Auteur Topic: SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL  (gelezen 1115156 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1260 Gepost op: 2 februari 2019, 19:09:56 »
SixSens - Verjaardagsparty Deket
19 Januari 2019

Citaat
Het had niet veel gescheeld of ik kon niet naar dit heftig decadent feestje van Deket afzakken. De dokter die van mijn hobby afweet gaf me in de loop van de week een stevig antibioticum mee zodat ik toch gezond en wel klaar was voor de strijd met al die DVP babes in de club en het gezellige geouwehoer met de andere rakkers.


FAZIT
1) Werkpunten / negatief
- Die biefstuk was me echt veel te taai!
- De douches waren meer koud dan warm
- Ik was toch niet zo in vorm maar was normaal
- Helaas géén kamer met Simona of Daniela ;((

2) neutraal
- De club vraagt 5€ meer entreegeld. Maar zelfs aan 45€ wordt SS nog steeds 25€ goedkoper dan Babylon als ze dat idee doorzetten van die verhoging.

3) Positief
- De wellness als altijd zeer goed
- Zeer mooie dames aanwezig!
- 2 supersessies met IRIS! :))
- Ambiance zeer goed vooral naar avond toe met een veel betere DJ dan vroeger!
- Goedkoop hotel op 5 minuten van SixSens!
- MONIKA IS TERUG! :))



Kamergangen en overall service

Clubjaar 2019 begon op dezelfde wijze als vorig jaar met een Latijns-Amerikaanse klapper van formaat en tevens vriendin van Gabrieli: IRIS. Opnieuw begint een jaar met een zeer goede sessie met een dame uit de Dominikaanse Republiek.

1 en 2) IRIS - SUPER GFE GIRL

GEMIDDELDE BELEVINGSSCORE SESSIES: 5/5



CLUBVERSLAG
1) Anreise - aankomst
a) Rit ernaartoe en parking:
De rit bracht me na dik 2u15min rijden eerst naar mijn geboekt Hotel net over de grens voorbij Lemiers waar ik mijn sleutel netjes uit een kluisje mocht halen; ze gebruiken namelijk hetzelfde systeem als het niet-rokers-hotel in Willich en ik kon mezelf dus binnenlaten zonder humane welkomst. De volgende dag kon ik die sleutel gewoon weer afgeven en de rekening meenemen zonder veel omhaal van een doodserieuze Duitser. Met een prijs gelijk aan die van de huidige inkom bij SixSens in Happy hour kan ik echt niet klagen en de kamer was zeer schoon en verzorgd. Deze zwarte wolf kon dus lekker uitslapen na zijn vrolijke avonturen in de club.

b) Ontvangst:
Na 5 minuten stond ik van mijn hotel al op de parking van SixSens dicht bij de ingang geparkeerd tussen de sjieke wagens en werd ik vriendelijk onthaald: het hek ging zelfs al open voor ik maar kon aanbellen! De brief met de enorm voorspelbare 'geheime' code van de jarige Deket gaf me de beloofde korting van 15€. Een snelle blik werd door de theke in mijn plastiek zak vol puntgave dingen geworpen en goedgekeurd, zo kon ik met 2 steakbiljetjes in de hand afdalen naar de poel des verderf waar jong én oud mannenpubliek zich te pletter aan het neuken was en allerlei smeerlapperij uitvoerde met de sexy jonge mokkels die er weer zo lekker bijliepen.

c) In de lockerruimte:
Zoals gewoonlijk de kastjes langs de ingang waar ik al met strakke blik door een oude bekende dame werd gekeurd: MONIKA IS TERUG!!!en werd hartelijk begroet door haar. Helaas, deze mooie pitspoes was minder bereikbaar later gedurende de dag: hard to get enzo. Ik was ook niet zozeer naar haar zitten uitkijken, zo. Ze zag er wel appetijtelijk uit in haar zwarte latex-achtige lingerie (dat is het toch?), alleen het zweepje en de kettingen ontbrak, vast tijdelijk ontnomen als straf voor te hard slaan. Haar grote siliborsten werden er wel minder door benadrukt wat ik spijtig vond. Ik wil tieten zien van deze MONIKA.

d) Prijsverhoging:
De entree is dus verhoogd, wat is dat toch met die nieuwe jaren en het invoeren van prijsverhogingen overal? Je zou je eerder compleet gaan bezatten en crimineel zwaar in de zuip vliegen omdat het leven weer eens veel duurder wordt eerder dan om het begin van een nieuw jaar te vieren. De club verhoogt zijn entree wel na erg lang dezelfde prijspolitiek te hanteren en doet dat met slechts 5€, gelukkig maar. Nog steeds zal SS nog  Babylon met gemak uit de markt prijzen als die echt zouden beslissen om naar 70€ gaan, een domme zet als je het mij vraagt want is niet minder dan 25€ verschil voor de inkom alleen. Elke prijsbewuste rakker die hier aan zijn trekken komt (en je komt hier ook echt aan je trekken), heeft zijn keuze snel gemaakt, vrees ik hoe goed Babylon ook moge zijn als zogenaamde serviceclub maar daarover meer in mijn verslag van de volgende dag. Ikzelf zal de verhoging wel weer gaan betalen want ik kan dames als Adelina niet missen...


2) Eerste indrukken, club ambiance en sfeer gedurende de dag
a) Algemene sfeer:
Het was eerst gemoedelijk allemaal. Naarmate de dag vorderde werd het drukker en kwamen er meer dames bij. De sfeer werd er bij de avond zelfs goed ingebracht door de DJ en ze hebben daar nu eindelijk eentje gevonden die beter zijn vak verstaat: veel meer afwisseling, geen irritant gescratch al de tijd tussendoor en notabene zelfs nummers uit de tijden van de 60s en 70s voor al die rakkers die lekker dansten met hun jonge deernes van plezier. Ik werd er zowaar nostalgisch van en zag een aantal DVP's zichtbaar genieten van de muziek dat eens voor de verandering ver van de Oost-Europese genres af stond al ontbraken die natuurlijk niet met de gebruikelijke nummers van Azis, Florin Salam en Co. Ik voelde me hier uitstekend en was compleet in de wolken na mijn eerste supersessie van het jaar met de hete IRIS.

b) Drukte rakkers en indruk line-up gedurende de dag:
Er waren heel wat rakkers aanwezig die ik kende: eerst natuurlijk die in de kelderkamers ondergedoken jarige Deket met zijn Roemeense meiden Vicky en Isa. Verder Toetebel, Johan35, de olijke bende van Graagneuker, Bokito8 en Partycrasher, Pret, de surfende satanist , SphinxForgetskinnyletsgetfatty en kennis gemaakt met Brilbeer.

Niet verwonderlijk dat dit een gezellig zooitje ongeregeld was. Er was een verjaardagsmoment in het restaurant waar de wijn rijkelijk vloeide en de taarten werden verdeeld.

c) Drukte rakkers en indruk line-up gedurende de dag:
De dames liepen er lekker heupwiegend rond te lopen en vallen de onbedachte rakker aan met alles dat ze in huis hadden qua lijf en tieten. De keuzestress was reuze, toch bij de avond want toen ik rond kwart na 4 aankwam was er nog niet veel te zien, de truck met mokkels moest nog arriveren, zo leek het. Dat kwam ook goed gedurende de avond. De mooie bitchy Monika met haar prachtige tetten in Meesteressenlingerie en helaas wars van zweepjes, de Paris Hilton lookalike Micky, de mooie vriendelijke Gabrieli die me haar partner in crime IRIS op m'n schoot wierp met de niet te verstane boodschap dat ik me moest kapotneuken om al haar lusten te bevredigen...en er zelfs voor moest betalen ook. Deketmeiden Isa en Vicky, Simona zoals gewoonlijk onder de TV tegenover de bar met haar Bulgaarse partners loerend op klanten. Ik had er graag eentje willen zijn maar die Gabrieli had me werkelijk te grazen met de hete IRIS en ik zag Simona helaas niet meer terug, zo jammer! Ze heeft nog een seksbeurt te goed van 1 uur. Een van de andere rakkers moet ze hebben geschaakt om er uren mee te spelen. Ach, er is altijd een volgende keer. Elena had me al erg snel herkend maar was niet opdringerig. De mooie MARA keek me verleidelijk aan en een vriendin van haar speelde letterlijk met m'n voeten terwijl ik aan het rusten was in de bar.

d) Club interieur en eventuele veranderingen:
Geen echte grote veranderingen vastgesteld op eerst zicht.

e) Extra:
Het verjaardagsmoment van Deket met een boel wijn en zijn vlaaien, super gezellig.


3) Wellness

Als altijd in orde hier: de jacuzzi was erg heet afgesteld. De sauna's waren goed op temperatuur wie immer en het Turks stoombad was idem als de jacuzzi: erg warm. Dan kon je nog een voordeel zien in de te koud afgestelde douches, een van de enige minpunten die dag. Als je wat wachtte, werd het water wel warm...maar je moest echt wel wachten.


4) Restaurant & Eten

Na de Zuid-Amerikaanse orkaan IRIS, was ik helemaal kapot en moest er veel gerust en gewellnest worden eer ik weer op krachten kon komen, doch uiteindelijk begint de magelijke honger te knagen en haalde ik de rozige vleeskleurige briefjes uit de locker, garant voor een steak. Welke soort koeien ze geslacht hebben om het vlees te importeren in deze keuken weet ik niet, again met die verdachte figuren die hier rondliepen weet je het gewoon nooit! Het gros van de steak was niet te vreten, didn't even try en na veel geklooi kon ik nog wat sappige stukken los snijden uit de vettige massa vol taaie knopen en zenuwen. Ik heb het op dat punt wel beter geweten hier voor 5€ minder entrée (een mens moet echt wat te zeiken hebben hé). Sphinx had hetzelfde issue voor met zijn deel van wie weet hetzelfde beest terwijl we bijpraten. Taai spul, die steaks en 2 vleesbriefjes zijn dan geen luxe om van 2 toch 1 stuk binnen te hebben. Ik heb het dan maar gecompenseerd met 2 borden groente want de dokter vond dat ik er toch al te weinig van at (*not!* maar allez soit).


5) Line-up en kamergangen

De line-up van de dames in de seksclub was eerder karig toen ik er in de bar aankwam en de plek overzag dat alle zonden samen zette. Nee ik vond dat het boenkvol van de mokkels moest zitten! In de avond was dat allemaal wel beter maar we gaan niet overdrijven, het mag voor hardwerkende geile rakkers nog sexier wezen...of heeft Deket een grote hoop verstopt ergens in de club? Wel, het is zijn verjaardag after all natuurlijk. Ik had willen kiezen voor Monika maar die speelde uiteindelijk hetzelfde spelletje als Alexis in Babylon: hard to get...of niet? Ook Mickey was ineens onbereikbaar want al wachtend op een klant. Simona de koningin was van haar troon verdwenen, zelfde verhaal mogelijks.

Ik werd sterk in de gaten gehouden door de latinabende van de club: Gabrieli en IRIS. Daniela de dame met de supertieten was in geen velden of wegen te bekennen of het werd een nog hetere clubdag! Gabrieli stelde me voor aan IRIS en er ging ineens een lichtje branden: is dit niet mijn zoenkanon waarmee ik eens een bezoek in SixSens mee afsloot een jaar terug? Die me heeft overvallen in de kino zoals Daniela dat in November vorig jaar had gedaan? Deze dame zou trouwens hebben rondgelopen en dat ik die dikke tietendame niet zag, is echt niet te bevatten. Ja, ff dichter bij komen om beter die IRIRS te bekijken en dan klapt de vaginaval natuurlijk snel dicht en de wolf was gevangen in de omarming van de heetste latina van de club. Gabrieli liet ons alleen en duimde breed lachend. Yep de val was dus al klaar gezet en ik zat bij dit vrolijke latinameisje gevangen en klaar om helemaal ingepakt te worden. Nee, de kleine revolver onderaan had al besloten dat het schietklaar was om te vuren.

Later diep in de avond even voor elven, was ik weer op zoek naar een volgende dame. Ik zag haar weer langslopen langs andere rakkers. Dan zag ze me en was ik weer gevangen in haar charmes. Geen ontsnappen aan, aan die warme latinaknuffels: het werd een tweede sessie!

=> IRIS - SUPER GFE GIRL

Na de kamer was ik helemaal op, ze had me behoorlijk ingepakt met een enthousiasme zoals ik zelden meemaakte: wat een heet mokkel!


6) Einde van de clubdag

Ik heb zoals gewoonlijk weer langer gebleven dan vermocht ondanks mijn zwakkere gezondheidstoestand dat weekend. Ik deed het zo rustig mogelijk als maar kon al is dat een hele opgave in zo'n ruige tent met latina's die je willen verslinden. Ik lag uitgeteld in de bar en zag een dansende wenkende IRIS. Ik stond op en ging er naartoe en werd weer verdronken in haar vurige omhelzingen. Wat een aftersales! Het was moeilijk om me los te maken, een derde sessie was bijna een feit maar het was te gewaagd met mijn vermoeidheid. Ik sleepte me naar de lockers en kleedde me maar moeizaam om, met een stijve dan nog wel. Toch was de vermoeidheid sterker.

Om half twee kon ik er niet meer tegen en kon met het klamme zweet in de handen en met de inspanning der goddeloze verlorenen de deur van de club achter me dicht zien klappen: ik was buiten, samen met Graagneuker en Partycrasher.

SixSens, tot een volgende.

Offline paultje

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 21
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1261 Gepost op: 25 februari 2019, 13:43:08 »
Afgelopen vrijdag nog eens naar SS afge'zakt'...
Mooi binnen de lage kostentermijn binnen geraakt en helaas wist ik dat mijn favorietje er niet zou zijn. Maar ik wilde mij toch op een late verjaardag trakteren  :sex

Eerst een jonge dame, van wie mij nu al de naam ontgaan is, mee naar de kamer genomen. In tegenstelling tot wat zij allemaal beloofde, kon er op de kamer bijna niets. Het was te veel dit en teweinig dat, het kietelde hier en jeukte te weinig ergens anders... Nu mag ik van mezelf zeggen dat ik toch wel iets ervaring heb, maar haar "inzet" was gewoon niet goed. Afronden, betalen en de wellness in...

Daarna in de kino Iris tegen gekomen. Ik was eerst wat weigerachtig, maar toen ik de naam hoorde, begon er een belletje rinkelen. Ik had zeer goede feedback gelezen over haar. En ik moet zeggen.... WAT EEN MACHIEN !!! De vonken sloegen onmiddellijk door het dak.
Dit was echt iets voor mij: kussen, pijpen, beffen => de max!! Uiteindelijk in doggy het zakje leeggeschud.

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1262 Gepost op: 3 maart 2019, 19:54:21 »
Vandaag weer in de SS geweest omstreeks 13:30 van de lunch genoten gewoon goed zoals ik het gewend ben hier.
In de bar ruimte waren er rond die tijd zat heren en ook voldoende dames, er liepen er een flink aantal nieuwe rond.
En ja een deel was afkomstig uit de YY, en dat aantal is hoe later het werd alleen toegenomen, kwaliteit van de aanwezige dames was goed.
Al zijn de echte stunners uit de YY niet overgekomen of ik heb ze niet gezien maar kwaliteit van de line up was ruim voldoende voor mij.

Ook qua heren was het drukker als normaal op een zondagmiddag, en ook een aantal heren die ik trof waren eerst vaste klant bij de YY.
Enige puntje van zorg bij het naar buiten gaan rond 18:30 stond er een politie busje voor op het parkeer terrein met 2 heren erin die ook bleven zitten.
Reden van dit bezoek weet ik niet, binnen was er op het moment van vertrek niks aan de hand, maar ik hoop niet dat nu Roermond dicht is ze hier iedere kiezelsteen op de parkeerplaats gaan omdraaien...

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1263 Gepost op: 8 maart 2019, 14:29:33 »
Terugkeer naar het Speelpaleis voor Sugardaddies

Waas veur good heej vertrokke
En zoëvuul van plan
Maar 't brôns greun bleef lokke
Dao wint ‘t verstand toch neet van
Al d'n tièd waas ik nörges thoés
't Is moëi gewaes
Bring mich maar nao hoés


Algemene zaken
Bezocht op: Donderdag 7 maart
Aankomst: 12.30
Vertrek: Rond middernacht
Aanwezige bekende beren: The King
Dames in aantal: 50-70
SS inboedel: Adi, Andrea, Dani, Eva, Isa, Jasmin, Karina, Kinga, Lena, Mara, Mickey, Melissa, Selena, Sofia, Stacy, Valentina, Vanessa, Viktoria, Violetta, Vicky, Yasmin, het Dominicaanse Kino clubje en de overige waar ik de naam niet van weet of wil weten.
YY refugees: Ami, Anna, Annabel, Celine, Elly, Maria, Mila, Ruby, Sarah en nog enkele waar ik de naam niet van ken.
Opvallende afwezige: Domenika, Lulu, Lydia, Lin, Mona en Simona. Linet zat bij mijn binnenkomst in burgerkleding op het terras maar nadien niet meer gezien.
Dames optiek: Voornamelijk 13 in een dozijn GND's.
Eten: Matig, beduidend minder als gewend.
Sfeer: Het gebruikelijke gemoedelijke sfeertje van voorheen op een doordeweekse dag ontbrak. Later op de avond kwamen de flessen drank op tafel en ging de stereo op 10. De keuze van de nummers verwoordde prima het gevoel dat het opriep.
Wellness: Blijft het beste bubbelbad in clubland

The day in soundbites
- Binnen vijf minuten na binnenkomst hadden vier leden van de Bulgaarse Maffia al een verzoek ingediend voor een persoonlijk onderonsje.
- Een lichte lunch waarbij de lekkerste croissants in het clubgebeuren helaas ontbraken.
- Even geacclimatiseerd in het bubbelbad waar ik in gesprek raakte met een niet-schrijvende Belgische beer.
- Terwijl ik met the King in gesprek was kwam een slanke, ranke zwartharige Roemeense voorbij lopen met in haar kielzog micuţa mea enigmă wiens aanwezigheid ik niet verwacht had.
- Aan de bar zat Maria. Regelmatig ontmoet in twee andere clubs en we besloten onder de noemer "three times is a charm" intiem kennis met elkaar te maken.
- Ze legde gedurende anderhalf uur een cum laude proeve van bekwaamheid af in het onderdeel mondeling Frans.
- Een tijdje nagenoten in het bubbelbad.
- Bij terugkomst in de bar een tijdje met the King en Queen gepraat.
- Dani kwam uitleg geven waarom destijds het triootje met Stacy op een mislukking was uitgelopen en hoopte op een herkansing.
- Het avondeten was van matige kwaliteit.
- Uitgebuikt op het terras waar de Belgische beer ook zat. Behoorlijk zitten te dollen met Melissa en Stacy terwijl Viktoria lieflijk in mijn armen lag.
- In de bar me zeer vermaakt met de Belgische beer.
- Op het terras zaten we een sigaretje te roken toen Dani & Viktoria het heft in eigen handen hadden genomen en een sleutel hadden gehaald.
- Een uurtje gerollebold met deze twee leden van de Bulgaarse Maffia.
- Bubbelbadje om bij te komen.
- In de bar nog behoorlijk zitten te dollen met een aantal leden van de Bulgaarse Maffia die hardnekkig op jacht waren naar the green lollypop. Uiteindelijk hen weten om te kopen met mijn meegebrachte snoep pizza.

Conclusie
Er heerste duidelijk een andere dynamiek dan gewoonlijk door de toestroom van dames uit het sprookjesbos. Deze samensmelting levert de nodige onderhuidse spanningen bij de dames op. Gekende SS toppertjes die in het verleden haast onboekbaar waren zaten grote delen van de dag de bankjes warm te houden in plaats van de bedjes. Hoewel de dag voor mij zeer geslaagd was wacht ik voor een volgend bezoekje wel tot de temperaturen dusdanig zijn dat het weer heerlijk vertoeven aan het zwembad is.

Sessies
Kamergang 1: Three clubs is a charm
Dame: Maria (Roemeense)
Duur: 90 minuten
Blowjob: Alle variaties passeerden de revue en ze beheerst het kunstje om je op het randje te laten zweven tot in de perfectie. Bleef doorgaan totdat ze ook het laatste beetje slagroom uit de spuit had.
Quote: I love to give blowjobs
Song fitting the girl: Prince - Head
Conclusie: Maria is duidelijk cum laude geslaagd op de Academy Oralski.
Herhalingsgevaar: Absoluut

Kamergang 2: The Bulgarian Maffia Strikes Again
Dames: Dani & Viktoria (Bulgaarsen)
Duur: 60 minuten
Tongzoenen: Volle bak.
Blowjob: Om beurten en de meerwaarde van een trio werd bewezen toen de een aan het pijpen was en de andere de appeltjes des leven een grondige wasbeurt gaf.
NMC: Dani liet zich van haar beste ruiterkant zien.
Handjob: Four hands variant totdat het pleit beslecht was.
Quote Dani: Everybody deserves a second chance
Song fitting the girl (Dani): Red Hot Chili Peppers - Dani California
Song fitting the girl (Viktoria): Disturbed - The Sound Of Silence
Conclusie: Zeer geslaagd trio waarbij Dani duidelijk haar kans greep om revanche te nemen en Viktoria blijft zoals altijd een liefje.
Herhalingsgevaar: Aangezien trio's niet standaard tot een dagje clubben behoren heb ik geen idee of er hier in de toekomst een vervolg aan gegeven wordt. George Michael zong ooit "sex is best one on one" en dat geniet toch mijn voorkeur. Individueel zijn beiden altijd een optie en zekerheidje.



Online de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1264 Gepost op: 10 maart 2019, 15:25:56 »
zaterdag 2 en 9 maart sixsens bezocht 2 zaterdagen achter elkaar en dat zeg genoeg dat doe je niet als je het niet naar je zin heb .

de line up is er zo goed op dit moment dat ik de club werkelijks wel kan bezoeken .en de wellness een van de beste in sauna club land . de gemoedelijkheid  onder de mannelijke gasten het is er gewoon simpel weg gezellig . 

ook wat de dames betreft een paar lekkere stootten van ying yang ao linda pia beide duits  Leyla (Iraanse)  Bella (Sarah (Nederlandse)  Elly (Duitse) . en dan nog de vaste waardes voor mijn van sixsens 

de club heeft een extern bedrijf onder de arm genomen voor de beveiliging en het deurbeleid aangescherpt

de club is een stuk voller als voorheen met bezoekers maar alles wordt zo goed mogelijk in goede banen geleid zo is er in de bar en boven bij het rokers gedeelte een elektronisch bord geplaatst waar een nummer op verscheid als het nummer verschijnt kan de de dame tot 18 uur de sleutel halen boven bij de ontvangst balie na 18 uur bij het trapje als je na het restaurant ga .

het was voor mijn 2 geweldige zaterdagen in sixsens       


 

Offline Rivera

  • Held
  • *****
  • Berichten: 758
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1265 Gepost op: 11 maart 2019, 20:11:38 »
Sixsens am 09.03.19

Der Club erlebt momentan einen ziemlichen Boom. Noch vor Ende der Happy Hour war der nicht gerade kleine Clubparkplatz praktisch vollständig besetzt.

Nicht unerheblich trägt die Schließung des YY natürlich dazu bei. Viele Gäste fahren statt nach Roermond nun nach Vaals, ca. 25 YY-Girls haben sich erstmal dem Sixsens angeschlossen, darunter Tessa, Annabelle, Mila, Pia und Linda. Die Findungsphase ist jedoch noch in vollem Gange, es gilt erstmal abzuwarten, ob sie auch tatsächlich dortbleiben. Unabhängig davon ist dem Vernehmen nach die Hoffnung auf eine Wiedereröffnung des YY in den nächsten Wochen ebenfalls noch nicht ganz aus der Welt.

Schwer zu schätzen, aber mindestens 70 Girls dürften gestern zugegen gewesen sein. Bereits am frühen Nachmittag Zimmerwartezeiten. Der Club hat auf die gestiegenen Buchungszahlen schnell reagiert, so bekommen die Girls nun Nummernzettel, im Wintergarten und im Thekenbereich wird per elektronischem Bildschirm das nächste freiwerdende Zimmer mit der entsprechenden Nummer angezeigt. Bei meinen beiden Buchungen noch vor der Sturm- und Drangzeit am späteren Abend hielten sich die Wartezeiten mit jeweils 15 Minuten in Grenzen.

Buchung 1: Linda – Deutschland

Blonde Ü-Dreißigerin, natürlich auch aus dem YY. Linda ist nur jeweils an den Wochenenden im Club und recht gut frequentiert.

Linda bietet das volle Programm, eindeutig in Richtung Porno. Die Milf lutscht fest, nass und massiert dabei immer wieder ihre Mandeln. Da sind Nehmerqualitäten gefragt. Formidables, aber auch hartes FO. Saugintensiv, meist freihändig, tief, auf die Zunge schlagen, dabei immer ihren geilen Pornoblick im Visier.

Auch beim Poppen ist alles dabei, was eine überdurchschnittliche Clubnummer ausmacht. Es geht wild und versaut zu einschließlich entsprechender Dirty Talk-Einlagen, womit sie einen immer wieder anspornt. Man muss schon an andere Sachen denken, um nicht schon nach kurzer Zeit das Tütchen zu füllen. Gefickt wurde in gängigen Stellungen, und zwar stets vorteilhaft vor dem Spiegel positioniert.

Fazit:
Sehr geile Action. Eher weniger für zartbesaitete Schmusekater, sondern mehr für erfahrene Clubber, die in den Genuss einer geilen Pornonummer kommen wollen.

Kurzübersicht Linda

GER, Ü30
Lange leicht gelockte blonde Haare, KF 36, A/B-Cups (hängend)
Ca. 170 cm, diverse Tattoos


FO: Pornomäßig mit Spuckattacken; gemäßigter, geiler Handeinsatz
EL: Ja, aber eher Beiwerk
Augenkontakt: Dauerhaft geiler Porno
ZK: Eher als Intro, kein Knutschmonster
Lecken: Ausgelassen, hätte das Szenerie nur unnötig verwässert
Fingern: Überall problemlos
GV: In allen Lagen sehr ambitioniert
GF6-Faktor: Kennt sie den?
Porno-Faktor: Mittel
Professionalitätsfaktor: 90%
Optik: Attraktive deutsche Milf mit leicht versauter Ausstrahlung
Nähe: In jeder Weise gegeben

Buchung 2: Alef – Moldawien

Alef, junger Schwarzmeerschuss, war mir bereits früh aufgefallen. Keine Vorschusslorbeeren, das Gegenteil war eher der Fall. Vorgängerclubs Babylon Hamburg und Sharks. Netter PST, ZK wurden in Aussicht gestellt.

Die Nummer war erstaunlich gut, ohne von einer Highlightsession zu sprechen. Alef bietet neben toller Optik im Grunde alles auf solidem Saunaclubniveau.

ZK waren mehr Zungenschläge, ordentliches FO und das alles mit einer lockeren Geilheit, wie man sie gerne erlebt. Dazu ihre Gabe, ihr Verwöhnprogramm (noch) nicht routiniert wirken zu lassen. Ausgiebiges Ficken von unten, oben und hinten rundete schließlich eine ordentliche Nummer ab.

Fazit:
Recht gute Action mit einer jungen Sahneschnitte, die bereits einiges von ihrer Arbeit versteht, den letzten Feinschliff aber naturgemäß noch vermissen lässt. Genuss ohne Reue.

Kurzübersicht Alef

MD, 22
Lange glatte schwarze Haare, KF 34, A-Cups
Ca. 165 cm, diverse Tattoos, passables Deutsch


FO: Ganz okay, ohne Höhen und Tiefen
EL: Hat sie wohl vergessen
Augenkontakt: Geilster Luderblick
ZK: In Form von Zungenschlägen
Lecken: Hochgenuss, ohne sie sie aus der Reserve locken zu können
Fingern: Kein Problem
GV: Reiter, Doggy und Missio; Alef hält pflichtbewusst gut dagegen
GF6-Faktor: Niedrig
Porno-Faktor: Niedrig
Professionalitätsfaktor: 80%
Optik: Augensplitter, ohne Wenn und Aber
Nähe: Hat sich zweifellos eingestellt

Gesichtet wurde übrigens noch Bulga-Milf Maya/Kim, nicht wenigen sicher noch bekannt aus LR, Panthera, Aca-Gold, H7, Diamond, Babylon und PSR. Hier nennt sie sich wieder Kim. Hab‘ sie zuerst kaum wiedererkannt, ist aber ja auch erstens schon zwei oder drei Jährchen her, zweitens trägt sie nun zeitweise eine Brille.

Spannende Zeiten für das Sixsens, auch im Zusammenhang mit dem YY-Aus. Für den nächsten Besuch habe ich mir vorgenommen, noch früher einzuchecken (genügend Girls sind zur Mittagszeit schon vor Ort) und vor dem abendlichen südländischen Gästeansturm die Biege zu machen.

Offline Jooploop

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 44
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1266 Gepost op: 16 maart 2019, 22:13:56 »
Ik had al een paar dagen zin om naar een club te gaan en donderdag besloot ik
Maar dat ik eens wat eerder weg ging en het was toch kloten weer en zat te twijfelend tussen
Ss bb of lr en op het laatste mommend toch maar voor ss gekozen om eens te gaan kijken na een lange Tijd de laatste keer was in de zomer als ik me niet vergis en ik was alleen dus dan ga ik maar eens daar kijken met wat vertraging door het weer er langer over gedaan dan normaal zo rond een uur of
12 kwam ik aan op de parkeer plaats van ss waar toch redelijk wat auto’s en voor al Duitsers en Belgen wat ik zo kon zien toen me maar eens betaald en me maar eens snel om gaan kleden
Om even wat te gaan eten wat ook weer goed was toen maar is even in de bar gaan kijken en daar
Was het ook nog redelijk rustig en kwam een bekend gezicht tegen uit yy een Duitse even mee zitten
Praten en toen me weg maar eens vervolgd om nog eens een sauna te pakken en wat tegaan bubbelen en moet zeggen de wellness is echt prima in orde na een tijd had ik het wel gezien
Toen maar eens gaan douchen wat niet echt mee veel ijskoud water niet echt prettig als je net uit
Een warm bubbelbad komt en vind ik ook wel slecht maar hoop dat ze er iets aan doen
Een maal weer in de bar had ik wel zin in een kamertje maar wist nog niet echt met wie
Toen maar eens wat rond gekeken en had er wel een op het oog maar ja die was nergens te vinden
Toen maar eens gaan verzitten dat ik beter kon zien wat er voor bij kwam en als er iets tussen zat


Tot mij verbazing zag ik Bella ex yy toen al een paar keer gezien daar maar erg vaak bezet
En ik zag haar voor bij komen en dacht dit kan me kans zijn en sprak haar aan en vroeg als ze tijd
Had ze zij vriendelijk misschien wel ga even na een klant en vraag als die nu wil of straks
Wil ik zij dat is goed en hoopten natuurlijk dat ze met goed nieuws terug kwam en dat was ook zo
Nog even wat gepraat en richting de kamer waar we even wat op onthoud hadden door een voor val maar niks ergs en zo konden wij richting de kamer een in het oude gedeelte
Toen nog wat zitten praten en vroeg ze hoe lang ik wilde blijven ik dacht eerst een half maar snel bedacht en een uur zij ik waar op ze zij dan ga ik heel vlug even vragen als ze de airco aan zetten
Als jij dat goed vind wand anders wort het hier wel warm ik vond dat prima wand te heet is ook niet alles en daar na werden de mogelijk heden even mede gedeeld wat wel en niet kan ik vind dat
Wel een plus punt van deze dame om misverstaande en gezeur te ver kommen
Toen kon het beginnen eerst wat kussen en wat tongen wat wel oke was toen begon ze te pijpen
Wat wel goed was en toen was het mij beurt en laat haar graag beffen en heeft er ook plezier van
Wand dat merkte ik wel daar na konden we over op de seks zij eerst boven op wat wel goed
Was maar wel redelijk rustig voor mij geen probleem toen nog doggy wat wel goed was en
Ook langer vol kon houden daar na nog missionaris waar op ik het condoom vulde ik was zeer te vrede over deze dame en ook erg leuk op de kamer die ook graag praat en over van alles en nog wat
En wat ik ook eens een keer leuk vond en ook apart is dat ze Nederlands spreekt en naar een uur zeer te vrede de kamer verlaten herhaling zal er zeker zijn

Toen was het tijd om maar weer eens te gaan eten en moet zeggen de schnitzels waren erg lekker
En zat geen gram vet aan wat ik wel eens anders heb gehad waar dat wel bij was
En voor de rest alles was warm en smaakte uit stekend dus een compliment aan de koks
Na het eten zat ik te bedenken met wie ik nog meer wilde gaan maar dacht
Ga eest maar eens wat bubbelen en zo toen weer onder die klote koude douche
Toen ik zat te roken zag ik lulu die zag er ook weer lekker uit maar dacht ik ga eens verder
Kijken en in de bar met een niet schrijvende beer wat gesproken en ervaringen uit gedeeld
Toen was het echt tijd voor mij om nog een kamer te gaan maken of na huis te gaan maar
Eigenlijk stond die Duitse nog wel op me verlang lijst toen ooit eens in yy gesproken
En erg vriendelijk en wilde toen al eens naar de kamer met haar maar niet van gekomen
En toen kwam ik haar tegen in het rookhok en haar aan gesproken en stelde zich voor als
Lia als ik het goed heb ik toen haar maar de sleutel laten halen en hadden een kamer in het oude gedeelten met rond bed en douche op de kamer volgens mij nummer 11 zij was daar ook nog niet geweest en waren alle bij verbaast een toen was het tijd voor het voor spel eerst wat kussen tongen
En zo daarna ging ze rustig na beneden en gaf een goede pijp beurt toen kwam de vraag als ik
Haar wilde likken en ja waarom ook niet en merkte dat ze er wel van genoot en na een tijdje maar
Over gegaan op neuken en dat was ook prima waar ik op den duur het niet meer hield
En tevreden was redelijk gfe gehate en geen haast werk neemt de tijd en na een half uur te vrede
De kamer verlaten heeft voor heen in de gt gewerkt en werkt meestal een week en dan een paar weken niet en ook niet in het weekend

Het zat er toen helaas op voor mij nog even wat gedronken in de bar en nog wat gespraat met een beer en toen was het echt tijd voor mij en me maar weer eens omgaan kleden en naar huis te gaan en iets voor 8 het pand verlaten toen nog wat vertraging door een ongeluk in Lemiers
En zag er niet best uit en was net gebeurt maar toen begon voor mij de uitdaging en moest over zeer smalle boeren land weggetjes waar je normaal niet komt maar ja dan hebben we dat ook weer eens gezien

Dan nog even het volgende

Het was goed te doen en niet extreem druk gewoon gezellig druk en goed te doen was deze donderdag
Geen last van vervelend of zeer aanwezig volk
De dames waren lichtelijk in de meerder heit
De zweer was ook goed vond ik en geen harde muziek
Geen lange wachttijden hoog uit 2 nummers en nog geen 5 min wachten
Een min punt van de dag was toch echt wel die koude douche is niet echt prettig

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1267 Gepost op: 16 maart 2019, 22:19:08 »
Ik was gisteren ook in het Limburgse Heuvelland voor een bezoek aan mijn tweede huis.
Veel later dan verwacht. Soms zijn er invloeden van buiten waar je geen vat op hebt.
Dus gewoon wat later ingecheckt. Na alle formaliteiten te hebben afgerond kwam ik Sofia tegen op de trap: 'Godverdomme'! Wees niet bang. Dat is onze standaard begroeting in Sixsens. Drie dikke smakkerds en Sofietje ging verder naar boven met als enige doel een collega ijsbeer van zijn zaadophoping af te helpen in ruil voor een mooi bundeltje euro's.

In de bar eerst maar een bak leut, daarna ff kijken of ik het staartje van de lunch nog kon meepikken. Een saunaatje genomen, want ik had de tijd. Eva en Violetta waren niet aanwezig. Ik had vandaag mijn zinnen gezet op Sofia en mogelijk nog een onbekende dame.
De vorige keer had ik een leuke blonde dame gezien, postuur tussen normaal en ietsje gezet. Lengte 1,60 en licht blond lang haar. Dus, mocht de tijd er voor zijn, dan was dat een optie. Geen idee, wie het is. Heb al even gekeken hier, maar lijkt nog niet gedocumenteerd en door een lid geïnsemineerd.

Bij de collega's van H las ik in een clubverslag van een schrijver dat het doden van de tijd tussen de kamers wat lang trekt. Ik heb hem een pm gestuurd en gisteren met hem afgesproken. Ineen stelde hij zich voor toen ik in de bar aan het wachten was op Sofia. Een gezellige Belg met de juiste kijk op onze hobby. Helaas was ons eerste gesprek van korte duur, want Sofia verscheen ten tonele. Met Sofia een ander plekje gezocht in de bar. Een belleke Vino er bij.....meer moet het niet zijn. Na een tijdje besloten we wat aan sport te gaan doen. Richting kamer 2! Alwaar we een aantal uurtjes zijn gebleven. Alles viel op de juiste plek. Und viel Spaß! Recensie staat hier!

Na de workout met Sofia naar het restaurant. Samen lekker zitten smikkelen. De zalm was weer prima! Terug in de bar trof ik de schrijver waar ik het eerder over had. Een Vlaming die pas de SC heeft ontdekt. Nu wat meer tijd om ervaringen te delen. Ik stelde hem voor aan landgenoot Bachatero. Wellicht een optie voor hem om in de toekomst de tijd tussen de kamer zo nu en dan te kunnen doden.
Redelijk op tijd naar huis, want er was geen oneindig alibi deze keer.

Illusion Plopp!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline GW

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1268 Gepost op: 17 maart 2019, 08:12:41 »
Gisteren een kort bezoekje .
Afgesproken met Marina om 11u .
Stipt om 11u werden de wachtende aan de deur binnen gelaten geen minuut vroeger .
Mijn vriendin was er nog niet .
Vlug een douche en in de lounge aan de inkom braafjes wachten op mijn date .
Even later kwam mijn grote mooie dame binnen .
Een vlugge begroeting , waarna ze zich vlug ging omkleden .
Om 11u15 kwam ze terug opdagen aan de balie .
Gelukkig voor ons waren er nog geen wachttijden om op kamer te gaan .
Vlug naar boven , het was een mooie kamer met douche .
Het was wederom een topervaring met haar .
We hebben een zeer goede klik samen .Na anderhalf uur de kamer terug verlaten . Afgerekend met nog een laatste kus , waarna zij terug het pand verliet .
Ik heb nog vlug een ontbijt genomen , dit was lekker en zeer verzorgd . En om 13 u  heb ik ook terug het pand verlaten bij het buitengaan kreeg ik nog een korte groet van Sofia die juist aankwam .
Geen last gehad van te luide muziek .
Geen wachttijden .
Het water in de douches was warm .
En een superkamer gehad met een zeer mooie meid .
Of de steak te hard was , kan ik niet zeggen .
Voor mij was het een topervaring .

Offline Titlover

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 27
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1269 Gepost op: 17 maart 2019, 14:10:32 »
Normaal ging ik meestal naar YY, maar dat wordt hem niet meer. Woensdag wil ik keertje SS bezoeken. Is dit een goede dag om te gaan of is er dan niets te beleven? Kan iemand mij nog advies geven? Zijn er dames van YY hier naartoe gegaan? Welke dames zijn top en welke kan ik beter vermijden?
Alvast bedankt

Online de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1270 Gepost op: 17 maart 2019, 16:17:21 »
Normaal ging ik meestal naar YY, maar dat wordt hem niet meer. Woensdag wil ik keertje SS bezoeken. Is dit een goede dag om te gaan of is er dan niets te beleven? Kan iemand mij nog advies geven? Zijn er dames van YY hier naartoe gegaan? Welke dames zijn top en welke kan ik beter vermijden?
Alvast bedankt
het wordt tijd dat je zelf maar is op onderzoek uit ga  ;)

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1271 Gepost op: 17 maart 2019, 21:06:36 »
Het ligt er aan wat je bedoelt met: 'is er dan niets te beleven?'
In elke saunaclub is het evident dat do-vr-za de drukste dagen zijn. Op de andere dagen van de week zijn er minder mannen en dames.
Er is een behoorlijk aantal dames uit YinYang dat nu in Sixsens werkzaam is. Op alle dagen >40-50 dames. Het moet gek lopen voor de individuele bezoeker om daar niets tussen te kunnen vinden.
Dames die top zijn en welke beter te vermijden zijn is nooit aan te geven. Dat is persoonlijk. De ene houdt van groot, klein, dik, dun.....enz enz.. Kijk ook eens naar de dames recensies die in Six werken. Dan krijg je al een goed beeld.
Kortom, bezoek Sixsens gewoon a.s. woensdag en maak zelf je conclusie. En dat lezen we dan uiteraard graag weer hier.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1272 Gepost op: 18 maart 2019, 22:24:15 »
Vrijdag 15 maart SixSens

Na een break van 2 maanden, weer aan de poort staan te rammelen van SixSens. Het happyhour tarief afgetikt, en de benodigde spullen verkregen voor de transformatie. Een paar mede veelplegers gespot o.a. een duivelse internet afstruiner, de (kleinere) teddy bear, Bachatero, en een stamgast van die (voormalige) club in Roermond. De nodige dames zijn er al, wat wel meteen opvalt is het verhoogde “plastic fantastic” gehalte. :wtf: De siliconen en de botox waren zeker in de uitverkoop.  :021:
Tijdens een cappucino beneden in de bunker, staat er een dame met “claimgedrag” naast me. Alsof er 100 euro op mijn voorhoofd, met een permanent marker staat geschreven. Klein van stuk, bril, lang geblondeerd haar, gekleed in een zwarte “see trough” outfit, waardoor haar borsten goed zichtbaar waren. :tietjes Voor de kenners, het betrof hier de Roemeense Selena. Even het traplopen weer geoefend, voor kamer 5b. Om na een uur zeer tevreden weer naar beneden te keren. :adult
Even een hapje eten, kop soep, broodje erbij, een lege maag is gauw gevuld. Tijd om te chillen krijg ik niet echt, beneden in de salon, staat de volgende dame met “claimgedrag” naast me. Wederom klein van stuk, nu lang zwart haar, Aziatisch uiterlijk, Nederlands sprekend, gekleed in wit doorschijnend gewaad, waar haar tepels doorheen priemden. :showtits Voor de kenners: Linn, eerst even opwarmen in de kino en door naar een kamer even wachten, tot een gewenste kamer beschikbaar was. Heerlijk geil uurtje beleefd, de buren konden mee genieten van de vreugdekreten.  :bonken :sexxx :xrated
Weer chillen, het aantal dames was verder toegenomen, rustig kijken wie er aan een inspectie onderworpen gaat worden. Een paar gezichten even onthouden. Eerst maar een hapje eten, zoals we gewend zijn van SixSens, degelijk maar niet culinair hoogstaand.
Een paar dames dringen zich wel heel nadrukkelijk op, helaas niet mijn types, al staat er wel eentje heel goed aangeschreven, misschien maar een keer een uitzondering maken.  :diva
Lig je in de kino, komt er een dame bij je liggen, ze stelt zich voor als Eva (Bulgaars), een dame met een “milf” uitstraling,  verkocht zichzelf goed, op de kamer was in het in mijn ogen tegenvallend, 30 minuten was lang genoeg. ::) Nog even wat drinken, toen was het tijd om te gaan.  :steeringwheel: De volgende dag moest er gewerkt worden.  :mybosssucks:

SixSens tot de volgende keer. :13:

 
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1273 Gepost op: 21 maart 2019, 19:35:28 »
Vandaag een van de eerste echte lentedagen en waar kun je die beter vieren dan in Lemiers.
Rond 13:00 de entree afgerekend en het was bij aankomst al druk op de parking en ook aan de theke stond een kleine file.
Na het afrekenen meteen de lunch genoten netjes, maar ook vandaag weer geen croissants enige minpuntje maar goed men kan niet alles hebben.
Hierna even een rondje door de club gelopen en het was tussen 13:00 en 14:30 even relatief druk qua heren.

Maar ook het dames aantal was het hoogste wat ik ooit op een weekdag heb waargenomen, en de optiek van de dames was ook de hoogste die ik ooit heb waargenomen.
Natuurlijk komt dit door sluiting van de YY, maar alle voordelen hebben ook nadelen heel soms moest je op de donderdagmiddag al even wachten voor een kamersleutel.
En na 17:00 begon er al een publiek binnen te komen dat er voorheen toch een stuk minder kwam, en al zeker niet zo vroeg.
Nou ja de vele aanwezige dames is het om het even want na 14:30 waren er relatief veel heren ook weer verdwenen en de dames zijn er natuurlijk in grote getallen om geld te verdienen.

Verder nog even lekker wat tijd in de tuin gezeten en gelegen die is nog verre van zomer klaar maar wat wil je in maart, ook die zal binnenkort wel weer een grote speelplaats zijn.
Nog een meer als perfecte kamergang gemaakt met een dame waarvan ik nog bang ben veel vaker in herhaling te vallen en dat gebeurd me normaal niet zo snel.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1274 Gepost op: 21 maart 2019, 21:17:14 »
Verjaardagstour deel II: SIXSENS - "Verjaardagsfeest"  :pica :dance2
9 Maart 2019

Citaat
Na de opwarmer in Samya was het tijd voor het verjaardagsfeest medegeorganiseerd door het ander forum en met volle inzet van de club zelf, hier het verslag.


FAZIT
1) Werkpunten/Negatief
- douches aan de frisse kant, die ene douche in ruimte ernaast wel warm genoeg

2) neutraal
- grote drukte: meer dan gebruikelijk aantal beren aanwezig dus grotere wachttijden
- alle vaste waarden waren er niet dus moest ik een sprong in het onbekende wagen met een nieuwe dame
- keuzestress omwille van groot aantal mooie dames

3) Positief
- goed ontvangst door de eigenaars van SS
- veel mooie DVP's
- SOFIA!
- eten en wellness uitstekend
- zeer goed gezelschap van de beren die op m'n verjaardag kwamen
- SOFIA!!
- digitaal aangeven wachttijden, wie aan de beurt is of wat het precies ook moge wezen.
- nog steeds die goede DJ.
- SOFIA!!!



CLUBVERSLAG
1) Anreise - binnenkomst
a) Rit en parking:
Ik reisde af vanuit Keulen waar ik eerst een ontbijt had genomen gezien dat in de prijs was inbegrepen. Vandaar was het dik drie kwartier rijden naar het volgende hotel op een steenworp van SixSens: het drielandenhotel. Ik checkte in (te vroeg naar hun zin) en liet m'n karige bagage achter in een nog op te ruimen kamer. Ik reed naar SS en draaide na 5 minuten de parking op. Ik graaide m'n taarten, cakes en plastiekzak met speeltjes en snoepen tezamen en ging de club binnen.

b) Ontvangst:
De hypercorrecte theke zette mijn taarten, cakes en zak met snoepen en speeltjes netjes aan de kant. Dat laatste kon ik op kamer meenemen mits goeddunken van de clubleiding. SixSens moet uiteraard voorzichtig zijn en heeft zich een strenger deurbeleid aangemeten naar aanleiding van de sluiting van YinYang. Hierdoor hadden ze reeds vreemde figuren buiten de deur moeten houden wat uiteraard maar best is. Nadat ik alles keurig in de locker heb gestopt deed ik mijn ronde en kon reeds enkele beren de hand schudden. Op mijn terugweg naar de lockers deelde de vulkaanramenspesjalist me mede dat de clubleiding me wenste te spreken. Ik vroeg me af wat ik mispeuterd had: altijd het ergste denken is mijn spesjaliteit dus ik snel naar boven: ik werd door Beate en Willy opgewacht en verwelkomd. Ze wensten me gewoon proficiat met mijn verjaardag en Willy deed nog apart een ander uit de doeken over de huidige stand van zaken sinds de sluiting van YinYang. Voor de verjaardag bood hij me een jacuzzikamer van 25€/u gratis aan + een fles wijn (mijn voorkeur: wit). Ik kon kiezen wanneer ik de vlaaien beschikbaar kon stellen. In dit alles hebben ze me goed bijgestaan wat maar goed is want ik was zenuwachtiger dan anders door de toenemende drukte en omdat het jaar 2019 toch al trends toont van enerverende stressoren in mijn privéleven die hier dus onderhuids meespeelden. Heeft een mens dan eens een erg goede job gevonden, gebeurt al het gedonder elders...maar gelukkig niet hier. Ik wil ze nog bij deze hartelijk te bedanken voor deze mooie verjaardag!

c) In de lockerruimte:
De locker van gewoonlijk, geen bijzondere verschijningen zoals Monika in meesteressenpak zoals vorige maal.


2) Algemene indruk
a) Algemene sfeer:
Ik was rond half een gearriveerd en op eerste zicht zag alles er rustig uit. Later werd het drukker en met de avond was er een DJ die met goede muziekkeuze alles erg levendig houdt. Het bleef de ganse dag door erg gezellig en het was erg warm. Soms vond ik het er iets te druk naar mijn gevoel.

b) Line-up:
Dixit de eigenaar waren er toch al een 50+ dames present op de middag dus schijn bedriegt. Er kwamen er later meer toe, ook YY-dames die de selectie overleefden en er aan de slag konden. Dames als Cindy, Sofia, Violetta, Kinga waren aanwezig en waren echte keuze-opties voor deze jarige om de jacuzzikamer mee te delen. Iris, mijn eerste keus, was helaas niet aanwezig die dag en naast haar waren erg veel vaste waarden waar ik graag mee kamerde zoals Simona of Miruna juist die dag niet present. Nu moest ik een keuze maken uit dames waar ik minder tot helemaal niet mee bekend ben op kamer en ik wil natuurlijk dat het een mega-ervaring wordt in dit speciale weekend: dat maakte me wat zenuwachtig worden. De dame van de hoofddag moest ook nog eens Beatrice van de dag ervoor in Samya kunnen overtreffen.

c) Drukte beren:
In begin rustig en bij de late avond waren er heel wat beren aanwezig waardoor er grotere wachttijden ontstonden. Om dit goed op te vangen was er een digitale affichering in de bar en in het terrasgedeelte om dat in goede banen te leiden.


3) Club beleving doorheen de dag
a) In de barruimte en contacten bezoekers:
Ik kon er de hand schudden en lekker bijpraten met verschillende beren die op mijn verjaardag kwamen. Ik dank Waterrat voor een gouden tip, Reagan en z'n speciale humor: Sofia verwacht u nog te ontvangen by the way :D , Graagneuker die de toast gaf, Dr. N, Ricardo Banana & friends die de biervoorraad kwamen plunderen, Satanic Surfer niet op de lijst wel en als steeds zijn überkritische zelf, Jean K die alle hindernissen onderweg heeft weten nemen, Pret & friends de gezellige bende, Marcus69 met wie ik goed kon bijpraten en wie nog meer ik bij name even vergeten ben.

b) Wellness:
Top als steeds niks op aan te merken, veel van gebruik gemaakt! Ook hier was het leuk te socializen.

c) In het restaurant & eten:
In het restaurant was het druk en tijdens het bijtanken van cola passeerde Sofia me en ik vroeg haar gelijk of ze tijd had om 1u te kameren. Ze had een klant en ze zei dat het over 1u wel zou lukken: ik was direct akkoord. Met alle keuzestress en het ontbreken van vaste waarden moest ik een sprong in het diepe wagen en een mij onbekende dame meenemen op de jacuzzikamer. Ik was het meeste tot Sofia aangetrokken dus zij werd mijn keuze.

Gewapend met de gebruikelijke bonnetjes schoof ik bij Jean K aan tafel met het beeld van de erg sexy Sofia nog in mijn netvlies gebrand. De biefstuk was nu malser en beter dan 2 maand terug en ik liet het goed smaken met frieten, groente en een glas cola. Na het eten ging ik nog naar Beate want was zowat tijd voor dessert: de verjaardagstaarten mochten uitgedeeld worden: dit werd onmiddellijk goed geregeld en afgesproken met de keuken om dit omstreeks 19u te doen. Ik lichtte de makkers in de bar en elders in en ze kwamen naar boven om in de keuken aan te schuiven voor de cake en de taart. Ondertussen was Sofia weer vrij en kon ze mee aanschuiven naast mij. Het werd een mooi en gezellig moment!


4) Kamergangen

Na de toast van Graagneuker en de taarten was het tijd me terug te trekken met mijn dame van keuze: Sofia! Met gerief en de emmer met witte wijn in ijs in mijn handen volgde ik Sofia naar boven. Dit bracht een oude herinneringen naar boven toen ik eveneens met zo'n emmer (dure gekochte champagne dan wel) naar boven ging met mijn allereerste privéclubdame, de scorpiogirl Nancy een kleine 18 jaar terug. Ook toen was dat in een soort bijzondere kamer met jacuzzi. In beide gevallen werd deze niet gebruikt. Doordat deze oude herinneringen naar voren kwam, werd de beleving van deze kamergang anders dan anders. Ik had met Sofia bovendien de beste keuze gemaakt: recht in de roos is een betere woordkeuze.

=> SOFIA - De verjaardagsmeesteres

Ik was erg voldaan na deze kamergang en kon verder leuteren, terugtrekken in de wellness en van de clubambiance genieten. Dit bleef de enige sessie deze dag.


5) Meer ambiance en einde van de dag

Na Sofia was het niet evident om nog een tweede keuze te maken. Ik heb Kinga en Violetta aan mijn neus voorbij laten gaan die waren druk bezig. Voeg daar de keuzestress van al die mooie dames, de enorme drukte en de wachttijden aan toe en dat ik liever een rustige kamer boven prefereer en de optelsom geeft als resultaat dat dit een onmogelijke opgave werd. Pret wees me gedurende de nog een erg mooie dame aan die hij me aanraadde maar ze was constant bezet, een tip die ik waardeer en hopelijk komt het er nog van met deze dame te kameren. Die namen: heette ze nu Marina? Ik ontmoette nog Cindy maar die ging net weg. Er was nog een kamer vrij en ze had er zelfs de sleutel van in de hand. Helaas, die was me te dicht bij de barruimte (nr 14). Ik heb dan liever meer qualitytime met Cindy en wie weet zelfs in trio met Iris en absoluut geen haastkamer om maar een tweede te hebben, hoe lekker Cindy er ook uitzag. Er waren nog 2 mooie poppetjes die voortdurend om een trio hengelden: ik betrouwde het niet zij het met spijt want eentje was echt lekker voor een echte optick fick.

Ik kleedde me om en met een afscheidskus van Kinga ging ik naar boven en liet er aan de theke weten dat alles in orde was. Om half een 's nachts sloegen de deuren van de club achter me dicht. Dat is altijd een spijtig moment als alles weer veel te snel gedaan is.


6) Afsluitende video

Sofia heeft werkelijk mijn verlangens waargemaakt! De vele mooie dames deden me werkelijk duizelen en ik keer zeker hier terug, ik wou dat ik dat sneller kon!

« Laatst bewerkt op: 21 maart 2019, 22:14:56 door Vazkor »