Auteur Topic: SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL  (gelezen 1115273 keer)

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1230 Gepost op: 12 september 2018, 21:12:57 »
Op het moment van mijn schrijven pakken de eerste donkere wolken samen boven ons Belgenlandje. Velen hielden het waarschijnlijk niet meer voor mogelijk, maar ook deze zomer gaat voorbij... Vele jongeren pinken nog een laatste traantje weg bij een gebroken vakantieliefde. Mijn bezoekje dateert nog van zondag 1 juli. Ik vond weinig tijd om te schrijven, of ik had geen zin, of het was te warm, of ... Is mijn verslag dan allemaal yesterdays news? Neen, want de meid met wie ik kamerde (Amalia) gaf me aan terug te komen na haar vakantie. Halverwege september staat Shakir trouwens ook terug paraat!

Sixsens - The Lazy Sundays  8)

De zomer. Het is haast synoniem met vliegende mormels, okselvijvers, en kousen in sandalen. Het was meer dan 30 °C en Europa kreunde onder de hitte. Overal was code oranje van kracht, en Zuid-Europa stond in brand. What shall we do? De keurige huisvader gaat dan wellicht met zijn kroost een dagje naar zee. Maar ik ben geen huisvader, en al evenmin keurig.  ;D

Ik zou naar een trendy zomerbar met strand aan Dok Noord in Gent kunnen gaan. Dat leek me ook geen goed idee, want de aanblik van halfnaakte meiden (met bijbehorend vriendje uiteraard) zou ik niet aankunnen. Inmiddels heb ik een respectabele leeftijd bereikt en zijn deze meiden out-of-reach geworden voor me. Moet ik dan werkelijk op het einde van de dag thuis komen, om dan mezelf de hand aan te doen? Neen, dat is pure zelfkastijding. Ik ben een gevoelige jongen.

Wat blijft er dan nog zoal over? Een Lazy Sunday in Sixsens natuurlijk! ;)

Mijn bezoekje was alvast een primeur: ik had Sixsens nog nooit tijdens de zomermaanden bezocht. (Mijn neuktripjes staan in de zomer sowieso op een laag pitje). De houten buitenbar, de barbecue, de veranda die helemaal open staat en een gladde laptop-DJ, het was een Sixsens zoals ik het nog nooit eerder zag. Ik kom er al een kleine 3 jaar, en nu pas valt mijn nikkel dat er boven ook nog een klein dakterras is met enkele neukbedjes! Het lijkt me wel spannend om seks te hebben en plein air, en met zicht op de heuvels. Zelfs de meest romantische B&B komt hier nog niet in de buurt.

Het enige wat hier nog ontbrak was een wit strand met palmbomen.

Ik heb nog een primeur in petto: dit was mijn eerste clubbezoek ooit zonder een saunagang. De helft van de tijd bracht ik in het zwembad door, waar ik me vooral bezigde met meditatieve drijfoefeningen en onderwater zwemmen. Dat onderwater zwemmen houdt trouwens verband met nog een andere hobby van me (hint hint). Als je in het zwembad een rare tist ziet die meer onder water is als boven, wel dan ben ik het. Enig nadeel was dat het water veel te warm was. Een ijsbeer zwemt nu eenmaal liever tussen de ijsschotsen in Antarctisch zeewater.

En de dames, hoe zat het daarmee?
Voor een zondag was ik aangenaam verrast, ze kwamen uit de hoorn des overvloeds. De ganse buitenruimte was bezaaid met zonnebadende hertjes, waarvan een significant gedeelte topless. Dat zie je vandaag niet meer op onze stranden, de nieuwe preutsheid weet je wel.

Tot zover mijn enthousiasme, want ze maakten weinig aanstalten om te werken. Veel dames zaten er urenlang vrolijk te kwetteren en voerden voor de rest geen klap uit. Er was gewoon geen pik tussen te krijgen. De redenering is waarschijnlijk: "Ik heb zaterdag flink poen geschept, en nu kom ik op mijn gat zitten." Zijn er dan in Aken geen hippe zomerbars waar die meiden de tijd kunnen doden op een vrij dagje? Alhoewel ik zonder grootse neukplannen naar Sixsens kwam, begon het met al die werkonwillige dames toch te knagen. En een seksloos clubbezoekje dreigde...

Ja dames, het zou misschien kunnen dat jullie met dit woestijnweertje pas later op de dag in gang schieten maar ik moet wel tijdig naar huis. Morgen is het voor mij immers werkendag.

De participatiegraad van de ijsberen was trouwens ook beduidend lager dan normaal. Ach, het was gewoon te warm om te neuken... Tussen al dat WK-gewoel zaten velen gezapig met aan de ene hand een bierfles en in de andere een sigaret.

Heer, vergeef mij al mijn zonden en verlos me van dat kl... WK voetbal! En O Heer, als het even kan, geef ons dagelijks Roemeense meisjes (op zijn minst vandaag toch).
 
Met deze schaarste, maakte ik maar eens een rondje in de club met de ijdele hoop misschien toch mijn seksuele honger te kunnen stillen.  De binnenbar was akelig leeg, ... pfff..., een diepe wanhopige zucht van mijnentwege. Ik kon alles wel bespringen wat mijn pad zou kruisen. 

***

Toen ik huiswaarts wou keren werd ik op het laatste nippertje nog verschalkt door Amalia. Ze had het sluwe plan opgevat om heel de dag ondergronds te werken en verdwaalde ijsberen in de wandelgangen te strikken. Dat lukte naar eigen zeggen veel beter dan in dat Miami Beach van hierboven. Amalia heeft een frisse natuurlijke uitstraling. Ze heeft geen piercings of tattoos en gebruikt weinig make-up. Heeft ze ook absoluut niet nodig. Als neusje van de zalm had ze een ongeschonden wit velletje. Wel heeft ze een asymmetrische (mislukte) botox-lip, maar het valt op het eerste gezicht niet echt op. Als ze nu nog eens grotere borsten had gehad dan was ze voor 200% een Shakir-meisje. Normaal gezien ben ik niet zo voor kleine tietjes, maar haar naturelheid trok me over de streep. Na een ongedwongen gesprekje (in een lege bar) stond het licht al vrij snel op groen en we zouden maar eens een potje gaan neuken.

Als ik de recensies mag geloven was haar service bij haar entree in Sixsens vorig jaar nogal belabberd. Dan heeft ze wel veel vooruitgang geboekt want ze leverde het volledige service-pakket af. Mijn alom geprezen PZC doet ze enkel wanneer de zizi schoon is. Geen probleem, mijn trouwe vriend is nog cleaner dan Mr. Proper. Het uurtje werd vlot gevuld met elkaars lichaam te verkennen, massage, TZ, PZC (iets te veel handwerk, maar soit), en twee beukpartijen waarbij er veel calorieën werden verbrand.

Concluderend behoort Amalia minstens tot de subtop van Sixsens. En toch, toch was Amalia net niet mijn ultieme zomerliefde, dat was Lucia in PSR.


***

Tijdens de sessie werden we opgeschrikt door luid geschreeuw van een meid in de kamer naast ons. "Wat een getalenteerde actrice, moet je dat uitzonderlijk groot stembereik eens horen!" zei ik tegen Amalia. "Je vergist je, dit is echt." repliceerde ze. Dat doet er me aan herinneren dat ik maar een erg egoïstische kerel ben in bed. Ik doe meestal geen enkele moeite om een DVP tot een hoogtepunt te brengen, waarom zou ik? Je gaat toch ook niet naar de tandarts om dan vervolgens ook een gaatje bij hem te boren? Afijn, ik vind die kerels die zoveel moeite doen bij een DVP nogal vreemd.

Conclusie. Alhoewel de zomer niet onmiddellijk mijn favoriet wandelseizoen is (worden jullie die worsten en hamburgers op de BBQ ook niet beu?), behoort dit uitstapje zeker tot één van mijn betere bezoeken aan Sixsens dit jaar. In het water plenzen en af en toe eens uit het zwembad klauteren om eens goed van bil te gaan. Wat wilt een mens nog meer?

PS. Na een droogteperiode van 8 weken (ja, je leest het goed: 8 weken geen sex!) ga ik het nieuwe jachtseizoen weldra inluiden in Babylon (15/09) en Sixsens (16/09). Wordt vervolgt...


« Laatst bewerkt op: 12 september 2018, 21:19:06 door Shakir »

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1231 Gepost op: 12 september 2018, 23:47:09 »
Na mijn debacle van augustus in SS,  :sleepy: heb ik deze morgen met nieuwe moed richting Limburg gebold.
Precies of de rit er naar  een voorbode is van wat nog komen moet,  geen files !!  joepieee    :cheer:

Niet zo druk op de parking en ook niet in lockerroom,  geen duw en trekwerk voor de '69'.   :lol_hitting:
Zonnig weer op het terras, de meeste beren en meiden waren bovengronds.   

Lola was reeds aan het zwemmen, k heb er dan ook maar ingesprongen.    Ze acteerde 'durty dancing' met mij, een aangename presale sessie.
Zo was de eerste kamergang een feit, een prima sessie en zo kon ik de rest van de namiddag met een smile rondlopen.

Ondertussen melden zich meer meiden :  de .bu gang , Domenica  , Victoria , Simona  en nog anderen.   Verder .ro gang 
met Vicky (nu blond) en dito vriendin,  mooie Julia Lorena,  Roxy ,  ...      ,  Linet en Emily .hu.
De Poolse  Elisa   had verschillende keren oogcontact met mij, doch er kwam steeds iets tussen.
verder nog een Nigeriaanse ,  en enkele nieuwe  onbekenden.

Roxy was de volgende,  zoals gewoonlijk een prima kamer.      bab7

De sfeer was eerder kalm, meisjes in groepen die bezig zijn gsm s  of kwebbelen.     Niet zo uitnodigend om met één van hen een gesprek te voeren of te presalen.    :sign0023:

Ondertussen had een blonde, niet zo jonge knappe dame mij aandacht getrokken.   En dat van andere mannen ook.    :dance2  Het gaat over de Russische Victoria .   Terug in SS aanwezig , haar voorgaande aanwezigheid was slechts enkele dagen.
Op de forums  lees ik geen review van haar    :banghead:   
Ze was veel bezet, ik heb ze mislopen.   Maar niet getreurd ,  de mooie Adelina   , kwam zich bij op het terras om wat te eten.    Zo geraakten we in gesprek, en als nagerecht op de kamer.   :bonken  .   Haar strohoed had ze niet meer nodig.
Deze zeldzame verschijning droeg mooie stijlvolle lingerie.     Een kamer die ik zal herinneren als één van de betere in een saunaclub.      :clap:

Het augustus symdroon is  vergeten, het was voor mij een aangename dag in ss geweest.  victory

Doc




Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1232 Gepost op: 15 september 2018, 00:28:20 »
Bijna een tweedaagse ervan gemaakt,  Vrijdag opnieuw naar SS en opnieuw geen files onderweg.    :pica
Adelina heeft me uitgenodigd voor een vervolg te maken aan het verhaal van eergisteren.   

Dit was weer een heerlijke (jacuzzi) kamer 10,  2 uur koekenbak .   :sex    .

Vandaag was er niet veel witte jassen aanwezig, maar des te meer meiden.     
Na de kamer 10 , heb ik toch even moeten verpozen , in het zwembad  en bijpraten met JeanK en Bachatero.   Deze laatste blijkt de wikipedia van SS te zijn, zeer nuttig om de service gerichte meiden er uit te pikken.   ;)

De Sjeuf kwam wat later binnen, maar die had niet veel tijd om bij te praten,   hij ging snel op zoek naar wijn en de queen.   :lol
Kort daarna kwam de blonde stoot Victoria.ru binnen.   Ik heb ze iedere keer mislopen, ik kwam van een kamer zij naar een kamer, enz...    ::)    Het blijft een natte droom.    000008

De superslanke Vicky, was de volgende .   Gehuld in een nieuw lingeriesetje, heeft ze de kamergang prima afgewerkt.     :PDT_Armataz_01_37:

Na een lekker avondmaal heb ik zitten loeren om  Elli.nl /de  te strikken.     Ze is veel bezet, maar na  20H00 was ze vrij.   Ze begon zich  te vervelen, ik heb haar dan meegenomen naar 3b.    Deze babe heeft een zeer mooi lichaam en is onverwachts vriendelijk.  Ik heb met haar een aangename kamer beleefd.      :diva

Ik merk op dat de ancien  .bu en .ro  wat moeilijker tijden beleven, er zijn nieuwe op de markt.   
Mooie Julia.ro  gaat maandag voor  10 dagen op verlof. 

Groeten

Doc









Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1233 Gepost op: 15 september 2018, 00:42:08 »

De Sjeuf kwam wat later binnen, maar die had niet veel tijd om bij te praten,   hij ging snel op zoek naar wijn en de queen.   :lol

Sorry meneer dendocteur...... .
Tja....wegens vakantie zijn de alibi's tot een minimum beperkt. Ik moest mijn beschikbare tijd efficiënt 'invullen'. Letterlijk en figuurlijk  ;D
Het was tof weer een aantal bekenden te treffen.
Sterker nog......ik kwam een collega tegen.... :-\
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline ikbenjaap

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 10
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1234 Gepost op: 5 oktober 2018, 01:44:47 »
Hallo ijsberen,
ff snel.
Woensdag 3 okt in sixsens geweest. Het was zeer rustig. Meer dames dan heren.
Eerst een heerlijke sexavontuur gehad met Luna. Wat een sexbeest , elke keer weer. Toen we naar de lockers teruggingen om te betalen zag ik een zeer mooie glimlach van een blonde dame in mooi zwart lingerie-setje in het restaurant zitten die naar me knip oogde. Ik moest 2 x keer kijken. Was ze dat echt. Snel met Luna afgerekend en terug naar het restaurant. Ja inderdaad ze was het echt. Kinga in the house. Na in de bar samen wat met Kinga gedronken te hebben. Hebben we daarna top sex gehad op de kamer. Wat een kanjer.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1235 Gepost op: 6 oktober 2018, 14:29:25 »
Vakantie! Eindelijk tijd om een schrijfachterstand van meer dan een maand weg te werken vanaf een mooie locatie ergens in ons kikkerlandje

In september 5 maal afgereisd naar Sixsens. Op zaterdag 21 september ff vreemd gegaan in Babylon.
Vijf bezoekjes aan Sixsens, waarvan één met freier Eintritt! Met dank aan Sixsens en RB voor het beschikbaar stellen van deze mogelijkheid!

Gelukkig nog van een aantal warme middagen kunnen profiteren. Helaas is het terrasseizoen voorbij. Alhoewel bij het schrijven van deze proza de weersvoorspellingen voor komende week zeker niet slecht zijn in Lemiers.

Eva helaas afwezig in september! Inmiddels weer present!.
Sofia wel terug van vakantie en woensdag de 19e aanwezig. Met Sofia is het zover niet gekomen dat bezoek. Sjeuf 'in the pancake modus' hè.
Kinga was ook op een van de bezoekjes aanwezig. Echter, ook Kinga zat in de 'pancake modus'. Geen idee met wie, maar ik begrijp die ijsbeer wel.
Sinds een aantal bezoeken gaat mijn interesse ook uit naar Vanessa. Paar keer een leuke babbel mee gehad en houdt ook wel van een geintje! Ze houdt zich op in het kringetje met Eva, Violetta, Sofia, Delia, Vivian en Sonja. Maar ook Vanessa heeft een vaste klant die vaak aanwezig is en alle keren voor langere tijd bezet was door haar clubhusband.
Dus waren alle rooms deze visits met Violetta....who else?!

- Per toeval ben ik een welbekende, zeer favoriete Bulgaarse dame uit Sixsens 'die gestopt is' tegen gekomen in midden Europa. ;D

-Tumult met een Turk op en zaterdagavond. Aanleiding niet bekend. Ondanks dat de security er altijd boven op zit, liep het een van deze dagen 's avonds uit de hand. Er komen wel vaker van die Turkse pijprokers. Dat is nimmer een probleem. Gedragen zich voorbeeldig, soms wel met een onderbroek te veel aan. Doch deze had duidelijk iets anders gerookt dan 'pijp'! Enfin, meneer werd met behulp van de sterk arm afgevoerd. Meteen het land uitzetten en voor deur afleveren bij Erdogan.

-De matrassen.... . Het houdt sommigen nogal bezig. Ik ben een liefhebber van schildpaddensex. Toch heb ik me de moeite genomen om een paar standjes uit te proberen en te onderzoeken hoe de matrassen aanvoelen.
Doggy: geen rooie knieën;
Missio: geen rooie knieën;
Cowboy: Dame had geen rooie knieën en voeten
Cowboy reverse: Dame had geen rooie knieën en voeten
69: beiden geen rooie knieën
Blasen: Dame had geen rooie knieën
Beffen: geen rooie buik, schwanz of bovenbenen
Salto: Het neerkomen op de voetjes is wat hard, maar het is te doen
Lepeltje/lepeltje: Met een laken goed te doen
Kortom, de matrassen liggen prima  ;)

Illusion Plopp!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1236 Gepost op: 20 oktober 2018, 21:27:41 »
Het was weer lang geleden dat ik nog eens bij Sixsens was geweest. Ik had voornamelijk zin in een goed dagje wellness, wat eten er bij en de rest zien we dan wel.
Rond de middag stond ik aan de receptie en wie staat er naast me, Eva. De zin naar wellness en eten keerde om naar zin in een kamertje.
Ja geen karakter hé.
Net even opgezocht en het is eigenlijk nog maar van Mei geleden maar het lijkt al meer dan een jaar.
Anyway ik voelde me snel weer thuis.

De lockers, goed fittende slippers enkele croques als laat ontbijt passeerde als eerste de revue.
Dan een sauna om de spieren wat te ontspannen en wat afvalstoffen uit te zweten.
Relax fase 1 was voltooid.

Even het vocht bijvullen in de bar. Ik werd al onmiddellijk last gevallen door een kleef teef. Ik geloof dat ze zichzelf nu paloma noemde (kan verkeerd zijn, klein, blond met dikke jetsers zit op het bankje onder de tv), in ieder geval herinner me dit irritant geval van vorige keer ook nog.
Ik ben nieuw hier zei ze. Normaal probeer ik op een zacht manier de dame duidelijk te maken dat ik geen interesse heb. Maar bij deze toch maar even botweg geantwoord dat ik op een andere dame wacht.

Missie geslaagd want geen last meer van gehad rest van de dag.

Eva huppelde vrolijk rond, die kan ook geen 2 minuten ergens blijven zitten. Toen ze nog eens voorbij kwam mijn uitnodigende blik voor haar voeten gegooid en daar kwam ze dan aan.
Even wat bijgepraat en hop naar de kamer.
Ik had me voorgenomen om enkel halfuurtjes te doen maar eigenlijk wist ik al voor de kamerdeur toe was dat dit een verloren zaak was.
Een uurtje later verliet ik uiterst tevreden de kamer. Toekomstige plannen voor een Sixsens/Eva bezoekje zwerven alweer rond in die knikker van mij.

Whirlpool, sauna en weer wat eten volgde.
Nog enkele Ok dames gezien maar niet onmiddellijk een spetter.

Mijn schouders en nek konden nog wat ontspanning gebruiken en heb me dan voor een half uurtje bij de masseur aangemeld. Ook steeds goed hier in sixsens.

Toen ik wat later buiten liep en het al donker was voelde het buiten fris aan. Het zwembad zag er lekker warm en uitnodigend uit. Dus nog maar even een plons genomen en nadien achter de bar nar binnen en terug even opwarmen in de sauna.
Beste zen moment van de laatste maanden voor mij.

Terug in de bar kwam Eva afscheid nemen, slimme meid die blijkbaar begreep dat de avond stil zou worden.

Nog wat rondgehangen in de bar en dan ook maar besloten om huiswaarts te keren.
Er was nochtans één dame waar ik nog wel even een uitzondering zou willen voor maken. We hadden oogcontact maar ze greep niet onmiddellijk haar kans. Ja, als beer moet je soms snel zijn maar als dame dus ook.
Hopelijk kom ik haar volgende keer nog eens tegen en wie weet.

Offline Giodude

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 18
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1237 Gepost op: 21 oktober 2018, 16:37:44 »

Onlangs mede gezien het mooie weer afgezakt naar Lemiers voor een hernieuwde kennismaking met SixSens. Er is toch sprake van een bepaald gevoel van spanning en opwinding als je een club bezoekt waar je al enkele jaren niet geweest ben. Gezien het tijdstip kon ik binnen voor het early bird tarief van €40. Nadat ik me getransformeerd had eerst maar eens op verkenningstocht gegaan.

Helemaal beneden in de bar (-2) begonnen en via de wellness (-1) en het buitenterras een weg gebaand naar het restaurant. Snel twee croissantjes en een sapje naar binnen gewerkt om daarna even te relaxen aan het zwembad. Voor het gros van de dames leek het wel verboden terrein aangezien ze niet verder kwamen dan hun neusje net voorbij het overdekte terras te steken. Het was tijd voor wat actie. Dus hop naar beneden.

In de bar werd het al snel duidelijk dat ze dachten te maken te hebben met een nieuweling. Zoals aasgieren om een vers lijk cirkelen waren het vooral de dames van de Bulgaarse Clan der dvp's die al snel een poging kwamen wagen. Al snel kreeg ik het idee dat ze tijdens het vak sociale vaardigheden massaal gespijbeld hebben. De ene na andere banale poging kwam voorbij waarbij een kleine blonde dame maatje lilliputter de eer toebedeeld krijgt van de loden Loekie als meest mislukte poging. Ze nam plaats naast mij aan de bar en het eerste wat er uit kwam was "ich fick dich Heute". Nu ben ik niet voor één gat te vangen en antwoordde dat ze dan toch een koffer vol met geld moest meebrengen om dat te laten gebeuren.

Een snelle blik op de rest van de aanwezige dames wakkerde geen vlammetje in mij op en ik ging een kijkje nemen in de Kino. Naast een aantal overjarige Latina's bevonden zich er een paar Rum/Bul dames die er verstandig aan deden om dit donker plekje als thuisbasis te hanteren. Het gevoel dat het wel eens een vruchteloos dagje kon gaan worden groeide met de minuut. Om het hoofd vrij te maken besloot ik om te gaan bubbelen. Altijd lekker om te relaxen en tot jezelf te komen.

Terug in de bar besloot ik eerst een sigaretje te gaan roken in het rokershok. Naast mij stond een jonge dame met een guitig mooi koppie en prachtig lichaam. Ze mocht dan achteraan hebben gestaan tijdens het uitdelen van de borsten maar dat is voor mij geen enkel punt. Spontaan vroeg ze mij naar mijn bevindingen van de club en hoe mijn dag tot dan toe was geweest. Ik zei haar dat ik mijn draai nog niet kon vinden. Ze vroeg of ik zin had om samen op een bankje rustig verder te praten.

We hadden ons nog niet formeel voorgesteld (Zij gaat in SS door het leven als Vicky en is van Roemeense komaf). Er volgde een heel openhartig gesprek zonder dat ze ook maar één moment aanstuurde op een kamergang. Op een gegeven moment vroeg ze of ik al honger had. Schijnbaar was het inmiddels al etenstijd. Ik zei haar dat ik nog geen honger had en nooit voor een uur of zeven at. Zij was toe aan een hapje en verontschuldigde zich voor het feit dat ze ging eten en hoopte dat we elkaar later weer zouden treffen.

Ditmaal aan de andere kant van de bar plaatsgenomen. Dit bleek het werkterrein van de Roemeense Clan der dvp's te zijn. Nog voordat ik een drankje had kunnen bestellen had ik al een voorstel tot een trio welke al snel werd opgevolgd door een dame die tot de 1-2-3 hop d'rop categorie behoorde. Dan maar richting zwembad om van de laatste sprankjes zon te genieten op een ligbedje alvorens de duisternis zijn intrede zou doen. Daarna het restaurant opgezocht om te eten. Opvallend is dat de keuze in vergelijking met andere clubs zeer beperkt is. Het was met wat kunst en vliegwerk net toereikend om toch tot een volwaardige maaltijd te komen.

Hierna op het overdekte terras onder het genot van een sigaretje het eten laten zakken. Ik twijfelde om naar huis te gaan of toch nog een kijkje in de bar te nemen toen Vicky ten tonele verscheen op het terras. Ze zei dat ze dacht dat ik al weg was en vroeg of ze bij mij mocht komen zitten. Ik zei haar dat ik inderdaad serieus overwoog om naar huis te gaan. Zij had hetzelfde idee. Er ontspon zich wederom een goed gesprek en mijn gewetensbezwaren om met een dergelijk jonge dame te kameren verdwenen. Mijn voorstel om het naar huis te gaan nog uit te stellen om elkaar ook op een intiemere wijze te leren kennen werd met enthousiasme begroet en ze ging kijken of er een kamer vrij was die haar voorkeur genoot. Blijkbaar was dit het geval en gezamenlijk gingen we naar boven om op de bovenste etage in een grote rood/zwarte kamer te eindigen.

Gezien mijn voorliefde voor een rustige opbouw in een sessie meteen geopteerd voor minimaal een uurtje zodat we de tijd hadden. Na wat wederzijdse strelingen en oppervlakkige tongzoenen vroeg ze of ik een blowjob wilde. Ze sloeg het vak handenarbeid over en begon the little dude te pijpen. Dit bleek ze eindeloos te kunnen volhouden waarbij het jammer was dat ze geen aandacht voor kleine signalen had waardoor ze me helemaal gek had kunnen maken. De optie om het op deze wijze af te maken werd door haar geopperd. Schijnbaar is de gangbare prijs voor dit €50 in SS. Dan zou ik er eerder voor opteren er een halfuurtje aan vast te plakken.

We schakelden over op 69 en na een tijdje was het moment daar om over te gaan op de daad zelf. Ondanks het feit dat ze behoorlijk nat was kwam de gel tevoorschijn. De gebruikelijke varianten werden doorlopen waarbij ze het fysieke contact niet schuwde maar het toch redelijk passief onderging. Het tongzoenen werd wel wat intiemer. Uiteindelijk in de zijdelingse variant waarbij ze zich helemaal tegen me aan drukte tot een hoogtepunt gekomen. De resterende 10 minuten werden netjes volgemaakt met wat liefkozingen en napraten. Hierna samen gedoucht en in de kleedkamer namen we afscheid gezien het feit dat we beiden naar huis gingen.

Tal van factoren bepalen of een dag uiteindelijk als geslaagd of tegenvallend bestempeld wordt. In dit geval hadden de negatieve factoren de overhand waardoor het niet is geworden wat ik gehoopt had. Schrijf ik daarmee SixSens af. Absoluut niet omdat het een momentopname was. Echter de behoefte om op korte termijn terug te keren is er niet. Volgend voorjaar als de lentezon de temperaturen weer boven de twintig graden stuwt zal ik zeker wel weer eens afzakken naar het diepe zuiden.

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1238 Gepost op: 31 oktober 2018, 20:05:08 »
Een spontane opleving!

Was gisteren eerder klaar op het werk en kreeg een spontane opleving!
Het borrelde, het borrelt de laatste week wat veel! :lol_hitting:
Oei, waar naar toe, dacht h7 of een budget clubje, zelfs yy kwam in mij op, maar de gedachte weer in die wachtruimte te zitten alsof je in het ziekenhuis bent, nee. :o
Sixsens, ja das een tijd geleden, moest wel ff wat over wonnen worden.
Maar deze hobbel klaarde ik goed, gelukkig. 8)
Om een uur of vier kreeg ik mijn berenvel, ff nog kop koffie met cake.

Natuurlijk wat roken, oef wat is het fris in die ruimte.
Een rondje gemaakt en eigenlijk twee meiden waar ik nooit met gekamerd had.,trokken mijn aandacht.
Ondertussen een hoop oneerbare voorstellen afgewezen. :banghead:
Verbaasde me dat Eva .roe op een dinsdag was, maar goed.
De Tsechische Eva kwam polshoogte nemen, maar netjes bedankt voor haar aandacht.
Kwam gelijk Natasja tegen , nog niet meid ze had tevens haar vriendin mee, een evenbeeld als haar sili's, bruin lang haar en erg lang, tevens had ze opgespoten lippen.
En dat ze beide een netjes pak aan hadden, wel geil. :dance2

Eerst ff in de whirlpool en hop, weer een rondje, daar zat een mooie meid, vaker gezien en wist dat ze niet onervaren op de kamer zou zijn.
En al snel waren we op de kamer, het was Adi.bu.
Met haar een erg goede kamer gemaakt, maar een echte klik niet(wat stug), maar goed ik heb erg genoten van haar.
Het is net een aaibaar katje, fijne bj ,lekker cowgirl, erg goede nipplegame, kortom ik werd bloedgeil van die meid. :pica
Daarna ff wat samen gegeten, daar merkte ik dat het stugge gewoon haar aard is, althans bij mij!

Ff wat gaan roken , daar een hele tijd met wat limbo's gesproken.
Na een tijdje op zoek naar die kleine meid met een grote kont, naam weet ik niet, maar afin niet meer gezien.
Daar zat Natasja, dacht nog pak maar een zekerheid en ja voor ik het wist,had ik een lap in mond. :-\
Op naar een kamer en daar volgde een top sessie met haar, veel diepe tz bj met eierplop en twee duikvluchten van mij.
Oh nee , bij de andere duikvlucht hing ze boven mij, ze genoot er van en ik nog meer. :-P
Afgemaakt in reverse cowgirll en knallend kwam ik klaar, nog ff wat nageknuffelt en douchen.
Weer als de vliegende brandweer naar huis!!!!

Offline Rivera

  • Held
  • *****
  • Berichten: 758
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1239 Gepost op: 12 november 2018, 20:59:17 »
Sixsens am 10.11.18

Mindestens einmal im Monat muss Sixsens sein, vorgestern war’s mal wieder soweit.

Nicht so gut frequentiert wie bei den letzten Besuchen, auch die Dl-Anzahl (ca. 40)
stand hinter den diesbezüglich goldenen Sommerzeiten zurück. Noch fünf weitere nette Kollegen vor Ort, für ausreichend Smalltalk war also gesorgt. Ansonsten keinerlei Besonderheiten, also direkt zu den Fuckten:

Buchung 1: Nancy – Bulgarien

Nancy, bulgarische Landsfreundin der allseits bekannten Natalie/Natascha (Ex-PSR/Aca-Gold/Panthera), ist seit drei Wochen im Sixsens. Auffällige Daisy Duck-Lippen, nicht minder auffällig ihre D-Sillikracher, die sie wirkungsvoll unter einem Netzkleid präsentiert. Also insgesamt einiges an Kunstoptik und natürlich nicht jedermanns Sache, für Naturliebhaber sicherlich ein Grausen. 

Ausgiebiger PST, mit einem guten Bauchgefühl ging’s ganz nach oben in Zimmer 2. Ihre weichen Lippen sind überall und die ZK sind fordernd und liebevoll zugleich. Außerordentlich gefühlvolles nasses Blasen, Eier(sch)lecken und wirklich saugeiles Züngeln an den empfindlichsten Stellen incl. ansatzweise ZA. Im finalen GV sucht sie engste anschmiegsame Umarmung, was zusätzliche Illusionen freisetzte. Nancys intensive Vorarbeit lässt keine großen sportlichen Aktionen mehr zu, aber immerhin schaffe ich es, noch die Standardstellungen durchzuhalten, bevor sich das Tütchen füllt.

Fazit:
Hammergeile Hochglanzsession von A bis Z(A). Leidenschaftlich, verschmust, hocherotisch, perfekter Mix aus Pornoelementen und hochinnigem GF6. Per Saldo eine der besten Nummern im bisherigen Jahresverlauf.

Kurzübersicht Nancy

BG, Ü30
Lange glatte mittelblonde Haare (hochgesteckt), KF 36, D-Cups (getunt)
Ca. 170 cm, diverse Tattoos, kein Deutsch, Konversation vorzugsweise in Englisch


FO: Highquality mit maximaler Vielfalt
EL: Sehr gefühlvoll und ausdauernd
ZA: Durfte ich ebenfalls ansatzweise genießen
Augenkontakt: Immer wieder
ZK: Ab der ersten Sekunde megatief, sehr intensiv, fordernd und ausdauernd
Lecken: Vollkommen authentisch, Hochgenuss
Fingern: Überall kein Problem
GV: Ausdauer und Leidenschaft in der Reiter, hoher Gegendruck im Doggy
GF6-Faktor: Hoch
Porno-Faktor: Mittel
Professionalitätsfaktor: 60%
Optik: Hübsche, hochinteressante Lady
Nähe: Mehr Nähe geht kaum!


Buchung 2: Naomi - Äthiopien

In etwa auf Augenhöhe mit Nancy, da kam eigentlich nur noch Naomi in Betracht. Zudem reine Glückssache, dass ich die hochattraktive und topgepflegte Exotin kurz nach ihrer Ankunft gegen 20 Uhr erwischte.

Paar Zimmer in ihrer Samyazeit (2011/2012 als Letizia), einige während ihres Aufenthaltes in der PSR (2013 als Felizitas, 2017 als Vivian) und nun unsere dritte Action im Sixsens. Es war wie bisher immer: ausgereifter, leidenschaftlicher Powerservice in Richtung Porno mit allem Drum und Dran, mehr geht eigentlich im Clubsegment nicht. Liebesdienerin mit Leib und Seele.


Die obligatorischen Samstag-Rumpsteaks sind leider nicht mehr das, was sie noch vor einem Jahr waren, darauf braucht man sich, zumindest nach meinem Geschmack, nicht mehr zu freuen. Gibt aber ja noch genug andere leckere Sachen beim Abendbuffet wie z. B. gestern Hähnchensteaks sowie später Fischfilet, zuzüglich einer reichlichen Auswahl an Beilagen plus Salatbuffet.

Der nächste Sixsensbesuch kommt bestimmt!

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1240 Gepost op: 22 november 2018, 21:23:12 »
SIXSENS - Stoom afblazen in de Sexy Hot Babes Club
19 November 2018

Citaat
Op het moment van schrijven ben ik reeds 2 weken aan het werk op een nieuwe plaats. Daarnaast waren nog een aantal grote veranderingen aan de gang deze maand. Dit alles brengt uiteraard nogal wat acclimatisatiestress met zich mee voor iemand die graag alles bij het oude houdt. Na enige dagen bleek het allemaal mee te vallen en begint het geluk te dagen dat ik hier heb gekregen. Dat moet natuurlijk gevierd en tevens werd zo heel wat stoom afgeblazen want er lopen nogal wat mooie meiden rond, zowel op het nieuwe werk als in de fitness waar ze weer eens een hele lading knappe studentes rondlopen hebben. Dan spreekt de keuze voor Sixens vanzelf! het is dit jaar al niet voor het eerst dat ik in deze club 'stoom afblaas' zoals in April dit jaar het geval was.


FAZIT

1) Werkpunten / negatief: Nope

2) neutraal: Nope

3) Positief: Line-up, kamersessies, wellness, eten, ambiance, DJ, gezelschap,....allemaal super!





Kamergangen en overall service

De verkregen service tijdens dit bezoek was in mijn ervaring van topniveau. Daar speelt zeker en vast de factoren in mee die ik in mijn inleiding heb opgesomd die ervoor zorgden dat een goed potjes seks met de hertjes van de club tot een noodzakelijkheid maakten. De scores zijn uiterst subjectieve belevingsscores van de sessies van deze dag.

1) Elena - Een fijne herhaling
2) Simona - Top favoriet van de dag
3) Daniela - Funbags :tietjes


GEMIDDELDE BELEVINGSSCORE SIXSENS SESSIES: 4/5





CLUBVERSLAG

1) Anreise - aankomst

a) Rit ernaartoe en parking:
De rit ernaartoe verliep vlot. Ik heb deze keer over Antwerpen gereden en won daar bijna een half uur mee omdat Brussel redelijk verstopt zat. Ik kwam er om 13u aan, ruim op tijd voor de happy hour en om gelijk met Deket de club te betreden. De parking is al goed gevuld gezien het uur van aankomst.

De rit terug naar huis had dan weer wat hindernissen: bandenspanningsproblemen en misrijden waardoor dat een volle 3 uur rijden en vloeken was.

b) Ontvangst:
Een hartelijk ontvangst door de theke en Willy de baas van de club zelf, een toffe kerel. Ik denk dat ik hem nu voor het eerst zag na meer dan 5 jaar de club te hebben bezocht. Ik kon zien dat hij en Deket goed bevriend zijn.

c) In de lockerruimte:
In de lockerruimte hangt overal de melding dat je zeer goed moet opletten die goed af te sluiten want er zijn er die met het systeem sukkelen. Het is zeker nodig met het sluitsysteem dat ze hanteren mocht dit niet van de eerste maal lukken. Rustig omgekleed om dan te douchen en de club te verkennen.

d) Meer:
Aan de trappen bij de lockers staat Elena met een andere dame -ik vergeet haar naam weer- de beren op te wachten. Wie nog een etage lager gaat wordt opgewacht door nog andere dames bij de ingang van de kino. Wie daar geen zin in heeft, neemt maar de andere trappen door eerst doorheen het restaurant te gaan. Om naar de lockers te gaan, moet je wel langs deze dames gaan...hoewel, wie wil nu zo'n mooi ontvangst omzeilen?  :017:


2) Eerste indrukken, club ambiance en sfeer gedurende de dag

a) Algemene sfeer:
Gezellig druk maar ook niet te druk. Heel veel mooie dames naar mijn smaak deze dag en een aantal rakkers die ik ken van overal al eens te hebben ontmoet: ja de wereld wordt kleiner! Dit maakt de gezelligheid des te groter. De DJ in de avond was een stuk beter dan ik me kan herinneren met al dat mislukt gescratch. Dit was deze keer niet het geval. Er werd helaas niet gedanst door dames of toch niet veel op de momenten dat ik in de barruimte vertoefde. ::)

b) Drukte beren en eerste indruk line-up gedurende de dag:
Ik vond het meevallen met het aantal rakkers. De line-up was heel erg goed en ik had heel wat keuzestress te verwerken gekregen. Als ik langer had gebleven, waren daar minstens nog 2 sessies meer geweest: ik denk maar aan Miruna, Selena, Tamara, Isa,...

c) Club interieur en eventuele veranderingen:
Ik zag geen noemenswaardige veranderingen tenzij aan de kant van de turkse stoomcabine misschien.


3) Wellness

Op de wellness is van mijn part niets aan te merken, steeds top: sauna's en jacuzzi goed op temperatuur, de turkse stoomcabine iets te heet naar mijn gevoel. Het zwembad was met 28° dixit de chef goed verwarmd maar niemand (of althans weinig) ijsberen waren zinnens de term die letterlijke betekenis te geven en de koude te trotseren om in een verwarmd zwembad te zwemmen...

Ik heb weer veel fijne tijd doorgebracht daar en goede gesprekken gehad in het wellness gedeelte. Altijd gezellig met maten als Bokito, Graagneuker en Odipuc.


4) Restaurant/Eten

Ik heb een kort ontbijt genomen samen met Deket, Toetebel en Cupido. Een croque, croissant en wat cornflakes en koffie.

Het avondeten was biefstuk (met de bekende 2 bonnetjes voor 2 biefstukken) en pepersaus, (zeer veel) groenten en frieten in gezelschap van Bokito en Graagneuker  en veel mooie boekbare babes rondom ons!


5) Contacten

Als je vaak naar clubs gaat, ontmoet je dezelfde mensen en de meesten van deze heb ik reeds vernoemd. Naast hen zag ik neverenough terug en iemand van wie Deket later zei dat het brulkoning was. In de jacuzzi had ik weer fijne gesprekken met beren die ik enkel kende van hen eerder te hebben gezien in deze club en alleen hier. Zo leek het of er geen 5 maanden waren verlopen. Dat dit al van Juni geleden is! :o


6) Line-Up

De line-up ervoer als ik zoals 'om te smullen': wat een hoop prachtige dames liepen er hier weer rond ondanks dat er dames waren die er al langer rondlopen en me graag opnieuw claimden zodra ze me zagen langslopen zoals Mickey, Miruna, Simona, Elena, Gabrieli, Daria (was of leek op de Maya met wie ik een slechte kamer deelde in April), Selena, en nog meer dames.

Andere dames die zeker een optie waren: Isa die Deket me voorstelde, Sofia met de opvallende ogen en stoute slet-houding, Kinga de mooie poolse klassedame, de mooie Roemse Vicky, de andere Bulgaarse Vicky, de vriendin van Elena die haar aan de trap vergezelde en natuurlijk de bij velen onpopulaire Bulgaarse Pamela...behalve bij mij want ik was bijna weer overstag gegaan, wat een lekker sletje!

De topper van de club was er anwesend: Lily. Ook nu liep ik haar al de tijd mis. Toen ik haar zocht was ze er niet en vice versa. Toen ik haar eindelijk wist te ontmoeten, was ze net zinnens te stoppen voor de dag omdat ze moegestoeid was en me niet wilde teleurstellen. Mooi dat ze zo eerlijk is, een volgende keer moet het toch echt eens van komen. Ik wou haar als derde dame maar een andere, Daniela werd mijn laatste dame van de dag.

Daria mooi in zwart Galakleed gehuld probeerde me nog te verleiden maar ik was gewoon te sceptisch omdat ik twijfelde of het niet om Maya betrof met wie ik in April geen goede sessie beleefde na positieve presales. Dames met twijfelachtige faam, veranderen hier al eens van naam, heb ik begrepen. Nog zo een TMM is de Monaco-dame. Deket was zo vriendelijk me haar aan te wijzen. Ze trok me al niet aan, dus denk niet dat ik er al voor zou zijn gevallen anyway.   :banghead: :))

Ja, er waren heel wat dames die mijn aandacht wisten te vangen, teveel :( . Er waren anderen die de line-up mat vonden. Huh!? Ik niet, echt niet en ik had heel wat stress weg te neuken die dag en hoewel ik deze soort line-up in het verleden toen ik meer ging wellicht ook 'matig' gevonden zou hebben, was het dit keer anders. Dat bewijst maar weer eens dat je een club bezoek dag op dag helemaal anders kan beleven.


7) Kamergangen

1) De eerste dame met wie ik ging: Elena. Ik ben voor haar gevallen omwille van haar next-door-look, ze zag er toch 'normaler' uit dan de rest. Ze behoort opnieuw tot de lookalike categorie, deze keer van een andere vrouw die ik recent ken en bij die hoop studentes hoort dat ze onlangs in de fitness hebben binnengesmeten. Het was meer dan drie jaar geleden dat ik nog met haar heb gekamerd (cfr 28 Maart 2015) en ik vind ze echt veranderd bij toen. Meer hier:

=> Elena - Een fijne herhaling


2) De tweede dame zag ik al snel in de bar bij een eerste inspectie en we begroetten elkaar. Daarna zag ik dit pocket bulgaartje Simona terug nadat ze zich had gewassen en opgefrist na een kamertje en even in de 65° sauna kroop om me van daaruit te teasen en te verleiden. Wat een heerlijk lijfje! Ik had eigenlijk wel uitgekeken om weer met haar te gaan en ook met Emma maar die was er helaas niet. Deket probeerde me met Isa te binden. Hoe aantrekkelijk die dame ook was, en ze staat effectief op m'n todolijst, Simona trok me meer aan op dat eigenste moment en ik stapte recht op haar af. De dame naast haar zag dat het me menens was en stond haar plek af. Meer hier:

=> Simona - Top favoriet van de dag


3) Ik was gewoon te geil en later op de avond zocht ik nog een derde dame en dacht daarbij vooral aan Lily. Die hield de boot af omdat ze naar huis wou en zoals ik eerder schreef viel ik in de handen en op de mooie zachte grote boezem van Daniela:

=> Daniela - Funbags :tietjes


8) Einde van de clubdag

Nog een laatste dit en laatste dat, je kent het al: jacuzzi, sauna, pintje, eens zoeken of ik nog een dame kon scoren? Mirnuna, Selana,...  toch afgehouden. Dan maar naar de kino om onder de aandacht van Graagneuker uitgebreide aftersales te hebben (in a way) van mijn laatste dame Daniela. Man wat heeft die grote lekker zachte tieten! Ik zwaaide nog naar Daniela en die zwaaide terug. Zo eindigde mijn dag in SixSens precies zoals de vorige keer in Juni: met een heerlijke enthousiaste Latina van de Dominikaanse Republiek. Ik moet er eens op reis, ze maken er echt mijn type dames.

Ik kan er weer met vernieuwde energie ertegenaan!  :pica

SixSens, hartstikke bedankt!


9 ) Afsluitende video

Babes, babes, babes...


Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 416
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1241 Gepost op: 8 december 2018, 02:58:34 »
VLINDERS IN DE WINTER

Op de 2e dinsdag van vorige maand weer van de glijbaan gerold en na een paar rotondes de oprit van SixSens bereikt.
Die helling zal met vorst geen pretje zijn...

Maar dat zijn zorgen voor later. Eerst was het genieten met de vele dames in SS. Ruimschoots op tijd met Happy Hour kwam ik met het schappelijke tarief van 40 euro binnen. Ik snap niet waarom deze club niet platgelopen wordt. Bij een normale sauna betaal je al gauw zo een 30 euro entree (OK, Dagobearen vinden wel weer acties...), maar een lunch is zo 10 euro en een avond maal makkelijk 20 euro. Daar komt nog drinken bij van 2 a 3 euro per glas.
Ik begin steeds beter te begrijpen waarom sommige heren niet eens komen om te kameren in een SC  ;)

En met name ook SS waar het eten wat mij betreft zo goed als altijd in orde is. Helaas alleen deze ene keer 1 ding niet. De haring die ik had gepakt was niet goed meer. De keren erna wel weer in orde, dus was een incidentje.
Gelukkig lag er nog genoeg andere keus, dus de inwendige mens was verder dik tevreden.
Dus na het omkleden richting het restaurant gegaan, onderweg spotte ik een blonde dame met een groepje dames en hoorde er eentje de blondine begroeten met Hey Kinga! Dus dat is de dame met de vele recensies. Eentje om in het achterhoofd te houden.
Na het ontbijt maar even in de mens room liggen uitbuiken dacht ik zo. Terwijl ik langs het goed verwarmde overdekte terras gluurde ik naar binnen en spotte gelijk de 2 dames die ik in gedachte had. Eva en Sofia zagen mij ook en de 1e wuifde me om het terras in te komen. Even twijfelde ik. Tussen 2 van die lekkere dames te gaan zitten of alleen in de mens room...
Nam dus plaats tussen de 2 meiden in voor een praatje. Na een poosje vertrok Eva en ging het amicale gesprek met Sofia verder. Tot m'n verbazing ging ze verzitten in een wat relaxtere houding met haar fraaie benen op m'n schoot.
Ik weet niet hoe andere beren dat ervaren, maar dit was voor mij 1 van de zeldzame keren dat een dame zo spontaan relaxt bij me zit. Ik ben niet zo een socializer, en zit meestal braafjes naast een dame die me al dan niet probeert te interesseren voor een kamertje. Maar dat een vrouw zo ontspannen bij je zit en je haar benen rustig kunt strelen terwijl jullie verhalen en avonturen uitwisselen, maak ik dus zelden mee. Soms zie dat wel bij andere beren, en dan denk ik wat een bofkont. Nu zat ik ineens aan de andere kant van de lijn en zag ik de blikken van een andere beer die volgens mij hetzelfde dacht.
Zelfs Kinga die met een vriendin schuin naast ons zat, zag ik zo nu en dan kijken van, wat is er met dat mannetje dat deze dame zich zo op d'r gemak naast zit. Ik kreeg het er warm van. Hoe een vrouw je een man kan laten voelen...

Na een poos hintte ik naar de kamervraag die Sofia gelijkt oppikte. Zij sleutel halen, en ik me ff gauw opfrissen. In de kamer friste zij zichzelf even op.
Details hou ik uit respect voor de dames voor me, maar ik had genoten van een geweldige kamergang. Waarna zij zich overigens ook weer opfriste.
Nadien zei ik dat ik in de auto wat voor haar ging halen, omdat ik naar aanleiding van een van haar verhalen een presentje wist die toepasselijk zou zijn.
Dus niet veel later nam ze die aan. En hoewel ik ook de andere keuzes die ze mocht maken liet zien, bleef ze bij mijn perfecte keuze voor haar.
Haar ook nog iets gegeven wat zij als magie bestempelde, en daarna scheidde onze wegen zich.
Ik in het restaurant de nodige vocht aanvullen en daarna in de wellness wat relaxen.

Later op de middag kwam The Joker in de club aan en samen even een hap met hem gedaan (what else met die jongen...) in het restaurant en bij zitten kletsen.
Zie ik ineens Sofia om het hoekje komen op een pasje en met een blik dat ze mij moest hebben. Ze kwam naast me zitten en zei dat ze een vraagje had. Wat bleek, die klapeksters kwebbelen alles met hun vriendinnen rond, en nu wou Eva ook heel graag een presentje. In het bijzonder 't presentje wat ik in eerste instantie als enige de club mee naar binnen had genomen. Oef, daar stelde ze me voor een dilemma, en verteld dat ik geen cadeautjes zomaar uitdeel aan een dame, omdat anders ook de hele meute een kado wilt, of erger op eist. Ik legde uit dat ik daarom alleen een presentje geef aan een dame na een kamergang.
Nou simpel kaatste ze terug, dan neem je haar toch mee op de kamer. In gedachte dacht ik aan mijn andere regel: 1 club en 1 dame per week, maar dacht ook aan de Joker die ik op zak had, nee nee nee... niet The Joker die onder m'n badjas graait voor snel geld  ;)
Maar ik bedoel een troefkaart om voor uitzonderlijke gevallen een uitzondering te maken om nog es de kamer op te gaan.
Die zou ik voor Eva in kunnen zetten. Maar eigenlijk had ik hartstikke meer zin in Sofia en zei haar dat ook. Ze keek verwonderlijk op, en ik vervolgde dat we daarna wel wat konden regelen. Maar nu zat ik even met Joker aan tafel en we spraken af om elkaar later op de avond rond een uur of 8 nogmaals te treffen. Tevreden nam ze afscheid en ging waarschijnlijk gelijk het goeie nieuws 'door eksteren'.
The Joker zei heel scherp: Nou jongen, dat betekent dat we em vandaag om 7 uur gaan peren...

De rest van de dag verliep heel gemoedelijk met wat ouwehoeren met Joker, sauna en jacuzzie rondjes gemaakt, vol lopen proppen, en van werken kwam weinig terecht.

En toen het tijd was om mijn belofte na te komen, kwam ik Sofia snel genoeg tegen. En een deja vu van de ochtend voltrok zich op de kamer, ditmaals in de kelder.
Nadien overhandigde ik Sofia het gewenste presentje. Zij had een goed idee om Sofia mee te verrassen en ik leerde weer wat nieuws. Wat blijkt, de dames ruilen hun kluissleutel om voor een kamersleutel, elke keer wanneer ze zich met een man terug trekken. Dus wij naar de receptioniste, die in eerste instantie niet begreep waarom we Eva's sleutelbos wilden. Maar na een korte uitleg mochten we Eva verrassen wanneer ze van de kamer terug kwam.

Na afscheid van Sofia genomen te hebben nam ik voor vertrek nog een laatste bubbelbadje om even uit te rusten voor de lange weg terug.
Omgekleed weer terug de trapjes op om m'n kluissleutel af te geven. Onderweg liep ik stomtoevallig Eva met een klant tegen het lijf. Kort bedankje van haar gekregen en voldaan de club verlaten.

Buiten was het al donker en guur. Dat deerde me allemaal niet. Tijdens de rit zat ik namelijk nog lang na te genieten van de dag, met vlinders in m'n buik van Sofia...

Offline Rivera

  • Held
  • *****
  • Berichten: 758
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1242 Gepost op: 9 december 2018, 19:48:06 »
Sixsens am 08.12.18

Wie immer noch in der Happy Hour aufgeschlagen, wie immer zunächst ausgiebig gefrühstückt und – so der Plan – wie immer den zweiten Tageskaffee an der Theke genießen und langsam ankommen. Der Kaffee musste diesmal warten, da mir ein Phantom über den Weg lief.

Buchung 1: Lilly – Jamaika/Brasilien

Es konnte eigentlich nur Lilly sein. Der erfahrene Clubber weiß natürlich von ihrem exzellenten Ruf und dass sie (nach einiger Zeit in der Schweiz) seit paar Wochen wieder im Sixsens sein soll, leider bekommt man sie so gut wie nie zu Gesicht.

Glückliche Fügung, Lilly hatte sogar Zeit, natürlich sofort die Buchung eingetütet, bevor andere auf dumme Gedanken kommen. Stunner-Blacky mit Gardemaßen und Mini-Sillis im B-Format. Ich hatte Kenia in Erinnerung, mir nannte sie einen durchaus abenteuerlichen Herkunftsmix Jamaika/Brasilien. Aber letztlich egal. Angeblich 34, Lilly geht jedoch auch für Ende 20 durch.

Wunderschöne strahlende Augen, ein Lächeln zum Verlieben, eine sehr herzliche, ungezwungene Art und ein Knusperarsch, der einem dann auch noch den letzten Funken Verstand raubt. Massives Geknutsche bereits an der Theke, nicht gerade sixsenstypisch.

Auf dem Zimmer ging’s nahtlos weiter. Die Schokoperle brilliert mit herausragender Serviceausrichtung. Den leidenschaftlichen Küssen, die langsam von meinem Mund nach unten wandernd gegeben wurden, folgte ein auch höchsten Ansprüchen genügendes FO. Ihr Ritt war phantastisch und mit enormer Intensität. Danach Wechsel in die Doggy, wobei sie nahtlos an die Leistung anknüpfte. Lilly ist beim Ficken sehr aktiv und beherrscht scheinbar die Kontraktionen des Scheidenmuskelapparates fürs Ficken.

Lilly wurde dann übrigens wieder zum Phantom, bis zu meiner Abreise gegen 22 Uhr hab‘ ich sie nicht mehr gesehen.

Fazit:
Lilly spielt in der obersten Serviceliga, Highquality-Sex in allen Bereichen. Top-Exotin!

Kurzübersicht Lilly

JA/BR, 34
Lange gelockte schwarze Haare, KF 34/36, B-Cups (getunt),
Ca. 160 cm, gutes Deutsch


FO: Top! Mal langsam, mal kräftiger und mit viel Grip, sehr variabel
EL: Nass, kaum eine Stelle wird ausgelassen
Augenkontakt: Stetig, hammergeil
ZK: Sehr zärtlich und verspielt
Lecken: Lilly kann ohne künstliches Gestöhne genießen und geht lebhaft mit
Fingern: Keine Einwände
GV: Reiter und Doggy, an Leidenschaft mangelt es Lilly keineswegs
GF6-Faktor: Mittel
Porno-Faktor: Niedrig
Professionalitätsfaktor: 80%
Optik: Attraktive Exotin
Nähe: In hohem Maße vorhanden; schwer, mit ihr nicht klarzukommen


Buchung 2: Nancy – Bulgarien

Dritte Wiederholung mit dem Silli-Bomber. Bombenservice, Nancy kann ich zudem guten Gewissens eine gehörige Portion Naturgeilheit bescheinigen, in den heutigen Zeiten eher eine Seltenheit.


Die unterdurchschnittlichen Rumpsteaks hab’ ich diesmal boykottiert und stattdessen beim sehr schmackhaften Rindergulasch reichlich zugeschlagen.

Für den 25. und 26.12. sind übrigens Weihnachtspartys terminiert. Vielleicht ja nicht unoriginell, angesichts der zu erwartenden Dl-Zahlen aufgrund der Sauregurkenzeit jedoch ziemlich gewagt. Aber der Club wird ja wissen was er tut.

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 416
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1243 Gepost op: 16 december 2018, 00:36:55 »
KIJKEN DOE JE MET JE OGEN

Op de laatste dinsdag van vorige maand met Joker in SS afgesproken.

Na een lange rit draaide ik iets na openingstijd de parking op en er stonden al een paar wagens.

Even rustig hapje doen, haring eerst als en kat besnuffeld en na goedkeuring naar binnen geschoven. Tijdens m'n ontbijt kwamen ook Eva en Sofia binnen. Werd even door de laatste begroet.

Daarna op m'n gemak even rondje gemaakt door de club. De tuin was uiteraard verlaten. Op de veranda zaten enkele dames en heren wat te roken en op hun mobieltje te spelen. In de bar zaten enkele leuke dames, maar ik had die dag al lang m'n pijlen op Sofia gericht. Ik wou voor ze op vakantie zou gaan, graag nog eens met haar willen kameren. Denk dat ze onderhande wel is vertrokken of zeer binnenkort op vakantie gaat.
Enniehauw, dus me maar niet in de bar gaan nestelen. Dat levert gejaag op, en ik ben niet iemand die tijd doorbrengt met dames waar ik niet van plan ben om mee te kameren. Dus maar even in de kino gaan liggen uitbuiken.
Bad move, omdat in Sixsens de kino veelvuldig als ontmoetingsplek wordt gebruikt. Beter was waarschijnlijk de mens room, maar ik lag al en wou niet meer opstaan. Met gesloten oogjes lieten de dames op een enkele na me wel met rust in het hoekje.

Eenmaal m'n voedsel omgetovert tot rolletjes drol, me de wellness in begeven. Geen zorgen, heb me eerst netjes opgefrist  ;)
De stoomcabine in.
En even bijkomen op een ligbankje.
De sauna in.
En trapje op om in de tuin af te koelen.
Afspoelen en de jacuzzi in om even lekker te liggen bubbelen.
Heerlijk bijkomen zo. Dat mis ik wel van de 60 euro clubs, zoals Happy, Villa, Magnum, etc. Met 40€ happy hour in SS, vind ik het scherp geprijsd. En ben niet zo een kieskeurige eter als de Joker.

Die kwam weer zoals gebruikelijk tegen happy hour aan. Samen wat zitten vreten en ouwehoeren.
Over hoeren gesproken, het werd onderhande tijd om mijn date op te zoeken. Ik kamer het liefst overdag wanneer het meestal niet zo dringen is bij de dames. Na even rondneuzen kwam ik de dame met betoverende ogen weer tegen, en trokken we ons samen terug om heerlijk van elkaars gezelschap te genieten.

De club zat redelijk vol met dames (schat stuk of 30+) en ook aardig wat heren, zonder dat het crowded aanvoelde. Voorbij enkele ijsberen gelopen en even aan de bar incognito erbij gezeten. Doch ik voel me prettiger als een lone wolf en zocht de serene rust van de wellness op. Na wat rondjes ontspanning in dat kuuroord hoekje me in de mens room liggen opladen voor de weg terug. Nog even een laatste rondje wellness om de de duffe suffe hersencellen weer wakker te krijgen en toen was het de hoogste tijd om de tent te verlaten. In de wellness m'n spulletjes bij elkaar geraapt, loop ik daar toevallig tegen een hele leuke dame op. Adelina bleek ze te heten en uit Kroatië te komen. Met hoe ze overkwam tijdens ons praatje, kan ik me wel inleven in de recensies.
Met beslagen glazen kon ik haar amper zien. Ze vroeg dus ook of ik nog wel wat zag. Amper antwoorden ik en deed m'n bril af. Ook nu zie ik amper je topless vorm met m'n slechte ogen. Ze pakte m'n hand en bracht die naar haar borsten. *Slik* Blijkbaar mocht ik haar bekijken, zoals een blinde dat doet  :)
Een dvp om in m'n achterhoofd te houden...

Lekker voor sommigen om hier op steenworp afstand vandaan te zitten. Voor mij is het verder reizen dan menig Duitse club. Ben hartstikke jaloers op jullie  ;)

Offline Pedro Zoe

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 71
  • Mijn volle respect voor wat de dames doen!
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1244 Gepost op: 21 december 2018, 08:26:39 »
 :dance2 :dance2 :dance2 :dance2
Raisa (voorheen Heaven7)
Gisteren namiddag liep ik Raisa tegen het lijf in Sixsense. Ze zat wat beduusd op een bankje in de bar.
Ze vroeg of ik haar wou rondleiden in de club, om te tonen wat waar was in het SS labyrint.
Vandaag gaat ze nog 2 uur naar H7 om 1 goede klant te plezieren en trekt er dan de deur achter zich dicht (te weinig klanten in H7). Dan is het plan om volledig op SS over te schakelen.
Ik heb haar uiteraard rondgeleid en aansluitend haar haar eerste 100 Eurootjes laten verdienen.
Of ze er effectief zal blijven zien we nog wel, maar voor de Raisa liefhebbers: vanaf deze namiddag momenteel allen naar H7.
(Oh ja, ze blijft doorwerken in de kerst- en nieuwjaarsperiode).

Grtjes,
Pedro
 :happy :happy :happy :happy :happy
No dinero, no amor.