Auteur Topic: SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL  (gelezen 1115098 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1215 Gepost op: 12 augustus 2018, 22:50:10 »
Zaterdag 28 juli Sixsens weer eens bezocht. De laatste keer was alweer zo'n 2,5 maand geleden, in het weekend van Hemelvaart, dus het werd wel weer een keer tijd om deze club te bezoeken. Zeker, omdat het er altijd goed vertoeven is in de zomer en over deze zomer mogen we weinig klagen. Toch was het zaterdags wat minder zonnig dan de afgelopen dagen/weken, maar nog steeds ruim voldoende. Af en toe veel zon en af en toe wat wolkjes, maar de temperatuur was uitstekend.

Rond 11:30 uur kwam ik aan bij de club. Mijn vrijkaart werd zonder problemen geaccepteerd, waarvoor nogmaals dank aan Relaxxxboard en Sixsens. Gauw omkleden en een ontbijtje nuttigen en daarna een rondje door de club, om vervolgens naar het buiten terras te gaan. Zoals gezegd was het weer goed met af en toe wat wolkjes, maar wel temperaturen boven de 30 graden. Lekker genieten van de zon, het bier, de shots en het zwembad. Aachen61 en Pret waren er ook en met hun wat gesprekjes gevoerd. Tussendoor even in de kelderbar geweest, omdat het daar een stuk koeler was. Daar aan de bar een paar biertjes gedronken.

Jasmin
Terwijl ik aan de bar een paar biertjes aan het drinken was, kwam er een dame bij me zitten. Er volgde een gesprekje, maar ik had niet direct interesse in haar. Ik had in het begin het idee dat ze een snelle kamer probeerde te versieren en ik verwachte dat de kamervraag wel snel zou komen. Kwa uiterlijk was ze ook niet helemaal mij type. Iets te veel make-up, vooral haar lippen, waarmee ze me paar zoentjes gaf en ik daardoor helemaal onder lippenstift zat. Wel een mooi slank lichaam en een klein maar lekker kontje. Wat ook klein was, waren haar borsten. Ik heb veel rakkers gezien met grotere borsten :) Voor rakkers die op flat chested girls vallen, is zij de ideale dame.

De reden dat ik toch over stag ben gegaan, is omdat het gesprek steeds leuker werd. We hebben denk ik bijna een half uur zitten praten. Jasmin vertelde me dat ze hiervoor in Samya had gewerkt en dat ze uit Hongarije komt. Een Hongaarse, die heb ik al lang niet meer gehad. Dit jaar tot nu toe alleen nog maar Roemeense en Bulgaarse dames gehad. Een Hongaarse zou een leuke afwisseling zijn. Wat ik ook leuk aan haar vond, is dat ze meerdere talen spreekt, waaronder ook Spaans. Dat zie je niet vaak bij Hongaarse dames. Uiteindelijk had ik wel een goed gevoel bij Jasmin en haar aangegeven om maar een sleutel te gaan halen.

Op de kamer ging het net zo relaxt als in de bar. Ze zoent lekker, alleen het tongzoenen had wel wat beter gemogen. Verder geen klagen over haar. Jasmin heeft een heerlijk zacht en lekker lichaam. Pijpen en zeker neuken was erg lekker.

Jasmin is voor een Samya meisje een echte aanrader. Ze is niet zo'n jaagster, waar ik in het begin bang voor was, maar een leuke, spontane en relaxte meid. Haar service is goed. Ik denk dat ze wel een goede aanwinst is voor Sixsens. Overigens heeft ze ook een erg mooie blonde vriendin, waar ik ook wel ogen voor had. Misschien een volgende keer :)



Naam: Jasmin
Nationaliteit/Taal: Hongaarse / Engels, Duits en Spaans
Leeftijd: 25
Haarkleur/-lengte: Zwart
Lengte dame: 1,60 mtr
Postuur/Cupmaat: Slank 50 Kg, maat 34/ A-cup (flat chested)

Na de kamer met Jasmin heb ik ondanks het warme weer een sauna genomen en daarna een bubbelbad. Daarna het terras weer opgezocht, waar ik Pret zag met z'n maten. Met hun een paar biertjes en wat shotjes gedronken. Na een tijdje ben ik TV gaan kijken op het overdekte terras. De tijdrit van de Tour de France was er op, die Dumoulin uiteindelijk won. Tussendoor werden er schalen met stukken watermeloen geserveerd en die smaakten erg goed met dit warme weer.


Maria
Rond een uur of 6 ging de barbecue open en ik sloot snel aan in de rij. Ik had wel honger gekregen. De barbecue was, zoals gebruikelijk goed, alleen miste ik de frietjes wel. Ik kon een plaatsje bemachtigen naast de Bulgaarse Maria om mijn maaltijd te nuttigen. Met Maria had ik vorig jaar een aantal sessies, maar daarna heel lang niet meer gesproken. Nu ik dus naast haar zat, volgde er makkelijk een gesprekje. Haar Duits en Engels is in de loop der tijd wel wat verbeterd, maar nog steeds niet heel erg goed.

Na het eten een kamer met haar opgezocht. Dit was weer een goede kamer, zoals ik die vorig jaar ook met haar had. Maria kan lekker tongzoenen en pijpen en neuken is top. In tegenstelling tot vorig jaar, was ze nu wel correct met de afrekening. Vooraf liet ze me op haar telefoon zien hoe laat het was, nadat we al op de kamer waren en ze zich had opgefrist. Toen ik besloot om de kamer te beëindigen, keek ik op mijn telefoon en zag dat we precies 1 uur en 1 minuut op de kamer waren en liet haar dat zien. Ze maakte een grapje dat het nu 1,5 uur was en niet 1 uur. Waarschijnlijk was ze vorig jaar niet vergeten :D

Verrassend dat er over haar weinig geschreven wordt...



Naam: Maria
Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Engels en Duits minimaal, Spaans goed
Leeftijd: 25
Haarkleur: Blond/bruin
Lengte dame: 1,65 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 55Kg, maat 36/ A-cup

Het was inmiddels avond en de dames trokken zich langzaam van het terras naar de bar in de kelder. Ik besloot een paar biertjes te nuttigen aan de bar. Daarna nog een saunaatje om de alcohol d'r uit te zweten, om vervolgens te relaxen in de jacuzzi. Daarna de bar weer opgezocht om te kijken of ik Stacey kon vinden.

Stacey
Ik had Stacey 's middags tijdens het kijken naar de Tour de France even gesproken en haar beloofd later op de dag een kamertje te gaan doen. Nu bleek ze bezet te zijn met een pannenkoeker :D Ik begon al wat vermoeider te worden en trok me even terug in de mensroom. Na een half uurtje á drie kwartier voelde ik me weer wat fitter. In de bar keek ik of  Stacey weer aanwezig was, maar helaas. Ik nam wat te drinken aan de bar en niet veel later kwam Stacey de bar in. Ze bleek nog steeds bezet te zijn door die pannenkoeker en kwam alleen om wat te drinken te halen. Ze zei tegen me dat het misschien nog een uurtje ging duren, maar wist dat niet zeker. Ze zei ook dat ze het zou begrijpen als ik niet op haar zou wachten en gaf zelfs aan om misschien beter naar iets anders op zoek te gaan als ik dat wilde. Ik zei haar dat ik de gok  wel waagde en nog een tijdje op haar zou wachten.

Ik heb erg lang moeten wachten, langer dan een uur, nadat ik haar in de bar had gesproken, maar uiteindelijk kwam Stacey dan toch :) Met haar even kort aan de bar gezeten, maar ze gaf al gauw aan om vast een kamer te reserveren, omdat er nu een wachtrij was voor de kamers, dus met haar naar boven gegaan. En inderdaad moesten we een tijdje wachten op het overdekte terras. Daar wel een leuk gesprek met haar gehad. Na een minuut of 20 was er dan eindelijk een kamer vrij.

We hadden kamer 5b, niet mijn favoriete kamer, maar dat maakte de sessie met Stacey niet minder om. Weer een erg leuke, geile en beetje kinky sessie met haar gehad. De kwaliteiten van Stacey zijn alom bekend en het is een erg leuke dame in de omgang. Ook een dame, waarbij ik het gevoel heb dat ze zich zelf blijft. Dani blijft voor mij de nummer 1 in Sixsens, maar Stacey is voor mij zeker een toppertje en ik kan niets negatiefs over haar bedenken. Ja, dit keer had ze geen kinky pakje aan, maar dat vergeef ik haar vanwege de tropische temperaturen vandaag :D 's Morgens had ze die nog wel aan, maar die deed ze na een uur al uit.



Naam: Stacey
Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Duits
Leeftijd: 26
Haarkleur: Blond met een potje
Lengte dame: 1,57 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 50Kg, maat 36/ B-cup

Na de kamer met Stacey ben ik gelijk naar huis gegaan. Het was inmiddels al na tweeën en de meeste gasten waren al aanstalten aan het maken om ook huiswaarts te gaan. Het was weer een bijzondere mooi, hete dag in Sixsens en dan bedoel ik niet alleen het weer en de buitentemperatuur :D Sixsens blijft gewoon een topclub, ook zonder Dani :D

RB en Sixsens, nogmaals dank voor de vrijkaart. Een volgend bezoek zal volgende maand weer zijn, als Dani terug is.
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1216 Gepost op: 12 augustus 2018, 23:09:19 »
Een volgend bezoek zal volgende maand weer zijn, als Dani terug is.
Volgens eerdere berichten is Dany gestopt. Je kan ook niet alles weten  :lol

Maar de gouden regel van DVP's die stoppen is: Ik stop definitief, maar er is 5% kans dat ik weer terug kom. Of is het nu 95%?  ;)

Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1217 Gepost op: 12 augustus 2018, 23:13:57 »
Een volgend bezoek zal volgende maand weer zijn, als Dani terug is.
Volgens eerdere berichten is Dany gestopt. Je kan ook niet alles weten  :lol

Maar de gouden regel van DVP's die stoppen is: Ik stop definitief, maar er is 5% kans dat ik weer terug kom. Of is het nu 95%?  ;)

Ach ja, DVP's  ;D Wat moet je geloven en wat niet, zeker als ze zeggen dat ze stoppen en dat er een kleine kans is dat ze terugkomen, want dan is de kans bijna 100% dat ze terugkomen  ;D  :lol  Ik weet niet alles, maar dat dan weer wel  :lol_hitting:
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Hooker lover1

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 44
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1218 Gepost op: 20 augustus 2018, 04:33:50 »
Standaard
15-8 een feestdag,en nog eens naar sixsens!
Enkele uren voor mijn vertrek,kreeg ik helaas af te rekenen met hevige koortsaanvallen en dacht ik het uitstapje zelfs te cancellen.
Een zekere ellendigheid hangt nu eenmaal in de lucht,na het omslaan van ons gekke klimaat.
Met mijn gekende koppigheid toch maar beslist om te gaan,maar echt lekker in mijn vel zat ik niet.
Deket als passagier,mooi om 11.00 aan de receptie aangemeld....waar alwaar een nieuwe secretaresse achtige theke werd ingewerkt
Na het lekkere ontbijt vastgesteld dat dit allicht geen top dag zou worden,er was nog geen enkele dame gespot

Toch druppelde ze langzaam binnen,en een meid die mij in eerste instantie onbekend leek trok mijn aandacht met een leuke pre sale.
In de kino gingen we ons wat vermaken,en zodra de dame haar boezem liet zien werd ik plots weer helder van geest
Dit was de Bulgaarse Maria die recent in sixsens opdook,en met wie ik reeds een voorgaande matige ervaring ervaren had.
Het feit dat ik niet topfit was zal er wel ergens voor iets tussen gezeten hebben,normaal maak ik zulke blunders niet
Maar goed,het spel was begonnen dus moest ik er maar het beste van maken...
Haar orale verwenkunsten zijn best ok,en dus liet ik haar ruim de tijd om wat mondspieren in beweging te zetten.
Daarna wat neuken in missio,en de druk was van de ketel.....het was beter dan de eerste ervaring maar nog steeds geen sauna club standaard waardig.

Wat ronddolende doorheen het stille sixsens,het leek wel een vakantie oord voor verdwaalde hoerenlopers....
Botste ik op Delia,de dame met de secretaresse looks.
Wat bijpraten over alles en niets,en hoewel ze niet op de dagplanning stond...verdwenen we naar 5a.
Bij toeval droeg ze zwarte nylons,en daar heb ik een zwak voor...indien brombeerzuid meeleest,hij weet waarover ik het heb
Zoals steeds een bevredigende kamergang,met een dame die moeiteloos van gedaante verwisseld eenmaal op de kamer.
Eenmaal het brilletje afgaat,is ze secretaresse af en zie je een geheel andere Delia aan het werk.
Een dame die heel open minded is

En beetje later zit ik in de kelder,komt daar een killer body naast me zitten....wat flikflooien en wat pre salen in de goede richting.
Ze stelde zich voor als Diana,voorheen werkzaam in diverse Zwitserse clubs.
Een kamer opgezocht waar er onmiddelijk een andere sfeer de toon zette,dan tijdens het pre salen.
Mijn ervaring wist onmiddellijk hoe laat het was,dit was een doorwinterd en ijskoud afwerkstertje...
Ik speelde het spel mee,liet me 2 min afzuigen....want dat bleek haar ritueel
Om daarna wat maar te neuken tegen de klok in,het werd de kortste kamer van de dag
Maar goed,laten we stellen dat ik een optic fuck geneukt heb

Wat gaan zwemmen,als enige beer tijdens de gehele dag trouwens niemand in het zwembad buiten mezelf.
Wat een zwaktebod zou eddy_v zeggen,die duidelijk al even niet in sixsens was want wat er viel geen strandbal te bespeuren
Daarna maar wat gaan eten,zoals steeds goed eten in sixsens....
Deket lag inmiddels ook groggy,en stelde voor om tijdig huiswaarts te keren.
Zelf was ik blijkbaar vergeten dat ik me niet te best voelde,ik moest en zou nog wat neuken...

Een sletterige verschijning staat in de deuropening een sigaretje te roken.
Ik vroeg deket of hij deze meid kende,en die ging onmiddelijk op de meid af om nader kennis te maken.
Communicatie bleek echter onmogelijk,geen Duits of Engels....het bleek een bulgaartje te zijn en luisterde naar de naam Samantha.
De meid gebood mij om plaats te nemen in de sofa,haar hoerige lichaamstaal begon mij te intrigeren.
Met mijn beperkte kennis van de Bulgaars taal,wat beginnen grappen en grollen.....en terwijl dwaalde mijn handen over haar gewillige lichaam.De meid liet begaan,en bleek nergens een probleem van te maken....een hevige tongzoen sessie volgde.
Ik was verkocht,en verdween met Samantha naar 5b.
Een eerste ontgoocheling volge al snel,na het openen van haar bh-tje verschenen er 2 borstjes die duidelijk betere tijden gekend hebben.Toch bleek er geen tijd om me hierop te focussen,het tongzoen inferno van in de bar....ging vrolijk verder!
Voor de liefhebbers van tongzoenen en het verwennen van de testikels,inclusief het betere pijpwerk....een naam om te onthouden.
De meid deed het allemaal,en dat met volle overgave en zonder mogelijkheid tot communicatie.
Dat zal naar helaas klanten kosten,laten we hopen dat ze snel wat bijleren kan...
Ook het neuken ging vlotjes,deze meid bleek niet vies van wat neuken.
Terwijl ik er stevig tegenaan ging,en we het nodige geluid reproduceerde....hoorde we doorheen de deur tussen de beide b kamers tevens de nodige neuk geluidenIk herkende het geluid van de dame formeel,en even later zou blijken dat ook ik alweer niet onherkend bleef
Super leuk kamertje,met een meid die beter dan gemiddeld presteerd....maar helaas (nog)niet communiceren kan.

Even later sta ik buiten aan de bar,een dame loopt op me af...
Hooker lover,ik hoorde jou daarnet een erg vreemde taal spreken op 5b,en hoorde je tevens lekker bezig met duidelijk een lekker sletjeDelia had mijn stem en de neuk geluiden dus herkend,en ik bevestigde tevens....dat dit vica versa was
Zit ik dus terug aan de bar met Delia,deket zat al met zijn hoofd te schudden.....het gaat toch geen waar zijn
Van de bar naar een sofa,waar ik mijn blik maar niet van die zwarte nylons kon houden
Na een vermakelijk gesprekje staan we recht,en verdwijnen we naar kamer 7.
Na een heerlijke pijpsessie verkreeg ik de delia specialiteit,de handmatige massage die geen man onberoerd laat
Daarna de dag afgesloten in missio,en gezamelijk nog even de douche in.
Happy end...van een dag die zwakjes begon.

Offline delaplace

  • Lucas Hood
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 326
  • Paradise City
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1219 Gepost op: 20 augustus 2018, 17:02:46 »
Sixsens, saturday 11th, August 2018

After the nightmarish heat of the previous weekend, the weather is now beautifull, and it's only 24 ° C outside.  :smiley:
With such good climatic conditions, my trip to Aachen (Aken), is pure bliss.
I arrive at my Hotel around 17:00, then after a short rest, I go back to my car to drive to Lemiers.
When I park at the Sixsens, I can see that a lot of poeple are already there.
As I walk towards the front door, a hot metis girl is passing right in front of me.  ;)  :smiley:
At the counter, Theke Frau greeted me very well, and my Vrijkaart van Relaxxxboard.com is accepted (Thank you very much to Sex Machine, RB and Sixsens).
 :13:

This is my third visit to Sixsens, after a first one in August 2015, and a second one in January 2017.
Since 2015, the outdoor facilities are huge : the terrace, the pool, the summer bar and the barbecue area, are great !  :clap:

Some familiar faces are there :

It is with great pleasure that I meet Melis [ex-Sissi], a Bulgarian, brunette, with a slim body, that I already fucked twice at Living Room (Kaarst) during summer 2016.
I chat a little while with her, in English, about the good old time.

I also can see Eva, from the Czech Republic, with auburn hair, who also worked at Living Room and at Acapulco Gold (Ratingen).

There are also some guys that I aleardy saw for some at Linving Room, and for others at Acapulco Gold.

Of cource, I chose to have my first room with Melis [ex-Sissi], just to celebrate our reunion. She is still as thin as she was in LR, and her little ass is still so tight. She is irresistible, and I had a great time with her. Her blowjob is amazing (she comes from the Living Room Blowjob School!).  :13:

After I had a shower, I go back to the terrace, because it's time for dinner.

I can see a blonde bombshell, wearing a short black dress, walking in front of me. Her slim ass is absolutely fantastic! Our eyes meet, and she comes to sit next to me. We start to chat in English, and it is a very good fun. Her name is Denisa, and she tells me she is from Hungary (But she is romanian).

A Belgian guy comes to sit at our table, and we start a conversation in French. However, Denisa walks away ... I also meet two other Belgians fellows, and a French happy man, at the club since two days, but a great beginner in saunaclub's world.

Thanks to you to all, guys !

At nightfall, the freshness forces us to go to spend the rest of the evening indoors.
In the basement, around the bar, it grooves like in a "nightclub".
The available girls are wating and dancing here.

I am introduced to Valentina [ex-Samya], a blonde romanian girl, who speaks French fluently.
Then to Vanessa, and Pamela.

The icing on the cake : I meet Victoria, a tall Russian, blonde bombshell, with a marvelous body.  victory

I leave the club around 1:00, very satisfied.
The Sixsens: "The place to be! "
 :clap:
« Laatst bewerkt op: 20 augustus 2018, 17:09:24 door delaplace »
I've got a tongue like a razor / A sweet switchblade knife
And I can do you favors / But then you'll do whatever I like

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1220 Gepost op: 21 augustus 2018, 07:07:03 »
Citaat:"I am introduced to Valentina [ex-Samya], a blonde romanian girl"

delaplace,
Valentina has the same name there in SS?
Thanks for your coming/come in information.

vanKees

Offline delaplace

  • Lucas Hood
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 326
  • Paradise City
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1221 Gepost op: 21 augustus 2018, 11:09:58 »
delaplace,
Valentina has the same name there in SS?
Thanks for your coming/come in information.

Yes, the same name : Valentina, or almost, here on RB, she is Valentine : http://relaxxxboard.com/index.php/topic,15695.0.html
 ;)
I've got a tongue like a razor / A sweet switchblade knife
And I can do you favors / But then you'll do whatever I like

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1222 Gepost op: 22 augustus 2018, 21:29:30 »
Na  4 weken terug in Limburg geraakt.

Bij aankomst bleek de parking redelijk gevuld, doch het was kalm inzake aantal meiden.
Het is zowat de ganse namiddag gebleven, meer beren dan meiden.     De line up was één van de mindere in ss meegemaakt.   Het was er bijzonder rustig.
Het was aangenaam vertoeven op het terras met enkele bekenden.   

Lorena.ro , zus van Lydia, was de enige en ook een zeer goede kamergang.    Eliza.po was een ernstige kandidaat voor een tweede kamergang doch ze ontglipte me.   :banghead:

Ik heb vroeger dan gewoonlijk huiswaarts gereden.

Doc




Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1223 Gepost op: 23 augustus 2018, 00:03:16 »
Kort over mijn bezoekje vandaag aan de SS een zonnige stralende dag alweer maar dat heeft schijnbaar nog maar weinig invloed op het aantal bezoekers.
Want het was de hele dag niet extreem druk zowel niet in de tuin als in de kelder, er waren echter heren genoeg maar het aantal dames bleef eigenlijk de hele dag ver achter.
Sterker nog zo een karig aanbod van dames de hele dag door ik was er van ongeveer 13:00 tot 19:00 heb ik al lang niet meer meegemaakt op de woensdag.

Maar goed er hing een gezellige sfeer onder de heren zo de buitenbar was open er stonden snoepjes op de theke er waren ijsjes dus ja het was geen straf.
Al moet ik zeggen dat je toch bij sommige heren een teleurstelling merkten over het aantal aanwezige dames, want tsja ik ben er binnen 20 minuten ongeveer maar sommige heren rijden 2 uur.
En kan me voorstellen dat je dan een beetje teleurgesteld bent, och ja ook die dagen heb je weleens in saunaclub land en ik moet zeggen een week of 3 geleden in de GT was het ook een tegenvaller qua aantal dames voor die club so just blame august.

Nu de zomer weer langzaam op zijn einde loopt en het langzaam minder weer zal worden om in tuinen te relaxen, zal ik denk ik wat meer andere vormen van ontvangst gaan bezoeken maar ik zal zeker ook in de winter en najaar o.a. de SS nog wel regelmatig gaan bezoeken

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1224 Gepost op: 23 augustus 2018, 00:43:20 »
Den docteur om een boodschap sturen:
Vriendelijk en doortastend zoals den docteur bekend staat, ging hij voor mij een ons onbekende dame polsen. Eerst liep zij nog in een visnetje waaruit haar pronte silliconen borsten uitstaken. Later steeds in een oranje bikini setje. Gezien zij ook behoorlijk Nederlands bleek te spreken was het Hup Oranje Hup bij sommige heren het strijdlied om haar actief te krijgen.
Elli zou haar naam zijn..
Na de bqq zouden we samen douchen en een kamertje opzoeken.
Wel... na de bbq was zij verdwenen en ook niet meer terug gezien.
Shakira was er wel en heeft veel bijgeleerd de 6-8 weken dat zij nu in Sixsens is. Vooral qua houding, ze is nu veel speelser en uitdagender. Haar norse houding was vooral het gevolg van haar onbekendheid met de club en verlegenheid.
Daar is zij geheel overheen. En de kamergang was prima en vanzelfsprekend nog beter dan de vorige keer.

En Elli...  :blonde
later op de avond kreeg ik van hookerlover1 door dat de naam van deze fraaie dame Jenny is...
Den docteur kan je om een boodschap sturen!
Die Corona mag hij mij de volgende keer terug aanbieden  :lol_hitting:

Maar gezellig was het wel, veel gelachen met onze kwakzalver, waterrat en Mr Bluenose , later nog aangevuld met Jansenroy en de vaste niet schrijvende gentleman bezoeker.
Met Shakira en later Diana was het ook gezellig, het licht hoefde niet uit op de kamer  :111:

PS nu ik damesverslagen doorgelezen heb ben ik er toch niet geheel zeker van dat de blonde silli-dame Jenny is...
Als ik op het verkeerde been gezet ben door hookerlover1 dan zal hij mij een volgende keer de Salitos of Corona moeten aanbieden
« Laatst bewerkt op: 23 augustus 2018, 01:47:23 door LellebeL »

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1225 Gepost op: 23 augustus 2018, 08:05:03 »
"En Elli...  :blonde
later op de avond kreeg ik van hookerlover1 door dat de naam van deze fraaie dame Jenny is...
Den docteur kan je om een boodschap sturen!
"

Fake news
Doc    :cheer:

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1226 Gepost op: 23 augustus 2018, 09:03:00 »
Dat was niet Jenny, ze heeft geen tattoo s.

Doc

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1227 Gepost op: 23 augustus 2018, 09:39:42 »
Dat was niet Jenny, ze heeft geen tattoo s.

Doc

Die hookerlover1 neukt zoveel dat zijn hersens geschrompeld zijn tot het formaat van een walnoot  :lol_hitting:

Ik bied mijn nederige excuses aan, aan den docteur en hookerlover1 is ons nu beiden een Salitos verschuldigd !

Offline waterrat

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 33
    • Bekijk profiel
Afterparty 22/08/18
« Reactie #1228 Gepost op: 23 augustus 2018, 09:44:08 »
Vóór mijn vakantie had ik al met Eddy_V afgesproken om op deze dag naar Sixsens te gaan. Het was prachtig weer, dus niets stond een Afterparty op een mooie middag aan de pool in Lemiers in de weg.

Voorafgaand aan het bezoek aan SS had Eddy_V met Mr Bluenose nog negen holes golf gespeeld, dus was de kreet “Are you still enjoying sex, or playing golf already” in de verste verte niet op beide heren van toepassing. Na de sport zijn beide voor de ontspanning naar SS gekomen. Bij de receptie kregen we onze Party-bandjes, dit keer in zilveren uitvoering, en waren klaar voor dat wat komen zou.

Al spoedig voegde ook den docteur zich bij het gezelschap, en werd het een gezellige en vrolijke ronde. Het aantal aanwezige dames oversteeg het aantal aanwezige beren niet, maar er waren toch enkele opties. Ik besloot te wachten omdat ik een afspraakje had met Adelina, maar mijn hoop op een nieuwe ontmoeting met haar bleek ijdel, ze kwam niet opdagen.
Toen dit duidelijk werd, de opties eens bekeken, en daar was aan de ene kant Eliza, waar ik al goeds over had gelezen, maar zij was steeds in gesprek met een andere beer.  Aan de andere kant sprak ook Delia mij zeer aan, en ik hoorde goeds over haar van mijn medeberen.

Natuurlijk heb ik intussen als waterrat het zwembad uitvoerig getest, en was blij dat de verwarming niet aanstond, zodat enige verkoeling geboden werd. Zo ging de middag snel voorbij met zwemmen, lachen, praten en dollen.

Enfin eerst maar eens van het gebodene van de BBQ genoten in het gezelschap van voornoemde beren, intussen had zich ook Jansenroy aangesloten.

Het werd tijd voor een afsluitende verkenning van de mogelijkheden, en tijdens mijn ronde door de club maakte ik kennis met Vivian, zeker ook een optie voor een volgende keer, maar nu was ik op Delia en Eliza gefocust. Vivian deed mij sterk aan Eva denken, en pas na twee keer kijken had ik door dat het niet Eva was die een praatje kwam maken.
Daar Eliza al met een andere beer vertrokken was, Delia opgezocht, en na een prima kennismaking met haar naar de middenverdieping gegaan. Zij bleek goed voor een voortreffelijke kamer, men had niets teveel gezegd.
Hierna werd het tijd om de thuisreis te aanvaarden, de wekker gaat door de week om 06;15 uur ´s ochtends….
Het was voor mij weer een middagje genieten in Sixsens, daarom zijn bepaalde discussies op een ander forum voor mij totale „non-discussies“ je moet er ook zelf wat van maken, en niet alleen lopen te griepen.

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1229 Gepost op: 29 augustus 2018, 23:45:04 »
Plannen gewijzigd door (on)weersvoorspelling en een korter tijdsvenster en zodoende vandaag in Sixsens terecht gekomen, alwaar de waterrat eveneens opnieuw aanwezig zou zijn.

Den docteur was niet in tha house nochtans heeft een andere onverlaat locker 69 in gebruik genomen...
Duitse Ellie (ex YY, GT, VV etc etc) op 3b gecheckt.
Nogmaals mijn excuses voor de geluidsoverlast, ik wist ook niet wat mij overkwam toen er een waterval inclusief bliksem en donder ontstond na wat spelen met haar zeiknatte poesje!
Onze buurman op 3a wilde net de security en hulpdiensten inroepen tot hem duidelijk werd dat ons (met name haar) genot, dat tot op de Vaalserberg hoorbaar was, de oorzaak was en er geen poging tot moord of doodslag gaande was. “Integendeel” zoals Fons Jansen in een oude grap het ooit verwoordde in zijn show Kwartetten in de jaren ‘70/‘80 !

Den docteur had vorige week in zijn speurtocht nog niet alle details geïnventariseerd en afgevinkt maar voor de betere PSE met een guitige, sexy stoeipoes is Ellie een aanrader.

Ps Ellie (of Elly of weet ik veel hoe je deze artiestennaam schrijft) was tot voor kort actief in YY en daarvoor in GT en naar ik van Rolo begreep, onder dezelfde naam. Ook het bijkletsen met waterrat en Rolo en het uitwisselen van onze ervaringen, erotische wensen en dromen en fetisj fantasieën was bij tijd en wijle hilarisch en maakte de dag weer tot zo’n typisch geslaagd saunaclub bezoek!