Auteur Topic: SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL  (gelezen 1115131 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #285 Gepost op: 4 mei 2015, 14:50:31 »
We hebben je bij op de lijst gezet  ;)
Tot 30 mei  :cheer:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline boff

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 101
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #286 Gepost op: 5 mei 2015, 19:19:12 »
The Parisian gang is finally complete this Saturday at the 6S: cochon, noo75, our ninja friend and I, the undisputed leader of the team :king:

No complaint about the club, it's one of my favourites for its facilities and cleanliness, its comfort and the good food provided.

A 14h, there’s surprisingly a lot of people, we even have to queue at the reception.

After 10 months of absence, the line up has quite changed, although there is still the few "antiques" ;) who welcome us friendly. This is the spirit of the club I remember.
Even Isabella the Romanian lolita with whom I had a bad meeting last year :014:, remembered me, came back to me with a big smile on her face :o, pointed out that I have written some bad stuff about her :-P (apparently she reads relaxx and knows about the other French forum) then she teased me hard in the oriental lounge in order to make me go with her in a room, assuring me that I wouldn’t regret it :017:.
I declined although her way to jiggle on me gave me a solid hard on ;D.

The line up is quite significant but exclusively with Romanian, Bulgarian and Turkish girls. There are also 3 latinas and 1 black girl that will stay mainly in the oriental Lounge.

The latest recruits have 1 to 3 months of presence in the club.
Many girls are within groups of 2 or 3, which does not make exchanges easy. Besides that, group effect makes them less pleasant.
At the beginning, the girls’ approaches are soft and gentle, that’s fair.
but late in the evening, 1 or 2 girl who didn’t have any success at all will have inappropriate behavior.

anyway
I had Some nice and friendly chats but nothing exceptional appealed to me except a small blue-eyed Romanian brunette who got my full attention, and cochon’s too as usual, as he would steal her from me….as usual :banghead:
After several hours, while I'm at the bar where another ordinary Romanian girl approached me, I notice an acquaintance not seen since September 2013:
Nikita
This will be 2 fantastic sessions.  :great:

Between these two sessions, I'll go with Carmen
21y, the small Romanian girl I met earlier who was taken away from me by the despicable cochon
and she confirmed the good I was thinking about her :great:

negative aspects noticed:
- music too much loud at night, mainly Romanian and oriental. it's almost like in the samya but the DJ put simetimes the same music 3 times :017:
- the male attendance became a little bit lousy late in the evening.

besides that, it's still a nice and good club to go, a feel good one where you can have some fun too.
« Laatst bewerkt op: 5 mei 2015, 20:15:29 door boff »

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #287 Gepost op: 5 mei 2015, 20:49:56 »
Verdorie toch... en ik heb twee uur een wonderlijke tijd met haar op kamer gehad.  Ja met Isabella.  En ik schrijf daar dan niet over.  Als ik dus een pluim wil verdienen, als ik eens in de bloemetjes wil gezet worden...  :dance2  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #288 Gepost op: 5 mei 2015, 21:57:18 »
Verdorie toch... en ik heb twee uur een wonderlijke tijd met haar op kamer gehad.  Ja met Isabella.  En ik schrijf daar dan niet over.  Als ik dus een pluim wil verdienen, als ik eens in de bloemetjes wil gezet worden...  :dance2  :douchen.

Dan zal je toch ook in het Engels of in het Roemeens moeten gaan schrijven  :111:
Want dat lezen sommige dames wel en dan scoor je punten!!!

Offline boff

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 101
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #289 Gepost op: 5 mei 2015, 23:00:26 »
Verdorie toch... en ik heb twee uur een wonderlijke tijd met haar op kamer gehad.  Ja met Isabella.  En ik schrijf daar dan niet over.  Als ik dus een pluim wil verdienen, als ik eens in de bloemetjes wil gezet worden...
It is a pity that such a pretty girl like Isabella does not have the success she deserves. Still, on this saturday.
You had patience and a talent for taming her :040: and now she gives you her best, I say bravo :great:
I do not doubt she has some potential :adult
this could be a good challenge to follow your method but I think for me it's a dead end.. ;D
« Laatst bewerkt op: 5 mei 2015, 23:05:37 door boff »

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #290 Gepost op: 9 mei 2015, 00:03:48 »
Nog nooit zo weinig van de club gezien als vandaag!
Maar geen enkele reden tot klagen.
Buitenbar geopend, overdekt terras lekker luchtig nu deze weer naar buiten geopend is.
En het allerbelangrijkste: Na een aantal hectische dagen weer in de armen van Nikita gelegen.

De meeste Sjengen waren vandaag naar Babylon vertrokken en daar had ik mij al lang geleden voor afgemeld ivm een andere geplande activiteit. Laat mijn planning deze week nu helemaal overhoop gegooid zijn. Opvallend: Terwijl ik naar de buitenbar loop om 2 colaatjes voor ons te halen, zie ik een bekende rakker die mij vraagt of ik niet in Babylon had moeten zijn..moet toch niet gekker worden haha!!
Het was natuurlijk weer helemaal top en door de hectische gebeurtenissen had ik haar behoorlijk gemist na afgelopen zaterdag.
Aldus extra prettig om ons "even" af te zonderen... Alsof Beata de kamer voor ons gereserveerd had, kregen we zoals bijna altijd de sleutel voor onze favoriete kamer met raam en douche.
Rolluik dicht tegen de inkijk vanuit het terras, waar de eerder genoemde rakker zich geestelijk lag voor te bereiden op een lange avond!
Het zou geruime tijd duren alvorens het rolluik weer omhoog ging...


Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #291 Gepost op: 9 mei 2015, 15:41:04 »
Gisterenavond ben ik, na een bezoek aan Babylon, samen met Licky Luke, Deket en Vendezz weer in Sixsens beland. Ter plaatse hebben we onder andere Bob0808, dhr N en de Banaan ook nog aangetroffen.

Ik heb maar zo'n anderhalf uur in de bar rondgehangen, van 22u tem 23u en van 2u tem 2u30. Vooral tussen 22u en 23u was er veel volk aanwezig en hing er een heel leuke sfeer in de club, veel aangenamer dan eerder op de dag in Babylon.

De line-up was in orde. Ik heb gisteren weer een handvol nieuwe gezichten gezien, waaronder een paar heel interessante.

Met 1 van die nieuwe meiden: Juliana, heb ik gisteren al gekamerd, en dat ineens maar liefst 3 uur! Ik denk niet dat het me ooit eerder overkomen is, dat ik tijdens een eerste kamergang met een meid zolang op kamer blijf. Het is een schatje en het was een topervaring. Uitgebreide recensie volgt later.

Van het eten kan ik uiteraard niks zeggen, maar Deket gaf wel mee dat de pizza hem was tegengevallen.

Het was gisteren een kort bezoek aan Sixsens, maar dankzij Juliana is het weer een absolute topavond geworden.

SS: tot snel!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #292 Gepost op: 9 mei 2015, 17:16:05 »
Gisterenavond ben ik, na een bezoek aan Babylon, samen met Licky Luke, Deket en Vendezz weer in Sixsens beland. Ter plaatse hebben we onder andere Bob0808, dhr N en de Banaan ook nog aangetroffen.

Ik heb maar zo'n anderhalf uur in de bar rondgehangen, van 22u tem 23u en van 2u tem 2u30. Vooral tussen 22u en 23u was er veel volk aanwezig en hing er een heel leuke sfeer in de club, veel aangenamer dan eerder op de dag in Babylon.

De line-up was in orde. Ik heb gisteren weer een handvol nieuwe gezichten gezien, waaronder een paar heel interessante.

Met 1 van die nieuwe meiden: Juliana, heb ik gisteren al gekamerd, en dat ineens maar liefst 3 uur! Ik denk niet dat het me ooit eerder overkomen is, dat ik tijdens een eerste kamergang met een meid zolang op kamer blijf. Het is een schatje en het was een topervaring. Uitgebreide recensie volgt later.

Van het eten kan ik uiteraard niks zeggen, maar Deket gaf wel mee dat de pizza hem was tegengevallen.

Het was gisteren een kort bezoek aan Sixsens, maar dankzij Juliana is het weer een absolute topavond geworden.

SS: tot snel!

Ik hoor een bekend liedje van lang geleden...



 :035: :039:
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #293 Gepost op: 10 mei 2015, 11:30:25 »
Sixsens, maandag 4 mei

Op maandag 4 mei een onverwacht bezoek aan Sixsens gebracht.

Op mijn bericht dat het al rond etenstijd was en ik geen zin had om te koken werd ik door Ohhlord uitgenodigd om samen een hapje te eten in Sixsens waar hij toch al was (in goed gezelschap van Carmen dus zeker niet eenzaam).

Toen hij aangaf dat ie wat nieuwtjes voor me had, waaronder het feit dat Angel (ex-HacaPulco Gold/ex-Acapulco) nu in Sixsens gespot was en daar zielig alleen rondliep, en dat ik de rest van de nieuwtjes enkel ter plaatse kon krijgen, was ik snel omgepraat om de Koreaanse bolide richting Lemiers te sturen...

Helaas heb ik na aankomst en gezamenlijk diner Angel nauwelijks nog gezien, dus zo eenzaam en zielig had ze het die avond toch niet... Daarnaast was het weerzien na onze kamersessie in HacaPulco Gold toch wat koeler dan verwacht, dus zo'n geweldige diepe indruk had ik daar toch niet achtergelaten blijkbaar...

Geen probleem, we passen de planning gewoon aan en ik schakelde met gemak in mijn standje "Kom me maar halen als je durft"... ofwel, ik zit hier goed, amuseer me wel en wie zijn best doet om me op kamer te krijgen die verdient dan ook een kamertje...

Waarop ik Adelina tegen het schone lijf liep... zo zo, die kende ik nog niet... Beneden in de bar wat gekletst, knipoogjes en zo, kwam wel professioneel over en dus nog even in de wacht gezet... maar ze bleef toch wel spoken in mijn hoofd... dus eens kijken of ze haar best wilde doen op deze toch wel zeer rustige dag... mama moet aan het einde van de immers toch met centjes thuis komen, nietwaar?

En zo kwam het dat ik even op het overdekte terras zat te kletsen met Ohhlord (ik kreeg eindelijk die andere nieuwtjes te horen in een pauze tussen zijn kamertjes met Carmen) en dat Adelina in de deuropening verscheen. Enkele blikken gewisseld en daar kwam ze dan, nestelde zich op mijn schoot en begon wat te knuffelen op een manier waar ik wel warm van werd...

Qua uiterlijk en gedrag kan ik er niks negatiefs van zeggen, ze is mooi, lief, aardig, heeft humor en verzorgt zich erg goed en rook erg lekker zwoel... wat er dan ook voor zorgde dat ik er wel nader kennis mee wilde maken...  Sleutel halen, op naar eenkamer en daar zag ik inderdaad een pracht van een lichaam en een stralende glimlach...

Zoenen kan wat mij betreft nog iets beter en dieper, maar dat zie ik wel vaker in een eerste sessie met een dame, in een volgende sessie gaat dat vaak al stukken beter omdat je elkaar wat beter leert kennen... Pijpen deed ze prima en ze nam ook het initiatief om zelf te mogen genieten en mij met mijn tong richting haar heerlijke poesje te dirigeren..

Neuken was op zich ook prima, maar daar stond mijn zin niet zo heel erg naar omdat ik die dag niks gepland had en gewoon een beetje lui was... dus condoom er weer af en weer heerlijk laten pijpen... Uiteindelijk met het handje en wat glijmiddel klaargekomen en heerlijk nog even met haar relaxt... Toch altijd lekker om op zo'n ontspannende manier later op de avond thuis in je bed te kruipen...

Herhalingsgevaar is serieus aanwezig, al was dit meer een sessie met ontspannende seks en voelde ik niet de klik die ik had gehoopt, maar zoals gezegd kan een tweede sessie daar wel eens verandering in brengen...


Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #294 Gepost op: 12 mei 2015, 15:56:02 »
Bier en sterke drank en ook koffie en fruitsap.  Zondag was de bar buiten gesloten en moest je dus telkens voor die drank alle trappen op en af.  Ook was het eten (nog) niet geserveerd in de veranda maar in het benauwde restaurant (airco doet het niet?).  Zondag zaten er veel vrouwen buiten in de zon. Het ging zelfs zo ver dat er sommige niet eens op kamer wilden gaan en in de zon wilden blijven liggen. Dat mag natuurlijk. Voor mij geen probleem. Keerzijde van enkel fris in het restaurant is dat de dames (net als ik), zeker met warm weer, eens wat anders willen. Ze willen ook niet uit de zon en hebben toch dorst. Ze vragen dan maar aan mannen die even opstaan of die voor hen drank willen meebrengen. Gelijk proberen ze dan met wodka of witte wijn. Bij mooi weer altijd de buitenbar open zou een vanzelfsprekendheid moeten zijn. Net als dat ik niet begrijp waarom ze vasthouden aan het weekendopeningsuur om 13:00.
 Nog een punt van negatieve kritiek is de hygiëne in de toiletruimtes. Die kan duidelijk beter. Hiermee wil ik niet direct zeggen dat er niet naar omgekeken wordt want ik weet ook wel dat het soms genoeg is dat er één iemand de pot gebruikt om de boel weer helemaal smerig te maken. Zo een spuitbus om de toiletbril te reinigen kan hier een uitkomst bieden en kost niet veel.
 Verder afgelopen zondag een hele leuke dag gehad. Behalve de net genoemde puntjes van kritiek was alles weer dik voor mekaar. Zeer goede wellnessfaciliteiten, mooie club, best goede muziekkeuze en lekker eten. Al van op de middag waren er veel vrouwen. Ik ben nu al in veel clubs geweest maar verschoot toch nog gelijk van het aantal vrouwen al zo kort na de middag. Optisch waren er vooral veel jonge slanke poppetjes present. Dat oogde dus mooi voor me. Ze hebben mij nogal gerust gelaten maar ik weet zelf wel altijd wat te doen in een club en zit of sta dan ook niet snel lange tijd op één plek; dat is voor sommige dames wel eens het signaal om te komen vragen waarom je daar zo alleen zit. Van andere heren kreeg ik te horen dat ze vonden dat de dames veel te veel jaagden en dat ze vonden dat het "dames-van-de-straat" waren (of toch die uitstraling hadden). Ik kan er niet over meepraten. Zoals ik al zei, lieten ze me nogal gerust en genoot van hun schoonheid, al dan niet naakt in de zon. Er doet nog een gerucht de ronde. De service zou erg laag liggen tegenwoordig. Ik ga het tegendeel niet beweren maar stel toch dat je als man, man genoeg bent en genoeg hersenen onder je dakpan hebt zitten om toch een beetje aan te voelen wie je in de kuip hebt nadat je er een korte babbel (intro) mee hebt gehad. Over de kwaliteit van de service kan ik enkel maar meegeven dat die (naar mijn aanvoelen) helemaal niet anders is dan in de meeste andere clubs. Ook in de meeste andere clubs kan je 3/4 van de dames al meteen verticaal klasseren als je een service wil die beter dan gemiddeld is. Het valt me wel op dat de clubs met de minste faciliteiten (en vaak de minste dames die ook nog eens optisch vaak wat minder uitvallen) vaak de beste servicedames in huis hebben. De clubs (vaak grote) met vele wellnessmogelijkheden en andere leuke tierlantijntjes scoren doorgaans veel lager op het gebied van de servicekwaliteit van de dames. Eén uitzondering hierop blijft Park Sauna Residenz. Ik verblijf graag een hele dag in een club en wil dan wat om handen hebben en kies toch voor de laatste categorie van clubs en kijk wel twee keer uit met wie ik op kamer vertrek. Zo gaat het ook. Zo gaat het perfect. In elke club zijn dames te vinden (meerdere) die een super service bieden. Je moet ze natuurlijk willen vinden. Afgelopen zondag was het trouwens al kwart voor negen 's avonds vooraleer ik op kamer vertrok. Ik ging dan weer wel pas van kamer om kwart voor elf 's avonds. Daarvoor heerlijk genoten van een lekkere brunch, wat geouwehoerd, mijn eten laten verteren in de HWP, van de zon, de (half)naakte dames en het zwembad genoten, saunaatje, bio-saunaatje genomen en in het dampbad gekropen. De dag vliegt om. In het zwembad probeerde ik wel even bij Julia of ze niet mee in het water wou komen. Dat wou ze niet. Zelfs niet toen ik verzekerde dat er dan een kamer zou volgen. Ja, geen enkele dame in het zwembad. Hun schmink, hun haren, hun weet ik veel wat allemaal. Het is dat ze gewoon niet willen, de rest is flauwekul (of zwemmen die dames nooit van hun leven). Het hangt natuurlijk ook van dame tot dame af want vorig jaar waren er best wat dames die in het zwembad gingen. Het zal ook wel beteren als het nog wat warmer wordt.
 Om bepaalde redenen kan ik niet met naam vermelden met wie ik op de kamer ben geweest maar het was heerlijk genieten met ons twee. Ik was zo geil dat ik zomaar ineens haar kontgaatje begon te likken, met de tong erin en terwijl ik haar vingerde met een andere vinger in haar kontgaatje. Vaak weet je het niet zeker maar nu ben ik er zo goed als zeker van dat ze er écht van genoot. Nu ik even niet meer zo geil ben en dat hele mooie "poppetje", die daar al een tijd werkt, niet dicht tegen me aan heb, vind ik het zelf maar "vies". Misschien is het wat laat op mijn leeftijd maar ik ben nu toch weeral een ervaring rijker. Kont en poes tezamen vingeren. Eigenlijk voor jezelf ook een leuk gevoel. De dame was zelfs zo vriendelijk om geen extra's te willen voor deze handelingen. Daarna nog twee fruitsapjes gedronken om alles door te spoelen  en naar huis. Zeer tevreden  :douchen .
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #295 Gepost op: 12 mei 2015, 17:03:18 »
Ja, geen enkele dame in het zwembad. Hun schmink, hun haren, hun weet ik veel wat allemaal. Het is dat ze gewoon niet willen, de rest is flauwekul (of zwemmen die dames nooit van hun leven). Het hangt natuurlijk ook van dame tot dame af want vorig jaar waren er best wat dames die in het zwembad gingen. Het zal ook wel beteren als het nog wat warmer wordt.

Ik was er de maandag daaropvolgend, gelukkig met de buitenbar en bbq wel open en ook de nodige dames in het zwembad, zelfs spetterend en spatterend. Adeline werd er zelfs onder luid gejoel (door haar klant?) ingegooid, met haar bikinisetje nog aan.

Waarom er niet veel dames zwemmen? Uiteraard sommigen om hun make-up, haar enzovoorts, maar volgens mij nog meer om een nog belangrijkere reden ... omdat ze niet KUNNEN zwemmen....

Ik heb de nodige dames al horen vertellen dat ze dat gewoonweg nooit geleerd hebben in hun jeugd. Uiteraard heb ik ook de nodige dames al aangeboden om zwemlessen te geven en een paar waren daar wel enthousiast over... eens kijken wat daar van terecht gaat komen deze zomer... in ieder geval de nodige kamertjes... ;) ;D

(uitgebreid verslag over deze heerlijke relaxdag volgt uiteraard nog)
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #296 Gepost op: 12 mei 2015, 17:24:26 »

Ik was er de maandag daaropvolgend, gelukkig met de buitenbar en bbq wel open en ook de nodige dames in het zwembad, zelfs spetterend en spatterend. Adeline werd er zelfs onder luid gejoel (door haar klant?) ingegooid, met haar bikinisetje nog aan.

Waarom er niet veel dames zwemmen? Uiteraard sommigen om hun make-up, haar enzovoorts, maar volgens mij nog meer om een nog belangrijkere reden ... omdat ze niet KUNNEN zwemmen....

Ik heb de nodige dames al horen vertellen dat ze dat gewoonweg nooit geleerd hebben in hun jeugd. Uiteraard heb ik ook de nodige dames al aangeboden om zwemlessen te geven en een paar waren daar wel enthousiast over... eens kijken wat daar van terecht gaat komen deze zomer... in ieder geval de nodige kamertjes... ;) ;D

(uitgebreid verslag over deze heerlijke relaxdag volgt uiteraard nog)

Chef Watertrappelen voor beginners is hierbij officieel benoemd.
Licky Luke van harte gefeliciteerd met deze nieuwe functie waarin ik jou veel plezier en succes wens.
In voorkomende gevallen zal ik desgewenst assisteren.

Het was in ieder geval gisteren een goede start met Denisa in de buitenbar en een overijverige dame die badjassen inclusief inhoud in de was gooit..

les 1 voor beginnende saunaclub gangers: Laat nooit uw waardevolle eigendommen onbeheerd in uw badjas achter  :banghead:

JacoGillongo

  • Gast
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #297 Gepost op: 12 mei 2015, 17:43:30 »
Ik heb de nodige dames al horen vertellen dat ze dat gewoonweg nooit geleerd hebben in hun jeugd.
Quite the same what I learnt in PHG almost two years ago.
One of the girls was teaching herself to swim with a plastic swim ring So SF (or anyone else) could volunteer to teach a lady how to swim.  ;D

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #298 Gepost op: 12 mei 2015, 17:48:32 »
Ik heb de nodige dames al horen vertellen dat ze dat gewoonweg nooit geleerd hebben in hun jeugd.
Quite the same what I learnt in PHG almost two years ago.
One of the girls was teaching herself to swim with a plastic swim ring So SF (or anyone else) could volunteer to teach a lady how to swim.  ;D

Who knows ... perhaps a cock ring will also do the trick ...  ;) ;D
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #299 Gepost op: 12 mei 2015, 19:30:18 »
Sixsens maandag 11 mei
Dagje relaxen met kletsen en ketsen...


Het mooie weer, Eddy_V die er heen ging, weer geen zin om voor mijn eigen eten te zorgen, Juliana, Angel, en nog wat namen... allemaal voordelen die me door het duiveltje vanaf mijn linkerschouder werden toegefluisterd..

"Maar je werk dan? En de tuin, en de was, de strijk? Denk eens aan de clubkas, die toch al zo hol klinkt. En je favorietjes uit Bulgarije zijn er toch nooit op maandag..." hoorde ik dan weer van het engeltje op mijn rechterschouder.

"Ach, dat werk en zo komt wel als het regent, geen probleem, en je favorietjes maken wel vaker een uitzondering op de maandag", klonk het weer van links.

"Nou, het werk stapelt zich anders op en het kan maar gedaan zijn" (van rechts), "en de kans dat je favorietjes er zijn is wel heel erg klein..."

"Ja, maar er is nog genoeg ander snoepgoed waar je dan kennis mee kunt maken en Eddy_V wil ook graag eens met je bijpraten", van links...

En zo ging dat maar door, terwijl ik al op de Kawasaki richting Lemiers reed. De vleugeltjes op mijn beide schouders waren zo druk in gesprek met elkaar dat ze pas merkten wat er aan de hand was toen ze opeens Maggy zagen achter de receptie.... die twee had ik dus mooi gefopt! Want Licky Luke doet meestal toch wat ie zelf wil...

Ooit heb ik mezelf beloofd om zoveel mogelijk te genieten van het schaarse mooie weer in ons kikkerlandje, althans voor zover dat mogelijk is, want enig plichtsbesef is mij dan toch nog gegund. En gisteren was het mogelijk... vond ik. En ik heb er geen spijt van gehad, nee nog steeds niet...

Zoals de ondertitel al zegt, relaxen met kletsen en ketsen...

Overall plaatje: De sfeer was top, buitenbar open, bbq later op de dag ook open, dames zeer toegankelijk en communicatief, zowel voor als achter de bar/receptie.. een dagje "Centerparcs Plus" zeg maar... en dat voor een luttel bedrag van € 40,00... (exclusief deelname aan de diverse activiteitenprogramma's uiteraard).

Bij binnenkomst de motorjack en helm netjes afgegeven en laten opbergen, dat past toch niet in de kastjes. Meteen presentje voor Maggy overhandigd, waarop ik de rest van de dag met een stralende glimlach als "Schatz" betiteld werd... Bij het afrekenen stond Sibel voor me in een uiterst aantrekkelijke bodystocking, heerlijke billen, dus een goed begin van mijn dagje uit. Wat grapjes gemaakt, gevraagd of zij mijn entree wilde betalen maar helaas, ze had de dag ervoor geen enkel kamertje gemaakt dus dat zat er niet in... Maar ik kreeg wel een dikke zoen ... dat dan weer wel.

Kijk ik even om me heen, wie komt er binnen? Domenika! Die er doorgaans dus niet op maandagen is... Ik voelde gelijk iets van mijn rechterschouder afvallen ( ;D ) en kreeg een smile tot aan mijn oren. Zij overigens ook, dus mijn dag kon al niet meer stuk... Ik moest enkel mijn plannen gaan aanpassen, plannen die niet pasten in een aanwezigheid van haar en ongetwijfeld ook Laura... Maar slechter werd mijn dag er zeer zeker niet op...

Omkleden, beneden wat dames begroeten en daarna Eddy_V zoeken, die net bleek binnen te zijn gekomen. Samen een uitgebreid ontbijtje/brunch gedaan, inclusief lekker gebakken eitjes natuurlijk, en we waren net klaar toen Domenika ook het restaurant binnenkwam. Big smile, weer kusjes en tot laters, want we kwamen natuurlijk ook om van het mooie weer te genieten. Drankje erbij en het kletsen kon beginnen. Even later verscheen Denisa aan de buitenbar, dus wederom drankje en ook met haar bijgepraat. Tussendoor een verkoelende duik in het zwembad en verder de insteling "wie doet ons wat...".

Zoals elders al geschreven, relatief veel dames op terras, aan en in de pool, dus buitengedeelte was gezellig gevuld. Adelina werd nog even in de pool gegooid door een klant van haar, dus die wist meteen waar haar grens lag als ze hem wilde teasen... Geen agressief gejaag meegemaakt deze dag, enkel vriendelijke dames die open stonden voor een praatje, grapje en soms een kusje en een knuffeltje.

Op een gegeven moment bleek de drankautomaat van de buitenbar defect. Ik ging dan maar drankjes beneden halen, waar Denisa inmiddels weer de bar bevrouwde. En op de terugweg passeerde ik dus weer .. Domenika... Ik heb dan ook maar meteen een date voor 17:00 uur vastgelegd, daar kwam (en wilde) ik toch niet meer om heen... en ik keek er dan ook niet van op dat het ijs in de colaatjes al gesmolten was voordat ik weer buiten was... Overigens was daar een vriendelijke meneer van de servicedienst bezig de drankenautomaat te repareren en die keek zijn ogen uit van al dat vrouwelijk schoon om zich heen... toch weer leuk om 's avonds aan de dis thuis aan vrouwlief te vertellen ...

Op een gegeven moment wilde (nee, moest) ik even het toilet bezoeken, ik denk, ik laat mijn badjas hier, mijn handdoek en mijn cola, zodat ze zien dat deze ligstoel bezet is. Kom ik terug, alles weg, nieuwe handdoek neergelegd en ik dus naar de (nieuwe) donkere mevrouw achter de bar, die zo vlijtig was geweest om op te ruimen. Tja, ze had inderdaad gedacht dat diegene die daar gezeten had was weggegaan zonder zijn spullen op te ruimen, ze wilde nog even "foei" zeggen maar besefte toen dat ik er dus nog was... Ik maakte haar duidelijk dat ik het op zich geen probleem vond, alleen dat mijn telefoon nog in die badjas zat... en hij was helaas niet wasmachine bestendig... (oké, nog nooit getest, maar ga daar maar van uit). Mevrouw meteen gaan lopen voor mij en kwam direct terug met ... een nieuwe badjas! Heel lief en aardig natuurlijk, maar het ging mij nou net om die telefoon die er in zat, dus opnieuw lopen, iets langer weggebleven en ja hoor, daar kwam de combinatie van badjas met telefoon toch weer terug. Jullie zijn dus gewaarschuwd...

Bijna 17:00 uur, Eddy_V ging een tweede rondje doen en Domenika zat met wat landgenootjes buiten op het terras, onderwijl schalkse blikken mijn richting uit werpende, vast en zeker zodat ik onze date niet zou vergeten. Ik haar dus straal passerend naar binnen gelopen, en bij Maggy gevraagd of de sleutel van kamer 11 vrij was en of ze die heel even vast kon houden. Terug naar het terras en Domenika aangesproken met de simpele woorden "Eleven?", waarop ze opsprong en me mee naar binnen sleurde...

Twee uur later had ik (en zij) weer genoten van elkaar en een heerlijk intieme sessie. Details doen er niet toe want dan wordt dit stuk echt te lang en ik respecteer de privacy van de dame in kwestie, maar genoten dat ik heb... en het wordt nog steeds beter met haar...

Na ons kamertje hebben we samen van de bbq gegeten, waarna Domenika zich weer richting de bar begaf en ik begon aan mijn recuperatie aan het zwembad. De zon was weg maar de temperatuur was uiterst aangenaam om er in een ligstoel even weg te zakken en van mijn sessie na te genieten. Op een gegeven moment kwam Crystal nog even buurten en bijpraten en kort daarna daalde de temperatuur toch wel zodanig dat ik me ook maar richting de bar begaf.

Ook daar was het weer gezellig met de dames en een handjevol heren en kwam ik aan de bar te staan bij Laura en Sibel, waarvan de laatste me probeerde te verleiden tot een kamertje, desnoods een trio met Laura erbij omdat ze zag dat mijn interesse meer naar Laura uit ging. Helaas, dat bewaren we misschien voor een andere keer... Op een gegeven moment deed ik een toiletbezoekje gevolgd door een douche om me voor te bereiden op een kamertje met Laura, echter toen ik terug in de bar kwam zag ik ... geen Laura... ook Domenika en Sibel waren niet meer daar, echter wel hun landgenote Juliana. Dus ben ik daar maar even bij gaan staan en voor ik het wist kroop ze in me en kreeg ik een paar toch wel heel lekkere zoenen... waar de lagere regionen uiterst positief op reageerden... Het zou dan ook niet lang duren voordat ik dan maar voorstelde om de kennismaking op een kamertje voort te zetten. Hoe dat ging zie je in haar eigen topic, in ieder geval naar volle tevredenheid maar nog steeds in de schaduw van mijn eerdere kamergang met Domenika (je moet het beste eigenlijk ook voor het laatst bewaren, stommerd...).

Afijn, het ketsen zat er weer op, het kletsen bijna en de avond liep al weer op zijn einde. Op de trap kwam ik wat dames tegen die in pyjamaatje op weg waren naar een slaapplaats en waarvan er een aantal nog even een afscheidskusje wilden.. Beneden kwam ik Domenika tegen, inmiddels in burgerkledij (ook leuk), die me vroeg mee te gaan naar het overdekte terras waar ze op Laura en een taxi wachtte. Uiteindelijk ook van deze schatjes afscheid genomen terwijl Maggy vertederd toekeek en zei dat ik me toch maar gelukkig mocht prijzen met al die afscheidskusjes van al die lieve dames... haha! Nog snel een biertje gedaan in de bar, afscheid genomen van Denisa en boven uiteraard van Maggy, Kawasaki opgezadeld en rustig weer huiswaarts getuft... wat een heerlijk dagje was het weer geweest!
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...