ook in de middelste regionen van mijn lijf leven in de brouwerij kwam en toen ze de kamervraag stelde haar gezegd dat ik hoopte dat er geen lange wachttijden waren. Ze vroeg of ik een voorkeur had (altijd het bovengedeelte), ging kijken en kwam terug met de mededeling dat er nog twee wachtenden voor ons waren. Ze legde zich weer tegen me aan en na een vijftal minuten ging ze opnieuw kijken. Ze kwam terug met sleutel 17 en verontschuldigde zich daarvoor. Ik zei dat het ok was. Onderweg kwam ze een andere dame tegen en verwisselde ze van sleutel zodat we op kamer 11 zouden belanden. Daarmee had ze al een extra puntje gescoord.

Op de kamer een toepasselijk playlistje geopend en haar een massage gegeven. Gezien de wijze waarop ze me hiervoor bedankte had ik ook een extra puntje gescoord. Haar gebrek aan talenkennis compenseerde ze ruimschoots door de wijze waarop ze mond en tong gebruikte tijdens de sessie. Een heerlijk zoenmonster en een tong die al likkend over mijn lijf ging alsof ik een ijsje was op een hete zomerdag. Zelden een dame meegemaakt die oorlellen, nek, tepels en ballen zo grondig in de was zet. Het pijpen was ook zeer gevarieerd en het was duidelijk dat ze een snelle leerling is. Ze lette goed op mijn reactie en bouwde van daaruit verder. Hoewel het al mijn vierde kamertje was, moest ik haar afremmen. Ze kwam naast mij liggen en aangezien ze haar tongetje in beweging wilde houden besloot ze deze met de mijne te laten spelen terwijl haar handje mijn edele delen sensueel streelde.

Er volgde weer een staaltje van haar opmerkzaamheid door mij mijn massage olie te vragen. Kleine Patjax werd in de olie gezet en ze liet blijken dat ze dit onderdeel duidelijk beheerst. Ze bouwde het perfect op en ze hield me op het randje. Het genot was dusdanig groot dat ik geen enkele behoefte voelde om tot de daad zelf over te gaan. Zij had dit ook door en langzaam bouwde ze de spanning op. De ontlading was dan ook zeer intens en een hoeveelheid die eerder zou duiden op een eerste sessie dan een vierde.

Er waren zo'n drie kwartier verstreken en ze vroeg of het ok was dat ze iets te drinken haalde en had goed opgelet in de bar door te vragen of ik een sjuutje wilde. Terwijl zij weg was douchte ik de nakomelingen van mijn lijf. De resterende tijd nog wat gepraat, geknuffeld en gezoend om na een uurtje zeer tevreden van de kamer te gaan. Bij een volgend bezoekje aan SS ga ik graag op verdere ontdekkingsreis met Ella en de zaken die ditmaal niet aan bod zijn gekomen aan een nader onderzoek onderwerpen. Wederom heeft het zich geloond om outside the box te denken.

Het was inmiddels half drie en ik hees me in mijn burger plunje en verliet met een grote glimlach op mijn gezicht de club die weer eens bevestigd heeft waarom ik er zo graag kom. Of het ooit lukt mijn verlanglijstje aan dames helemaal af te werken zal de toekomst moeten uitwijzen.

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1103 Gepost op: 17 maart 2018, 17:49:50 »
Visit of Thursday, March 15th :

As usual, I spent an excellent day in this pleasant club  :035:.

At least, 40 girls were present and it was extremely appreciable for one thursday  :ladyred. Several new girls compared to my last visit 3 weeks ago.

The rate was very good for the men … ;D.I could have some long social times with the girls during the day … :happy.

I did an excellent session with Lydia.


Lydia (rumanian) :

Profile : 29 yo, 1.60 m, light brown / red hair, nice silhouette with natural forms.

Service : I already knew her sister Lorena. Even if they are very different, both offer a high level quality service. After a pleasant social time  ;D…. in the cinema, the session was excellent from beginning to end  :happy. Just gfe and sensual as I like it, I spend one hour of pure pleasure  :cheer:.

Appreciation : 9 / 10

Price : 100 € / 60 minutes – no extra.

Repetition : 100 %.


Tot ziens ...  :039:


Offline Rivera

  • Held
  • *****
  • Berichten: 758
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1104 Gepost op: 18 maart 2018, 15:08:37 »
Sixsens am 17.03.18

Kurz vor Ende der Happy Hour war der Clubparkplatz bereits zu drei Viertel gefüllt. Die Bestätigung dann im Thekenbereich, wo reges Treiben herrschte. Recht ungewohnte Zustände im Vergleich zu meinen bisherigen Besuchen.

Line-up ebenfalls deutlich aufgestockt. In 2017 auch an Samstagen vielleicht um die 30 bis 40 Dls zugegen, diesmal mindestens 60. Eine signifikante Anzahl an Damenwanderungen im Zusammenhang mit der Dl-Registrierungspflicht in Deutschland vermag ich dennoch hier (noch) nicht erkennen. Natürlich einige bekannte Gesichter wie z. B. Emanuelle (Ex-Samya), Finca-Dana oder Natalie (Ex-Blue Note, Aca-Gold und PSR).

Buchung 1: Emma – Ungarn

Einer der wenigen Kracher. Emma ist seit zwei Tagen im Club, 22-jährige blonde Ungarin mit 34/36er-Hammerbody. Sehr gut gebucht, da musste man schon hellwach sein.

Auf dem Zimmer lässt Emma fast jegliche Leidenschaft vermissen und spult ein mechanisches Programm ab. Die sog. Basics waren zwar vorhanden, wirkten jedoch alibimäßig. Zumindest verzichtet sie auf übermäßiges künstliches Gestöhne.

Fazit:
Unbefriedigender Optikfick. Emma verlässt sich auf ihre Optik und performt mit minimaler Emotion, was für sie in den ersten Wochen im Club auch durchaus reichen dürfte.

Kurzübersicht Emma

HU, 22
Lange glatte blonde Haare, KF 34/36, A-Cups (fest)
Ca. 170 cm, Handgelenktattoo, Konversation vorzugsweise in Englisch


FO: Etwas humorlos, (noch) keine größeren Varianten, wirkt einstudiert
EL: Fehlanzeige
Augenkontakt: Ab und an
ZK: Alibiküsse
Lecken: Sehr angenehm, jedoch ohne Auswirkungen
Fingern: Nicht probiert
GV: Doggy und Reiter, etwas mehr Leidenschaft würde ihr gut zu Gesicht stehen
GF6-Faktor: Niedrig
Porno-Faktor: Niedrig
Professionalitätsfaktor: 90%
Optik: Bildhübsches Puszta-Girl
Nähe: Professionelle Nähe

Buli-Konferenz gucken im Wintergarten war diesmal nicht wirklich eine Option. Es pfiff durch alle Ritzen, die Heizstrahler zeigten kaum Wirkung und bei gefühlten 0 Grad hielten sich dort nur paar Unentwegte auf.
 
Buchung 2: Tina – Deutschland

Eigentlich nur zweite oder dritte Wahl, aber mein Wunschobjekt Lilly (Kenia) war nonstop von Langzeitbuchern blockiert und kaum zu sehen. Irgendwann war ich es leid, auf ein Phantom zu warten und erhoffte mir von Tina einen schönen Tagesausklang. Deutsche Ü-Dreißigerin, Typ nette und plauderfreudige Nachbarin und Kumpeltyp. Ihre üppigen Obermänner übrigens relativ frisch getunt und leider nur sehr sanft bespielbar.

Die Nummer war schon besser als mit Emma, aber jetzt auch nicht der absolute Bringer. Lag aber vielleicht auch an mir bzw. an der Tatsache, dass ich sie nur als Notlösung betrachtete. So hatte ich nur noch Bock auf eine Faulfickernummer und kam quasi aus der Rückenlage nicht mehr heraus.

Fazit:
Schwer zu bewerten. Bei besserer Grundstimmung meinerseits wäre es vermutlich noch um einiges gehaltvoller geworden.

Kurzübersicht Tina

GER, Ü30
Lange glatte blonde Haare, KF 38, C/D-Cups (weich getunt)
Ca. 170 cm


FO: Langsam und variabel
EL: Ja, auch im Programm
Augenkontakt: Ab und an
ZK: Kein stürmisches Zungenverknoten, eher zärtlich und innig
Lecken: Ausgelassen
Fingern: Nicht probiert
GV: Reiter in gemäßigtem Tempo und ausgedehnter Form
GF6-Faktor: Niedrig
Porno-Faktor: Niedrig
Professionalitätsfaktor: 80%
Optik: Reife Blondine
Nähe: Schon gegeben, würde sich bei weiteren Buchungen sicher noch steigern


Fazit:
Der Club boomt, zumindest am Wochenende. Unter der Woche soll es weitaus beschaulicher zugehen, die Parallelen zum YY sind auffällig.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1105 Gepost op: 20 maart 2018, 15:51:15 »
SixSens - Birthday Edition
10 Maart 2018

Het is mijn verjaardag op 10 Maart en nog eens op een Zaterdag! Ik kan op deze dag eigenlijk naar verschillende clubs gaan at no cost maar volgde een tip me toch maar tot 2 te beperken. Dat is geen slecht idee want menig ijsbeer weet hoe verschrikkelijk snel de tijd loopt in een club.


Fazit
Positief
- Eten, wellness, Line-up uitstekend als altijd met keuzestress tot gevolg
- Zwembad beschikbaar maar werd niet gebruikt
- Goed gezelschap van ondermeer Patjax, Mr Blauwneus, Deket, Hooker Lover1
- Zeer goede kamer met Vanessa op aanraden van Hooker Lover1
- Presentjes van de dames werden niet opgemerkt
- Minder claimgedrag ervaren dan vorige keer

Negatief
- De massageolie werd echter wel van me afgepakt en moest dat achterlaten aan de balie
- Alwéér geen sessie met Lily, het lukt me zelfs op m'n verjaardag niet :(

Neutraal
- Temperatuur douches lauwtjes, is tegenover die van m'n volgende club LR wel weer goed te doen


Kamergang: 1

>> Vanessa - Terug een goede sessie


Clubverslag

Aankomst

De rit verliep voorspoedig en in een kleine 2u15' kon ik rond 13u13 op de ruime parking mijn wagen achterlaten. Ik wou wat dichter bij de ingang parkeren en moest terug in achteruit gezien het er al vol stond. Daarbij werd ik ineens geblokkeerd door een wagen achter me met een Roemeense nummerplaat. Hmm, interessant: er kwam een Roma-dame uit gestapt waarna haar Roma-vriendje achteruit weer weg reed. Reality check, die dame zal er binnen vast een aantal beertjes verliefd maken, nrs uitwisselen etc etc... Ik ging wat verder parkeren en ging naar binnen.

Ik liet onmiddellijk mijn plastiek zak controleren en moest mijn massageolie afgeven :frown:. Ze zijn me daar toch wel streng! De IK werd getoond en ik kon gratis binnen, alles onder het toeziend oog van Mickey die zich later weer transformeerde tot Paris Hilton-type. Ze kwam gelijk met mij toe dus als ik m'n claimster wilde ontlopen, was dat nu mislukt. Ze blijft wel vriendelijk, ga zoenen voor m'n verjaardag maar vroeg al gelijk voor cadeaus. Nou het is toch de jarige die cadeaus krijgt? De snoepjes en presentjes voor dames hadden ze echter niet gezien dankzij Mickey's binnenkomst en ik kon door naar beneden naar de lockers waar ik Deket had gezien en met hem heb bijgepraat. Later zag ik hem nog vaak boven in de veranda.


Wellness en meer ijsberengezelschap

Een van de zaken die ik vaak als eerste doe is relaxen en wellnessen. Ik ga zelden snel de kamer op en moet de hete poesjes eerst wat uit de boom kijken. Ik ging uitgebreid in de jacuzzi zitten en werd een beetje later door Patjax vergezeld. Ik wisselde later naar sauna en stoomruimte, alles was dik in orde! Alleen de douches waren wat lauw. Later beschouwd is dat toch beter dan deze in LR waar je afwisselend ijskoud en loeiheet water over je heen krijgt. Weer boven bij de veranda kwam Hooker Lover1 zich voorstellen, prima kerel en heb hem vaak gekruist in de club. Hij wees me op de aanwezigheid van Mr. Blauwneus en heb hem de hand geschud. Later had ik in de veranda nog een goed gesprek met Patjax en Hooker lover1 terwijl ik moest vaststellen dat "een sessie met het service kanon op mijn verjaardag", deze keer Lily, me andermaal weer door de neus werd geboord. Lily bleek al een Termin te hebben met Deket. Ik had haar op weg naar boven ontmoet en vroeg haar nog om een sessie. Later was geen tijd meer over om haar te kameren. Vorig jaar had ik net hetzelfde voor met Jeanette in Babylon. Tot op heden heb ik beiden na jaren geduld nog niet gehad. Misschien is het deze keer maar goed ook: als Lily echt zo goed is, was ik misschien meer budget kwijt dan voorzien die dag!  ::) :lol


Bar - ambiance - line-up

Ik was nog lang niet aan kameren toe en heb erg lang gewacht tegen dat ik zover was. Ik ging in de kino wat relaxen en nam een afwachtende houding aan. De charmes van een saunaclub met jagende dames: je laat ze even jagen, ze tegen je aan laten rijden, je laat je bepotelen terwijl ze zich netjes voorstellen,...the whole deal. Grappig is dat ze plechtig hun naam noemen en je een hand geven. Geen kus, ze schudden je de hand: heel beleefd en netjes van ze. Daarna verhuisd datzelfde handje naar je benen en wat er tussen ligt en kan groeien tot oorlogssterkte in respons want de aaibaarheidsfactor is groot. Niet wat nette beleefde dames de la rue zouden doen.  In de kino maakte ik 2x achter elkaar kennis met dames die uit Duitsland weg zijn gegaan, eentje uit Samya en eentje uit Magnum. Deze laatste bleef lang bij me en ik masseerde haar mooie lichaam. Tot een kamergang werd het niet, ik wilde daar nog niet aan denken. Ik wou voorzichtig zijn met mijn budget en dat is wel de 2de reden dat ik liever op een relaxte manier club: een kamergang hoefde zelfs niet.

De ambiance was best ok. In vergelijking met LR later, was de ambiance zelfs uitstekend. De line-up bestond uit voldoende leuke mooie dames en dat leidde tot keuzestress. Als ik dan toch een kamer wou, wilde ik toch voor een zekerheid gaan, ik had geen zin in flaters en blunders op mijn verjaardag! De zekerheidjes waren mijn claimdames Miruna en Mickey. Ook nu liet ik ze links liggen. Simona is nog zo'n zekerheid maar die dag trok ze me niet aan. Julia en Emma waren nergens te bekennen. Carmen2 zeg er bijzonder sexy uit in haar rode lingerie en ik twijfelde al waren mijn 2 kamergangen met haar geen topsessies. Hooker Lover1 moest mijn vertwijfeling en keuzestress hebben opgemerkt en prijsde Stacey en Vanessa de hoogte in. Uiteindelijk bracht hij Vanessa op de hoogte van mijn interesse in haar naturelle verschijning en ze ging op zoek. Terwijl ze dineerde, ging ik nog wat naar de jacuzzi om zelfs over deze gang van zaken na te denken. Ik besloot dat hij me wel eens een goede dienst bewees met deze tip en ging haar zoeken. Ik vond haar in de veranda boven. Ze was even met iemand bezig en voegde zich even later bij me in dezelfde geriefelijke sofa waar Deket eerder werd opgegeild door Lily. Ik heb niet getwijfeld en zag wel dat dit een goede dame was, een leuk type en ik vond ze wel lekker uitzien en ze herinnerde me vaagweg aan Kitty uit Babylon. Op naar de kamer dus, eentje boven. Die deed me snel de mindere ervaring in het Antwerpse SKW met Laura snel vergeten.

>> Vanessa - Terug de goede sessie


Restaurant

Later ging ik eten en zag ondertussen Mara terug. Mooie dame, ik zat er aan te denken met haar te gaan maar de tijd werd korter en korter. Bij Mara zag ik eerder nog een dame die alles al wist van me terwijl ik ze nog nooit gezien heb. Dames babbelen er nogal op los over hun klandizie, zelfs al heb ik er nog niet mee gekamerd. In het restaurant samen gezeten met Patjax en Deket. De Shyman liep er ook ergens rond in de club. Het eten was weer goed: zoals steeds de traditionele steak friet en veel groentes. Ik liet het me smaken met het enige biertje dat ik er dronk.


Nog meer over de Line-up

Later was het nog wat wellnessen en in de bar met een cola de line-up bestuderen terwijl ikzelf grondig werd bestudeerd door Miruna en Mickey vanaf de rookruimte. Die begin je wel te kennen, althans de harde kern waaronder voornoemde 2 dames. Mara, Simona zie ik er vaak, een Roemeense donkerharige dame met mooie borsten, scherpe neus die ik ondertussen Miss Pinokkio noem omdat ze mannen zo graag 'Pinokkio' noemt. Die houdt me altijd staande met die borsten van haar. Verder waren er Dani en Stacey die me aan de bar een trio voorstelden: ik legde ze uit dat ik dat één keer deed, dat wel leuk vond maar toch liever one-on-one ervaringen heb dus geen 2 dames tegelijk meer of ik moest de lotto winnen. Daar zullen ze maar op moeten wachten. Ze mogen desnoods m'n cijfers invullen. Dat is nog een idee: 'Want a trio? Give me the winning lottery numbers and we'll have a trio next time!'. Stacey vroeg me zelfs zonder omwegen 50€ sans plus. Neen, absoluut niet hoor. Later zag ik ze nog voor ik vertrok naar de volgende club. Ik twijfelde of ik toch nog een kamer zou wagen met deze Stacey. helaas de tijd drong en als ik nog een avond wilde in LR moest ik snel vertrekken, zij het wat spijt. SS blijft een superclub. Mijn volgende bezoek aan LR zou dat nog onderstrepen. Hoewel...zie daar:

>> Living Room - The Birthday continues


Je ziet dus veel dezelfde dames terug. Dit gaf me de bedenking dat dit de reden dat sommigen wel eens clubmoe konden worden, vooral als je houdt van zeer veel afwisseling. Hoe vaker je gaat, hoe meer 'sleet' er komt op de ervaring. Met een sterk variërende line-up zal je dat minder ervaren, geloof ik zo. Ik ervaar trouwens dat ik erg geil wordend uitkijk naar mijn clubbezoek en eenmaal aangekomen, dit verlangen naar het verre dat nu dichtbij is, verdwijnt. Ineens heb ik geen haast meer tot ik een dame dreig mis te lopen.


Einde

Op weg naar de lockers kwam ik nog Miruna tegen die wat snoepjes claimde en de ganse zak meenam waardoor niks overbleef voor die arme Mickey. Die moest ik dus met lege handjes wegsturen. Dat vond ik ergens wel spijtig, ik had het immers beloofd.  De massageolie werd terug gegeven en ik kon verder naar m'n geboekt hotel in Willich.


Conclusie to self

Het wordt nog een moeilijke tijd als ik me moet blijven inhouden. Ik wil gewoon meer mooiere dames, meer afwisseling, meer, meer, meer! Intussen tinder ik er op los in Oekraïne en komen de matches en masse binnen.  Daar beweegt dus terug iets nadat de interesse in het land voor 9 jaar van de radar was verdreven door de clubs. In 2009 had ik nog geen Tinder toen ik er in Lviv m'n geluk beproefde en faalde. In Kiev zou dat een ander verhaal kunnen worden...of moet ik toch naar Roemenië zoals de dames me graag willen laten geloven dat de liefde daar te vinden is?  :017:
« Laatst bewerkt op: 20 maart 2018, 16:23:26 door Vazkor »

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1106 Gepost op: 21 maart 2018, 11:59:53 »
Mooi uitgebreid verhaal Vazkor, maar ik ben ook zeker nieuwsgierig naar je avonturen in het Oostblok zelf?
Ik zelf ben een tijdje 2 dagen in Moskou geweest maar heb daar helaas niet zo veel op erotiek gebied gedaan.
Maar ben altijd nieuwsgierig naar mogelijkheden in andere landen met slavische schoonheden.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1107 Gepost op: 21 maart 2018, 12:33:25 »
Mooi uitgebreid verhaal Vazkor, maar ik ben ook zeker nieuwsgierig naar je avonturen in het Oostblok zelf?
Ik zelf ben een tijdje 2 dagen in Moskou geweest maar heb daar helaas niet zo veel op erotiek gebied gedaan.
Maar ben altijd nieuwsgierig naar mogelijkheden in andere landen met slavische schoonheden.

Helaas kan ik daar momenteel nog niks zinnigs over vertellen. Het is 9 jaar geleden dat ik in de Zomer naar de Oekraïense stad Lviv ben geweest.
Ja, je kan er een dame vinden dat je zelfs weer mee naar huis kan nemen, als dat je doel is. Ik heb er echter niet op doorgegaan want was geen fan van 'geen seks voor het huwelijk', ze was afschuwelijk katholiek. In de bars had ik nauwelijks goed contact. Het helpt als je Russisch goed is, maar toch en in 3 dagen kan je niet veel uitspoken, dat is zo voorbij.
2 Dagen zijn zeker te weinig om Moskou te ontdekken. Da's wel een sjieke stad dus had je mss meer succes in kleinere steden of dorpen, ik weet het niet. TInder & the like helpen zeker om vooraf af te spreken. Qua hoertjes, wel het zal er wel vol van lopen als je ze weet te vinden maar een specialist ben ik niet.

Ik tinder momenteel in Kiev ter experimentering en kan de matches niet volgen. Dat kan tot afspraken leiden waarna je naar Kiev kan (de vraag is al door een dame op tinder gesteld 'wanneer ik er zal zijn'). Het is verleidelijk, dat geef ik toe om er eens opnieuw m'n kans te wagen. Ten slotte zijn Oekraïense dames van de mooiste die er zijn (die grote rode pijplippen en lekker figuurtjes ook...) en daar zijn er echt te weinig van in de clubs. Als ik er ga, ga ik uiteraard daarover berichten op de fora.

So far dit off topic antwoord :)

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1108 Gepost op: 21 maart 2018, 13:21:13 »
Mooi uitgebreid verhaal Vazkor, maar ik ben ook zeker nieuwsgierig naar je avonturen in het Oostblok zelf?
Ik zelf ben een tijdje 2 dagen in Moskou geweest maar heb daar helaas niet zo veel op erotiek gebied gedaan.
Maar ben altijd nieuwsgierig naar mogelijkheden in andere landen met slavische schoonheden.

Helaas kan ik daar momenteel nog niks zinnigs over vertellen. Het is 9 jaar geleden dat ik in de Zomer naar de Oekraïense stad Lviv ben geweest.
Ja, je kan er een dame vinden dat je zelfs weer mee naar huis kan nemen, als dat je doel is. Ik heb er echter niet op doorgegaan want was geen fan van 'geen seks voor het huwelijk', ze was afschuwelijk katholiek. In de bars had ik nauwelijks goed contact. Het helpt als je Russisch goed is, maar toch en in 3 dagen kan je niet veel uitspoken, dat is zo voorbij.
2 Dagen zijn zeker te weinig om Moskou te ontdekken. Da's wel een sjieke stad dus had je mss meer succes in kleinere steden of dorpen, ik weet het niet. TInder & the like helpen zeker om vooraf af te spreken. Qua hoertjes, wel het zal er wel vol van lopen als je ze weet te vinden maar een specialist ben ik niet.

Ik tinder momenteel in Kiev ter experimentering en kan de matches niet volgen. Dat kan tot afspraken leiden waarna je naar Kiev kan (de vraag is al door een dame op tinder gesteld 'wanneer ik er zal zijn'). Het is verleidelijk, dat geef ik toe om er eens opnieuw m'n kans te wagen. Ten slotte zijn Oekraïense dames van de mooiste die er zijn (die grote rode pijplippen en lekker figuurtjes ook...) en daar zijn er echt te weinig van in de clubs. Als ik er ga, ga ik uiteraard daarover berichten op de fora.

So far dit off topic antwoord :)

Ook off-topic (ik splits dit straks wel even op)  ;)

Mijn wenkbrauwen fronsen spontaan als ik dit lees, en mijn portefeuille trekt in een kramp, en langs alle kanten hoor ik alarmbellen en toeters en signalen, het lijkt wel of het kot hier in brand staat en de hulp wel onderweg is maar te laat zal komen  ;D

Ik zeg neit dat er geen "deftige" dames op "tinder" zitten, maar het overgrote deel van heel dat Tinder-gedoe is het nieuwe emailgedoe van tien tot vijftien jaar geleden, waar dames via mail (en dan soms ook nog succesvol) mannen lokten, hen lieten opdraaien voor kosten, en daarna nooit kwamen opdagen ..... bleken die Russische schoonheden toch gewoon Nigeriaanse jongetjes van 10 tot 16 jaar te zijn die mannen zover kregen kapitalen te sturen .... en uiteraard kwam er nooit iets van (omdat pedofilie verboden is)  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Ik zeg niet dat ALLE vrouwen op Tinder zo zijn, en dat er geen enkele een serieuze relatie wilt met een Vazkor-Westeling, integendeel ...
Ik vraag me enkel af .... ze "liken" op Tinder, en ze willen dat je naar hen komt, of misschien vragen ze wel wat centen om naar heir te komen (het beloofde gekken-centen-land)

Ik ga hier geen heel epistel aan wijden, volgens mij is het grotendeels BS (bullshit) en zoals we allen weten, stierenstront stinkt ....

Je moet zo maar eens in de handen vallen van een Russische-Moldavische-Oekraïnse .... en dan? Hoge hakken echte liefde? Of veeleer naar het Westen en dan ben ik binnen (in het standpunt van de dame dan)
Je kent mekaar niet, je weet niet wie ze is, zij weet niet wie je bent (al zal het snel duidelijk zijn dat jij een hoerenloper bent, en maar weinig "nette" dames die daar respect voor hebben)

Foots zei altijd: "if it flies, floats or fucks, rent is" .... en dan ben je gewoon beter af ze aan 50 euro per halfuur te "hoeren" (lees: huren) in een club ... is de sexxx goed, dan pak je ze nog een keer, en nog een keer.
Met je Moldavischeweet je pas of het ooit iets zal worden als je al duizenden euri hebt geïnvesteerd in de reis, de familie, het verblijf, de ellende van een visum en de papierenrommek, dan zal je haar pas leren kennen zodra al haar papieren in orde zijn en dan zit je ermee, en zal zij er wel voor zorgen dat je nooit nog genoeg inkomen hebt om naar de hoertjes te gaan.

Kortom, daarom bestaan er fora zoals dit forum ..... behandel ze met respect, maar huur ze verdorie .... het gros vand e hoerenlopers maakt net de omgekeerde beweging, vanuit een relatie naar de hoeren, andersom is compleet van de pot gerukt ....

Tinderen, fijn, naar Moldavië, fijn, ze betalen, fijn, en dan lekker terug naar huis en naar de clubs  ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1109 Gepost op: 21 maart 2018, 14:03:27 »
In Moskou staan er prachtige vrouwen op Tinder maar voor je een echte match hebt in een stad van 15 miljoen inwoners zijn de 2 dagen wel voorbij.
Escort dames zijn er ook maar helaas niet aan toe gekomen, wel een aantal zeer mooie exemplaren voor ongeveer 100 euro per uur. gezien
Maja dat kost je een uurtje in een saunaclub hier ook dus voor de prijs hoef je het niet te doen.
Alleen worden de echte stunners hier in de clubs die ook wel wat op de kamer waarmaken helaas wel steeds schaarser.