Auteur Topic: SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL  (gelezen 1115133 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Online de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1185 Gepost op: 24 juni 2018, 11:55:24 »
22-6 de verjaardag van  PoarNeemn en een vrijkaart en de mogelijkheid tot een vrije dag bracht mijn naar sixsens mijn dank daar voor aan sixsens poarneemn relaxxxboard en mijn opdracht gever . zonder mijn opdracht gever had ik deze dag niet kunnen bekostigen . en zonder vrijkaart was ik 40 euro meer kwijt .

in het begin van de dag stond mijn de line up niet zo aan . maar geduld beloont zich vaak zo ook deze dag . gestart met de Poolse Eliza en het was een kamertje van een 30 minuten . ik was tevreden . maar niet meer als dat .

het eten was weer Leker goed te doen  . en de faciliteiten zijn rond uit prima in sixsens

in de avond zag ik een mooie lange dame marina was haar naam en die maakte me dag compleet

 http://relaxxxboard.com/index.php/topic,23121.msg120742.html#msg120742

het was weer als vanouds en laat op de avond trof ik nog een aantal dames die in aanmerking voor een kamer zouden kunnen komen . maar de tijd drong om richting huis te gaan het was weer een mooie dag

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1186 Gepost op: 24 juni 2018, 13:09:36 »
22-6 de verjaardag van  PoarNeemn en een vrijkaart en de mogelijkheid tot een vrije dag bracht mijn naar sixsens mijn dank daar voor aan sixsens poarneemn relaxxxboard en mijn opdracht gever . zonder mijn opdracht gever had ik deze dag niet kunnen bekostigen .

in het begin van de dag stond mijn de line up niet zo aan . maar geduld beloont zich vaak zo ook deze dag . gestart met de Poolse Eliza en het was een kamertje van een 30 minuten . ik was tevreden . maar niet meer als dat .

het eten was weer Leker goed te doen  . en de faciliteiten zijn rond uit prima in sixsens

in de avond zag ik een mooie lange dame marina was haar naam en die maakte me dag compleet

 http://relaxxxboard.com/index.php/topic,23121.msg120742.html#msg120742

het was weer als vanouds en laat op de avond trof ik nog een aantal dames die in aanmerking voor een kamer zouden kunnen komen . maar de tijd drong om richting huis te gaan het was weer een mooie dag


Ik vertaal een fragment: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
in het begin van de dag stond mijn de line up niet zo aan, ik was tevreden . maar niet meer als dat .
MOET ZIJN
In het begin van de dag stond mijn lul de line-up niet zo aan, de dames waren tevreden, maar niet onder de indruk  ;) :-\   :-P ;D :))
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Hooker lover1

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 44
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1187 Gepost op: 24 juni 2018, 14:16:24 »
Vr 22 juni, de zonnewende. ZONDVLOED VAN ROXY  ;D :lol :lol :lol



Tip van de dag :lol
Kamer Roxy eens wat later op de avond,nadat ze met haar zus wat aan de witte wijn gezeten heeft :bud
Je wil niet weten wat je dan te wachten staat :17: :censored :-\

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1188 Gepost op: 24 juni 2018, 14:45:21 »
Vr 22 juni, de zonnewende. ZONDVLOED VAN ROXY  ;D :lol :lol :lol



Tip van de dag :lol
Kamer Roxy eens wat later op de avond,nadat ze met haar zus wat aan de witte wijn gezeten heeft :bud
Je wil niet weten wat je dan te wachten staat :17: :censored :-\
Ik ben wel wat gewend, hl1  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Hooker lover1

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 44
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1189 Gepost op: 24 juni 2018, 17:21:03 »

Ik ben wel wat gewend, hl1  ;)
Dat trek ik niet in twijfel :lol....maar ergens zijn we allemaal wel wat gewoon nietwaar....anders spookten we ook niet rond in de clubs :mistress

Voor het grote publiek is Roxy echter nog steeds een onbekende ;)
Het aantal heren dat ik richting Roxy stuurde,begint nu al flink aan te dikken ;D
Allen reageerde in dezelfde richting :-\ :17: :censored

Wie nog niets gewoon was....is het alvast na een bezoekje aan Roxy :lol_hitting:

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1190 Gepost op: 24 juni 2018, 19:09:09 »
Vr 22 juni, de zonnewende. ZONDVLOED VAN ROXY  ;D :lol :lol :lol



Tip van de dag :lol
Kamer Roxy eens wat later op de avond,nadat ze met haar zus wat aan de witte wijn gezeten heeft :bud
Je wil niet weten wat je dan te wachten staat :17: :censored :-\
Ik ben wel wat gewend, hl1  ;)
Mooi. Keertje afspreken in Moerbeke?  ;D ;D
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1191 Gepost op: 24 juni 2018, 19:50:00 »
Ik ben wel wat gewend, hl1  ;)
Mooi. Keertje afspreken in Moerbeke?  ;D ;D
Dat is weer wat anders, NLNU, maar daar dacht ik nu net aan, toen ik met Roxy kamerde .... die  kan zo de ster zijn van een of andere gangbang .... en ik zag ze al (in mijn fantasie) aan je strijkijzer zuigen toen ze me haast in twee brak toen ze boven op me zat  ;)
Ze is van niks vies en ze heeft het echt liever dan wij samen  :))
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1192 Gepost op: 25 juni 2018, 20:13:26 »
Visit of Thursday June 21th :

Always a pleasant visit in this club which offers a various lin-up with a good visual quality  :showtits1.
 
And I always meet french-speaking guys …  ;D
 
I did 2 sessions with Tamara (duitse) and Bianca (roemeense).


Tamara (duitse) :

Profile : 31 yo, 1.65 m, light brown hair, nice silhouette.
 
Service : again a very nice session with this german woman who gives me a high-value quality service with a lot of sweetness and sensuality  :happy. Pleasant sharing and guaranteed pleasure  :cheer:.

Appreciation : 9 / 10

Price : 50 € / 30 minutes – no extra.

Repetition : 100 %.


Bianca (roemeense) :

Profile : 24 yo, 1.60 m, long black hair, beautiful body. Has worked previously in Austria.
   
Service : First, I shared a long social time with her in the cinema. She was very happy to speak german with someone … ;D. In the room, I could discover her beautiful body… :showtits1. Her service isn’t transcendent but I had a good feeling and took some pleasure with her  :035:. Thus, the repetition is possible.

Appreciation : 7,5 / 10

Price : 50 € / 30 minutes – no extra.

Repetition : 75 %.



So long… :039:

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1193 Gepost op: 26 juni 2018, 00:08:08 »
Op 22 juni uitgenodigd voor de verjaardag van pupil PoarNeemn. Nou ja, pupil? Hij begint zijn sporen inmiddels wel te verdienen in de wereld van paysex.
Eerder dan aanvankelijk de verwachting was, liep ik iets voor half 1 het sodom en gomorra van Lemiers binnen. En warempel trof ik bij het binnentreden Violetta, die zich juist op dat moment ging vermaken met een toffe bekende die ik voor het laatst had gezien op mijn verjaardag in januari. Snel drie dikke smakkerds! Bij het afhandelen van de formaliteiten trof ik de jarige (PN). Aansluitend met badjas en een extra saunahanddoek richting catacomben.

In de bar was een aantal bekenden aanwezig. Bijkletsen over van alles en nog wat. Sofia en Eva waren al goed in de stemming met de nodige 'losse' handjes. En ja hoor, het woord trio viel al snel!!!! ;D
"Sex im Mund Heute' riep ik tegen Sofia. :lol  Niet haar ding, maar ik weet het nog niet. Ze lijkt in beweging te komen. Dat moet toch een keer getest worden. Met Sofia en Eva naar de smoking corner. Gewaardeerd ijsbeer oudebelg stond daar Sofi. Dus niet te verwarren met Sofia. Zo leerden beiden Sofietjes elkaar eindelijk eens kennen.

In restaurant een croissantje met kaas genuttigd. Een vrij gangbaar ritueel voor mij, soms met een spiegeleitje. Deze keer niet gekozen voor dat spiegeleitje. Op het terras was het behoorlijk druk in verband met een beginnende voetbalwedstrijd. Veel bekenden en ook Sofia en Eva weer. Met name Sofia zorgde voor de nodige aandacht. Who else? Sofia begon opmerkingen te maken over mijn 'Threepack'! Toeval bestaat niet. Ik liep naar mijn locker en haalde daar een namaak 'sixpack' uit, die ik de maandag er voor had gekocht bij Der Karnavalswiertz in Heerlen. Het was nog een heel gedoe om die 'sixpack' om te doen over mijn 'threepack'. Ik met dat ding naar het terras. Dat gaf tenminste wat hilariteit tussen die verstokte voetbalkijkers. De nodige opmerkingen....... :lol  Er waren zelfs ijsberen bij die.......... :censored Alles is mogelijk: €70 per half uur!  ;)

In de bar beneden met een aantal meiden wat wijn genuttigd. En dan wordt het toch tijd om wat aan sport te doen. The Queen uiteraard! Mogelijk ook Sofia (sex im Mund) of Eva. Of wellicht Adi en Tania die al enkele bezoeken op mijn netvlies staan. First room met Violetta. Geen straf en weer een schot in de spreekwoordelijke roos! Dit was kamer 69. Veel lol gehad om dit nummer. We zochten er uiteraard een passende pose bij  ;)
Na de kamer was het bijna dinnertime en besloten we samen te gaan eten. Jana en Sofia schoven ook aan in het restaurant. De zalm was weer van uitstekende kwaliteit.

Terug in de bar doken Violetta, PoarNeemn, Sofia en ik in de hoek met sofa's aan de andere kant van het gangpad. Daar is het wat knusser. Weer een belleke wijn er bij. Sofia zorgde alweer voor de nodige uitspattingen, die de sfeer altijd ten goede komt.
Nog een kort, maar stevig intermezzo moeten aanschouwen tussen een ijsbeer en een dame. Die rotforums ook  :021:

Ik dacht (in PN dialect) "wa kan mie ut verekken", ik ga met the Queen nog een keer bubbelen in een jacuzzikamer. Was ook maar goed, want een kamer met venster was niet beschikbaar op dat moment. De jacuzzi heeft overigens geen water gezien. Daar zijn we niet aan toegekomen.

Tegen half negen helaas naar huis. Er stond nog iets anders op het programma deze vrijdag avond.

Illusion Plopp!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 416
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1194 Gepost op: 29 juni 2018, 02:10:00 »
Eerste woensdag van de maand moest ik in het zuiden van het land wezen.

Wat beter om dat te combineren met een bezoekje aan de SC met het mooi geplooide landschap?

Bij binnenkomst vriendelijk door theke ontvangen en gelijk 2 handdoekjes meegenomen.

Hele mooie blonde slanke dame gespot bij het zwembad. Helaas leek ze niet in werkmodus, maar meer vd zon te genieten.

Sjeufke met z'n queen nog even gesproken. Ik had die dag amper gegeten. Dus gauw een hapje en daarna even liggen uitbuiken.

Het was een drukke dag. Ik denk dat er wel 40 a 50 dames rondhuppelden en even zoveel heren. Niet verwonderlijk op zo een mooie zomerse dag.

Van werken kwam weinig terecht omdat ik best moe was. Dus FF dutje gedaan in de mens room. Heerlijk dat deze club zo iets heeft. Het is er wel wat fris, dus ik had een extra handdoek me als deken.

Na opgeladen te zijn, eens zien of ik nog wat andere leuks kon spotten. De ene blonde was nog steeds aan het zonnen. Van een groepje dames was er nog een blonde die in de smaak viel. Alleen zat ze wat te hangen en leek verveeld. Zuchtend en steunend keek ze om zich heen. Op een gegeven moment vroeg ze vanuit het niets vanaf een afstandje of ik mee naar de kamer wou. Dat leek me geen goed teken. Dus vriendelijk gepast.

Dan maar de kelder in. De trap af lagen een paar dames in de kino. 1 van hen wenkte me vriendelijk binnen. Best een leuk meisje. Voel me alleen wel wat ongemakkelijk met al die andere meiden erbij liggen als luistervinken.
Na een poosje kwam de vraag of ik op de kamer iets wilde doen met haar. Daar had ik wel oren naar, eerst even opfrissen, en daarna volgde een lekker kamertje Irina.

Achteraf nog wat gelachen. Ik meende haar te herkennen van eerder. Niet alleen door haar snoet, maar vooral door haar manier van praten. Volgens haar hadden we elkaar niet eerder ontmoet.
Van haar kant dacht zij dat ik dr een loer aan zou draaien, toen ik zei te gaan douchen. Genoeg die een dame daarna laten stikken. Ik zei meid, er is een subtiel verschil met iemand die zegt dat ie gaat douchen of dat ik zei dat ik eerst ga douchen en over 5inuten terug ben.
Nu snap ik ook waarom sommige dames zo gretig een sleutel willen halen. Stukje bevestiging dat er daadwerkelijk een kamergang in gaat zitten. Ik dacht in het begin dat het was om tijd te smokkelen.

Na het afrekenen hoorde ik een dvp klagen dat alle heren ineens foetsie waren. Een fors deel zelfs zonder te kameren... Foei foei ;)

Ik gauw naar de bbq geholt. Had stevige trek gekregen en liet hun hamburger me prima smaken. Hoewel ik de hamburgers in phg toch het lekkerst vind. Komt waarschijnlijk omdat ik die zelf helemaal volprop :)

Na even uitbuiken, de lange rit terug aanvaard.

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 416
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1195 Gepost op: 29 juni 2018, 02:43:40 »
Voor andere zaken op laatste woensdag van de maand in zuiden van het land moeten wezen.

Met een beetje doorrijden haalde ik nog net happy hour.

Door de vele medicatie last van m'n maag en de hele dag nog niks gegeten. Dus even wat pasta genomen en dat smaakte me goed. Daar dacht een andere dvp anders over en loosde de rest van haar bord.

Het was goed vertoeven in de tuin met het mooie weer. Daardoor ook behoorlijk druk met rond de 50 man en ik denk 40 a 50 dames. Zag in de loop van de dag er nog een aantal bijkomen.

Zelf even gelegen in de zon, maar er was een frisse wind, waardoor ik m'n heil vrij snel binnen zocht. Lekker van de wellness genoten. Dat hebben ze ook in sixsens goed voor mekaar. Eerst de sauna in, hun stoomcabine en vervolgens lekker bubbelen in de jacuzzi. Allemaal binnen wat ik prefereer.
Wel jammer dat de handdoeken niet voor het oprapen liggen. Vandaag waren ze wat streng. Een beer pakte (nog?) een handdoek en de theke riep 1 per persoon. Hij moest uitleggen dat het voor een maat was.

Tijdens m'n rondje door de club spotte Irina me wederom in de kino en wenkte ze me. Vroeg of ik haar niet meer herkende. Ik herkende dr nog wel aangezien het nog niet zo lang geleden was en haar manier van praten me wel bij bleef. Dus ik noemde haar bij dr koosnaampje waar ze gelukkig om moest lachen.
Leuk dat ze er ook weer is, maar ik zag eerder in de tuin een dame waar ik m'n oogje op had laten vallen. Half geblondeerd haar en een look die ik als sexbom zou noemen. Ondanks oogcontact maakte ze geen aanstalten om naar mij te komen, maar ging bij haar vriendin en dr klanten zitten. Domper. Misschien dat ik dr later nog zou spotten.

Dan maar even in kelder uitputten. Was nog moe van de dag. Loopt er een dame langs die de vorige nog tegen me zei dat voor iets wat ik leuk vond minimaal een uur moest nemen. Daar had ik op die manier weinig zin in. Die vroeg ditmaals van een afstandje of ik naar de kamer wou. Nee, ik wou even dutten. Dat kan ook met dr op de kamer. Ik paste maar en deed m'n oogjes dicht.

Komt daar ineens een deerne boe roepen en zei dat ik toch niet ging slapen. Ik antwoorde dat ik wat moe was. Oh OK no problem en kwam er even bij liggen. Zo een beetje zitten keuvelen over van alles. Toch wel een leuke dame en na een poosje had ik wel zin gekregen. Dus gauw opfrissen en haar een sleuteltje laten halen. Wat volgde was een lekker kamergang. Lekker figuurtje heeft deze Roemeense en een vriendelijk overkomen. Het is niet allemaal gelijk schlussel, frickie frickie?

Na de kamergang wederom nog even in de kelder samen gezeten met wat voetbal op de schermen.

Een poosje later ging ik wat eten en nam afscheid van Bianca. Pikte nog net mee dat Duitsland uit de WK ligt. Jammer, maar dat kon mijn hamburgertje en kipfileetje niet minder doen smaken.

In hun relaxte (doch wat frisse) mens room wat gewerkt. Voor ik er binnen kwam, probeerde een dvp me nog te vangen met Where you go? Somewhere you can't go. Ik drukte op de knop om de schuifdeuren, glipte naar binnen en maakte speels een lange neus naar dr. De deuren zoefden dicht. Zij maakte ze weer open en ik daagde haar uit, kom dan als je durft. Even twijfelend stond ze daar even om vervolgens met een grimas door te lopen.
Na een poos gewerkt te hebben even gedut, voordat ik de lange weg terug zou ondernemen. Nog een laatste rondje wellness en toen was het de hoogste tijd om het Zuiden te verlaten.

Maar het leek wel of de dames me moesten hebben die dag. Om me om te gaan kleden stond er in de kleedkamer een dvp die vroeg wat er onder m'n handdoek zat. En ze begon die richting te graaien, ik haar ontwijken, wees omhoog en riep uh uh, camera!!
Camera?! riep Jasmina (als ik dat correct oppikte) en lag toen tot aan mn vertrek toe in een deuk. Ze holde naar boven en moest het gelijk aan dr vriendinnen vertellen... oh oh die deugnietjes toch...

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1196 Gepost op: 1 juli 2018, 00:51:05 »
Tering wat was het warm vandaag! :-\

Ik had me verheugd op een avondje psr, maar de airco van mijn ijzeren rosje had het begeven.
las dat er weg werkzaamheden waren, had geen zin om in een file te komen staan.
Dus waar naar toe, h7 nee geen airco op de kamers, bab daar ga ik over twee weken heen.
Sixsens das weer een tijdje geleden en ze hebben op enkele kamers airco.

Om 11.30 aangekomen in lemiers, er waren al aardig wat mannen aanwezig.
Had mijn ontbijtje genuttigd en ging me op het terras zitten en ja daar kwam al een dvp.
Normaal gesproken heb ik dat niet graag, althans een gesprekje ok, maar wat handtastelijkheden , nee wil ff rustig zitten. :17:

Haar naam was Daria (bu) ze zou 28 jaar zijn, maar ik denk meer in de 30.
Ze had geluk ik stond op springen, na wat geflikvlooi een kamertje met haar gemaakt.
Gewoon een standaard kamertje, bj een duikvlucht en ff missio en ontop, was ik van mijn zooitje af. ;D
Wat rondgelopen en zag dat het erg druk aan het worden was.
Bij het zwembad was het een drukte.

Dan maar wat roken en daar riep iemand hé, daar was Amalia.
Al snel lag ze in mijn armen, samen wat gedronken en wat gerookt.
Een vriendin van haar roepte, dat ik al een kamer gemaakt had, die meiden spelen alles door.
Ik zeg we gaan kameren ,wel een kamer met venster of airco en ja daar was al terug, op naar 6b.
Vergeleken met de laatste kamergang met haar, werd dit een totaal andere kamergang.
Als eerste begon ze over met wie en hoe die meid op de kamer was.
Ik hield dat netjes af, last van haar rug had ze, nou ik ben de moeilijkste niet dus haar een massage gegeven. :lol
Het kwam van haar onderrug uit, dus heerlijk die billen liggen te kneden. :kissass
Daarna, werd het een knuffel sessie, ook heerlijk.
Een duikvlucht en haar gevingert, goed nat was ze, een fijne bj en het ontop laten afmaken.
Weer die rode condoom, maar  nu met een smaakje, die smaak moest er vanaf vond ze en pijpte er lustig op los. :pica
De tijd verstreek en samen gedoucht, en de schade betaald, de volle pond!
Onder de overkapping nog ff met haar wat gedronken,weer vroeg ze mijn whatsap.
Nee, ik geef geen gsm nr door.
Haar gezegd dat ik ff ga lopen en nog een kamertje maak en naar huis ga.

En ja ,ik twijfelde, die meid ,klein, lange zwarte haren en een dikke kont die trekt steeds  mijn aandacht.
Of die oudere blonde meid Magdalena Pools, die triggert mij al een hele tijd.
Toch maar voor de zekerheid gekozen,op advies van een forumloze beer.

Een kort gesprek met Magdalena en ik was verkocht, wat een leuke meid,die ogen van haar en de glimlach, poehpoeh. :o
Ik zeg tegen haar een kamer met airco of raam, ze zegt ik ga gelijk kijken en ja ze kwam glimlachend terug, ik heb een mooie kamer nr 7.
Als een geile bok liep ik achter haar aan.
Op de kamer vroeg ze hoe lang,ik zeg een uurtje!
Daar trok ze haar lingerie uit, een wulpse verschijning, lekkere borsten en een volle kont.
Ik kreeg al een uitnodiging om haar borsten te verwennen, die nam ik van harte.
Wat tz en ze kwam op stoom een stevige bj volgde en hoe ,af en toe wat vieze praat.
Na een tijdje weer met haar borsten en ik zei nu die van mij.
Ze deed dat teder, te teder, dus zeg harder en ja ze had het door, vakkundig werden mijn tepels bewerkt. :ff
Ik genot en af en toe, gilde ik het uit van genot. :040:
Tsja zegt ze, ik heb nog nooit met je gekamert, dus weet niet wat jij wilt.
Ik voelde aan haar prutje, daar lekte het vocht uit, dat wil ik van dicht bij zien en er volgde een duikvlucht.
Ze is daar niet vies van en een vinger erbij en ik neukte haar met mijn tong. :-P
Weer over naar bj en ze vroeg of ik ook nog wilde neuken, ik zeg nee, kom maar naast mij liggen.
En ze begreep wat ik wilde, heerlijk bewerkte ze mijn tepels en ondertussen een vakkundige hj.
En ja , na een tijdje volgde een gevalletje waterschade, het droop van haar borst af. :movingtits
Ze lachte ermee, netjes alles opgeruimt en ze ging nog naast mij liggen.
Er volgde een heel verhaal over de clubs en dat sommige dvp's het niet begrepen.
Samen ff gedoucht en haar betaald.
Ik keek naar de tijd en zag dat het geen bbq werd en als de vliegende brandweer naar huis!





Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1197 Gepost op: 3 juli 2018, 12:28:55 »
Afgelopen vrijdag was het weer een hete dag in het Limburgse land dus was ik verkoeling gaan zoeken in Lemiers aan het zwembad aldaar.
Het was gezellig druk aan het zwembad maar aangezien ik een beetje moe was van alle stress van de laatste tijd zelf vnl. op een bedje bij het zwembad gelegen.
En een beetje genoten van de sfeer om me heen in de middag kwam een dj buiten draaien, er stonden shots op de bar buiten waar de drank rijkelijk vloeide.
Oftewel SS hield zich aan haar zomer party belofte, verder was er achter me een soort besloten Roemeense party 1 van de Roemeentjes was jarig en de acohol vnl. corona flesjes gingen er goed door heen ( wel vnl. op kosten van 2 heren die besloten deel te nemen aan de party  ;) )

Uiteindelijk ook voor de kamergang uit gekomen bij een van deze feestbeesten de lichtelijk beschonken Roxy en het was pas rond 17:00.
Of het door de drank en zon kwam weet ik niet maar ze was behoorlijk geil deze 31 jarige milf.
Dat werd op de kamer ook nog eens duidelijk alleen jammer dat haar borsten niet meer in de staat zijn als toen ze 18 was voor de rest weinig over te klagen.

Ook de rest was weer top organisatie van de club van de bbq tot het verse fruit en toetjes ik vermoed dat het nog lang gezellig is geweest in Lemiers die dag.
Maar ik ben rond 18:30 maar weer vertrokken maar zal zeker de komende 2 maanden op zo een zomerse dag nog eens terug keren.

Offline paultje

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 21
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1198 Gepost op: 3 juli 2018, 13:23:10 »
Ik was er afgelopen vrijdag ook.
De sfeer was uitermate gezellig, zeker aan het zwembad.
Ik heb de indruk dat er vele nieuwe "vogeltjes" zijn... Tof !!!

Tot binnenkort, zeker weten  :lol

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1199 Gepost op: 3 juli 2018, 15:35:39 »
Ik was er afgelopen vrijdag ook.
De sfeer was uitermate gezellig, zeker aan het zwembad.

Niet alleen aan, maar ook in het zwembad was het gezellig met oa Lola en Simona..
de ballen vlogen weer door de lucht  :blonde

Ik loop een paar bezoekverslagjes achter...
Zo ergens in de schaduw maar eens mijn inspiratie en geheugen aanroepen.