Auteur Topic: SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL  (gelezen 1118148 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #300 Gepost op: 12 mei 2015, 23:15:19 »
en bij Maggy gevraagd of de sleutel van kamer 11 vrij was en of ze die heel even vast kon houden. Terug naar het terras en Domenika aangesproken met de simpele woorden "Eleven?", waarop ze opsprong en me mee naar binnen sleurde...


Als ik het me goed kan herinneren betrad ik zondag ook voor twee uur kamer elf.  Is dat niet de jacuzzi kamer?  Buiten die jacuzzi vind ik de zetel die daar staat nog veel leuker.  Als de dame op je komt rijden, in de houding die dan wel moet, zoals die zetel gemaakt is, gaat ze lekker diep.  Daarbij kwam dan nog eens dat de dame waarmee ik twee uurtjes plezier had, nog 'ns erg nauw van zichzelf is.  Dolle pret dus  :douchen!
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Ohhlord

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 31
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #301 Gepost op: 12 mei 2015, 23:40:47 »
Kamer 10 is de kamer die jij bedoelt Seksenfun. Alleen op kamer 9 en 10 staat een bubbelbad en kamer 10 heeft ook die rode stoel die je beschrijft. Kamer 11 heeft het ronde bed met de douche en daar is in tegenstelling van kamer 9&10 geen bijbetaling voor.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #302 Gepost op: 13 mei 2015, 19:58:07 »
Kamer 11, ja die ken ik.  Ik ga de nummers eens in mijn hoofd moeten prenten  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #303 Gepost op: 13 mei 2015, 21:33:49 »
Kamer 11, ja die ken ik.  Ik ga de nummers eens in mijn hoofd moeten prenten  :douchen.

En daarna svp niet meer aan de grote klok hangen  :98:  ;D

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #304 Gepost op: 13 mei 2015, 21:37:34 »
Is dat een grapje of wat is daar de reden van  :douchen?
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #305 Gepost op: 13 mei 2015, 22:22:10 »
Is dat een grapje of wat is daar de reden van  :douchen?
Vanzelfsprekend is dat een grapje, maar wel met een kern van waarheid...
Straks zijn de favoriete kamers altijd bezet en uitsluitend te verkrijgen door Maggy van steekpenningen te voorzien  ;)

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #306 Gepost op: 13 mei 2015, 22:35:57 »
Ach wat maakt het eigenlijk uit...

Eenmaal op de kamer heb ik enkel nog oog voor mijn dame  ... en het ronde bed ...  :lol_hitting:
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #307 Gepost op: 13 mei 2015, 23:05:18 »
Heb vandaag kamer 11 gereserveerd de ganse dag op 30 mei  :039:
Jullie kunnen vanaf nu beginnen met bieden .....   :cheer: ;D


"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #308 Gepost op: 13 mei 2015, 23:11:18 »
Ach wat maakt het eigenlijk uit...

Eenmaal op de kamer heb ik enkel nog oog voor mijn dame  ... en het ronde bed ...  :lol_hitting:

En voor je badjas met inhoud  :-\ hahaha!

En SEF wordt ook op zijn wenkbrauwen bediend..
Sixsens in de zomermaanden vanaf 11 uur geopend in het weekend!

Veel dames zullen er voor 13-14 uur dan toch niet zijn want die willen van 4 uur 's nachts ook wel een paar uurtjes slapen en hun boodschappen doen, maaar SEF kan vanaf 11 uur ontbijten en op zijn ligstoel gaan luieren.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #309 Gepost op: 14 mei 2015, 09:44:09 »
Niet veel vrouwen dan.  Wil ik eerst nog wel eens zien.  Afgelopen zondag om 13:00 was het al volle bak met vrouwen.  Zelden elders zo gezien.  En als het eerst ontbijten in het zonnetje wordt op mijn luie stoel, heb ik nadien veel meer tijden om de vrouwen te verwennen en moeten ze niet zoals laatste zondag komen kloppen op de deur omdat het later werd dan het afgesproken uur met mijn vriend, met wie ik samen met 1 auto was.  Die was wat slecht gezind omdat die moest gaan werken de dag nadien maar als puntje bij paaltje komt, komt ie thuis en zet ie zijn pc nog 2 uur op  :lol_hitting:  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #310 Gepost op: 14 mei 2015, 10:47:28 »
Niet veel vrouwen dan.  Wil ik eerst nog wel eens zien.  Afgelopen zondag om 13:00 was het al volle bak met vrouwen.  Zelden elders zo gezien.  En als het eerst ontbijten in het zonnetje wordt op mijn luie stoel, heb ik nadien veel meer tijden om de vrouwen te verwennen en moeten ze niet zoals laatste zondag komen kloppen op de deur omdat het later werd dan het afgesproken uur met mijn vriend, met wie ik samen met 1 auto was.  Die was wat slecht gezind omdat die moest gaan werken de dag nadien maar als puntje bij paaltje komt, komt ie thuis en zet ie zijn pc nog 2 uur op  :lol_hitting: :douchen .
Totaal irrelevant wat jouw chauffeur doet als hij thuis komt, jij gebruikt hier duidelijk verkeerde argumenten  :lol_hitting: :douchen




Wat betreft de vervroegde opening op zaterdag en zondag tijdens zomerse dagen, dat vind ik persoonlijk ook een pluspunt ......
.... gezellig buiten in het zonnetje ontbijten .... lekker luieren aan het zwembad .... heerlijk  :))
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #311 Gepost op: 14 mei 2015, 11:48:15 »
Ach wat maakt het eigenlijk uit...

Eenmaal op de kamer heb ik enkel nog oog voor mijn dame  ... en het ronde bed ...  :lol_hitting:

En voor je badjas met inhoud  :-\ hahaha!

Nee, Eddy, dat was op het terras, met de barjuffrouw die iets te enthousiast aan het opruimen was...

Op de kamer heeft net de dame enkel oog voor wat er zich in mijn badjas bevindt ... en daar heb ik dan helemaal geen moeite mee... ik mag haar daar graag aan laten komen en er zelfs mee spelen...  ;) ;D :sex


En SEF wordt ook op zijn wenkbrauwen bediend..
Sixsens in de zomermaanden vanaf 11 uur geopend in het weekend!

Veel dames zullen er voor 13-14 uur dan toch niet zijn want die willen van 4 uur 's nachts ook wel een paar uurtjes slapen en hun boodschappen doen, maar SEF kan vanaf 11 uur ontbijten en op zijn ligstoel gaan luieren.

Daar doe ik in de zomermaanden dan graag aan mee... mijn schatje komt sowieso pas rond 13:30 uur, dus dan ben ik alvast klaar met ontbijten, relaxen, kletsen en klaar om aan de slag te gaan!

Prima initiatief om eerder open te gaan, hoop dat dit een succesvol experiment is ...  :PDT_Armataz_01_37:


Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #312 Gepost op: 14 mei 2015, 14:48:14 »
Gisteren ben ik, na een geflopt bezoek aan het openingsfeest van ACA Gold, samen met Tjeppah en Deket weer naar Sixsens getrokken. Aangekomen om 16u en de club 8 zalige uren later weer verlaten.

Het zonnetje straalde gisterennamiddag, dus Deket en ik installeerden ons logischerwijs onmiddellijk aan het zwembad, waar het gezellig was, maar zeker niet overdreven druk. Enkele meiden luierden in de zon, anderen waagden een plons in het water, nog anderen zaten gezellig bij collega ijsberen. Er heerste een top vakantiesfeertje.

Zelf kreeg ik al snel het gezelschap van Bulgaarse Juliana, het 42kg wegende pocketmeisje, met wie ik afgelopen vrijdag een 3 uur durende, extreem intieme GFE+++ sessie had beleefd. Ze kwam onmiddellijk knuffelen en kroop heel lief tegen me aan. Ik miste echter een zeker intimiteit. De kusjes waren afstandelijker dan ik me van enkele dagen eerder herinnerde.

Na een tijdje heb ik me met Juliana naar de bar verplaatst, waar ook een gezellig vakantiesfeertje hing. Eerst hebben we een tijdje aan de bar gehangen en daarna hebben we ons naar een zeteltje verplaatst.

Juliana is een superlieve meid, maar ze kwam gisteren maar niet los. Knuffelen, knuffelen en nog eens knuffelen, maar weinig tot geen gezoen en dus werd ik er niet bepaald opgewonden van.

Omwille van de herinnering aan de sublieme eerdere kamergang en uiteraard voor dat mooie, strakke, kleine lijfje en die killer ogen, gaf ik na een tijdje toch aan dat ik nog even samen met Julia buiten een frisse neus wou gaan halen en dat we daarna een kamertje zouden maken.

Ergens in de communicatie is er echter iets zwaar misgelopen, want nadat ik snel nog een toiletstop had gemaakt, trof ik Juliana plots boven al etend aan bij haar vriendinnen. Voor mij was er geen plaatsje vrij en Juliana maakte ook geen aanstalten om naar mij toe te komen om samen iets te eten.

Niet getreurd, ondertussen was Tjeppah aangekomen, dus we vulden beiden een bordje (lekkere barbeque!) en installeerden ons aan een vrij tafeltje. Niet veel later zouden Deket en Meggi, die mij de voorbije weken enkel boze blikken had gegund, ons vergezellen.

Meggi haar boosheid bleek gisteren plots verdwenen als sneeuw voor de zon. Het was terug de vrolijke meid van weleer waar ik een tiental uitstekende kamers mee gemaakt heb.

Waarom weet ik niet, maar voor Meggi was het duidelijk een uitgemaakte zaak: ze zou me gisteren op kamer krijgen, en daar zou ze alle registers voor open trekken. Wat volgde was een heel uitgesponnen presale sessie, die niet anders kon dan eindigen in een kamergang. Julia zag het allemaal eerst met verbaasde en niet veel later met razende ogen aan. Dit had ze duidelijk niet verwacht. Ik btw ook niet.

De presales van Meggi dus... die bleven maar duren. Grappen, grollen, plagen, knuffelen, zoenen... Net als met een echt vriendinnetje. Tussendoor heb ik toch nog kunnen kennismaken met Kwakje, een heel toffe, Belgische ijsbeer die duidelijk ook genoot van zijn tijd in Sixsens!

De kamergang zelf, tja... Na afloop vroeg ik me af waarom ik deze Bulgaarse schone zolang links heb laten liggen. Zoals altijd startte de kamer in een hoge GFE modus om geleidelijk aan over te gaan in een geile PSE. 2u noeste arbeid en 2 stevige orgasmes later, verliet ik de kamer en strompelde ik naar beneden, waar Ohhlord, die ondertussen ook aangekomen was, me met een grote grijns toeriep: kamertje gemaakt KP? Tja, dat zie je toch man. Ik bibber over mijn ganse lijf.

Ik plofte mezelf neer in een zeteltje, klaar om daar de komende 2 uur niet meer uit te komen, maar dat was buiten Juliana gerekend. Ze zette zich naast me, speelde eerst even de furieuze Bulgaarse (ik ben heel boos op je!) om al even snel terug haar rol van lieverdje op te nemen. Wat volgde was een nieuwe uitgebreide knuffelsessie, echter nog steeds zonder de verhoopte, lekkere tongzoenen.

Het was duidelijk dat Juliana me dit keer niet meer zou laten ontsnappen, dus ik heb me bij het onvermijdelijke neergelegd en ben met haar op kamer getrokken.

Deze kamer, die 1,5u heeft geduurd, was heel anders dan de kamer eerder op de dag met Meggi: het GFE gehalte lag een stuk hoger, zeg gerust: GFE hors categorie. Het tongzoenen dat de ganse dag had ontbroken, was plots weer overvloedig aanwezig. Het PSE gehalte was tijdens deze kamergang quasi afwezig.

We hebben het volledige anderhalf uur met elkaar 'gespeeld', 2 keer heel intiem geneukt, en vlak voor het einde van de kamergang heb ik er, tijdens een heel intieme missio, nog een 3de orgasme van de dag kunnen uitpersen.

Het vat was nu volledig af. Ik heb aan de bar nog een colaatje gedronken met Tjeppah, die ik ondanks 8u in de club zo goed als niet gezien had (komt ervan als je je kamergangen niet goed synchroniseert he), heb nog afscheid genomen van Juliana, die ondertussen ook was afgedaald naar de bar en heb samen met Deket de club rond middernacht verlaten.

Het is weer een topdagje geweest: vriendelijk personeel, een lekkere barbeque, een toffe sfeer, zowel binnen als buiten, veel toffe kameraden, en 2 totaal verschillende, maar beiden uitstekende kamergangen met 2 bloedmooie Bulgaartjes. Wat kan een mens meer wensen!?

Sixsens: tot snel! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #313 Gepost op: 15 mei 2015, 06:59:36 »
Ik heb aan de bar nog een colaatje gedronken met Tjeppah, die ik ondanks 8u in de club zo goed als niet gezien had (komt ervan als je je kamergangen niet goed synchroniseert he), heb nog afscheid genomen van Juliana, die ondertussen ook was afgedaald naar de bar en heb samen met Deket de club rond middernacht verlaten.

[/quote]

Inderdaad Kanariepiet de kamergangen moeten wel inderdaad beter gaan afstemmen. Laten we daar morgen maar gelijk mee beginnen in Oceans   ;D

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #314 Gepost op: 17 mei 2015, 20:49:23 »
Gisteren ben ik nog maar weer een keer naar Sixsens getrokken. Tijdens mijn vorige bezoek was ik op herhaling geweest met Meggi en met Juliana, maar ik had toen ook een paar mooie meiden op mijn to do lijst geplaatst, die ik dringend aan kleine piet wou rijgen. Zover zou het echter niet komen...

Na een lange dag gevuld met allerhande zware klusjes, stapte ik om 17u in mijn wagen, om exact een uur later de parking van SS binnen te rijden.

De gebruikelijke plichtplegingen verricht en snel naar beneden getrokken, waar ik onmiddellijk Bob0808 en een groep ijsberen, die ik nog ken van in HP (dat ze sinds de overname niet meer bezoeken) aantrof. Gezellig bijgekletst en al snel ook het gezelschap gekregen van mooie Juliana.

Met deze mooie, slanke Bulgaarse in mijn nabijheid was het heel moeilijk mijn aandacht bij de gesprekken met mijn collega ijsberen te houden, maar af en toe een knikje tussendoor volstond gelukkig als participatie aan de sociale activiteiten.

Bob0808 en ik kregen na een tijdje honger, dus ik heb met pijn in het hart afscheid genomen van kleine Juliana en we zijn naar het restaurant getrokken. Daar heb ik een kipfilet met frietjes en gebakken ajuin gegeten. Simpele kost, maar hij smaakte wel!

Na de bevredigende maaltijd trok Bob0808 richting douches en terras (om niet veel later ik de armen van Victoria te belanden) en ik richting bar, waar ik Ohhlord en zijn Crystal, die er weer stralend uit zag, aantrof.

Leuk bijgepraat met beiden. Tussendoor kreeg ik de nodige aandacht van oa Miruna, Cibel, Domenika en vooral Patty, die eens een uitstapje buiten LR waagde (maar niet in SS zal blijven). Vooral Patty, die net als in LR topless rond liep, deed haar uiterste best om me tot een kamergang te bewegen. Ik had echt wel zin in een kamertje met deze mooie meid, maar wees haar toch af. Ik voelde me nog niet 100% klaar voor een kamergang.

Enige tijd later, terwijl ik nog steeds in gesprek was met Ohhlord, daagde Juliana, die een kamertje had gemaakt, terug op in de bar. Ze zag er stralend uit en keek met haar grote ogen ondeugend in mijn richting. Ik was instant verloren en ging me naast haar zetten.

Een uurtje en veel intiem presalen aan de bar, in een zetel en op het terras later, trokken we naar een kamer.

Mijn voorbije 2 kamers met Juliana waren al uitstekend. Wel, het wordt nog steeds beter en beter. Ik ben 1,5u met Juliana op kamer geweest en het is een ongelooflijk intieme kamergang geworden. Volwaardige vriendinnetjes sex, met weliswaar een heel laag PSE gehalte. Normaal gezien niet echt mijn ding, maar Juliana komt er volledig mee weg.

Na de kamergang en een gezamenlijke douche, trok ik terug richting bar, waar ik nog even gezellig wou socializen met Bob0808 (die ondertussen gesloopt was door Victoria) en met enkele andere mij bekende niet schrijvende ijsberen.

Dat was echter buiten de meiden gerekend. De ene na de andere: Adelina, Patty, Carmen, Domenika en nog een handvol nieuwe meiden waar ik de naam niet van onthouden heb, deden verwoede pogingen (zonder dat dit echt stoorde btw) om mij op kamer te krijgen.

Meggi en Juliana zagen het vanop een korte afstand allemaal met een zorgelijke blik aan, maar ze hadden geen reden om zich 'zorgen' te maken. Ik had immers nog enige tijd nodig om te recupereren van mijn kamer met Juliana.

Net toen ik me langzaam maar zeker terug klaar begon te voelen voor een neukje, kwam Juliana terug bij me zitten. Het was alsof ze mijn groeiende lust geroken had.

Ik was omringd door zeker 10 meiden waar ik een kamertje wel mee zag zitten, maar Juliana speelde het zo goed, dat ik na weer een half uurtje intiem presalen opnieuw begaf en voor de 2de keer met haar op kamer trok.

Deze kamer was een exacte kopie van de voorgaande. Zo intiem, zo close, zo GFE+++. Ik krijg spontaan een gelukzalige glimlach als ik er aan terug denk!

Weer anderhalf uur later, en doodop, trokken Juliana en ik naar de bar waar we nog een 3 kwartier geknuffeld, gekust en gedanst hebben, nog een beetje gepraat hebben met Bob0808 en Ohhlord en genoten hebben van de heel gezellige feestsfeer die door de DJ gecreëerd werd. De muziek stond niet al te luid en was heel goed gekozen want vele meiden, en jammer genoeg ook enkele ijsberen, waaronder ikzelf, waagden zich geregeld aan een danspasje.

Na 45 heel gezellige minuten samen, merkte ik dat kleine Piet, hoewel al volledig uitgemolken, nog steeds enorm veel zin had in mooie Juliana.

Tot mijn grote verbazing hoorde ik mezelf plots de woorden: "laten we nog een laatste kamertje maken", uitkramen. Zo gezegd zo gedaan en om 2u15 lagen we voor de 3de keer op 1 dag weer samen op kamer.

Deze kamer had van bij de start weer een heel hoog GFE gehalte, maar uiteindelijk doe het je dat na een tijdje toch niet meer echt voor mij, dus ik ben na zo'n 10 minuten ook voor een beetje PSE gegaan. Juliana heeft haar best gedaan me terwille te zijn, maar PSE is duidelijk echt niet haar ding. Dus maar terug overgeschakeld op intimiteit en nog een 15-tal minuten van een extreem close missio genoten.

Ik had eigenlijk nog uren kunnen genieten van Juliana, maar om 2u57 werd de 'droom' plots bruut afgebroken. De Security bonkte op de deur: "we gaan sluiten!" Dit was uiteraard het sein om onmiddellijk af te ronden.

Ik heb Juliana voor een half uurtje betaald (leuk van haar, want we waren bijna 3 kwartier samen op kamer geweest), afscheid genomen, snel nog een douche genomen, 10€ voor 2 wijntjes afgerekend en om 3u10 verliet ik als 1 van de allerlaatsten de club.

Het dagje SS is weer top geweest. Goed gegeten, goed gedronken, genoten van een topsfeertje, leuk gezeverd met een hele boel kameraden en vooral: bijna 4u quasi uitsluitend GFE (beetje atypisch voor mij) op kamer genoten van een heel lieve meid (tot Meggi haar afgrijzen btw, want die haar blikken zijn in de loop van de dag geëvolueerd van zorgelijk naar razend. Ze was er duidelijk niet mee opgezet dat een andere Bulgaarse meer aandacht, en vooral centjes, van mij kreeg dan zij...).

Sixsens: bedankt voor de goede zorgen. We zien elkaar terug op 30/5 ;D!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum