Auteur Topic: SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL  (gelezen 1115107 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1155 Gepost op: 4 mei 2018, 15:51:04 »
met dit mooie weer ....


"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1156 Gepost op: 4 mei 2018, 20:15:52 »
De leeuw getemd?

36 uur nadat ik het Speelpaleis voor Sugardaddies in een roes had verlaten na een gehele dag te hebben doorgebracht met een dondersteen die geen moment van mijn zijde was geweken stond ik alweer voor de deur. Ditmaal echter met een andere mindset. Het was de verjaardag van de spesjalist en een groot aantal mij bekende beren hadden zich aangemeld. Een mooie gelegenheid om hen weer eens te zien en bij te praten. Ook een aantal mij onbekende beren en altijd leuk om een gezicht te kunnen plakken op de persoon achter de verhalen.

Snel eerst geluncht in het restaurant waar Partycrasher in het gezelschap zat van de grootste exhibitionist onder de beren Graagneuker. Alle facetten van hem al gezien en nu dus ook in levende lijve ontmoet. Hierna het terras opgedoken en daar bevonden zich oa JF, Firehawk en Piet Plezier. Het was al een tijd geleden dat ik deze heren had gezien.

Het was tijd om eens een kijkje in de bar te nemen. In afwachting op bediening op een kruk plaatsgenomen en ik zat amper of ik kreeg gezelschap van een blonde dame die al een hele tijd op mijn to do lijstje stond maar waar het tot op heden nooit tot een kennismaking was gekomen. Het eerste bewijs deze dag dat mijn status in het fuckbook der dames was veranderd nu de Bulgaarse Maffia haar greep op mij volledig kwijt was. Ze stelde zich voor als Isa en een aangenaam gesprekje volgde. Het was eigenlijk nog niet mijn bedoeling om te kameren. Echter moet je het ijzer smeden als het heet is en dus verdwenen we samen voor de sleutel. Er volgde een sessie in de soft en slow GFE variant.

Tijdens het afrekenen dook plotseling de dondersteen van donderdag op. Vicky had haar gezegd dat ik er was en ze was al een tijdje naar mij op zoek geweest. Ze was blij verrast dat ik er was en vroeg naar mijn plannen voor de dag. Ik zei haar dat ze gewoon haar ding moest doen en ik hoopte dat ze in de avond een gaatje in haar agenda had. Ik liep naar de locker en zij was me ongemerkt gevolgd. Ze wilde testen of mijn amandelen nog steeds op dezelfde plaats zaten en de innige knuffel die daarop volgde benadrukte haar eerder uitgesproken blijdschap.

Ik ging een rondje bubbelen en deze bleek bevolkt te worden door een deel van de berenbende van ellende. Bijgebabbeld met oa Cheasehead die nog een uitglijder maakte en Shakir. Ook kort kennisgemaakt met John McSnek, Poarneemn en P456. Nadat ik verschrompeld was tot een oud mannetje toch maar eruit gegaan en na een douche voorzien van een nieuw luchtje. Bij de trappen liep ik haar weer tegen het lijf en ze vroeg of 20.00 uur ok was. Ze zou dan "stoppen" met werken en vanaf dat moment wilde ze met mij zijn.

Even het terras opgedoken voor een sigaretje en praatje her en der en toen ik weer richting beneden ging kwam ik mede bull Rob45 tegen op de overloop op -1. Ook hem had ik al lang niet gezien en er moest natuurlijk bijgepraat worden. Taylor en Firehawk kwamen er ook bij en alles verliep rustig totdat ik plots een vinger in mijn kont kreeg geduwd. Dit kon er natuurlijk maar eentje zijn en toen ik me omdraaide keek ik in het grijnzende gezicht van Andrea die "wraak" wilde nemen op mij voor mijn pesterijtjes enkele weken geleden. Rob45 en ik besloten in de bar verder te praten. Al snel dook Lin op de Negro Bull die in SS door het leven gaat als Asia Bull en ook mijn liefje meldde zich al snel bij ons. Na een tijdje zijn we samen een sigaretje gaan roken en zij gaf aan dat ze ging eten.

Ik had nog geen honger en maakte een rondje door de bar. Deket lag als een pasja op een bank en ook met hem bijgekletst. Alina kwam voorbij en hoewel ze niet onder het prototype Deket meisje valt prees hij haar de hemel in. Ze besloot het "heft" in haar handen te nemen en de spontane reactie zorgde ervoor dat ze haar verleidingskunsten helemaal losliet op mij. Haar gezegd dat ik eigenlijk onderweg was om te gaan eten. Ze gooide er echter nog een schepje bovenop en het kostte me veel moeite om niet toe te geven. Uiteindelijk staakte ze haar poging en ze was nog niet weggelopen of Ella stortte zich op mij. Ze vond dat we een vervolg moesten geven aan onze zeer geslaagde sessie van zo'n zeven weken geleden. Haar gezegd dat ik eerst de innerlijke mens ging voeden alvorens mijn lust aan de beurt was.

Het was duidelijk dat ik in de bar spek voor het bekkie van de dames was en koos ervoor om richting restaurant te gaan. Gezien de drukte aldaar toch maar besloten even te wachten en op het terras een sigaretje te gaan roken. Mijn dondersteen zat daar te eten met een vriendin en ik ging verderop zitten bij wat beren. Het dametje bleef vanaf een afstand flirten. Na een kwartiertje opnieuw een kijkje genomen in het restaurant. Het was al rustiger en nadat ik mijn bord had opgeschept me aan de tafel gezet bij bekende beren. Één dame zat er ook bij. Vanaf een afstandje leek ze op de helaas gestopte Kim en ik raakte aan de praat met haar. Ze stelde zich voor als Amanda en was zeker een kamer kandidate geweest ware het niet dat ik de rest van de avond onder de panne zou zijn.

Na het eten even een sigaretje gerookt op het terras en wat uitgebuikt. Een blik op de klok wees uit dat het bijna 19.15 was en dat gaf me mooi de tijd om nog wat te bubbelen en douchen voor mijn dondersteen date. Ik werd onderweg aangesproken door Linet. Ze wilde weten waarom ik in de twee jaar dat ik hier kwam nog nooit een poging had gedaan richting haar. Ik zei dat ik nooit een dame benader en na wat uitleg begreep ze mijn gedachte erachter. Vanuit het niets stond mijn dondersteen achter haar en Linet had door hoe laat het was en staakte haar poging. Ik wierp een blik op de klok en ze zei dat ze niet langer kon wachten en vanaf nu al bij mij wilde zijn. Mijn geplande rondje wellness kon ik op mijn buik schrijven.

We gingen richting bar en zetten ons op een bankje waar we volledig in elkaar opgingen. Na een uurtje richting terras verplaatst gezien de hitte in de bar. Na een tijdje begon het wat af te koelen en om te voorkomen dat ze zou verkleumen weer richting bar gegaan waar we ons bovenop de verhoging bij de dj neerploften. De tijd vloog net als donderdag voorbij en na ruim drie uur zei ik plagerig tegen haar dat ik het gevoel had dat ze niet met mij naar de kamer wilde. Alsof ze gestoken was door een bij richtte ze zich op en zei dat het initiatief van mij moest komen. We besloten om nog eerst een sigaretje te roken alvorens een kamer op te zoeken. Aan de bar nog een drankje besteld. Linet stond er ook met een "slachtoffer" en ze drukte haar kont tegen de mijne. Even ritmisch onze billen om de muziek mee laten wiegen en toen de drankjes er waren samen met mijn liefje voor een sleutel gegaan. Zoals gedurende het grootste deel van de dag waren er wachttijden. Op het terras plaatsgenomen totdat het verlossende woord in de vorm van haar naam werd geroepen.

De twee sessies van donderdag en vooral de tweede waren dusdanig dat ik niet verwacht had dat we dit nog konden overtreffen maar toch was dit het geval. GFE van een CL-niveau. Na de sessie nog uitgebreid afscheid genomen in de kleedkamer. Zij was moe en wilde naar huis en ik wilde het ook niet tot het bittere einde uitzitten. Ik besloot mijn uitgestelde bubbelsessie te doen. Hierna wilde ik nog een sigaretje roken op het terras alvorens ik aan de terugreis zou beginnen. Tot mijn verbazing zat ze nog op het terras in afwachting op de taxi. Nog lekker samen gezeten en nagebabbeld over donderdag en vandaag. Toen de taxi was gearriveerd had ik een droge keel en besloot snel beneden nog een drankje te doen. Daar waren ook Poarneemn, P456 en Vicky. Met hen nog nagepraat en ook Simona kwam nog voorbij gefladderd voor een knuffel en nachtzoen. Inmiddels was het toch alweer 2.45 uur en na me weer in het burgerkloffie te hebben gehesen.

Het was een memorabele dag. Dank aan de Spesjalist voor zijn gastheerschap, SS voor het faciliteren en de beren voor de gezelligheid hoewel ik een groot deel van het feestgedruis aan mij voorbij heb laten gaan. De keuze tussen harige beren en een bloedmooie dame is dan ook niet moeilijk. De komende tijd zal ik waarschijnlijk veelvuldig in het Speelpaleis te vinden zijn. Gezien het feit dat ik bij deze bezoekjes nogal eenkennig zal zijn (voorlopig?) mijn laatste verslag uit mijn favoriete clubje.



Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1157 Gepost op: 6 mei 2018, 23:15:27 »
Addicted to Violetta and Sofia?

Van 6 april dateert al weer mijn laatste proza van Sixsens. Met Violetta, Eva en de voor mij newbee Vivian een prima dagje gehad. Tijd voor een update!

Op 13, 20, 28 april en 4 mei bij Sixsens binnen geweest voor een paar hete avonturen. Met twee hoogtepunten.

1.: Op 28 april de verjaardag van Aachen61 en onze welbekende Vulkanoloog. Die laatste als een kind in een klein badje met water, spelend met eendjes. Een kinderhand is zo gevuld. Niettemin, beide heren hadden een record aantal mannen naar Sixsens gelokt! Bravo!!

2.: Ik snakte al weken naar een zonnig terras......lekker ouwehoeren, zwemmen, met de 'ballen' (plastic) spelen en zo nu en dan een alcoholische versnapering.
Die zonnige dag voorspelde zich in het weekend van 20 april. I do what I promise, dan zou er een dagje relaxxxxx met Violetta worden geboekt. Zo gezegd zo gedaan.

Veel meiden waar ik best wel eens zou mee willen stoeien, maar gewoonweg de kans niet voor krijg.............?!  ;D
Christina. Tijdens een van mijn bezoekjes liep ik tegen een best wel stevige dame aan. Ik herkende haar niet, maar toen ik tegen haar boobies aanliep herkende ik daar Christina uit. Totaal ander kapsel en make up. Ze had een totale metamorfose ondergaan. Een hete doos.
Iza weer terug van een break. Optisch een goed uitziende dame. Ze straalt iets 'nets' uit.
Emma (met de bos krullen voorheen) kwam jammeren in het rookhok. Ze wilt zoooooo graag (de kas vullen). Goede ervaringen mee gehad in het verleden. Maar ja je kan niet alle meiden tevreden houden.
Kali, één keer mee geweest. Die staat bij binnenkomst al in de rij. Op 4 mei heb ik haar op het verkeerde been gezet. Oke, zei ik afgelopen vrijdag. Als mijn clubwife niet komt opdagen, ben jij de eerste. Uiteraard wist ik de uitkomst al. Toen Violetta kwam binnenlopen......een hele grote ssshhhhiiiitttttttttttt! Ik had er wel Spass aan.  :pica

Opvallend was de terugkeer van de Roemeense Jessica in Sixsens. Ruim een jaar geleden verdween ze zo maar in het niets. Niets en niemand die ook maar een glimp ergens in een andere club heeft opgevangen. Op een vrijdag onlangs werd ik ineens verrast door een stroom aan berichtjes na een jaar geblokt te zijn geweest. Ieders eigen keuze. Geen probleem. Echter, verwacht niet dat Sjeuf bij plotselinge terugkeer ineens met geopende beurs van West-Roemenië gaat spekken. Een leuk algemeen gesprek gehad, maar daar is het dan ook bij gebleven.

Op 13 april aan Vicky (bul) te kennen gegeven dat een stoeipartijtje er wat mij betreft wel in zat, maar ze was 'dauergebucht'. Tot mijn verbazing kwam ze op 28 april spontaan naar me toe voor een kamertje zonder enige vorm van jaag gedrag. Nu maakte ik een grote sssshhhiiiiitttttt. Ik was voor deze dag al 'volgeboekt'! Maar, die kamer komt er wel.

Op 13 april al een voorprogramma met mijn clubwife afgewerkt, een dag zonder alibi en weer op tijd bij de gebreide broek.
De lang gekoesterde zonnige dag op de 20ste kwam als een geschenk uit de hemel vallen. En dat eind april. Een dag lekker hangen op het terras. Eva, Sofia en Violetta hadden een bedje vrijgehouden dicht bij de buitenbar. Veeeeeeel te kort bij de bar, zo zou later blijken. Enfin, Sjeuf had zich geïnstalleerd en de meiden bestelden een fles Moët Rosé. Die liep er lekker in. Een tweede fles was al snel noodzakelijk. Ene waarde niet schrijvende stapmaat met de naam R was aanschoven, zo ook PoarNeemn en Bearke. Sjeuf liet zich zonder morren insmeren met zonnebrand, want de temperatuur liep op richting 30 graden. De borsten van Sofia mocht ik dan weer insmeren........vond ik verschrikkelijk  ::). Hoe meer drank, des te groter het slap geouwehoer. En bij enkelen begon de alcohol ook in het bolletje zijn sporen achter te laten. Een aantal keren een balletje slaan in zwembad, de meiden deden uitstekend mee. Al vond Violetta het wat minder en probeerde twee keer de bal te molesteren. Daar moest Sjeuf toch een 'stokje' voor steken. De ballen van Lellebel kapot maken? Dat kon ik niet over mijn hart laten gaan.
De meiden hadden zin in ijsje. Helaas geen ijs beschikbaar. Stapmaat R kleedde zich om en ging bij een tankstion de ijsvoorraad plunderen en kwam met een stuk of 40 ijsjes terug. Die vonden gretig aftrek. Meisjes aan een likkend ijsje. Mooier kan het bijna niet. Ik zat verdomd steeds op een verkeerde plaats te likken bij Sofia. Het valt helemaal binnen het hedonisme waar ik me wel thuis bij voel. Enfin, over het verdere alcoholgebruik deze middag zal ik maar niets meer melden........ !
De BBQ diende zich gelukkig 'op tijd' aan, want wat stevigs in de maag bij twee meiden kon zeker geen kwaad op dat moment.  :party0036:
Uitbuiken met z'n allen. De zonnekracht nam wat af. De zin om eens stevig van bil te gaan nam toe. En bij iedereen wel. Eva, Sofia en Violetta kwamen met het voorstel één kamer te nemen met 3 koppels, want ook Eva en Sofia hadden inmiddels een donateur aan de haak geslagen. Iedereen die mij kent, weet dat ik daar niet echt een voorstander van ben. Maar de meiden bleven aandringen. De donateur van Eva haakte af. Dus bleven we met 4 over. Met twee kamersleutels naar boven in het oude gedeelte. Violetta en ik belandden in kamer 4, waar we onze spullen achterlieten om vervolgens naar kamer 2b te gaan waar R en Sofia hun onderkomen hadden gevonden. Een veel te smal bed voor twee koppels. Maar soi! Aon de geng. Sofia kreeg een wasbeurt van R en Sjeuf liet zich vermaken met de welbekende uitstekende blowjob van Violetta. Doch......opeens....."laten we maar naar onze eigen kamer gaan" zei Violetta. Helemaal mijn idee. Kamer 4 is weliswaar een kudkamer zonder vensters, maar we lagen er tenminste heerlijk discreet met ons tweeën. Het werd een memorabele 'kamer'. Gelukkig weet maar een handjevol hoe deze kamer is verlopen, zonder dat ze er bij aanwezig waren.  :censored
Na de kamer nog wat liggen tutten met the Queen in de bar. De tijd liep al snel richting middernacht. Sjeuf was nona. Gelukkig is de N278 richting Sjengencity niet zo heel lang, na de rekening te hebben betaald.

Op 28 april PARTY. De verjaardag van Aachen61 en de Vulkanoloog. Een grote opkomst! Misschien wel de grootste die ik ooit heb meegemaakt. Gezien het aantal aanmeldingen van tegen de 60, waren er toch zeker 40 van de partij. Gezellige sfeer! Veel slap geouwehoer. In de dagen er aan voorafgaand enkele stapmaten gesproken die bang waren voor een gay party. Maar daar was geen sprake van. Een uitstekende verhouding meiden en klanten. Helaas was de temperatuur buiten niet meer van dien aard dat er met plastic ballen kon worden gespeeld. Het overdekt terras was daarentegen goed bevolkt. Zeker niet storend.
Sjeuf werd al snel bij binnenkomst opgewacht door the Queen en Sofia. Beide meiden en Eva hadden een zware vrijdag achter de rug. Eva was zelfs afgehaakt en niet aanwezig. Dus die moesten even acclimatiseren. Tijdens het vorig bezoek had Sofia een kamer opgeëist. Afgesproken dat de eerste kamer met haar zou zijn, want Sofia moest twee andere vorige bezoeken onverwachts naar huis, ondanks dat we om 21 uur hadden afgesproken. Dat wilde ze niet weer laten gebeuren. Dan maar meteen aan het begin. Dat liep anders. Violetta begon zich er mee te bemoeien?! En het woord trio viel al snel. Ik ken van beiden de ondeugende eigenschappen beter als die van mijn wijlen moeder. Daar deugt dus geen ene reet van. Daar zat ik dan tussen beiden. Konden hun handen niet thuis houden. Stiekem had ik er wel zin in. Overstag......Sjeufs zijn rug is niet altijd zo sterk.
Naar boven......ik zei "kamer 11". Ja mooi niet! Sterker nog....een wachttijd van minstens een half uur. Dan maar een van de whirlpoolkamers. Het werd kamer 10. Het is een knap duo die twee. Ik ken ze uiteraard apart op de kamer, maar ook een keer van een trio. De meiden zijn goed op elkaar ingespeeld én ze kennen mij. Dat werd nog een stevig worstelpartijtje, met een finale FT ten gunste van the Queen.
Na de kamer ff schrobben om me weer te voegen bij de verjaardagsgasten. Violetta kwam naast me zitten. De inspanningen van de dag er voor waren duidelijk merkbaar. Ze had met Sofia afgesproken om rond 20 uur naar huis te gaan. Met de Queen nog een kamertje gemaakt. Gewone uitstekende 'normale' seks!
De meiden vertrokken naar huis en Sjeuf nestelde zich op het terras om de promotie van Fortuna naar de eredivisie te volgen. Als Sjeng een opmerkelijke onderneming, maar de gunfactor was er van mijn kant zeker. Ik was niet alleen, want de tafel achter de sofa's was volledig bezet. Ik schrijf zelden iets over andere ijsberen, maar deze kan ik niet nalaten. Want, wil je een potje voetbal kijken, dan moet dat ongestoord. Een welbekende Vlaming, superketser HL1 moest toch even de aandacht naar zich toe trekken op het terras tijdens zijn warming up met een dame. Het leek wel of de kamersessie zich op het terras afspeelde. Dat was geen gezellig keuvelen in een sofa met z'n tweeën.  :censored

In de bar trok de Bulgaarse Andrea mij bijna over de streep om nog een kamer te maken. Die stal de show met haar gespreide beentjes.
Doch, Sjeuf hield het voor gezien tegen elven. Een leuke verjaardag van beide heren. Top!

Dan vorige week vrijdag weer afgereisd naar SS. Vanwege het werk pas om 13 uur binnen. Geen alibi! Dus het zou rond 18-19 uur gedaan zijn. Uiteraard stond een date met the Queen op het programma. Sterker nog, ik deed haar een voorstel tot 18 uur. Deal! Maar zoals zo vaak is niets te voorspellen in een hoerentent.
Het was 4 mei 'dodenherdenking'. Zo lag de club er ook bij. Doods! Nauwelijks bezoekers en veel meiden. Met de deal die ik had gemaakt, hoefde ik niet zonodig direct naar de kamer. Dollen met Sofia en Violetta, wat wijntjes en weer veel slap geouwehoer. Zeker als Sofietje in de buurt is. Want hoe dan ook, Sofia is een sfeermaker. Beiden hadden felrode lippenstift op. Op een gegeven moment stond van beiden meiden een afdruk rond mijn tepels. De sfeer was er naar. Een lik aan de poes van Sofia en hand onder de handdoek..... . Vervolgens zat ik overal onder de lippenstift. Benen, armen, buik en gezicht. Mijn lippen (en ik heb er maar een stel van) werden zelfs nog van een leuk kleurtje voorzien. Ik moest mee naar de spiegel op het toilet. Dat beeld vergeet ik nooit meer.
De vochtige doekjes werden te voorschijn gehaald. Ik kreeg een complete schoonmaakbeurt. In een onbewaakt moment vroeg ik aan Vio wat ze wilde, want er hing een herhaling (trio) van vorige week in de lucht. En de euro's kunnen maar een keer worden uitgegeven. De gunfactor voor Sofia van Violetta leidde er toe dat we weer met ons drieën op de kamer terecht kwamen. Ik kreeg nog een schoonheidsbehandeling. Enkele ingegroeide haren werden vakkundig met een pincet verwijderd. Deze kamer maakte Sofia het af. Zeer verrassend! Ik schreef al eerder, ben niet zo van trio's, maar deze lijkt verslavend te worden.

Al vrij snel na deze sloopkamer toog ik met the Queen alleen naar de kamer. Ze sleurde me zowat mee naar de kamer. Madame zat in de pornomodus....!  :censored  Weinig voorspel, er moest gewerkt worden. Sjeuf aan de bak! En hoe......! Moet toch maar eens wat aan mijn conditie gaan doen.

Illusion Plopp!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Verjaardagsfeest “de vulkaanspesjalist” en “Aachen61” in Sixsens
« Reactie #1158 Gepost op: 7 mei 2018, 20:18:53 »
Vorige maand in Sixsens geweest. Reden was het verjaardagsfeest van “de vulkaanspesjalist” en “Aachen61”. Op de AWL stonden bijna 60 gasten. Zoveel waren het er uiteindelijk niet, maar zeker een 40 waren het er wel. Behoorlijk druk met gasten en dat was te merken aan de kamers. Met name 's avonds ontstonden er wachtrijen.

Door omstandigheden was ik wat later van huis vertrokken dan gepland en het verkeer zat ook niet mee. Een paar kleine files, maar alles bij elkaar zorgde er wel voor dat ik een uur later arriveerde. Dani was al bang dat ik niet zou komen en zond mij via Firehawk een berichtje: “Where are you?”. Gelukkig ben ik geen asociale rijder en ben niet terug gaan app'en.

Bij aankomst snel omkleden en eerst even een ontbijtje nuttigen. Daarna Dani proberen op te zoeken. Ze bleek aan de bar in de kelder te zitten. Firehawk zat daar ook, samen met nog een groep bekende en onbekende gasten. Uiteraard was Dani erg blij me weer te zien. Na even wat knuffelen en bijpraten met haar, de groep gasten opgezocht. De vulkaanspesjalist en Aachen61” even gefeliciteerd. De vulkaanspesjalist gaf aan dat er om vier uur gebak zou zijn en daar had ik best wel zin in. Breitling was dit keer ook van de partij net als Johnnie Fontane, Partycrasher en Cheasehead. Met hun even bijgepraat en daarna Dani weer opgezocht. Het werd tijd voor een eerste kamer met haar.

Dani



Zoals altijd heb ik nooit te klagen over de kamergangen met Dani, maar deze eerste kamergang ging voor ons beide wel heel lekker. Dani had er op de één of andere manier erg veel zin in leek het. En ik niet minder :D Later in de avond nog een tweede kamer gedaan met Dani. Omdat ik aan de bar flink wat bier heb gedronken, ging deze kamergang een heel stuk moeilijker. Niet vanwege de alcohol, maar ik zat gewoon vol met bier. Dani heeft het op allerlei mogelijke manieren geprobeerd met uiteindelijk succes. Ze heeft er dit keer flink voor moeten werken :D

Dani is tot nu toe de dame met wie ik de meeste tijd heb doorgebracht op kamer in een club en veruit de meeste tijd op kamer in Sixsens :D




Naam: Dani
Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Engels en Duits
Leeftijd: 23
Haarkleur: Blond
Lengte dame: 1,67 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 60Kg, maat 38/ B-cup



Helaas heb ik het gebak moeten missen.  Tussen door 2 keer in de sauna geweest 2 keer in de Jacuzzi en me goed vermaakt in de bar met Firehawk, Partycrasher, Poarneemn, Regan, en een paar andere gasten. Af en toe kwam Dani ook even buurten. Altijd leuk dat ze me een beetje aandacht geeft.

Een dame die me echt in het oog sprong was overigens Stacey. Ze had een heerlijk kinky catsuite aan met een rits in het kruis. Stiekem heb ik die aan de bar open gemaakt en met mijn hand haar poesje opgezocht :D Ze werd daar gelukkig niet kwaad om en normaal gesproken doe ik dat soort dingen niet, maar ik kon me dit keer niet inhouden :D Mocht ik één dezer dagen weer in Sixsens zijn en zij draagt dit uitdagende pakje weer, kon ik zo maar eens met haar op een kamer belanden :D



Het plan was eigenlijk dat ik tot het eind van de avond zou blijven, begon wat vermoeid te raken tegen een uur of 12. Ik heb nog even een tijdje op het overdekte terras gezetten met Firehawk en een paar gasten. Dani was al een tijdje op kamer en ik schatte in dat het wel een lange kamer zou worden. Ik had geen zin om tot het eind te wachten en ben naar huis vertrokken.

Dani is even een tijdje in Bulgarije. Het zal wel even duren voor ik haar weer ga bezoeken in Sixsens, want ze gaf aan dat ze wel wat langer dan een paar weken weg zou blijven. Als ze weer terug is zal ik haar zeker weer bezoeken.
« Laatst bewerkt op: 7 mei 2018, 20:24:53 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Hooker lover1

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 44
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1159 Gepost op: 8 mei 2018, 09:00:58 »
in de ochtend loopt mijn wekker af.
Sixsens staat op de dagplanning,en alvorens ik vertrek verzoek ik nog enkele klusjes uit te voeren.
Ondanks de goede nachtrust die ik genoot,stapte ik echter vermoeid uit bed.
Dat soort van vermoeidheid,waar je in zekere zin een erg loom gevoel aan overhoud.
Voor de verandering had ik dus geheel geen zin in sex,en keek ik dus uit naar luieren naast het zwembad,slapen en de barbecue ;)

In vergelijking met een week geleden was het zeer rustig in sixsens voor een zaterdag.
Het goede weer en de rust,brachten mij na een heerlijk ontbijt dan ook meteen op het terras.
Vrijwel onmiddelijk dommelde ik half in slaap in een ligzetel...
Een onbekende medebeer plaatste zich in de ligzetel naast mij,en kwam in gesprek met Poolse Elize die naast hem lag.
Beide verdwenen richting de kamer,en een dag nadien kwam ik er via im bericht achter dat deze beer goolfy69 was,die me eigenlijk wou ontmoeten.Elkaar niet kennende lagen we dus naast elkaar,maar we wisselde geen woord....een volgende keer dan  8)

Naast mij kwam er echter ook een stoorzender topless naast me liggen,het verstoorde enigzins mijn zin in slapen :lol
Gezien de Bulgaarse dame inhoudelijk er een jet set taaltje op nahield,en ze sixsens maar wat simpel vond en weldra in Monaco zou opduiken.....liet ik het kleine waakvlammetje aan interesse al snel doven! De ene gekende dame na de andere dook op,en allen kwamen ze even gedag zeggen.Een blonde schoonheid die mij geheel onbekend was,paradeerde sensueel plots voorbij....
Dit was alvast de eerste dame,waar ik toch even mijn ogen voor open hield
Even later ontving ik van medebeer gle123 een berichtje,dat ik zeker eens met de bloedmooie Beatrice moest kennis maken.
Wat een toeval,de blonde schone bleek dus die Beatrice en hoewel ik ze in het begin van de dag afwimpelde,zou ze later op de dag nog op het programma verschijnen :sex

Kali was de eerste die met aandrang een kamer kwam opeisen,en dat terwijl ik kali in geen geval wou kameren omdat dat de laatste tijd al te dikwijks gebeurde.Kali misbruikte het goede weer echter om me te motiveren om de eerste wip van het jaar op het dakterras met haar te doen.Met het zonlicht in haar gezichtje,viel het eens temeer op dat kali gewoon fenomenaal prachtige ogen heeft.
Gezien kali haar gekende pijpkwaliteiten die ver boven het gemiddelde uitsteken,begon ik mijn loom gevoel enigzins te vergeten en kwam ik uiteindelijk tot een lekker zomerse wip op het dakterras.

Mijn ligzetel bleek nog steeds naar mij te lonken en ik viel alweer half in slaap in de volle zon.
Om enigzins wat af te koelen zocht ik het heerlijke zwembad eens op,waar ik zowaar strandballen aantrof.
Wie ik verder ook plots aantrof was de graagneuker,die voor de gelegenheid niet meer undercover was :lol
Ook domenika haar blik viel plots op mijn aanwezigheid,en dat was blijkbaar als een rode doek voor een stier.
Ik moest en zou meekomen naar de kino,waar ze me wat te vertellen had.
Domenika hield het communicatief echter vooral op tongzoenen en pijpen,om me daarna vriendelijk te verzoeken haar te neuken.
Dat gebeurde dan ook,dat kleine Bulgaarse opdondertje werd mijn tweede actie van de dag.

Ook Vanessa was in het huis en ook deze kwam even wat aandacht opeisen.
Het was echter mijn dag niet,en wou liever luieren en slapen dan naar de kamer te trekken.
Buiten enkele korte gesprekjes,liet ik Vanessa dus maar voor wat het was.
Tijdens een korte wandeling richting sanitair,botste ik echter op een oogverblindende schoonheid die mij geheel onbekend was.
Dame stelde zich voor als Vicky,hoera voor de liefhebbers van de talrijke vicky's in het huis van wellust dat zich sixsens noemt
Ik maakte deze Vicky er dan ook attent op,dat haar naam met zekerheid voor verwarring zou gaan zorgen...
Een betoverende glimlach verscheen,en zelf stelde ze....noem me dan maar Vicky the licky :dance2
Dame scheen uit ying Yang te komen,en ik was verloren....
Zoveel schoonheid en charme,waren zelfs voor de Hookerlover op een mindere dag niet te weerstaan.
Het werd een heerlijke kamer,en als deze dame in sixsens blijft.....gaan we van dit exemplaar nog heel wat vernemen!

Terug op het terras zou het niet lang duren alvorens Vanessa te kennen gaf dat ze boos op me was
Wat had ik dan misdaan,wel....ze vond dat ik haar opzichtelijk vermeed en vond dat niet fijn.
Ik ging in de verdedigen door te stellen dat ik haar gewoon gerust gelaten had,omdat ze bezig was met derden....kwestie van respect.
Het was ook stilaan etenstijd,en samen met Vanessa schoof ik aan bij de heerlijke barbecue.
Zoals gekend had sixsens de zaak weer goed in de hand,het personeel zorgde voor een feilloze barbecue....
De eerste barbecue van het jaar,in gezelschap van Vanessa die wel al aangekondigd had dat ik na het eten de kamer zou opgedwongen worden
Om wat tijd te rekken en omdat het gewoon smaakte,dus erg veel gegeten...
Zelfs de graagneuker,die ook weleens als graageter door het leven gaat,begreep niet dat ik zoveel kon eten en toch zo slank kon blijven.
Zijn eigen analyse was dan ook,dat ik allicht de calorieën verneukte :bud

Met een goed gevulde maag dus met Vanessa op de kamer,om een 4 de keer aan verantwoorde calorie verbranding te doen.
Na een lekkere wip nog wat blijven napraten met deze vrolijke meid.
Wat mij betrof was het nu echt wel over en uit,het was oorspronkelijk geheel niet de bedoeling geweest om 4 keer te kameren...en ik wou ook tijdig huiswaarts keren.

De blonde schoonheid die me eerder op de dag opviel,dook echter weer op.
Recht op de man af,vroeg ze mij waarom ik haar wandelen had gestuurd eerder op de dag.
Hield ik niet van blondines,of was er een andere reden...
Ik kon natuurlijk geen reden bedenken om haar niet te leren kennen,want optisch viel ze erg in de smaak.
Beatrice nam me uiteindelijk mee richting een kamer,kamergang 5 met alweer een nieuwe sixsens aanwinst dus!
Ik besefte na de kamergang dat ik onmiddelijk huiswaarts moest keren,het werd weer laat en had ik geen off day
Snel de douche in en nog even naar de bar voor een laatste cola-tje....
Botste ik toevallig op de immer goedlachse Jansenroy die nog laat op de avond sixsens binnenstapte.

Dat huiswaarts keren werd dus nog even bevrozen,met Jansenroy wat gepraat over de hobby :censored
Links van mij zat Sonia,zus van.....je weet wel,roxanna met de blauwe lippen.
Sonia vond mij een geschikte huwelijks kandidaat voor haar zusje,het werden hilarische gesprekken en de sfeer zat goed.
Ook de graagneuker en zijn maat Bokito waren nog aanwezig,Vicky the licky probeerde Bokito te strikken voor een kamertje maar kwam er al snel achter dat de hooker lover strikken toch makkelijker was.
Jansenroy werd door Beatrice benadert maar hapte niet toe,respect dat Jansenroy zoveel karakter heeft want mij lukt het niet C:-)
Ik nam afscheid van de bende want het was al veel te laat...

Ik liep de bar uit,of beter gezegd ik wou de bar uitlopen.....en tjechische Eva hield me staande.
Deze dame stond naar eigen zeggen bloedgeil en had het nodig...
Om haar woorden enigzins interpretatie loos kracht bij te zitten,spreide ze haar beentjes om subtiel mijn hand richting intieme zone te duwen.Wat stond die vrouw nat,het leek wel een zwembad en gezien haar smeekbede haar te neuken....
Ik was alweer verloren In de nok van het oude aspasia gedeelte kwam het tot een zesde actie van de dag.

Na de actie strompelde ik de trappen af en botste ik zowaar alweer op Jansenroy,die had meteen door dat ik niet huiswaarts keerde maar alweer op een kamer beland was.Ik nam echter afscheid dit keer,en drukte hem de hand om 2.00am
De autorit was geen pretje,ik realiseerde me tevens dat mijn dagplanning totaal de mist inging.
Het werd dus een bewogen off dagje :lol

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1160 Gepost op: 10 mei 2018, 15:50:11 »
Visits of Wednesday April 18th, Tuesday April 24th and Friday April 27th :

Report of my three recent visits in this club always so pleasant.
 
I was pleased to meet several belgian, french friends and …. dutch friends too (of course …. ;D).
 
Sixsens is currently the club which offers the most interesting options for me with a good lin-up in quantity and quality  :showtits1.
 
I did several sessions : Tania (roemeense), Adi (bulgaarse), Bianca (hongaarse) and Tamara (duitse).


Tania (roemeense) :

Profile : 25 yo, 1.60 m, red hair, nice silhouette. Ex-LR and has worked as escort.
   
Service : Top service as well in pse or gfe mode. She does (almost … ;D) everything you want  :sex… My two friends have been also charmed … To be recommended. Een topper  :cheer:.

Appreciation : 9 / 10

Price : 50 € / 30 minutes – no extra.

Repetition : 100 %.


Adi (bulgaarse) :

Profile : 23 yo, 1.55 m, black hair, slim silhouette. Has worked one year in a club in London.
   
Service : For the fans of slim girls who offer a very good service, Adi is a good option to share a  pleasant moment. Gfe profile and good sex  :cheer:. What else ?

Appreciation : 8,5 / 10

Price : 50 € / 30 minutes – no extra.

Repetition : 100 %.


Bianca (hongaarse) :

Profile : 20 yo, 1.60 m, long brown hair, beautiful body. 1st working day in Sixsens. Has worked in Gent (windows).
   
Service : a beautiful body but only a session « optifick » with a service “suck and fuck”. OK, she’s friendly and she gives light french kisses but her service is too low for a repetition  :pica.

Appreciation : 5 / 10

Price : 50 € / 30 minutes – no extra.

Repetition : 0 %.


Tamara (duitse) :
 
Profile : 31 yo, 1.70 m, light brown hair, nice silhouette.
 
Service : I like the german girls and Tamara has confirmed me in this choice  ;D..... After a pleasant social time, the session was excellent with gfe and sensuality as I like it. Nice girl and top service  :cheer:!

Appreciation : 9 / 10

Price : 50 € / 30 minutes – no extra.

Repetition : 100 %.



So long… :039:

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1161 Gepost op: 12 mei 2018, 20:09:10 »
SixSens donderdag 10 mei 2018

Had er niet echt bij stil gestaan, pas op de plaats delict, kwam het pas boven drijven in mijn grijze hersenmassa. We gaan even terug in de tijd; 29 mei “hemelvaartsdag” 2014. De dag dat ik met een “vrijkaart” in de hand, mijn debuut maakte in SixSens. Niet wetende dat het “mijn stamclub” zou worden. 8)

Terug naar de actualiteit; 10 mei “hemelvaartsdag” 2018, een kleine 4 jaar later, net na 12:00 uur, sta ik weer, op hemelvaartsdag, met een entreekaart voor een gratis bezoek in de hand, bij de theke. Een voorbode van de dag?  8) Misschien wel. De transformatie goed doorstaan, had wel een To-Do lijstje in gedachten, maar daar kan verandering in komen.  :lol_hitting:

Een blik in de “Maroc Room / Kino”, levert 2 hele blije gezichten op. Een welkoms kusje, van Duits/Aziatische Lola, snel wat te drinken halen en mij naast Lola op een bank gesetteld. Van praten kwam weinig, tongworstelen was het alternatief. Een beetje spielerij en plagerij om het vuurtje op te stoken. De temperatuurcheck in de kelder, gaf aan dat het maar beter was, om het spel, op een kamer voort te zetten. Waar we ons in de kino niet aan schuldig maakten, waren er nu op de kamer geen remmingen. Een dame die van haar eigen “natur geil” is, levert een uitermate goede sessie op. Een uur later van de kamer, en aan Lola een donatie gedaan voor haar diensten.  :censored O:-)

Nog even lunchen, met de gedachten in je hoofd: beter dan de sessie van net, gaat niet meer gebeuren vandaag, tenzij…….  :sign0065:
Even relaxen, kom aan de bar nog een andere veelpleger tegen, ben zijn naam even kwijt, maar het is hij die beweert, dat Dani niet de grootste kont heeft, maar Dominicaanse Sara.  :mistress Iets wat ik niet met hem deel trouwens. Maar goed, hij ging vreemd, wat zijn “vaste dame” was er niet.  :040: Dan maar even liggen in de kino, de oogjes even dicht, voel ik iemand naast mij komen kruipen, een ronde stevige kont, :kissass lang haar, kleine zachte borsten. Vanuit een ooghoek zie ik hoe de Bulgaarse Tamara een gast oraal/handmatig bevredigd, om vervolgens alles in een tissue uit te spugen.  :sexxx Zij is het dus niet, wie wel?
Mokkabruin, Engels afgewisseld met Spaanse woorden, Dominicaanse Sara dus, zij komt mij eraan herinneren, dat ik haar bij mijn vorige bezoek gepasseerd heb. Sara nam revanche, bijna een uur lang moest ik haar martelgang, van orale verwenning en girl on top trotseren, voordat zij tevreden was, en het salvo afgevuurd mocht worden.  :sexxx  :bonken

Het is een rustige dag, de verhouding is ook goed, daar denken de dames misschien wel anders over, voor mij was het in orde. Er stond nog een dame op het To-Do lijstje; Duitse Tina. Al een paar keer mee zitten praten, ze triggerde me wel en dus de mogelijkheid gebruikt, om een kamer op te zoeken.
Normaal postuur met blond lang haar, midden 30 zou kunnen voorzien van bovenlip- en klitpiercing, tevens een borstcorrectie, uitgevoerd met siliconen voor een rondere vorm, als alternatief voor hangende natte theezakjes.  :showtits
Op de kamer profi trekjes, geen volwaardig tongzoenen, maar beperken tot het puntje van de tong. De bläsemuziek was maar een kort deuntje. Ze stelt een “Duitse massage” voor, beter bekend als zijnde “pussy/booty sliding”. Wel leuk, maar niet zo uitgevoerd dat je geilheid door het plafond heen stijgt. Een korte “girl on top”, even doggy en bij missio de benen opgetrokken, zodat je niet te hard en diep kan stoten. Toch een derde ontlading eruit weten te schieten.  000006
Resumerend, leuk voor een keer, maar voorlopig geen herhalingsgevaar, ze had wel de pech, dat er 2 keigoede sessies eerder de dag hadden plaatsgevonden, en deze sessie alleen maar kon tegenvallen.  :banghead:

Nog even wat eten, friet met een varkenslapje en wat salade, toen was het tijd om te gaan er moest nog gewerkt worden die nacht.  :mybosssucks:

Relaxxxboard en Sexmachine bedankt voor het kaartje.

SixSens tot de volgende keer.
« Laatst bewerkt op: 12 mei 2018, 20:18:33 door forgetskinnyletsgetfatty »
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1162 Gepost op: 13 mei 2018, 19:57:28 »
Eens met geen Roembul op een kamer geweest!

Zaterdag 12-05 stond eigenlijk Babylon op agenda, maar chef Eddy hield zijn verjaardag.
Nou Chef Edyy van harte, maar mij niet gezien in die drukte! :-\
Dus twijfel, maar die was snel weg, eerst ff naar Aachen en vanuit Aachen is Lemiers een katte sprong.

Het werd dus Sixsens, daar om 11.00 aangekomen en de poort opende zich.
Het werd warm die dag, dus me een grote handdoek gevraagd, later bleek, dat je ook een handdoek met klitteband kon krijgen.
Omkleden en bij het naar de douche lopen, hoorde ik daar is een bekend gezicht!
Ja warempel, die had ik bij het feestje van dvs gezien en gesproken.
Moeilijk te vergeten zo'n kop, net zo als hij die van mij niet kon vergeten. ;D
Doordat hij onder de radar wilt blijven, noem ik hem maar m.c.

Douchen en ontbijten en ja het ontbijt was weer eens top, tijd voor een pijpje op het terras.
Daar hadden zich al diverse dvp's zich gestationeerd.
Tevens veel Frans talige bezoekers die als een toerist zich een bedje eigende.
He, daar zie ik de Duitse Tamara op haar bekende plekje.
En daar hoorde ik wat Brabants gemoppel, dat was m.c.
Daar een heel gesprek met gehad,he een bekend gezicht,Taylor!
Heel wat met hun besproken en dat zo de hele dag door.
Tijd om een kamertje te maken.

Samen met Taylor op een bankje en daar zat Duitse Tamara.
Wat over en weer opmerkingen gemaakt en ze ging zich tegenover mij zitten.
En al snel volgde een gesprek en nog sneller zat ik naast haar.
Wat gerommelt met haar en op naar kamer 11.
Gelukkig een kamer met een raam.
En al snel lag ze in mijn armen, wat een leuke meid.
Houd ook van wat ongein, maar al snel werd mijn mond gesnoert. :-P
Wat een lekkere  tz en wat een mooi lichaam.
Een duikvlucht tussen haar benen volgde, waar ze goed op reageerde.
Daar volgde een heerlijke bj en ik hield het niet meer.
Daar deed ze op mijn aangeven een condoom over mijn leuter en ze beklom me.
Heerlijk die billen in mijn handen :lol ,die lekker wat zwabberde en ja daar mijn eesrte schot van de dag.
Wilde eigenlijk met haar een uurtje doen, maar ik was te opgewonden.
Haar betaald en gezegd we gaan vandaag nog een keer, waarop ze zegt is goed en niet is ook goed.

Tijd voor koffie en gebak, daarna het terras op, waar Taylor ook was.
Had met een meid een goede sessie gehad, die is ook wat voor jou, zegt hij!
Al snel zaten we aan een tafel met m.c en een Heerlense medeplichtige.
Een vaste bezoeker die mij al waarschuwde voor een meid, die mij probeerde op een kamer te krijgen.
Ik zou het niet doen zei hij. ;)
Aan m.c gevraagd wie is die lange meid daar aan het tafeltje.
Dat is de Poolse Elisa, goede keuze zegt hij.
Ik had haar ook gezien op het feestje van dvs en ze trok mijn aandacht, maar ze was steeds bezet.
Helaas nu ook weer, dus maar wat drinken en een hele levensles gekregen van die gasten, erg leuk!

Ff een rondje gedaan en weer terug op het terras en ja daar zat Elisa weer.
Dan maar eens kennis maken met haar, leuke meid, mooi figuur een echte bbz meid.
Over het een en ander gehad en wat presale op naar kamer 6 dacht ik bij de douche boven.
Kamer maar open laten staan, want het was er warm en koeler werd het er niet.
Wat een hete meid, een zeer goede sessie volgde, van onder naar boven warmde ze mij op.
Terug naar onder een een hele goed bj volgde en een lange.
Maar ik wilde eens kijken hoe het tussen haar benen er bij stond.
Want ik voelde haar vocht op mijn onderbeen. :o
Mijn god toen ik er aankwam, kon ik een calamiteiten pomp er op aansluiten, wat is  die van zich zelf nat.
En ja door mijn wasbeurt, moest die pomp op volle toeren draaien. :o
Ze genot ervan en weer terug , tussen mijn benen.
Ook nu hield ik het niet meer en onder tussen dat ze mij pijpte haalde ze al een condoom uit de verpakking.
Tsja vrouwen kunnen twee dingen tegelijk.
Wilt ook zeggen dat er weinig handwerk aan te pas kwam.
En ja ik ben heel lui, ze ging als een geoefende amazone mij berijden.
Ook nu weer een korte rit, maar ik was tevreden.
Tegen deze meid kan ik niet op wil ik daar langer mee op de kamer. moet ik aan de zuurstof.
Haar betaald met een kleine fooi en na we ons samen gedoucht hadden.

De bbq werd in gereedheid gebracht en de Heerlense medepleger en n.c zaten met Lola aan een tafeltje, een stoel erbij en daar zat ik.
Elisa kwam er ook bij zitten en het werd een gezellige bedoeling.
Lola echt een leuke meid,maar ze had haar kleren al aan, om na de bbq naar huis te gaan.
Een hoop ongein aan de tafel, over een gangbang, een erg jonge gast die net 18 jaar  plus 1 uur moet zijn geweest,etc..
Tsja als bbz het naar de zin heeft, kan ik wel eens heel wat onzin uitkramen.
Veel gelachen en ik keek op mijn telefoon, shit er kwam bezoek  vanavond, dus moest eerder naar huis.
Dan maar eerst eten, ja ik had de vorige keer kritiek op het eten van SS, maar nu moet ik ze een compliment geven.
Een uitstekende verzorgde bbq,top!
Ach aan alles komt een einde, maar wilde nog kamertje maken.
Lola stond op en ging zich douchen, ik zei , als je met mij nog ff gaat kameren.
Dan kom je geheel gelikt en schoon van de kamer af :-P, ze lachte maar wilde echt gaan, ach ja het zij zo.

Opgestaan en bij de trap naar onder kwam ik Taylor tegen, maar dat werd een kort gesprek.
Ik werd omarmt, door een mollige meid die mij al eerder probeerde te verleiden.
Wil je op de kamer met mij,ja geen probleem.
Taylor zegt die komt net aanlopen, ach kerel je moet ook zulke meid wat gunnen. :))
Ik heb twee fijne kamertjes gemaakt, en deze neem ik op de koop toe.
Ze kwam terug met sleutel nr 3, ah zeg ik daar heb ik alleen maar goede kamers op gemaakt.
Dus zegt ze ik zal er alles aan doen, om het ook goed te doen.
En op de kamer stond ik achter haar de Tjschechise Eva een lekker mollig ding.
Lekker haar borsten te kneden en wat tegen haar kont op liggen te rijden.
Er kwam leven in mij leuter en al snel lagen we op bed, gaan we een uurtje, nee zeg ik moet zo weg.
Geen probleem, met haar borsten en handen kreeg ik een massage.
Ik genoot en al doende ging ze lekker pijpen, mijn vingers aan haar poesje die lekker nat werd.
Dat pijpen deed goed met wat fijne handwerk zodat hij op volle oorlogssterkte was.
Op reverse cowgirl heeft ze mij bereden, waar ik mooi kon genieten van haar kont.
Een knal en zucht , daar kwam nr 3!
Eva, een fijne kamer hoe een standaard kamer moet zijn.
Ook deze meid kan er wat van, maar wel er mee zeggen, dat we niet alles gelijk kunnen trekken met bv Nikki etc....
Dat is niet eerlijk, vindt ik.

Na het douchen afscheid genomen van Taylor die in de whirlpool lag, hij had nog een kamer met Stacey in het zicht.
Weer als de vliegende brandweer naar huis.
Een voordeel ,heb nog een budgetje over om als alles mee zit vrijdag avond H7 te kunnen bezoeken.
Gr bbz

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1163 Gepost op: 15 mei 2018, 21:04:40 »
Vandaag voor het eerst sinds jaren weer op eens dinsdag naar de SS geweest, het was heerlijk weer en ik had niks te doen dus wat moet je anders.
Rond 13:00 was het al goed vol op de parking bij de SS en dus ook binnen het was drukker al verwacht had op een dinsdag.
De lunch was goed als extra bovenop de broodjes waren er soms tosti's, wat ik misten waren de croissants maar goed.

Buiten was het ook al lekker toeven aan het zwembad dat af en toe gebruikt werd, verder hadden 2 Bulgaarse dames dolle pret met een waterpistool.
Wat eindigde in een naakte uitbundige dame genaamd Andrea och ja het was er ook het weer voor.
De buitenbar was ook al lekker open en aan het zwembad was het ook al gezellig druk, dus in de donkere indoor bar was niks te beleven.
Wat ik alleen jammer vond was dat ondanks het warme weer er geen bbq was deze keer.
Verder was de line up redelijk zeker voor een dinsdag door de dag dus het zal wel niet de laatste zomerse dag dit seizoen zijn die ik bij de SS doorbreng.

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1164 Gepost op: 18 mei 2018, 09:30:28 »
Enkele dagen na mijn verjaardag naar SS getrokken.  Even geprobeerd om het verjaardagtarief aan te vragen aan de receptie maar dit was nada.  Voor een regelmatige en positief schrijvende bezoeker had ik een geste verwacht.    :lol_hitting:

Samen met Flyerke het ontbijt genomen en regelmatig met hem ervaringen uitgewisseld.  Het weer was zo zo , toch heb ik enkele keren het zwembad gebruikt en uit de wind was het aangenaam vertoeven op de het terras.     

Het was de ganse dag kalm, een GFE in de meerderheid, op een bepaald moment waren Flyerke en ik de enige in de bar.  We hebben elkaar gesteund op dat moment.   
Het aanbod was er niet minder om.  Domenica deed zich voor als een nieuwtje 'Samantha' genoemd, ze wou hiermee duiden dat de mannen als vliegen vallen voor de nieuwe.   
Voor de liefhebbers geen Lydia gezien, wel Lola.de doc dauergebucht evenals Simona.bu die porno nederlands leert ,  nieuwe Jennifer.de en vriendin  Elena.de .    Verder yasmin.bu, viktoria.bu  , de  2 Vickys, Cindy.do , Linet.hu  die veel aan de gokmachine hangt, Dana.bu die mijn probeerde te versieren  ... en nog vele meiden die ik vergeet.   
Na  16 uur heb ik een mooie (ge)blonde opgemerkt, volgens mij de mooiste van de klas.   Doch ik heb er geen contact mee kunnen leggen.   :banghead:

Mijn kamers waren goed tot  zeer goed en was R-R getint.     Een nieuwe kleine Natascha Roemeens Russische - volgens haar zeggen- was het eerst aan de beurt.    Wat onervaren maar ze heeft potentieel.     
Daarna heb ik Tania benaderd,  vriendelijke meid eveneens Roemeens Russisch.    Ho ho  stille waters in de bar of op het terras maar ze gaat diep op de kamer,  CL niveau.      :PDT_Armataz_01_37:     

Groeten
Doc



Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1165 Gepost op: 19 mei 2018, 15:40:11 »
Vrijdag 11/5

SchietGraag moest van wat zaadjes af en vroeg of ik hem wou begeleiden om een geschikt individue te vinden waarbij hij deze veilig kon achterlaten.
Volgens mij had hij reeds zijn plan gemaakt maar als trouwe vriend was ik uiteraard bereid om mee op pad te gaan.

Om 11.00 betraden we Sixsens en ik moest nog even denken aan die eerste keer dat we daar ook samen voor de deur stonden.
Met knikkende knieen en geen idee wat ons te wachten zou staan gingen we toen binnen.
Nog vooraleer we de club goed verkend hadden kwamen de eerste dames bij ons zitten en belanden we uiteraard op de kamer. Zenuwen en niet de juiste dames gaf niet het gewenste
resultaat. toch genoten we van de ondeugende spanning. bijna 6 maanden later volgde pas het tweede bezoek.
Ondertussen is de frequentie iets opgetrokken :) en voelt het zelfs een beetje als thuiskomen.

Wellness en eten weer top.

In bar stond Stacy klaar om SchietGraag binnen te rijven. Hmm zou ik ingrijpen? Nee begot hij is groot genoeg om zelf nee te zeggen. Luttele minuten later vertrok hij dan ook naar de kamer.
Daar zat ik dan alleen. Makkelijk slachtoffer, als vliegen rond een koeienvlaai zwervden de dames rond me heen en één na één vielen ze aan. Wild sloeg ik heen en weer en riep laat me met rust.
Getverderie, enkele met stront in de oren want die bleven maar terugkomen.

In mijn ooghoek had ik reeds iets zien verschijnen waarvoor ik hier was. Eva en ja recht uit het paradijs als je het mij vraagt. We speelden wel een uurtje van verleiden en weer ontwijken.
Ondertussen was Schietgraag terug, we aten een hapje en daarna kreeg ik van Eva de genadeslag.

Plan was om vandaag 3 kamertjes van een half uurtje te maken.
Eva vroeg op de kamer 'Hoelang?' en ik stamelde half uurtje maar nog voor de woorden uitgestorven waren had ik me bedacht. Een uurtje later en volledig voldaan en gerelaxt kwamen we van de kamer.
Wat een heerlijke meid.

Schietgraag was ook alweer op de kamer zo bleek. Victoria is nog één van zijn andere verslavingen :)
Wat later kroop hij bij in de Jacuzzi en plande zijn terugrit naar het thuisfront.
Ikzelf bleef weer verweesd en alleen achter.

Een uurtje of 2 blijf ik nog dacht ik, het zijn er nog 6 geworden ;).

Compleet Zen deed ik wat rondjes door de club en maakte wat babbeltjes hier en daar. Enkele lijfjes deden me wel bekoren het was gewoon kiezen.
Een pracht stel tieten was al enkele keren voorbij gelopen en dat kontje zag er ook lekker uit. Hier wil ik mij wel eens aan vergrijpen.

Mij genesteld bij Lulu die buiten dat prachtlijf ook nog aangenaam gezelschap was.
Op de kamer nog extra verrast door haar service.
Twee top sessies op één dag, dat komt me meestal niet voor.

Nadien nog even blijven hangen om wat na te genieten maar dan uiteindelijk de dames een 'La revedere' toegeroepen en mijn burgerkloffie weer aangetrokken.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1166 Gepost op: 23 mei 2018, 21:23:22 »
The Final Temptation

Terug in de tijd: pinksterzondag 2016
Het was deze dag dat ik SixSens voor het eerst bezocht. Na talloze bezoekjes aan VM en YY was het tijd om de bakens eens te verzetten en zette ik koers naar het diepe zuiden. Het zou een memorabel dagje worden met twee trio's van een uur en tussendoor nog een uurtje met de dame (Andrea) die in elk van de sessies betrokken was. Een zeer geslaagde kennismaking met de club.

De tussenliggende periode
Hoewel de club alles in zich had wat ik in een club zocht zou ik er de rest van het jaar nog slechts 4x komen. Dit lag meer aan mijn gemakzucht dan aan iets anders. Het zou een Bulgaars feestje blijven. Buiten Andrea was het Stacy die zich opwierp als een ideale kamergenote en op het einde van het jaar waren het Domenika en Julia die de openingsdans tijdens een bezoekje opeisten.

In 2017 eindigde de hegemonie van de Bulgaarsen met Carmen en gedurende het jaar zouden de Roemeensen hun opmars voortzetten. Toch waren het de Bulgaarsen die met een 12-9 zege qua dames met de "overwinning" ervan door gingen en qua sessies al helemaal. Het lijstje dames die in aanmerking kwamen voor herhalingen groeide snel. Een gegeven dat soms tot keuzestress leidde. Het eerste deel van het jaar was het Domenika die de rol van leader of the pack op zich had genomen en het was Simona die het tweede deel van het jaar opeiste.

Het begin van 2018 was een voortgang van 2017. Tijdens mijn eerste drie bezoekjes was het een keurig gelijkspel tussen Bulgarije (Dani, Simona, Stacy en Viktoria) en Roemenië (nieuwe dames voor mij Aida en Ella, een oude bekende uit Samya die in SS als Vicky door het leven gaat en de inmiddels naar Venus vertrokken Sabina). En dan is er die donderdag 26 april. Een eerder dan verwacht afgelopen afspraak en het feit dat ik toch al in de buurt ben doen me in SS aanbelanden. Als ik in het restaurant vluchtig een lunch tot mij neem komt er een dametje binnenlopen. Onze blikken kruisen elkaar en ze zet zich bij mij aan tafel. Bijna 12 uur later nemen we pas afscheid van elkaar waarbij de tweede kamergang van 3 1/2 uur de spreekwoordelijke kers op de taart is. De bezoekjes daarna staan bijna geheel in teken van haar.

Het hier en nu: pinksterzondag 2018
Waar ik twee jaar terug nog onwetend was wat ik kon verwachten was het nu compleet anders. Een bezoekje stond eigenlijk niet op de planning. Toch liet een combinatie van factoren me afzakken naar Lemiers. Het dametje zou rond 14.00 uur aanwezig zijn. Aangezien ik mijn gebruikelijke routine wilde doen arriveerde ik rond 12.45. Op mijn gemakkie geluncht om daarna te genieten van het bubbelbad. Na een douche en het lichaam voorzien te hebben van wat luchtjes richting boven gelopen om buiten op haar te wachten. Ze stond echter al aan de theke samen met haar twee "stiefzusjes".

Het duurde niet lang of ze stond in haar balkleding voor mij. Ze kwam op mijn ligbedje zitten en we spraken even bij, waarna ze zich tegen me aan kwam liggen. Ik daagde haar uit om mee het zwembad in te gaan, maar ze vond het nog te koud. Na een tijdje stelde ze voor dat zij zou pootje baden en ik gerust het water in kon. Gezien de lekkere temperatuur van het water veranderde ze van gedachten en liet zien dat niet alle dames zich druk maken over haar en make up. Een klein uurtje hebben we ons uitermate vermaakt in het water. Ze was toe aan een sigaretje en nadat we onze longen gevuld hadden vond ze het tijd om ons ook op een andere manier te vermaken. Aangezien er maar een paar kamers voor ons in aanmerking komen moesten we even wachten. Het werd uiteindelijk 3B.

Eerst namen we gezamenlijk een douche om het zout van ons af te spoelen. Op de kamer zag ze er geweldig uit met haar nog ietwat natte haren. Dit in combinatie met haar prachtige lichaam en gierende hormonen door de zomerse temperaturen zorgde ervoor dat het de meest onstuimige en heftige sessie werd die we hebben gehad. Na een uurtje volkomen voldaan van de kamer gegaan en nadat we ons in de wellness hadden opgefrist besloten we om buiten nog te genieten van het zonnetje. Eerst op een ligbedje en later pootje badend in het zwembad. De lucht betrok langzaam en nam dreigende vormen aan. We besloten de bar op te zoeken.

Oog voor de omgeving hadden we niet en een enkele keer kwamen haar "stiefzusjes" langs als ze zelf niet op zoek waren naar hun prins op het witte paard. Ze had eerder al aangegeven dat ze gedrieën rond 23.00 uur naar huis zouden gaan. Het was inmiddels al na zevenen en we besloten een hapje te gaan eten zodat dit geen belemmering zou vormen als we aan onze laatste "dans" van de avond zouden beginnen. Na het eten zochten we het overdekte terras op om ons gemakkie ongestoord een sigaretje te roken. Een Duitse Samya stammie kwam me begroeten. Zijn favorietje was ook in SS. Wat maar weer eens bewijst dat de beer de "honing" volgt.

Het werd wat koeler op het terras en besloten het uitbuiken voort te zetten in de bar. Het dollen en de nodige wederzijdse plagerijtjes werden ook hier voortgezet. Rond 21.00 uur besloten we dat we mede gezien de tijd maar eens aan de slotdans van de dag moesten beginnen. Onze favoriete kamernummers waren bezet. Na een kleine 40 minuten kwam er eindelijk eentje vrij. Mijn suggestie over hoe we de sessie konden starten werden volkomen genegeerd en als een ware orkaan sloopte ze me volkomen. Een blik op de klok wees uit dat het inmiddels 23.30 was. Ik zei dat als ze wilde we konden gaan omdat ik haar niet in de problemen wilde brengen met haar stiefzusjes. Ze legde zich in mijn armen en zei dat ze maar moesten wachten. Alsof de duivel er mee speelde kwam het liedje van Bebe Rexha & Florida Georgia Line op mijn playlist voorbij.

Who knows where this road is supposed to lead
We got nothing but time
As long as you're right here next to me, everything's gonna be alright
If it's meant to be, it'll be, it'll be
Baby, just let it be
If it's meant to be, it'll be, it'll be
Baby, just let it be
So, won't you ride with me, ride with me?
See where this thing goes
If it's meant to be, it'll be, it'll be
Baby, if it's meant to be


Ik keek haar lachend aan en vertederend zei ze "it is". Iets voor twaalven kwam er een einde aan ons sprookje. De stiefzusjes bonkten op de deur. Ze hadden lang genoeg gewacht en wilden naar huis. Ik zei haar dat het geen probleem was. Na een snelle douche stapten we van onze wolk af en daalden terug naar beneden waar de realiteit op ons wachtte. Een innig afscheid volgde en ik kleedde me om. Boven stond ze in haar gewone kleding. Het "Cinderella" effect werd hiermee nog eens vergroot. Daar stond een lief, schattig en onschuldig ogende jonge dame. Zou je haar zo op straat ontmoeten dan zou je nooit vermoeden dat zij een "duiveltje" was. Op de parkeerplaats kwam ze nog snel een knuffel en kus stelen.

The day after
Als ik wakker word voel ik een enorme leegte. Mijn verstand zegt dat ik me op een "road to nowhere" begeef, maar dat vermaledijde gevoel hè. Treffender zoals John Moreland het zingt kan ik het niet beschrijven.

I swore the days were over, courting empty dreams
I worshiped at the altar of losing everything
And the guard I held together is losing all its shape
And in my head you look so gorgeous, it’s keeping me awake

There’s a scar on my soul, so let me down easy
Break my heart sweetly, like you always do
I guess I can’t let go til you wreck me completely
Break my heart sweetly, drape me in blue

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1167 Gepost op: 25 mei 2018, 20:10:14 »
Vandaag weer eens in de SS geweest want het was weer heerlijk weer om aan het zwembad te liggen.
Nou ja kort en bondig de sfeer was top al vroeg in de middag niet te veel en niet te weinig heren.
Ik had het drukker verwacht met dit weer en dan hebben de mensen het vakantie geld ook nog eens binnen.
Maar het was rond 13.00 ongeveer even druk op de parking als een week geleden op een dinsdag rond de dezelfde tijd.

De buitenbar was vandaag ook natuurlijk open en om eerlijk te zijn vandaag ben ik niet eens in het kelder gedeelte geweest.
De hele middag lekker lullen met mede gasten er waren diverse leuke dames daar waren er natuurlijk wel een stuk meer van in huis als vorige week op een dinsdag.
Rond 17:30 ging het bbq buffet open en ik moet zeggen vooral de hamburger was top maar ook de rest van het vlees smaakt zeer goed.
Perfect wat wil een mens nog meer met dit weer, volgens een poster zou de komende 3 maanden ook op vrijdag en zaterdag shots en een dj aan het zwembad moeten zijn.
Maar die heb ik beide niet zien langs komen maja ik ging omstreeks 18:30 misschien komt dat later op de avond voorbij.

Oh ja en voor de liefhebbers tussen de middag lagen er ook diverse sushi hapjes niet mijn ding maar andere zijn er gek op maar wel een leuke aanvulling.

Offline Cheasehead

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 81
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1168 Gepost op: 29 mei 2018, 18:30:17 »
Zondag 27 mei

Een dagje SS met mooie weersvooruitzichten althans dat dachten we.
Helaas gedurende de dag een paar flinke buitjes gehad, maar ook periodes met zonneschijn.
We arriveerde zoals gewoonlijk op tijd op het parkeerterrein en om 11:01 waren Jooploop en ik in tha house.
Ditmaal kregen we een fancy gay glitterarmbandje om voor het kluisje te activeren.

Omgekleed en een lekkere duik genomen in het zwembad met een heerlijke water temperatuur.
Alleen werd ik af en toe wat afgeremd door passerende dode insecten en spinnen, iieeew.
Ik was net uit het zwembad toen de eerste druppels naar beneden kwamen.
Snel richting de serre gelopen om zo richting de receptie te lopen en daar liep ik tegen JohnnyF aan die zoals aangekondigd ook naar de Limburgse heuvels zou komen.

Samen lekker geluncht met vers gebakken croissants en met spiegeleieren en een glaasje jus.
Daarna de wellness opgezocht in de vorm van een heerlijk rondje bubbels opgevolgd door een rondje 80 graden sauna. Na het douche liep ik Poarneemn tegen het lijf en daarna zag ik Violetta die hevig aan het zwaaien was richting de andere douches en toen ik me omdraaide zag ik daar onze Sjeufke staan die zich klaar aan het maken was voor de dag.
Boven in de serre kwam ik nog een undercover forumlid tegen die op zijn pocket Roemeentje aan het wachten was en even later kwam Swazontneuf binnen gelopen voor een onverwachts bezoekje en ook een andere bekende niet schrijvende beer was richting SS gekomen.

Nu was het toch echt tijd voor een eerste kamertje, want er liepen al genoeg potenciele slachtoffers rond. Mijn oog viel uiteindelijk op Lulu.
Haar kende ik al van Samya en van de laaste keer dat ik in SS was, maar tot een kamertje is het nooit gekomen. Lulu heeft wel een beetje een arrogante uitstraling, maar na nader kennis gemaakt te hebben blijkt het een hele leuke meid te zijn.
Lulu is een hele knappe meid met een paar prachtige borsten en daar loopt ze ook flink mee te koop, want ze loopt altijd topless rond.
Samen naar de kamer gegaan naar een tussenstop bij de receptie voor de sleutel.
Ik keek nog gauw even in de serre en daar zaten JohnnyF en Swazontneuf al helemaal geïnstalleerd voor de formule 1. Swazontneuf riep nog even dat ik maar eens moest gaan kijken of mijn DRS spoiler nog werkte.
Samen met Lulu aangekomen in kamer 3b na een trappen marathon.
Lulu is heel correct en vraagt van te voren hoeveeltijd je wil spenderen met haar en wat je precies wil. Na dit alles kon ik haar prachtige lichaam gaan bewonderen en lekker met die mooie borsten spelen onder het tongen. Vervolgens begon ze mijn DRS spoiler te verwennen met haar glibberige tongetje en het duurde niet lang voordat mijn DRS spoiler maximaal open stond.
Daarna besloot ze om mijn DRS spoiler te gaan bereiden en ik had daarbij een heerlijk uitzicht.
Daarna nog missio en in doggy probeerde ik haar nog in te halen met mijn DRS spoiler, maar toen ik de inhaal actie wilde inzetten werd mijn DRS spoiler bevuild door een witte kleverige substantie en hierdoor moest ik mijn inhaal poging staken.
Moe en voldaan verliet ik de kamer samen met Lulu.
Een lieve, knappe en leuke meid waarbij het HHG groot is voor mij.
Voor de liefhebbers, ze gaat deze week voor een maandje terug naar Roemenie.

Na de kamer was het tijd om me eigen te gaan instaleren voor de formule 1 die op het punt stond om te gaan beginnen.
We werden tijdens de race vakkundig op de hoogte gehouden door de live-timing en boardradio van swazontneuf hoe Max er voor stond.
Tegen het einde van de race zag ik een leuke poppetje in de serre op de bank plaatsnemen en ik besloot om even nader kennis te maken voor een eventuele slachtoffer voor de volgende kamer.
Het was de Bulgaarse Adi, een heel lief, klein en knap dametje  die redelijk stilletjes is.
Met haar toch een fijn gesprekje gehad en intern had ik besloten dat ik haar zou kiezen voor mijn 2e kamer na het eten.

Na de formule 1 nog even een rondje welness gedaan om vervolgens te gaan eten.
Het avond eten viel me een beetje tegen, ze hadden niet echt iets na mijn smaak.
Uiteindelijk toch nog redelijk gegeten en het buikje was weer gevuld.
Wel jammer dat ze hier niet echt toetjes hebben, maar misschien heb ik ze wel over het hoofd gezien.

Ruim na het eten Adi opgezocht voor mijn 2e kamertje.
Samen gingen we naar de kamer ergens op de 1e verdieping.
Op de kamer ging haar lingerie uit en kom ik haar wonderschone lichaam aanschouwen.
Ook Adi vroeg van te voren hoeveel tijd ik met haar wilde spenderen.
Heerlijk begon ze mij voorzichtig te zoenen en niet al te lang daarna waren onze tongen in elkaar verweven. Daarna daalde ze af richting pielemans en die begon ze heerlijk te verwennen en terwijl ze daarmee bezig was bleef ze me heerlijk aankijken.
Daarna missio waar ze me ook bleef aankijken met uitzicht op haar mooie lichaam.
Toen was het tijd voor doggy en toen ik net eenmaal opgang was ging haar telefoon af en riep ze je moet nu klaarkomen. Ik dacht eerst serieus wil je nu een telefoon gesprek gaan voeren en mij afwimpelen, maar al snel realiseerde ik me dat ze de wekker had gezet.
Voor mijn gevoel was het half uur nog lang niet gepasseerd, maar goed dat weet ik niet zeker.
Ik moest me eigen diep concentreren en 1,5 min later spoot ik het rubber vol en dat liet ze ook mooi toe dus dat was niet verkeerd van haar.

Al met al toch een prima kamertje met haar gehad alleen dat wekker gebeuren had van mij achterwege gelaten mogen worden.
HHG zit er zeker nog wel in.

Als afsluiting nog een rondje sauna gedaan terwijl Jooploop aan het sporten was op de kamer.
Rond 22:00 de club verlaten na een prima gezellig dagje met de aanwezige beren.
Na dit dagje was ik “völlig losgelöst von der erde”



Het contrast ten opzichte van vorige week in YY was voor mij persoonlijk groot.
Weinig arrogante dames tegengekomen en ook niet na 1 min al een kamer vraag gehad en op de kamer goede service. Waar je in YY daar je dames voor moet kennen, kun je in SS wat meer met een gerust hart de keuze wagen. Uitzonderingen natuurlijk uitgezonderd.
Dus SS ziet me zeker binnenkort weer terug


Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1169 Gepost op: 3 juni 2018, 00:41:43 »
Twee records, voor in het guinness book of BBZ!

Een lekker dagje SS of PSR, dus voor het makkelijke gekozen SS.
Op naar Lemiers, aangekomen om 11.00 en er stond al een wachtrij dvp's en beren.
Mijn kloffie gekregen en gelijk gebruik gemaakt van mijn wekelijkse douche beurt!
Wel zo goedkoop!
Ontbijtje samengesteld en eens gedacht aan een omelet te vragen, top!
Daar zat HKL1, aangeschoven en er volgde een heel gesprek, want had hem nog nooit persoonlijk gesproken.
Warempel die HKL1 en bbz hebben wel degelijk bepaalde dezelfde interesse. :lol_hitting:
Die ervaringen wat uit gewisseld en na het ontbijt het gesprek voortgezet op het terras buiten.
Ondertussen liep er al wat heel moois rond en weer een hoop nieuwe dvp's.

Ff in de whirllpool, onderweg kwam ik Duitse Tamara tegen!
Dat is een zekerheid die meid.
Zat in de jaccuzi en daar kwam Shakir aangelopen. ook met hem het een en ander besproken.
Rondje gemaakt, maar het was nog wat tam en daar zat Hkl1 en Shakir en Goolfy.
Ondertussen zag ik weer die meid, zwart leer achtig pakje :039:, die had ik ook gezien op dvs zijn party.

Het borrelde dus weer een rondje en he die kont ken ik en die tattoo ook ;D, kan toch niet.
En ja het lampje ging branden,Anna van h7 een vriendin van Eva.
Ff een gesprekje met haar en het beviel haar goed hier.
Waar zit dat lekker ding in het zwart pakje toch, niet te bekennen. :-P
Dan weer naar boven ,want kreeg wel veel tips van HKL1, maar die meiden hebben geen naambordje op hun rug.
Luana kwam ik tegen, maar had nog geen zin , in wat viespeukerij.

En boven daar zat Duitse Tamara  wat te roken in een sofa, een vriendelijke lach van haar en ik was verkocht.
Wat presales en het borrelde weer op, hoppa naar een kamer.
Gewoon een goede sessie, gfe  en afgemaakt on top :amazone, wat een lekker flubber kontje heeft ze toch :sex, heerlijk in mijn handen die billen.
En ja , de condoom borrelde hevig vol! ;D
En die meid vertelde mij waarom sommige dvp's, ook wel eens die vervloekte rode condooms voor gebruikte, ah zo zit dat!!!!!! :-\
Haar bedankt voor haar diensten en hop naar het terras, lekker stukje vlaai genomen.

En met twee Belgische beren wat gekletst.
Daar kwam goolfy en met hem naar de bar, hij zou mij wat goede dames aanwijzen, maar hij zag daar die mooie naturele Kroatische meid zitten.
En weg was hij met dat lekker ding. ;)
Dan maar wat links en rechts rond gelopen, Elina nee vandaag niet, Natasja nee, die meid met het zwart pakje bleef me maar door mijn hoofd spoken.
Shakir kwam met die ander Belgische beer naar de bar gelopen.
Dus maar ff met hun wat gekletst, Sofia zag er mooi uit , maar durf dat niet aan met haar.
Een andere prachtige meid tikte op mijn schouders, maar ik ben niet zo van de blonde dvp's en dat haar ook gezegt.

Hé, bingo hartslag schot omhoog daar was ze aan de bar, dat lekker ding. :pica
En maakte een prima gebaar naar haar, ze lachte en ging ff wat roken en koffie drinken.
Ach laat ze ff en hield dat hok goed in de gaten.
Daar kwam ze naar buiten, hield ze aan en vroeg , waar gaat deze mooie meid naar toe.
Ze lachte en al snel zaten we op een bankje, het was Christina uit Tsjechie, 38jaar.
Mooie meid met grote tetters, prachtig kapsel en een echte bbz meid!
Hop naar een kamer en zo blij als een klein kind volgde ik haar, man o man! :dance2
Wat een heerlijk lijf en op de kamer mooie tetters :tietjes, wel neppers en maar goed gemaakt.
Een fijne sessie volgde, maar ook de bekende duikvlucht tussen haar benen.
Bleef er best lang hangen en ze werkte goed mee.
Fijne bj en ondertussen draaide ze aan alle knoppen. ;D
Ontop en met doggy afgemaakt.
Zo die kon ik afvinken! 8)

Tijd om wat te eten, daar wordt ik omhelst, Amalia waar ben je geweest al die tijd niet gezien.
Ik zeg de laatste keer zag je mij niet staan, was je met een andere de hele tijd bezig.
Kan niet zeg ze, dan had ik op zijn minst ff begroet, nu moet ik zeggen dat er ook een look a like rond loopt daaro.
Ze zegt ik moet ff wat eten, maar ik ook en ja samen met haar vriendin wat gegeten, en gekletst.
Na het eten ff wat roken en al snel lagen we in elkanders armen verstrengelt.
Ze wou een trio met haar vriendin, die net haar eerste uurtjes in Ss maakte. :o
Ze had al jaren in Frankfurt gewerkt.
Hun uit gelegd dat voor BBZ een trio geen optie is, kan dat gewoon niet , dan wordt BBz te nerveus.
Afin, Amalia zegt zullen we een kamer met jaccuzi pakken, och ja nooit gedaan, dus ja is goed. :bud
En hop naar de kamer, badje vol laten lopen en daar wat in gerotzooit met haar.
Tering wat is het warm in dat ding en in de kamer, de airco stond niet  aan, later begreep ik van de theke dat ik dat ff had moeten vragen, dan had ze die aan gezet. :o
Ze zoende er stevig op los maar geen tong, ik ben gekke henkie niet :banghead: en haar op aan gesproken dat we dat de vorige keer hadden afgesproken en ja er volgde lange stevige tz sessie's.
Uit de jacuzzie en op bed volgde een hele goed gfe sessie, ze genot en ik nog meer.
He zegt ze het uur is bijna om, netjes van haar dat ze dat zegt, maar ik wilde langer. :pica22
Natuurlijk geen probleem.
Nat dat ze was en ook nog eens geil, doe nog eens dat doe nog eens hier. :censored
Mijn bbztje werd stevig verwend een soort pussysliding volgde, mijn tepels en oren werden verwend ik genot!
Warm heel warm was het en ik voelde mijn  krachten verdwijnen :17:, dus ff on top reverse.
En met samenwerking heeft ze mij letterlijk leeg getrokken.
Ze was blij met de kamer(lees geld) en blij met de sessie. ;D
Ze is niet miss world, maar iets trekt mij, aan deze meid.
Wat ook wederzijds is, zelden dat een dvp zo steeds tegen mij aan kruipt, zeg maar meer in mij kruipt,heerlijk. :13:
En ja dit komt in mijn guinness book of BBZ.
De eerste keer langer dan een uur met een dvp op de kamer(1 1/2 uur). :13:
En ook kwa kosten 200,- voor 1 sessie. :o
Maar een kamer met jaccuzie hoeft voor mij niet meer, zie er niet echt een meer waarde in.
Haar betaald ,na gepint te hebben en ze hoopte dat ik zaterdag weer kom, nou dat ligt aan mijn beurs!
12 juni ben ik in h7, sorry blauwe beer maar komende week gaat echt niet lukken!
En na mij afgemeld te hebben bij Shakir en HKL1`, als de vliegend brandweer naar huis!