Auteur Topic: SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL  (gelezen 1115284 keer)

0 leden en 12 gasten bekijken dit topic.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #270 Gepost op: 8 april 2015, 14:53:14 »
Zaterdag 28 Maart 2015 - SixSens, club-bezoek 'in crescendo'

Dit is het vervolg-avontuur op m'n bezoek in Babylon en de 2e club van de dag. En dat wederom dankzij een tweede vrijkaartje van dit schitterende forum uitgereikt via de tombola. Ik wordt hier echt verwend want het is wel zo prettig m'n twee top-clubs op één dag te kunnen bezoeken.  :pica

In het donker, in de regen, kwart voor acht kwam ik toe op de ruime parking van deze mooie club. Ik toonde m'n vrijkaart en kreeg m'n ijsberenvel en handdoek in ruil en kon naar binnen. Dat voordeel van die vrijkaart voelt des te leuker aan als je ziet dat je anders 55€ moest betalen...  ;D

Maar helaas helaas...ze zagen dat ik een plastiek zak mee had en wilden meteen de inhoud doorsnuffelen op verboden artikelen. Dit is voor mij een first en gaf dat ook aan. Daarop kreeg ik het antwoord dat dit betekende dat de security z'n werk niet goed deed de vorige keer. En guess what ze confisqueerden m'n snoep en pralines die ik altijd graag meedeed. Waarom ja daar hou ik nu eenmaal van om dames snoepjes te geven. Maar het mocht niet baten, dit mocht niet mee in de kluis.  :017: :o Ik snap echt niet waarom dat zo erg is.

Ik was nog niet eens in de kleedkamer toen een DVP me aanklampte en om een schlüssel vroeg. En ik was nog gekleed!  :o Damn, als dat het jaag-gedrag aangeeft, is dat geen goed teken. Inhalig jagen = grotere kans op afwerkseks. Ik zocht me een kluis en kleedde me om. Daarna kwam ik Jessy tegen waarmee ik goed opschoot maar die hoorde of zag me niet. Pff, ook goed  ::) Een andere DVP zei me dat ze het niet heeft gehoord.  :banghead: Wat een beroerd begin.

Ik ging maar naar de wellness gaan uitbubbelen en sauneren en overdacht wat ik hier nog moest doen. En dat op een plaats waar ik anders graag ga. Die wellness was wel verlaten en vaak was ik er alleen. De douches vond ik die avond aan de lauwe kant. Af en toe kwam de security langs en opende de deur van de sauna's en het turkse stoombad. Vroeg me af waarom, zochten ze soms iemand die er zich verstopt? Die security is misschien wel nodig maar was wel erg toonaangevend, vond ik.  :bud

Ondertussen kwamen vaak dames in de wellness polsen naar m'n geilheidsmeter dat niet bijster hoog meer stond. Ik vond niet meteen m'n types terug. Allemaal jaagtypes, ze weten hier niet eens echt wat goed verleiden is, ze doen het veel te direct wat m'n stemming echt op nulpunt bracht. Emilie van Babylon zou ze daar wel les in kunnen geven, dacht ik teleurgesteld, terugkijkend op die leuke tijd met haar in de jacuzzi. Dat was het begin van de avond.  :17:

Ik verplaatste me naar de bar waar ze wel leuke muziek wisten te draaien, een mix van oriëntaals, commercieel, balkan-genres. Dit nummer werd veel gedraaid:
http://www.youtube.com/watch?v=uv5PKnMc8xc#ws

Ik praatte met wat beren her en der. Op weg naar een aantal beren die ik dacht te herkennen werd ik geschaakt door Larissa. Ik vond ze best wel cute en sexy en liet me door haar op sleeptouw nemen naar een bankje. Daar praatten we wat gezellig en begon ze me lekker op te geilen. Na een tiental minuutjes besloot ik er maar mee op kamer te gaan en te zien of daar wat uitkomt, ik verwachtte nl. al niets meer. Net dat maakte dat ik me op kamer wat meer ontspande. We begonnen wat te knuffelen, gevolgd door een blowjob van haar. Daarop het condoom aangedaan en beginnen neuken, zij on top. We onderbraken de seks even en praatten en knuffelden wat. Ik zei haar dat ik die roemse muziek wel leuk vond waarop ze terstond een nummertje van Florin Salam uit haar smartfoon toverde. Ze leek er wel wat verwonderd bij dat een beer haar muziek leuk vind. Ik streelde haar mooie lichaam en masturbeerde wat tot hij weer hard werd. Het condoom werd weer omgedaan en we begonnen opnieuw, zij weer on top en ik kwam na enige tijd lekker in haar klaar. We legden ons opnieuw te strelen en te praten en roemse liedjes te luisteren. We maakten er een uur van en ze masseerde me nog. Ze zei dat ze de volgende dag terug ging naar Roemenië en dit haar eerste en enige kamer was die dag. Maar alles wat roemeentjes zeggen, moet je met een korrel zout nemen, hé. Het werd een heerlijk uur moet ik tot m'n blije verbazing toegeven, dat had ik niet meer verwacht vandaag. Ik had haar service en ook mezelf erg onderschat. M'n kamergang met Larissa ***1/2

Met een sterk verbeterd humeur ging ik terug naar de wellness.
Dat humeur leek nu al meer als dit:

http://www.youtube.com/watch?v=pBl3p1Sq-pk#ws

In de bar kwam Jessy op me af en zoende me. Ze herkende me toch nog begot.  :)) Met haar heb ik altijd heel goede kamers gehad. Ook deze keer. We trokken ons eerst wat terug voor presales vooraleer naar de kamer te trekken voor een half uurtje GFE en massage. Ik dacht dat er niks meer van terecht zou komen van mijn kant en dat het wel daarbij zou blijven. Ze gaf me een massage en daarna een blowjob maar dat deed ze te zacht naar m'n gevoel. Ik nam het heft in eigen handen tot hij weer op oorlogssterkte stond en het condoom erom kon. Ook nu weer: Jessy on top en het werd een heerlijk potje zachte maar stevige seks. We tongzoenden en knuffelden nog tot de kamertijd vol was. Het is altijd een goede tijd met haar. Ik presteerde opnieuw boven m'n eigen verwachtingen en dat ze me naar een nieuw hoogtepunt kon brengen spreekt voor haar goede service. Ik blijf Jessy een aanrader vinden: **** ! Ik voelde aan dat dat m'n laatste van de dag zou worden. Het is dan ook de vierde kamer van de dag...

M'n stemming werd nu nog beter:
http://www.youtube.com/watch?v=mloArgEfGUs#ws

Tevreden terug afwisselend naar de wellness en de bar gegaan onder genot van bier, muziek en schoon jagend vrouwvolk. :showtits Buiten leek het al niet meer te regenen maar dat kon elders wel anders zijn. Ik besloot te blijven tot sluitingsuur. Terug in de wellness trok ik me terug en zag een mooie dame passeren en naar me zwaaien die me aan iemand deed denken die ik kende. Ze lijkt op een 'vriendin' van me van vroeger die eerder een leugenachtige bitch bleek te zijn. Weer een lookalike, de tweede op één dag. Gelukkig is Elena geen bitch, ze is een toffe DVP van mid-20 en stond daar met haar goed stel tieten, zwart haar tot over de schouders  en lekker lijf. Ik vroeg haar nu een kamer te regelen en blij verbaasd deed ze dat. Ze zijn dat hier niet gewend om zelf gejaagd te worden, zeker?  ;D In een club vol van de jaagsters nam ik nu eens zelf initiatief.

Op kamer sloegen we alle gebruikelijke voorspel over en het condoom werd direct op m'n stijve lul gezet om er snel aan te beginnen. In de vijfde kamer slaagde ik er zelfs nog in om tweemaal klaar te komen met die moordgriet. Er was zelfs tijd over voor een praatje, strelen en wat dansen op de roemeense muziek uit de bar die tot in de kamer weerklonk en dit alles in een goed half uur.  :pica22 Als ik al bij Larissa verbaasd was dat er toch nog goede seks inzat vandaag in deze club, dan is deze ware PSE-sessie ver boven mijn initiële verwachtingen. Vandaar ook de titel 'in crescendo'. Elena ****1/2 voor deze PSE-sessie met GFE-kwaliteiten. Elena is echt een aardig meisje.

Ik ben daarna nog gebleven tot sluitingsuur en kon nog van een goede paaldansact genieten. En omdat het net zomeruur is werd 2u 3u waardoor de zaak eigenlijk een uur vroeger sloot, dat uur waren we dus kwijt. Tijd om te vertrekken, ik kreeg van de theke mijn in beslag genomen snoepgoed terug en kon de deur achter me dicht trekken.

Ik kan terug kijken naar een zeer geslaagde topdag met 5 goede tot zeer goede sessies in twee clubs en 2 hoogtepunten, de eerste en de laatste. Daarmee kan Vazkor euforisch terug naar huis rijden in felle wind zonder  regen en met dit blije nummer door de speakers:

http://www.youtube.com/watch?v=lGNchROLplI#ws
« Laatst bewerkt op: 8 april 2015, 15:04:00 door Vazkor »

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #271 Gepost op: 8 april 2015, 15:11:19 »
Citaat
Maar helaas helaas...ze zagen dat ik een plastiek zak mee had en wilden meteen de inhoud doorsnuffelen op verboden artikelen. Dit is voor mij een first en gaf dat ook aan. Daarop kreeg ik het antwoord dat dit betekende dat de security z'n werk niet goed deed de vorige keer. En guess what ze confisqueerden m'n snoep en pralines die ik altijd graag meedeed.

Vreemd. Ik betreed Sixsens quasi altijd met een plastiek zakje in de hand, en er is mij nog nooit gevraagd de inhoud ervan te tonen. Zal waarschijnlijk aan mijne sympathieke kop liggen ;) :-P :lol_hitting:.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #272 Gepost op: 8 april 2015, 15:22:24 »
Nee ik vroeger ook niet, ik vond het ook raar.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #273 Gepost op: 8 april 2015, 15:38:04 »
Citaat
Maar helaas helaas...ze zagen dat ik een plastiek zak mee had en wilden meteen de inhoud doorsnuffelen op verboden artikelen. Dit is voor mij een first en gaf dat ook aan. Daarop kreeg ik het antwoord dat dit betekende dat de security z'n werk niet goed deed de vorige keer. En guess what ze confisqueerden m'n snoep en pralines die ik altijd graag meedeed.

Vreemd. Ik betreed Sixsens quasi altijd met een plastiek zakje in de hand, en er is mij nog nooit gevraagd de inhoud ervan te tonen. Zal waarschijnlijk aan mijne sympathieke kop liggen ;) :-P :lol_hitting:.

Ter info: de regels zijn aangescherpt.

Mocht er eerder al geen drank mee naar binnen worden genomen, nu mogen er ook geen etenswaren meer mee naar binnen worden genomen. En wederom door enkele figuren die dit de spuigaten hebben laten uitlopen en het daarmee plat gezegd voor de anderen "verpest" hebben, zoals dat wel vaker gaat...

Beata heeft het me afgelopen maandag duidelijk uitgelegd. Als je eens wist wat ze daar bij het opruimen allemaal aantreffen van etenswaren en zelfs flessen en glazen (sterke) drank in de lockers... dan begrijp ik het volkomen. Ze proberen de boel daar netjes te houden maar voor je het weet komt er allerlei viezigheid en ongedierte af op allerlei achtergelaten troep op kamers en in lockers en god-weet-waar-nog-meer...

Ik had zelf wat meegenomen voor een jarige dame, dat heb ik netjes bij de receptie gezet en later (op weg nar boven) voor de dame meegenomen en overhandigd. Niks om ter plaatse te nuttigen, want er is in Sixsens meer dan genoeg lekker eten en drank om te nuttigen.  backen koch :coffee2:

Mocht je alsnog dingen als pralines meenemen, verdeel dat dan via de bar(dame) beneden of geef het via de receptie aan de dame van je keuze, was zo ongeveer het advies. In ieder geval mag je het niet meer mee naar beneden nemen want dan is men al snel uit het oog verloren wat er mee gebeurt.

Mijn advies: meld het bij de receptie en stem even af wat de beste mogelijkheid is om je pralines op de plaats van bestemming te krijgen. Dan hebben ze het onder controle en kan er weinig meer mis gaan...

Persoonlijk kan ik me daar wel in vinden...  :great:


P.S. Sorry Kanariepiet, het heeft dus niks met jouw sympathieke kop te maken...  :lol_hitting:
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #274 Gepost op: 13 april 2015, 21:32:28 »
Gisteren had ik een dagje vrij.  Het is te zeggen: werken in huis of relaxen en van het voorspelde zonnetje genieten in een club.  Ik trok dus welgezwind naar Sixsens.  Uiteraard in gedachte dat het qua damesaanbod wel eens flink zou kunnen tegenvallen gezien de Orthodoxe Pasen.  Anderzijds heb je met één goede dame dan weer genoeg. 
En om maar meteen met de deur in huis te vallen.  Ik werd belaagd door Miroena maar wel heel lief en uitdagend.  Ze ziet er heel goed uit dus liet ik me verleiden tot een kamertje.  Het kamertje was allemaal wat oppervlakkig en dus veel te weinig voor mij maar allicht meer dan genoeg voor een beginneling van de saunaclubs.  Ik denk dat dat duidelijk is.  Soms kan ik ook bondig vertellen.  In de kantlijn nog wel even vermelden dat alles wat uitgelopen was of dat de tijd snel voorbijtikte.  Het mooie weer en het vrij late openingsuur dan in SS in het weekend, het ouwehoeren, het genieten van het zonnetje aan het zwembad, dan was het weeral tijd om te eten....  Ineens staat een mens er dan bij stil dat hij van al die tijd nog niet in bed was beland en zelfs nog niet eens veel vrouwen lang had gezien want die zie je met deze temperaturen natuurlijk nog niet aan het zwembad (serreplantjes).  Zo kwam het dus dat Miroena mij op kamer kreeg.  Ze zag er heel mooi uit, was lief en ik had enorme zin (eigenlijk wist ik het wel als ik niet met m'n lul had gedacht).

Er waren niet zo veel dames maar ook weer niet zo veel minder als op andere zondagen.  Eigenlijk viel dat nog mee.  Ook qua line up.  De mooie Isabella moest ik missen maar er was dan weer een mooie slanke jonge blonde deerne, die met haar vriendin mee was gekomen.  Ze heeft op haar zij een grote bloementatoe. Laurent74 weet wie ik bedoel en is beter in namen en zal zeker de naam van haar vriendin kennen (die niet nieuw is in SS).  Jenny en haar "getransformeerde" vriendin met blond kort haar nu zagen er ook weer beeldig uit.  Een geheimpje maar ik wist dat ze in het nieuw staken en een complimentje deed oogjes glunderen.  Altijd leuk voor beide.  Natuurlijk gaf ik niet het complimentje aan Jenny want die spreekt, lacht en danst voortaan alleen nog maar tegen/voor mij als ze aan de champagnefles gezeten heeft.  Misschien moet ik haar dan maar eens op een keer champagne trakteren (op kamer, of nee, niet op kamer want dat zou ik niet meer met haar).

Nog even de speciale complimenten weer aan de kok van SS want die kan er wat van.  Ik blijf het zeggen dat ik het eten in SS lekkerder (lees: verser) vind dan bijvoorbeeld in PSR à la carte. 

Simona is ook al van gedaante veranderd.  Ik kwam de bar binnen en ze lachte lief naar mij, wuifde eens... enfin... ik moest die precies kennen.  Ik ging tussen Laura (die moest ik nog wat vertellen) en Simona inzitten.  Pas toen ze haar naam zij, wist ik het weer en begon alles weer te dagen.  Ik vind ze mooier met haar lange zwarte haren.  Ze draagt haar haar vaak in een lange paardenstaart nu, soms ook gewoon los.  Nu bij haar kwam ook maar druppelsgewijs alles weer naar boven.  Mijn naam, hoe we mekaar vorige keer leerden kennen, de kamergang.  Ze was best ondeugend maar ik wist niet zo direct waarom ik nu al op herhaling zou gaan met haar.  Tegelijkertijd had ik wel zin en reageerde er toch wel weer wat tussen mijn benen.  Het was toen nog erg vroeg op de dag dus kon ik nog met mijn verstand denken en ze afwimpelen.  Zelfs toen ze later een tweede keer probeerde.  Achteraf is het makkelijk praten maar dan had ik beter met Simona geweest dan met Miroena.

Laat, laat op de avond, in de nacht, had ik nog zin om met Andrea te gaan.  Ik herinner mij een geweldig sessie uit Planet Eden met haar.  Ondanks dat Laurent74 me vertelde dat ze voor hem wat snel ging, wou ik dus misschien weer 1,5 met haar genieten.  Het is er niet van gekomen want ze was nors.  Een probleempje van het moment zeker.  Het leek me (nee het was absoluut zo) beter om haar gewoon gerust te laten.  Daar kreeg ik zelfs een bedankje voor en ze was weer ver weg verzonken in (welke) gedachten?

Ook weer wat nieuwe leden leren kennen waaronder brave LL.  Ik had Laura mee in het water getrokken.

Weer een prettig dagje SS achter de rug dus.  Wat minder dames maar er was wat meer zon.  Da's ook al iets.  Ik merk wel op dat het een beetje "vechten" was voor een plaatsje in de zon.  Dat wordt nog krab op drukke dagen als het echt zomert.  Het had nog leuker geweest natuurlijk als de buitenbar open was geweest.  Ach, het is overal wel wat.  Je kan niet alles hebben in het leven.  Waar vind je nu al een zwembad dat open is en verwarmd  :douchen?
 
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline LittleJoe

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 75
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #275 Gepost op: 14 april 2015, 06:55:37 »
Sixsens Zaterdag 11 april

Heb vrijdag nog zitten twijfelen tussen Sixsens en LR, maar de line-up van de gisteren viel me zeer tegen. Dus maar besloten om OB te vergezellen naar SS. Nog nooit in deze club geweest, maar met dank van een vrijkaartje, dankzij Relaxxx, Satanic Suffer en Sixsens maar de gok gewaagt. Is ondertussen meer dan 2 jaar geleden dat ik nog in een andere club geweest ben dan LR.
Om 11 uur in ISA opgestaan en tegen 11:45 uur beneden waar OB al zat te wachten, afgerekend bij de cheffin en een uurtje later op de ruime parking van SS  geparkeerd. Vriendelijk ontvangst en na controle van het vrijkaartje een armbandje rond de arm een badmantel en een handdoek. Uitleg van de theke hoe alles in zijn werk gaat en een waarschuwing ivm met de meiden. Ben voorzichtig met de meiden, kussen aanraken en bespreek alles te goei met ze. Niet komen klagen nadien. Duidelijk dus!
Me op sleeptouw laten nemen door OudeBelg die hier zijn weg kende, lijkt me wel een doolhof. Omkleden en maar een koffie gaan nuttigen en dan ontbijten.

Eerste indrukken:
 Mooie ruime club, welniss, restaurant en kamers, alles top, denk dat alles hierover al geschreven is.
 Eten, zeer lekker ontbijt, omelet, maatjes (heerlijk) avond eten steak (perfect bereid) gebakken patatjes TOP. Zelf de pizza was beter dan in mijn geliefde LR, krokante bodem. Dus het eten vond ik vandaag gewoon zeer goed.
 Mooie grote badruimtes, Oriëntaalse Ruimte, groot mooi overdekt buitenterras, kino de bar, het kon me allemaal wel bekoren. Veel kamers, waaronder vele met douches, zeer goede rookafzuiging, stoellift voor gehandicapten, gewoon top dus.
 Geen opmerkingen?
Jawel dus, veel trappen lopen, en in de bar en in het restaurant een trede die als je niet oppas voor een onaangename verrassing kunnen zorgen. De muziekkeuze is voor mij echter een echte dooddoener, niks tegen Manele of balkanmuziek. Maar de hele avond? Leek me wel H7 van 2 jaar geleden. En die muziek hoor en voelt je dus overal, behalve in het overdekt terras en de kamers boven. Afwisseling van muziek keuze zou voor mij welkome zijn. Ik hou het er echt niet de hele avond vol anders. Voor de rest vind ik het een leuke club.
De dames dan:
 Nu het is Orthodox Pasen en dan weet je dat het overal wel minder is. Bovendien heb ik een moeilijke en vaak voor anderen een eigenaardige  smaak, die ik zelf niet kan verklaren. Het is  hoe het is.
Verloop van de dag en avond:
 Met OB eerst gaan ontbijten, omeletje besteld, nog wat beleg genomen en toen zag ik maatjes! Heerlijk verse maatjes! Een delicatesse voor mij. Dat was dus al een zeer goed begin. Terug trappen naar beneden en aan de bar een koffie drinken. Daarna ieders zijn weg gegaan voorlopig. Even weer een rondje gemaakt en terug aan de bar. Watertje besteld en een paar stoeltjes verder sprak een meid me aan. Ik ken je zei ze, ik oh ja? Jaja zei ze jij komt zeer vaak in LR. Klopt antwoorde ik, maar ik kan je echt niet voor de geest halen, sorry hoor. Niet moeilijk zei ze, je bent altijd op de kamer met Alexia. Tja, wat moet ik daar nu op antwoorden. Zo snel dat het gesprekje begon was het ook afgelopen.
En plots zat er een meid naast me, ze stelde zich voor als Maria en dat ze voor alles te vinden was. Tja antw ik ongeïnteresseerd. En voor ik het wel en goed besefte had ik een tong in mijn mond die ik dan ook nog eens 1 seconde beantwoorde. Gelijktijdig schoten me de woorden van de theke door mijn hoofd “zijt voorzichtig met kussen” kom nadien niet klagen. Ik had het flaggen dus, beetje verschrik trok ik snel terug en keek naar haar glimlachend gezicht en ogen. Ik wist dus… dat zij wist… dat ik het wist… Ik had me dus als het eerste het beste groentje een oor laten aannaaien. Nu als je al zo vaak hosanna hebt lopen zingen moet je ook groot zijn in je verlies. Snel, sluw en knap gespeeld van die meid. En dit is me echt nog nooit overkomen. Me dan maar gewillig als een lam naar de slachtbank laten leiden. Toen we samen opstonden bleek dan ook nog eens dat ik 2 keer in haar kon. En ik val dus op zeer slank of minstens slank. Jonge jonge wat heb ik me nu weer op de hals gehaald? Op een rood kamertje onder de mansarde me op bed gelegd.

  Vroeg haar of ze wist hoe laat het was, ja zei ze 4 uur, ik keek snel op mijn GSM en het was 4:15 uur en ik liet haar het uur zien. Jezus, had ze me bijna weer liggen gehad en me nadien waarschijnlijk een uur aangerekend! Zij naast me en ze kuste me, de tong die net voordien haar weg naar mijn tong vond was nu verdwenen, waarschijnlijk had ze die ingeslikt. Nu veel moeite deed ik niet, ze kuste en knabbelde even op mijn tepels en vroeg of het goed was. Jaja antw ik, doe maar. Kussend werkte zich naar beneden en slabberde een beetje aan LittleOne. Nu veel soeps was het niet, om Sjeufke zijn GOSP maar te gebruiken een 0.2 tot een 0.3 max en de diepte van mijn eikel. Nu laat haar maar doen dacht ik, zolang ze met niet anders lastig valt mag ze slabberen. LittleOne werd zowaar nog stijf ook niet knal hard maar toch, ik nam het hem ten zeerste kwalijk, gisteren liet ie me het eerste uur met een knappe meid in de steek en nu is ie wakker. Weer vroeg ze of het goed was, jaja doe maar meid. Dus bleef ze rustig slabberen tot ik het verlossende idee kreeg om eens op de klok van de GSM te kijken. Net op de kop een half uur, hosanna! Ik liet de meid de klok zien en zei dat ik het hierbij zou laten, ze probeerde nog een verlenging uit te halen. Je bent nog niet gekomen, dus kunnen we het uurtje vol maken. Nu ik behield mijn kalmte en beleefd zei ik haar dat ik het hierbij ging laten en stond op.

 Afrekenen en naar de douches, onderweg kwam ik OB tegen die ook net van de kamer was. Heel raar bekeek hij mij en die meid aan, ongeloof maakte zich van hem meester. Ik tegen hem, ik leg het je straks beneden wel uit. Aan de bar met een watertje en OB kwam bij me zitten en natuurlijk uitgelegd wat er gebeurd was. Hij kon zijn lach natuurlijk niet inhouden! Kort daarop kwam een meid bij ons staan en ze sprak OB aan, die haar onmiddellijk doorverwees naar mij en hij ging op een bankje zitten met Carmen. Nu die meid was de mooiste van de klas zoals ze zeggen, leuk smoeltje, strak knap figuurtje. Helemaal mijn ding, nog voor ze haar naam noemde vroeg ze of ik een kamer met haar zou zien zitten. Blijkbaar willen de meiden in SS eerst zeker zijn van een kamer voordat ze aan presales willen beginnen. Raar hoor! Nu dat kon ik haar dus bevestigen en ze stelde zich dan voor als Paula. Gelijk wilde ze ook weten hoeveel tijd ik met haar op de kamer wilde doorbrengen. Waarheidsgetrouw antwoorde ik dus dat ik het niet wist. Om het antwoord compleet te maken zei ze zelf “depends on the girl”. Klopt meisje. Nu ze vertelde ook haar service, geen anaal geen FT wel zoenen. Dus klonk niet slecht en ik vond haar een heel knappe meid. Maar eentje met rare kantjes hoor!

 Ze had honger en vroeg of we direct op de kamer gingen of dat ze eerst kon gaan eten. Nu ik had ondertussen ook honger gekregen en zei haar dat we best wel eerst konden gaan eten. Ik bracht OB op de hoogte dat ik ging eten en hij besloot gelijk ook te gaan eten. Paula was ondertussen al vertrokken en boven vonden we haar terug, ze zat al aan een tafel met wat andere meiden te eten. OB en ik keken elkaar eens verbaasd aan en haalden ons eten. Aan een andere tafel gaan zitten en het ons laten smaken. Paula had gedaan met eten en zei tegen me dat ze onder aan de bar wel op me zou wachten. Ok meid, cu soon. Weer keken OB en ik elkaar verbaasd aan, wat heeft die meid vroeg OB, ik zou het begot niet weten antw ik. Rare meid! Na het eten naar beneden (weeral trappen lopen, wel goed voor de lijn naar het schijnt). Beneden rond kijken waar Paula dus zat, ze had ons opgemerkt en wenkte dat we bij haar moesten komen. Dus hop naar haar toe en op een stoeltje naast haar plaats genomen. Plots was ze druk bezig in haar tasje te rammelen tot hetgeen ze zocht gevonden had, een condoom. Ik greep in de zak van mijn badjas en overhandigde mijn condooms. Use these zei ik, no latex. No way zei ze i use my own condom. Ik probeerde haar duidelijk te maken dat ik echt wel mijn eigen condooms zou gebruiken maar ze hield voet bij stuk. Ik was haar hele gedrag en attitude ondertussen grondig beu geworden en zie haar “use your own condoms and also find a other guy for the room” en ik draaide me een beetje van haar af. Kwaad draaide zich volledig om en dook helemaal onderuit in haar stoel, terwijl in het roems aan’t kwetteren met haar 2 collega’s. Iets later kreeg ik van een andere meid die alles een beetje gevolg had te horen dat ik een gek was en dat ze eigenlijk niet met me op de kamer wilde. Eigenlijk wilde ze het hele gebeuren haar eigen draai er aan geven, liever dan toe te geven waar het echt om ging. Niks nieuws onder de zon vertelde die meid me, ze doet wel meer van die gekke zaken.

 We gingen terug naar de andere kant van de bar zitten en even later stelde OB, Carmen aan me voor, zijn meidje blijkbaar. Nu ze zag er zeer goed uit en ze beviel me wel. OB trok zich terug en nu zaten we daar. Een beetje als 2 pubers die niet goed wisten hoe het nu verder moest. Inwendig vond ik het wel grappig. Voelde zich allemaal zeer komisch aan voor mij. Ze stelde voor om verder kennis te maken in de kino, dus hup naar de kino. En nu kreeg ik ook een volledig zicht op de meid, zag er verdomd lekker uit en wat een heerlijk klein kontje, twee handjes groot. In de kino eerst de go’s and no go’s geklaard en dan onderging ik een kontrole! Blijkbaar had OB haar zeer goed gebriefd over mij. Het eerste voorzichtige tongkusje en mijn badjas werd geopend en ik werd gewikt en gewogen met als eindoordeel dat ik goed bevonden werd voor Duty.  Sleutel gaan halen voor een kamer boven.

 Kamer nr 6 indien ik me niet vergis, eigenlijk 2 kamertjes met in de eerste kamer 2 douches, een WC en een wastafeltje. Door de andere deur naar de workroom. Ons ontdaan van de weinige stoffen die we aan hadden en toen zag ik pas duidelijk wat een mooie meid ze was. Me naast haar in bed genesteld en eerst nog rustig een sigaretje gerookt en nader kennis gemaakt. Snel nog een muntje geknabbeld en haar in mijn armen genomen. De eerste zoenen vlogen al in het rond, haar blik, aanvoelen en de eerste handelingskes besloten me haar maar gelijk gerust te stellen, de eerste 2 uurtjes zou de mijne blijven. Ik heb nooit lang nodig om zoiets aan te voelen en ik wist direct dat het wel goed zat met haar. De zo befaamde klik was er en het zoenen was werkelijk alsof je met je vriendin ergens lag te vrijen. Wat een heerlijke meid en toen ik haar poesje in ogenaanschijn mocht nemen, jongens wat een klein mooi kutje was dat. Echt het kleinste spleetje dat ik gezien had, nu begreep ik de keuring voordien in de kino.

 Blazen vond ik van zeer hoge kwaliteit en de Paaseieren werden goed behandeld, likken, zuigen en de balletjes helemaal verslindend. Totaal niks op af te dingen. Haar terug omhoog getrokken en een heerlijke zoenpartij ervan gemaakt. Voorzichtig met vingertje haar poesje strelend en zij rustig met LittleOne spelen. Geen geruk of gehaast, heel teder met haar lieve handjes laten begaan. In niks haar moeten bijsturen, alles heel spontaan en rustig. Op dit moment was ze net echt je vriendinnetje. Ik zei haar dat ik haar ging inpakken en meeneem, haar nooit meer zou laten gaan. OudeBelg zou haar nooit of te nooit meer terug krijgen. Ze schoot in een schaterlach en bedankte me voor het complement. Voor het intieme gedeelte had ik wat schrik, LittleOne stond dus snoerhard terwijl ze opsteeg. Jongens wat een strak poesje, niet normaal. Lachend keek ze me aan terwijl ze langzaam de volle lengte in zich opnam en me eerste rustig begon te berijden. Na een minuutje had ze alle voorzichtigheid en misschien ook de angst laten varen en gaf ze vol gas. Haar onbesuisdheid ontlokte wel een paar maal een kreetje en bezorgd dat ik was, informeerde ik of alles in orde was. Ja alles was goed zei ze lachend en zonder ook maar voorzichtiger te worden gaf ze vol gas. Nu ja zei ik, liefde moet een beetje pijn doen zei ik plagend. Wederom een schaterlach.

 Ze richtte zich volledig recht en bereed me als een volleerde amazone, haar toeters wiegelden op en neer voor mijn ogen. Dan liet ze zich achterwaarts zakken en steunend met haar handen op mijn benen bleef ze me zwoel aankijkend berijden. Een mooi zicht op haar mini kutje die mijn leuter omhelsde. Jongens wat een zicht. Ik moest haar van mij nemen, ik wilde nu nog niet komen, nu echt nog niet, ik wilde met volle teugen van haar genieten. Na een paar stelling veranderingen even een pauze nemen. Toen ik weer een beetje bekomen was begon ze met te droogneuken en volop te tongzoenen. Ze begon weer aan LittleOne met haar mondwerk en plaatste haar poesje op mijn mond. In 69 een tijdje bezig geweest, wat een lekker kutje, ja het verkleinwoord is hier echt wel op zijn plaats. Ze nam een nieuw condoom en terwijl ik haar kutje verder likte bracht ze die aan. Ging dan over in reverse cowboy en ook hier liet ze zich gaan, dan vooroverbuigend, dan rechtop op mijn paal,  dan liet ze zich op mijn borst neer. Beentjes vooruit en mijn leuter een heerlijke behandeling geven. Overgegaan naar missio, en hier ook verschillende stellingen. Tenslotte laten knallen in Doggy.

 We hadden nog een 20 tal minuutjes en in niks stuurde ze aan om de kamer te verlaten. Een beetje liggen nagenieten met een babbeltje en tussendoor zoenen. Ze vertelde me dat ze de job nog maar 4 maanden deed en dat ze het graag deed. Ze wilt ook haar klanten een tevreden gevoel geven. Nu daar is ze bij mij 100% in geslaagd. Haar gelijk maar gevraagd om tegen half 12 maar te komen opzoeken om een vervolg er aan te breiden, wat ze beloofde ook te doen. Samen douchen en gaan afrekenen. OB had ons al naar de theke zien gaan en wachtte me op in het overdekt terras. Mijn stralend gezicht sprak boekdelen, ik wist het, ik wist het zei OB. Als je met die meid gaat blijf je minsten 2 uur weg. Ik bracht OB op de hoogte dat ik ze tegen 23:30 uur weer geboekt had voor een vervolg. En gelijk zagen we Carmen weer voor een kamer verdwijnen. Hetgeen OB een beetje ongerust maakte, want nu moest hij zich spoeden om haar nog te kunnen boeken. Gelukkig voor hem was ze na een kwartiertje al weer klaar.

 Ik ging even weer wat trappen lopen en een watertje drinken aan de bar, maar ik kon het daar niet meer keren door de muziek dan maar naar de Oriëntaalse Ruimte gegaan, waar het eigenlijk niet veel beter was. De bar en de ruimtes erboven, was onderhevig van het boenke boenke met  balkan muziek. Heb echt niks tegen de muziek ansich, op mijn GSM staan zelf meer dan 200 Manele muziek. Maar wat afwisseling had echt wel gekund, vind ik.

 Een stuk pizza genomen welke me zeer smaakte,  glaasje water ( drink altijd zeer veel water) en op het terras wat gaan luieren. Hier geen last van de muziek en wat naar de voetbaluitslagen gekeken van het Duitse voetbal. Weer wat trappen gelopen, Paula een paar keer zien voorbij komen, maar mijn interesse in haar was al lang vervlogen. En dat zal ze wel gemerkt hebben ook. Denk tegen 23:45 waren OB en Carmen me aan het zoeken. Ik trof hen in de bar, dus maar snel weer om een sleutel. Kamer 11 dacht ik, rond bed met een douche op de kamer. Sessie had veel gelijkenis met de voorgaande, maar we kenden elkaar nu beter, van hare zijde straalde er nog meer vertrouwen in haar spel. Carmen is een meid waar ik gerust de hele dag mee op de kamer zou kunnen blijven zoals met mijn kleine blondo. De voordelen van A zijn de FT en dat ze me door en door kent, waardoor het spel ook wel eens ruwer kan uitdraaien, vooral van hare kant dan. De voordelen van Carmen, ze is nog closer, nog meer “het” vriendinnetje wat ze vooral heeft door haar jeugdige leeftijd. A is dan met haar ouderdom veel meer een vrouw. Waarmee ik totaal geen afbreuk zou willen doen aan geen van beiden.

 Weer enorm genoten van Carmen haar spel, tijdens cowboy, in tegenstelling tot de vorige keer, waar haar C borsten heerlijk op en neer wiegelden, gingen ze deze keer van buiten om dan naar binnen tegen elkaar te kletsen. Telkens weer opnieuw, gewoon heerlijk om ze te zien en zeer geil. Een kleine beweging met mijn handen en ze wist gelijk wat ik wilde. Op haar knietjes en gespreid kwam ze met haar mini kutje boven mijn mond zitten. Heerlijk om ze zo te mogen likken, ze genoot er blijkbaar ook van. Ze stuurde haar bekken zodanig dat ze telkens weer op en terug weg van mijn tong bracht. Hetgeen me op het idee bracht om niet meer te likken, maar telkens haar een tik met mijn tong tegen haar klit te geven. Na zo een hele tijd met die tongkletsjes te zijn bezig geweest, denk wel een 25 tal minuten en mijn tong zelf al stijf er van werd liet ze zich voorover op mijn gezicht vallen. Stamelend dat ik haar had laten komen. Of het nu echt was of gepeeld maakt niet uit, de illusie was perfect. Kwartiertje rusten in elkaars armen met strelen en zoenen. Ik ga haar nog geloven ook dat ze het graag doet. Tis natuurlijk voor de lieve centjes, maar als je er dan zelf plezier van hebt is dat voor haar en haar klanten mooi meegenomen. Vraag is hoe lang ze dat kan volhouden.

 Om het kort te maken de hele revue passeerde weer met een paar stellingskes meer die we bij de eerste sessie niet gezien hadden. Ook al omdat ik nog zeer voorzichtig was en ze me nu vertrouwde in wat ik met haar wilde uitsteken. Ze voelde het ook telkens goed aan, dus sprake van enige dwang van mijnentwege was er totaal niet bij. Echt een meid die het je naar je zin wilt maken. De 2 uurtjes werden serieus overschreden, na bijna 2,5 uurtjes samen onder de douche en gaan afrekenen. Een zoentje en ze was zeer gehaast, er waren wachtende taxi’s. Een uitgebreide afscheid van OB of mij zat er voor ons helaas niet meer in. Zeer jammer voor mijn maat, voor mij was het minder spijtig. IK had 4,5 uurtjes mogen genieten van deze cinderella. Bedankt OB, het heeft voor mij toch wel de dag goed gemaakt. Afscheid genomen en onze polsbandjes afgegeven en OB heeft me netjes weer naar huis gebracht. Waarvoor mijn grote dank!
Of ik nog terug naar Sixsens zou gaan, Carmen is zeker altijd een bezoekje waard. Voor haar alleen al zou ik gaan. Maar dan moet A wel auf urlaub zijn. Het enigste wat me tegenhoud om vaker naar SS te gaan is de veel te luide balkanmuziek door de avond heen. Of ik zou de hele avond boven op de kamer moeten zijn met Carmen, lol

Nog eens bedankt voor het vrijkaartje, Sixsens, Relaxxx en Satanic Surfer. Natuurlijk ook Carmen en Oudebelg, zonder welke ik me er met grote waarschijnlijkheid stik zou verveeld hebben.

Cheers

 :039: :039: :039:
 
 

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #276 Gepost op: 14 april 2015, 09:23:59 »
Na 3 zware dagen gekruid met oa heel wenig slaap, heel veel werk, op vrijdag een bezoek aan ACA Gold, op zaterdag de heropstanding van STVV met aansluitend een stevig overwinningsfeest en op zondag pintelieren tijdens Parijs Roubaix, was de bobijn gisteren, voor de zoveelste keer de voorbije maanden, volledig af. Ik had echter een vrije namiddag en mevrouw KanariePiet was niet thuis, dus wat doe je dan? Inderdaad: je trekt naar SS om lekker te ontspannen en uit te rusten 8).
 
Ik heb Vendezz rond de middag op de hoogte gebracht van mijn plannen, en uiteraard besloot deze sympathieke beer quasi onmiddellijk mij te komen vergezellen. Gelukkig maar zou later blijken, want het was (door de Orthodoxe Pasen) extreem rustig in Sixsens, zowel qua aanwezige mannen als vrouwen.
 
Ik ben de parking van Sixsens om 13u binnengereden. Op dat moment stonden er een tiental andere wagens op de parking. Toen ik om 20u naar huis vertrok, waren het er maximaal 15.
 
40 euro betaald, me omgetoverd tot ijsbeer en snel doorgespurt naar het restaurant, waar ik een lekker ontbijtje heb gegeten: een omelet en 2 broodjes met charcuterie, komkommer en tomaat. Het smaakte.

Tegen 13u30 trok ik naar de bar, waar Vendezz me om 14u kwam vervoegen. We hebben de daaropvolgende uren uitsluitend doorgebracht met quatschen, dan weer eens aan de bar, waar het gezellig zeveren was met bardame Denisa, dan weer buiten aan het zwembad (dat gisteren niet in gebruik was), waar het goed vertoeven was in het lentezonnetje :)).
 
Het was maar goed dat we elkaar hadden voor gezelschap, want het was gisteren nog doodser in Sixsens dan verwacht :o. Ik telde meestal niet meer dan 5,6 vrouwen in de bar (allemaal bekende gezichten, weinig spek voor mijn bek) en nog minder mannen. De aanwezige vrouwen hadden er duidelijk ook geen zin in: tussen 13u30 en 16u30 heeft geen enkele meid geprobeerd Vendezz of mij op kamer te krijgen :o.
 
Kleine Piet begon ondanks de doodse sfeer en de afwezigheid van interessante plots toch zin te krijgen in een kamertje, dus ik keek voor de zoveelste keer rond of ik geen leuke meid kon spotten. Carmen, met wie ik recent een redelijk goede kamer heb gemaakt, lag lui in een zeteltje en straalde niks seksueels uit. Die schrapte ik dus maar snel van mijn lijstje. De overige meiden interesseerden me om uiteenlopende redenen niet, op eentje na: Bulgaarse Natali.

Natali is zeker geen stunner, meer het type ‘girl next door’, maar ze beschikt wel over een paar sterke troeven: ze heeft een heel vrouwelijk lichaam met een verdomd lekkere kont en een wondermooie, echte C-cup. Ze is 21 jaar jong, heeft lang zwart haar (jammer genoeg met een pony), een leuk gezicht en mooie, sprekende ogen. Ze is 1,65m groot en heeft 2 tattoo’s: 1 op haar rug en een kleinere op haar ribben.
 
Natali en ik hebben zo’n 20 minuten gezellig gepraat in een zeteltje, waarbij ik een paar keer het verwijt naar mijn kop gesmeten kreeg dat ik nog nooit met haar gekamerd had, hoewel ze al bijna 2 jaar in Sixsens werkt (weliswaar met grote periodes van vakantie). Diep in haar decolleté starende, vroeg ik mij ook meer en meer af waarom deze meid mij nooit eerder was opgevallen :017: en besloot ik met haar op kamer te trekken.
 
De eigenlijk kamergang was goed zonder meer. Natali tongzoende lekker, maar jammer genoeg niet lang genoeg. Ze begaf zich al te snel naar beneden, waar ze kleine Piet wel een uitstekende pijpbeurt gaf: De balletjes werden niet vergeten en Natali waagde zich ook geregeld aan een DT. Tijdens het pijpen kon ik lekker met Natali haar zalige borsten spelen, maar ze positioneerde zich jammer genoeg wel zo, dat ik niet aan haar poes kon ::).
 
Enfin, na een tijdje werd de zin om te neuken te groot, dus ik liet Natali een condoom aanbrengen. Eerst heeft zij mij bereden, waarbij het opnieuw een genot was met die lekkere borsten te spelen en vervolgens heb ik het traditioneel afgemaakt met hondjes. Natali heeft daarvoor de ideale kont en ik mocht lekker hard doorstoten :)).

Nadat ik klaargekomen was, heeft Natali kleine Piet proper gemaakt en heeft ze me nog een massage gegeven. De massage was niks speciaals, maar bon, we hadden nu eenmaal nog wat tijd om op te vullen.
 
Na exact 30 minuten hebben we de kamer verlaten. Herhalingsgevaar is klein: Natali is een mooie meid met een zalige kont en wondermooie borsten, er was ook geen haast bij, noch tijdens de presales, noch op kamer, en toch… was het allemaal net niet je dat. De kamergang brak nooit volledig los en ik zie dat tijdens een volgende kamer ook niet direct goed komen 8).
 
Op naar de lockers, waar ik Natali 50€ overhandigde, naar de douches en terug richting bar, waar ik Vendezz aan de toog aantrof. Er was nu nog minder volk in de bar dan voorheen: amper 3 vrouwen en 2 mannen. Zelden meegemaakt :o.
 
We hebben het tot 17u30 aangezien in de bar en zijn daarop richting restaurant getrokken. Ook hier zaten toen amper mensen.

Ik heb een bordje gevuld met ‘warme hesp’, stukjes kalkoen, bloemkool en kroketten. De maaltijd voldeed, maar was toch van mindere kwaliteit dan ik gewoon ben in Sixsens: heel simpel allemaal en met weinig smaak.
 
Na de maaltijd zijn Vendezz en ik terug richting bar getrokken om uit te buiken. We hebben er nog tot ongeveer 19u45 op een stoeltje aan de toog gehangen. Kameren zat er niet meer in, simpelweg omdat er geen enkele interessante meid te bespeuren viel :017:.

We hebben ons wel nog rot geamuseerd met bardame Denisa en met Belgische Suzanne, fysiek absoluut geen spek voor mijn bek, maar wel een leuke gesprekspartner, en beseften maar al te goed dat we ons gelukkig mochten prijzen met elkaars gezelschap, anders was het echt doodsaai geweest in SS.
 
Tegen 20u was het tijd om huiswaarts te keren. Ik had me zalig geamuseerd, maar enkel omdat ik met Vendezz een maat had, met wie je je simpelweg niet kan vervelen. Oké, alle clubs lijden momenteel onder de Orthodoxe Pasen, maar gisteren in SS was het toch wel extreem. Ik heb de club nog nooit zo leeg en doods geweten.

Desalniettemin: Sixsens is en blijft een topclub waar alles aanwezig is om een leuke dag te beleven en ze zien mij er ongetwijfeld snel weer terug 8)!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #277 Gepost op: 16 april 2015, 16:29:26 »
           ZATERDAG 11/04/15

Na ISA verlaten te hebben met LJ richting SS gereden om hem in te wijden in een andere club,moeilijk voor hem.
Nadat onze vrijkaarten werden aangenomen onze bagage laten checken door de theke,nieuwe regel zei ze,weten
we al meid,np.Haar gezegd dat ik mijn lotgenoot wel zou inwijden bedankte ze me,even kledij verwisseld en een
douche later,even door de club gedoold en dan naar de bar voor een koffie.Daarna een omelet en vlees,broodje
en een paar maatjes,lekker.Carmen kwam ook wat eten,dus gelijk elkaar begroet en een afspraak geregeld,kwestie
van.Uurtje later kamer op en toen we terugkwamen kwam die andere oude ook af met een type die helemaal niet
bij hem paste,ff hoofd geschud en gelachen,het was niks zei ie,tja ge kunt hem nooit alleen laten.Even uitgerust in
de bar waar ie kennis maakte met ene,het werd weer niks,no room,Paula geloof ik,dan maar wat gaan eten en ik
moest die arme man toch helpen.Hoewel de line-up nog meeviel,vond ie niks,dan hem maar voorgesteld aan Carmen,
die ik al op de hoogte had gebracht en hen alleen gelaten.Ik kende nog enkele heren,kon daar wat mee zwanzen om
de tijd te doden.Twee uur later kreeg ik Carmen terug,allebei goed geluimd,zij voor de gage en hij voor de kamergang,
even uitgerust en Carmen maar meegenomen voor een tweede sessie.Nadat ik ze mooi gewassen en nog in redelijke
staat terugbracht,ging de ouwe gek weer met haar,mij achterlatend in de intussen redelijk gevulde bar,allerlei meiden
op bezoek gekregen.De ene nog directer dan de andere,Paula vroeg me zomaar,room?Nog even met Mara kennis gemaakt,
zit wel een date in volgende keer denk ik,ziet er goed uit en nog leuk ook,mooi poppetje.Nog even wat gaan eten,wat weer
van een hoog niveau was,pizza nu,werd ook al redelijk laat,rond 2h30 kwam LJ ook afgestrompeld,dacht al dat ie vermist was.
Geen Carmen meer gezien,moest haar taxi scoren blijkbaar en ons tenue verwisseld en terug de "normale"wereld in,na de theke
goede nacht gewenst te hebben en de illusie heb ik daar gelaten.Goede dag gehad in Sixsens,cu soon.grt oudebelg. ;D :happy
you only live once

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #278 Gepost op: 24 april 2015, 19:46:21 »
Gisteren ben ik voor de zoooooveelste keer alweer dit jaar in Sixsens beland.
 
'S Morgens heb ik de nodige werkverplichtingen afgehaspeld en iets na de middag ben ik richting Vaals beginnen tuffen, mij, gezien de flitsmarathon die in België gehouden werd, braafjes aan de snelheid houdende.
 
Om 13u40 reed ik de parking van Sixsens binnen en ik verbaasde me over de vele auto's. Ik heb er 42 geteld, die toen al op de parking stonden. Ondanks de vele wagens vond ik het gisteren qua mannen echter niet echt druk in de club, en naarmate de dag vorderde zou het aantal mannen nog meer en meer afnemen :017:.
 
Ik ging snel naar binnen, tikte 40€ af, vroeg me, wegens een ongemakkelijk gevoel tijdens de voorbije bezoeken, een berenvel in een maatje groter dan voorheen (die winterkilo's hé), toverde me om tot ijsbeer en trok naar het restaurant waar Eddy_V op me wachtte.
 
Om 13u45 bleek er niet meer veel ontbijt beschikbaar te zijn. Echter niet getreurd: ik schraapte de laatste restjes bijeen en kon me toch nog een lekkere ‘club sandwich’ samenstellen. Hij heeft gesmaakt!
 
Het lentezonnetje straalde gisterennamiddag, dus Eddy_V en ik installeerden ons uiteraard aan het zwembad, waar in de vroege namiddag bijna alle stoelen en ligzetels bezet waren.

We hebben langere tijd van het zonnetje genoten, tot mijn kortgeschoren hoofd het net iets te warm begon te krijgen, hetgeen voor mij het teken was om aan de bar af te gaan koelen met een pint. Eddy_V koos voor de praktischere optie: een frisse duik in het zwembad nemen.

In de latere namiddag was het gezellig druk in de bar. Ik zou er tot 18u rondhangen en had voortdurend aansprak met ijsberen of met meiden die achter een kamergang kwamen polsen, de ene geraffineerd en geduldig, de andere op zijn Golden Times: "hello, how are you, what’s your name, you want to make fun"... Mijn lust, die ik verleden week ergens in PHG verloren heb, had ik echter nog niet teruggevonden, dus ik wees alle meiden vriendelijk af, tot hun immer groter wordend ongenoegen, want blijkbaar werd er gisteren door de aanwezige mannen niet veel gekamerd.
 
Om 18u vergezelde ik Ohhlord, Eddy_V en Victoria naar het restaurant, waar een naar de normen van Sixsens, karige maaltijd geserveerd werd. Ik heb het uiteindelijk gehouden bij rijst een een flauwe goulash. Niks speciaals aan, maar het vulde mijn buikje wel.

Na de ietwat tegenvallende maaltijd trokken we terug naar de bar, waar het de daaropvolgende uren rustiger en rustiger werd qua aanwezige mannen.

Mijn lust bleef ongekende dieptepunten kennen tot 2 meiden zich plots kwamen nestelen op Eddy_V’s en mijn schoot. De meid die mij probeerde op te geilen was wel leuk, maar Eddy_V zijn ‘partner’ interesseerde mij véél meer. Eddy_V had dat al snel door, dus we maakten de meiden duidelijk dat ze hun pijlen verkeerd aan het richten waren, en nog geen seconde later had ik een nieuwe meid op mijn schoot zitten: Roemeense Adelina.
 
Adelina is een 22 jaar jonge Roemeense, ex YY, 1,65m groot, met een lekker lichaam: een mooie kont en een zalige, echte B-cup. Lang, zwart haar, een leuk gezichtje en mooie, bruine ogen. Adelina heeft 2 kleine tattoo’s. Piercings kan ik me niet herinneren.
 
Na een leuk gesprek van zeker 30 minuten kwam uiteindelijk de sleutelvraag, die ik ondanks een nog steeds lusteloze Piet positief beantwoordde.
 
De kamergang was heel goed: tongzoenen was in het begin van voorzichtig, maar werd tijdens missio heel passioneel. De pijpbeurt was aanvankelijk te zacht, maar toen Adelina merkte dat dat weinig effect had, schakelde ze (zonder dat ik daarom moest vragen) een tandje bij en gaf ze een uitstekende, gevarieerde pijpbeurt weg. Tijdens het pijpen mocht ik overvloedig met Adelina haar mooie poes spelen. Neuken in 3 standjes: cowgirl, missio en hondjes was heel goed, zonder daarom te zeggen dat de vonken er van af vlogen. Na zo’n 20 minuten was daar de eerste knal van de dag :pica!
 
Piet schoongemaakt, nog even nagepraat en na net geen 30 minuten heb ik de kamer tevreden verlaten. Herhalingsgevaar: bestaande. Het was een heel goede kamer, maar ik heb er in Sixsens zeker al betere gehad.
 
Na een verfrissende douche begaf ik mij terug naar de bar, waar Eddy_V ondertussen vertrokken was richting thuisbasis en waar Ohhlord bezig was met een marathon presale sessie met Victoria, die hij uiteindelijk zou afsluiten met een trio met Crystal en uiteraard Victoria.
 
Ik wees aan de bar een paar onbekende meiden af, haalde mij de toorn van Meggi over mijn nek door tot haar onbegrip voor het 3de opeenvolgende bezoek aan Sixsens niet met haar te willen kameren en vluchtte uiteindelijk in de armen van Roemeense Michaela, een meid wiens schoonheid mij al de ganse dag de ogen uit stak.
 
Michaela is 30 jaar jong, heeft blond haar en blauwe ogen en een héél mooi gezicht. Ze is zo’n 1,65m groot en heeft een normale lichaamsbouw. Ze is mooi gebruind, heeft een mooie, echte C-cup en een heel lekkere kont. Ze heeft nogal wat tekeningen op haar lichaam staan en ze heeft een tongpiercing.
 
Ik heb me samen met Michaela in een zeteltje geïnstalleerd en we hebben een heel lang, interessant gesprek gehad. De kamervraag kwam maar niet, dus die heb ik uiteindelijk dan maar zelf gesteld.
 
De kamergang was heel goed. Enige tegenvaller was het tongzoenen dat zich beperkte tot minimale aanrakingen met de tong. De pijpbeurt was echter uitstekend en tijdens het neuken mocht ik lekker mijn ding doen. Michaela moedigde me zelfs meermaals aan harder en dieper door te stoten. Het was me echter te warm in de kamer en na een tijdje beuken, voelde ik dat een orgasme er niet ging inzitten. Michaela heeft nog geprobeerd mijn zaadjes met het handje tevoorschijn te toveren, maar dat zat er echt niet in. Dus maar besloten de kamer na 30 minuten af te ronden.

Herhalingsgevaar: heel groot :))! Ik vind Michaela een heel mooie en interessante vrouw en haar service voldoet ruimschoots. Dat orgasme met haar moet er zeker nog eens van komen 8)!
 
Overmand door vermoeidheid besloot ik vervolgens naar huis te gaan, maar daar zou Ohhlord een stukje voor steken. Hij kwam net terug van zijn trio en stelde voor samen nog 1 laatste drankje te nuttigen.
 
Dat ene drankje zouden meerdere drankjes worden... (we werden tijdens het drinken ook meermaals afgeleid door enkele groepjes meiden die dansten op de manele muziek) en tot overmaat van ramp dirigeerde Ohhlord Victoria en mij nog richting 3de kamergang van de dag, derde kamergang in zo’n 4 uur tijd ook.
 
Ik had geen al te hoge verwachtingen meer, gezien mijn hoge mate van vermoeidheid en het uitblijven van een orgasme tijdens de voorgaande kamergang, maar Victoria ontspon zich op kamer tot een echt vriendinnetje dat mij enorm wist op te geilen en na een zalige tongzoensessie, een uitstekende pijpbeurt en lekker, stevig neuken, was daar dan toch weer dat onverwachte orgasme :pica.
 
Herhalingsgevaar met Victoria: héééél groot. Haar gezicht vind ik niet zooo mooi, maar haar lichaam is 200% mijn ding. En haar service… Veruit het beste wat ik gisteren heb gehad en zelfs 1 van de betere sessies tot dusver dit jaar.
 
Na deze kamergang bleek het al tegen de enen aan te lopen. Ohhlord was ondertussen al naar huis, dus ik besloot nog snel een laatste cola te drinken en om 1u trok ik de deur van Sixsens moe, maar héél voldaan, achter me toe.
 
Conclusie van dit bezoek: ondanks het mooie weer, en de vele auto’s op de parking was het gisteren nooit echt druk in de club, maar toch druk genoeg om een leuke sfeer te hebben. Het personeel was héél vriendelijk als altijd. Het zwembad is een enorme surplus bij mooi weer. Het avondeten viel gisteren tegen, maar bon, ik heb mijn buikje toch vol kunnen eten. En het belangrijkste, de meiden: er waren gisteren zeker voldoende meiden aanwezig en er was voor ieder wat wils. Zelf heb ik met 3 mooie meiden kunnen kameren: 3 heel bevredigende kamergangen.
 
SS: het was weer leuk. Tot in mei 8)!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #279 Gepost op: 26 april 2015, 10:59:42 »
Van ruilen komt huilen..!

Het weerbericht voor donderdag de 23e had aangename temperaturen aangekondigd en omdat ik de dag toch al vrij gehouden had, had ik geen excuus om niet naar Sixsens te gaan.
 Nou ja, behalve dan dat de dame waarvoor ik de dag vrij gehouden had, mij had laten weten dat zij niet aanwezig kon zijn.
 De keuze tussen Sixsens met al haar verleidingen of thuis het onkruid wieden en het gras maaien was geen moeilijke, zeker niet na een reactie van Kanariepiet op mijn live verslag.
 Toch maar gaan, was mijn plan in het kader van het vervolg van mijn zwembad en wellness tour!

 En zodoende een vervolg op de dag ervoor, maar met dit verschil dat Kanariepiet, Ohhlord en Nietsche hadden aangekondigd om ook naar Sixsens te komen. Nietsche bleek uiteindelijk verhinderd..hij heeft een lentedag in de Limburgse frisse buitenlucht gemist!

 Parking al goed vol vroeg in de middag, waar een goudkleurig zusje van mijn zwarte kat stond te glimmen. Vandaag echter met mijn dagelijkse vervoermiddel op pad, anders hadden ze naast elkaar kunnen staan grommen, beledigd dat de baas ze zolang aan hun lot zou overlaten!

 Binnen viel er niet veel te merken van het aantal bezoekers. Nu het terras ook volledig in gebruik is, verspreiden de dames en heren zich over het grote pand. Het dakterras was niet geopend. Zou het nog open gaan of zijn er klachten vanuit de buurt gekomen??
 Tijdens mijn gebruikelijke lunch met spiegeleitjes, kwam Kanariepiet net voor 14uur binnen. Net op tijd om de laatste restjes bij elkaar te schrapen en daarmee een broodje gezond te bouwen.
 De bar in -2 zou ik pas later op de middag bezoeken. Eerst zou er een tijd in de zon gelegen worden aan het zwembad, waar wij de beslommeringen van de laatste tijd met elkaar deelden en wij ons commentaar op de loslopende borsten en billen parade konden geven.
 Namen en rugnummers alweer vergeten, maar oh oh wat lopen er toch een boel verleidingen rond.

 Steeds vaker komen we hier vaste bezoekers tegen, zoals de Vlaamse ijsbeer die de club een maand geleden "ontdekt" heeft en inmiddels kind aan huis is geworden. Hij miste zijn favoriete meisje Lolita.
 Een Limburgse pensionado die telkens voor het dilemma staat om 30 kilometer naar het noorden of 30 kilometer naar het zuiden te rijden voor een bezoek aan een saunaclub. Ik kan mij vervelendere dilemma's voorstellen!
 En nog enige tijd met een Vlaamse bezoeker gesproken, die enkele weken geleden ook aanwezig was tijdens het controle oponthoud en die zo fraai kan vertellen over zijn tegenwoordige woonplaats op het eiland in de zon.

 Kanariepiet was natuurlijk alweer door een paar dames begroet terwijl we aan het zwembad lagen. Erg prettig dat hij de namen wel kan onthouden...oa  Paula, Sibel (met borstvergroting) en (uiteraard!) Meggy. Later zou hij mij ook nog een aantal andere dames aanwijzen, waar vaak over geschreven wordt, maar van wie ik geen idee had wie ze waren, zoals Carmen en Laura (Tja..ik ben een beetje eenkennig geworden vrees ik).

 Na een uurtje in de zon, werd het de hoogste tijd om af te koelen. Het zwembad had een perfecte temperatuur om af te koelen en was zelfs al warmer dan daags ervoor. Daags ervoor? Yep, toen was ik ook in de buurt 
 Beetje dobberen en drijven, nu en dan even op de rand zitten met de voetjes in het water en dan weer even drijven: Super relaxt met uitzicht op diverse fraaie heuvels en rondingen: Wat is de Roemeens/Bulgaars/Limburgse natuur toch prachtig in de lente!!

 Na deze constatering dan toch eindelijk naar beneden afgedaald om al meteen tegen het fraaie lijfje van Angela op te botsen. Leuke meid, altijd vrolijk, heerlijk milfje weet ik uit ervaringen van vorige jaren. Even onze gebruikelijke koosnaampjes en scheld woorden uitgewisseld en weg was ze weer.

 In de bar trof ik kp aan zijn verkoelende pintje en we raken weer met elkaar in gesprek. De stoeltjes links van hem en rechts van mij zijn vrij.
 Twee keer komen er plots twee meiden die hun kans menen te ruiken en zetten zich op de stoeltjes naast ons en hangen ons gelijk om de nek.
 Beide keren zullen ze onverrichter zake weer afdruipen. Totdat Meggy haar prooi meent te zien in kp.
 Weliswaar heb ik haar nooit gesproken maar wij lijken intuïtief te voelen, dat wij elkaar niet mogen. Knappe, zeer slanke meid, lekker kontje, niets mis mee, daar niet van. Maar de onderlinge concurrentie, haat en nijd tussen enkele meiden is mij heel goed bekend en dat mijn voorkeur naar haar opponent uitgaat, weet zij donders goed!
 Het lijkt mij dan ook beter om mij tactisch terug te trekken.
 Omdat kp mij eerder had verteld dat hij wel een oogje leek te hebben op een blonde dame aan de andere kant van de bar, stelde ik voor om haar vast te informeren dat kp nog naar haar toe zou komen, maar dat deze populaire ijsbeer eerst nog los moest zien te komen van zijn harem. Lachend zag zij het aan en zei mij dat ze wel benieuwd was of hem dat ging lukken..
 Uit het latere verslag van Kanariepiet over Michaela, las ik dat dit later op de avond uitstekend gelukt was!

 Maar eens richting de Marokkaanse ruimte sloffen, om even de oogjes dicht te doen en daar ligt Angela ook, druk pratend met haar Poolse collega. Als Angela haar aandacht niet alleen aan haar collega had besteed...dan had ik niet voor mijzelf in gestaan . Van achteren is zij welhaast onweerstaanbaar!
 Enkele dames komen mijn interesse in hun gezelschap polsen, maar ik veins een diepe slaap.
 Wil alleen een beetje uitrusten na de afgelopen dagen met korte nachten, veel reizen in korte tijd en lange gesprekken in zakelijke en privé beslommeringen.
 Totdat een meisje zich niets aantrekt van mijn asociale houding..., zich tegen mij aanlegt en op niet mis te verstane wijze haar (opgevulde) boezem in mijn gezicht poseert. Geen onaangenaam gevoel moet ik toegeven. Ik slaap rustig verder. Andere tactieken worden het komende halfuur in de strijd gegooid, haar handje op onderzoek uit, lipjes tuiten en kusjes stelen..
 Wederom doet het mij weinig. Zou ik anders al half in haar verdwenen zijn (bij wijze van spreken), nu bleef het bij gehannes om haar niet toe te geven en gelijker tijd niets uit te sluiten.

 Aan het zwembad hadden we het er vroeger op de dag nog over gehad: Is het club moeheid, teveel focus op "die ene", niet meer genoegen nemen met de subtoppers, etc ?
 Wat doe ik hier, gaat er door mijn hoofd, als ik die meiden stuk voor stuk afwijs?
 Ik doe iets wat ik niet van plan was en pak die meid stevig bij haar kont, zoen haar, knijp eens in haar aangeboden tieten en merk dat zij tongzoenend plezier heeft in deze wat ruwere aanpak. En door mijn hand vanaf haar kont tussen haar benen te laten glijden voel ik gvd duidelijk dat die geile snol niet alleen maar toneel aan het spelen is.
 Shit...het lijkt een herhaling van zetten van vorige week vrijdag in PHG.
 We trekken ons terug, zij doet haar best maar opnieuw doet het mij niets meer.
 De verminkingen aan de onderkant van haar borsten, voor de siliconen opvulling, geven mij dan nog het laatste zetje om definitief af te haken.
 De tijd hebben we vervolgens doorgebracht met een aangename wederzijdse massage en wat geklets.

 Terug in de bar nog wat bijgepraat met de Vlaamse ijsbeer die zijn Lolita mist (zij schijnt twee maanden naar huis te zijn). Hij had gelukkig twee goede alternatieven gevonden tussen de circa 40 aanwezige dames.
 Gelijkertijd zie ik kp ook de bar weer binnen komen en hij wil mij aan iemand voorstellen. Dat blijkt Ohhlord te zijn die zojuist een paar uurtjes met zijn favoriete dame heeft doorgebracht, die na enige tijd van afwezigheid, weer paraat staat.
 Ondanks dat we allebei toch regelmatig bij Sixsens te vinden zijn, hadden we elkaar niet eerder gesproken. Zijn aandacht was op dat moment verdeeld tussen Victoria en ons.
 Volstrekt duidelijk wie de meeste aandacht kreeg! De voetjes van Victoria

 Na gedane arbeid is het goed om de innerlijke mens weer op peil te brengen.
 De goulash prut met lekkere bloemkool en rijst laten we ons smaken en zonder dessert vertrekken wij weer terug richting bar. Hier zouden Ohhlord en Kanariepiet nog ruimschoots voorzien worden van toetjes!
 Terwijl Ohhlord zijn bezigheden met Victoria vakkundig voortzette, hadden kp en ik een plekje aan de bar bemachtigd (ondertussen was het wel al wat drukker geworden, maar overvol zou het vandaag niet worden).
 Zo raakten wij in gesprek met opnieuw een vriendelijke Vlaamse bezoeker, die maar beperkt bekend was met de internet fora. Misschien gaat dat veranderen na onze tips en blijft het niet bij schrijven op het oudste forum.

 Ons oog viel vervolgens op een Roemeense snol, die ik eerder al vlak voor ons naar beneden had zien lopen: Gebruind, zwarte haren, 1.65 op hoge hakken, mooi figuur en flinke tieten, beetje ordi (wel zo prettig dat Ohhlord dan weer een andere smaak heeft zodat eea zich eenvoudig laat oplossen).
 Terwijl de twijfel toesloeg of en door wie van ons twee, deze snol benaderd zou worden, sprongen gelijktijdig twee andere moppies bij ons op schoot. Die kleine bij mij met brutale ogen en verleidelijke glimlach.
 Het brutaaltje dat bij Kanariepiet op schoot zat, leek mij niet een typisch kp meisje.
 De kleine deugniet die bij mij het een en ander in beweging dacht te kunnen brengen, luisterde naar de artiestennaam Adelina.
 Voor nadere details, zie haar paspoort en verslag van kp. Wederom een verslag van kp? Jawel!
 Terwijl ik haar zo bekeek, haar collega bekeek en de reactie van kp bemerkte, vroeg ik kp of de dames wel een juiste gok gedaan hadden. Vrijmoedig bood ik aan om te ruilen nadat ik Adelina verteld had over ons dilemma...hoe vertel je het de meiden..gewoon recht voor hun raap!
 Mijn dag begon sowieso aan een einde te komen. Ik stelde haar voor om onze kennismaking op een andere keer voort te zetten en het overhevelen van de kleine schat aan kp ging in één moeiteloze beweging, waarna de andere dame teleurgesteld en diepbedroefd afdroop.
 Toen Adelina eenmaal tegenover mij ipv op mij zat..toen zag ik pas wat ik had weggegeven...  wat een lekker stuk zeg!
 Dit tafereel kon ik niet langer aanzien en in navolging van haar collega, droop ik af. Diepbedroefd, mijn tranen niet langer onder controle en volkomen gedesillusioneerd (*) spoedde ik mij naar de lockerruimte. Ohhlord zou ik nog kort groeten en hem veel plezier wensen met de kleine Victoria.

 (*) toneelspelen is niet alleen Roemeense dames gegeven!

 Het was opnieuw aangenaam om de perfecte wellness faciliteiten van Sixsens, zowel binnen als buiten, optimaal uit te nutten.
 echt plezier maken met de dames zat er wederom ff niet in, maar als het goed is dan gaat daar binnenkort verandering in komen: misschien komende week alweer...
 Personeel, collega beren, dames voor en achter de bar, bedankt voor deze geslaagde en relaxte wellness lentedag.

Offline bartdepauw

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 67
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #280 Gepost op: 3 mei 2015, 11:48:09 »
Vrijdag op 1 mei rond vier uur naar Sixsens afgezakt. Redelijk veel wagens op de parking. Jammer dat het weer iets tegenviel anders had ik een duikje genomen in het zwembad. Maar goed, de sfeer was al goed en zoals altijd liepen de dames erg goed gezind rond op enkele uitzonderingen na. Met zijn drieën hadden we afgesproken en later op de avond voegde zich een vierde eraan toe. Ik heb geen ervaring met andere clubs, buiten YY maar wat is dit toch een topclub. Alles is goed verzorgd en tip top in orde. Ik heb ook heerlijke sessies gehad. Eentje met Magaritta en de andere met mijn toppertje Victoria. Van de laatste weet iedereen al dat ze geweldig is maar van Magaritta ga ik even een aparte sessie schrijven. Voor de rest kan ik alleen nog maar toevoegen dat we ons weer geweldig geamuseerd hebben, goed gelachen en gegeten en gedronken en dat we zaterdag 30 mei zeker terug gaan want dan schijnt er een groot feest te zijn in Sixsens.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #281 Gepost op: 3 mei 2015, 11:55:43 »
Citaat
en dat we zaterdag 30 mei zeker terug gaan want dan schijnt er een groot feest te zijn in Sixsens

Hey bartdepauw.

Blij te zien dat je je weg naar RB gevonden hebt! :pica

Jij bent bij deze ingeschreven voor ons feest op 30/05 en hebt dus recht op de korting op de inkom en op deelname aan de tombola. Als je kameraden zich op deze site ook inschrijven voor het feest, hebben zij daar allen btw ook recht op!

Tot de volgende keer in Sixsens! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline hazard26

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 12
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #282 Gepost op: 3 mei 2015, 15:00:34 »
Afgelopen vrijdag weer eens een keer richting SS gegaan. Met o.a. bartdepauw afgesproken die ik een tijdje niet meer had gezien. Helaas iets later dan gepland aangekomen in Lemiers door de 1 mei drukte. Ik stond goed en wel in de kleedruimte of daar kwam Elena , ze had me alweer gespot. De afgelopen 3 maal is dit ook gebeurd kuch kuch iets met zesde zintuig ?.
Enfin na een verfrissende douche opzoek gegaan naar bartdepauw die met een andere kameraad al aan de bar zat.
Natuurlijk even bij moeten praten over vorige bezoeken etc.
Aan de bar gezelschap gekregen van een nieuwe Roemeense en een nieuwe Hongaarse. Werkte er allebei pas een dag of vier.
Helaas ben ik de namen vergeten maar allebei waren ze niet mijn ding. Heb ze beleefd afgewimpeld en gezegd dat ik eerst ging eten. Het eten was weer goed verzorgd dit keer. Voor elk wat wils van zalm tot kip. Helaas waren de desserts snel weg. Maar goed het eten is bijzaak maar het smaakte weer super !.
Na het eten eerst nog even een rondje wellness gedaan met bartdepauw. Elena kwam bij de wellness voorbij en zei dat ze in de bar op me wachtte. Ik had ondertussen wel zin gekregen om te gaan kameren dus nog even gedoucht en toen naar de bar gegaan.
Daar eerst nog even wat gedronken met Elena en gekeuveld over van alles nog wat.
Op de kamer was het zoals altijd super met haar. Zij is een van mijn favorieten in SS.
Later nog een gekamerd met Domenika. Een hele lieve meid die goed kan zoenen. Echter haar pijpkunsten vind ik minder. In het begin veel te zacht voor mij en toen ik vroeg of ze iets harder kon pijpen kwamen haar tanden er aan te pas wtf?
Toen maar erop aangestuurd om te gaan neuken , dit was goed echter is ze misschien wel wat te nauw.
Herhalingsgevaar zit er op dit moment niet in. Ik heb beter gehad in SS en zal eerst nog andere proberen voor dat ik bij haar kom.
Het was weer een geslaagde dag in SS. Met een super sessie en een normale sessie. Het eten en wellness waren weer tiptop in orde en het was weer erg gezellig met bartdepauw en co.

Bij deze wil ik mij graag aanmelden voor het feest van 30 mei. Lijkt me erg gezellig feestje te worden in deze mooie club en het lijkt me ook leuk anderen van dit forum te ontmoeten.
 

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #283 Gepost op: 3 mei 2015, 15:08:45 »
Welkom op RB Hazard26!

Citaat
Bij deze wil ik mij graag aanmelden voor het feest van 30 mei.

Bij deze ben jij ook aangemeld!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline CaptainDownTown

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 5
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #284 Gepost op: 4 mei 2015, 14:22:50 »
Hallo luitjes, ik zal me even snel voorstellen voordat ik mijn (late verslag) hier ga neerzetten.
Ik ben een jongeman van 25 uit Belgisch Limburg, die nu sinds een jaar saunaclubs bezoekt (en dan meestal Sixsense), vorig jaar heb ik al een account onder dezelfde naam aangemaakt op andere websites zoals (hookers en ijsberen) en ook daar staan al wat verslagen op (zowel algemene als van de dames). Nu ben ik via een vriend (bartdepauw hier op het forum) erachter gekomen dat relaxxboard bestond en dus besloot ik me aan te melden. Ik moet eerlijk zijn dat ik het eerste half jaar nog vlijtig verslagen zat te schrijven, terwijl ik de laatste maanden hier niet aan toe ben gekomen. Toch ga ik me hiervoor de tijd proberen vrij te maken omdat ik ook mijn persoonlijke ervaringen met jullie wil delen en we elkaar in de toekomst misschien zelfs gaan tegenkomen.

Enfin hier is dan mijn verslag van de laatste keer dat ik in Lemiers was.

Vrijdag 3 april 2015
Ik had samen met hazard26 afgesproken om rond  18:00 in de club aan te komen. Zoals gewoonlijk was hij eerder daar dan mij en kwam ik hem na het afrekenen al snel tegen op het overdekt terras boven.
Nadat ik de 55 euro had afgerekend en me had omgekleed gingen we naar het bar gedeelte waar ik al veel moois zag rondlopen.
Zoals gewoonlijk ben ik zoals een diesel motor en neuk ik de eerste 1 tot 2 uurtjes sowieso niet dus moest ik al gelijk wat dames afwimpelen, zoals Valentina die mij sowieso niet kon bekoren omdat ik van wat kleinere vrouwen hou en zij mij toch iets te fors en groot was. Aardig was ze wel maar daarvoor kom ik natuurlijk niet naar Lemiers.  Na een drankje gingen ik en hazard26 even een goede bodem leggen boven in het restaurant en kletsten we een beetje bij. Terug onder was hazard26 al snel bezig met zijn vriendinnetje Elena gezelschap te houden en dus besloot ik om een praatje te maken met een dame naast mij. Nu ben ik helaas haar naam vergeten maar ze was een kleine blonde griekse van begin 20 die pas werkte in SS. Helaas is er geen kamergang van gekomen omdat ik haar wat te timide vond. Nadat hazard26 zijn dame had bijgepraat gingen we in whirlpool zitten en daar zag ik Paula voorbij komen. Nu is Paula qua looks helemaal mijn type maar loopt ze altijd met gezicht als onweer rond in de club. Ik had haar nu al een half jaar op het oog maar ik had er telkens een slecht voorgevoel bij. Ik besloot om even vriendelijk te zwaaien om misschien een glimlach op haar gezicht te toveren en dat lukte. Uiteraard kwam de kamervraag al snel en ik zei haar dat ik er nog even over zou nadenken maar dat het nu een `njet´ was aangezien ik nog even wilde ontspannen in de whirlpool. Later op de avond kwam ik haar weer tegen bij de bar en vroeg ze me of ik  toch met haar wilde kameren.  Dit heb ik dan ook gedaan.  Over de sessie kan ik kort zijn, die was vrij matig.
Samen douchen wilde ze niet want dat had ze al gedaan en ze stuurde telkens aan op PMC. Behoorlijke mood remmers als je het mij vraagt. Ze heeft me na het pijpen (ZC) even bereden wat ze goed deed en daarna heb ik haar in doggy genomen totdat ik het rubbertje na 10 minuten (het was alweer wat langer geleden) vulde. Na de sessie heb ik nog even met haar gepraat en daaruit bleek dat ze haar werk haatte en dat ze dit nog maximaal 1 jaar wilde doen. Dit had ze me niet hoeven zeggen want dat zie ik telkens aan haar gezicht dat ze haar werk niet graag doet. Eindconclusie Paula : Lekker ding die nog veel mooier kan zijn wanneer ze eens wat meer gaat lachen. Herhalingsgevaar : miniem. Na de sessie was ik even mijn maatje hazard26 uit het oog verloren in het bargedeelte maar kwam ik gelukkig een andere bekende tegen aan de bar (niet geregistreerd hier). Nog eventjes wat bijgepraat terwijl ik de laatste minuten van NEC-Sparta aan het bekijken was. Hazard26 was nog net voor het einde terug en we hebben even onze kamergangen met elkaar besproken.
Helaas voelde ik me de rest van de avond behoorlijk brak (hoofdpijn en vermoeidheid) en heb ik veel tijd doorgebracht met relaxen in de oriëntaalse ruimte waar nog dames lagen die er geen zin in hadden die dag.  Ik ben nog een keer met Hazard26 naar boven geweest op het terras waar we Dominka tegen kwamen die ons een trio voorstelde. Hier hadden we beide geen oren naar en we bedankten haar voor het aanbod. Terug in de oriëntaalse ruimte ging ik proberen om ff een dutje te doen totdat een of andere milf (van wie ik de naam nog niet eens heb gevraagd, omdat ik te brak was) me begon te bereiden. Ik zei dat het niets zou helpen maar ze kreeg de kleine kapitein toch goed aan de praat en omdat het vlees zwak is heb ik met haar gekamerd. Deze sessie was beter dan Paula ook al was deze Milf niet echt mijn type (kort rood haar, midden 30), ze heeft me alle hoeken van de kamer laten zien en na flink hard neuken ben ik uiteindelijk op haar borsten klaargekomen.
Dit was dan ook de laatste actie van de dag en hierna ben ik voldaan naar huis gereden.

Nu heb ik nog één vraag : mijn vrienden bartdepauw en hazard26 hebben mij verteld dat eind deze maand (30 mei) er een feest wordt gehouden,  georganiseerd door het forum. Nu weet ik dat hun zich al aangemeld hebben en bij deze wil ik mij ook graag aanmelden voor 30 mei. Het lijkt me namelijk ook leuk om eens de rest te ontmoeten van hier op het forum.

Greetz

CDT