Auteur Topic: SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL  (gelezen 666514 keer)

Offline licky luke

• DVP fluisteraar...
  • rakker
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #293 Gepost op: zaterdag 09 mei 2015, 17u16 »
Gisterenavond ben ik, na een bezoek aan Babylon, samen met Licky Luke, Deket en Vendezz weer in Sixsens beland. Ter plaatse hebben we onder andere Bob0808, dhr N en de Banaan ook nog aangetroffen.

Ik heb maar zo'n anderhalf uur in de bar rondgehangen, van 22u tem 23u en van 2u tem 2u30. Vooral tussen 22u en 23u was er veel volk aanwezig en hing er een heel leuke sfeer in de club, veel aangenamer dan eerder op de dag in Babylon.

De line-up was in orde. Ik heb gisteren weer een handvol nieuwe gezichten gezien, waaronder een paar heel interessante.

Met 1 van die nieuwe meiden: Juliana, heb ik gisteren al gekamerd, en dat ineens maar liefst 3 uur! Ik denk niet dat het me ooit eerder overkomen is, dat ik tijdens een eerste kamergang met een meid zolang op kamer blijf. Het is een schatje en het was een topervaring. Uitgebreide recensie volgt later.

Van het eten kan ik uiteraard niks zeggen, maar Deket gaf wel mee dat de pizza hem was tegengevallen.

Het was gisteren een kort bezoek aan Sixsens, maar dankzij Juliana is het weer een absolute topavond geworden.

SS: tot snel!

Ik hoor een bekend liedje van lang geleden...

:035: :039:
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline KanariePiet

• De 500 meiden voorbij😎
  • ERELID
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
« Reactie #292 Gepost op: zaterdag 09 mei 2015, 15u41 »
Gisterenavond ben ik, na een bezoek aan Babylon, samen met Licky Luke, Deket en Vendezz weer in Sixsens beland. Ter plaatse hebben we onder andere Bob0808, dhr N en de Banaan ook nog aangetroffen.

Ik heb maar zo'n anderhalf uur in de bar rondgehangen, van 22u tem 23u en van 2u tem 2u30. Vooral tussen 22u en 23u was er veel volk aanwezig en hing er een heel leuke sfeer in de club, veel aangenamer dan eerder op de dag in Babylon.

De line-up was in orde. Ik heb gisteren weer een handvol nieuwe gezichten gezien, waaronder een paar heel interessante.

Met 1 van die nieuwe meiden: Juliana, heb ik gisteren al gekamerd, en dat ineens maar liefst 3 uur! Ik denk niet dat het me ooit eerder overkomen is, dat ik tijdens een eerste kamergang met een meid zolang op kamer blijf. Het is een schatje en het was een topervaring. Uitgebreide recensie volgt later.

Van het eten kan ik uiteraard niks zeggen, maar Deket gaf wel mee dat de pizza hem was tegengevallen.

Het was gisteren een kort bezoek aan Sixsens, maar dankzij Juliana is het weer een absolute topavond geworden.

SS: tot snel!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline LellebeL

• rakker
« Reactie #291 Gepost op: zaterdag 09 mei 2015, 00u03 »
Nog nooit zo weinig van de club gezien als vandaag!
Maar geen enkele reden tot klagen.
Buitenbar geopend, overdekt terras lekker luchtig nu deze weer naar buiten geopend is.
En het allerbelangrijkste: Na een aantal hectische dagen weer in de armen van Nikita gelegen.

De meeste Sjengen waren vandaag naar Babylon vertrokken en daar had ik mij al lang geleden voor afgemeld ivm een andere geplande activiteit. Laat mijn planning deze week nu helemaal overhoop gegooid zijn. Opvallend: Terwijl ik naar de buitenbar loop om 2 colaatjes voor ons te halen, zie ik een bekende rakker die mij vraagt of ik niet in Babylon had moeten zijn..moet toch niet gekker worden haha!!
Het was natuurlijk weer helemaal top en door de hectische gebeurtenissen had ik haar behoorlijk gemist na afgelopen zaterdag.
Aldus extra prettig om ons "even" af te zonderen... Alsof Beata de kamer voor ons gereserveerd had, kregen we zoals bijna altijd de sleutel voor onze favoriete kamer met raam en douche.
Rolluik dicht tegen de inkijk vanuit het terras, waar de eerder genoemde rakker zich geestelijk lag voor te bereiden op een lange avond!
Het zou geruime tijd duren alvorens het rolluik weer omhoog ging...

Offline boff

• rakker
« Reactie #290 Gepost op: dinsdag 05 mei 2015, 23u00 »
Verdorie toch... en ik heb twee uur een wonderlijke tijd met haar op kamer gehad.  Ja met Isabella.  En ik schrijf daar dan niet over.  Als ik dus een pluim wil verdienen, als ik eens in de bloemetjes wil gezet worden...
It is a pity that such a pretty girl like Isabella does not have the success she deserves. Still, on this saturday.
You had patience and a talent for taming her :040: and now she gives you her best, I say bravo :great:
I do not doubt she has some potential :adult
this could be a good challenge to follow your method but I think for me it's a dead end.. ;D
« Laatst bewerkt op: dinsdag 05 mei 2015, 23u05 door boff »

Offline LellebeL

• rakker
« Reactie #289 Gepost op: dinsdag 05 mei 2015, 21u57 »
Verdorie toch... en ik heb twee uur een wonderlijke tijd met haar op kamer gehad.  Ja met Isabella.  En ik schrijf daar dan niet over.  Als ik dus een pluim wil verdienen, als ik eens in de bloemetjes wil gezet worden...  :dance2  :douchen.

Dan zal je toch ook in het Engels of in het Roemeens moeten gaan schrijven  :111:
Want dat lezen sommige dames wel en dan scoor je punten!!!

Offline seksenfun

• prospector
  • rakker
  • gfe+speurbeertje
« Reactie #288 Gepost op: dinsdag 05 mei 2015, 20u49 »
Verdorie toch... en ik heb twee uur een wonderlijke tijd met haar op kamer gehad.  Ja met Isabella.  En ik schrijf daar dan niet over.  Als ik dus een pluim wil verdienen, als ik eens in de bloemetjes wil gezet worden...  :dance2  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline boff

• rakker
« Reactie #287 Gepost op: dinsdag 05 mei 2015, 19u19 »
The Parisian gang is finally complete this Saturday at the 6S: cochon, noo75, our ninja friend and I, the undisputed leader of the team :king:

No complaint about the club, it's one of my favourites for its facilities and cleanliness, its comfort and the good food provided.

A 14h, there’s surprisingly a lot of people, we even have to queue at the reception.

After 10 months of absence, the line up has quite changed, although there is still the few "antiques" ;) who welcome us friendly. This is the spirit of the club I remember.
Even Isabella the Romanian lolita with whom I had a bad meeting last year :014:, remembered me, came back to me with a big smile on her face :o, pointed out that I have written some bad stuff about her :-P (apparently she reads relaxx and knows about the other French forum) then she teased me hard in the oriental lounge in order to make me go with her in a room, assuring me that I wouldn’t regret it :017:.
I declined although her way to jiggle on me gave me a solid hard on ;D.

The line up is quite significant but exclusively with Romanian, Bulgarian and Turkish girls. There are also 3 latinas and 1 black girl that will stay mainly in the oriental Lounge.

The latest recruits have 1 to 3 months of presence in the club.
Many girls are within groups of 2 or 3, which does not make exchanges easy. Besides that, group effect makes them less pleasant.
At the beginning, the girls’ approaches are soft and gentle, that’s fair.
but late in the evening, 1 or 2 girl who didn’t have any success at all will have inappropriate behavior.

anyway
I had Some nice and friendly chats but nothing exceptional appealed to me except a small blue-eyed Romanian brunette who got my full attention, and cochon’s too as usual, as he would steal her from me….as usual :banghead:
After several hours, while I'm at the bar where another ordinary Romanian girl approached me, I notice an acquaintance not seen since September 2013:
Nikita
This will be 2 fantastic sessions.  :great:

Between these two sessions, I'll go with Carmen
21y, the small Romanian girl I met earlier who was taken away from me by the despicable cochon
and she confirmed the good I was thinking about her :great:

negative aspects noticed:
- music too much loud at night, mainly Romanian and oriental. it's almost like in the samya but the DJ put simetimes the same music 3 times :017:
- the male attendance became a little bit lousy late in the evening.

besides that, it's still a nice and good club to go, a feel good one where you can have some fun too.
« Laatst bewerkt op: dinsdag 05 mei 2015, 20u15 door boff »

Offline sexmachine

• admin
« Reactie #286 Gepost op: maandag 04 mei 2015, 14u50 »
We hebben je bij op de lijst gezet  ;)
Tot 30 mei  :cheer:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline CaptainDownTown

• rakker
« Reactie #285 Gepost op: maandag 04 mei 2015, 14u22 »
Hallo luitjes, ik zal me even snel voorstellen voordat ik mijn (late verslag) hier ga neerzetten.
Ik ben een jongeman van 25 uit Belgisch Limburg, die nu sinds een jaar saunaclubs bezoekt (en dan meestal Sixsense), vorig jaar heb ik al een account onder dezelfde naam aangemaakt op andere websites zoals (hookers en ijsberen) en ook daar staan al wat verslagen op (zowel algemene als van de dames). Nu ben ik via een vriend (bartdepauw hier op het forum) erachter gekomen dat relaxxboard bestond en dus besloot ik me aan te melden. Ik moet eerlijk zijn dat ik het eerste half jaar nog vlijtig verslagen zat te schrijven, terwijl ik de laatste maanden hier niet aan toe ben gekomen. Toch ga ik me hiervoor de tijd proberen vrij te maken omdat ik ook mijn persoonlijke ervaringen met jullie wil delen en we elkaar in de toekomst misschien zelfs gaan tegenkomen.

Enfin hier is dan mijn verslag van de laatste keer dat ik in Lemiers was.

Vrijdag 3 april 2015
Ik had samen met hazard26 afgesproken om rond  18:00 in de club aan te komen. Zoals gewoonlijk was hij eerder daar dan mij en kwam ik hem na het afrekenen al snel tegen op het overdekt terras boven.
Nadat ik de 55 euro had afgerekend en me had omgekleed gingen we naar het bar gedeelte waar ik al veel moois zag rondlopen.
Zoals gewoonlijk ben ik zoals een diesel motor en neuk ik de eerste 1 tot 2 uurtjes sowieso niet dus moest ik al gelijk wat dames afwimpelen, zoals Valentina die mij sowieso niet kon bekoren omdat ik van wat kleinere vrouwen hou en zij mij toch iets te fors en groot was. Aardig was ze wel maar daarvoor kom ik natuurlijk niet naar Lemiers.  Na een drankje gingen ik en hazard26 even een goede bodem leggen boven in het restaurant en kletsten we een beetje bij. Terug onder was hazard26 al snel bezig met zijn vriendinnetje Elena gezelschap te houden en dus besloot ik om een praatje te maken met een dame naast mij. Nu ben ik helaas haar naam vergeten maar ze was een kleine blonde griekse van begin 20 die pas werkte in SS. Helaas is er geen kamergang van gekomen omdat ik haar wat te timide vond. Nadat hazard26 zijn dame had bijgepraat gingen we in whirlpool zitten en daar zag ik Paula voorbij komen. Nu is Paula qua looks helemaal mijn type maar loopt ze altijd met gezicht als onweer rond in de club. Ik had haar nu al een half jaar op het oog maar ik had er telkens een slecht voorgevoel bij. Ik besloot om even vriendelijk te zwaaien om misschien een glimlach op haar gezicht te toveren en dat lukte. Uiteraard kwam de kamervraag al snel en ik zei haar dat ik er nog even over zou nadenken maar dat het nu een `njet´ was aangezien ik nog even wilde ontspannen in de whirlpool. Later op de avond kwam ik haar weer tegen bij de bar en vroeg ze me of ik  toch met haar wilde kameren.  Dit heb ik dan ook gedaan.  Over de sessie kan ik kort zijn, die was vrij matig.
Samen douchen wilde ze niet want dat had ze al gedaan en ze stuurde telkens aan op PMC. Behoorlijke mood remmers als je het mij vraagt. Ze heeft me na het pijpen (ZC) even bereden wat ze goed deed en daarna heb ik haar in doggy genomen totdat ik het rubbertje na 10 minuten (het was alweer wat langer geleden) vulde. Na de sessie heb ik nog even met haar gepraat en daaruit bleek dat ze haar werk haatte en dat ze dit nog maximaal 1 jaar wilde doen. Dit had ze me niet hoeven zeggen want dat zie ik telkens aan haar gezicht dat ze haar werk niet graag doet. Eindconclusie Paula : Lekker ding die nog veel mooier kan zijn wanneer ze eens wat meer gaat lachen. Herhalingsgevaar : miniem. Na de sessie was ik even mijn maatje hazard26 uit het oog verloren in het bargedeelte maar kwam ik gelukkig een andere bekende tegen aan de bar (niet geregistreerd hier). Nog eventjes wat bijgepraat terwijl ik de laatste minuten van NEC-Sparta aan het bekijken was. Hazard26 was nog net voor het einde terug en we hebben even onze kamergangen met elkaar besproken.
Helaas voelde ik me de rest van de avond behoorlijk brak (hoofdpijn en vermoeidheid) en heb ik veel tijd doorgebracht met relaxen in de oriëntaalse ruimte waar nog dames lagen die er geen zin in hadden die dag.  Ik ben nog een keer met Hazard26 naar boven geweest op het terras waar we Dominka tegen kwamen die ons een trio voorstelde. Hier hadden we beide geen oren naar en we bedankten haar voor het aanbod. Terug in de oriëntaalse ruimte ging ik proberen om ff een dutje te doen totdat een of andere milf (van wie ik de naam nog niet eens heb gevraagd, omdat ik te brak was) me begon te bereiden. Ik zei dat het niets zou helpen maar ze kreeg de kleine kapitein toch goed aan de praat en omdat het vlees zwak is heb ik met haar gekamerd. Deze sessie was beter dan Paula ook al was deze Milf niet echt mijn type (kort rood haar, midden 30), ze heeft me alle hoeken van de kamer laten zien en na flink hard neuken ben ik uiteindelijk op haar borsten klaargekomen.
Dit was dan ook de laatste actie van de dag en hierna ben ik voldaan naar huis gereden.

Nu heb ik nog één vraag : mijn vrienden bartdepauw en hazard26 hebben mij verteld dat eind deze maand (30 mei) er een feest wordt gehouden,  georganiseerd door het forum. Nu weet ik dat hun zich al aangemeld hebben en bij deze wil ik mij ook graag aanmelden voor 30 mei. Het lijkt me namelijk ook leuk om eens de rest te ontmoeten van hier op het forum.

Greetz

CDT

Offline KanariePiet

• De 500 meiden voorbij😎
  • ERELID
« Reactie #284 Gepost op: zondag 03 mei 2015, 15u08 »
Welkom op RB Hazard26!

Citaat
Bij deze wil ik mij graag aanmelden voor het feest van 30 mei.

Bij deze ben jij ook aangemeld!

Offline hazard26

• rakker
« Reactie #283 Gepost op: zondag 03 mei 2015, 15u00 »
Afgelopen vrijdag weer eens een keer richting SS gegaan. Met o.a. bartdepauw afgesproken die ik een tijdje niet meer had gezien. Helaas iets later dan gepland aangekomen in Lemiers door de 1 mei drukte. Ik stond goed en wel in de kleedruimte of daar kwam Elena , ze had me alweer gespot. De afgelopen 3 maal is dit ook gebeurd kuch kuch iets met zesde zintuig ?.
Enfin na een verfrissende douche opzoek gegaan naar bartdepauw die met een andere kameraad al aan de bar zat.
Natuurlijk even bij moeten praten over vorige bezoeken etc.
Aan de bar gezelschap gekregen van een nieuwe Roemeense en een nieuwe Hongaarse. Werkte er allebei pas een dag of vier.
Helaas ben ik de namen vergeten maar allebei waren ze niet mijn ding. Heb ze beleefd afgewimpeld en gezegd dat ik eerst ging eten. Het eten was weer goed verzorgd dit keer. Voor elk wat wils van zalm tot kip. Helaas waren de desserts snel weg. Maar goed het eten is bijzaak maar het smaakte weer super !.
Na het eten eerst nog even een rondje wellness gedaan met bartdepauw. Elena kwam bij de wellness voorbij en zei dat ze in de bar op me wachtte. Ik had ondertussen wel zin gekregen om te gaan kameren dus nog even gedoucht en toen naar de bar gegaan.
Daar eerst nog even wat gedronken met Elena en gekeuveld over van alles nog wat.
Op de kamer was het zoals altijd super met haar. Zij is een van mijn favorieten in SS.
Later nog een gekamerd met Domenika. Een hele lieve meid die goed kan zoenen. Echter haar pijpkunsten vind ik minder. In het begin veel te zacht voor mij en toen ik vroeg of ze iets harder kon pijpen kwamen haar tanden er aan te pas wtf?
Toen maar erop aangestuurd om te gaan neuken , dit was goed echter is ze misschien wel wat te nauw.
Herhalingsgevaar zit er op dit moment niet in. Ik heb beter gehad in SS en zal eerst nog andere proberen voor dat ik bij haar kom.
Het was weer een geslaagde dag in SS. Met een super sessie en een normale sessie. Het eten en wellness waren weer tiptop in orde en het was weer erg gezellig met bartdepauw en co.

Bij deze wil ik mij graag aanmelden voor het feest van 30 mei. Lijkt me erg gezellig feestje te worden in deze mooie club en het lijkt me ook leuk anderen van dit forum te ontmoeten.

Offline KanariePiet

• De 500 meiden voorbij😎
  • ERELID
« Reactie #282 Gepost op: zondag 03 mei 2015, 11u55 »
Citaat
en dat we zaterdag 30 mei zeker terug gaan want dan schijnt er een groot feest te zijn in Sixsens

Hey bartdepauw.

Blij te zien dat je je weg naar RB gevonden hebt! :pica

Jij bent bij deze ingeschreven voor ons feest op 30/05 en hebt dus recht op de korting op de inkom en op deelname aan de tombola. Als je kameraden zich op deze site ook inschrijven voor het feest, hebben zij daar allen btw ook recht op!

Tot de volgende keer in Sixsens! 8)

Offline bartdepauw

• rakker
« Reactie #281 Gepost op: zondag 03 mei 2015, 11u48 »
Vrijdag op 1 mei rond vier uur naar Sixsens afgezakt. Redelijk veel wagens op de parking. Jammer dat het weer iets tegenviel anders had ik een duikje genomen in het zwembad. Maar goed, de sfeer was al goed en zoals altijd liepen de dames erg goed gezind rond op enkele uitzonderingen na. Met zijn drieën hadden we afgesproken en later op de avond voegde zich een vierde eraan toe. Ik heb geen ervaring met andere clubs, buiten YY maar wat is dit toch een topclub. Alles is goed verzorgd en tip top in orde. Ik heb ook heerlijke sessies gehad. Eentje met Magaritta en de andere met mijn toppertje Victoria. Van de laatste weet iedereen al dat ze geweldig is maar van Magaritta ga ik even een aparte sessie schrijven. Voor de rest kan ik alleen nog maar toevoegen dat we ons weer geweldig geamuseerd hebben, goed gelachen en gegeten en gedronken en dat we zaterdag 30 mei zeker terug gaan want dan schijnt er een groot feest te zijn in Sixsens.

Offline LellebeL

• rakker
« Reactie #280 Gepost op: zondag 26 april 2015, 10u59 »
Van ruilen komt huilen..!

Het weerbericht voor donderdag de 23e had aangename temperaturen aangekondigd en omdat ik de dag toch al vrij gehouden had, had ik geen excuus om niet naar Sixsens te gaan.
 Nou ja, behalve dan dat de dame waarvoor ik de dag vrij gehouden had, mij had laten weten dat zij niet aanwezig kon zijn.
 De keuze tussen Sixsens met al haar verleidingen of thuis het onkruid wieden en het gras maaien was geen moeilijke, zeker niet na een reactie van Kanariepiet op mijn live verslag.
 Toch maar gaan, was mijn plan in het kader van het vervolg van mijn zwembad en wellness tour!

En zodoende een vervolg op de dag ervoor, maar met dit verschil dat Kanariepiet, Ohhlord en Nietsche hadden aangekondigd om ook naar Sixsens te komen. Nietsche bleek uiteindelijk verhinderd..hij heeft een lentedag in de Limburgse frisse buitenlucht gemist!

Parking al goed vol vroeg in de middag, waar een goudkleurig zusje van mijn zwarte kat stond te glimmen. Vandaag echter met mijn dagelijkse vervoermiddel op pad, anders hadden ze naast elkaar kunnen staan grommen, beledigd dat de baas ze zolang aan hun lot zou overlaten!

Binnen viel er niet veel te merken van het aantal bezoekers. Nu het terras ook volledig in gebruik is, verspreiden de dames en heren zich over het grote pand. Het dakterras was niet geopend. Zou het nog open gaan of zijn er klachten vanuit de buurt gekomen??
 Tijdens mijn gebruikelijke lunch met spiegeleitjes, kwam Kanariepiet net voor 14uur binnen. Net op tijd om de laatste restjes bij elkaar te schrapen en daarmee een broodje gezond te bouwen.
 De bar in -2 zou ik pas later op de middag bezoeken. Eerst zou er een tijd in de zon gelegen worden aan het zwembad, waar wij de beslommeringen van de laatste tijd met elkaar deelden en wij ons commentaar op de loslopende borsten en billen parade konden geven.
 Namen en rugnummers alweer vergeten, maar oh oh wat lopen er toch een boel verleidingen rond.

Steeds vaker komen we hier vaste bezoekers tegen, zoals de Vlaamse ijsbeer die de club een maand geleden "ontdekt" heeft en inmiddels kind aan huis is geworden. Hij miste zijn favoriete meisje Lolita.
 Een Limburgse pensionado die telkens voor het dilemma staat om 30 kilometer naar het noorden of 30 kilometer naar het zuiden te rijden voor een bezoek aan een saunaclub. Ik kan mij vervelendere dilemma's voorstellen!
 En nog enige tijd met een Vlaamse bezoeker gesproken, die enkele weken geleden ook aanwezig was tijdens het controle oponthoud en die zo fraai kan vertellen over zijn tegenwoordige woonplaats op het eiland in de zon.

Kanariepiet was natuurlijk alweer door een paar dames begroet terwijl we aan het zwembad lagen. Erg prettig dat hij de namen wel kan onthouden...oa  Paula, Sibel (met borstvergroting) en (uiteraard!) Meggy. Later zou hij mij ook nog een aantal andere dames aanwijzen, waar vaak over geschreven wordt, maar van wie ik geen idee had wie ze waren, zoals Carmen en Laura (Tja..ik ben een beetje eenkennig geworden vrees ik).

Na een uurtje in de zon, werd het de hoogste tijd om af te koelen. Het zwembad had een perfecte temperatuur om af te koelen en was zelfs al warmer dan daags ervoor. Daags ervoor? Yep, toen was ik ook in de buurt 
 Beetje dobberen en drijven, nu en dan even op de rand zitten met de voetjes in het water en dan weer even drijven: Super relaxt met uitzicht op diverse fraaie heuvels en rondingen: Wat is de Roemeens/Bulgaars/Limburgse natuur toch prachtig in de lente!!

Na deze constatering dan toch eindelijk naar beneden afgedaald om al meteen tegen het fraaie lijfje van Angela op te botsen. Leuke meid, altijd vrolijk, heerlijk milfje weet ik uit ervaringen van vorige jaren. Even onze gebruikelijke koosnaampjes en scheld woorden uitgewisseld en weg was ze weer.

In de bar trof ik kp aan zijn verkoelende pintje en we raken weer met elkaar in gesprek. De stoeltjes links van hem en rechts van mij zijn vrij.
 Twee keer komen er plots twee meiden die hun kans menen te ruiken en zetten zich op de stoeltjes naast ons en hangen ons gelijk om de nek.
 Beide keren zullen ze onverrichter zake weer afdruipen. Totdat Meggy haar prooi meent te zien in kp.
 Weliswaar heb ik haar nooit gesproken maar wij lijken intuïtief te voelen, dat wij elkaar niet mogen. Knappe, zeer slanke meid, lekker kontje, niets mis mee, daar niet van. Maar de onderlinge concurrentie, haat en nijd tussen enkele meiden is mij heel goed bekend en dat mijn voorkeur naar haar opponent uitgaat, weet zij donders goed!
 Het lijkt mij dan ook beter om mij tactisch terug te trekken.
 Omdat kp mij eerder had verteld dat hij wel een oogje leek te hebben op een blonde dame aan de andere kant van de bar, stelde ik voor om haar vast te informeren dat kp nog naar haar toe zou komen, maar dat deze populaire ijsbeer eerst nog los moest zien te komen van zijn harem. Lachend zag zij het aan en zei mij dat ze wel benieuwd was of hem dat ging lukken..
 Uit het latere verslag van Kanariepiet over Michaela, las ik dat dit later op de avond uitstekend gelukt was!

Maar eens richting de Marokkaanse ruimte sloffen, om even de oogjes dicht te doen en daar ligt Angela ook, druk pratend met haar Poolse collega. Als Angela haar aandacht niet alleen aan haar collega had besteed...dan had ik niet voor mijzelf in gestaan . Van achteren is zij welhaast onweerstaanbaar!
 Enkele dames komen mijn interesse in hun gezelschap polsen, maar ik veins een diepe slaap.
 Wil alleen een beetje uitrusten na de afgelopen dagen met korte nachten, veel reizen in korte tijd en lange gesprekken in zakelijke en privé beslommeringen.
 Totdat een meisje zich niets aantrekt van mijn asociale houding..., zich tegen mij aanlegt en op niet mis te verstane wijze haar (opgevulde) boezem in mijn gezicht poseert. Geen onaangenaam gevoel moet ik toegeven. Ik slaap rustig verder. Andere tactieken worden het komende halfuur in de strijd gegooid, haar handje op onderzoek uit, lipjes tuiten en kusjes stelen..
 Wederom doet het mij weinig. Zou ik anders al half in haar verdwenen zijn (bij wijze van spreken), nu bleef het bij gehannes om haar niet toe te geven en gelijker tijd niets uit te sluiten.

Aan het zwembad hadden we het er vroeger op de dag nog over gehad: Is het club moeheid, teveel focus op "die ene", niet meer genoegen nemen met de subtoppers, etc ?
 Wat doe ik hier, gaat er door mijn hoofd, als ik die meiden stuk voor stuk afwijs?
 Ik doe iets wat ik niet van plan was en pak die meid stevig bij haar kont, zoen haar, knijp eens in haar aangeboden tieten en merk dat zij tongzoenend plezier heeft in deze wat ruwere aanpak. En door mijn hand vanaf haar kont tussen haar benen te laten glijden voel ik gvd duidelijk dat die geile snol niet alleen maar toneel aan het spelen is.
 Shit...het lijkt een herhaling van zetten van vorige week vrijdag in PHG.
 We trekken ons terug, zij doet haar best maar opnieuw doet het mij niets meer.
 De verminkingen aan de onderkant van haar borsten, voor de siliconen opvulling, geven mij dan nog het laatste zetje om definitief af te haken.
 De tijd hebben we vervolgens doorgebracht met een aangename wederzijdse massage en wat geklets.

Terug in de bar nog wat bijgepraat met de Vlaamse ijsbeer die zijn Lolita mist (zij schijnt twee maanden naar huis te zijn). Hij had gelukkig twee goede alternatieven gevonden tussen de circa 40 aanwezige dames.
 Gelijkertijd zie ik kp ook de bar weer binnen komen en hij wil mij aan iemand voorstellen. Dat blijkt Ohhlord te zijn die zojuist een paar uurtjes met zijn favoriete dame heeft doorgebracht, die na enige tijd van afwezigheid, weer paraat staat.
 Ondanks dat we allebei toch regelmatig bij Sixsens te vinden zijn, hadden we elkaar niet eerder gesproken. Zijn aandacht was op dat moment verdeeld tussen Victoria en ons.
 Volstrekt duidelijk wie de meeste aandacht kreeg! De voetjes van Victoria

Na gedane arbeid is het goed om de innerlijke mens weer op peil te brengen.
 De goulash prut met lekkere bloemkool en rijst laten we ons smaken en zonder dessert vertrekken wij weer terug richting bar. Hier zouden Ohhlord en Kanariepiet nog ruimschoots voorzien worden van toetjes!
 Terwijl Ohhlord zijn bezigheden met Victoria vakkundig voortzette, hadden kp en ik een plekje aan de bar bemachtigd (ondertussen was het wel al wat drukker geworden, maar overvol zou het vandaag niet worden).
 Zo raakten wij in gesprek met opnieuw een vriendelijke Vlaamse bezoeker, die maar beperkt bekend was met de internet fora. Misschien gaat dat veranderen na onze tips en blijft het niet bij schrijven op het oudste forum.

Ons oog viel vervolgens op een Roemeense snol, die ik eerder al vlak voor ons naar beneden had zien lopen: Gebruind, zwarte haren, 1.65 op hoge hakken, mooi figuur en flinke tieten, beetje ordi (wel zo prettig dat Ohhlord dan weer een andere smaak heeft zodat eea zich eenvoudig laat oplossen).
 Terwijl de twijfel toesloeg of en door wie van ons twee, deze snol benaderd zou worden, sprongen gelijktijdig twee andere moppies bij ons op schoot. Die kleine bij mij met brutale ogen en verleidelijke glimlach.
 Het brutaaltje dat bij Kanariepiet op schoot zat, leek mij niet een typisch kp meisje.
 De kleine deugniet die bij mij het een en ander in beweging dacht te kunnen brengen, luisterde naar de artiestennaam Adelina.
 Voor nadere details, zie haar paspoort en verslag van kp. Wederom een verslag van kp? Jawel!
 Terwijl ik haar zo bekeek, haar collega bekeek en de reactie van kp bemerkte, vroeg ik kp of de dames wel een juiste gok gedaan hadden. Vrijmoedig bood ik aan om te ruilen nadat ik Adelina verteld had over ons dilemma...hoe vertel je het de meiden..gewoon recht voor hun raap!
 Mijn dag begon sowieso aan een einde te komen. Ik stelde haar voor om onze kennismaking op een andere keer voort te zetten en het overhevelen van de kleine schat aan kp ging in één moeiteloze beweging, waarna de andere dame teleurgesteld en diepbedroefd afdroop.
 Toen Adelina eenmaal tegenover mij ipv op mij zat..toen zag ik pas wat ik had weggegeven...  wat een lekker stuk zeg!
 Dit tafereel kon ik niet langer aanzien en in navolging van haar collega, droop ik af. Diepbedroefd, mijn tranen niet langer onder controle en volkomen gedesillusioneerd (*) spoedde ik mij naar de lockerruimte. Ohhlord zou ik nog kort groeten en hem veel plezier wensen met de kleine Victoria.

(*) toneelspelen is niet alleen Roemeense dames gegeven!

Het was opnieuw aangenaam om de perfecte wellness faciliteiten van Sixsens, zowel binnen als buiten, optimaal uit te nutten.
 echt plezier maken met de dames zat er wederom ff niet in, maar als het goed is dan gaat daar binnenkort verandering in komen: misschien komende week alweer...
 Personeel, collega beren, dames voor en achter de bar, bedankt voor deze geslaagde en relaxte wellness lentedag.

Offline KanariePiet

• De 500 meiden voorbij😎
  • ERELID
« Reactie #279 Gepost op: vrijdag 24 april 2015, 19u46 »
Gisteren ben ik voor de zoooooveelste keer alweer dit jaar in Sixsens beland.

'S Morgens heb ik de nodige werkverplichtingen afgehaspeld en iets na de middag ben ik richting Vaals beginnen tuffen, mij, gezien de flitsmarathon die in België gehouden werd, braafjes aan de snelheid houdende.

Om 13u40 reed ik de parking van Sixsens binnen en ik verbaasde me over de vele auto's. Ik heb er 42 geteld, die toen al op de parking stonden. Ondanks de vele wagens vond ik het gisteren qua mannen echter niet echt druk in de club, en naarmate de dag vorderde zou het aantal mannen nog meer en meer afnemen :017:.

Ik ging snel naar binnen, tikte 40€ af, vroeg me, wegens een ongemakkelijk gevoel tijdens de voorbije bezoeken, een berenvel in een maatje groter dan voorheen (die winterkilo's hé), toverde me om tot ijsbeer en trok naar het restaurant waar Eddy_V op me wachtte.

Om 13u45 bleek er niet meer veel ontbijt beschikbaar te zijn. Echter niet getreurd: ik schraapte de laatste restjes bijeen en kon me toch nog een lekkere ‘club sandwich’ samenstellen. Hij heeft gesmaakt!

Het lentezonnetje straalde gisterennamiddag, dus Eddy_V en ik installeerden ons uiteraard aan het zwembad, waar in de vroege namiddag bijna alle stoelen en ligzetels bezet waren.

We hebben langere tijd van het zonnetje genoten, tot mijn kortgeschoren hoofd het net iets te warm begon te krijgen, hetgeen voor mij het teken was om aan de bar af te gaan koelen met een pint. Eddy_V koos voor de praktischere optie: een frisse duik in het zwembad nemen.

In de latere namiddag was het gezellig druk in de bar. Ik zou er tot 18u rondhangen en had voortdurend aansprak met ijsberen of met meiden die achter een kamergang kwamen polsen, de ene geraffineerd en geduldig, de andere op zijn Golden Times: "hello, how are you, what’s your name, you want to make fun"... Mijn lust, die ik verleden week ergens in PHG verloren heb, had ik echter nog niet teruggevonden, dus ik wees alle meiden vriendelijk af, tot hun immer groter wordend ongenoegen, want blijkbaar werd er gisteren door de aanwezige mannen niet veel gekamerd.

Om 18u vergezelde ik Ohhlord, Eddy_V en Victoria naar het restaurant, waar een naar de normen van Sixsens, karige maaltijd geserveerd werd. Ik heb het uiteindelijk gehouden bij rijst een een flauwe goulash. Niks speciaals aan, maar het vulde mijn buikje wel.

Na de ietwat tegenvallende maaltijd trokken we terug naar de bar, waar het de daaropvolgende uren rustiger en rustiger werd qua aanwezige mannen.

Mijn lust bleef ongekende dieptepunten kennen tot 2 meiden zich plots kwamen nestelen op Eddy_V’s en mijn schoot. De meid die mij probeerde op te geilen was wel leuk, maar Eddy_V zijn ‘partner’ interesseerde mij véél meer. Eddy_V had dat al snel door, dus we maakten de meiden duidelijk dat ze hun pijlen verkeerd aan het richten waren, en nog geen seconde later had ik een nieuwe meid op mijn schoot zitten: Roemeense Adelina.

Adelina is een 22 jaar jonge Roemeense, ex YY, 1,65m groot, met een lekker lichaam: een mooie kont en een zalige, echte B-cup. Lang, zwart haar, een leuk gezichtje en mooie, bruine ogen. Adelina heeft 2 kleine tattoo’s. Piercings kan ik me niet herinneren.

Na een leuk gesprek van zeker 30 minuten kwam uiteindelijk de sleutelvraag, die ik ondanks een nog steeds lusteloze Piet positief beantwoordde.

De kamergang was heel goed: tongzoenen was in het begin van voorzichtig, maar werd tijdens missio heel passioneel. De pijpbeurt was aanvankelijk te zacht, maar toen Adelina merkte dat dat weinig effect had, schakelde ze (zonder dat ik daarom moest vragen) een tandje bij en gaf ze een uitstekende, gevarieerde pijpbeurt weg. Tijdens het pijpen mocht ik overvloedig met Adelina haar mooie poes spelen. Neuken in 3 standjes: cowgirl, missio en hondjes was heel goed, zonder daarom te zeggen dat de vonken er van af vlogen. Na zo’n 20 minuten was daar de eerste knal van de dag :pica!

Piet schoongemaakt, nog even nagepraat en na net geen 30 minuten heb ik de kamer tevreden verlaten. Herhalingsgevaar: bestaande. Het was een heel goede kamer, maar ik heb er in Sixsens zeker al betere gehad.

Na een verfrissende douche begaf ik mij terug naar de bar, waar Eddy_V ondertussen vertrokken was richting thuisbasis en waar Ohhlord bezig was met een marathon presale sessie met Victoria, die hij uiteindelijk zou afsluiten met een trio met Crystal en uiteraard Victoria.

Ik wees aan de bar een paar onbekende meiden af, haalde mij de toorn van Meggi over mijn nek door tot haar onbegrip voor het 3de opeenvolgende bezoek aan Sixsens niet met haar te willen kameren en vluchtte uiteindelijk in de armen van Roemeense Michaela, een meid wiens schoonheid mij al de ganse dag de ogen uit stak.

Michaela is 30 jaar jong, heeft blond haar en blauwe ogen en een héél mooi gezicht. Ze is zo’n 1,65m groot en heeft een normale lichaamsbouw. Ze is mooi gebruind, heeft een mooie, echte C-cup en een heel lekkere kont. Ze heeft nogal wat tekeningen op haar lichaam staan en ze heeft een tongpiercing.

Ik heb me samen met Michaela in een zeteltje geïnstalleerd en we hebben een heel lang, interessant gesprek gehad. De kamervraag kwam maar niet, dus die heb ik uiteindelijk dan maar zelf gesteld.

De kamergang was heel goed. Enige tegenvaller was het tongzoenen dat zich beperkte tot minimale aanrakingen met de tong. De pijpbeurt was echter uitstekend en tijdens het neuken mocht ik lekker mijn ding doen. Michaela moedigde me zelfs meermaals aan harder en dieper door te stoten. Het was me echter te warm in de kamer en na een tijdje beuken, voelde ik dat een orgasme er niet ging inzitten. Michaela heeft nog geprobeerd mijn zaadjes met het handje tevoorschijn te toveren, maar dat zat er echt niet in. Dus maar besloten de kamer na 30 minuten af te ronden.

Herhalingsgevaar: heel groot :))! Ik vind Michaela een heel mooie en interessante vrouw en haar service voldoet ruimschoots. Dat orgasme met haar moet er zeker nog eens van komen 8)!

Overmand door vermoeidheid besloot ik vervolgens naar huis te gaan, maar daar zou Ohhlord een stukje voor steken. Hij kwam net terug van zijn trio en stelde voor samen nog 1 laatste drankje te nuttigen.

Dat ene drankje zouden meerdere drankjes worden... (we werden tijdens het drinken ook meermaals afgeleid door enkele groepjes meiden die dansten op de manele muziek) en tot overmaat van ramp dirigeerde Ohhlord Victoria en mij nog richting 3de kamergang van de dag, derde kamergang in zo’n 4 uur tijd ook.

Ik had geen al te hoge verwachtingen meer, gezien mijn hoge mate van vermoeidheid en het uitblijven van een orgasme tijdens de voorgaande kamergang, maar Victoria ontspon zich op kamer tot een echt vriendinnetje dat mij enorm wist op te geilen en na een zalige tongzoensessie, een uitstekende pijpbeurt en lekker, stevig neuken, was daar dan toch weer dat onverwachte orgasme :pica.

Herhalingsgevaar met Victoria: héééél groot. Haar gezicht vind ik niet zooo mooi, maar haar lichaam is 200% mijn ding. En haar service… Veruit het beste wat ik gisteren heb gehad en zelfs 1 van de betere sessies tot dusver dit jaar.

Na deze kamergang bleek het al tegen de enen aan te lopen. Ohhlord was ondertussen al naar huis, dus ik besloot nog snel een laatste cola te drinken en om 1u trok ik de deur van Sixsens moe, maar héél voldaan, achter me toe.

Conclusie van dit bezoek: ondanks het mooie weer, en de vele auto’s op de parking was het gisteren nooit echt druk in de club, maar toch druk genoeg om een leuke sfeer te hebben. Het personeel was héél vriendelijk als altijd. Het zwembad is een enorme surplus bij mooi weer. Het avondeten viel gisteren tegen, maar bon, ik heb mijn buikje toch vol kunnen eten. En het belangrijkste, de meiden: er waren gisteren zeker voldoende meiden aanwezig en er was voor ieder wat wils. Zelf heb ik met 3 mooie meiden kunnen kameren: 3 heel bevredigende kamergangen.

SS: het was weer leuk. Tot in mei 8)!

Board: NOMINATIES NUTTIGE RECENSIES
Topic: NOMINATIES JANUARI 2019
door Klatergoud
[Vandaag om 09:25]
Board: GENT
Topic: Schepenenvijverstraat 02, Senna / Cenna
door ADNOH
[Gisteren om 23:50]
Board: MOOI EN LEKKER
Topic: Elin
door Rolly
[Gisteren om 23:30]
Board: G O L D E N    T I M E - Brüggen
Topic: Mimi (Guinea)
door Rivera
[Gisteren om 22:45]
Board: G O L D E N    T I M E - Brüggen
Topic: FICKFABRIEKVERHAALTJES
door Rivera
[Gisteren om 22:42]
Board: B A B Y L O N - Elsdorf
Topic: Aanwezigheidslijst
door Sjeufke
[Gisteren om 22:19]
Board: ALGEMEEN
Topic: CONTEST
door Shakir
[Gisteren om 21:58]
Board: S I X S E N S - Vaals/Lemiers
Topic: SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
door Shakir
[Gisteren om 20:43]
Topic: Emily (Hongaars/Roemeens)
door Kwakje
[Gisteren om 20:20]
Board: HEAVEN7, Willich
Topic: Heaven 7 Willich
door Kwakje
[Gisteren om 20:12]
Board: LEUK EN GEESTIG / MOPPEN EN HUMOR
Topic: HUMOR VAN DE BOVENSTE PLANK
door de vulkaan spesjalist
[Gisteren om 20:11]
Topic: Lori (Roemeens)
door Kwakje
[Gisteren om 20:11]
Board: VILLA VENUS - Duisburg
Topic: Villa Venus Duisburg Belevenissen
door Kwakje
[Gisteren om 20:05]
Board: M O N D I A L - Köln
Topic: EVENTS
[Gisteren om 09:05]
Topic: EVENTS
[Gisteren om 08:54]
Board: S A M Y A - Köln
Topic: EVENTS IN SAMYA
[Gisteren om 08:52]
Board: HET GROTE RELAXXXBOARD TOMBOLA- / VRIJKAARTJESTOPIC
Topic: HET GROTE RELAXXXBOARD TOMBOLA- EN VRIJKAARTJESTOPIC: JANUARI 2019
door PoarNeemn
[Gisteren om 04:11]
Board: ANTWERPEN - SKW
Topic: Schippersstraat 29/1, Gabriella (avond/nachtshift)
door Vanderbeffen
[Gisteren om 04:03]
Board: D O L C E   V I T A - Düsseldorf
Topic: MIRIAM
door Taylor
[maandag 21 januari 2019, 19u11]
Topic: LIVE FROM SIXSENS
door sexmachine
[maandag 21 januari 2019, 18u28]