Auteur Topic: SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL  (gelezen 630482 keer)

Online Sjeufke

• rakker
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1234 Gepost op: zaterdag 15 september 2018, 00u42 »

De Sjeuf kwam wat later binnen, maar die had niet veel tijd om bij te praten,   hij ging snel op zoek naar wijn en de queen.   :lol

Sorry meneer dendocteur...... .
Tja....wegens vakantie zijn de alibi's tot een minimum beperkt. Ik moest mijn beschikbare tijd efficiënt 'invullen'. Letterlijk en figuurlijk  ;D
Het was tof weer een aantal bekenden te treffen.
Sterker nog......ik kwam een collega tegen.... :-\
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

The following users thanked this post: dendocteur

Offline dendocteur

• rakker
« Reactie #1233 Gepost op: zaterdag 15 september 2018, 00u28 »
Bijna een tweedaagse ervan gemaakt,  Vrijdag opnieuw naar SS en opnieuw geen files onderweg.    :pica
Adelina heeft me uitgenodigd voor een vervolg te maken aan het verhaal van eergisteren.   

Dit was weer een heerlijke (jacuzzi) kamer 10,  2 uur koekenbak .   :sex    .

Vandaag was er niet veel witte jassen aanwezig, maar des te meer meiden.     
Na de kamer 10 , heb ik toch even moeten verpozen , in het zwembad  en bijpraten met JeanK en Bachatero.   Deze laatste blijkt de wikipedia van SS te zijn, zeer nuttig om de service gerichte meiden er uit te pikken.   ;)

De Sjeuf kwam wat later binnen, maar die had niet veel tijd om bij te praten,   hij ging snel op zoek naar wijn en de queen.   :lol
Kort daarna kwam de blonde stoot Victoria.ru binnen.   Ik heb ze iedere keer mislopen, ik kwam van een kamer zij naar een kamer, enz...    ::)    Het blijft een natte droom.    000008

De superslanke Vicky, was de volgende .   Gehuld in een nieuw lingeriesetje, heeft ze de kamergang prima afgewerkt.     :PDT_Armataz_01_37:

Na een lekker avondmaal heb ik zitten loeren om  Elli.nl /de  te strikken.     Ze is veel bezet, maar na  20H00 was ze vrij.   Ze begon zich  te vervelen, ik heb haar dan meegenomen naar 3b.    Deze babe heeft een zeer mooi lichaam en is onverwachts vriendelijk.  Ik heb met haar een aangename kamer beleefd.      :diva

Ik merk op dat de ancien  .bu en .ro  wat moeilijker tijden beleven, er zijn nieuwe op de markt.   
Mooie Julia.ro  gaat maandag voor  10 dagen op verlof. 

Groeten

Doc

The following users thanked this post: Sjeufke, LellebeL, manureva, delaplace, forgetskinnyletsgetfatty

Offline dendocteur

• rakker
« Reactie #1232 Gepost op: woensdag 12 september 2018, 23u47 »
Na mijn debacle van augustus in SS,  :sleepy: heb ik deze morgen met nieuwe moed richting Limburg gebold.
Precies of de rit er naar  een voorbode is van wat nog komen moet,  geen files !!  joepieee    :cheer:

Niet zo druk op de parking en ook niet in lockerroom,  geen duw en trekwerk voor de '69'.   :lol_hitting:
Zonnig weer op het terras, de meeste beren en meiden waren bovengronds.   

Lola was reeds aan het zwemmen, k heb er dan ook maar ingesprongen.    Ze acteerde 'durty dancing' met mij, een aangename presale sessie.
Zo was de eerste kamergang een feit, een prima sessie en zo kon ik de rest van de namiddag met een smile rondlopen.

Ondertussen melden zich meer meiden :  de .bu gang , Domenica  , Victoria , Simona  en nog anderen.   Verder .ro gang 
met Vicky (nu blond) en dito vriendin,  mooie Julia Lorena,  Roxy ,  ...      ,  Linet en Emily .hu.
De Poolse  Elisa   had verschillende keren oogcontact met mij, doch er kwam steeds iets tussen.
verder nog een Nigeriaanse ,  en enkele nieuwe  onbekenden.

Roxy was de volgende,  zoals gewoonlijk een prima kamer.      bab7

De sfeer was eerder kalm, meisjes in groepen die bezig zijn gsm s  of kwebbelen.     Niet zo uitnodigend om met één van hen een gesprek te voeren of te presalen.    :sign0023:

Ondertussen had een blonde, niet zo jonge knappe dame mij aandacht getrokken.   En dat van andere mannen ook.    :dance2  Het gaat over de Russische Victoria .   Terug in SS aanwezig , haar voorgaande aanwezigheid was slechts enkele dagen.
Op de forums  lees ik geen review van haar    :banghead:   
Ze was veel bezet, ik heb ze mislopen.   Maar niet getreurd ,  de mooie Adelina   , kwam zich bij op het terras om wat te eten.    Zo geraakten we in gesprek, en als nagerecht op de kamer.   :bonken  .   Haar strohoed had ze niet meer nodig.
Deze zeldzame verschijning droeg mooie stijlvolle lingerie.     Een kamer die ik zal herinneren als één van de betere in een saunaclub.      :clap:

Het augustus symdroon is  vergeten, het was voor mij een aangename dag in ss geweest.  victory

Doc

The following users thanked this post: flicka, LellebeL, orangeunique, manureva, forgetskinnyletsgetfatty

Offline Shakir

• Schalkse Ruiter
  • rakker
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
« Reactie #1231 Gepost op: woensdag 12 september 2018, 21u12 »
Op het moment van mijn schrijven pakken de eerste donkere wolken samen boven ons Belgenlandje. Velen hielden het waarschijnlijk niet meer voor mogelijk, maar ook deze zomer gaat voorbij... Vele jongeren pinken nog een laatste traantje weg bij een gebroken vakantieliefde. Mijn bezoekje dateert nog van zondag 1 juli. Ik vond weinig tijd om te schrijven, of ik had geen zin, of het was te warm, of ... Is mijn verslag dan allemaal yesterdays news? Neen, want de meid met wie ik kamerde (Amalia) gaf me aan terug te komen na haar vakantie. Halverwege september staat Shakir trouwens ook terug paraat!

Sixsens - The Lazy Sundays  8)

De zomer. Het is haast synoniem met vliegende mormels, okselvijvers, en kousen in sandalen. Het was meer dan 30 °C en Europa kreunde onder de hitte. Overal was code oranje van kracht, en Zuid-Europa stond in brand. What shall we do? De keurige huisvader gaat dan wellicht met zijn kroost een dagje naar zee. Maar ik ben geen huisvader, en al evenmin keurig.  ;D

Ik zou naar een trendy zomerbar met strand aan Dok Noord in Gent kunnen gaan. Dat leek me ook geen goed idee, want de aanblik van halfnaakte meiden (met bijbehorend vriendje uiteraard) zou ik niet aankunnen. Inmiddels heb ik een respectabele leeftijd bereikt en zijn deze meiden out-of-reach geworden voor me. Moet ik dan werkelijk op het einde van de dag thuis komen, om dan mezelf de hand aan te doen? Neen, dat is pure zelfkastijding. Ik ben een gevoelige jongen.

Wat blijft er dan nog zoal over? Een Lazy Sunday in Sixsens natuurlijk! ;)

Mijn bezoekje was alvast een primeur: ik had Sixsens nog nooit tijdens de zomermaanden bezocht. (Mijn neuktripjes staan in de zomer sowieso op een laag pitje). De houten buitenbar, de barbecue, de veranda die helemaal open staat en een gladde laptop-DJ, het was een Sixsens zoals ik het nog nooit eerder zag. Ik kom er al een kleine 3 jaar, en nu pas valt mijn nikkel dat er boven ook nog een klein dakterras is met enkele neukbedjes! Het lijkt me wel spannend om seks te hebben en plein air, en met zicht op de heuvels. Zelfs de meest romantische B&B komt hier nog niet in de buurt.

Het enige wat hier nog ontbrak was een wit strand met palmbomen.

Ik heb nog een primeur in petto: dit was mijn eerste clubbezoek ooit zonder een saunagang. De helft van de tijd bracht ik in het zwembad door, waar ik me vooral bezigde met meditatieve drijfoefeningen en onderwater zwemmen. Dat onderwater zwemmen houdt trouwens verband met nog een andere hobby van me (hint hint). Als je in het zwembad een rare tist ziet die meer onder water is als boven, wel dan ben ik het. Enig nadeel was dat het water veel te warm was. Een ijsbeer zwemt nu eenmaal liever tussen de ijsschotsen in Antarctisch zeewater.

En de dames, hoe zat het daarmee?
Voor een zondag was ik aangenaam verrast, ze kwamen uit de hoorn des overvloeds. De ganse buitenruimte was bezaaid met zonnebadende hertjes, waarvan een significant gedeelte topless. Dat zie je vandaag niet meer op onze stranden, de nieuwe preutsheid weet je wel.

Tot zover mijn enthousiasme, want ze maakten weinig aanstalten om te werken. Veel dames zaten er urenlang vrolijk te kwetteren en voerden voor de rest geen klap uit. Er was gewoon geen pik tussen te krijgen. De redenering is waarschijnlijk: "Ik heb zaterdag flink poen geschept, en nu kom ik op mijn gat zitten." Zijn er dan in Aken geen hippe zomerbars waar die meiden de tijd kunnen doden op een vrij dagje? Alhoewel ik zonder grootse neukplannen naar Sixsens kwam, begon het met al die werkonwillige dames toch te knagen. En een seksloos clubbezoekje dreigde...

Ja dames, het zou misschien kunnen dat jullie met dit woestijnweertje pas later op de dag in gang schieten maar ik moet wel tijdig naar huis. Morgen is het voor mij immers werkendag.

De participatiegraad van de ijsberen was trouwens ook beduidend lager dan normaal. Ach, het was gewoon te warm om te neuken... Tussen al dat WK-gewoel zaten velen gezapig met aan de ene hand een bierfles en in de andere een sigaret.

Heer, vergeef mij al mijn zonden en verlos me van dat kl... WK voetbal! En O Heer, als het even kan, geef ons dagelijks Roemeense meisjes (op zijn minst vandaag toch).

Met deze schaarste, maakte ik maar eens een rondje in de club met de ijdele hoop misschien toch mijn seksuele honger te kunnen stillen.  De binnenbar was akelig leeg, ... pfff..., een diepe wanhopige zucht van mijnentwege. Ik kon alles wel bespringen wat mijn pad zou kruisen. 

Toen ik huiswaarts wou keren werd ik op het laatste nippertje nog verschalkt door Amalia. Ze had het sluwe plan opgevat om heel de dag ondergronds te werken en verdwaalde ijsberen in de wandelgangen te strikken. Dat lukte naar eigen zeggen veel beter dan in dat Miami Beach van hierboven. Amalia heeft een frisse natuurlijke uitstraling. Ze heeft geen piercings of tattoos en gebruikt weinig make-up. Heeft ze ook absoluut niet nodig. Als neusje van de zalm had ze een ongeschonden wit velletje. Wel heeft ze een asymmetrische (mislukte) botox-lip, maar het valt op het eerste gezicht niet echt op. Als ze nu nog eens grotere borsten had gehad dan was ze voor 200% een Shakir-meisje. Normaal gezien ben ik niet zo voor kleine tietjes, maar haar naturelheid trok me over de streep. Na een ongedwongen gesprekje (in een lege bar) stond het licht al vrij snel op groen en we zouden maar eens een potje gaan neuken.

Als ik de recensies mag geloven was haar service bij haar entree in Sixsens vorig jaar nogal belabberd. Dan heeft ze wel veel vooruitgang geboekt want ze leverde het volledige service-pakket af. Mijn alom geprezen PZC doet ze enkel wanneer de zizi schoon is. Geen probleem, mijn trouwe vriend is nog cleaner dan Mr. Proper. Het uurtje werd vlot gevuld met elkaars lichaam te verkennen, massage, TZ, PZC (iets te veel handwerk, maar soit), en twee beukpartijen waarbij er veel calorieën werden verbrand.

Concluderend behoort Amalia minstens tot de subtop van Sixsens. En toch, toch was Amalia net niet mijn ultieme zomerliefde, dat was Lucia in PSR.

Tijdens de sessie werden we opgeschrikt door luid geschreeuw van een meid in de kamer naast ons. "Wat een getalenteerde actrice, moet je dat uitzonderlijk groot stembereik eens horen!" zei ik tegen Amalia. "Je vergist je, dit is echt." repliceerde ze. Dat doet er me aan herinneren dat ik maar een erg egoïstische kerel ben in bed. Ik doe meestal geen enkele moeite om een DVP tot een hoogtepunt te brengen, waarom zou ik? Je gaat toch ook niet naar de tandarts om dan vervolgens ook een gaatje bij hem te boren? Afijn, ik vind die kerels die zoveel moeite doen bij een DVP nogal vreemd.

Conclusie. Alhoewel de zomer niet onmiddellijk mijn favoriet wandelseizoen is (worden jullie die worsten en hamburgers op de BBQ ook niet beu?), behoort dit uitstapje zeker tot één van mijn betere bezoeken aan Sixsens dit jaar. In het water plenzen en af en toe eens uit het zwembad klauteren om eens goed van bil te gaan. Wat wilt een mens nog meer?

PS. Na een droogteperiode van 8 weken (ja, je leest het goed: 8 weken geen sex!) ga ik het nieuwe jachtseizoen weldra inluiden in Babylon (15/09) en Sixsens (16/09). Wordt vervolgt...

« Laatst bewerkt op: woensdag 12 september 2018, 21u19 door Shakir »

The following users thanked this post: manureva, forgetskinnyletsgetfatty

Offline LellebeL

• rakker
« Reactie #1230 Gepost op: woensdag 29 augustus 2018, 23u45 »
Plannen gewijzigd door (on)weersvoorspelling en een korter tijdsvenster en zodoende vandaag in Sixsens terecht gekomen, alwaar de waterrat eveneens opnieuw aanwezig zou zijn.

Den docteur was niet in tha house nochtans heeft een andere onverlaat locker 69 in gebruik genomen...
Duitse Ellie (ex YY, GT, VV etc etc) op 3b gecheckt.
Nogmaals mijn excuses voor de geluidsoverlast, ik wist ook niet wat mij overkwam toen er een waterval inclusief bliksem en donder ontstond na wat spelen met haar zeiknatte poesje!
Onze buurman op 3a wilde net de security en hulpdiensten inroepen tot hem duidelijk werd dat ons (met name haar) genot, dat tot op de Vaalserberg hoorbaar was, de oorzaak was en er geen poging tot moord of doodslag gaande was. “Integendeel” zoals Fons Jansen in een oude grap het ooit verwoordde in zijn show Kwartetten in de jaren ‘70/‘80 !

Den docteur had vorige week in zijn speurtocht nog niet alle details geïnventariseerd en afgevinkt maar voor de betere PSE met een guitige, sexy stoeipoes is Ellie een aanrader.

Ps Ellie (of Elly of weet ik veel hoe je deze artiestennaam schrijft) was tot voor kort actief in YY en daarvoor in GT en naar ik van Rolo begreep, onder dezelfde naam. Ook het bijkletsen met waterrat en Rolo en het uitwisselen van onze ervaringen, erotische wensen en dromen en fetisj fantasieën was bij tijd en wijle hilarisch en maakte de dag weer tot zo’n typisch geslaagd saunaclub bezoek!

The following users thanked this post: Ascari, delaplace, dendocteur

Offline waterrat

• rakker
Afterparty 22/08/18
« Reactie #1229 Gepost op: donderdag 23 augustus 2018, 09u44 »
Vóór mijn vakantie had ik al met Eddy_V afgesproken om op deze dag naar Sixsens te gaan. Het was prachtig weer, dus niets stond een Afterparty op een mooie middag aan de pool in Lemiers in de weg.

Voorafgaand aan het bezoek aan SS had Eddy_V met Mr Bluenose nog negen holes golf gespeeld, dus was de kreet “Are you still enjoying sex, or playing golf already” in de verste verte niet op beide heren van toepassing. Na de sport zijn beide voor de ontspanning naar SS gekomen. Bij de receptie kregen we onze Party-bandjes, dit keer in zilveren uitvoering, en waren klaar voor dat wat komen zou.

Al spoedig voegde ook den docteur zich bij het gezelschap, en werd het een gezellige en vrolijke ronde. Het aantal aanwezige dames oversteeg het aantal aanwezige beren niet, maar er waren toch enkele opties. Ik besloot te wachten omdat ik een afspraakje had met Adelina, maar mijn hoop op een nieuwe ontmoeting met haar bleek ijdel, ze kwam niet opdagen.
Toen dit duidelijk werd, de opties eens bekeken, en daar was aan de ene kant Eliza, waar ik al goeds over had gelezen, maar zij was steeds in gesprek met een andere beer.  Aan de andere kant sprak ook Delia mij zeer aan, en ik hoorde goeds over haar van mijn medeberen.

Natuurlijk heb ik intussen als waterrat het zwembad uitvoerig getest, en was blij dat de verwarming niet aanstond, zodat enige verkoeling geboden werd. Zo ging de middag snel voorbij met zwemmen, lachen, praten en dollen.

Enfin eerst maar eens van het gebodene van de BBQ genoten in het gezelschap van voornoemde beren, intussen had zich ook Jansenroy aangesloten.

Het werd tijd voor een afsluitende verkenning van de mogelijkheden, en tijdens mijn ronde door de club maakte ik kennis met Vivian, zeker ook een optie voor een volgende keer, maar nu was ik op Delia en Eliza gefocust. Vivian deed mij sterk aan Eva denken, en pas na twee keer kijken had ik door dat het niet Eva was die een praatje kwam maken.
Daar Eliza al met een andere beer vertrokken was, Delia opgezocht, en na een prima kennismaking met haar naar de middenverdieping gegaan. Zij bleek goed voor een voortreffelijke kamer, men had niets teveel gezegd.
Hierna werd het tijd om de thuisreis te aanvaarden, de wekker gaat door de week om 06;15 uur ´s ochtends….
Het was voor mij weer een middagje genieten in Sixsens, daarom zijn bepaalde discussies op een ander forum voor mij totale „non-discussies“ je moet er ook zelf wat van maken, en niet alleen lopen te griepen.

The following users thanked this post: Sjeufke, LellebeL, manureva, Ascari, delaplace, dendocteur

Offline LellebeL

• rakker
« Reactie #1228 Gepost op: donderdag 23 augustus 2018, 09u39 »
Dat was niet Jenny, ze heeft geen tattoo s.

Doc

Die hookerlover1 neukt zoveel dat zijn hersens geschrompeld zijn tot het formaat van een walnoot  :lol_hitting:

Ik bied mijn nederige excuses aan, aan den docteur en hookerlover1 is ons nu beiden een Salitos verschuldigd !

The following users thanked this post: dendocteur

Offline dendocteur

• rakker
« Reactie #1227 Gepost op: donderdag 23 augustus 2018, 09u03 »
Dat was niet Jenny, ze heeft geen tattoo s.

Doc

Offline dendocteur

• rakker
« Reactie #1226 Gepost op: donderdag 23 augustus 2018, 08u05 »
"En Elli...  :blonde
later op de avond kreeg ik van hookerlover1 door dat de naam van deze fraaie dame Jenny is...
Den docteur kan je om een boodschap sturen!
"

Fake news
Doc    :cheer:

Offline LellebeL

• rakker
« Reactie #1225 Gepost op: donderdag 23 augustus 2018, 00u43 »
Den docteur om een boodschap sturen:
Vriendelijk en doortastend zoals den docteur bekend staat, ging hij voor mij een ons onbekende dame polsen. Eerst liep zij nog in een visnetje waaruit haar pronte silliconen borsten uitstaken. Later steeds in een oranje bikini setje. Gezien zij ook behoorlijk Nederlands bleek te spreken was het Hup Oranje Hup bij sommige heren het strijdlied om haar actief te krijgen.
Elli zou haar naam zijn..
Na de bqq zouden we samen douchen en een kamertje opzoeken.
Wel... na de bbq was zij verdwenen en ook niet meer terug gezien.
Shakira was er wel en heeft veel bijgeleerd de 6-8 weken dat zij nu in Sixsens is. Vooral qua houding, ze is nu veel speelser en uitdagender. Haar norse houding was vooral het gevolg van haar onbekendheid met de club en verlegenheid.
Daar is zij geheel overheen. En de kamergang was prima en vanzelfsprekend nog beter dan de vorige keer.

En Elli...  :blonde
later op de avond kreeg ik van hookerlover1 door dat de naam van deze fraaie dame Jenny is...
Den docteur kan je om een boodschap sturen!
Die Corona mag hij mij de volgende keer terug aanbieden  :lol_hitting:

Maar gezellig was het wel, veel gelachen met onze kwakzalver, waterrat en Mr Bluenose , later nog aangevuld met Jansenroy en de vaste niet schrijvende gentleman bezoeker.
Met Shakira en later Diana was het ook gezellig, het licht hoefde niet uit op de kamer  :111:

PS nu ik damesverslagen doorgelezen heb ben ik er toch niet geheel zeker van dat de blonde silli-dame Jenny is...
Als ik op het verkeerde been gezet ben door hookerlover1 dan zal hij mij een volgende keer de Salitos of Corona moeten aanbieden
« Laatst bewerkt op: donderdag 23 augustus 2018, 01u47 door LellebeL »

The following users thanked this post: Sjeufke, manureva, dendocteur

Offline T85

• rakker
« Reactie #1224 Gepost op: donderdag 23 augustus 2018, 00u03 »
Kort over mijn bezoekje vandaag aan de SS een zonnige stralende dag alweer maar dat heeft schijnbaar nog maar weinig invloed op het aantal bezoekers.
Want het was de hele dag niet extreem druk zowel niet in de tuin als in de kelder, er waren echter heren genoeg maar het aantal dames bleef eigenlijk de hele dag ver achter.
Sterker nog zo een karig aanbod van dames de hele dag door ik was er van ongeveer 13:00 tot 19:00 heb ik al lang niet meer meegemaakt op de woensdag.

Maar goed er hing een gezellige sfeer onder de heren zo de buitenbar was open er stonden snoepjes op de theke er waren ijsjes dus ja het was geen straf.
Al moet ik zeggen dat je toch bij sommige heren een teleurstelling merkten over het aantal aanwezige dames, want tsja ik ben er binnen 20 minuten ongeveer maar sommige heren rijden 2 uur.
En kan me voorstellen dat je dan een beetje teleurgesteld bent, och ja ook die dagen heb je weleens in saunaclub land en ik moet zeggen een week of 3 geleden in de GT was het ook een tegenvaller qua aantal dames voor die club so just blame august.

Nu de zomer weer langzaam op zijn einde loopt en het langzaam minder weer zal worden om in tuinen te relaxen, zal ik denk ik wat meer andere vormen van ontvangst gaan bezoeken maar ik zal zeker ook in de winter en najaar o.a. de SS nog wel regelmatig gaan bezoeken

The following users thanked this post: LellebeL, manureva, dendocteur

Offline dendocteur

• rakker
« Reactie #1223 Gepost op: woensdag 22 augustus 2018, 21u29 »
Na  4 weken terug in Limburg geraakt.

Bij aankomst bleek de parking redelijk gevuld, doch het was kalm inzake aantal meiden.
Het is zowat de ganse namiddag gebleven, meer beren dan meiden.     De line up was één van de mindere in ss meegemaakt.   Het was er bijzonder rustig.
Het was aangenaam vertoeven op het terras met enkele bekenden.   

Lorena.ro , zus van Lydia, was de enige en ook een zeer goede kamergang.    Eliza.po was een ernstige kandidaat voor een tweede kamergang doch ze ontglipte me.   :banghead:

Ik heb vroeger dan gewoonlijk huiswaarts gereden.

Doc

The following users thanked this post: LellebeL, manureva, Hooker lover1

Offline delaplace

• Lucas Hood
  • rakker
  • Paradise City
« Reactie #1222 Gepost op: dinsdag 21 augustus 2018, 11u09 »
delaplace,
Valentina has the same name there in SS?
Thanks for your coming/come in information.

Yes, the same name : Valentina, or almost, here on RB, she is Valentine : http://relaxxxboard.com/index.php/topic,15695.0.html
 ;)
I've got a tongue like a razor / A sweet switchblade knife
And I can do you favors / But then you'll do whatever I like

Online vanKees

• rakker
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
« Reactie #1221 Gepost op: dinsdag 21 augustus 2018, 07u07 »
Citaat:"I am introduced to Valentina [ex-Samya], a blonde romanian girl"

delaplace,
Valentina has the same name there in SS?
Thanks for your coming/come in information.

vanKees

Offline delaplace

• Lucas Hood
  • rakker
  • Paradise City
« Reactie #1220 Gepost op: maandag 20 augustus 2018, 17u02 »
Sixsens, saturday 11th, August 2018

After the nightmarish heat of the previous weekend, the weather is now beautifull, and it's only 24 ° C outside.  :smiley:
With such good climatic conditions, my trip to Aachen (Aken), is pure bliss.
I arrive at my Hotel around 17:00, then after a short rest, I go back to my car to drive to Lemiers.
When I park at the Sixsens, I can see that a lot of poeple are already there.
As I walk towards the front door, a hot metis girl is passing right in front of me.  ;)  :smiley:
At the counter, Theke Frau greeted me very well, and my Vrijkaart van Relaxxxboard.com is accepted (Thank you very much to Sex Machine, RB and Sixsens).
 :13:

This is my third visit to Sixsens, after a first one in August 2015, and a second one in January 2017.
Since 2015, the outdoor facilities are huge : the terrace, the pool, the summer bar and the barbecue area, are great !  :clap:

Some familiar faces are there :

It is with great pleasure that I meet Melis [ex-Sissi], a Bulgarian, brunette, with a slim body, that I already fucked twice at Living Room (Kaarst) during summer 2016.
I chat a little while with her, in English, about the good old time.

I also can see Eva, from the Czech Republic, with auburn hair, who also worked at Living Room and at Acapulco Gold (Ratingen).

There are also some guys that I aleardy saw for some at Linving Room, and for others at Acapulco Gold.

Of cource, I chose to have my first room with Melis [ex-Sissi], just to celebrate our reunion. She is still as thin as she was in LR, and her little ass is still so tight. She is irresistible, and I had a great time with her. Her blowjob is amazing (she comes from the Living Room Blowjob School!).  :13:

After I had a shower, I go back to the terrace, because it's time for dinner.

I can see a blonde bombshell, wearing a short black dress, walking in front of me. Her slim ass is absolutely fantastic! Our eyes meet, and she comes to sit next to me. We start to chat in English, and it is a very good fun. Her name is Denisa, and she tells me she is from Hungary (But she is romanian).

A Belgian guy comes to sit at our table, and we start a conversation in French. However, Denisa walks away ... I also meet two other Belgians fellows, and a French happy man, at the club since two days, but a great beginner in saunaclub's world.

Thanks to you to all, guys !

At nightfall, the freshness forces us to go to spend the rest of the evening indoors.
In the basement, around the bar, it grooves like in a "nightclub".
The available girls are wating and dancing here.

I am introduced to Valentina [ex-Samya], a blonde romanian girl, who speaks French fluently.
Then to Vanessa, and Pamela.

The icing on the cake : I meet Victoria, a tall Russian, blonde bombshell, with a marvelous body.  victory

I leave the club around 1:00, very satisfied.
The Sixsens: "The place to be! "
 :clap:
« Laatst bewerkt op: maandag 20 augustus 2018, 17u09 door delaplace »
I've got a tongue like a razor / A sweet switchblade knife
And I can do you favors / But then you'll do whatever I like

The following users thanked this post: Kwakje, Sjeufke, LellebeL, manureva, dendocteur, Hooker lover1

Board: ANTWERPEN - SKW
Topic: Schippersstraat 12/1, Jasmine (dagshift)
door Vanderbeffen
[Vandaag om 12:16]
Board: NOMINATIES NUTTIGE RECENSIES
Topic: NOMINIERUNGEN September 2018
door Taylor
[Vandaag om 10:00]
Board: B A B Y L O N - Elsdorf
Topic: Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
door vanKees
[Vandaag om 07:11]
Board: Y I N   Y A N G - Roermond
Topic: ALGEMEEN
door T85
[Gisteren om 20:50]
Board: Y I N   Y A N G - Roermond
Topic: Adele (Roe) 32
door T85
[Gisteren om 20:49]
Topic: Schippersstraat 30/3, Beatrice (Moldavische/dagshift)
door bet(d)weter
[Gisteren om 18:54]
Board: L I V I N G   R O O M - Kaarst
Topic: DJ LIVINGROOM
door de vulkaan spesjalist
[Gisteren om 17:46]
Topic: Villa Tinto 11, Amanda (Roemeense/dagshift)
door Kippenneuker
[Gisteren om 17:42]
Board: HET GROTE RELAXXXBOARD TOMBOLA- / VRIJKAARTJESTOPIC
Topic: GREAT RELAXXXBOARD TOMBOLA- UND FREI TICKET THEMA: SEPTEMBER 2018
door Pitouille
[Gisteren om 16:42]
Topic: Schippersstraat 41/4, Anna Maria (gecomb. dag-en avond/nachtshift)
door Vanderbeffen
[Gisteren om 01:32]
Board: B A B Y L O N - Elsdorf
Topic: Aanwezigheidslijst
door Sjeufke
[Gisteren om 01:15]
Board: S A M Y A - Köln
Topic: Joanna (Roemeense)
door delaplace
[maandag 24 september 2018, 19u51]
Topic: LUCY (Duitse)
door delaplace
[maandag 24 september 2018, 19u46]
Topic: Samya belevenissen
door delaplace
[maandag 24 september 2018, 19u42]
Topic: Schippersstraat 35/2, Micha (Roemenië/dagshift)
door frankkinky
[maandag 24 september 2018, 13u55]
Board: MEETINGPOINT
Topic: MEETING POINT
door Sjeufke
[maandag 24 september 2018, 10u43]
Board: ALGEMEEN
Topic: Naar wat luistert de hoerenloper?
door Taylor
[zondag 23 september 2018, 22u47]
Board: LOVE SAUNACLUB - Münster
Topic: LOVE
door Taylor
[zondag 23 september 2018, 18u10]
Topic: ELISA
door Taylor
[zondag 23 september 2018, 17u57]
Topic: ALINE (FREUDENHAUS MÜNSTER)