Auteur Topic: SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL  (gelezen 1115264 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #405 Gepost op: 2 september 2015, 16:40:52 »
                                                            ZATERDAG  29/08/15 OR-CONCLAAF.

Zaterdag nog eens naar SS afgezakt,aangekomen rond 12h30 en Beata herself was theke,leuke dame die altijd wel in is voor een praatje.
Me een XL laten geven en 40€ betaald en naar beneden.Na de gewone verkleedbeurt en douche,even naar de bar voor een koffietje,Lolita
zag er vermoeid uit en wenkte me,laten we samen iets drinken,ok waarom niet.Haar ogen waren nog halfdicht maar ze had blijkbaar haar
automatische piloot opgezet en haar hand verdween al onder mijn badjas,ze kan het niet laten.Ik ben het maar afgebold om een laat ontbijtje
te scoren,waar ik direct de vraag keer of ik een omeletje wilde,graag,2 min. later kwam de dame het me brengen,wat een service.Een meid,
duidelijk geen Roemse zat alleen en maakte al oogcontact,ik herkende wel Sibel en lachte naar haar,ze speelde het spelletje mee.Na ontbijt
even gaan relaxen aan het zwembad,het was een heerlijk weertje en daar kwam Sibel even polsen of er iets in zat.Even een gesprekje mee
aangeknoopt waarbij ze erg vaag bleef over haar pakket,nog even haar borsten in de strijd gegooid,maar dat ging het niet worden.Ze droop
af,ok,kon ik nog even relaxen met enkele Belgische Limburgers,intussen kwam de bardame rond met drankjes,wat een service.

Na een tijd kwamen er nog zestien jonge studenten binnen maar de dames bleven opvallend afwezig rond hen,smart girls.Op naar de bar dan
maar beneden,even checken of er hier wat te rapen viel,Miruna kwam me gezelschap houden,het draaide uit op een fiasco.Meer wil ik er niet
over kwijt,misschien na volgende zondag,eerst even kijken of er al dan niet een misverstand was,ik post het wel later dan.Na de ontmoeting
met haar maar weer naar boven nog even pauzeren tot het eten klaar was,heerlijk rustig intussen op het terras.Na een heerlijke maaltijd nog
maar eens naar beneden in de bar en daar zat blonde Larissa verveeld,net als de rest van de meiden.Toen ze me zag klaarde haar gezicht op
en ze stak haar armen uit naar mij,ok ik had haar een kamer beloofd,dus maar bij Larissa plaatsgenomen.Direct ging ze een drankje voor me
halen,haar benen over mij en ze begon me gelijk te tongzoenen en op te geilen,dat was een binnenkomer.Miruna zat iets verder me boos aan
te kijken,gelukkig waren haar ogen geen kogels,anders was ik er geweest,Larissa vroeg wat er was,ik zei hou u niet van de domme,ge weet het
evengoed als ik,wat ze dan toegaf.Geen kamervraag en ik polste nog even waar ze voor in was,ging goed komen dat voelde ik wel,dus maar
een douche gaan nemen en haar dan opgehaald.

Eerst kamer beneden,madame had het koud,ok,dan maar een kamer genomen in het oude gebouw,eerst een tussenstop bij de andere Larissa,
wtf nu stond ik bij 2 Larissa's.Deze vroeg me waar ik ging,ja raad eens meid,waarom gaat ge niet met mij,ja goede vraag,enfin voor een trio
was ik niet in de mood,1 nieuwe meid is al voldoende.Het werd een heerlijk uurtje,de rest leest ge in haar draadje,als ge wilt.

Ondertussen was het bijna 21h en OR ZPB had me al geappt,maar als ge bezig zijt hebt ge daar geen interesse in,sorry guy,ladies first.Ik trof
hem op het buitenterras,daarna gingen we naar het restaurant om te overleggen,wat redelijk vlot verliep,we doen niet moeilijk.Daarna nog even
naar de bar om iets te nuttigen,kort daarna ZPB alleen gelaten en me gaan douchen en omkleden,er zat nog wel het een en ander die mij kon
bekoren maar ik moest de zondag vroeg uit de veren.Nog een tongkus gehad van blonde Larissa,gedoucht en omgekleed,het was intussen 23h
en moest nog 250 km rijden.De theke vroeg hoe het geweest was,altijd top hier,de security maande me aan mijn broek toe te ritsen,sorry even
vergeten,macht der gewoonte zeker.

Topdagje gehad,thx SS en uw crew,OR ZPB en blonde Larissa,cu soon.  :039:  :-P  ;)
« Laatst bewerkt op: 2 september 2015, 16:55:40 door oudebelg »
you only live once

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #406 Gepost op: 7 september 2015, 11:21:25 »
Gisteren ben ik weer in Sixsens beland. Aangekomen om stipt 13u en vertrokken om 23u.

Toen ik de club om 13u als 2de ijsbeer betrad, stond er achter mij al een rij van dik 10 man te drummen om binnen te mogen.

Ik had afgesproken met Oudebelg en Davedv die ik respectievelijk in het restaurant en in de bar zou aantreffen.

Goed dat die 2 toffe kerels er gisteren waren, want het was zowel qua aanwezige mannen als vrouwen gisteren heel zwakjes. Onnodig te vermelden dat de sfeer in de bar de ganse dag heel mat was.

Weinig vrouwen, maar desalniettemin voldoende keus: oa Carmen, Laura, Domenika en Victoria zijn eergisteren bijvoorbeeld teruggekeerd uit vakantie.

Oudebelg heeft gisteren gekamerd met Carmen (2 keer), Davedv met Julia en Victoria en ik met Julia. Telkens tot onze (grote) tevredenheid.

Het avondeten heb ik gisteren gemist. 's Middags heb ik wel 2 broodjes met charcuterie, tomaat en komkommer gegeten en 's avonds laat 3 stukken pizza salami. Soms valt de pizza in Sixsens tegen, maar gisteren was hij héél lekker.

Gisteren heb ik geen Willy of Beate gezien, maar het wel aanwezige personeel maakte dat ruimschoots goed: ze waren weer allen heel vriendelijk en behulpzaam, bardame Denisa op kop. Wat een hardwerkende en leuke meid om mee te zeveren is dat toch :)).

Mijn conclusies na dit bezoek aan Sixsens: er waren heel weinig aanwezigen en de sfeer in de club was mat, maar dankzij Denisa, Oudebelg, Davedv en uiteraard Julia is het toch weer een heel leuk dagje uit geworden. Zo leuk zelfs, dat Sixsens (en Julia) mij donderdag al terug mogen verwachten! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline FMB

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 93
  • Full Metal Braguette
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #407 Gepost op: 7 september 2015, 15:18:02 »
Bon, j'ai pas râlé quand je ne gagnais pas, comme il est coutume pour certains fâcheux, et j'ai fini par récolter une entrée au Sixsens lors du dernier tirage de la tombola de Youppie. .

Et ça tombait bien, j'avais prévu d'y aller ce samedi, en compagnie de Luffyx

La Theke en chef me félicite carrément pour ma chance   ;D , l'accueil est vraiment sympa.

Malheureusement, le line up n'est pas au mieux, surtout à midi, on a eu tout le temps de se reposer du voyage avant d'attaquer les choses sérieuses.

Plaisir de revoir l'ami TioCristobal, Alej, Pink, et bien plus tard, la surprise de voir débarquer PPM et Cccl, je me suis demandé si le Bab avait pas brulé ou subi une attaque de Daesh

Présence remarquée de Nikita ( élégante et bookée, évidemment ), Lisa, jolie roumaine déjà testée, et très appréciée par certains, failli booker Carolina, superbe danseuse roumaine aussi, branché Eva, très belle fille, roumaine aussi, il y avait Miruna, Julia, et une maroco-cubaine donc vous parlera Luffyx, etc, etc

Et puis est arrivée ma petite Simona, un sourire jusqu'aux oreilles en venant me dire bonjour, long social time avant une session toujours aussi GFE, adorable ! Elle est revenue me chauffer plus tard, et mêmes causes, même résultat, va falloir que j'y mette le holà

Le club s'est rempli peu à peu, un peu de spectacle de temps en temps, les filles ont bien bossé, nous sommes reparti vers 23 h, repus et détendus,
East Tripper

Offline davedv

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #408 Gepost op: 7 september 2015, 18:09:01 »
Zondag 06-09

Gerecht : één geslaagde zondag in Sixsens
Benodigheden:
- één gezonde dosis lust
- één veel pratende Belg
- twee Bulgaarse dames
- een handvol biertjes en andere drankjes
- enkele borden met eten
- een redelijk financiële bijdrage



In 2014 ben ik twee keer in Sixsens geweest en hoewel beide bezoekjes in orde waren, was er nooit iets of iemand wat zo'n grote indruk op me maakte dat ik de drang had om zo snel mogelijk weer terug te gaan. Hoewel, bij mijn tweede bezoek kamerde ik met de Hongaarse Nora, een meisje wat ik graag nog eens zou treffen maar die helaas afscheid heeft genomen van SS. Toch vond ik het weer eens tijd om naar Vaals te rijden, soms heb je behoefte aan afwisseling en wil je weer eens een andere omgeving met wat andere gezichten zien. Dus toen deze zondag vrij kwam op de agenda was de keuze snel gemaakt en werd SS de plaats van bestemming.

Nadat ik me 's ochtends meldde op het meeting point nog even contact gehad met Kanariepiet, deze veel schrijvende Belg was ook aanwezig en we wisselden wat info uit om elkaar later te treffen. Ik arriveerde iets voor 13:00 en tegen de tijd dat de poorten open gingen stond er een klein tiental heren te wachten. 40 euro afgerekend en mezelf omgekleed om gelijk aan een ontbijt te gaan werken. In het restaurant zaten twee beren die aan KP's beschrijving voldeden dus ik besloot dat hij mij wel zou vinden of ik hem later in de bar wel zou treffen. Een paar minuten laten stond KP al naast mij en besloten we naar de bar te verhuizen voor een drankje, of zoals onze Vlaamse collega's zeggen, 'een pintje'. Qua ontbijt is het prima in SS, sowieso is het eten prima in orde, het is goed zonder bijzonder te zijn. Het is er beter dan in bijvoorbeeld LivingRoom, maar haalt het niet bij een Oceans of Magnum. Soit, voor 40 euro entree, dik in orde.

Kanariepiet en zijn collega Oudebelg bleken voor deze zondag aangenaam gezelschap. Naast veel schrijven bleek KP ook veel pintjes te lusten en veel te praten :biggrin: Het is grappig hoe je soms dingen gemeen hebt met iemand, in onze verhalen over onze favoriete DVP's bleken een aantal zaken zeer herkenbaar te zijn. Verschillende beren met verschillende dames in verschillende clubs die toch eigenlijk wel een aantal dingen hetzelfde hebben gedaan en meegemaakt. Al met al was het geen drukte in SS deze zondag, maar elke keer als ik de bar binnen liep kon er ik er op vertrouwen dat KP nog op dezelfde kruk aan een biertje zat. Het enige wat hij deze dag namelijk niet veel deed was kameren, kleine Piet scheen stuk te zijn :biggrin: Maar goed, zijn aanwezigheid maakte dat ik deze dag me eigenlijk nooit heb verveeld, er was altijd genoeg te converseren over ons wereldje en allerlei andere wereldse zaken.

Qua dames hield het niet echt over, ik denk dat er uiteindelijk vier dames aanwezig waren die me echt interesseerden en dat er maximaal een 35/40 vrouwen aanwezig waren. Ik hoopte ook de Russische Katja uit LR hier nog te treffen, maar die heb ik helaas niet gezien. De Roemeense Carmen en de Bulgaarse Domenica zagen er bijzonder interessant uit maar ben ik niet meer aan toegekomen. Wel kwam ik toe aan Julia. Ze werd aan me voorgesteld door KP en ik kon ook volledig begrijpen dat hij zo volledig in de ban was van haar, wat een mooi meisje, prachtige ogen en een heel mooi lijf. Na de nodige pintjes aan de bar (die Belg had een slechte invloed op mij) besloot ik maar eens naast Julia te gaan zitten toen die alleen in een bankje zat. Een praatje in het Duits met haar en zonder al te veel inspanningen wist ze me tot een kamer te verleiden. Tenminste, verleiden, ze hoefde er eigenlijk weinig tot geen moeite voor te doen.

http://relaxxxboard.com/index.php?topic=17629.0;topicseen
Na het douchen vertrokken wij door het doolhof naar kamer 8, Julia is een lief meisje en op de kamer is ze een tikje verlegen. Ik heb wel het gevoel dat ze bij volgende kamergangen wat opener zou zijn en het lijkt me ook geen straf om nogmaals met haar te kameren. Verder zat alles er gewoon op en aan, ietwat voorzichtig tongzoenen, langdurig en relaxed PZC, 69 en NMC. Ze ging bij het PZC ook zo liggen dat ik met haar poes mocht spelen, maar vingeren interesseert me in het algemeen eigenlijk niet zo heel veel. NMC bepekte zich tot één standje, simpelweg omdat ik niet in staat was om het nog heel lang te rekken. Met exact 30 minuten stonden we van het bed op en gingen we terug naar de bar. Een leuke kamer met een lief meisje, prima.

HHG : 80%


Na het kameren liep ik terug de bar in waar KP nog altijd op z'n zetel pintjes zat te drinken, het is prettig om in het leven constanten te hebben. Na wat gezever met KP en Oudebelg vertrok ik naar het restaurant om wat te eten. Het avondeten was net als het ontbijt, goed zonder spectaculair te zijn. Wat ik wel prettig vind is dat er afwisseling zit in het buffet, het viel me op dat als er iets op was het vervangen werd door een ander gerecht. Na het eten had ik m'n zinnen gezet op Victoria, terug in de bar had ze net een ander aan de haak geslagen, dus ik had waarschijnlijk een half uurtje te overbruggen. Tot grote verassing bleek KP toch in staat om een kamertje te maken met zijn Julia en plots was mijn constant in de bar verdwenen. Het leek me een goed moment om boven even m'n mail en whatsapp bij te werken en met een schuin oog de receptie in de gaten te houden. Het bleek een prima idee, want na niet al te lang stond Victoria bij de receptie om een sleutel in te leveren en vertrok ze richting bar.

http://relaxxxboard.com/index.php?topic=15383.0
Victoria zat een sigaretje te roken aan de bar toen ik binnen kwam lopen, ze wat wat te praten met Simona die toevallig net opstond en wegliep, een mooi moment om de vrij gekomen stoel in bezit te nemen. Victoria is een kleine slanke Bulgaarse met (in verhouding) vrij grote borsten. Ook best een knap meisje om te zien, maar ze haalt het niet bij Julia :redface: Ook dit gesprekje ging in het Duits in plaats van Engels, egal. Mijn Duits is nog nooit zo goed geweest als tegenwoordig :biggrin: Na het roken en een drankje besluiten we om naar een kamer te verhuizen nadat ik even gedoucht heb. Kamer 13 dit maal, maar absoluut geen ongelukkig nummer in deze.
De kamer met Victoria was bijzonder goed, eigenlijk ben ik er nog steeds wel een klein beetje van onder de indruk. Ongetwijfeld is dit deels gewoon haar service en haar manier van werken, maar daar bovenop klikte het gewoon verschrikkelijk goed in de kamer. Soms loopt het totaal niet, vaak gaat het lopen als je (een beetje) bijstuurt en heel soms lijkt het alsof je al veel vaker hebt gekamerd terwijl het toch echt de eerste keer is. Dat had ik nu met Victoria, vanaf het moment dat we de deur dicht gooiden was het ontspannen en vertrouwd en wat zich ontspon was een fantastisch uurtje waar eigenlijk alles wel inzat wat ik zoek. Vanaf de eerste (tong)zoen was het gevoel tussen ons goed en gedurende het uurtje gingen we ons alleen maar meer op het gemak voelen met elkaar. Van eindeloos tongzoenen naar PZC, terug naar zoenen, door naar DATY, terug naar zoenen, tot we uiteindelijk in verschillende standjes aan het neuken sloegen. Uiteindelijk bereikte ik in doggy een bijzonder aangenaam en bevredigend hoogtepunt. De laatste minuutjes liggen knuffelen en wat liggen kletsen en na een uurtje was het tijd om weer van de kamer te vertrekken, waarbij ik het gevoel had dat we beide positief verrast waren.
Ik geloof dat ik een reden heb om eens wat vaker naar SS te rijden :redface:

HHG : 100%

Na nog wat te hebben gegeten trof ik KP, nog altijd pintjes drinkend, in de bar. We hadden het over onze kamergangen en uiteindelijk concludeerde hij lachend dat ik toch wel onder de indruk was van Victoria en hij had absoluut gelijk. Vlak daarna kwam betreffende dame ook weer de bar in lopen en ze kwam even bij me zitten om een sigaretje te roken en nog wat te kletsen. Nadat ze zich excuseerde zag ik dat het rond half 10 was en was het voor mij tijd om op huis aan te gaan. Ik groette KP, nam nog even (nogmaals :redface: ) afscheid van Victoria en ging op huis aan.


Was het een goede dag in SS? Mwah, eigenlijk niet echt, maar toch heb ik een prima dag gehad. Soms heb je maar één meisje nodig om je dag te maken, in mijn geval waren het twee meisjes en een Belg :biggrin: Al met al blijft SS gewoon een uitstekende club, zeker met een prijs van 40 euro krijg je er echt kwaliteit voor terug. Het eten is goed in orde zonder bijzonder te zijn, qua dames was het wat mager maar ik had toch een tweetal bijzonder goede keuzes. Sowieso was het niet echt druk, ook niet met beren. Ze hebben in SS wel een beetje last van het typische zondag verschijnsel, de club gaat om 1 uur open, maar het duurt echt minimaal een uur voor het enigszins op gang komt. Wat ik wel wat minder fijn vind is dat de bar helemaal ondergronds is, het gebrek aan dag(/buiten)licht vind ik jammer.

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #409 Gepost op: 8 september 2015, 23:12:33 »
Afgelopen maandag heeft Kwakje nog maar eens een bezoekje gebracht aan Sixsens. Het was zeer rustig zowel wat dames als wat heren betrof. Alles was weer prima in orde in de club maar wat dames betrof vond hij niet direct zijn ding. En dan doet hij uiteraard het stomste wat hij kan doen om van wat zaadjes af te raken.

Na enkele uurtjes waagt hij dan maar een kamer met Bulgaarse Aneta. Slank is eigenlijk wel een must voor hem en deze dame valt daar niet onder. Prima tongzoenen in de orientaalse ruimte en op de kamer ook maar de sessie zelf teveel fake gekreun waardoor piemelmans het liet afweten. Flop sessie dus maar ligt niet geheel aan Aneta want deze deed zeker haar best. Deze nog jonge ijsbeer begint zowat de kneepjes van het vak te leren maar af en toe doet ie toch nog een stommiteit. Voorgaande sessie kwalificeer ik dan ook onder leergeld.

Van de kamer af, even douchen en dan maar weer op zoek. Daar zat Kwakje alleen in de bar met ongeveer 15 meiden en zeker en vast een aantal lieve maar hij vond niet wat hij zocht.
Hij had namelijk wat ervoor een dame zien lopen die hem qua figuur wel kon bekoren. Deze was moeilijk te vangen maar uiteindelijk is het hem toch gelukt.

Spaans/Roemeense Carmen bleek dit te zijn. Mooie kont, kleine tietjes, slank en een mooi snoetje. Carmen is zeer makkelijk in de omgang en ze vonden al snel wat topics om wat over te keuvelen. Een kamergang kon dan ook niet uitblijven. Meer daarover in haar draadje.
Uiteindelijk de dag nog afgesloten met een goede maaltijd en Kwakje kon weer tevreden naar huis.

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #410 Gepost op: 9 september 2015, 15:54:44 »
                                                                   
                                                                                      ZONDAG 06/09/15

Daar ik een vrijkaart had moest ik nog wel eens naar SS,waarvoor dank RB en Sixsens,afgesproken met KP om 13h.Binnen moest ik de theke even
helpen met de code,np,het is een mooie Nederlandstalige meid,een XL-badjas en handdoek later kon ik me naar beneden begeven voor de gewone
rituelen.Eerst maar een koffietje in de bar,die bijna leeg was,de club was duidelijk nog aan het ontwaken.Daar kwam KP die eerst een ontbijtje had
gescoord en na een tijdje deed ik maar hetzelfde,intussen even denkend met wat of wie ik hier vandaag op kamer moest,geen idee.Mijn omeletje
werd me gebracht en samen met nog wat dingen kon ik beginnen,ik was nog maar aan het begin toen een meisje het restaurant betrad,gehuld in
een fleurig kleedje.Ze kwam direct bij mij met enkele kussen,my god wat een verrassing,het was Carmen,die heel blij was mij(n centen) te zien,na
4 weken terug.Direct afgesproken en toen ze de bar inkwam fluisterde ze:ik wacht op u in de zetel,ok KP en davedv ingelicht dat ik eerst iets te doen
had,sorry ladies first.We hadden wat bij te praten,wat ja,dat hou ik wel voor mezelf,ze was heel relaxed wat mij wel verwonderde,maar zoveel te beter.Een tijd later maar gaan douchen en op naar de kamer,het werd een meer dan gezellig weerzien van een uurtje,wat al bij al een super
kamertje was,nog ff samen douchen en haar gage gaan ophalen.Ik kon haar niet beloven nogmaals met haar te gaan,ge weet nooit hoe het loopt
in een club,ze maakte er geen punt van,goed zo meid goed bezig.

Me opnieuw bij de mannen gevoegd en de club bleef heel rustig,nog wat dames rolden over de tongen,van hier en elders,kortom een leuk gesprek.
Davedv en ik gingen om de beurt eten s'avonds,KP had geen honger,wel dorst,enfin kon ik eerst nog even spreken met hem voor het uit de hand liep.
Plots had KP dan toch nog ergens energie uit zijn tenen getoverd en davedv was ook nergens meer te zien,Larissa blondie was druk doende een man
binnen te doen,dus nog maar eens gaan polsen bij Carmen.Haar maar meegetroond naar een zeteltje en wat gek gedaan,ze was wel blij,jaja zal wel,
maar ja,men moet met iets de tijd doden,andere opties waren er nog maar ik ging toch weer voor haar.Geen sleutelvraag en dan maar zelf gevraagd
om te douchen en ergens wat te gaan rollebollen,het uur werd ruim overschreden maar daar maakte ze geen drama van,een stammie zeker?

Nog wat gegeten(pizza) en gedronken en gezeverd en toen was het tijd om afscheid te nemen,KP bleef steken bij Victoria en ik ging maar door,
zonder hem.Toen ik rond 23h de deur uitging vroeg Betty of ze mee mocht met mij,tuurlijk meid,graag zelfs,ze zei nu heb ik weer geen kans
meer om met u te kameren.We hadden een praatje gemaakt eerder in de dag,ik vroeg haar waarom niet,ze zei Carmen is terug,ja en dan vroeg ik.
Om het kort te houden,ik beloofde haar een kamer,ze keek geschrokken,ik vond het "normaal",maar dat beloven buiten de club lijkt me nu niet
meer normaal,enfin.Bij mijn auto gearriveerd zei ik stap maar in,ze lachte en liep door naar een oud vehikel,wel met een jonge gast in,dju wat hebben
die jonge gasten wat ik niet heb?  ;D
Bedankt SS,RB,KP en davedv en de ganse crew voor de toch gezellige,rustige dag,oeps bijna Carmen vergeten.Cu soon. :-P  ;)
« Laatst bewerkt op: 9 september 2015, 16:03:27 door oudebelg »
you only live once

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #411 Gepost op: 12 september 2015, 23:07:12 »
Vanaf volgende uitkom kan je in Sixsens niet enkel genieten van een grasweide met vele ligzetels en mooie vrouwen daarop maar hebben ze ook een panoramische buitensauna ingepland (vanwaar je weer van al die mooie vrouwen kan genieten)  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline davedv

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #412 Gepost op: 14 september 2015, 20:41:35 »
Voor de tweede week op rij bracht ik de zondag in SS door, echter ditmaal zonder praatgrage (tijdelijk) impotente Belg, maar hopelijk wederom met Victoria. Netjes rond 1 uur voor de deur en na betaling en ontbijt een rondje door de tent gemaakt. In eerste instantie nog geen interessante dames aanwezig, maar het eerste uurtje is in de meeste clubs een kwestie van op gang komen. Boven zittend in de bar werd ik opeens enthousiast begroet door een mooie dame, die riep dat ze me nog kende. In eerste instantie wist ik het even niet, maar na een minuutje kwam het weer boven, het was Lolita.
Lolita...het is misschien wel de mooiste van de club, was haar service in de kamer maar evenredig aan haar praatje en looks, ik zou letterlijk aan haar voeten liggen. Helaas kan ik me haar service nog goed herinneren, dus ondanks haar verleidingen zat een kamergang er niet in. Terwijl ik met Lolita zat te praten wierp Victoria ook een blik naar binnen, na kort oogcontact was het dus zaak om het gesprek met Lolita af te ronden en op zoek te gaan naar Victoria.

We liepen elkaar tegen het lijf in de bar waar ze een sigaretje ging roken, ze vroeg me haar gezelschap te houden en nadat ons praatje uitmonde in wat voorzichtige vunzigheden in bar besloot Victoria dat ze een sleutel ging halen. Het werd niet gevraagd, het werd me mede gedeeld  ;D
Wat volgde was een herhaling van de eerste keer, maar dan nog iets beter. Sjah, wat kan ik er over zeggen, voor mij wordt het niet heel veel beter dan zoals het met Victoria is in de kamer, haar houding en service sluiten zo goed aan bij wat ik zoek en fijn vind. Het was wederom een subliem uurtje, het zal ongetwijfeld niet het laatste geweest zijn.

Het was deze zondag qua beren zelfs nog iets rustiger dan een week geleden, qua dames daarentegen was het iets drukker, ik mistte volgens mij Julia en Carmen, maar nu waren Crystal en Lolita er bijvoorbeeld wel. Wel had ik het idee dat meerder dames eerder in de dag al naar huis gingen in verband met het gebrek aan heren. Verder is er niet zo veel te melden over de dag, het was rustig, door de opkomst was het eten ook wat minder uitgebreid had ik het idee. Enigszins irritant was dat toen ik een dutje wilde doen in de Oriëntaalse ruimte er een vadsige blonde Roemeense bovenop me dook omdat ze ook wilde slapen. Die ene keer dat je geen gezelschap wilt.....

Later op de dag was ik zoek naar een tweede kamergang en liep ik Domenica tegen het lijf. Optisch wel m'n type en ook het praatje/contact in de bar was wel aardig. Wat ik later besefte, eigenlijk begint ze in de bar al met een voorprogramma. Na een beetje knuffelen en zoenen verhuizen we naar een kamer om eens wat uitgebreider kennis te maken. De kamer was niet slecht, maar ook niet erg bijzonder, voortbordurend op het voorprogramma draait ze ook in de kamer een min of meer vast programma af. Alles zit wel in het pakket, maar er zit weinig spontaniteit in. Natuurlijk is de klik en service bij iedereen verschillend, maar ik vond het na een half uurtje wel genoeg en stelde voor er een punt achter te zetten.

Terug in de bar even samen met Victoria wat gegeten en toen in de bar nog wat gedronken. Na het eten geprobeerd een dutje te doen en daarna nog even op zoek naar een mogelijke derde en afsluitende kamergang. Ik raakte in gesprek met de Duitse Ella (?). Mooi meisje, neuspiercing, ik gok C-cup. Tenminste, gesprek, ik kreeg voornamelijk één-woord antwoorden, of geen antwoord. Nu ben ik best bereid om een beetje energie in een gesprek te steken, maar als ik moeite moet doen om drie woorden uit een meisje te krijgen ga ik wel in een normale discotheek of kroeg tegen een omhoog gevallen doos praten. Op dat moment zag ik alleen een herhaling met Victoria zitten maar die vertrok naar de kamer met een andere gelukkige beer. Kortom, goed 9 uur besloot ik de badjas aan de wilgen te hangen en aan de lange rit terug naar huis te beginnen.

Eigenlijk leek de zondag weer heel veel op de voorgaande zondag, maar ik moet zeggen dat het zonder (tijdelijk) impotente veelpratende belg toch iets minder gezellig was. Deze maand denk ik niet nog eens in SS te komen, maar volgende maand mag ik een maandje niet autorijden in Duitsland, lijkt me een prima reden om SS nog eens te bezoeken  :017: , wellicht eens op zaterdag als het wat drukker is.

Offline ne le dis à personne

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 7
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #413 Gepost op: 18 september 2015, 19:19:52 »
Bonjour à tous,

De retour au sixsens depuis peu, jai une plusieurs fois une mauvaise surprise !
3 filles ont demandé 50€ pour le cim.
C'est une nouvelle tendance dans le club ?

Mais le club et les filles sont très sympa !

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #414 Gepost op: 18 september 2015, 19:45:04 »
Bonjour à tous,

De retour au sixsens depuis peu, jai une plusieurs fois une mauvaise surprise !
3 filles ont demandé 50€ pour le cim.
C'est une nouvelle tendance dans le club ?

Mais le club et les filles sont très sympa !
Si tu le demande d'avance,tu n'es pas surpris,moi j'ai pris une fois cim et la fille a dit 50€.
Je ne le demande plus a Sixsens,peut etre ils vont diminuer leur prix? :017:  :))
you only live once

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #415 Gepost op: 18 september 2015, 19:50:32 »
cim, qu'est que ca signifie?

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #416 Gepost op: 18 september 2015, 19:54:14 »
cim, qu'est que ca signifie?
Cum In Mouth,FT,klaarkomen in de mond. ;D
you only live once

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #417 Gepost op: 19 september 2015, 11:49:05 »
cim, qu'est que ca signifie?
Cum In Mouth,FT,klaarkomen in de mond. ;D

Arroser dans la bouche.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #418 Gepost op: 19 september 2015, 12:38:08 »
cim, qu'est que ca signifie?
Cum In Mouth,FT,klaarkomen in de mond. ;D

Arroser dans la bouche.
Hey nlnu,van u had ik het toch in het Thais verwacht. ;D  ;)
you only live once

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #419 Gepost op: 19 september 2015, 13:48:05 »
พร้อมแล้ว มา ใน ปาก
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.