Auteur Topic: SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL  (gelezen 1115083 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1245 Gepost op: 30 december 2018, 17:31:42 »
Gisteren na lange tijd (+/- 5 maanden) Sixsens weer eens bezocht. Ik las de laatste tijd veel negatieve berichten over Sixsens. Het personeel zou er chagerijnig rondlopen, veel Turken, Marokkanen, etc. zouden de sfeer er verpesten en zich niet aan de regels houden en dames die jan en alleman zouden beledigen en meer van dat soort onzin.

Om 11 uur stond ik voor de deur. Ik werd geholpen door de Duitse Helen en bovenstaande leek opeens waarheid te worden. Ze is inderdaad niet de meest vriendelijke theke in deze business. Een behoorlijke strabante tante. Ze hielp eerst een 3-tal jonge gasten en dat ging behoorlijk gestresst en niet heel erg vriendelijk. Daarna was ik aan de beurt en kreeg ook een paar commando's. Het was niet een uitnodigend begin...

Gauw maar omkleden en een ontbijtje scoren. De gebruikelijk kok, Manolo, was er niet, maar ik werd niet minder vriendelijk geholpen door de “nieuwe”. Hij verstond en sprak zelfs redelijk goed Nerderlands. De eieren smaakten voortreffelijk. Het ontbijt in Sixsens is altijd goed.

Daarna naar de sauna gegaan. Op weg naar de sauna, kwam ik de eigenaresse tegen van Sixsens bij de balie. Even een leuk praatje mee gemaakt. De Duitse Helen was op dat moment poeslief. Ook de rest van de dag. Wanneer ik voor een handdoek kwam voor de sauna had ze die al in haar handen voor dat ik bij de balie stond en er om vroeg. Een hele andere dame dan bij binnenkomst...

Op naar de sauna! Die had ik de dag ervoor erg gemist in Babylon... En vervolgens uitbubbelen in de jacuzzi. Daarna de bar opgezocht. Daar kwam ik Shakir, Kwakje en een maat van hun tegen. Met Shakir had ik al vaker gesproken. Kwakje ken ik alleen van 't forum. Met hun een behoorlijke tijd gesproken en dames kijken uiteraard.

Er liep best wel wat leuks rond. Een paar Dani look-a-likes, maar ik had mijn zinnen uiteindelijk gezet op een mooie blond slanke meid met een heerlijk kontje. Volgens mij is haar naam Amelia. Helaas. Toen ik naar haar wilde komen, bleek er al een gast bij haar te zitten. Ik dacht, ik probeer het later wel een keer.

Eerst maar wat gegeten met Shakir en daarna de bar weer in om te kijken of Amelia er al weer was. Helaas nog op de kamer. Maar aan de bar wat gedronken. Aan de bar begon mijn hoofdpijn, die ik de dag ervoor ook al had in Babylon weer op te spelen. Ik ben toen een tijd op het overdekte buitenterras gaan zitten en naar Darts gekeken. De hoofdpijn bleef aanhouden en na een uur besloot ik maar naar huis te gaan. Saillant detail is dat ik Amelia nog op de trap tegen kwam, toen ik naar de lockers liep. Heb heel even getwijfeld om toch nog een kamer met haar te doen, maar met die koppijn had ik er niet meer zoveel zin in. Misschien een volgende keer dan maar.

Rond kwart voor negen de club verlaten. Op de in het begin wat onvriendelijke thekedame heb ik alleen maar vriendelijk personeel gezien en de dames waren ook allemaal erg vriendelijk en geen vervelende of brutale jaagsters. En van zuidlanders had ik ook geen last gehad, maar dat kan komen, omdat ik al vroeg weg was. Dat houd ik de volgende keer eens in de gaten.
« Laatst bewerkt op: 31 december 2018, 00:49:07 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1246 Gepost op: 31 december 2018, 18:21:59 »
Heb hier net enkele berichten verwijderd ..
Over een theke, hoe de club dat moet aanpakken, en een gissing naar een prijswijziging ....


Niemand moet zich aangevallen voelen, maar wij doen hier als forum niet aan mee, als er veranderingen komen (prijsstijgingen, nieuwe kok, whatever .....) zal de clubleiding ons dat wel melden  ;)
Wij zijn hoerenlopers, geen clubmanagers  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1247 Gepost op: 3 januari 2019, 21:45:22 »
Vandaag voor het eerst sinds een maand of 3 weer in de SS geweest, de ontvangst was onder het toeziende oog van Beathe keurig.
Het vernieuwde tarief van 45 euro nog net voor 14:00 afgetikt ( 60 euro na 14:00 ) na het omkleden meteen nog wat gaan eten.
En ook dat was keurig geregeld zelfs na 14: 00 nog verse tosti's en broodjes etc. keurig verzorgd, of het nu met de aanwezigheid van een van de eigenaren te maken heeft weet ik niet maar het is altijd of het dan nog altijd net iets beter verzorgd is.

Eenmaal in de bar schrok ik wel van de hoeveelheid van de aanwezige heren en het aantal dames, maar dat heeft zich na 16:00 ook weer helemaal recht getrokken.
Een paar leuke nieuwe en oude bekenden waren aanwezig, en een zeer spontane bardame die ik misschien nog het liefst van allemaal genomen had, was is dat GVD toch met altijd willen hebben wat je niet kan krijgen  ;D

Ook in de beneden bar zo begin 2019 alles keurig geregeld vanuit daar een leuke dame meegenomen voor een goede kamergang, enige minpunt daar was de staat van de matras.
Deze was dan ook echt meer als technisch en economisch afgeschreven maar ook dat zullen ze in 2019 wel aanpakken.
Het avondeten was ook zeer goed een goede variatie en ruime keus al met al het zal wel geen 3 maanden meer duren voor ik weer eens terug ga.

Offline ikbenjaap

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 10
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1248 Gepost op: 10 januari 2019, 01:10:59 »
Heren ijsberen,
Vraagje ivm sixsense verhoogde tarieven heeft voor 2019. Zijn de tarieven van de dames ook verhoogd in 2019 ? Of is het nog steeds 50 eur voor half uur + 100 eur voor 60 minuten, etc

Groet , ikbenJaap

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1249 Gepost op: 10 januari 2019, 07:59:45 »
Heren ijsberen,
Vraagje ivm sixsense verhoogde tarieven heeft voor 2019. Zijn de tarieven van de dames ook verhoogd in 2019 ? Of is het nog steeds 50 eur voor half uur + 100 eur voor 60 minuten, etc

Groet , ikbenJaap
de dames in sixsens zijn zelfstandig ze staan niet op de loonlijst deze info moet je immer en altijd aan de dame zelf vragen

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1250 Gepost op: 10 januari 2019, 18:38:24 »
De dames in de clubs zijn "vrouwelijke gasten", net zoals wij mannelijke gasten zijn.
Indien je dus graag weet wat hun inkom is, kijk dan even bij tarieven en dagprijzen op de website, of check wat jij moet betalen
het resultaat is hetzelfde :-)

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1251 Gepost op: 22 januari 2019, 20:24:20 »
Wel nog eentje om de kerstanalen af te sluiten.

Mijn Partner In crime en ikzelf gingen op stap. Ons jaarlijks kerst uitje.
We boekten een hoteltje nabij Babylon maar beslisten om toch maar eerst naar Sixsens te gaan. Defecte sauna en magere line-up schrikten ons wat af.

Sixsens bleek een goede keuze. Redelijke animo doorheen de ganse dag. Mijn Partner in Crime deed 3 kamertjes goed, zeer goed en flop. De laatste was op mijn aanbevelen met Emily.
Ja, ik had beter moeten weten. En hij ook :)
Anyway ikzelf maakte voordien ook een kamertje met Emily, niet slecht maar ook niet goed. Ze kan zeker veel beter.
Laat ons het maar op een slechte dag en slechte match steken ditmaal.

Volgens mij exact een jaar geleden dat ik shakir nog getroffen had. Hij werd blijkbaar wel deskundig van zijn zaad verlost. Volgens mij gaat het leven hem ook goed want naar mijn herrinering wel een kilootje bijgekomen. Maarja wie zegt het den deze is ook behoorlijk wat aan het bijkweken.
Voor de rest eerste maal dat ik Tayler/Azis tegenkwam. Nette jongen die de dames met respect bejegend, net zoals je in z'n verhalen kan lezen.
De animo was dus goed, eten wellness zoals steeds prima.

Kwakje kon weer niet kiezen en verliet dus de club na 1 (zielig) kamertje.
Ik zag nog een dame die niet veel van haar bankje afkwam maar toen ik er dan uiteindelijk toch aan dacht had een andere beer ook zin.
Leyla heeft ook wel een geil snoetje en hier wil ik nog wel eens van proeven. Ze werd wel op het einde van de avond bezet gehouden en ik merkte dat ze eigenlijk een manier zocht om weg te komen maar blijkbaar is ze net iets te lief om zo een hangbeer gewoon een fuck-you te geven.
En dan geweten dat ze vorige netjes bij mij kwam zitten en ik haar wandelen stuurde. Stom hey.

Wel het bezoekje was weer één van de highlights gedurende de kerstperiode.
Volgende bezoek met mijn Partner in Crime zal pas pasen of Zomerverlof zijn.

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1252 Gepost op: 22 januari 2019, 20:43:44 »
Volgens mij exact een jaar geleden dat ik shakir nog getroffen had. Hij werd blijkbaar wel deskundig van zijn zaad verlost. Volgens mij gaat het leven hem ook goed want naar mijn herrinering wel een kilootje bijgekomen. Maarja wie zegt het den deze is ook behoorlijk wat aan het bijkweken.

Dit verslag wordt al zeker niet geselecteerd door OR Shakir!  :lol_hitting:
Tja, het goede leven in de clubs, zeker?

Toen ik vorig jaar mijn buikspieren opspande was mijn middel staalhard. Nu kan ik er al een halve centimeter met mijn vinger doorduwen. Zelfs de dames zeggen het al. :banghead:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1253 Gepost op: 26 januari 2019, 13:09:21 »
Dit topic is open   ;D ;D ;D ;D ;D
De sfeer en de aanwezigheid in acht genomen, verwachten we zeker wat clubverslagen over sjeuf, viooltje en de andere sofia's en evatjes  ;D ;)


Wat een leuk feestje alweer .... bedankt sjeuf, bedankt SixSens ....  ;)


Deket tekende helaas afwezig .... gelukkig helaas  ;D ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1254 Gepost op: 26 januari 2019, 14:36:26 »
HEADLINES VERJAARDAGSFEESTJE SJEUF


- de dansvloer werd vakkundig gestofzuigd in de loop van de avond
- sofia is knetterlekker
- partycrasher crasht enkel op kamer
- sjeuf kan swingen, de stoelendans winnen echter niet
- jeank is intussen vast meubilair van SixSens
- de vulkaanspesjalist kon het op geen enkele dame in Sixsens
- sofia was tipsy, op kamer een dronken (b)engel
- reagen op zoek naar ... een moment dat Sofia vrij was
- lellebel wist me te vertellend at Big30 een leuke vent is .... dat weet iedereen
- odipuc genoot zichtbaar van de stofzuigster met dienst
- den doc werd weggeroepen voor een spoedgeval
- taylor gezocht ... en na lang zoeken gevonden ... hij had zich verstopt achter Dani's kont
- hookerlover gespot ... in de kleedkamer bij het naar huis gaan
- de Lorre genoot van het vrouwelijk schoon en de pintjes
- seksenfun heeft MIJN Cindy bevuild .... wie heeft die gast uitgenodigd
- Beata en Willy hebben er een mooie verjaardag van gemaakt voor sjeuf
- tram 6, snel snel snel, voor je 't weet heb je alweer en nieuwe voordeur
- hasta la pasta heeft Sofia goed opgewarmd voor me, ze was goed op temperatuur, waarvoor dank
- de dames konden het ook niet op de vulkaanspesjalist
- deket was toch ergens aanwezig, of is dat whatsapp-spamming
- de vulkaan is een stoommachine, en de dame waar hij dan effectief op zou willen (een kiloknaller) werd er sjagrijnig van
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1255 Gepost op: 26 januari 2019, 17:52:20 »
heel even kort dan

om 13 uur betrad ik de bunker van sixsens
om 13.10 stond ik me om te kleden
om 13.20 me ontbijt
om 13.40 zat ik me op te geilen aan de rood harige bardame  :))
om 13.59 kwam ik tot de conclusie dat er niks kwa dames voor me bij zat en de schuldige daar van die staat achter de bar van sixsens  :lol
om 15 uur het zooitje ongeregeld bij elkaar getrommeld voor de middag snak voor de genodigden
om 16 hield ik nog hoop dat de line up verbeterde
om 20 uur had ik geen hoop meer dat de line up verbeterde

kort samen gevat een leuke verzorgde dag  zonder te poppen het was gezellig maar ik heb wel een advies zet wat fitness toestellen in de club zodat de dames en heren wat aan hun 6 pack kunnen doen  :lol     

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1256 Gepost op: 26 januari 2019, 23:46:33 »
Tweede clubbezoek in 2019, Sixsens.

om 14.20 uur betrad ik de bunker van Sixsens.
om 14.25 stond ik me om te kleden.
om 14.30 zat ik in de sauna en daarna in de jacuzzi.
om 15.00 kwam ik in de bar van Sixsens, waar de jarige Sjeufke werd vergezeld van Sofia en Violetta.
om 15.15 zag ik Dani voorbij lopen in een mooie rode body met bling bling. Stond haar erg goed.
om 15.30 uur werd ik opgetrommeld door de VS voor de middag snak voor de genodigden.
om 15.40 was ik terug in de bar om Dani op te zoeken, maar ze bleek daar niet te zijn.
om 15.45 kwam ik Dani tegen op de trap bij de lockers.
om 15.50 zat ik met Dani in de bar en gaf haar een klein presentje.
om 15.51 kwamen er allemaal vriendinnen van Dani om het presentje te bekijken.
om 15.52 vroegen verschillende vriendinnen van haar of ik de volgende keer ook voor hen een presentje mee zou brengen.
om 16.00 ging ik met Dani naar een kamer.
om 19.00 uur ging ik pas wat eten.
om 21.00 uur zat ik voor de tweede keer in de sauna en de jacuzzi.
om 23.00 uur had ik een tweede sessie met Dani.
om 2.00 uur ging ik naar huis.

Naam: Dani
Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Engels en Duits
Leeftijd: 23
Haarkleur: Blond
Lengte dame: 1,67 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 60Kg, maat 38/ B-cup



Résumé 2019:
2 saunaclubbezoeken
3 verschillende dames
vs 2 – 1
vs 1 – 2
« Laatst bewerkt op: 26 januari 2019, 23:51:36 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1257 Gepost op: 27 januari 2019, 09:58:35 »


    Een mooie dag in Sixsens!

    Enige tijd geleden kreeg ik een uitnodiging om een verjaardag bij te wonen!
    Daar had ik wel zin in en kijkend in de agenda, ja geen probleem.
    Rond 11.30 aangekomen op de parkeerplaats van SS. En daar zag ik een oude xm ook de parkeerplaats oprijden.
    He ,die ken ik en bij de theke stond ook het feestvarken.
    Die Sjeuf al een heel tijd niet meer gezien!
    Kom ook niet meer zo vaak in SS,moest me daar ook weer ff overheen zetten.
    Wat perikelen met een dame daar gehad, zeg maar meer de donkere kant van een dvp!

    Omkleden en aan het ontbijt een omelet besteld en daar zag ik graagn!
    Het werd een weerzien van diverse bekenden.
    Maar ook enkele nieuwe bekende schrijvende beren leren kennen.
    Je maakt je altijd een voorstelling hoe zal die persoon uit zien!
    Sjeufke zat bij zijn harem, waar Sofia er erg mooi uitzag!
    Met graagn,hkl1 en seksenfun wat bijgekletst!
    Het werd tijd om wat te roken, waar het mij opviel dat het nog rustig was.
    Toch hopend op een Tamara en Eliza, maar helaas!
    Na het roken ff met hkl1 en graagn naar de welness.
    Graagn wilde gelijk de stoombad in maar rade hem toch ff aan om eerst op te warmen in de jacuzzi!
    Daar zaten we in de jacuzzi en de een verhaal na de ander.
    Stoombad in en daarna afkoelen, waar onze wegen ff scheiden.

    Na wat koffie naar onder de bar in waar ik Raisa van H7 zag, met haar nog een praatje gemaakt.
    Terug aan de bar nog wat rondgekeken en het begon te borrelen.
    Toch wel veel nieuwe gezichten onder de dvp’s, maar idd DVS de mooiste stond achter de bar!
    Met de een en ander nog wat gesproken en daar zat Raisa weer, hmm aangezien er niet veel bekenden dvp’s rond liepen waar ik zin in had,
    Ok, Adi zag er fantastisch uit, Magdelana en Eva.
    Maar op Adi na had ik in die andere geen interesse.

    Dus op naar Raisa, die nu wat extensions had,
    Die meid 176 cm lang in H7 nooit gehad, dus moest het nu maar gebeuren.
    Een kort gesprekje met haar en hop naar een kamer.
    Wist wel het e.e.a van haar, maar ze verraste me volledig.
    Gewoon een mooie gfe met zoenen strelen en best een goede diepe en natte bj.
    Over op de duikvlucht, waar ik al zag dat ze zich pas geschoren had, het zag er een beetje rood uit en ja na een paar zachte likken van mij, merkte ik dat ze er last van had en verontschuldigde zich.
    Geen probleem meid zei, daar lag ze in mijn armen en de zoenen werden voorzichtige tz!
    Tijd om dat lange lijf met die lange stelten(die ondertussen al door mij betast waren) als amazone mij te laten berijden.
    Dat liep niet perfect, ook door de vele gel dat we het in een hj met nipplegame afgemaakt hebben.
    Vriendelijke lieve meid, kan je eigenlijk geen blauwtje met op lopen.

    Bij de lockers was dvs zich aan het omkleden, hem een hand gegeven en ff onze meningsverschillen bijgepraat! :happy
    Tijd om weer wat te roken en met cupido en een niet meer schrijvende beer wat bij gekletst.
    Daar ik ook eddy v leerde kennen!
    Daar kwamen de niet verwachte hapjes, want DVS kwam mij en andere daar op attenderen.
    Sjeuf had geen tijd die was met zijn harem op de kamer.
    Graagn teste de kippenvleugels uit en het was een gezellige boel.
    Daarna weer naar de bar en met graagn en een bekende wat bijgekletst.
    Wat rondkijkend waar ik ook nog Taylor zag, de volgende keer spreken wij ons.

    Ik zag een donkere dame die mij wel aantrok!
    Waar ken ik die van?
    Zeg tegen graagn ken je die is het wat en hij zei daar kan je goed mee lachen op de kamer, hmmm.
    Ik naar haar toe en al snel lag ze in mijn armen, ff later wist ik het ze had nog ff in babylon gewerkt.
    Daar ook een tijdje met haar gesproken.
    Het voelde goed en ze ging de sleutel halen, zag in een oogwenk dat ze terug was en de kamer al voorbereide.
    Nou op de kamer met haar werd het onstuimig, wat een wervelwind het werd met de minuut beter.
    Zeg maar gerust geen taboe’s, veel diepe tz vingeren duikvluchten ,bj en zo maar door ff neuken en weer bj zeer goede nipplegame, het ging tegen kinky aan.
    Althans zo was mijn gevoel, het was van wie moet hier nu plezier hebben.
    Met een overvloedige eruptie van haar en mij klaargekomen, wat meer een doorgebroken stuwdam was! :-\
    Het laken hoefde zonder water erbij te doen alleen wasmiddel in de wasmachine!
    Jeetje wat een natte boel, een uur was voorbij en zeker voor herhaling vatbaar, waar we al het een en ander over besproken hebben.

    Kijken op mijn horloge , mijn alibi was voorbij en afscheid genomen van diverse en als de vliegende brandweer naar huis, zonder tussen stop!


Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1258 Gepost op: 27 januari 2019, 11:23:31 »
Oja vergeten de latina was Grabrielli!

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1259 Gepost op: 29 januari 2019, 00:15:31 »
Verjaardagsparty Sixsens 25 jan; een dag met mijlpalen

Klokslag 11 uur op de parking in Lemiers aangekomen.
Met een uitstekend humeur ingecheckt. Een vrij entree en een gouden polsbandje. Ook de gasten op de lijst kregen vandaag zo'n bracelet doré! Ik wist toen nog niet waarom dit was. Dat werd me later pas duidelijk.

Omgekleed en voor een zwarte koffie richting de bar. Violetta, Eva en Sofia waren ook al binnen. De dag kon niet beter beginnen.
Eerst met de meiden van een heerlijk ontbijtje genoten. Later met de meiden gezellig aan de bar gehangen. Niet mijn initiatief, maar de eerste vino's waren een feit.
Langzaam vulde de bar zich met (bekende) ijsberen en met dames. De ene felicitatie na de andere. Er was immers een mijlpaal qua leeftijd te vieren. Tja, je kan het van twee kanten bekijken. Jammer dat je al zo'n ouwe lul bent Sjeuf......, maar van de andere kant: ik kan het meemaken. Ik zou anders tussen zes plankjes 2 meter onder de grond liggen.

In gezelschap van the Queen lekker bijkletsen met ijsberen. Zelfs met een ijsbeer die ik al 3 jaar niet meer had gezien. Prachtig dat deze ijsbeer 200 km aflegt om de verjaardag van deze Bourgondiër te vieren.
Maar er waren meer ijsberen die acte de présence gaven, ondanks dat dat niet vanzelfsprekend was. Een ijsbeer vertrok die vrijdagochtend uit Finland, een tweede uit Spanje en een derde uit Berlijn. Allen checkten in aan het eind van de middag.
Drie ijsberen gingen met Violetta en Sofia de conversatie aan op het scherpst van de snede. Dat werd nog een leuk spektakel. Dubbel gelegen van het lachen.
Eén van deze ijsberen schaakte uiteindelijk beide meiden voor een trio. Later begreep ik dat de kino plaats delict is geweest met de nodige toeschouwers op de tribune. Het zal ongetwijfeld met de nodige herrie gepaard zijn gegaan.  ;)

De security bracht de felicitaties over van de clubleiding op een originele wijze. Top!

Het werd tijd voor de eerste kamer. Sofia had haar zinnen (weer eens) gezet op een trio. In eerste instantie had ik daar geen fiducie in, maar Sofia zou Sofia niet zijn als ze dat op haar geheel eigen wijze toch voor elkaar krijgt. Met Violetta en Sofia naar kamer 9. Beide meiden ken ik op mijn duimpje, ook in trio's. Een kamer met Sofia er bij, moet ook een kamer met venster zijn. Er moet een vluchtweg zijn. ;D  ;D  ;D  Kamer 9 heeft dat niet. Ik had er mee te dealen ;)
Alle gekheid, het werd een topkamertje. Aan baantjes trekken in de whirlpool zijn we niet toegekomen. Sofia had wat kuipjes honing in haar tasje. Die honing werd al snel tevoorschijn getoverd. Wist niet wat je nog allemaal meer met honing kunt doen, dan bijvoorbeeld mengen in een kopje thee, :o  Ik liet het allemaal maar gebeuren. De meiden genoten er van......en Sjeuf ook  ;D   Na een half uur was de druk van de ketel! Tijd om nog even na te genieten.
Ineens gebonk op de deur. Daar stond vriend M voor de deur met een bordje warme hapjes en glazen sekt. Nu werd me duidelijk waarom de genodigden een gouden polsbandje kregen. In het restaurant werden de hapjes geserveerd met een glaasje bubbels. Weer een leuke verrassing van de club. Op de kamer samen met M, Violetta en Sofia genoten van de hapjes en het glaasje sekt.

[attachimg=1]

Terug in de bar met Violetta, Sofia, Eva en een aantal ijsberen weer wat vinokes besteld. Eva gaat graag voor een Wodka-Sprite. Sixsens hanteert zeer nette prijzen voor de wijn en sterke drank. Alom een perfecte sfeer waar Sofia toch altijd weer de gangmaakster is. Dat was ze in Babylon al. Adrem, dat wel! Maar ze weet het spel met de gasten uitstekend te spelen. En haalt daar vervolgens ook haar kamertjes uit. Zo is gebleken op mijn verjaardag.
Tegen 18 uur naar het restaurant met de meiden om de magen te vullen. De nodige glaasjes moesten worden geneutraliseerd. Het avondeten was weer tot in de puntjes verzorgd. Tijdens het diner kwam een ijsbeer naar mij toe die ik had uitgenodigd zonder hem ooit hebben ontmoet. Op basis van zijn recensies en clubverslagen moest dat wel goed zitten. Dat bleek ook zo te zijn. Geweldig dit!

De tweede kamer was een duo met Violetta! Who Else?! Met Violetta naar 3a. Deze kamer was een mijlpaal in het aantal kamers met the Queen. Big surprise van the Queen! Haar service is en blijft toch van de verrassingen. Zelden is een kamer hetzelfde! Ruim 2 jaar alweer sinds mijn eerste kennismaking.

Terug in bar moesten de beentjes van de vloer. Een ouwe van x0 die op Roemeense klanken de juiste pasjes moest zien neer te zetten. De meiden lagen soms dubbel. Soi......Sjeuf voelde zich ineens 30  ::)

Dan komt er ook aan een prachtige verjaardagparty een eind. Eerst nog een paar stukjes pizza! En dan afscheid nemen van de nog aanwezige ijsberen. Tegen middernacht checkte ik uit en betaalde ik de drankjes. De security informeerde nog of alles naar wens was geweest!
Een fantastische party met leuke ijsberen, Eva, Sofia en Violetta. De 'gifts' van de clubleiding en vooral de relaxte sfeer!
Op twee na zijn alle aangemelde ijsberen aanwezig geweest. En die twee hebben zich ook nog eens afgemeld. Klasse!

Sjeuf ging met een voldaan gevoel richting Sjengencity!

Illusion Plopp!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke